Sleth írta:Severance Blade Of Darkness:
játszottam vele pár órát, így gondoltam véleményezem egy kicsit: tetszik benne, hogy minden karakter (4 db) más stílusban harcol, + a darabolások jól meg vannak oldva, végre a potik kiivása rendesen megvan animálni, nem rögtön történik mint az rpg-k 99%ban, és kifejezetten nehéz is a játék.
Nem rossz a harcrendszer, de kicsit túl van bonyolítva (pl harc közben eldobni egy fegyvert az ellenségre elég macerás, mivel nem vesz elő rögtön egy másik fegyót), meg ezek a kombos támadások a verekedős játékokba se jöttek be.
A pajzs meg nagyon gyenge a játékban (vagyis az első 2 pályán az), volt hogy teljesen ép pajzsot 2. ütésre ketté tört egy erősebb fajta ellen, aztán ugrándozhattam oda-vissza, ami egy páncélozott lovagként elég furcsa látvány volt, érdekes ezen kívül, hogy egy jobb fegyver ami látszatra nem lehet nehezebb mint az előző, pár ütés után teljesen kifárad benne a kari.
Összeségében egy jó kis játék, de én ráuntam pár óra játék után.
Legnagyobb hack&slash amit valaha kiadtak. Azóta sem volt párja, talán a Dark Messiah, esetleg az Enclave. Sajnálom, hogy ez a műfaj gyakorlatilag halott. Nagy kedvencem volt anno:
http://gamedroid.hu/hu/retrodroid/120-s ... f-darkness
Legutóbb hallgattam egy picit Divinity 2 zenéit, s rájöttem, hogy az egyik legjobb RPG volt, amivel az elmúlt évek során találkoztam. Egyedi hangulat, nem veszi magát komolyan, érdekes karakterek, szövevényes sztori, izgalmas játékmenet. Szóval simán felkerült a top-ba, ami kb. így néz ki nálam:
Morrowind, Fallout New Vegas, Fallout 3, The Witcher, The Witcher 2, Divinity 2 - The Dragon Knight Saga, Arcanum of Steamworks & Magick Obscura és szóljatok, ha valami kimaradt.
Mostanában amúgy a Neverwinterekkel szórakozok, de megunom. A 2 kifejezetten akció-rpg. Monoton, dögunalom dungeon takarítás, még a karakterfejlesztés sem köt le. Ott van még a Drakensang, de azzal is ez a bajom.