Modok

Itt folyik minden olyan beszélgetés, ami nem fér be egyik következő kategóriába sem.
Lizard

Modok

Hozzászólás Szerző: Lizard »

Csaó.

Nekem lenn egy problémám a Construction settel kapcsolatban.

Egyáltalán hogyan tudok fegyvert készíteni? Már néztem videókat a neten, de semmi használhatót nem találtam. Amilyen programot meg találtam (Nif Scope, az egyből leállt, amint megnyitom. A Blender az viszont működik) azt meg nem tudom kezelni. :shock:

Valaki leírná pontosan hogyhogy kell nyomatni? Nem nagyon értem az angolt ( vagyis azokat igen hogy " keresd meg a C/ program filesba ezt és ezt " -ezeket mind vágom, de a többi részt, hogy hogyan kell az objektumot formálni, stb.)

Szóval ha valaki segítene, akkor szobrot állítanék neki, és megköszönném.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Szerintem először állj neki az angol nyelvnek, azután a 3D modellezésnek. Blenderhez igen részletes leírás van a neten.
Jutocs
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2011. ápr. 3., vas. 19:40

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Jutocs »

Elkezdtem népességet toborozni az SMB-be "Ayron uralkodója" kesztyűvel... árnyék amulettel be egy barlangba és a jobb cuccban lévőknek felvittem a kedélyét 100-ra aztán használtam a kesztyű hatalmát...be is tudtam vinni az SMB-be...2 perc után se támadtak...de minden angolúl volt kiírva és ha újból beteleportáltam akkor sehol senki...ha az alsó bejáraton keresztűl mentem be megint, akkor újból ott volt mindenki...de a teleport és a költöztető rendszer használhatatlan lett.
Ezt mivel lehetne kiküszöbölni?
Jutocs
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2011. ápr. 3., vas. 19:40

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Jutocs »

Morrowind Plug-inek közül a Helm of Tohan-nál a végén egy hatalmas sárga háromszöget kapok egy szöveg kiséretében:
Model load error:
Meshes\A\EB_Helm of Tohan.NIF cannot load file in Meshes\A\EB_Helm of Tohan.NIF
Will use the default object Marker_Error.NIF

Hogy lehet ezt kiküszöbölni? jól jönne az a kis sisak...
bireervigofep

intro

Hozzászólás Szerző: bireervigofep »

This is certainly becoming interesting. I stumbled upon this place on the internet and thought I'd say well done.
Great information guys much appreciated especially at what i am wanting to perform.

Does someone have additional reading? Where's the best place to begin here on this website?
Lacesz

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Lacesz »

Üdv mindenkinek!

Kezdő modder lennék.. Ez annyit takar, hogy elkezdtem csinálni Morroban egy saját pecót amolyan Morrohun team főhadiszállás szerűen.. :oops: Ehhez kérnék tőletek Naaagy-Naagy türelmet, és sok-sok segítséget. A gond ugyanis az, hogy picit elakadtam, és lenne pár kérdésem ezzel kapcsolatban:

-Kezdeném az egyszerűbbekkel: Hogy lehet forgatni a kameranézetet Construction setben? A beltereknél még megoldottam valahogy az egész ház oda-visszaforgatásával (bár a döntés x;y;z tengelyeknél át kellett számolni, mert értelemszerűen átforog), de a kültérnél eléggé necc a dolog...

-Hogy lehet kiíratni a terület nevét? Mint amikor barangolok, és kiírja, hogy Morrohun Team vidék. Én hiába neveztem át a cellát, nem történt semmi.

-Hogy lehet ládákba cuccokat rakni? Oblivionban belehúzom a tárgylistából amit akarok, és kész, de Morroban ez nem műkörik. Itt hogy lehet?

-(Picit bonyolódik)Hogy lehet tárgyat kreálni? Itt leírom konkrétan: Van a víz, és egy kafa tábla object. Azt akarom, hogy ha ránézek, mint a jelzőtábláknál, kiírja :"Vigyázz, mély víz!" Amikor el akarom menteni aktivátorként, nem történik semmi. A new object létrehozásakor meg nem találom a táblához tartozó meshes/textures filet, így nem kap textúrát. Aztán mivel telvannis jelleggel is bír a házam, szeretnék egy folyamatos repülő hatást biztosító gyűrűt létrehozni, hogy a nem mágus kasztosok is élvezhessék. (Mert ha tetszene nektek is, szívesen közzétenném).

-Hogy lehet párbeszédet kreálni? Pl. akarok két ártalmatlan! vérfarkast a ház elé tenni, akik ha beszédbe elegyedsz velük, azt mondanák: "Woof!" "Wof,wof!" "Mondom, b*meg Woof! Mit vársz,mit mondjon még egy kutya, te ökör??!" Szóval vmi hasonló humort is bele csempésznék, és a kariknak saját szövegeket is írnék. -folyt köv. :oops: -
Lacesz

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Lacesz »

-itt a folyt-

-És itt kérdezném meg, hogy lehet a kreatúrákat Creeper szerűvé tenni. Tehát hogy a vérfarkassal lehessen beszélni, vagy húst venni tőle. A kereskedés bekapcsolását már megtaláltam, csak nem tom, ehhez hogy lehetne hozzá rendelni.

-Aztán hogy lehetne beállítani, hogy a kreatúra ne támadjon meg, pont mint a Creeper, és hogy a többiek alapból az PC-t maximálisan kedveljék, elvégre ez a PC-udvarháza lenne..

-És a legbonyolultabb-amit fájó szívvel, de lehet kihagyok,ha azt mondjátok eléggé magas-, hogy lehet egy egyszerű küldit csinálni? Konkrétan: Az említett Otthongyűrűt a takarítónő elkavarná, ezért börtönbe lenne. Az inas elsírná,hogy mi esett a nejével, mire mi meglátnánk a földön a gyűrűt. Átadnánk a nyanyának a börtönbe, aki örülne. Ahogy illik, gyűrű eltűnik a zsebből,teleportálódik a helyére, ahol innetől szabadon használható, és így az udvarházba nem kell már repkedésre mannát, löttyöt, vagy bármi egyéb ráfordítást elhasználni, kapunk kis pénzt, és ha kimegyünk a börtönből, a nyanya is visszakerül a helyére, abba a szobába, ahol a gyűrű volt, és még egyszer megköszöni az egészet. Aztán lehet vele simán dumálni, meg apája is hálás,ha meglát. Nagyjából, mint a Morrohun Teames könyvszerzés. Szóval -gondolom én hozzá abszolút nem értő :D - semmi xtra.

Hát nagyjából erről lenne szó. (Van még pár bug is-a sziget közepén Dreughok vannak beágyazva, és nem mondjuk szirti repkedő, amit én raknék oda-, de ez már nem zavar. :) ) Előre is köszönöm a segítséget!! :)


Üdvözlettel, és mindenkinek szép nyarat valamint további minden jót kíván őszinte hívetek

Laci
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Én, ha kezdő mod készítő lennék, először az Oblivionnal próbálkoznék, mert ahhoz részletes leírás található a neten. http://www.morrohun.hu/esl/Oblivion:GYIK
Lacesz

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Lacesz »

Köszi!

Átnyálazom! Am Morroval azért kezdtem, mert az volt meg előbb, még a jó öreg PC Guru/Gamer játékmellékleteként, és ez tetszett meg. Morro után az Oblivion vhogy annyira nem jön be.. A grafika nagyot dob rajta, de mintha a hangulat, ötlet rovására ment volna mindez. (Bár a sok mod javít ezen.) Mondjuk ez csak magánvélemény.

Mindenesetre mégegyszer köszi!
Laci
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Viszont könnyebb moddolni. Én meg mondjuk magyarított és alap modokat tartalmazó játékkal kezdeném moddolni :D
Vagy csatlakozz egy külföldi modder csapathoz, és alkoss v.mi nagyobbat.
Vendég

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Hali! Bocsi hogy ide irok! Lenne egy kis gondom....:(:( Megbuktam angolból, és néhány szöveget le kellene fordítani nekem! Nem olyan hosszúak! Sajna a családban csak "németesek" vannak, igy ők sem tudnak segíteni, 4000-et meg nem dobok ki 3 naponta tanárra!! Ha valaki segíteni tudna azt nagyon megköszönném! Please Help!:(:(:
Válasz küldése