Segítség
Re: Segítség
Nincs gondom a felfedezéssel, csak kicsit lassúnak találom a figura mozgását ahhoz képest hogy az idő viszont gyorsabb a valósnál, plusz ez az állandó "területbetöltés"...így kicsit vontatott és szaggatott a turistautam ha nézelődni szeretnék de közben percenkét tölt. De nem adtam még fel ! Viszont észrevettem a pálya felépítésében azt a furcsaságot, hogy olyan pókháló szerű a felépítése. Azaz a sok hegyvonulat olyan mint a háló szálai közti levegő, csak jó kondival lehet átugrándozni rajtuk, máskülönben a "szálakon"(utak, ösvények, völgyek, stb...) mentén kell kerülőkkel közlekedni. A hegyes terület átka gondolom, viszont így több a játékidő !
Itt amúgy nincsenek lovak, vagy valami megszelidített szárnyas gyík a gyorsabb haladáshoz ?
Igaz találtam nemrég pár tekercset amivel nagyot tudok ugrani, egy égbőlpottyant varázslónál, aki (szó szerint) "beugrott" (vagy inkább zuhant) elém, és később egy eséscsillapító gyűrűt, amivel kiküszöbölhető a nagy ugrás végén adódó kemény földetérés gondja, csak nem tudom van-e még vagy tudok-e majd én is csinálni ilyen ugrabugrálós varázslatot amivel gyorsabban haladhatok. (Bár az a vakító gyorsaság csizmája se lenne egy rossz dolog a gyorsabb haladáshoz, de ott is a mellékhatás...használhatatlanná, vagy túl extrémmé tenné a kalandjaimat )
Pedig erre a mérges dologra kíváncsi lennék nagyon! Az Oblivionban elég jól ment a méregkeverés, és most itt is kezdek beletanulni, de akkor se meginni szeretném ! Valaki más esetleg?
Ja, és még egy érdekesség. A játékban tudnak beszélni a patkányok? Mert mintha egy patkánnyal vívott csata közben beszélt szöveget olvastam volna, de annyira nem figyeltem csak egy pillanatra, de akkor meglepődtem és majdnem bele is haltam amikor olvastam a "Most meghalsz"-t vagy valami hasonlót.
Kösz mégegyszer a segítséget!
Itt amúgy nincsenek lovak, vagy valami megszelidített szárnyas gyík a gyorsabb haladáshoz ?
Igaz találtam nemrég pár tekercset amivel nagyot tudok ugrani, egy égbőlpottyant varázslónál, aki (szó szerint) "beugrott" (vagy inkább zuhant) elém, és később egy eséscsillapító gyűrűt, amivel kiküszöbölhető a nagy ugrás végén adódó kemény földetérés gondja, csak nem tudom van-e még vagy tudok-e majd én is csinálni ilyen ugrabugrálós varázslatot amivel gyorsabban haladhatok. (Bár az a vakító gyorsaság csizmája se lenne egy rossz dolog a gyorsabb haladáshoz, de ott is a mellékhatás...használhatatlanná, vagy túl extrémmé tenné a kalandjaimat )
Pedig erre a mérges dologra kíváncsi lennék nagyon! Az Oblivionban elég jól ment a méregkeverés, és most itt is kezdek beletanulni, de akkor se meginni szeretném ! Valaki más esetleg?
Ja, és még egy érdekesség. A játékban tudnak beszélni a patkányok? Mert mintha egy patkánnyal vívott csata közben beszélt szöveget olvastam volna, de annyira nem figyeltem csak egy pillanatra, de akkor meglepődtem és majdnem bele is haltam amikor olvastam a "Most meghalsz"-t vagy valami hasonlót.
Kösz mégegyszer a segítséget!
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Ha szintlépésnél a gyorsaságodra raksz majd pontokat, akkor valamivel gyorsabban fogsz tudni közlekedni. Nem sokkal, de egy idő után észrevehető. Lehet varázslatból és főzetből is növelni a gyorsaságot, a leírásban találsz recepteket, miből lehet ilyen főzetet készíteni. Varázslatot meg sok helyen lehet venni, nézelődni kell.FRICZY írta:Nincs gondom a felfedezéssel, csak kicsit lassúnak találom a figura mozgását ahhoz
vakító gyorsaság csizmája se lenne egy rossz dolog a gyorsabb haladáshoz, de ott is a mellékhatás...használhatatlanná, vagy túl extrémmé tenné a kalandjaimat )
Ja, és még egy érdekesség. A játékban tudnak beszélni a patkányok? Mert mintha egy patkánnyal vívott csata közben beszélt szöveget olvastam volna, de annyira nem figyeltem csak egy pillanatra, de akkor meglepődtem és majdnem bele is haltam amikor olvastam a "Most meghalsz"-t vagy valami hasonlót.
Kösz mégegyszer a segítséget!
Vannak "beszélő" patkányok Mournholdban (Tribunal kieg), de a "Most meghalsz!" inkább valaki mástól jöhetett.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Kérést vettem.Caissus írta:Tudom, hogy már a pipilőd ki van vele Vik, de Ákost nem lehetne valahogy sarkalni, hogy futtassa le a programot és jöjjön végre a Bloodmoon végleges?
Re: Segítség
Sziasztok!
Nagy örömkitörésekkel konstatáltam, hogy végre 100% a Bloodmoon fordítás is. Miután kiadtátok az első magyarítást (ami ugye még csak az alap Morrowindre szólt) akkor rávetettem magam és azzal játszottam egy darabig. Így viszont, hogy már mindkét kiegészítő magyar, újra el szeretném kezdeni rengeteg pluginnal és persze az MGE moddal a játékot. Segítség topicba pötyögök, tehát tényleg a segítségeteket kérném. Tisztelem és megbecsülöm a munkátokat, tényleg nagyot alkottatok, de sajnos nem minden világos a telepítés kapcsán.
Elvileg 100% a Bloodmoon fordítás, de még csak teszt állapotban van. Nos, elvileg le lehet tölteni ezt a béta változatot a letöltések közül, de az kicsit összezavart, hogy a Morrowind és Tribunal (468,46 MB) telepítős magyarításban megtaláltam a Bloodmoon rublikáját is a Tribunal alatt, mintha már benne lenne a fordításban a kész Bloodmoon. Ez az első dolog ami nem világos. Melyik a frisebb? A 3,17 MB-os Kiegészítő magyarítások bétája, vagy a 400 megás telepítőben lévő Bloodmoon fordítás?
A másik dolog ami még nem tiszta, hogy mindenképpen be kell pipálni a patcheket a játékhoz a telepítőben? Elvileg nekem GOTY-s változatom van (egy dobozban mind a 4 cd) de magyarul van ráírva, hogy az Év játéka. Tehát már az is probléma lenne, hogy az amcsi, vagy az európai patchot rakjam fel
De nem is ez a lényeg, mert a kiegészítők már eleve felrakják maguknak a patchet, és ha sorrendben telepítem a játékot (Morrowind - Tribunal - Bloodmoon) akkor 1.6.1820 lesz a végleges verziószám ami ugye a legfrisebb, tehát nem értem minek kéne felrakni újra a frissítéseket.
Lehet én vagyok ennyire idióta, vagy egyszerűen csak értetlen, de ezek nekem tényleg nem világosak. Tegnap este kb háromszor raktam újra az egész hóbelemancot, egyszer a Khartag-foki hibát kaptam indításnál amit ugye a Bitter-Coast soundpack orvosol, kétszer pedig egyszerűen csak hibát észlelt és leállt.
Nagyon örülnék ha valaki rászánná magát, hogy az értetlen fejemnek segítsen
Köszi szépen!
Nagy örömkitörésekkel konstatáltam, hogy végre 100% a Bloodmoon fordítás is. Miután kiadtátok az első magyarítást (ami ugye még csak az alap Morrowindre szólt) akkor rávetettem magam és azzal játszottam egy darabig. Így viszont, hogy már mindkét kiegészítő magyar, újra el szeretném kezdeni rengeteg pluginnal és persze az MGE moddal a játékot. Segítség topicba pötyögök, tehát tényleg a segítségeteket kérném. Tisztelem és megbecsülöm a munkátokat, tényleg nagyot alkottatok, de sajnos nem minden világos a telepítés kapcsán.
Elvileg 100% a Bloodmoon fordítás, de még csak teszt állapotban van. Nos, elvileg le lehet tölteni ezt a béta változatot a letöltések közül, de az kicsit összezavart, hogy a Morrowind és Tribunal (468,46 MB) telepítős magyarításban megtaláltam a Bloodmoon rublikáját is a Tribunal alatt, mintha már benne lenne a fordításban a kész Bloodmoon. Ez az első dolog ami nem világos. Melyik a frisebb? A 3,17 MB-os Kiegészítő magyarítások bétája, vagy a 400 megás telepítőben lévő Bloodmoon fordítás?
A másik dolog ami még nem tiszta, hogy mindenképpen be kell pipálni a patcheket a játékhoz a telepítőben? Elvileg nekem GOTY-s változatom van (egy dobozban mind a 4 cd) de magyarul van ráírva, hogy az Év játéka. Tehát már az is probléma lenne, hogy az amcsi, vagy az európai patchot rakjam fel
De nem is ez a lényeg, mert a kiegészítők már eleve felrakják maguknak a patchet, és ha sorrendben telepítem a játékot (Morrowind - Tribunal - Bloodmoon) akkor 1.6.1820 lesz a végleges verziószám ami ugye a legfrisebb, tehát nem értem minek kéne felrakni újra a frissítéseket.
Lehet én vagyok ennyire idióta, vagy egyszerűen csak értetlen, de ezek nekem tényleg nem világosak. Tegnap este kb háromszor raktam újra az egész hóbelemancot, egyszer a Khartag-foki hibát kaptam indításnál amit ugye a Bitter-Coast soundpack orvosol, kétszer pedig egyszerűen csak hibát észlelt és leállt.
Nagyon örülnék ha valaki rászánná magát, hogy az értetlen fejemnek segítsen
Köszi szépen!
mi van a HQ-val?
Hali!
Tudna nekem mondani vki vmit, h jelenleg miért nem műkszik a HQ? Meg hogy fog-e működni még egyáltalán? Nagyon hiányzik....
Tudna nekem mondani vki vmit, h jelenleg miért nem műkszik a HQ? Meg hogy fog-e működni még egyáltalán? Nagyon hiányzik....
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Benne is van a 468 MB-os telepítőben, csak az még angol nyelvű. Ha letöltöd hozzá a 3,17 MB-os bétát, akkor magyar nyelvű lesz. De ha vársz 1-2 napot, akkor lesz nagy meglepetés...Gubacs írta:Sziasztok!
Elvileg 100% a Bloodmoon fordítás, de még csak teszt állapotban van. Nos, elvileg le lehet tölteni ezt a béta változatot a letöltések közül, de az kicsit összezavart, hogy a Morrowind és Tribunal (468,46 MB) telepítős magyarításban megtaláltam a Bloodmoon rublikáját is a Tribunal alatt, mintha már benne lenne a fordításban a kész Bloodmoon. Ez az első dolog ami nem világos. Melyik a frisebb? A 3,17 MB-os Kiegészítő magyarítások bétája, vagy a 400 megás telepítőben lévő Bloodmoon fordítás?
Ez egy jó kérdés. Én be szoktam pipálni a javításokat, aztán elvileg megoldja, bár azt írja, hogy nem. A végén pedig mégis. A lényeg, hogy a verziószám Bloodmoonnal 1.6.sok legyen.A másik dolog ami még nem tiszta, hogy mindenképpen be kell pipálni a patcheket a játékhoz a telepítőben? Elvileg nekem GOTY-s változatom van (egy dobozban mind a 4 cd) de magyarul van ráírva, hogy az Év játéka. Tehát már az is probléma lenne, hogy az amcsi, vagy az európai patchot rakjam fel
De nem is ez a lényeg, mert a kiegészítők már eleve felrakják maguknak a patchet, és ha sorrendben telepítem a játékot (Morrowind - Tribunal - Bloodmoon) akkor 1.6.1820 lesz a végleges verziószám ami ugye a legfrisebb, tehát nem értem minek kéne felrakni újra a frissítéseket.
Ilyen esetben sokat segít, ha megmondod, mi volt a hiba. Ha nem tudod pontosan, a hiba előfordulása után a warnings.txt-ben megtalálod őket. Ha sokszor ismétlődik az, hogy pl. "One of the files that >>(plugin neve).esp<< is dependent on has changed since the last save.", azzal nem kell foglalkozni, attól még megy a játék.Lehet én vagyok ennyire idióta, vagy egyszerűen csak értetlen, de ezek nekem tényleg nem világosak. Tegnap este kb háromszor raktam újra az egész hóbelemancot, egyszer a Khartag-foki hibát kaptam indításnál amit ugye a Bitter-Coast soundpack orvosol, kétszer pedig egyszerűen csak hibát észlelt és leállt.
Nagyon örülnék ha valaki rászánná magát, hogy az értetlen fejemnek segítsen
Köszi szépen!
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: mi van a HQ-val?
Hát, ez nem hozzánk tartozik, úgyhogy ebben nem tudok segíteni. Viszont az ottani írások nagy része megtalálható a magyarításhoz adott .pdf-ekben.drozdiklevente írta:Hali!
Tudna nekem mondani vki vmit, h jelenleg miért nem műkszik a HQ? Meg hogy fog-e működni még egyáltalán? Nagyon hiányzik....
Re: Segítség
Köszönöm szépen a bő választ
Most már minden frankón megy, kb 2-3 órát tököltem a pluginok az MGE és a magyarítás tökéletes belövésével, de megérte. Működik hibátlanul és még szép is
Miért van nekem olyan érzésem, hogy tudom mi az a meglepetés? xD
Amúgy nagyon szép és igényes magyarítást csináltatok. Hihetetlen milyen..magyar lett az egész játék
Új, hivatalos kiegészítőt nincs kedvetek összedobni? xD Ha fele olyan minőségű lenne mint a magyarítás, már lepipálná a Bloodmoont és a Tribunalt is ^^
Most már minden frankón megy, kb 2-3 órát tököltem a pluginok az MGE és a magyarítás tökéletes belövésével, de megérte. Működik hibátlanul és még szép is
Miért van nekem olyan érzésem, hogy tudom mi az a meglepetés? xD
Amúgy nagyon szép és igényes magyarítást csináltatok. Hihetetlen milyen..magyar lett az egész játék
Új, hivatalos kiegészítőt nincs kedvetek összedobni? xD Ha fele olyan minőségű lenne mint a magyarítás, már lepipálná a Bloodmoont és a Tribunalt is ^^
Re: Segítség
Sziasztok!
Nagy problémám lenne. Letöltöttem a végleges magyarítást, feltelepítettem, igaz, hogy az összes plugin is fent volt előtte (de a következő telepítésnél mindent sorban csináltam), de most a házak ablakai helyett (kívül is és házon belül is -itt képes lila színben is lenni az ablak helye egyszerre), néhol a ház fala és a házon belüli lépcsők helyett, a földön levő némely virágok/gombák helyett nagy sárga felkiáltó jelek vannak.
Már újra bemásoltam a Tribunal és Bloodmoon cd-ről a texturákat, de ez sem javított a helyzeten.
Kérlek segítsetek!
Köszi
Nagy problémám lenne. Letöltöttem a végleges magyarítást, feltelepítettem, igaz, hogy az összes plugin is fent volt előtte (de a következő telepítésnél mindent sorban csináltam), de most a házak ablakai helyett (kívül is és házon belül is -itt képes lila színben is lenni az ablak helye egyszerre), néhol a ház fala és a házon belüli lépcsők helyett, a földön levő némely virágok/gombák helyett nagy sárga felkiáltó jelek vannak.
Már újra bemásoltam a Tribunal és Bloodmoon cd-ről a texturákat, de ez sem javított a helyzeten.
Kérlek segítsetek!
Köszi
Re: Segítség
Sziasztok!
Újabb problémák... Sok minden nem lett magyar, vagy visszaváltozott angollá... pl. Abigel's Petshop (látom, h teljes angol), arról nem beszélve, h Abigel-ből mindjárt három is lesz egyszerre, a kapuja 3 katt-ra 3x nyílik. A "A good place to stay"-ben nem minden váltott vissza angolra, de pl. az alkímia szobában a kis növénytároló edénykék igen. És a menet közben gyűjtött növényekből is egy párnak, meg tárgyaknak is. És ha beszélek valakivel (pl. Caius Cosades) az "Aerie of Tir Thalor"-ral kapcsolatban, az is angolul van.
Most egyelőre ennyi, mert újrakezdtem a játékot, és ezekbe botlottam, meg a nagy sárga felkiáltó jelekbe, amit az előző hsz-ban írtam. De érdekes módon időnként eltünnek, majd újra vannak. Pl. alvás után.
Előre is köszi a segítséget
Újabb problémák... Sok minden nem lett magyar, vagy visszaváltozott angollá... pl. Abigel's Petshop (látom, h teljes angol), arról nem beszélve, h Abigel-ből mindjárt három is lesz egyszerre, a kapuja 3 katt-ra 3x nyílik. A "A good place to stay"-ben nem minden váltott vissza angolra, de pl. az alkímia szobában a kis növénytároló edénykék igen. És a menet közben gyűjtött növényekből is egy párnak, meg tárgyaknak is. És ha beszélek valakivel (pl. Caius Cosades) az "Aerie of Tir Thalor"-ral kapcsolatban, az is angolul van.
Most egyelőre ennyi, mert újrakezdtem a játékot, és ezekbe botlottam, meg a nagy sárga felkiáltó jelekbe, amit az előző hsz-ban írtam. De érdekes módon időnként eltünnek, majd újra vannak. Pl. alvás után.
Előre is köszi a segítséget
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
A nagy sárga felkiáltójelek azt jelentik, hiányzik valamilyen mintázat a játékból. A warnings.txt-ben elolvashatod, pontosan miket hiányol. Az benne a trükk, hogy nem is biztos, hogy a Bloodmoon/Tribunal CD-n találhatóak, lehet, hogy csak a Construction Set CD-jén vannak fent, onnan kell őket bemásolni a Morrowind\Data Files könyvtárba.Bamanna írta:Sziasztok!
Nagy problémám lenne. Letöltöttem a végleges magyarítást, feltelepítettem, igaz, hogy az összes plugin is fent volt előtte (de a következő telepítésnél mindent sorban csináltam), de most a házak ablakai helyett (kívül is és házon belül is -itt képes lila színben is lenni az ablak helye egyszerre), néhol a ház fala és a házon belüli lépcsők helyett, a földön levő némely virágok/gombák helyett nagy sárga felkiáltó jelek vannak.
Már újra bemásoltam a Tribunal és Bloodmoon cd-ről a texturákat, de ez sem javított a helyzeten.
Kérlek segítsetek!
Köszi
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Ha angol nyelvű pluginokkal kevered a magyarítást, akkor bizony előfordulhat ilyen.Bamanna írta:Sziasztok!
Újabb problémák... Sok minden nem lett magyar, vagy visszaváltozott angollá... pl. Abigel's Petshop (látom, h teljes angol), arról nem beszélve, h Abigel-ből mindjárt három is lesz egyszerre, a kapuja 3 katt-ra 3x nyílik. A "A good place to stay"-ben nem minden váltott vissza angolra, de pl. az alkímia szobában a kis növénytároló edénykék igen. És a menet közben gyűjtött növényekből is egy párnak, meg tárgyaknak is. És ha beszélek valakivel (pl. Caius Cosades) az "Aerie of Tir Thalor"-ral kapcsolatban, az is angolul van.
Most egyelőre ennyi, mert újrakezdtem a játékot, és ezekbe botlottam, meg a nagy sárga felkiáltó jelekbe, amit az előző hsz-ban írtam. De érdekes módon időnként eltünnek, majd újra vannak. Pl. alvás után.
Előre is köszi a segítséget
Az, hogy egy dologból több is megjelenik, sajnos a játék hibája, akkor jön elő, ha megváltoztatsz valamilyen kiegészítő (jelen esetben alap) dolgot a játékban, és betöltöd a mentett állásodat. Ha nagyon el akarod tüntetni a felesleges dolgokat, akkor nyisd meg a konzolt (0), kattints rá a törlendő dologra, majd írd be: disable, utána enter. Konzol bezárása szintén 0 gombbal megy.
Re: Segítség
Szia!
Sok-sok infó van a warning-ban, azt nem másolom ide... csak az utolsó párat. Mivel nem tudok angolul, nem értem.. Köszi a segítséget.
Current file "TirThalor.esp"
Cell "Mournhold, Nagy Baz¬r"
Object reference "ignatius_flaccus"
missing in master file.
Current file "TirThalor.esp"
Cell "Mournhold, Ignatius Flaccus h¬za"
Object reference "barenziah"
missing in master file.
Current file "TirThalor.esp"
Cell "Mournhold, Kir¬lyi Palota: Barenziah lakoszt¬lya"
Object reference "plitinius mero"
missing in master file.
Current file "TirThalor.esp"
Cell "Mournhold, Kir¬lyi Palota: Udvar"
Object reference "hession"
missing in master file.
Current file "TirThalor.esp"
Cell "Mournhold, Sz¬rnyas Guar"
Object reference "atronach_storm"
missing in master file.
Current file "TirThalor.esp"
Cell "Norenen-dur, Gnash Fogai"
Object reference "Ex_MH_Pav_Gate_Door"
missing in master file.
Current file "VOORHEES_AldIndoril2.esp"
Cell "Mournhold, Brindisi Dorom pl¬za"
Expression Error Unable to find dialogue topic/journal ""dragon"" in script _ABscript.
Expression Error Unable to find dialogue topic/journal ""h¬tt«r"" in script abi2_dandesscript.
Sok-sok infó van a warning-ban, azt nem másolom ide... csak az utolsó párat. Mivel nem tudok angolul, nem értem.. Köszi a segítséget.
Current file "TirThalor.esp"
Cell "Mournhold, Nagy Baz¬r"
Object reference "ignatius_flaccus"
missing in master file.
Current file "TirThalor.esp"
Cell "Mournhold, Ignatius Flaccus h¬za"
Object reference "barenziah"
missing in master file.
Current file "TirThalor.esp"
Cell "Mournhold, Kir¬lyi Palota: Barenziah lakoszt¬lya"
Object reference "plitinius mero"
missing in master file.
Current file "TirThalor.esp"
Cell "Mournhold, Kir¬lyi Palota: Udvar"
Object reference "hession"
missing in master file.
Current file "TirThalor.esp"
Cell "Mournhold, Sz¬rnyas Guar"
Object reference "atronach_storm"
missing in master file.
Current file "TirThalor.esp"
Cell "Norenen-dur, Gnash Fogai"
Object reference "Ex_MH_Pav_Gate_Door"
missing in master file.
Current file "VOORHEES_AldIndoril2.esp"
Cell "Mournhold, Brindisi Dorom pl¬za"
Expression Error Unable to find dialogue topic/journal ""dragon"" in script _ABscript.
Expression Error Unable to find dialogue topic/journal ""h¬tt«r"" in script abi2_dandesscript.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Így első ránézésre azt mondanám, ez a kettő plugin nem működik a magyarítással. Próbáld meg úgy, hogy kikapcsolod őket.Bamanna írta:Szia!
Sok-sok infó van a warning-ban, azt nem másolom ide... csak az utolsó párat. Mivel nem tudok angolul, nem értem.. Köszi a segítséget.
Current file "TirThalor.esp"
Current file "VOORHEES_AldIndoril2.esp"
Re: Segítség
kerek barkit akit tudna segiteni mar naon szeretnek jatszani a hiba inditaskor:
"you need to load at least one .esm or .esp file to run morrowind"
ezeka a fajlok megvannak megsem megy, ez csak miutan a magyarositas felkerult , maskepp megy
udv. Wish
"you need to load at least one .esm or .esp file to run morrowind"
ezeka a fajlok megvannak megsem megy, ez csak miutan a magyarositas felkerult , maskepp megy
udv. Wish
Re: Segítség
Sziasztok!
Köszi a segítséget, úgy tűnik, eltüntek a hibák. Viszont adódott egy másik.
Ha elő akarom venni a fegyvert és lenyomom az "F"-et, vagy varázsláshoz az "R"-t, akkor kidob a játék. Próbáltam másik betűjelet adni neki, de akkor is ugyanez a helyzet.
Ha tudna valaki segíteni, azt megköszönném.
Köszi a segítséget, úgy tűnik, eltüntek a hibák. Viszont adódott egy másik.
Ha elő akarom venni a fegyvert és lenyomom az "F"-et, vagy varázsláshoz az "R"-t, akkor kidob a játék. Próbáltam másik betűjelet adni neki, de akkor is ugyanez a helyzet.
Ha tudna valaki segíteni, azt megköszönném.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Másold be ide légy szíves a warnings.txt tartalmát, miután kidobott a játék!Bamanna írta:Sziasztok!
Köszi a segítséget, úgy tűnik, eltüntek a hibák. Viszont adódott egy másik.
Ha elő akarom venni a fegyvert és lenyomom az "F"-et, vagy varázsláshoz az "R"-t, akkor kidob a játék. Próbáltam másik betűjelet adni neki, de akkor is ugyanez a helyzet.
Ha tudna valaki segíteni, azt megköszönném.
Re: Segítség
Szia Vik!
Ez a mai belépésem, vagyis próbálkozásom eredménye, mert már az elején kidobott... Ha holnap sikerül belépnem, és a fegyver elővételnél való kidobást is produkálja, küldöm azt is.
És köszi a segítséget.
Unable to locate reference for global script 'Sleepers'.
Unable to locate reference for global script 'max_fire_script_01'.
Unable to locate reference for global script 'max_longday_01'.
Texture "Textures\_land_default.tga" count 3.
Texture "Textures\menu_scroll_button_vert.dds" count 2.
Ez a mai belépésem, vagyis próbálkozásom eredménye, mert már az elején kidobott... Ha holnap sikerül belépnem, és a fegyver elővételnél való kidobást is produkálja, küldöm azt is.
És köszi a segítséget.
Unable to locate reference for global script 'Sleepers'.
Unable to locate reference for global script 'max_fire_script_01'.
Unable to locate reference for global script 'max_longday_01'.
Texture "Textures\_land_default.tga" count 3.
Texture "Textures\menu_scroll_button_vert.dds" count 2.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Az utolsó két sor nem érdekes, az első három igen. 'Sleepers' nevű rutin van az alap Morrowindben, az utána következőket viszont nem találtam. Azt javaslom, próbáld meg teljesen az alapokról indítani a játékot (Főmenü-Adatfájlokban csak Morrowind.esm és magyarjavitas.esp legyen bekapcsolva), majd, ha így működik, akkor lépésről lépésre kapcsolj vissza minden plugint, Tribunalt és Bloodmoont, ha használod őket, és mindegyik után indítsd el a játékot, hogy láthasd, melyiknél romlik el. Amelynél elromlik, azzal van baj.Bamanna írta:Szia Vik!
Ez a mai belépésem, vagyis próbálkozásom eredménye, mert már az elején kidobott... Ha holnap sikerül belépnem, és a fegyver elővételnél való kidobást is produkálja, küldöm azt is.
És köszi a segítséget.
Unable to locate reference for global script 'Sleepers'.
Unable to locate reference for global script 'max_fire_script_01'.
Unable to locate reference for global script 'max_longday_01'.
Texture "Textures\_land_default.tga" count 3.
Texture "Textures\menu_scroll_button_vert.dds" count 2.
Re: Segítség
Ahogy láttam, máshol is feltetted ezt a kérdést, de gyorsan válaszolok itt is:wishmaster írta:kerek barkit akit tudna segiteni mar naon szeretnek jatszani a hiba inditaskor:
"you need to load at least one .esm or .esp file to run morrowind"
ezeka a fajlok megvannak megsem megy, ez csak miutan a magyarositas felkerult , maskepp megy
udv. Wish
Egyszerűen annyi a teendőd, hogy elindítod a Morrowind Launcher.exe fájlt és az Adatfájlokban kiválasztod az .esm (Mester fájl) sorokat legalább (X legyen előttük). Illetve a hozzájuk való *javitas.esp pluginokat ugyanabban a listában.
MGE
A Morrowind Graphic Extender használatakor sehogysem enged a játék képet lopni. Próbáltam manuálisan átírni a Morrowind.ini-ben de azt is visszaállítja.
Valaki, valami tipp?
Valaki, valami tipp?
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: MGE
A Fraps biztosan jó. Egyébként az Input fülön a Launch macro editor gomb lenyomása után különféle feladatokat lehet hozzárendelni a billentyűkhöz, többek között a képlopást is (Function-Take screenshot).szotsaki írta:Próbáld meg a FRAPS nevű progival ugyanezt, valószínű, hogy azzal menni fog.Sheila írta:A Morrowind Graphic Extender használatakor sehogysem enged a játék képet lopni. Próbáltam manuálisan átírni a Morrowind.ini-ben de azt is visszaállítja.
Valaki, valami tipp?
MGE
Köszönöm, kipróbálom.
Re: Segítség
Na nekem a gondom az h amikor elindulna a játk kettö fájl hiányzik és pathcelés közbe vmi bsa-fájlt nem bir patchelni :S
Re: Segítség
A patchelés nem gond, azt figyelmen kívül hagyhatod.Ckibbi írta:Na nekem a gondom az h amikor elindulna a játk kettö fájl hiányzik és pathcelés közbe vmi bsa-fájlt nem bir patchelni :S
Melyik két fájl hiányzik? Van a játék mappájában egy Warnings.txt nevű fájl, annak a tartalmát másold be, légyszi.
Re: Segítség
Sziasztok!
Nekem az a problémám, hogy miután megszereztem a Hold és Csillag Gyűrűt, elindultam a törzsekhez.
Eljutottam a Zainab táborba ahol Kushaddal hamukánnal kéne beszélnem, de nála nincs semmilyen használható topic. Csak a nerevarine-próféciák téma van, de arra csak azt hajtogatja, hogy ismerjük a próféciát... , de nem tudjuk, hogy igaz-e.
Megnéztem CS-sel az NJK topikjait. Meg kellene jelennie a Nerevarine topiknak is, de a játékban nincs.
A másik furcsaság, hogy a válasz amit Kushad ad a Nerevarine-próféciákra az tele van hiperlinkekkel (nenne van a @Nerevarine# link is), de azok a játékban sima szövegként jelennek meg és nem linkként.
Próbáltam az egyik köszönéséhez berakni a nerevarine linket, de ez is csak sima szövegként jelent meg a játékban és nem linkként.
Van valakinek tippje?
Nekem az a problémám, hogy miután megszereztem a Hold és Csillag Gyűrűt, elindultam a törzsekhez.
Eljutottam a Zainab táborba ahol Kushaddal hamukánnal kéne beszélnem, de nála nincs semmilyen használható topic. Csak a nerevarine-próféciák téma van, de arra csak azt hajtogatja, hogy ismerjük a próféciát... , de nem tudjuk, hogy igaz-e.
Megnéztem CS-sel az NJK topikjait. Meg kellene jelennie a Nerevarine topiknak is, de a játékban nincs.
A másik furcsaság, hogy a válasz amit Kushad ad a Nerevarine-próféciákra az tele van hiperlinkekkel (nenne van a @Nerevarine# link is), de azok a játékban sima szövegként jelennek meg és nem linkként.
Próbáltam az egyik köszönéséhez berakni a nerevarine linket, de ez is csak sima szövegként jelent meg a játékban és nem linkként.
Van valakinek tippje?
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Tippem az nincs, de átküldenéd a mentésedet a v_dozsa(kukac)fibermail.hu címre? Lehetőleg azelőttről, hogy Kaushaddal beszéltél, mert ez eléggé furcsa működés.Sephir írta:Sziasztok!
Nekem az a problémám, hogy miután megszereztem a Hold és Csillag Gyűrűt, elindultam a törzsekhez.
Eljutottam a Zainab táborba ahol Kushaddal hamukánnal kéne beszélnem, de nála nincs semmilyen használható topic. Csak a nerevarine-próféciák téma van, de arra csak azt hajtogatja, hogy ismerjük a próféciát... , de nem tudjuk, hogy igaz-e.
Megnéztem CS-sel az NJK topikjait. Meg kellene jelennie a Nerevarine topiknak is, de a játékban nincs.
A másik furcsaság, hogy a válasz amit Kushad ad a Nerevarine-próféciákra az tele van hiperlinkekkel (nenne van a @Nerevarine# link is), de azok a játékban sima szövegként jelennek meg és nem linkként.
Próbáltam az egyik köszönéséhez berakni a nerevarine linket, de ez is csak sima szövegként jelent meg a játékban és nem linkként.
Van valakinek tippje?
Szerk: de durva ez a hiba... Ha kiszedem a naplóbejegyzést, akkor nem tűnik el a Nerevar téma Sul-Matuulnál, gond nélkül kinevez Urshilaku Nerevarine-nek. Ha bennehagyom, akkor eltűnik. A Nerevarine téma sajnos már korábban eltűnt, Vezércsillaggal való beszélgetés után se jön elő, akárkinél is kerestem. (Még Caius bácsit is visszahívtam Cyrodiilból, de vele se tudtam róla beszélni.)
Még dolgozom rajta, hátha javítható valahogy.
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
- Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Re: Segítség
Nem követted el véletlenül azt a hibát, hogy kineveztetted magad Nerevarinenek, mielőtt elmentél az íjért a temetkezési barlangba (vagy a húslényektől mielőtt a 3 tárgy el lett hozva)?
Mert akkor előfordul, hogy megelőlegezik a kinevezést, de nem mindegyik törzsnél.
Mert akkor előfordul, hogy megelőlegezik a kinevezést, de nem mindegyik törzsnél.
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2008. ápr. 24., csüt. 17:25
- Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Re: Segítség
Az egy aranyas hiba előjött már másnál is? Mármint, hogy egyes árúsoknál (fajtól és kaszttól függetlenül) minden egy arany? Az is, ha vennék, meg az is, ha eladnék, értéktől függetlenül, de olykor képzésre, javításra és fuvarozásra is vonatkozik.
Akkor lett furcsa, mikor az egyik kovács elkezdett egy aranyakat kínálni a daedrikus cuccokért. (Elküldeni sajna nem tudom, mert most még gépem is pr száz km-re van, csak arra vagyok kíváncsi másnál is megesett-e ilyen?)
Akkor lett furcsa, mikor az egyik kovács elkezdett egy aranyakat kínálni a daedrikus cuccokért. (Elküldeni sajna nem tudom, mert most még gépem is pr száz km-re van, csak arra vagyok kíváncsi másnál is megesett-e ilyen?)
Re: Segítség
Sziasztok!!!
Lenne egy kérdésem...
Felraktam a Tribunalt meg a bloodmoon kiegeket és a térkép csak a felső kis szigetet jelöli...
netről töltöttem le a térképről képet és az én mapom a játékban nem jelöli azt a földrész amelyikem Amalexia van....
de ha átmegyek az említett városba akkor azt jelzi hogy Ébenszivben vagyok
SEGÍTSETEK
MORROWIND 4EVER
HAIL MORROHUN
Lenne egy kérdésem...
Felraktam a Tribunalt meg a bloodmoon kiegeket és a térkép csak a felső kis szigetet jelöli...
netről töltöttem le a térképről képet és az én mapom a játékban nem jelöli azt a földrész amelyikem Amalexia van....
de ha átmegyek az említett városba akkor azt jelzi hogy Ébenszivben vagyok
SEGÍTSETEK
MORROWIND 4EVER
HAIL MORROHUN
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Ez azért van, mert játéktechnikailag egész Mournhold belső cellákból áll, valójában nem hagyod el a félszigetet, és ha megpróbálsz kimenni a kapun, akkor az sem fog összejönni.jahim írta:Sziasztok!!!
Lenne egy kérdésem...
Felraktam a Tribunalt meg a bloodmoon kiegeket és a térkép csak a felső kis szigetet jelöli...
netről töltöttem le a térképről képet és az én mapom a játékban nem jelöli azt a földrész amelyikem Amalexia van....
de ha átmegyek az említett városba akkor azt jelzi hogy Ébenszivben vagyok
SEGÍTSETEK
MORROWIND 4EVER
HAIL MORROHUN
Re: Segítség
Köszönöm a helpet!!!!!!
De lenne még egy kérdésem ha nem vok túl pofátlan
Mivel lehet megcsinálni az Obliviont hogy Vvardenfellben nyomjam ugyanúgy mint a Morrowindban???
http://img88.imageshack.us/img88/561/screenshot4lf4.jpg
vagy
http://morroblivion.com/files/screensho ... review.jpg
ez a kép példának...
előre is köszi.................
De lenne még egy kérdésem ha nem vok túl pofátlan
Mivel lehet megcsinálni az Obliviont hogy Vvardenfellben nyomjam ugyanúgy mint a Morrowindban???
http://img88.imageshack.us/img88/561/screenshot4lf4.jpg
vagy
http://morroblivion.com/files/screensho ... review.jpg
ez a kép példának...
előre is köszi.................
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Ahogy a második kép címéből is láthatod, a http://morroblivion.com/ oldalról letölthető (még nem teljesen kész) moddal.jahim írta:Köszönöm a helpet!!!!!!
De lenne még egy kérdésem ha nem vok túl pofátlan
Mivel lehet megcsinálni az Obliviont hogy Vvardenfellben nyomjam ugyanúgy mint a Morrowindban???
http://img88.imageshack.us/img88/561/screenshot4lf4.jpg
vagy
http://morroblivion.com/files/screensho ... review.jpg
ez a kép példának...
előre is köszi.................
Re: Segítség
ja és ezzel a Morroblivionnal kompatibilis a Morrohun magyarítás szerinted
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Mármint az, ami még csak 64%-ban van készen, és addig nem adjuk ki, amíg be nem fejezzük? Nem tudom.jhaim írta:ja és ezzel a Morroblivionnal kompatibilis a Morrohun magyarítás szerinted
Re: Segítség
De hülye vok
OK ..
azért köszi
OK ..
azért köszi
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Készült erre egy működő, de nem elegáns javítás. Letölthető a többi beépülő mellől.Sephir írta:Sziasztok!
Nekem az a problémám, hogy miután megszereztem a Hold és Csillag Gyűrűt, elindultam a törzsekhez.
Eljutottam a Zainab táborba ahol Kushaddal hamukánnal kéne beszélnem, de nála nincs semmilyen használható topic. Csak a nerevarine-próféciák téma van, de arra csak azt hajtogatja, hogy ismerjük a próféciát... , de nem tudjuk, hogy igaz-e.
Re: Segítség
na yo biztos oltári barom kérdés (xD) de én alappal jáccok és 1ik boltba sem látom a kiegészítőket pls help hol lehet megvenni
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Nagy üzletláncok boltjaiban próbálkozz. Esetleg http://www.ebay.com.Drizzt írta:na yo biztos oltári barom kérdés (xD) de én alappal jáccok és 1ik boltba sem látom a kiegészítőket pls help hol lehet megvenni
Re: Segítség
mire jó a tükrözés varázslat nem tok rájönni?
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Ha mondanak rád egy varázslatot, visszapattan az ellenfélre. Még nem próbáltam ki a játékban, pedig annyira kíváncsi vagyok, milyen lehet, ha két tükröző varázsló elkezd varázspárviadalat vívni, s ide-oda pattognak közöttük a lövedékek...Drizzt írta:mire jó a tükrözés varázslat nem tok rájönni?
Re: Segítség
Alap játékra raknám fel a magyarítást, patch nélkül.
Bejelölöm az instalban a magyarítást, és a patch felrakását (mindkettővel próbáltam, mivel nem tudom Amerikai, vagy Európai a játék), és ezt írja ki:
"You need to load at least one .ESM or .ESP to run Morrowind"
Mit kell csinálni, hogy menjen?
Üdv
Ca3sar
Bejelölöm az instalban a magyarítást, és a patch felrakását (mindkettővel próbáltam, mivel nem tudom Amerikai, vagy Európai a játék), és ezt írja ki:
"You need to load at least one .ESM or .ESP to run Morrowind"
Mit kell csinálni, hogy menjen?
Üdv
Ca3sar
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Az indító menüben az adatállományok között be kell jelölnöd a Morrowind.esm-et (dupla kattintás a kis négyzetben) és a magyarjavitas.esp-t.Ca3sar írta:Alap játékra raknám fel a magyarítást, patch nélkül.
Bejelölöm az instalban a magyarítást, és a patch felrakását (mindkettővel próbáltam, mivel nem tudom Amerikai, vagy Európai a játék), és ezt írja ki:
"You need to load at least one .ESM or .ESP to run Morrowind"
Mit kell csinálni, hogy menjen?
Üdv
Ca3sar
Re: Segítség
Bocsi,lenne egy kérdésem elég jól értek a gépekhez nem akarok dicsekedni
de van egy problémám hogy lehetne könyveket készíteni a tes consrutcion set vagy mi és azt mondjuk
berakni a balmorai könyvárushoz
de van egy problémám hogy lehetne könyveket készíteni a tes consrutcion set vagy mi és azt mondjuk
berakni a balmorai könyvárushoz
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Meg kell keresned a balmorai könyvárust a CS-ben, annak is a ládikáját, ahol a tárgyait tartja, és oda berakni egy új dolgot. Általában container->jobb katt, new, és meg kell adni, mi legyen az. Előtte persze készíteni kell egy új könyvet, új azonosítóval. Ezek után menteni kell a változtatást <valami>.esp néven, indítómenü-adatfájlok között bejelölöd, és máris bekerült a játékba.sqpp001 írta:Bocsi,lenne egy kérdésem elég jól értek a gépekhez nem akarok dicsekedni
de van egy problémám hogy lehetne könyveket készíteni a tes consrutcion set vagy mi és azt mondjuk
berakni a balmorai könyvárushoz
Re: Segítség
Sziasztok, volna egy kis gondom a Morrowind magyarításával, konkrétabban a pluginokkal. Telepítéskor kijelöltem néhány plugint, grafika- és hangjavítókat. A játék indításakor a Data files -ban mindet kijelölöm, a játék elején megvan az a hibaüzenet, rámegyek a yes -re. Eddig minden oké, de mikor rámennék az "új játék" -ra, a rendszer kiad egy hibaüzenetet. Valami "Karthag-fok" -ról. A "bcsounds.esp" hangjavító pluginfájl kijelölésekor adja ki ezt a hibaüzenetet. Ha ezt nem jelölöm ki, a játék a többi pluginnal elindul. Csak nem a Tribunal kiegészítő kell ehhez a pluginhoz? Én csak az alapjátékot tettem fel. De attól még jól fog működni a játék hogyha ez a plugin megvan de nem jelölöm ki? Gondolom csak az általa szerzett exrák nem lesznek a játékban.
Választ előre köszönöm.
Választ előre köszönöm.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Segítség
Jól fog működni a játék nélküle is, de ha letöltöd a javítást a pluginok részből, akkor már nyugodtan kijelölheted, mert azzal megy. Tribunal nem kell hozzá.Petya írta:Sziasztok, volna egy kis gondom a Morrowind magyarításával, konkrétabban a pluginokkal. Telepítéskor kijelöltem néhány plugint, grafika- és hangjavítókat. A játék indításakor a Data files -ban mindet kijelölöm, a játék elején megvan az a hibaüzenet, rámegyek a yes -re. Eddig minden oké, de mikor rámennék az "új játék" -ra, a rendszer kiad egy hibaüzenetet. Valami "Karthag-fok" -ról. A "bcsounds.esp" hangjavító pluginfájl kijelölésekor adja ki ezt a hibaüzenetet. Ha ezt nem jelölöm ki, a játék a többi pluginnal elindul. Csak nem a Tribunal kiegészítő kell ehhez a pluginhoz? Én csak az alapjátékot tettem fel. De attól még jól fog működni a játék hogyha ez a plugin megvan de nem jelölöm ki? Gondolom csak az általa szerzett exrák nem lesznek a játékban.
Választ előre köszönöm.
Re: Segítség
Hali!
Régebben játszottam már a Morrovindel de abba hagytam mert magyarosítás nélkül nem igazán ment. Most újra játszanék vele a magyarítást le is töltöttem de mikor futtatnám a gépem kiírja h nem win alkalmazás és ugye nem történik semmi.Mit tegyek??Meg a pluginokkal sem vok tisztába mik azok bár sok szó esik róluk.
Kérlek segítsetek valaki írja meg nekem mit kell csinálnom esetleg le van-e írva valahova?
Előre is köszi.
Régebben játszottam már a Morrovindel de abba hagytam mert magyarosítás nélkül nem igazán ment. Most újra játszanék vele a magyarítást le is töltöttem de mikor futtatnám a gépem kiírja h nem win alkalmazás és ugye nem történik semmi.Mit tegyek??Meg a pluginokkal sem vok tisztába mik azok bár sok szó esik róluk.
Kérlek segítsetek valaki írja meg nekem mit kell csinálnom esetleg le van-e írva valahova?
Előre is köszi.