Re: Első benyomások a játékról
Re: RPG, CRPG
Annyira, hogy nem is tudom minek a rövidítése (tippre: Fallout: New Vegas)
Re: RPG, CRPG
Egyet kell értenem az előttem szólóval.
És ki várja a GoT: The Game magyarítását? Készül egyáltalán hozzá?
És ki várja a GoT: The Game magyarítását? Készül egyáltalán hozzá?
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: RPG, CRPG
Asszem készül, de maga a játék pocsék lett állítólag... hd4000-res igp-n meg nem fogom megnézni...Lord Jack írta:Egyet kell értenem az előttem szólóval.
És ki várja a GoT: The Game magyarítását? Készül egyáltalán hozzá?
Re: RPG, CRPG
A története állítólag kiemelkedő, mivel Martin keze is benne van, de akkor inkább előveszek egy régi Final Fantasy részt, ahol a körítés is jó.
Szerk.: Addig míg magyarosításokat vártok, próbáljátok ki a Baldur's Gate 1et magyarul is, én is azt teszem
Szerk.: Addig míg magyarosításokat vártok, próbáljátok ki a Baldur's Gate 1et magyarul is, én is azt teszem
Re: RPG, CRPG
Egyszeri végigjátszásra jó, mert nagyon jó a története...
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
Hehe milyen érdekes, én is azzal játszok.Sleth írta:A története állítólag kiemelkedő, mivel Martin keze is benne van, de akkor inkább előveszek egy régi Final Fantasy részt, ahol a körítés is jó.
Szerk.: Addig míg magyarosításokat vártok, próbáljátok ki a Baldur's Gate 1et magyarul is, én is azt teszem
Az első 3 szintig igazi kín volt egyik területről a másikra jutni, de most már ütőkepés csapattal és karakterrel könnyedén eljutottam Baldur városába.
Az pedig külön öröm, hogy saját avatart rakhattam be a karakteremnek!
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: RPG, CRPG
El is képzeltem egy nagydarab, szemüveges, kopaszodó, ilyen tipikus koczka karakter avatarját a mágus, a tolvaj, meg a harcos közöttDr.UnGrammar írta: Hehe milyen érdekes, én is azzal játszok.
Az első 3 szintig igazi kín volt egyik területről a másikra jutni, de most már ütőkepés csapattal és karakterrel könnyedén eljutottam Baldur városába.
Az pedig külön öröm, hogy saját avatart rakhattam be a karakteremnek!
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: RPG, CRPG
Szerintem arra a képre gondolt, amit itt használ avatar gyanánt.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
Nem bár jó ötlet.
Íme a részletek ahhoz, hogy mit kell elképzelni (nem töltöm fel, mert az ,,internet bármire képes"):
- nagy darab (de csak 74kg és 19 évesen)
- fél kopasz (magyar gárdába illő kinézet)
- szemüveg nincs, csak vörös szem
- flanel ing
- KOCKA!
Muhahaha!
Szerk.: Egyefene ha kell privátba átküldöm, egész vállalható voltam 4 évvel ezelőtt.
Íme a részletek ahhoz, hogy mit kell elképzelni (nem töltöm fel, mert az ,,internet bármire képes"):
- nagy darab (de csak 74kg és 19 évesen)
- fél kopasz (magyar gárdába illő kinézet)
- szemüveg nincs, csak vörös szem
- flanel ing
- KOCKA!
Muhahaha!
Szerk.: Egyefene ha kell privátba átküldöm, egész vállalható voltam 4 évvel ezelőtt.
Re: RPG, CRPG
Nekem elküldheted. Régen láttam gárdistákat hála... ez itt RPG fórum, szóval mindegy.
Valaki tudna mondani nekem valami jó(megbízható és olcsó) helyet, ahol számítógép alkatrészeket lehet venni. Teljes konfigot is ajánlhattok.
Valaki tudna mondani nekem valami jó(megbízható és olcsó) helyet, ahol számítógép alkatrészeket lehet venni. Teljes konfigot is ajánlhattok.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: RPG, CRPG
Örülsz te még a gárdistáknak, csak költözz romás helyre Nem tudom mi bajuk vele mindenkinek, érdekes módon én nem félek, mert nincs félnivalóm tőlük... inkább kezdek el aggódni, ha roma csapatot látok, biztos cigit akarnak kunyerálni...Lord Jack írta:Nekem elküldheted. Régen láttam gárdistákat hála... ez itt RPG fórum, szóval mindegy.
Valaki tudna mondani nekem valami jó(megbízható és olcsó) helyet, ahol számítógép alkatrészeket lehet venni. Teljes konfigot is ajánlhattok.
Én a lambdacomputer.hu-n vettem a gépem, alaplap kivételével nagyon olcsó volt... mondjuk vinyó helyett vehettem volna másikat, de talán jó lesz ez is
Dr.UnGrammar, rádkerestem, két lehetőséget találtam, ami Te lehetsz:
http://a0.twimg.com/profile_images/7517 ... d_hair.jpg
http://i.ytimg.com/vi/4JfoMk0TBk8/0.jpg
Re: RPG, CRPG
Azt akartam írni, hogy köszönet gyurcsótánynak, de mindegy.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
Maga a "gárdizmus" érdekes téma. Például elég a nagy USA-t nézni a témában vagy Franciaországot, de persze nem kell messzire mennünk akkor sem, ha kétes ügyű gárdákat akarnánk keresni (Románia). A felsorolt országokban ezeknek a szervezeteknek a tagjait a polgárság mintapéldányainak tartják.
De nem mennék bele... ahogy Jack is írta ez egy RPG fórum.
TGWH: Basszus lelepleztél! Szépen kérlek ne reklámozd, hogy ki vagyok. Még mindig rémálmaim vannak attól, amit a főnökömmel tettek tavaly áprilisban.
De nem mennék bele... ahogy Jack is írta ez egy RPG fórum.
TGWH: Basszus lelepleztél! Szépen kérlek ne reklámozd, hogy ki vagyok. Még mindig rémálmaim vannak attól, amit a főnökömmel tettek tavaly áprilisban.
Re: RPG, CRPG
Lord Jack: én általában a PcX-nél szoktam vásárolni, nem a legolcsóbb, de átlag alatti áraik szoktak lenni, a megbízhatóság általában reklamációnál derül ki, de az még nem volt, bár fórumokon se nagyon találtam negatív kritikát róluk(EZEN érdemes rákeresni az adott cégre).
Baldur's Gate: én a profilom avatarját használom, egy full heavy armorba rohangáló két hosszú-kardos 19 dex-es Berserker elf.
Baldur's Gate: én a profilom avatarját használom, egy full heavy armorba rohangáló két hosszú-kardos 19 dex-es Berserker elf.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
Sleth kikből raktad össze a csapatod?
Re: RPG, CRPG
Imoen, Viconia, Kivan, ideiglenesen Khalid, Jaheira, majd helyettük Minsc, Dynaheir lesz.Dr.UnGrammar írta:Sleth kikből raktad össze a csapatod?
Neked?
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
Imoen, Minsc, Dynaheir, Kivan, Yeslick
Montaron és Xzar-t elvittem Nashkelbe, de rögtön ki is dobtam őket az első fogadóba érkezésnél. Helyettük lett Minsc, Dynaheir, ami elég nagy szívás volt, mert a Gnoll erődnél még mindig első szintű volt a csapat; plusz ekkor még nem tudtam, hogy az AC és THAC0 csak negatívban jó dolog.
A Khalid, Jaheira párost szélnek eresztettem a vasérc helyreállítása után, mert a csaj folyamatosan a leváltásomat pedzegette. Helyettük lett Kivan és Branwen. Branwent a Cloakwood bányában bocsátottam el, mikor Yeslick közölte, hogy ő is cleric. Most már viszonylag elégedett vagyok a csapattal és senki sem panaszkodik...
Nem kell attól tartanom, hogy kitesznek és ott hagynak egyedül a sötétben.
Montaron és Xzar-t elvittem Nashkelbe, de rögtön ki is dobtam őket az első fogadóba érkezésnél. Helyettük lett Minsc, Dynaheir, ami elég nagy szívás volt, mert a Gnoll erődnél még mindig első szintű volt a csapat; plusz ekkor még nem tudtam, hogy az AC és THAC0 csak negatívban jó dolog.
A Khalid, Jaheira párost szélnek eresztettem a vasérc helyreállítása után, mert a csaj folyamatosan a leváltásomat pedzegette. Helyettük lett Kivan és Branwen. Branwent a Cloakwood bányában bocsátottam el, mikor Yeslick közölte, hogy ő is cleric. Most már viszonylag elégedett vagyok a csapattal és senki sem panaszkodik...
Nem kell attól tartanom, hogy kitesznek és ott hagynak egyedül a sötétben.
Re: RPG, CRPG
Akkor hasonló a csapatunk, mert Viconia is cleric, de ő túl imba, hogy ne tegyem be a csapatba (19 dex, 50% magic resist).
Re: RPG, CRPG
Blizzard már hangulatos videót se nagyon tud már készíteni?
(képi világgal nincs gond, de azok a gyerekes poénok mit keresnek egy régen elég komolyan vehető világban azt nem tudom, inkább illene egy tucat hollywoodi egy estés rajzfilmbe)
(képi világgal nincs gond, de azok a gyerekes poénok mit keresnek egy régen elég komolyan vehető világban azt nem tudom, inkább illene egy tucat hollywoodi egy estés rajzfilmbe)
Re: RPG, CRPG
A Blizzard is kezd lassan "elbutulni". Nem ez a tökéletes szó, de nem jut jobb eszembe. Véleményem szerint a Diablo 3 (amit nagyon vártam) sem nyújtja ugyanazt a "kellemes" hangulatot, mint az elődje. Arról nem is beszélve, hogy még a skill pontjainkat sem oszthatjuk el.
Most meg ez. Pandák? Ezt komolyan gondolják? A gyerekes poénok sem véletlenül gyerekesek úgy gondolom. Ha ez így megy tovább, a komoly játék fogalma feledésbe vész.
Most meg ez. Pandák? Ezt komolyan gondolják? A gyerekes poénok sem véletlenül gyerekesek úgy gondolom. Ha ez így megy tovább, a komoly játék fogalma feledésbe vész.
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: RPG, CRPG
Ha ezt nézzük, akkor viszont a Skyrim igen jól teljesít a sötét, kiábrándult hangulatával. Ez azért örök erénye marad, ha számos hibája van is amúgy.
Re: RPG, CRPG
Dark Brotherhood szuperhősös ruházata nekem egy kicsit elrontotta ezt a hangulatot, olyannyira, hogy azóta nem is játszottam vele.Cthulhucult írta:Ha ezt nézzük, akkor viszont a Skyrim igen jól teljesít a sötét, kiábrándult hangulatával. Ez azért örök erénye marad, ha számos hibája van is amúgy.
Engem mmo-k közül a Guild Wars 2 érdekel, az mintha egész jónak ígérkezne, de megvárom a "fórum kritikákat", mert a nagy oldalak kritikái szarra se jók, azt majd kiderül.GubaLord írta:A Blizzard is kezd lassan "elbutulni". Nem ez a tökéletes szó, de nem jut jobb eszembe. Véleményem szerint a Diablo 3 (amit nagyon vártam) sem nyújtja ugyanazt a "kellemes" hangulatot, mint az elődje. Arról nem is beszélve, hogy még a skill pontjainkat sem oszthatjuk el.
Most meg ez. Pandák? Ezt komolyan gondolják? A gyerekes poénok sem véletlenül gyerekesek úgy gondolom. Ha ez így megy tovább, a komoly játék fogalma feledésbe vész.
Dio3-at először törtön akartam kipróbálni, de csak a napokban vált ingyenesé az Act1-ig, de mostmár nem érdekel, helyette játszottam az ingyenes Vindictussal, sokkal jobban kielégítette a hack&slash utáni vágyamat.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: RPG, CRPG
Kezdek egy új játékot, talán elmegy a hd4000-res igp-n
Mondhatom, hogy szerepjáték? Rage iszonyat jó. Karakterfejlesztés úgy tudom nincs, de minden fegyverhez vehetsz töltényt, páncélt az autóra, stb. Több ez, mitn sima akciójáték. Carmack mester minden játékát szeretjük, ez a Rage nagyon megfogott.
Mondhatom, hogy szerepjáték? Rage iszonyat jó. Karakterfejlesztés úgy tudom nincs, de minden fegyverhez vehetsz töltényt, páncélt az autóra, stb. Több ez, mitn sima akciójáték. Carmack mester minden játékát szeretjük, ez a Rage nagyon megfogott.
Re: RPG, CRPG
Kitoltam 100%-osan a Baldur Gate 1-et, érdekel vkit a véleményem, vagy tartsam meg magamnak az ömlengéseimet, illetve mindenki tudja, hogy jó játék az?
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
Én nagyon szívesen olvasnám, de légy szíves ne spoilerezd el a végét.Sleth írta:Kitoltam 100%-osan a Baldur Gate 1-et, érdekel vkit a véleményem, vagy tartsam meg magamnak az ömlengéseimet, illetve mindenki tudja, hogy jó játék az?
Még mindig a Vastrón városi főhadiszállásának felkutatásánál tartok (hosszú szüneten vagyok játszásterén).
Szerk.: Ha elkezdenéd a BG2-t, akkor megnéznéd nekem, hogy átvihető-e az első rész főhőse modolás nélkül? Kösz!
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: RPG, CRPG
Most hogy van új vas, én a Venetica-t kezdtem el egész jó.
Re: RPG, CRPG
Elég régóta terveztem már vele játszani, mert érdekelt, hogy normálisabb körökben miért ő a legjobbnak tartott cRPG sorozat, így hogy pont nyáron kijött az első rész magyarítása kaptam az alkalmon és végigvittem.
Ajánlott feltenni a Tutu v4-et (BG2 motorjával viheti végig az ember az első részt, minden bónuszával együtt, mint pl az alkasztok), mivel jól működik vele a magyarosítás (menü és pár tárgy leírása maradt angol). Sajnos a karaktergenerálásban és menedzselésben elmarad a nálam etalonnak számító NWN 2-től, de a Tutu hatására azért van választék. De ez a magad dobod ki a statjaidat mai napig nem tetszik még asztali rpg-ben sem, mivel így nagy szerencsével lehetne minden attribútom 18as (embernél). Én egy két hosszúkardos elf berserkert indítottam, ami remek választásnak lett így utólag is, mivel egy nagyon erős tank/DPS lett belőle, a 10 körig tartó berserk képességének hála szinte az összes negatív hatás ellen immunissá vált, de pl basiliskok ellen nem ér semmit.
Az eleje elég nehezen indult, mivel egy sima farkas is egy ütésre megölte a mágusomat, így már ekkor is ügyelni kell az RPG-k alapvető szabályára: tankok előre, puhatestűek hátra. De miután léptem 1-2 szintet, és összeszedtem egy normális csapatot, már egész könnyen haladtam, csak néhány helyen kellett jobban odafigyelnem, mint a fent említett basiliskoknál, amiknél ha nincs rajtad kővé változás elleni varázs, akkor szívás, mivel ha itt a karakterek nem élednek fel csak úgy, el kell menni az egyik templomba, és egy "kisebb" összeg fejében felélesztik, de lehetséges, hogy a teste elporlad, hát akkor csak a load game segíthet rajta, illetve ha a főkari hal meg, akkor rögtön game over. A mérgek a mai játékokkal ellentétben nem állnak meg 1 hp-nál, ez főképp akkor lehet rossz, amikor egy teleportáló pókba fut bele az ember, akik főképp puhatestűeket szeretik, és a marása pár körön belül megöl, ha nincs kéznél egy ellenszer. Ha már szóba hoztam a szintlépést, itt nagyjából minden kasztnak különböző mennyiségű exp kell a szintlépéshez, logikusan egy tolvaj gyorsabban lép szinten, mint egy varázsló. Ha már mage, akkor azt még érdemes megemlítenem, hogy nem a lvl-up szép hangzatára kapja az új varázslatokat, hanem nekünk kell a tekercsekből átírni a varázslatokat könyvünkbe, ami megint egy remek ötlet. Ha azt szeretné az ember, hogy a harcok során szerzett sebek begyógyuljanak, akkor nincs értelme a vadonban sátrazni, mivel ott csak a varázslatok töltődnek újra, helyette el kell menni egy jó fogadóba kivenni lehetőleg a legdrágább szobákat.
Következő érdekes eleme az átkozott tárgyak, italok, és tekercsek. Első mágikus tárgy amit szereztem egy öv volt, amit azonosítás nélkül felvettem, és attól a naptól kezdve a nemek közötti háborúban a barikád másik oldalán találtam volna magamat ha nincs load game, mivel nem lehetett csakúgy levenni azt az övet, sajnos játéktechnikailag semmi se változik, azon kívül, hogy férfi pixelhalmaz helyett női pixelhalmaz lettem. Az italoknál csak megjegyzés alapján lehet tudni, hogy melyik az átkozott, addig zsákbamacska, ajánlott nem egy fontos harc közepén próbálkozni az új italainkkal, mert megjárhatja az ember. A történet végre nem a világmegmentés, hanem inkább egy bosszúhadjárat, aminek én örültem, de nagy csavarokat senki se várjon, furcsa hogy a legnagyobb meglepetést egy mezei mellékküldetés okozta, akit érdekelne az keresse meg Nashkeltől délre fekvő erdőben a kisfiút, illetve a ToSC kiegészítő helyszínei élvezetesek voltak, főleg Durlag tornya, amiről az első asztali szerepjátékaim jutottak eszembe, aki azt érzi, hogy túl erős lett a csapata, annak csak ajánlani tudom, hogy látogasson el oda.
Sajnos ami miatt szeretem az ilyen fajta cRPG-ket pont az nem kaptam meg: emlékezetes társak. Szinte semmi interakció nincs velük, néha olyan érzést keltve, hogy hatod magammal játszok, és ekkor kicsit unalmas volt. De ha mondjuk túl sok jót teszel egy olyan csapatban, ahol sok a gonosz jellemű, akkor egy idő múlva otthagynak vagy neked mennek, és ez fordítva is igaz. Másik kicsit idegesítő dolog a felszerelésrendszer, nagyon kevés dolog fér el egy karakternél, ezért jól meg kell válogatni mit szed fel az ember, érdemes minimum egy ládát "kibérelni" valamelyik városban, és minden olyan dolgot ami "még kellhet, de nem fér el" oda betenni, igaz bármit is adtál el egy kereskedőnek, bármikor visszavásárolhatod tőle.
BG2-t tegnap kezdtem el, de már most látható, hogy a társak interakciói látványosan javultak, majd lehet, hogy arról is írok vmit majd.
Ajánlott feltenni a Tutu v4-et (BG2 motorjával viheti végig az ember az első részt, minden bónuszával együtt, mint pl az alkasztok), mivel jól működik vele a magyarosítás (menü és pár tárgy leírása maradt angol). Sajnos a karaktergenerálásban és menedzselésben elmarad a nálam etalonnak számító NWN 2-től, de a Tutu hatására azért van választék. De ez a magad dobod ki a statjaidat mai napig nem tetszik még asztali rpg-ben sem, mivel így nagy szerencsével lehetne minden attribútom 18as (embernél). Én egy két hosszúkardos elf berserkert indítottam, ami remek választásnak lett így utólag is, mivel egy nagyon erős tank/DPS lett belőle, a 10 körig tartó berserk képességének hála szinte az összes negatív hatás ellen immunissá vált, de pl basiliskok ellen nem ér semmit.
Az eleje elég nehezen indult, mivel egy sima farkas is egy ütésre megölte a mágusomat, így már ekkor is ügyelni kell az RPG-k alapvető szabályára: tankok előre, puhatestűek hátra. De miután léptem 1-2 szintet, és összeszedtem egy normális csapatot, már egész könnyen haladtam, csak néhány helyen kellett jobban odafigyelnem, mint a fent említett basiliskoknál, amiknél ha nincs rajtad kővé változás elleni varázs, akkor szívás, mivel ha itt a karakterek nem élednek fel csak úgy, el kell menni az egyik templomba, és egy "kisebb" összeg fejében felélesztik, de lehetséges, hogy a teste elporlad, hát akkor csak a load game segíthet rajta, illetve ha a főkari hal meg, akkor rögtön game over. A mérgek a mai játékokkal ellentétben nem állnak meg 1 hp-nál, ez főképp akkor lehet rossz, amikor egy teleportáló pókba fut bele az ember, akik főképp puhatestűeket szeretik, és a marása pár körön belül megöl, ha nincs kéznél egy ellenszer. Ha már szóba hoztam a szintlépést, itt nagyjából minden kasztnak különböző mennyiségű exp kell a szintlépéshez, logikusan egy tolvaj gyorsabban lép szinten, mint egy varázsló. Ha már mage, akkor azt még érdemes megemlítenem, hogy nem a lvl-up szép hangzatára kapja az új varázslatokat, hanem nekünk kell a tekercsekből átírni a varázslatokat könyvünkbe, ami megint egy remek ötlet. Ha azt szeretné az ember, hogy a harcok során szerzett sebek begyógyuljanak, akkor nincs értelme a vadonban sátrazni, mivel ott csak a varázslatok töltődnek újra, helyette el kell menni egy jó fogadóba kivenni lehetőleg a legdrágább szobákat.
Következő érdekes eleme az átkozott tárgyak, italok, és tekercsek. Első mágikus tárgy amit szereztem egy öv volt, amit azonosítás nélkül felvettem, és attól a naptól kezdve a nemek közötti háborúban a barikád másik oldalán találtam volna magamat ha nincs load game, mivel nem lehetett csakúgy levenni azt az övet, sajnos játéktechnikailag semmi se változik, azon kívül, hogy férfi pixelhalmaz helyett női pixelhalmaz lettem. Az italoknál csak megjegyzés alapján lehet tudni, hogy melyik az átkozott, addig zsákbamacska, ajánlott nem egy fontos harc közepén próbálkozni az új italainkkal, mert megjárhatja az ember. A történet végre nem a világmegmentés, hanem inkább egy bosszúhadjárat, aminek én örültem, de nagy csavarokat senki se várjon, furcsa hogy a legnagyobb meglepetést egy mezei mellékküldetés okozta, akit érdekelne az keresse meg Nashkeltől délre fekvő erdőben a kisfiút, illetve a ToSC kiegészítő helyszínei élvezetesek voltak, főleg Durlag tornya, amiről az első asztali szerepjátékaim jutottak eszembe, aki azt érzi, hogy túl erős lett a csapata, annak csak ajánlani tudom, hogy látogasson el oda.
Sajnos ami miatt szeretem az ilyen fajta cRPG-ket pont az nem kaptam meg: emlékezetes társak. Szinte semmi interakció nincs velük, néha olyan érzést keltve, hogy hatod magammal játszok, és ekkor kicsit unalmas volt. De ha mondjuk túl sok jót teszel egy olyan csapatban, ahol sok a gonosz jellemű, akkor egy idő múlva otthagynak vagy neked mennek, és ez fordítva is igaz. Másik kicsit idegesítő dolog a felszerelésrendszer, nagyon kevés dolog fér el egy karakternél, ezért jól meg kell válogatni mit szed fel az ember, érdemes minimum egy ládát "kibérelni" valamelyik városban, és minden olyan dolgot ami "még kellhet, de nem fér el" oda betenni, igaz bármit is adtál el egy kereskedőnek, bármikor visszavásárolhatod tőle.
BG2-t tegnap kezdtem el, de már most látható, hogy a társak interakciói látványosan javultak, majd lehet, hogy arról is írok vmit majd.
Importálás karakter fájlból csak akkor működik, ha BGMain.exe sértetlen, ami WideScreen esetében már nem jó, de mentésből gond nélkül lehet. Én mondjunk egy picit megváltoztattam a karimat Shadowkeeper-el, elfről emberre, minden pozitívumával, és negatívumával együtt + másfajta fegyverre kell szakosodnom, mivel dual-classolni szeretnék, és nincs kedvem egy attribút könyvekkel felerősített karimat elveszteni.Dr.UnGrammar írta:Szerk.: Ha elkezdenéd a BG2-t, akkor megnéznéd nekem, hogy átvihető-e az első rész főhőse modolás nélkül? Kösz!
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
Jó kritika! Valószínűleg ha a Tutu nélkül használnád kicsit jobban lehúznád, mert a szintlépések mikromenedzsment része elég (hogy is mondjam) elmaradott a NWN sorozattól. Ezt úgy értem, hogy a szintlépés gyakorlatilag többnyire kimerül abban, hogy ráklikkelsz az "Elfogad" gombra.
Amikor észrevettem, hogy a társakkal nem működik a párbeszéd opció akkor én kicsit felháborodtam, mert nagyon jó figurákat lehet felszedni a csapatba. Minsc for the Win!
Kösz a visszajelzést az átvitellel kapcsolatban! Még ezzel kapcsolatban az érdekelne, hogy a BG1 hősét viszem így át (azaz magamat), vagy csak a sablont?
Amikor észrevettem, hogy a társakkal nem működik a párbeszéd opció akkor én kicsit felháborodtam, mert nagyon jó figurákat lehet felszedni a csapatba. Minsc for the Win!
Kösz a visszajelzést az átvitellel kapcsolatban! Még ezzel kapcsolatban az érdekelne, hogy a BG1 hősét viszem így át (azaz magamat), vagy csak a sablont?
Re: RPG, CRPG
Tutunál se jobb a szintlépés, úgyhogy nem húztam le jobban ezt a részt.Dr.UnGrammar írta:Jó kritika! Valószínűleg ha a Tutu nélkül használnád kicsit jobban lehúznád, mert a szintlépések mikromenedzsment része elég (hogy is mondjam) elmaradott a NWN sorozattól. Ezt úgy értem, hogy a szintlépés gyakorlatilag többnyire kimerül abban, hogy ráklikkelsz az "Elfogad" gombra.
Amikor észrevettem, hogy a társakkal nem működik a párbeszéd opció akkor én kicsit felháborodtam, mert nagyon jó figurákat lehet felszedni a csapatba. Minsc for the Win!
Kösz a visszajelzést az átvitellel kapcsolatban! Még ezzel kapcsolatban az érdekelne, hogy a BG1 hősét viszem így át (azaz magamat), vagy csak a sablont?
Minsc a BG2-ben is benne van mint felszedhető karakter (már rögtön az elején).
az adott mentésen lévő karidat viszed, észrevételeim alapján csak két dolgot nem visz át: felszerelés, repu (ez a jellemedtől függ, hogy milyen, az én kaotikus jó karim 11 repuval kezdett, míg 14 volt neki). És Ahhoz képest, hogy a BG1-ben exp határ van ami 161k, mégis kb 210k-val kezdtem, gondolom ennyit szedtem össze még a cap-on túl, amit nem jelzett az első részben.
Amúgy neked milyen karid van?
Nekem a BG2-ben a hósszúkardot láncos buzogányra cseréltem, mert a dualozni kívánt kasztom a cleric, aki csak zúzó fegyvereket használhat, így egy jóval erőteljesebb "paladint" hozok össze.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
Jelenleg egy 6.-os szintű harcos férfi ember. A jellem a számomra szokásos törvényes jó, a hírnévpontjaim 20-ason vannak (ez lehet a max, mert már régóta nem nőtt), a jártasságok közül 4 vagy talán 5 pont a hosszú kardon (Varscona +2-es kard) és ehhez jön egy nagy pajzs. Kb. a harmadik szinttől kezdett el nagyon durvákat sebezni a karakter, mikor a bányáknál a szobrászra vadászó zsoldos kardját megszereztem. Mivel vegyesen osztottam szét a pontjaim,ezért elég jók a mentői és a reakció ideje is ütősé teszi.Sleth írta:Tutunál se jobb a szintlépés, úgyhogy nem húztam le jobban ezt a részt.
Minsc a BG2-ben is benne van mint felszedhető karakter (már rögtön az elején).
az adott mentésen lévő karidat viszed, észrevételeim alapján csak két dolgot nem visz át: felszerelés, repu (ez a jellemedtől függ, hogy milyen, az én kaotikus jó karim 11 repuval kezdett, míg 14 volt neki). És Ahhoz képest, hogy a BG1-ben exp határ van ami 161k, mégis kb 210k-val kezdtem, gondolom ennyit szedtem össze még a cap-on túl, amit nem jelzett az első részben.
Amúgy neked milyen karid van?
Nekem a BG2-ben a hósszúkardot láncos buzogányra cseréltem, mert a dualozni kívánt kasztom a cleric, aki csak zúzó fegyvereket használhat, így egy jóval erőteljesebb "paladint" hozok össze.
A BG2-ben Wizard Slayer-t csinálnék belőle tovább növelve a hatékonyságát. Jelenleg a sebesség csizmájával szívatom az ellenfél távolsági egységeit (megszakító támadások ugye).
A váltással amúgy nem fogsz rosszul járni, mivel még régebben olvastam, hogy az első részben a kardokból volt több használható (mármint mágikus), ellentétben a kalapácsokkal, fejszékkel és más tompa fegyverekkel. Ez a trend viszont a második részben megfordul.
Re: RPG, CRPG
Sztem Berserkerrel vagy Barbariannal többet érnél, mivel mind2 ha rage módban van szinte megállíthatatlanok, ezért ideális "wizardslayerek", nem pedig csak szerencse kérdése, hogy bejön-e vagy nem, + a magic resist miatt néha levéded a healt is. Ha érdekel minden kaszthoz egy részletes véleményezés, akkor EZT tudom ajánlani.Dr.UnGrammar írta:Jelenleg egy 6.-os szintű harcos férfi ember. A jellem a számomra szokásos törvényes jó, a hírnévpontjaim 20-ason vannak (ez lehet a max, mert már régóta nem nőtt), a jártasságok közül 4 vagy talán 5 pont a hosszú kardon (Varscona +2-es kard) és ehhez jön egy nagy pajzs. Kb. a harmadik szinttől kezdett el nagyon durvákat sebezni a karakter, mikor a bányáknál a szobrászra vadászó zsoldos kardját megszereztem. Mivel vegyesen osztottam szét a pontjaim,ezért elég jók a mentői és a reakció ideje is ütősé teszi.
A BG2-ben Wizard Slayer-t csinálnék belőle tovább növelve a hatékonyságát. Jelenleg a sebesség csizmájával szívatom az ellenfél távolsági egységeit (megszakító támadások ugye).
A váltással amúgy nem fogsz rosszul járni, mivel még régebben olvastam, hogy az első részben a kardokból volt több használható (mármint mágikus), ellentétben a kalapácsokkal, fejszékkel és más tompa fegyverekkel. Ez a trend viszont a második részben megfordul.
A boots of speed tényleg jó móka, ha a tank/DPS hordja, főleg ha még van rajta egy haste is
Igen én is utána olvastam, hogy a legerősebb fegyverek nem a kardok mostmár.
Szerk.: ja igen, a mentők kasztól függenek nem a statoktól, illetve egy sima harcosnak a 6 tulajdonságból csak 3 kell neki, a str, dex, con, a többi lehet akár 3 is, fighternek nem lényeg sajnos.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
Gamefaqs? Jó tudni, hogy mindkettőnk ugyanazon az oldalon művelődik.
Emellett még a gamebanshee.com-ot tudom nagyon ajánlani, bár ott a navigálás elsőre szokatlan lesz.
Lehet, hogy keverem az NWN-al, de a bölcsesség mintha az elme elleni varik ellen adna mentőpontokat. Az nálam jelenleg 12 ponton van.
Szerk.: A Stat-ok vegyes elosztása még a Kotor-ból maradt vissza rossz szokásomként, mivel a kedvenc stílusom a fürge nyelvű és kezű krit. dealer (azaz magas meggyőzés és ügyesség). Mondjuk az újabb rpg-knél ez annyira nem vészes. Sőt a NWN2 Swashbuckler kasztját szinte erre találták ki! Nagy káromra ez a BG 2-ben nem lehet törvényes, ha jól tudom.
Emellett még a gamebanshee.com-ot tudom nagyon ajánlani, bár ott a navigálás elsőre szokatlan lesz.
Lehet, hogy keverem az NWN-al, de a bölcsesség mintha az elme elleni varik ellen adna mentőpontokat. Az nálam jelenleg 12 ponton van.
Szerk.: A Stat-ok vegyes elosztása még a Kotor-ból maradt vissza rossz szokásomként, mivel a kedvenc stílusom a fürge nyelvű és kezű krit. dealer (azaz magas meggyőzés és ügyesség). Mondjuk az újabb rpg-knél ez annyira nem vészes. Sőt a NWN2 Swashbuckler kasztját szinte erre találták ki! Nagy káromra ez a BG 2-ben nem lehet törvényes, ha jól tudom.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
Kösz, ezek szerint rosszul emlékeztem. Na ez a tegnapi beszélgetés meg is hozta a kedvem a játék folytatására (a szakdolgozatom kárára). Neki is esek.
U.i.: A BG2 után érdemes lenne a Lionheart-et is kipróbálni.
Re: RPG, CRPG
pár óra BG2 után kijelenthetem, hogy kijavították a szembeötlő hiányosságot, mint a társak interakcióit: volt, hogy még egy sima paraszt nem nekem intézte a mondandóját, hanem az egyik társamnak, és rendszerint kommentelik az adott szituációt. A zenéket ki is felejtettem a BG1 "kritikámból" olyan semmilyenek voltak, de itt nagyon szép dallamok hallhatóak. Illetve a felszerelés kis mérete is megoldódott különféle mágikus zsákokkal.
- Cthulhu-cult
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51
Re: RPG, CRPG
Dr.UnGrammar:
A Lionheart elég felemásra sikerült. Egyrészt az alapötlet nagyon jó, a világ és az alternatív történelmi helyszínek és személyek ötletesek, viszont a grafika a korhoz képest is nagyon gyér és hamar unalmassá válik a játékmenet is. Nekem a Gamestarhoz mellékelt teljes játékként van meg, ennyit pont megér.
Rendesen kidolgozva azért igen jó lett volna.
A Lionheart elég felemásra sikerült. Egyrészt az alapötlet nagyon jó, a világ és az alternatív történelmi helyszínek és személyek ötletesek, viszont a grafika a korhoz képest is nagyon gyér és hamar unalmassá válik a játékmenet is. Nekem a Gamestarhoz mellékelt teljes játékként van meg, ennyit pont megér.
Rendesen kidolgozva azért igen jó lett volna.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
Nekem is GS-ből van, és pont azért bátorkodnék hozzá fogni, mert a BG-k után nem szúrna olyan durván szemet.Cthulhu-cult írta:Dr.UnGrammar:
A Lionheart elég felemásra sikerült. Egyrészt az alapötlet nagyon jó, a világ és az alternatív történelmi helyszínek és személyek ötletesek, viszont a grafika a korhoz képest is nagyon gyér és hamar unalmassá válik a játékmenet is. Nekem a Gamestarhoz mellékelt teljes játékként van meg, ennyit pont megér.
Rendesen kidolgozva azért igen jó lett volna.
Anno a tesztjénél olyat olvastam, hogy a játék második fele rpg-ből átmegy diablo-féle hentbe.
Szerk.: Szent Zombi Jézus! Mi történt a neveddel?
- Cthulhu-cult
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51
Re: RPG, CRPG
Kis problémám akadt... Lecseréltem a régi oprendszeremet, de itt a Morrohunon be volt nekem állítva a jelszó megjegyzése, szóval fogalmam sem volt már ide milyen jelszót használtam. Szóval a régi nevemmel nem tudok belépni.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
Részvét érte. Csodálkozom, hogy nincs ,,Elfelejtetted a jelszavad?" opció.Cthulhu-cult írta:Kis problémám akadt... Lecseréltem a régi oprendszeremet, de itt a Morrohunon be volt nekem állítva a jelszó megjegyzése, szóval fogalmam sem volt már ide milyen jelszót használtam. Szóval a régi nevemmel nem tudok belépni.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
Kivittem Sleth. Most már mindent értek.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: RPG, CRPG
Én most folytatom a Rage című játékot, anno még azért hagytam abba, mert folyton kilépett... úgy tűnik, nem szabad menteni, akkor nem lép ki
Azért fosatós egy játék, van benne pár húzós helyzet. Azt hiszem kell a Fallout sorozat, rohadtul hiányzott már ez a cyberpunk / poszt apokaliptikus világ
Azért fosatós egy játék, van benne pár húzós helyzet. Azt hiszem kell a Fallout sorozat, rohadtul hiányzott már ez a cyberpunk / poszt apokaliptikus világ
Re: RPG, CRPG
gj, és hogy tetszett?Dr.UnGrammar írta:Kivittem Sleth. Most már mindent értek.
A BG2 jóval nehezebb, úgyhogy készülj fel, mivel volt, hogy csak 4-5. próbálkozásra sikerült, úgy a csata, ahogy én szerettem volna (no halál), és találkoztam egy olyan ellenséggel is, aki ellen a mostani csapatom esélytelen, mivel csak +3 fegyverek sebzik, + hp-t szív vissza.
Ha Gamebanshee tárgy nézegetése nagyon körülményes, akkor EZT ajánlom figyelmedbe, egyetlen hibája, hogy a két extra árus cuccai nincsenek benne.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
A BG kettő nagyon furcsa volt kezdésnek. Rengeteg xp mindenért, és nagyon hülye érzés, hogy a volt bajtársaimhoz úgy állók hozzá, mintha idegenek lennének (ez betudható persze, annak hogy pépessé puhították az agyamat). Elég sok szöveg angol, ami szintén illúzió romboló, és a képernyő felbontás furcsa le is kellett vennem az olvashatóság kedvéért.
Imoen-re elsőre azt hittem, hogy Leliana tett látogatás a BG univerzumában. Gondolhatod mekkora WTF élmény volt.
Jelenleg jegelnem kell a BG2-t más feladataim miatt, de alig várom, hogy ki huzam a soló harcmodoros katanas harcosomat a max szintig, amihez 8 millió xp fog kelleni.
Ami pedig a BG1 fő gonoszát illeti, hát nagy kár érte pedig könyörögtem neki, hogy fogjunk inkább össze, köpjünk a próféciára és együtt uraljuk Kard-partot mint ...! De ez maradjon titok azoknak akik nem vitték még ki az alapművet.
Imoen-re elsőre azt hittem, hogy Leliana tett látogatás a BG univerzumában. Gondolhatod mekkora WTF élmény volt.
Jelenleg jegelnem kell a BG2-t más feladataim miatt, de alig várom, hogy ki huzam a soló harcmodoros katanas harcosomat a max szintig, amihez 8 millió xp fog kelleni.
Ami pedig a BG1 fő gonoszát illeti, hát nagy kár érte pedig könyörögtem neki, hogy fogjunk inkább össze, köpjünk a próféciára és együtt uraljuk Kard-partot mint ...! De ez maradjon titok azoknak akik nem vitték még ki az alapművet.
Re: RPG, CRPG
Magyarosítás pár napja érte el a 90%-ot, és tölthető.Dr.UnGrammar írta:A BG kettő nagyon furcsa volt kezdésnek. Rengeteg xp mindenért, és nagyon hülye érzés, hogy a volt bajtársaimhoz úgy állók hozzá, mintha idegenek lennének (ez betudható persze, annak hogy pépessé puhították az agyamat). Elég sok szöveg angol, ami szintén illúzió romboló, és a képernyő felbontás furcsa le is kellett vennem az olvashatóság kedvéért.
Imoen-re elsőre azt hittem, hogy Leliana tett látogatás a BG univerzumában. Gondolhatod mekkora WTF élmény volt.
Jelenleg jegelnem kell a BG2-t más feladataim miatt, de alig várom, hogy ki huzam a soló harcmodoros katanas harcosomat a max szintig, amihez 8 millió xp fog kelleni.
Ami pedig a BG1 fő gonoszát illeti, hát nagy kár érte pedig könyörögtem neki, hogy fogjunk inkább össze, köpjünk a próféciára és együtt uraljuk Kard-partot mint ...! De ez maradjon titok azoknak akik nem vitték még ki az alapművet.
Ajánlom akkor a NWN2 evil end-et, ott össze lehet pacsizni a főbossal
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
Nem összepacsizni akartam vele (tudod törvényes jó vagyok mindenhol első menetben), hanem megváltani. Én személy szerint úgy vagyok vele, hogy családtagot soha nem bántanék vagy legalább is nem vágnék le; ezért is lennék rossz hős az ilyen estekben.
Ezt mindenhol eljátszom:
- Kotor 1 - Végül Malak jó fiúként hal meg, és elismerem, hogy gyakorlatilag én voltam mindenért a hunyó.
- Mass Effect 1 - Végül a rossz fiú magát lövő fejbe.
- Kotor 2 - Itt szinte minden hülyeséget magamra vállaltam jóként; és uram atyám szerintem annak a főhősét direktbe gonoszra szabták, nem csak dísznek volt ott a sötét oldal.
- NWN 2 - Még a vándort is ledumáltam a végső csatáról, pedig a valóéletbe átrúgtam volna egy másik síkra.
- DA:O - Megkegyelmeztem a rossz fiúnak (aki amúgy is szimpatikus volt), bár itt kicsit kényelmes voltam és bevállaltam a fattyúnemzést a becsületes halál helyett. Szégyenlem is magam.
- Fallout 3 - A rossz fiúk megúszták, én pár daganattal túléltem (?). Pedig az amerikai kormány soha nem volt a szívem csücske.
A BG fő gonoszát én tragikus hősnek tekintem. Többen utaltak is arra, hogy gyakorlatilag félrevezették őt egész életében, és amire készül az gyakorlatilag hülyeség. A zárójelenet arról a bizonyos csarnokról nekem nagyon azt sugallta, hogy Bhaal valójában végig akarja szívatni az utódait, mert a maradványaikból tud újjászületni.
Persze a válaszokat állítólag majd a BG2:ToB megmondja. Utoljára is hagyom.
U.i.: Nagyon sok NWN2-es dolog nyert értelmet. Régen soha nem értettem, hogyan lehet egy isten halott (ugye NWN2:MoTB) és, hogy hogyan lehet helyette új. Hihetetlenül összetett az Elfeledett Világok!
Szerk.: Én valami 75%-os dologgal játszok. Honnan szerezted a 90%-os magyarosítást?
Ezt mindenhol eljátszom:
- Kotor 1 - Végül Malak jó fiúként hal meg, és elismerem, hogy gyakorlatilag én voltam mindenért a hunyó.
- Mass Effect 1 - Végül a rossz fiú magát lövő fejbe.
- Kotor 2 - Itt szinte minden hülyeséget magamra vállaltam jóként; és uram atyám szerintem annak a főhősét direktbe gonoszra szabták, nem csak dísznek volt ott a sötét oldal.
- NWN 2 - Még a vándort is ledumáltam a végső csatáról, pedig a valóéletbe átrúgtam volna egy másik síkra.
- DA:O - Megkegyelmeztem a rossz fiúnak (aki amúgy is szimpatikus volt), bár itt kicsit kényelmes voltam és bevállaltam a fattyúnemzést a becsületes halál helyett. Szégyenlem is magam.
- Fallout 3 - A rossz fiúk megúszták, én pár daganattal túléltem (?). Pedig az amerikai kormány soha nem volt a szívem csücske.
A BG fő gonoszát én tragikus hősnek tekintem. Többen utaltak is arra, hogy gyakorlatilag félrevezették őt egész életében, és amire készül az gyakorlatilag hülyeség. A zárójelenet arról a bizonyos csarnokról nekem nagyon azt sugallta, hogy Bhaal valójában végig akarja szívatni az utódait, mert a maradványaikból tud újjászületni.
Persze a válaszokat állítólag majd a BG2:ToB megmondja. Utoljára is hagyom.
U.i.: Nagyon sok NWN2-es dolog nyert értelmet. Régen soha nem értettem, hogyan lehet egy isten halott (ugye NWN2:MoTB) és, hogy hogyan lehet helyette új. Hihetetlenül összetett az Elfeledett Világok!
Szerk.: Én valami 75%-os dologgal játszok. Honnan szerezted a 90%-os magyarosítást?
Re: RPG, CRPG
Én sose voltam törvényes jó karival, vagy ehhez hasonló "szentlélekkel", mert sztem unalmas, és könnyű kijátszani. Én általában a kaotikus jó jellemet preferálom.
Jah, a főgonoszt eléggé kihasználták, és neki nem is esett le, de én örömmel kóstoltattam meg vele a mágikus fém ízét.
Kotor-ok kimaradtam az életemből, főleg mert nem vok SW-fan, és a világa se jön be annyira.
Mass Effect-et a klisés történet miatt dobtam, meg a karakterek se fogtak meg(mi az már, hogy kb 5 óra játék után bevesznek az ME világ egyik legbefolyásosabb szervezetébe?).
NWN 2 - én megöltem őt, egy ekkora rohadék nem kell a világnak (de egyik kedvenc karim volt e miatt).
DA:O - Az életben maradásért le kell feküdni egy gyönyörű nővel... a rosszfiút pedig megöltem.
Fallout 3 is kimaradt, tesóm játszott vele, és nem volt elájulva tőle, tehát akkor én nem is játszom vele.
NWN2:MoTB - na ez egy kik*rt jó kiegészítő volt, minden téren verte az alap NWN 2-t, és sztem a BG1-nél is jobb... köszi, hogy eszembe jutattad, mert ezt is majd végig kell tolnom evil side-n is.
http://baldursgate2.weboldala.net/
Jah, a főgonoszt eléggé kihasználták, és neki nem is esett le, de én örömmel kóstoltattam meg vele a mágikus fém ízét.
Kotor-ok kimaradtam az életemből, főleg mert nem vok SW-fan, és a világa se jön be annyira.
Mass Effect-et a klisés történet miatt dobtam, meg a karakterek se fogtak meg(mi az már, hogy kb 5 óra játék után bevesznek az ME világ egyik legbefolyásosabb szervezetébe?).
NWN 2 - én megöltem őt, egy ekkora rohadék nem kell a világnak (de egyik kedvenc karim volt e miatt).
DA:O - Az életben maradásért le kell feküdni egy gyönyörű nővel... a rosszfiút pedig megöltem.
Fallout 3 is kimaradt, tesóm játszott vele, és nem volt elájulva tőle, tehát akkor én nem is játszom vele.
NWN2:MoTB - na ez egy kik*rt jó kiegészítő volt, minden téren verte az alap NWN 2-t, és sztem a BG1-nél is jobb... köszi, hogy eszembe jutattad, mert ezt is majd végig kell tolnom evil side-n is.
http://baldursgate2.weboldala.net/
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
Kösz a linket, most már nagyon muszáj utána járnom mi is a baj, mert minden második mondat amit a társaim mondanak angol.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: RPG, CRPG
Mivel előtte is jelölt volt a főszereplő, és bizonyította, hogy alkalmas a feladatra, és rábeszélte a tanácsot, hogy őt küldjék az áruló után... (Mondjuk elrontani azt a párbeszédet nem nagyon lehet.)Sleth írta: Mass Effect-et a klisés történet miatt dobtam, meg a karakterek se fogtak meg(mi az már, hogy kb 5 óra játék után bevesznek az ME világ egyik legbefolyásosabb szervezetébe?).
Re: RPG, CRPG
De nekem az jött le, hogy csak azért vesznek be, mert én vagyok a főszereplő, mert véletlenül se lett volna logikusabb egy profit utána küldeni, inkább felvettek egy "fiatal" faj egyik tagját, akik még gyerekcipőben járnak az űrben... (+örültem volna, hogyha az előtörténetben lévő ügyet, ami miatt ígéretes jelölt vagyok, egy tutorialként játszhatom végig).Vik írta: Mivel előtte is jelölt volt a főszereplő, és bizonyította, hogy alkalmas a feladatra, és rábeszélte a tanácsot, hogy őt küldjék az áruló után... (Mondjuk elrontani azt a párbeszédet nem nagyon lehet.)
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: RPG, CRPG
Nem tudom neked mi volt a háttérsztorid, de én valami háborús hős voltam (?megvédtem egy kolóniát és életben tartottam mindenkit?) vagy valami hasonló. Így nálam is logikusan jött ki a lépés; a többi sztorival nem tudom, hogyan illeszkedhetett össze a jelölés (ugyebár tragédiák túlélőit inkább a rehabra küldik).