Modok

Itt folyik minden olyan beszélgetés, ami nem fér be egyik következő kategóriába sem.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Modok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Üdv, elnézést ha felesleges topicot nyitok, de lenne egy-két kérdésem, hogy milyen modokat és hogyan tegyek fel a magyar Morrowind-hez.
Egyelőre a magyarítással is meggyűlt a bajom, saját magával is összeakadt. Lehetséges, hogy régebbi verziót akartam feltenni, most töltöm a morrohun_full.exe fájlt, azzal talán már nem lesz gond.
Tehát ha a magyarításban lévő modokat és magát a fordítást feltettük, akkor nem akad össze magával a játék, igaz?
Ha én úgy telepítem, hogy Morrowind -> Tribunal -> Tribunal patch -> Bloodmoon -> Bloodmoon patch -> magyarítás, akkor az úgy jó? Mert a két patch kb. kisebb mint 1 mb, viszont a magyarításba épített patch összeakadt a Gothy verziómmal. Leszedtem a http://www.elderscrolls.com/downloads/u ... atches.htm oldalról a két patchet, és azzal nem írt ki hibaüzenetet (magyarításnál bepipáltam a patcheket, hibát írt ki amikor telepítette).
Morrowind Graphics Extender, Morrowind Script Extender, Morrowind Mod Manager (Morrowind_Plugin_Manager-3867) programokkal tegyem fel a kiválasztott modokat?
http://morrowind2009.wordpress.com/ -> így szeretném megcsinálni, elvileg működik a magyarítással, de a magyarítást mikor kell telepíteni? A legvégén? Step 10: add major new lands. Itt elakadtam, ezek kellenek?

Nagyon zavaros ez az egész, kérem, ha valaki tud, segítsen, mert párszor már újratettem a játékot + magyarítást.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

TGWH írta:Üdv, elnézést ha felesleges topicot nyitok, de lenne egy-két kérdésem, hogy milyen modokat és hogyan tegyek fel a magyar Morrowind-hez.
Egyelőre a magyarítással is meggyűlt a bajom, saját magával is összeakadt. Lehetséges, hogy régebbi verziót akartam feltenni, most töltöm a morrohun_full.exe fájlt, azzal talán már nem lesz gond.
Tehát ha a magyarításban lévő modokat és magát a fordítást feltettük, akkor nem akad össze magával a játék, igaz?
Ha én úgy telepítem, hogy Morrowind -> Tribunal -> Tribunal patch -> Bloodmoon -> Bloodmoon patch -> magyarítás, akkor az úgy jó? Mert a két patch kb. kisebb mint 1 mb, viszont a magyarításba épített patch összeakadt a Gothy verziómmal. Leszedtem a http://www.elderscrolls.com/downloads/u ... atches.htm oldalról a két patchet, és azzal nem írt ki hibaüzenetet (magyarításnál bepipáltam a patcheket, hibát írt ki amikor telepítette).
Morrowind Graphics Extender, Morrowind Script Extender, Morrowind Mod Manager (Morrowind_Plugin_Manager-3867) programokkal tegyem fel a kiválasztott modokat?
http://morrowind2009.wordpress.com/ -> így szeretném megcsinálni, elvileg működik a magyarítással, de a magyarítást mikor kell telepíteni? A legvégén? Step 10: add major new lands. Itt elakadtam, ezek kellenek?

Nagyon zavaros ez az egész, kérem, ha valaki tud, segítsen, mert párszor már újratettem a játékot + magyarítást.
Hogy milyen modokat raksz fel, az csak tőled függ, csakúgy, mit az hogy kézzel másolod őket a Morrowind\Data Files-ba, telepítőt használsz, vagy ezt a Mororwind Mod Managert. Ha akarod, természetsen felrakhatod a Tamriel Rebuilt térképeket is.

A telepítés sorrendje az, amit leírtál, habár hibaüzenetet mindig kapni fogsz a javításoknál. Ha mégsem, akkor nagyon ügyes voltál. :) Vagy szerencsés. A magyarítást pedig a legvégén kell telepíteni.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Köszönöm, akkor itt rontottam el. Akkor megpróbálom a legvégén feltenni a magyarítást, köszönet.
A Complete Morrowind-t javasoljátok egy kezdőnek? Vagy azzal még ráérek?
Esetleg a morrohun.hu-n lévőkön kívül valami kötelezően jó modot tudtok ajánlani?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

TGWH írta:Köszönöm, akkor itt rontottam el. Akkor megpróbálom a legvégén feltenni a magyarítást, köszönet.
A Complete Morrowind-t javasoljátok egy kezdőnek? Vagy azzal még ráérek?
Esetleg a morrohun.hu-n lévőkön kívül valami kötelezően jó modot tudtok ajánlani?
Ultimate Textures Complete. Csodálkoztam is, hogy az általad hivatkozott oldalon nem említették meg.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Kössz, kérdés, hogy összeakad-e a többivel...
Először akkor modok, magyarítás, majd ha nem jó, kihagyom amit írtál. Hamarosan megtudjuk, bár egyelőre még a linkelt weblapon lévőket sem hoztam össze, de ha működik, lehet nem is kell amit írtál az előbb.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Nem megy... vagy magyarul játszok, vagy szép textúrákkal... a kettő együtt sehogy sem akar sikerülni... még azt megpróbálom, hogy az alap magyarítás, kimentem a data mappát, és egyesével belepakolgatom a modokat. Meglátom melyik megy fel...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

TGWH írta:Nem megy... vagy magyarul játszok, vagy szép textúrákkal... a kettő együtt sehogy sem akar sikerülni... még azt megpróbálom, hogy az alap magyarítás, kimentem a data mappát, és egyesével belepakolgatom a modokat. Meglátom melyik megy fel...
Hát, a textúráknak semmi köze a magyrításhoz, úgyhogy próbálkozz még. Az Ultimate Textures Complete biztosan működik, ezen a gépen is az van.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Na sikerült feltennem, de azt amit írtál, nem mertem megpróbálni. Most már szép is, magyar is. Igaz egyik betöltéskor kidobott, meg hangokat nem talál, egy-két fájlt, de nincs különösebb baja. Majdnem hogy gyenge is a gépem hozzá.
Egy-két plugint kikapcsoltam, csak nem lesz nagyobb baja.
De néhány szöveg angol lett... nem mintha zavarna, csak kissé furcsa :lol:
Köszönet a segítségért.
Avatar
Atlaimond
Hozzászólások: 65
Csatlakozott: 2009. júl. 27., hétf. 15:33
Tartózkodási hely: Hungary, Budapest
Kapcsolat:

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Atlaimond »

Helló!
A Morrowind-hez lenne kérdésem. Az Elder Scrolls Lapok-ban találtam egy képet amiben kicsit furán néz ki az információs felülete a játéknak.
A Kép Itt!
A kérdésem, hogy ez mod vagy más? És ha igen akkor elrontja a magyarítást? Meg gondolom a kiírások nem lesznek a kedvemért magyarul, mi? :roll:
A választ előre is köszönöm.
Üdv: Atlaimond
Avatar
Nordavind
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 9:09
Tartózkodási hely: Dunaújváros

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Nordavind »

Nem mod, ez az xbox-os Morrowind információs felülete :)
Akkád

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Akkád »

Sziasztok!


Morrowindre feltettem pár plugint az oldalról.
Laura Craft Romance & Adventure megtekintése és Private Mobile Base megtekintése pluginokat a többivel együtt aktiváltam a játékhoz és azt szeretném megkérdezni, hogy a játékban hol találom meg?
Akkád

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Akkád »

jujj lemaradt: a tárgyakat melyik billentyű kombinációval tudom megfogni és oda tenni /pl.polc/ ahova akarom?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Akkád írta:Sziasztok!


Morrowindre feltettem pár plugint az oldalról.
Laura Craft Romance & Adventure megtekintése és Private Mobile Base megtekintése pluginokat a többivel együtt aktiváltam a játékhoz és azt szeretném megkérdezni, hogy a játékban hol találom meg?
Szerintem a leírásukban benne van, de Laura házikója Vivec mellett található, a Saját Mozgó Bázist pedig Calderában lehet megvenni.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Akkád írta:jujj lemaradt: a tárgyakat melyik billentyű kombinációval tudom megfogni és oda tenni /pl.polc/ ahova akarom?
Morrowindben egérrel, Oblivionban azzal a billentyűvel, amely a vezérlőbillentyűknél van.
Akkád

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Akkád »

Köszi a választ! Megtaláltam és fejlesztettem is az SMB-t, majd Balmora fölé vittem és elakadtam. Csináltam Aranysztlélekköveket és betöltöttem 6 db-ot. Triolith kulcsom egy volt, de az el is tünt a vezérlőteremben szerintem amikor Balmorába mentem az SMB-vel. Egyetlen egy szobába sem tudok bemenni. Kiirja hogy kulcs kell hozzá vagy azt hogy csak a fejlesztett SMB-vel érhető el. Nem vágom,mert fejlesztettem van. Szobákhoz hogy csinálok kulcsot? Ahol betöltöm a lélekköveket mellette van a Triolith kulcstöltő de az semmit nem csinál. A másik meg hogy erőövet is ir a töltésre de azt hol lehet szerezni?
Visszamentem hogy beszéljek a csávóval aki csinálta az SMB-t,de eltünt a kocsmából ...

Arról nem beszélve hogy az SMB csak Mourhold templomhoz megy csak és onnan vissza Balmorához, mert azt adtam meg kiindulási pontnak.
Akkád

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Akkád »

ááááá, RÁJÖTTEM A KULCSOKRA, EDDIG AZT NEM NÉZTEM HOGY A CSÁKÓVAL KERESKEDNI IS LEHET :))

Csak örömömben kiabáltam :)
Dwaren
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2010. júl. 8., csüt. 7:06

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Dwaren »

Sziaztok!
Van egy kérdésem az hogy lehet egy modot készíteni??
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Dwaren írta:Sziaztok!
Van egy kérdésem az hogy lehet egy modot készíteni??
A The Elder Scrolls Construction Set nevű világszerkesztővel. Az oblivionos változathoz itt találsz részletes leírást.
Dwaren
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2010. júl. 8., csüt. 7:06

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Dwaren »

Vik írta:
Dwaren írta:Sziaztok!
Van egy kérdésem az hogy lehet egy modot készíteni??
A The Elder Scrolls Construction Set nevű világszerkesztővel. Az oblivionos változathoz itt találsz részletes leírást.
Kössz
Dwaren
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2010. júl. 8., csüt. 7:06

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Dwaren »

Vik írta:
Dwaren írta:Sziaztok!
Van egy kérdésem az hogy lehet egy modot készíteni??
A The Elder Scrolls Construction Set nevű világszerkesztővel. Az oblivionos változathoz itt találsz részletes leírást.
Baj van vele mert nem tudok angolul.Letudná valaki írni a használatát?
Dani Mester

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Dani Mester »

Sziasztok!
Nem tudom,hogy jól helye írok-e,de volna egy kérdésem.
Tegnap letöltöttem a Morrohun Team oldaláról egy csomó plugint.A játékban megjelent a beszédpanelen ez:make love.Ha rákattintok,akkor lesz 2 válaszlehetőség,de tök mindegy,mert úgy sem történik semmi.Valaki megmondaná,hogy ez mit jelent?
A választ előre is köszönöm.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Dani Mester írta:Sziasztok!
Nem tudom,hogy jól helye írok-e,de volna egy kérdésem.
Tegnap letöltöttem a Morrohun Team oldaláról egy csomó plugint.A játékban megjelent a beszédpanelen ez:make love.Ha rákattintok,akkor lesz 2 válaszlehetőség,de tök mindegy,mert úgy sem történik semmi.Valaki megmondaná,hogy ez mit jelent?
A választ előre is köszönöm.
Így első ránézésre valamelyik NJK-t lehetne rávenni szeretkezésre, csak valamiért nem működik. Pl. nem kedvel az illető.
Dwaren
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2010. júl. 8., csüt. 7:06

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Dwaren »

Sziasztok
Elsweyr the Deserts of Anequina-t honnan tudnám letölteni?Ja és ennek lesz magyarítása??
Avatar
Arcturus
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2009. okt. 19., hétf. 15:18

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Arcturus »

Dwaren írta:Sziasztok
Elsweyr the Deserts of Anequina-t honnan tudnám letölteni?Ja és ennek lesz magyarítása??
Szia! TES Nexusról le tudod tölteni, és a frissítéseket is követni lehet, a magyartását Hasbal intézi ha jól tudom :)
Vendég

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Arcturus írta:
Dwaren írta:Sziasztok
Elsweyr the Deserts of Anequina-t honnan tudnám letölteni?Ja és ennek lesz magyarítása??
Szia! TES Nexusról le tudod tölteni, és a frissítéseket is követni lehet, a magyartását Hasbal intézi ha jól tudom :)
Köszönöm a segítséget
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Vendég írta:
Arcturus írta:
Szia! TES Nexusról le tudod tölteni, és a frissítéseket is követni lehet, a magyartását Hasbal intézi ha jól tudom :)
Köszönöm a segítséget
A magyarítás lényegében megvan, már csak a könyvek vannak hátra.
Dwaren
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2010. júl. 8., csüt. 7:06

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Dwaren »

Sziasztok
Most akadt egy problémám a Elsweyr-rel ,mert feltettem és be is jelöltem az esm. fájlt, de mégse működik.A térképen mutatja a városokat csak nem lehet át menni ,mert azt írja ki hogy Nem mehetsz tovább
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Dwaren írta:Sziasztok
Most akadt egy problémám a Elsweyr-rel ,mert feltettem és be is jelöltem az esm. fájlt, de mégse működik.A térképen mutatja a városokat csak nem lehet át menni ,mert azt írja ki hogy Nem mehetsz tovább
Nem kell privátban is megírni ugyanazt.

Annyi az egész hogy megkeresed a Documents\My Games\Oblivion mappában az oblivion.ini és megkeresed benne ezen sort: bBorderRegionsEnabled=1 ezt átírod erre: bBorderRegionsEnabled=0
Most elmented és legközelebbi játéknál már ellátogathatsz Elsweyrbe.

Amúgy a térkép problémáját még nem sikerült megoldani, vagyis egyenlőre még nincs magyar Elsweyres térkép, valamint a Orcrest városának a neve még nem döntődött el teljesen hiszen az orkok alapították a várost, a nagy háború alatt. Ebből eredően akár Orktető, Orkpihenő, vagy akár bármi más is lehetne, de mivel az eredeti Oblivion fordításban Érctető lett ezért nem tudom hogy érdemes e más nevet adni a városnak.
Dwaren
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2010. júl. 8., csüt. 7:06

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Dwaren »

Kössz.Nagyon hálas vagyok. :D Lenne egy kérdésem ennek a magyarítása mikor lesz majd kész??
Mert sajna én nem angolt tanulok hanem németet ezért nem nagyon értem az angolt.
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Dwaren írta:Kössz.Nagyon hálas vagyok. :D Lenne egy kérdésem ennek a magyarítása mikor lesz majd kész??
Mert sajna én nem angolt tanulok hanem németet ezért nem nagyon értem az angolt.
Időben elkészül...
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Hasbal írta:
Dwaren írta:Kössz.Nagyon hálas vagyok. :D Lenne egy kérdésem ennek a magyarítása mikor lesz majd kész??
Mert sajna én nem angolt tanulok hanem németet ezért nem nagyon értem az angolt.
Időben elkészül...
Kép
Kicsit nagy de csak egy gyors bemutatás.
Dwaren
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2010. júl. 8., csüt. 7:06

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Dwaren »

Hasbal írta:
Hasbal írta:
Időben elkészül...
Kép
Kicsit nagy de csak egy gyors bemutatás.
Ha elkészül majd tudnál szólni??
Avatar
Hasbal
Hozzászólások: 517
Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 13:15
Tartózkodási hely: New Vegas, Lonesome Road környéke
Kapcsolat:

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Hasbal »

Hasbal írta:
Hasbal írta:
Kép
Kicsit nagy de csak egy gyors bemutatás.
Ha elkészül majd tudnál szólni??
Mért? Elfog készülni időben... Nem kivételezek senkivel sem, úgyhogy ha kész lesz és felkerül az oldalra megkaparinthatod :)
Dwaren
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2010. júl. 8., csüt. 7:06

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Dwaren »

Sziasztok.
Lenne egy kérdésem a pluginokat hogy lehet feltölteni az oblivion magyaritás részre??
Nem nagy plugin de azért szeretném feltenni.
Előre is köszönöm válaszotokat.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Dwaren írta:Sziasztok.
Lenne egy kérdésem a pluginokat hogy lehet feltölteni az oblivion magyaritás részre??
Nem nagy plugin de azért szeretném feltenni.
Előre is köszönöm válaszotokat.
Írj nekem egy magán üzenet, és megbeszéljük.
Avatar
danimester
Hozzászólások: 47
Csatlakozott: 2010. júl. 15., csüt. 13:24

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: danimester »

Figyi, ha nem lenne baj én is felrakhatnám a Morrowindes pluginjaimat?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

danimester írta:Figyi, ha nem lenne baj én is felrakhatnám a Morrowindes pluginjaimat?
Te nem rakhatod fel, én igen. Írj egy üzenetet, megbeszéljük.
dawe

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: dawe »

honnan lehet a ultimate textura completed modot(vagy patchet)BIZTONSÁGOSAN???!!!letélteni??? kőszi előre is :oops:
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

dawe írta:honnan lehet a ultimate textura completed modot(vagy patchet)BIZTONSÁGOSAN???!!!letélteni??? kőszi előre is :oops:
Szerintem a Planet Elder Scrollsról. Amúgy mit értesz "biztonságos" alatt?
dawe

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: dawe »

biztonságos alatt a virusmentességet értem,ugyanis egy better bodies patch letőltése kőzben (nem ez az oldal amit javasoltál)bekaptam egy virusirtonak álcázott trojai programot(my security shield)néven ami őnkitőmőritő volt!pscyhodog oldala!!!! nem azt mondom hogy ő volt de hogy meghachelték a honlapját az biztos!!!kőszi a választ!!! egyébként a virus szaporitja magát ,az ESET virusirtot simán átveri ,és átveszi a gép felett az irányitást!CSAK UJRAFORMÁZÁSSAL LEHET TŐLE MEGSZABADULNI :?: !!!!! KŐSZI,HOGY VÁLASZOLTÁL,ÉS AZ OLDALNAK,AHOL SZOLHATTAM!!!! :?
Aloha

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Aloha »

A morrowindhez van olyan mód vagy bármi amivel a grafikáját oblivin szintűre lehet csinálni?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Aloha írta:A morrowindhez van olyan mód vagy bármi amivel a grafikáját oblivin szintűre lehet csinálni?
Hogy lesz-e olyan jó, azt nem tudom, de léteznek mintázat javító csomagok (pl. Ultimate Textures Complete), illetve ott van a Morrowind 2009 csomag, amit még érdemes megnézni. Morrowind Graphics Extender és a végtelen látótávolság is sokat javít a látványon.
Vendég

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Helló!

Az a pap lovagos mód tényleg ennyire félelmetes? :o :)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Vendég írta:Helló!

Az a pap lovagos mód tényleg ennyire félelmetes? :o :)
Tényleg. Próbáld csak ki. :)
Jutocs
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2011. ápr. 3., vas. 19:40

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Jutocs »

Üdv mindenkinek!
Az SMB modnál aCrogius Condarát hol találom meg? Bejártam egész Balmorát...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Jutocs írta:Üdv mindenkinek!
Az SMB modnál aCrogius Condarát hol találom meg? Bejártam egész Balmorát...
Rég játszottam vele, de ha ez az figura, akinél a fejlesztéseket lehet venni, akkor nem csoda, hogy nem találod Balmorában, mert Calderában van az egyik boltban. A Ghorak udvarházból rézsútosan kell menni, az utca túloldalán.
Jutocs
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2011. ápr. 3., vas. 19:40

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Jutocs »

Köszi! Megnézem!:-)
Eszembe jutott egy érdekes mod lehetőség: Inrarys manort (Redoran bázis) Hadra foghatóbbá tenni és egy kissebb ütközet Dagoth Ur kissebb serege ellen (hasonló, mint a Firemonti ostrom, csak itt védekező fél lennénk)
Jutocs
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2011. ápr. 3., vas. 19:40

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Jutocs »

Csak tippelek, hogy az SMB moddal jár 8 fős Dwemer cyborg prototype haderő is!
Tegnap találtam meg Solstheim szigetén ÉK-re Bordir Grove-tól egy hegytetőn (kb 1,5X távra van mint Raven Rock Bordir Grovtól) az Unknown cave:
Ha lejuttok oda akkor 2 200-as lélekkel rendelkező sketeton fogad...minél hamarabb érdemes leszedni (a nyilvesszőket mi használjuk el...ne ők :D )
Viszont a 2 ember szerűre ne lőjünk...azok fognak segíteni a továbbiakban! Ha van plusz fegyveretek, páncélotok, akkor érdemes rájuk adni!
(Legtutibb a nagyobb értékű ruhákba állandó efekttel idézett fegyvert, v. páncélt rakni (Excluzívba 2-őt is lehet pakolni!:-)
Utánna van egy további bejárat, ahol üveg kardos, üvegtoronypajzsos csontvázak fogadnak... meg a csont íjjakkal felszerelt mesterlövész csontik...ezután 6 kyborg vár bekapcsolásra, meg a csonvázaktól elszedett...kijavított fegyverekre, pajzsokra... van egy stalhrhimba zárt hulla mögöttük, annak a tetején található egy régebbről ismerős kocka: a Broken Cyborg Remote Controll...(olyan kinézetre, mint az alap játékban a Dwemer rejtvény doboz) már csak arra kell rájönni, hogy mire való...névből ítélve talán cyborg élesztésre...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Vik »

Jutocs írta:Csak tippelek, hogy az SMB moddal jár 8 fős Dwemer cyborg prototype haderő is!
Jó a tipp, ez az a fennmaradó 5%, amit nem fordítottam le annak idején.
Jutocs
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2011. ápr. 3., vas. 19:40

Re: Modok

Hozzászólás Szerző: Jutocs »

Broken Cyborg Remote Controll mire való benne?
Eszembe jutott egy apróság: Mint a cossaks-ban a tiszt ahogy alakzatba rendezi a csapatokat itt is meg lehetne csinálni, hogy pár alap alakzatot tudnánk egy "kinevezett cyborg tiszttel" parancsoltatni...vagányúl nézne ki!!!:-)
Válasz küldése