Pluginok
Re: Pluginok
Hali!
Lenne egy kérdésem a Construction Set-tel kapcsolatban. Az már feltűnt, hogy nem az á betű lesz az á betű a játékban. A gumininja fórumon találtam egy kis "táblázatot", ahol meg volt adva, hogy melyik jel, melyik ékezetes betűnek felel meg. Nos, az én problémám az lenne, hogy ez borzasztó lassú így, hogy mindig keresgélnem, és ctrl+c ctrl+v-znem kell ezeket a jeleket. Nincs valami olyan lehetőség a CS-ben, mint például az excelben, hogy keresés és csere. Tehát beírom "rendesen" a szöveget, és amikor befejeztem, akkor modnjuk az összes é betűre rákeresek, és helyettesítem őket az é betűnek megfelelő jellel. Ez megoldható lenne?
Csak mert találtam egy "keresés és csere" pontot a szerkesztés menüben, de ott a tárgyakat lehet kijelölni, nem a betűket.
Lenne egy kérdésem a Construction Set-tel kapcsolatban. Az már feltűnt, hogy nem az á betű lesz az á betű a játékban. A gumininja fórumon találtam egy kis "táblázatot", ahol meg volt adva, hogy melyik jel, melyik ékezetes betűnek felel meg. Nos, az én problémám az lenne, hogy ez borzasztó lassú így, hogy mindig keresgélnem, és ctrl+c ctrl+v-znem kell ezeket a jeleket. Nincs valami olyan lehetőség a CS-ben, mint például az excelben, hogy keresés és csere. Tehát beírom "rendesen" a szöveget, és amikor befejeztem, akkor modnjuk az összes é betűre rákeresek, és helyettesítem őket az é betűnek megfelelő jellel. Ez megoldható lenne?
Csak mert találtam egy "keresés és csere" pontot a szerkesztés menüben, de ott a tárgyakat lehet kijelölni, nem a betűket.
Re: Pluginok
Hali!
Írd meg a kívánt neveket/dialógusszövegeket egy txt-ben, ha nem akarsz sokat dolgozni, akkor lehetőleg az összes ékezetes szöveget, és a txt dokumentumban hajtsd végre a karaktercseréket. Ha megvan másold vissza a megfelelő szövegeket a megfelelő helyekre és kész.
Tudtommal a CS-n belül nincs lehetőség ilyen cserékre.
Írd meg a kívánt neveket/dialógusszövegeket egy txt-ben, ha nem akarsz sokat dolgozni, akkor lehetőleg az összes ékezetes szöveget, és a txt dokumentumban hajtsd végre a karaktercseréket. Ha megvan másold vissza a megfelelő szövegeket a megfelelő helyekre és kész.
Tudtommal a CS-n belül nincs lehetőség ilyen cserékre.
Re: Pluginok
Idézet Vik oldaláról, a Demon Force-al kapcsolatban:
Feltettem a modot, és a küldetéslista magyar maradt, szóval nincs vele ilyen gondMivel kell hozzá a Bloodmoon is, és az angol nyelvű, a napló küldetéslistája vissza fog változni angolra, ha ezt használjátok.
Re: Pluginok
Ez nem hibabejelentés lenne, hanem egy kérés mindenki felé, aki a magyar BookJacketset kipróbálja, használja.
Dobjatok felém levelet legyetek szívesek, ha bármi hibát észleltek a mod-dal kapcsolatban. Most természetesen csak a texturákra gondolok. Helyesírási hiba - elválasztási kivételével - elméletileg nem lehet a könyvoldalakon, a borítókon már annál inkább.
Néhány esetben azt tapasztaltam, hogy a játék valamiért egyes könyveket 180°-kal elfordítva rak a játéktérbe, esetleg a textura van megtükröződve a címlapon. Ez egy olyan esetleges hiba, amit próbáltam kiszűrni, de nem vagyok benne biztos, hogy minden esetben sikerült. Ugyanez vonatkozik a cetlikre is, ha úgy érzitek, hogy az a bizonyos papírdarab fordítva van az asztalon, rossz felé néz a szöveg, akkor jelezzétek felém, legyetek szívesek, és javítom.
Gondolom Ákos is kiteszi a javított verziót a letöltések közé, ha már érdemes.
És az elérés: abitomi (kuka) freemail.hu
Köszönöm a segítségeteket előre is!AbiTomi vendégként
Dobjatok felém levelet legyetek szívesek, ha bármi hibát észleltek a mod-dal kapcsolatban. Most természetesen csak a texturákra gondolok. Helyesírási hiba - elválasztási kivételével - elméletileg nem lehet a könyvoldalakon, a borítókon már annál inkább.
Néhány esetben azt tapasztaltam, hogy a játék valamiért egyes könyveket 180°-kal elfordítva rak a játéktérbe, esetleg a textura van megtükröződve a címlapon. Ez egy olyan esetleges hiba, amit próbáltam kiszűrni, de nem vagyok benne biztos, hogy minden esetben sikerült. Ugyanez vonatkozik a cetlikre is, ha úgy érzitek, hogy az a bizonyos papírdarab fordítva van az asztalon, rossz felé néz a szöveg, akkor jelezzétek felém, legyetek szívesek, és javítom.
Gondolom Ákos is kiteszi a javított verziót a letöltések közé, ha már érdemes.
És az elérés: abitomi (kuka) freemail.hu
Köszönöm a segítségeteket előre is!AbiTomi vendégként
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
Esetleg jó lehet még a Fantasy Color Morrowind, de az igazi az Ultimate Textures COMPLETE csomag. Csekély 120 MB, de sokat dob a látványon. (Pláne, ha sikerül felrakni mellé a Morrowind Graphics Extendert is, és élsímítást meg anizotropikus szűrést is használsz. Azt mondjuk nem tudom, ezek működnek-e a magyarítással.)Legnagyobb meglepetésemre nem a Rich Scamp-pel volt a baj, hanem a Darker Morrowind-del. Amit elégé furcsálok, mivel ez a plugin össz-vissz lecseréli a textúrákat a játékban. Mindenesetre csináltam biztonsági másolatot azokról a mappákról amiket felül szokott írni, így meg is oldódik a problémám, de sajna keresnem kell egy új textúra plugin-t.
Esetleg tudtok ajánlani valamit?
Re: Pluginok
hali
leszedtem nehany plugin-t innen a magyaritashoz igazitottak kozul, de valami nem tetszik nekik.
mas is hianyolja de a tobbit lusta voltam kikeresni , valamint azt sem tudom, hogy uj jatek kezdesekor jelentkezik-e.
de konkretan az abandoned flat es a grand adobe egy bar_wr_mainscript nevu dolgot hianyol, amikor a mentest akarnam betoltetni.
a grand adobe - a masikat nem neztem - latszolag mukodik, de nem igazan tudom milyen lenne ha nem hianyozna ez a script.
Unable to locate reference for global script 'BAR_WR_MainScript'.
csak a morrowind van telepitve, plussz a magyaritashoz mellekelt patch-ek es plugin-ek.
leszedtem nehany plugin-t innen a magyaritashoz igazitottak kozul, de valami nem tetszik nekik.
mas is hianyolja de a tobbit lusta voltam kikeresni , valamint azt sem tudom, hogy uj jatek kezdesekor jelentkezik-e.
de konkretan az abandoned flat es a grand adobe egy bar_wr_mainscript nevu dolgot hianyol, amikor a mentest akarnam betoltetni.
a grand adobe - a masikat nem neztem - latszolag mukodik, de nem igazan tudom milyen lenne ha nem hianyozna ez a script.
Unable to locate reference for global script 'BAR_WR_MainScript'.
csak a morrowind van telepitve, plussz a magyaritashoz mellekelt patch-ek es plugin-ek.
Re: Pluginok
eszembe jutott meg valami.
a dotyo.fw.hu oldalrol leszedtem a "regi oldalon fent volt" plugin csomagot amiben benne van az igazitott windows blow is.
azonban mint kiderult ez hianyos.
az osszes textura hianyzik belole es jonnek a felkialtojeles sarga izek, igy sajnos hasznalhatatlan.
Model Load Error: Meshes\WGlow\ex_hlaalu_win_01a.nif cannot load file in Meshes\WGlow\ex_hlaalu_win_01a.nif.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\ex_common_window_01.nif cannot load file in Meshes\WGlow\ex_common_window_01.nif.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\32.NIF cannot load file in Meshes\WGlow\32.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\ex_common_window_02.nif cannot load file in Meshes\WGlow\ex_common_window_02.nif.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\31.NIF cannot load file in Meshes\WGlow\31.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\35.NIF cannot load file in Meshes\WGlow\35.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\ex_redoran_window_02a.nif cannot load file in Meshes\WGlow\ex_redoran_window_02a.nif.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\ex_velothi_triwin_01a.nif cannot load file in Meshes\WGlow\ex_velothi_triwin_01a.nif.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\ex_redoran_window_01.nif cannot load file in Meshes\WGlow\ex_redoran_window_01.nif.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\36.NIF cannot load file in Meshes\WGlow\36.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\ex_velothi_window_01a.nif cannot load file in Meshes\WGlow\ex_velothi_window_01a.nif.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\ex_hlaalu_win_01.nif cannot load file in Meshes\WGlow\ex_hlaalu_win_01.nif.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Texture "Textures\_land_default.tga" count 3.
Texture "Textures\Tx_wood_weathered_rings.dds" count 2.
esetleg tudna valaki prezentalni a komplett csomagot ?
a dotyo.fw.hu oldalrol leszedtem a "regi oldalon fent volt" plugin csomagot amiben benne van az igazitott windows blow is.
azonban mint kiderult ez hianyos.
az osszes textura hianyzik belole es jonnek a felkialtojeles sarga izek, igy sajnos hasznalhatatlan.
Model Load Error: Meshes\WGlow\ex_hlaalu_win_01a.nif cannot load file in Meshes\WGlow\ex_hlaalu_win_01a.nif.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\ex_common_window_01.nif cannot load file in Meshes\WGlow\ex_common_window_01.nif.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\32.NIF cannot load file in Meshes\WGlow\32.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\ex_common_window_02.nif cannot load file in Meshes\WGlow\ex_common_window_02.nif.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\31.NIF cannot load file in Meshes\WGlow\31.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\35.NIF cannot load file in Meshes\WGlow\35.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\ex_redoran_window_02a.nif cannot load file in Meshes\WGlow\ex_redoran_window_02a.nif.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\ex_velothi_triwin_01a.nif cannot load file in Meshes\WGlow\ex_velothi_triwin_01a.nif.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\ex_redoran_window_01.nif cannot load file in Meshes\WGlow\ex_redoran_window_01.nif.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\36.NIF cannot load file in Meshes\WGlow\36.NIF.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\ex_velothi_window_01a.nif cannot load file in Meshes\WGlow\ex_velothi_window_01a.nif.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Model Load Error: Meshes\WGlow\ex_hlaalu_win_01.nif cannot load file in Meshes\WGlow\ex_hlaalu_win_01.nif.
Will use the default object Marker_Error.NIF.
Texture "Textures\_land_default.tga" count 3.
Texture "Textures\Tx_wood_weathered_rings.dds" count 2.
esetleg tudna valaki prezentalni a komplett csomagot ?
Re: Pluginok
Vik ha jól tudom te szoktad javítani a pluginokat. Nos a MorroHun Team pluginjában Uriel Septim karijánál az emlékek témára kattintva el kezd mesélni és a folytasd után megint mesél tovább ami nem is baj, de hogy még mindig ott a folytasd piros "gomb", és rákattintva ugyanazt mondja az már baj.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
Igen: http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... ail&id=389Vendég írta:eszembe jutott meg valami.
a dotyo.fw.hu oldalrol leszedtem a "regi oldalon fent volt" plugin csomagot amiben benne van az igazitott windows blow is.
azonban mint kiderult ez hianyos.
az osszes textura hianyzik belole es jonnek a felkialtojeles sarga izek, igy sajnos hasznalhatatlan.
esetleg tudna valaki prezentalni a komplett csomagot ?
Át fog irányítani a Fileplanet-re, ahova be kell jegyeztetni egy azonosítót, amivel beléphetsz és töltögethetsz. Ingyenes a dolog, bár megpróbál majd meggyőzni, hogy fizess a letöltésekért.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
Pedig átnéztem az összeset.Caissus írta:Vik ha jól tudom te szoktad javítani a pluginokat. Nos a MorroHun Team pluginjában Uriel Septim karijánál az emlékek témára kattintva el kezd mesélni és a folytasd után megint mesél tovább ami nem is baj, de hogy még mindig ott a folytasd piros "gomb", és rákattintva ugyanazt mondja az már baj.
A gyorsjavítás letölthető a http://dotyo.fw.hu oldalról. Elméletileg csak felül kell írni az áprilisi változatot és minden rendben lesz.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
Sziasztok!
Bizonyára tudjátok, a Morrowind fordítása azért készülhetett el, mert Callisto írt egy programot, amivel a lefordított szövegeket be lehet illeszteni a játékba.
Ez a program alkalmas a Morrowind kiegészítők (ún. pluginok) átalakítására is. Erre azért van szükség, mert a magyarítás sok helyen megváltoztatta az alapjáték szerkezetét, és az angol nyelvű játékhoz készített kiegészítők emiatt nem, vagy csak hibásan működnek a magyar változattal.
Némi segítséggel sikerült megfejtenem az átalakítás működési elvét, és az elmúlt 3 és fél hétben egy második Morrowind-fordító programon dolgoztam, hátha így gyorsabban haladhatunk a kiegészítők átalakításával.
Rengeteget dolgoztam rajta, és még sok munka van vele (most olyan 95%-os készültségi fokon áll), de a meghívásos béta teszt első fordulója jól sikerült, úgyhogy lehet írni egy kívánságlistát, milyen kiegészítőket igazítsunk hozzá a Morrowindhez. Elvileg most már nem lesz akadálya.
(Nem, nem kell sok-sok MB-os kiegészítőket küldenetek tömörítés nélkül, elég lesz a hozzá tartozó .esp illetve .esm állományokat, meg, hogy honnan lehet őket letölteni.)
Persze ettől a kiegészítők még nem lesznek magyar nyelvűek, csak elindulnak a magyar játékkal.
A program még kísérleti állapotban van, de a kedvenc kiegészítőmet már képes lefordítani, úgyhogy ezt közzé is teszem. Saját Mozgó Bázisnak hívják. Ez egy dwemer eredetű, telvanni mágusok által felturbózott házikó. (Gazdagoknak készült.) Van benne
- Harci szimulációs terem
- Alkímista labor
- Kilátó fedélzet
- Propilon kamra 10 célállomással
- Raktárak
- Vezérlőterem teljeskörű parancs/kulcs-/drágakő-töltő konzolokkol
- Magánlakosztály
- Hálószobák
- Úszómedence
- SMB Erőkövek
- Dokkoló részleg+lépcső
- Műremekek múzeuma (kiállító vitrinekkel) (Nif-eket Lady E tervezte)
- Utazó kijárat és teleport terem követők, zsoldosok és saját magad mozgatásához
- Teleport gyűrű a biztonságos hazajutáshoz
Külön érdekessége az alkímista teremben található kb. 80 darab, hozzávaló tárolásra szolgáló köcsög, amiket úgy sikerült lefordítani és ABC-be rendezni, hogy a világszerkesztővel hozzájuk se kellett nyúlnom.
Egy lényeges kiegészítés is található a csomagban: a hozzávaló szortírozó. Csak elmész az alkímista terembe, ha már nagyon sok kacat halmozódott fel a hátizsákodban, benyomod a gyűjtés feliratú gombot, aztán a válogatást, és máris bekerülnek a hozzávalók a megfelelő köcsögökbe. Kivenni ugyan csak kézzel lehet őket, de sebaj. Fontos, hogy ne vedd ki a köcsögökből a "Nemozdítsd" nevű
tárgyakat.
Letölthető: http://dotyo.fw.hu
További jó játékot,
Vik
Bizonyára tudjátok, a Morrowind fordítása azért készülhetett el, mert Callisto írt egy programot, amivel a lefordított szövegeket be lehet illeszteni a játékba.
Ez a program alkalmas a Morrowind kiegészítők (ún. pluginok) átalakítására is. Erre azért van szükség, mert a magyarítás sok helyen megváltoztatta az alapjáték szerkezetét, és az angol nyelvű játékhoz készített kiegészítők emiatt nem, vagy csak hibásan működnek a magyar változattal.
Némi segítséggel sikerült megfejtenem az átalakítás működési elvét, és az elmúlt 3 és fél hétben egy második Morrowind-fordító programon dolgoztam, hátha így gyorsabban haladhatunk a kiegészítők átalakításával.
Rengeteget dolgoztam rajta, és még sok munka van vele (most olyan 95%-os készültségi fokon áll), de a meghívásos béta teszt első fordulója jól sikerült, úgyhogy lehet írni egy kívánságlistát, milyen kiegészítőket igazítsunk hozzá a Morrowindhez. Elvileg most már nem lesz akadálya.
(Nem, nem kell sok-sok MB-os kiegészítőket küldenetek tömörítés nélkül, elég lesz a hozzá tartozó .esp illetve .esm állományokat, meg, hogy honnan lehet őket letölteni.)
Persze ettől a kiegészítők még nem lesznek magyar nyelvűek, csak elindulnak a magyar játékkal.
A program még kísérleti állapotban van, de a kedvenc kiegészítőmet már képes lefordítani, úgyhogy ezt közzé is teszem. Saját Mozgó Bázisnak hívják. Ez egy dwemer eredetű, telvanni mágusok által felturbózott házikó. (Gazdagoknak készült.) Van benne
- Harci szimulációs terem
- Alkímista labor
- Kilátó fedélzet
- Propilon kamra 10 célállomással
- Raktárak
- Vezérlőterem teljeskörű parancs/kulcs-/drágakő-töltő konzolokkol
- Magánlakosztály
- Hálószobák
- Úszómedence
- SMB Erőkövek
- Dokkoló részleg+lépcső
- Műremekek múzeuma (kiállító vitrinekkel) (Nif-eket Lady E tervezte)
- Utazó kijárat és teleport terem követők, zsoldosok és saját magad mozgatásához
- Teleport gyűrű a biztonságos hazajutáshoz
Külön érdekessége az alkímista teremben található kb. 80 darab, hozzávaló tárolásra szolgáló köcsög, amiket úgy sikerült lefordítani és ABC-be rendezni, hogy a világszerkesztővel hozzájuk se kellett nyúlnom.
Egy lényeges kiegészítés is található a csomagban: a hozzávaló szortírozó. Csak elmész az alkímista terembe, ha már nagyon sok kacat halmozódott fel a hátizsákodban, benyomod a gyűjtés feliratú gombot, aztán a válogatást, és máris bekerülnek a hozzávalók a megfelelő köcsögökbe. Kivenni ugyan csak kézzel lehet őket, de sebaj. Fontos, hogy ne vedd ki a köcsögökből a "Nemozdítsd" nevű
tárgyakat.
Letölthető: http://dotyo.fw.hu
További jó játékot,
Vik
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
További, magyarításhoz igazított kiegészítőkkel készültem el:
1. Sikerült átalakítani még két kiegészítőt a Saját Mozgó Bázishoz. Az utazás (PMB Addon Transport_HUN.esp) nevűvel, ha teljesen kifejleszted a bázist, akkor az Utaskijárat és Teleport szoba átváltozik egyirányú teleport rendszerré, amivel szinte bárhova el lehet jutni. Ehhez persze kell 34 aranyszent lélekkel töltött lélekkő+34 kulcs Crogius Condarától... Ha korábbi mentést folytatsz ezzel a kiegészítővel, akkor jön két hibaüzenet, de működni fog, és mentés után már nem lesz vele gond. A Távirányított Raktár Rendszert (PMB Addon Remote Storage_HUN.esp) csak most sikerült működésre bírnom. A lényege, hogy ha kiveszel egy edényt az Alkímista laborban megjelenő 12 rekesz egyikéből, majd rárakod a karakterre, mint egy páncélt, akkor létrejön a kapcsolat, és ezután (amíg a tárgylistádban van, és nem lépsz ki a játékból) újra megnyithatod azt a rekeszt, ha az edényt rárakod a karakteredre. Vagyis távolról pakolhatsz tárgyakat ebbe a 12 tárolóba, meg persze ki is lehet venni belőlük, amit korábban raktál beléjük. Nem tudni, mi okozza, de olvastam néhány régebbbi hozzászólást egy fórumon, miszerint néhány visszatöltött játékállás után elvesztek ezek a rekeszek, szóval fontos tárgyakat ne hagyjatok bennük, nehogy elkavarodjanak.
2. Azoknak, akik nem engedhetik meg maguknak az SMB beszerzését, egy magyar fejlesztésű házat ajánlok. Hla Oadtól északnyugatra van egy jó kis házikó, amiben található: nagy méretű előszoba; étkező és konyha; WC; medencével és szaunával ellátott nagy méretű fürdőszoba; fegyverterem gyakorló és próbababákkal; alkímista szoba sok tárolóval (hozzávaló válogató ehhez nincs); az előszoba bejárati ajtajában található kulccsal azonnal Balmorába juthatsz; a hálószobában található amulettel pedig vissza a házba.
Letölthetők: http://dotyo.fw.hu oldalról.
További jó játékot,
Vik
1. Sikerült átalakítani még két kiegészítőt a Saját Mozgó Bázishoz. Az utazás (PMB Addon Transport_HUN.esp) nevűvel, ha teljesen kifejleszted a bázist, akkor az Utaskijárat és Teleport szoba átváltozik egyirányú teleport rendszerré, amivel szinte bárhova el lehet jutni. Ehhez persze kell 34 aranyszent lélekkel töltött lélekkő+34 kulcs Crogius Condarától... Ha korábbi mentést folytatsz ezzel a kiegészítővel, akkor jön két hibaüzenet, de működni fog, és mentés után már nem lesz vele gond. A Távirányított Raktár Rendszert (PMB Addon Remote Storage_HUN.esp) csak most sikerült működésre bírnom. A lényege, hogy ha kiveszel egy edényt az Alkímista laborban megjelenő 12 rekesz egyikéből, majd rárakod a karakterre, mint egy páncélt, akkor létrejön a kapcsolat, és ezután (amíg a tárgylistádban van, és nem lépsz ki a játékból) újra megnyithatod azt a rekeszt, ha az edényt rárakod a karakteredre. Vagyis távolról pakolhatsz tárgyakat ebbe a 12 tárolóba, meg persze ki is lehet venni belőlük, amit korábban raktál beléjük. Nem tudni, mi okozza, de olvastam néhány régebbbi hozzászólást egy fórumon, miszerint néhány visszatöltött játékállás után elvesztek ezek a rekeszek, szóval fontos tárgyakat ne hagyjatok bennük, nehogy elkavarodjanak.
2. Azoknak, akik nem engedhetik meg maguknak az SMB beszerzését, egy magyar fejlesztésű házat ajánlok. Hla Oadtól északnyugatra van egy jó kis házikó, amiben található: nagy méretű előszoba; étkező és konyha; WC; medencével és szaunával ellátott nagy méretű fürdőszoba; fegyverterem gyakorló és próbababákkal; alkímista szoba sok tárolóval (hozzávaló válogató ehhez nincs); az előszoba bejárati ajtajában található kulccsal azonnal Balmorába juthatsz; a hálószobában található amulettel pedig vissza a házba.
Letölthetők: http://dotyo.fw.hu oldalról.
További jó játékot,
Vik
pluginok
Sziasztok!
A pluginok oldal elég kaotikus.
Pl. készer van fent az Akavirian Armor, közben az egyik leírás az Alchemy Storage Helper-re vonatkozik, amit szívesen használnék, de az angol verzió tényleg nem működik a magyarítással.
A többi pluginnál is össze-vissza vannak a Planet Elder Scrolls linkek, info fájlok.
A pluginok oldal elég kaotikus.
Pl. készer van fent az Akavirian Armor, közben az egyik leírás az Alchemy Storage Helper-re vonatkozik, amit szívesen használnék, de az angol verzió tényleg nem működik a magyarítással.
A többi pluginnál is össze-vissza vannak a Planet Elder Scrolls linkek, info fájlok.
Re: pluginok
Már van Pluginok topic, ezért felesleges volt nyitni még egyet...
Re: pluginok
közben és is megtaláltam, hogy a morrowinden belül van, és ráadásul ez a hiba szerepel a témaindítók közt, de törölni nem tudom a topicot...
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: pluginok
Semmi baj, kérést vettem, majd intézkedem. Úgyis tervezek még lefordítani 3 igen jó páncél modot, legfeljebb lesz egy negyedik is. A hétvégém elég zsúfolt lesz, úgyhogy szerintem erre csak jövő héten tudok majd sort keríteni.NihilWolf írta:közben és is megtaláltam, hogy a morrowinden belül van, és ráadásul ez a hiba szerepel a témaindítók közt, de törölni nem tudom a topicot...
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: pluginok
Közben rájöttem, nem is az akaviri páncélzatot akarod, hanem a hozzávaló tároló modot. Morrowind Script Extender fent van a gépeden? Ahhoz az is kell. Egyébként nem tudtam letölteni FilePlanetről,NihilWolf írta:Sziasztok!
A pluginok oldal elég kaotikus.
Pl. készer van fent az Akavirian Armor, közben az egyik leírás az Alchemy Storage Helper-re vonatkozik, amit szívesen használnék, de az angol verzió tényleg nem működik a magyarítással.
A többi pluginnál is össze-vissza vannak a Planet Elder Scrolls linkek, info fájlok.
úgyhogy nem is tudom átalakítani.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: pluginok
Megvan, amint lesz időm, átalakítom. Javaslom, hogy térjünk át a rendes pluginok fórumba.NihilWolf írta:Feltöltöttem magamhoz.
tessék
MWSE megvan, és más hozzávaló pluginok működnek is.
Köszi előre is
Re: pluginok
"Áthelyeztelek benneteket", remélem "magatokra találtok"...Vik írta:Megvan, amint lesz időm, átalakítom. Javaslom, hogy térjünk át a rendes pluginok fórumba.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: pluginok
Igen, sikerült, köszi. Meg átalakítani a kiegészítőt is. Letölthető: http://dotyo.fw.hu címről.Brenda írta:"Áthelyeztelek benneteket", remélem "magatokra találtok"...Vik írta:Megvan, amint lesz időm, átalakítom. Javaslom, hogy térjünk át a rendes pluginok fórumba.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
Feltöltöttem két új kiegészítőt a honlapomra. Az egyik egy szép nehézpáncélt, a másik egy szép (és szexi ) könnyűpáncélt tesz a játékba, csak nem könnyű őket megszerezni, mert jól őrzött helyeken vannak...
Letölthető: http://dotyo.fw.hu
Letölthető: http://dotyo.fw.hu
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
Már nem emlékszem, ki és mikor kérte, mindenesetre SzőtsÁkival együttesen sikerült hozzáigazítani a magyarításhoz a Morrowind Comes Alive kiegészítőt. Ennek kb. 15 oldalnyi szövege van, úgyhogy nem fordítottam le, akinek így is kell, az letöltheti a http://dotyo.fw.hu oldalról. A mintázatok nincsenek mellékelve, akkor legalább 30 MB lenne a mérete, úgyhogy keressétek meg az eredetit is. Adtam egy hivatkozást, de a Planet Elder Scrolls ugye átírányít a FilePlanet-re, ott meg vagy megvan a keresett mod, vagy nincs...
Re: Pluginok
Vik!
Köszi a mindenfélét!
Már csak össze kéne fésülni a pluginjaidat az itt fennt lévőkkel, mert nem biztos, hogy minden játékos megtalálja az oldalad, itt meg még mindig nagy a káosz...
Köszi a mindenfélét!
Már csak össze kéne fésülni a pluginjaidat az itt fennt lévőkkel, mert nem biztos, hogy minden játékos megtalálja az oldalad, itt meg még mindig nagy a káosz...
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
Türelem, az is sorrakerül egyszer...NihilWolf írta:Vik!
Köszi a mindenfélét!
Már csak össze kéne fésülni a pluginjaidat az itt fennt lévőkkel, mert nem biztos, hogy minden játékos megtalálja az oldalad, itt meg még mindig nagy a káosz...
Bank Mod
Találtam egy hasznos kis plugint:
majdnem minden teleülés határához rak egy bankot, ahová "felesleges" pénzünket - kamat ellenében- elhelyezhetjük, ha pénzszűkében vagyunk, hitelt vehetünk fel - szintén kamatra -. A bankokban van egy pár széf is amelyet kinyitásonként 10 arany ellenében használhatunk tárolásra. A pénzünk és a széf(ek) tartalma minden bankban elérhető. A bank rendes nyilvántartást és statisztikát is ad, minnél többször vesszük igénybe a szolgáltatásokat annál több lesz a Member Index-ünk és így számunkra kedvezően változnak a költségek. 4 bankfióknál házat is vehetünk, ami a bank mellett van(150 000 arany).
A mod gond nélkül megy a magyarosítással.
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=1041
majdnem minden teleülés határához rak egy bankot, ahová "felesleges" pénzünket - kamat ellenében- elhelyezhetjük, ha pénzszűkében vagyunk, hitelt vehetünk fel - szintén kamatra -. A bankokban van egy pár széf is amelyet kinyitásonként 10 arany ellenében használhatunk tárolásra. A pénzünk és a széf(ek) tartalma minden bankban elérhető. A bank rendes nyilvántartást és statisztikát is ad, minnél többször vesszük igénybe a szolgáltatásokat annál több lesz a Member Index-ünk és így számunkra kedvezően változnak a költségek. 4 bankfióknál házat is vehetünk, ami a bank mellett van(150 000 arany).
A mod gond nélkül megy a magyarosítással.
http://planetelderscrolls.gamespy.com/V ... il&id=1041
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
- Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Re: Pluginok
Azt azért a csillagászati 150.000-ért milyen házat adnak? Nemtán Vivec Palotáját?
Nem csesztetésként, de soha nem volt annyi pénzem, nemhogy egyszerre, összesen sem.
Általában megelégedtem a céhes lakóhelyekkel, meg a levadészandó ork házával Balmorában. Igaz olykor a fegyverek szanaszét hevertek a szobában, de, hát otthon sem a rendtartásomról vagyok híres.
Azért maga a bankos dolog könnyen lehet jó, bevallom ilyenre még nem is gondoltam.
Ha találsz még jó pluginokat, akkor akár levélben is szívesen fogadom. Sőt, ha vannak ötleteid és szeretsz tervezni, akkor akár össze is dobhatnánk pár plugint.
Az sj.babilon5(kukacjani)gmail(pont)com címen lehet utolérni.
Nem csesztetésként, de soha nem volt annyi pénzem, nemhogy egyszerre, összesen sem.
Általában megelégedtem a céhes lakóhelyekkel, meg a levadészandó ork házával Balmorában. Igaz olykor a fegyverek szanaszét hevertek a szobában, de, hát otthon sem a rendtartásomról vagyok híres.
Azért maga a bankos dolog könnyen lehet jó, bevallom ilyenre még nem is gondoltam.
Ha találsz még jó pluginokat, akkor akár levélben is szívesen fogadom. Sőt, ha vannak ötleteid és szeretsz tervezni, akkor akár össze is dobhatnánk pár plugint.
Az sj.babilon5(kukacjani)gmail(pont)com címen lehet utolérni.
Re: Pluginok
Nem tudom, nekem sem volt 40 000-nél több soha, mindíg elköltöm képzésre meg jóféle lötyikre, a creepert meg nem használom.Babilon5 írta:Azt azért a csillagászati 150.000-ért milyen házat adnak? Nemtán Vivec Palotáját?
Nem csesztetésként, de soha nem volt annyi pénzem, nemhogy egyszerre, összesen sem.
Általában megelégedtem a céhes lakóhelyekkel, meg a levadészandó ork házával Balmorában. Igaz olykor a fegyverek szanaszét hevertek a szobában, de, hát otthon sem a rendtartásomról vagyok híres.
Azért maga a bankos dolog könnyen lehet jó, bevallom ilyenre még nem is gondoltam.
Ha találsz még jó pluginokat, akkor akár levélben is szívesen fogadom. Sőt, ha vannak ötleteid és szeretsz tervezni, akkor akár össze is dobhatnánk pár plugint.
Az sj.babilon5(kukacjani)gmail(pont)com címen lehet utolérni.
A tervezéshez sajnos nem értek, a kereséshez, kutakodáshoz viszont annál inkább
Amúgy 30 000 aranyra 1 hónap után 1000 arany körüli kamat járt.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
Elmondjam, hogy lehet csalás, vagy annak látszó dolog nélkül sok pénzt szerezni? Mármint Morrowindben.Sheila írta: Nem tudom, nekem sem volt 40 000-nél több soha, mindíg elköltöm képzésre meg jóféle lötyikre, a creepert meg nem használom.
A tervezéshez sajnos nem értek, a kereséshez, kutakodáshoz viszont annál inkább
Amúgy 30 000 aranyra 1 hónap után 1000 arany körüli kamat járt.
Re: Pluginok
Hát nem.Babilon5 írta:Azt azért a csillagászati 150.000-ért milyen házat adnak? Nemtán Vivec Palotáját?
...
A beugró összegért kb. ennyit kapsz:
http://gerop.fw.hu/bejarat.jpg
http://gerop.fw.hu/vezerloterem.jpg
http://gerop.fw.hu/folyoso.jpg
Ezen kívül van pár zárt ajtó, és persze a vezértlőteremben sem tudsz semmi sem csinálni.
Persze, ha van még pénzed (500.000+++) akkor sok mindent vehetsz még hozzá.
Így lehet egy csodálatosan szép, és hatalmas házad.
Annyira nagy, hogy én párszor el is tévedtem benne. Arra is vigyázni kell, hogy mit és hova raksz, mert ha később elő akarod venni, lehet hogy órákig fogod keresni.
Amit viszont nem találtam, azok a próbababák.
Ez egy nagyon szép és gondosan kivitelezett hatalmas és drága ház. Számomra szinte játszhatatlan.
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
- Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Re: Pluginok
Legalább egyet értünk.
Én sem használom creepert, sem a trükkök nagy részét (pl. ordinátorozás) sem.
Ennek ellenére mindig megélt a karakterem, sőt olyan dolgoknak is megfelt, hogy néha csak ivott egyet a kocsmában, meg út közben is kajált, ami ugye sokak szemében pénzkidobás. Összen talán 100.000-em lehetett egy teljes játék alatt, egyszerre meg max. 12.000, amit gyorsan el is költöttem kiképzésre.
Annyiért meg nem reális, bármilyen extrás a ház. Senkit nem találtam akinek annyi pénze lenne, se nemest, se kereskedőt, se mást. Ha meg egy ilyen egyszerűbb ház ennyi, akkor a szigeten vagy mindenki bérházban lakik, vagy át kellene írni az egészet, hogy a lakosoknál átlag 500-2000 arany legyen zsebben, kereskedőknél meg olyan 40-200.000magasságban...
Ugyanis nem mindenki jár unalmában deadrikus romokat fosztogatni, hogy ilyen temérdek pénze legyen, ergo akkor nem reális a világ, nem értek egyet a csak hősöknek tervezünk módival.
Úgyhogy ha a többi ház plugin is hasonló akkor jól tettem, hogy sose használtam őket.
A bankos részét továbbra is jónak tartom.
A realizálós pluginokat meg kigyűjthetnénk, biztos van amiről még nem hallottam.
Én sem használom creepert, sem a trükkök nagy részét (pl. ordinátorozás) sem.
Ennek ellenére mindig megélt a karakterem, sőt olyan dolgoknak is megfelt, hogy néha csak ivott egyet a kocsmában, meg út közben is kajált, ami ugye sokak szemében pénzkidobás. Összen talán 100.000-em lehetett egy teljes játék alatt, egyszerre meg max. 12.000, amit gyorsan el is költöttem kiképzésre.
Annyiért meg nem reális, bármilyen extrás a ház. Senkit nem találtam akinek annyi pénze lenne, se nemest, se kereskedőt, se mást. Ha meg egy ilyen egyszerűbb ház ennyi, akkor a szigeten vagy mindenki bérházban lakik, vagy át kellene írni az egészet, hogy a lakosoknál átlag 500-2000 arany legyen zsebben, kereskedőknél meg olyan 40-200.000magasságban...
Ugyanis nem mindenki jár unalmában deadrikus romokat fosztogatni, hogy ilyen temérdek pénze legyen, ergo akkor nem reális a világ, nem értek egyet a csak hősöknek tervezünk módival.
Úgyhogy ha a többi ház plugin is hasonló akkor jól tettem, hogy sose használtam őket.
A bankos részét továbbra is jónak tartom.
A realizálós pluginokat meg kigyűjthetnénk, biztos van amiről még nem hallottam.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
Érdekes, ez tök olyan, mint a Saját Mozgó Bázis. Viszont az alapesetben kb. 30000-be kerül, a fejlesztett változata 95000 (ha jól emlékszem), és azt lehet továbbfejleszteni, ha van rá pénzed. Az tényleg gazdag karaktereknek készült, de meg is éri az árát.gerop írta:Hát nem.Babilon5 írta:Azt azért a csillagászati 150.000-ért milyen házat adnak? Nemtán Vivec Palotáját?
...
A beugró összegért kb. ennyit kapsz:
http://gerop.fw.hu/bejarat.jpg
http://gerop.fw.hu/vezerloterem.jpg
http://gerop.fw.hu/folyoso.jpg
Ezen kívül van pár zárt ajtó, és persze a vezértlőteremben sem tudsz semmi sem csinálni.
Persze, ha van még pénzed (500.000+++) akkor sok mindent vehetsz még hozzá.
Így lehet egy csodálatosan szép, és hatalmas házad.
Annyira nagy, hogy én párszor el is tévedtem benne. Arra is vigyázni kell, hogy mit és hova raksz, mert ha később elő akarod venni, lehet hogy órákig fogod keresni.
Amit viszont nem találtam, azok a próbababák.
Ez egy nagyon szép és gondosan kivitelezett hatalmas és drága ház. Számomra szinte játszhatatlan.
Re: Pluginok
Létezik jó ház plugin is.Babilon5 írta:
......
Úgyhogy ha a többi ház plugin is hasonló akkor jól tettem, hogy sose használtam őket.
A bankos részét továbbra is jónak tartom.
Szerintem a "A good place to stay" ház nagyon jól sikerült. (Megtalálhatod a plugin szekcióban).
A méretét jól eltalálta a készítő. Nem túl nagy, de mégis van mindennek benne hely. Páncéloknak, fegyvereknek, alapanyagoknak nevesített tároló (itt nincs automata szortírozó). Az utazás kényelmes: hajó, iszapjáró, mágusteleport közvetlenül a házból indítható akár átszállással is. Ráadásul kb. annyiba kerül, mintha az eredetit használnád. Létezik hazateleportáló eszköz is, ami ráadásul sebez is rajtad, tehát nem tudod mentőövként használni. Persze a nyertes csata után felpakolhatod az összes cuccot és kényelmesen hazavisz.
És még van egy nagy előnye: Ingyen beköltözhető!
Sok házat néztem már előtte, de ez volt az, amibe az "első látásra" beleszerettem.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
Megtörtént.NihilWolf írta:Vik!
Köszi a mindenfélét!
Már csak össze kéne fésülni a pluginjaidat az itt fennt lévőkkel, mert nem biztos, hogy minden játékos megtalálja az oldalad, itt meg még mindig nagy a káosz...
Re: Pluginok
Amúgy én ezt is használom : Adventurer's Plugin.Babilon5 írta:Legalább egyet értünk.
Én sem használom creepert, sem a trükkök nagy részét (pl. ordinátorozás) sem.
Ennek ellenére mindig megélt a karakterem, sőt olyan dolgoknak is megfelt, hogy néha csak ivott egyet a kocsmában, meg út közben is kajált, ami ugye sokak szemében pénzkidobás. Összen talán 100.000-em lehetett egy teljes játék alatt, egyszerre meg max. 12.000, amit gyorsan el is költöttem kiképzésre.
Egyes kereskedök pénzmagját növeli, viszont lassabban termelődik újra (talán 2 nap). Aldruhn-ban van egy bűvölő 20 000 arannyal. A Sötét Testvériség bérgyilkosai-tól "szerzett" fegyvereket itt szoktam eladni (pl. 48 000-et érő daedrikus ez+azt). Bár eddig csak 2-szer szereztem tőlük ilyen jobbfajta fegyvert és el is vertem az árát
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
A két hetes szünet alatt sem pihentünk. (Már aki. )
Oszkár lefordított egy Herbalism for Purists nevű kiegészítőt, aminek a címét most ne kérdezzétek, hogy mit jelent. Ez a kiegészítő életszerűbbé teszi Morrowindet azzal, hogy engedélyezi a növények "felvételét", ellenben az alap, "konténer-szerű", megnyitós szisztémával.
Ezzel csak egy-két órányi munkám volt, mire átalakítottam, de a másik, a Laura Craft románc és kaland mod, na, az durva volt. A lényege:
"Magányos vagy? Jól jönne egy társ a morrowindi kalandozásaid során? Mit szólnál egy barátnőhöz, aki időnként úgy beszél és viselkedik, mint egy valódi lány? Aki okos, vicces, néha kicsit féltékeny, és jó harcos? Egy társ, akinek megvannak a saját gondjai - és egy fontos küldetés, amit el kell végeznie?"
(Amúgy a leírásában 4 .esp állományról van szó, de ne keressétek a hiányzó 3-at. Ezt is nagyon körülményes volt lefordítani, a többi 3 ugyanez lenne, csak más lenne Laura feje és haja.)
A Saját Mozgó Bázis mellett a másik kedvenc kiegészítőm. Ezekkel lehet, hogy nemsokára felrakom megint a Morrowindet, és nekikezdek magyarul is.
Letölthetitek őket a Pluginok közül.
Vik
Oszkár lefordított egy Herbalism for Purists nevű kiegészítőt, aminek a címét most ne kérdezzétek, hogy mit jelent. Ez a kiegészítő életszerűbbé teszi Morrowindet azzal, hogy engedélyezi a növények "felvételét", ellenben az alap, "konténer-szerű", megnyitós szisztémával.
Ezzel csak egy-két órányi munkám volt, mire átalakítottam, de a másik, a Laura Craft románc és kaland mod, na, az durva volt. A lényege:
"Magányos vagy? Jól jönne egy társ a morrowindi kalandozásaid során? Mit szólnál egy barátnőhöz, aki időnként úgy beszél és viselkedik, mint egy valódi lány? Aki okos, vicces, néha kicsit féltékeny, és jó harcos? Egy társ, akinek megvannak a saját gondjai - és egy fontos küldetés, amit el kell végeznie?"
(Amúgy a leírásában 4 .esp állományról van szó, de ne keressétek a hiányzó 3-at. Ezt is nagyon körülményes volt lefordítani, a többi 3 ugyanez lenne, csak más lenne Laura feje és haja.)
A Saját Mozgó Bázis mellett a másik kedvenc kiegészítőm. Ezekkel lehet, hogy nemsokára felrakom megint a Morrowindet, és nekikezdek magyarul is.
Letölthetitek őket a Pluginok közül.
Vik
....
Jó a magyarítás (legalábbis fórumokba aztmondták.) de nemértek hozzá
hova kell bemásolni a játékba hogy magyar legyen? meg amugyv alaki nemtugyja hogy egyáltaláén mitkell csinálni a morrowindbe? lécci irjatok!
citromostea@citromail.hu
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: ....
Rendben, írok.Tadeka írta:
Jó a magyarítás (legalábbis fórumokba aztmondták.) de nemértek hozzá
hova kell bemásolni a játékba hogy magyar legyen? meg amugyv alaki nemtugyja hogy egyáltaláén mitkell csinálni a morrowindbe? lécci irjatok!
citromostea@citromail.hu
Először is, le kell tölteni a magyarítást erről a honlapról a Morrowind magyarítás részlegről (letöltések, Morrowind és Tribunal magyarítás). Bemásolni oda másolod, ahova akarod, ez ugyanis egy telepítő állomány, tehát futtatni kell. A telepítés menete pedig az legyen, ami benne is le van írva: Morrowind, Tribunal (elhagyható), Bloodmoon (elhagyható), magyarítás (javításokkal).
Morrowindben pedig nem "kell" semmit se csinálni, egyszerűen azt teszel, ami jól esik. Akkora szabadság van a játékban, annyi hely, NJK, küldetés, kincs, felfedezni való van benne, hogy lényegében nincs megkötés, mit kell csinálni. Oda mész, ahova akarsz, többnyire akkor, amikor akarsz. És hogy a pluginokhoz is kapcsolódjon: Ha az alapjáték nem lenne elég, vannak itt jó kis kiegészítők is, Pluginok néven, ezekkel még több felfedeznivalót lehet a játékba rakni... (Csak letöltés után a leírásuk szerint be kell őket másolni a Morrowind\Data files mappádba és bejelölni őket a Főmenü-Adatfájlok menüpontban.)
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
Találtam néhány hibát a Valshea féle könnyűpáncél kiegészítőben, javítottam őket és feltöltöttem a pluginok közé. Furcsa, hogy az előző változatot úgy adtam ki a kezemből...
Re: Pluginok
Hello
Lenne egy kérdésem. Az egyik mod miatt nekem bizonyos karakterek pl a sötét testvériség bérgyilkosai, és még egy két más karakte,r egy nagy sárga ködfelhőként vagy valamilyen bizonytalan geometriai alakzatban jelenkimeg, ha átt kutatom a holtestük akkor a páncéljaik kis sárga pirosan átthuzott ikont kapnak... valami nem sitmmelhet valamelyik moddal szerintem. Csak olyan modok vannak fent amik itt az oldalon fent vannak. Ha valakinek van valamilyen ötlete melyik okozhatja ezt és, hogy mit tegyek annak a válaszát megköszönném.
Köszi
Lenne egy kérdésem. Az egyik mod miatt nekem bizonyos karakterek pl a sötét testvériség bérgyilkosai, és még egy két más karakte,r egy nagy sárga ködfelhőként vagy valamilyen bizonytalan geometriai alakzatban jelenkimeg, ha átt kutatom a holtestük akkor a páncéljaik kis sárga pirosan átthuzott ikont kapnak... valami nem sitmmelhet valamelyik moddal szerintem. Csak olyan modok vannak fent amik itt az oldalon fent vannak. Ha valakinek van valamilyen ötlete melyik okozhatja ezt és, hogy mit tegyek annak a válaszát megköszönném.
Köszi
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
Másold be a Tribunal CD teljes Data Files könyvtárát a Morrowind\Data Files könyvtárba, az megszünteti a gondot. Ha mégsem, akkor ki kell deríteni, pontosan melyik mod okozza, aztán tüzetesebben szemügyre veszem.fallout írta:Hello
Lenne egy kérdésem. Az egyik mod miatt nekem bizonyos karakterek pl a sötét testvériség bérgyilkosai, és még egy két más karakte,r egy nagy sárga ködfelhőként vagy valamilyen bizonytalan geometriai alakzatban jelenkimeg, ha átt kutatom a holtestük akkor a páncéljaik kis sárga pirosan átthuzott ikont kapnak... valami nem sitmmelhet valamelyik moddal szerintem. Csak olyan modok vannak fent amik itt az oldalon fent vannak. Ha valakinek van valamilyen ötlete melyik okozhatja ezt és, hogy mit tegyek annak a válaszát megköszönném.
Köszi
Re: Pluginok
Hali!
Remélem, valaki jár még erre. Feltelepítettem a Morrowind-Tribunal-Bloodmonn-t, majd feltettem a pluginokat is. A játék indításánál kiírja a következő hibaüzenetet:
"Expression Error Unable to find cell id "Vivec, Arena" in script brerasScript."
Majd egy mozdulattal kirak. Új játékot pedig már nem is enged indítani, de ugyanezt a hibát írja ki.
Köszi a segítséget.
Remélem, valaki jár még erre. Feltelepítettem a Morrowind-Tribunal-Bloodmonn-t, majd feltettem a pluginokat is. A játék indításánál kiírja a következő hibaüzenetet:
"Expression Error Unable to find cell id "Vivec, Arena" in script brerasScript."
Majd egy mozdulattal kirak. Új játékot pedig már nem is enged indítani, de ugyanezt a hibát írja ki.
Köszi a segítséget.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
Szedd le a magyarítást és telepítsd újra! Abban ugyanis "Vivec, Aréna" van, azért nem találja a "Vivec, Arena" cellát.Bamanna írta:Hali!
Remélem, valaki jár még erre. Feltelepítettem a Morrowind-Tribunal-Bloodmonn-t, majd feltettem a pluginokat is. A játék indításánál kiírja a következő hibaüzenetet:
"Expression Error Unable to find cell id "Vivec, Arena" in script brerasScript."
Majd egy mozdulattal kirak. Új játékot pedig már nem is enged indítani, de ugyanezt a hibát írja ki.
Köszi a segítséget.
Re: Pluginok
Hali!
Újratelepítettem az egész játékot, nem tettem fel pluginokat, csak amik a magyarításban voltak. Ja és feltettem a Tribunal-Bloodmoon magyarítását is. Most ezeket a hibaüzeneteket írja és még mindig kirak a játék:
One of the files that "magyarjavitas.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Book Jackets - Morrowind.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "mw_szinkron_kg_n.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Sound Enhancements.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
Expression Error Unable to find cell id "Khartag-fok" in script ShrineBoethiah.
Kérlek segítsetek!
Újratelepítettem az egész játékot, nem tettem fel pluginokat, csak amik a magyarításban voltak. Ja és feltettem a Tribunal-Bloodmoon magyarítását is. Most ezeket a hibaüzeneteket írja és még mindig kirak a játék:
One of the files that "magyarjavitas.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Book Jackets - Morrowind.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "mw_szinkron_kg_n.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One of the files that "Sound Enhancements.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
Expression Error Unable to find cell id "Khartag-fok" in script ShrineBoethiah.
Kérlek segítsetek!
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
A többi nem lényeges, az utolsót pedig úgy tudod orvosolni, ha a Pluginok közül letöltöd és bekapcsolod a BitterCoast Sounds nevűt.Bamanna írta:Hali!
Újratelepítettem az egész játékot, nem tettem fel pluginokat, csak amik a magyarításban voltak. Ja és feltettem a Tribunal-Bloodmoon magyarítását is. Most ezeket a hibaüzeneteket írja és még mindig kirak a játék:
One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
Expression Error Unable to find cell id "Khartag-fok" in script ShrineBoethiah.
Kérlek segítsetek!
Re: Pluginok
Hali
Köszi a probléma megoldódot, úgy tettem ahogy mondtad. Még egy kérdésem lenne iga nem pont ide illik.
De, nem tudtok valami biztos tippet hogy kaphatnám el a vámpirságot, mert sehogy sem sikerül, akár meddig ütnek meg csapolnak a vámpirok, még akkor sem ha magamra nyomok szokványos korhajlam varázslatot 80% osat Vagy valami modot ajánlhatnál ami megy a magyarositással.
Köszi
Köszi a probléma megoldódot, úgy tettem ahogy mondtad. Még egy kérdésem lenne iga nem pont ide illik.
De, nem tudtok valami biztos tippet hogy kaphatnám el a vámpirságot, mert sehogy sem sikerül, akár meddig ütnek meg csapolnak a vámpirok, még akkor sem ha magamra nyomok szokványos korhajlam varázslatot 80% osat Vagy valami modot ajánlhatnál ami megy a magyarositással.
Köszi
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Pluginok
Vámpír ügyben nem tudok segíteni, de valaki panaszkodott pár napja itt a fórumon, hogy vámpír lett, kérdezd őt, hogy csinálta.fallout írta:Hali
Köszi a probléma megoldódot, úgy tettem ahogy mondtad. Még egy kérdésem lenne iga nem pont ide illik.
De, nem tudtok valami biztos tippet hogy kaphatnám el a vámpirságot, mert sehogy sem sikerül, akár meddig ütnek meg csapolnak a vámpirok, még akkor sem ha magamra nyomok szokványos korhajlam varázslatot 80% osat Vagy valami modot ajánlhatnál ami megy a magyarositással.
Köszi
Ha meg van valakinek tudomása van olyan modról, ami nem megy a magyarítással, de kellene, az szóljon és kezelésbe veszem.
Re: Pluginok
Hello
Hamár igy mondod, akkor egy bizonyos vampirism ring nevü modot megleshetnéd! Igaz csalás, de ilyenesetekbe jól jöhet, mikor az istennek sem akarnak vámpirrá változni a karik.
köszi
Hamár igy mondod, akkor egy bizonyos vampirism ring nevü modot megleshetnéd! Igaz csalás, de ilyenesetekbe jól jöhet, mikor az istennek sem akarnak vámpirrá változni a karik.
köszi
Re: Pluginok
The Elder Scrolls III: Morrowind
Vampire/Werewolf at Will Plugin
4 kis mod (startscript), amikből csak egyet szabad aktívvá tenni, aszerint, hogy melyik klán vámpírjai közé akarunk tartozni (a negyedik vérfarkassá tesz).
Aktiválás után betöltve a mentést, hipp-hopp elkaptuk a betegséget, amiből aztán 3 nap múlva átalakulunk.
Vámpíroknak:
Vampire Visage - az NPC-k nem csak utálkoznak és riadoznak, hanem beszédre bírhatók (Vampire Weakness mod kell hozzá, ami kicsit átalakítja a vámpírság "intézményét" Morrowindben).
Más:
A Demonforce nem akar menni a magyarosított Bloodmoonnal,
Expression Error Unable to find cell id "HollĄ-szikla" in script ColonyEstateTimer, majd CTD.
Vampire/Werewolf at Will Plugin
4 kis mod (startscript), amikből csak egyet szabad aktívvá tenni, aszerint, hogy melyik klán vámpírjai közé akarunk tartozni (a negyedik vérfarkassá tesz).
Aktiválás után betöltve a mentést, hipp-hopp elkaptuk a betegséget, amiből aztán 3 nap múlva átalakulunk.
Vámpíroknak:
Vampire Visage - az NPC-k nem csak utálkoznak és riadoznak, hanem beszédre bírhatók (Vampire Weakness mod kell hozzá, ami kicsit átalakítja a vámpírság "intézményét" Morrowindben).
Más:
A Demonforce nem akar menni a magyarosított Bloodmoonnal,
Expression Error Unable to find cell id "HollĄ-szikla" in script ColonyEstateTimer, majd CTD.