Beszélgetős téma

Itt folyik minden olyan beszélgetés, ami nem fér be egyik következő kategóriába sem.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

A felkészült KM nem csak a játékosokat illeszti be a kalandba, hanem a kalandot is a világba amiben játszódik, mert így a játékosainak lehet választása.
Mert a jó játékosok bizony választanak akkor is ha esetleg terelni próbálják őket! Itt pedig nincsenek határok, bárhogy dönthet és választhat, nem lehetséges válaszokat kínál fel neki egy program... Mert ugye szerepet játszanak, ami a KM szerepjátszási tudásával kerül szembe...az a KM aki nem ismeri a világot amiben kalandját(ait) meséli az nem is tud rögtönözni.
Hatalmas lexikális ismeretanyag kell hogy a birtokában legyen, és játékosaitól is meg kell hogy követeljen bizonyos szintű felkészültséget.
Emlékszem az első játékunk előtt 5 regényt és 3 szabálykönyvet bújtam hetekig amíg le mertünk ülni játszani.
Két játékosomat már az első harcban meghalt, és nem panaszkodtak hanem figyelmesen tovább követték a játék alakulását...

Nekem erre van szükségem; végeztem a monitoron történő szerepjátékkal. ;)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kull írta:Pedig így kezdetben ha jön három bandita és sarokba szorítanak,akkor még god mod-ban is tíz perc lenne mire egyel végezni tudsz .
Ehhez nem kell semmi modolás. Vagy én voltam nagyon béna, vagy jól találták el a készítők a nehézséget, mert amikor először támadt rám 3 bandita Fenyvespatakban (elloptam pár dolgot a fogadóból, és ugyan senki sem látott, de a tulaj azért rám küldött 3 fickót), sokáig kellett kergetőznöm velük. Amikor pár hónapja új karaktert indítottam, akkor is előadtam ugyanezt a műsort, csak többszöri nekifutásra előfordult egy olyan helyzet, hogy valamiért lemaradtak, egyesével jöttek, és úgy már Lídiával könnyen el tudtuk intézni őket.
Kull/out/

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Igen igen, ez igy okés, de....de had mondjak egy példát. Kezdéskor egy alap ijjal,ezzel az üss-fuss-rejtőzz taktikával a Fehércsermelytől északra található Állófolyamtábort egyedül kiirtom. Viszont ha fent vannak azok a modok,akkor a következő történik: ha egyszer felfedeznek akkor nagyon sokáig készültségben maradnak,az ijjászok fedezékből lőnek,a kardforgatók utánad iramodnak,egy-egy mágus követi őket,bekeritenek,keményen parryingolnak,kitanulják a harcmodorodat,döntik magukba a gyógyitalokat,sokkal pontosabban lőnek és használnak mindent amit te,mérgezik és bűvölik a fegyvereiket,feltartanak amig odér az erősités,a folyókon,tavakon át is követnek,próbálna az ember menekülni de simán hátba lőnek,ha a társaid "halhatatlanok" is,akkor is még jó darabig (longer bleed out rate) a földön maradnak és nem tudnak segiteni ha egyszer megcsúsznak de persze rájuk is épp úgy vonatkozik minden és tökösebbek,keményebben helyt állnak,többek között a képzettségüknek megfelelően. Összefoglalva,ha egy ellenfelektől hemzsegő helyre megyünk akkor a minimum a négy fős csapat és a történet előrehaladtával ez még inkább igy lesz. Konkrétan ebben a formában(nem volt fenn az összes mod) nem játszottam(még) végig de sokat teszteltem és igen más az élmény,nő a kihivás. Na az alapjátékban nem igy "viselkednek" vannak a dolgok.
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Sleth »

TGWH: tudtommal a motor se véd az eső ellen :D

Kull: időhiány miatt most kevesebbet játszok vele, de egy negatívumot találtam eddig: harcrendszer és a balance a kasztok között, pl hogy harcon kivűl nem lehet buffolni, ennek ellenére pár varázslat bármikor használható. + A varázsló nagyon le lett gyengítve, Cipher sokkal jobb caster DPS hála a regenáló "manájának" és az akár erősebb varázslatainak.

Zagloba: Én pontosan ezért szoktam mindig cRPG-knek nevezni az általad becézett monitoron történő szerepjátékokat. cRPG és asztali szerepjáték közt annyi különbség van kb, mint egy cRPG és egy MMORPG között, tehát sok. Összehasonlítani lehet őket, de nem feltétlen szerencsés, úgyanúgy ahogy rengetegen hasonlítanak össze egy könyvet a filmes, vagy sorozatos adaptációjával.
Mind2nek megvannak az előnyei és hátrányai. Ha este pihenésképpen le tudok ülni egy kicsit asztali szerepjátékozni 1-2 órára, akkor szólj, addig meg marad a cRPG, amihez nem kell több ember egyszerre, illetve az ebből adodó időpont egyeztetés se.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Sleth a ciphered miket használ?
Én eddig a Soul Shock, Phantom Foes és Soul Ignition kombón vagyok, de látványosan kezdem érezni a gyengülésük.
Az alacsony Hp miatt kénytelen vagyok íjászként használni a főkarit, de ez a legkisebb gondom. Gondolkozom, hogy esetleg átnyargalok pisztolyra.

A harcrendszer tényleg elég idegesítő tud lenni. Rengeteget kell mikro-menedzselni. Plusz a lehetett volna kicsit több higlight-ot tenni, azaz ha kijelölök egy karaktert, akkor azt erősebb fénnyel/vibrálással/tökömtudjával jelezni.
Emellett néha az az érzésem, hogy a harcban ha nem adnék másodpercenként parancsot a csapatomnak, akkor csak állnának mint a balek. Ez hordákban jövő árnyak esetén rohadt idegesítő.

Apropó árnyak, a kikötős küldetést (ami a világító toronyba vezet) hányas szinten csináltátok meg?
Eddig ez az első olyan harc, amit sehogy sem tudok lenyomni.

U.i.: Sleth ha mindenképpen buffolni akarod a karikat, akkor a különböző ételeket zabáltasd fel velük csata előtt.
Avatar
Sleth
Hozzászólások: 361
Csatlakozott: 2010. márc. 7., vas. 11:20

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Sleth »

Dr.UnGrammar írta:Sleth a ciphered miket használ?
Én eddig a Soul Shock, Phantom Foes és Soul Ignition kombón vagyok, de látványosan kezdem érezni a gyengülésük.
Az alacsony Hp miatt kénytelen vagyok íjászként használni a főkarit, de ez a legkisebb gondom. Gondolkozom, hogy esetleg átnyargalok pisztolyra.

A harcrendszer tényleg elég idegesítő tud lenni. Rengeteget kell mikro-menedzselni. Plusz a lehetett volna kicsit több higlight-ot tenni, azaz ha kijelölök egy karaktert, akkor azt erősebb fénnyel/vibrálással/tökömtudjával jelezni.
Emellett néha az az érzésem, hogy a harcban ha nem adnék másodpercenként parancsot a csapatomnak, akkor csak állnának mint a balek. Ez hordákban jövő árnyak esetén rohadt idegesítő.

Apropó árnyak, a kikötős küldetést (ami a világító toronyba vezet) hányas szinten csináltátok meg?
Eddig ez az első olyan harc, amit sehogy sem tudok lenyomni.

U.i.: Sleth ha mindenképpen buffolni akarod a karikat, akkor a különböző ételeket zabáltasd fel velük csata előtt.
6os szintű cipher: eddigi kedvencem az, hogy a fox-ot (ranger's companion) beküldöm az ellenségek mögé, majd a két cipherrel (főkari, és grieving mother) rátolok egy-egy ectophychic echo-t, és kicsit futkároztatom. Abszúlut siker, ha nincs nagy crush resistje az ellenségnek. Emellett főképp mind blades, és néha soul shock-ot szoktam használni, mint sebző skill. CC skillként pedig előszeretettel használom a mental binding-et, és néha napján az eyestrike-t és secret horrors-t.

Íj egyértelműen a legjobb a ciphernek, mivel az a leggyorsabb távolsági fegyver, és a power pontok nem a sebzés arányában nőnek, így csak a sebesség és a célzás növelése a lényeg cipher esetén.

Még nem voltam a világítótoronyban, de nemsokára oda fogok jutni, mivel a kikötőben csinálgatom a küldetéseket.

Csak így nem sok értelme van a cleric kasztnak, hogy buffolni csak csatában tud, healni meg csak endurance-t tud...
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Kull »

Sleth: nagyon konkrét dolgokat írtál le,csak az elejéhez lenne némi hozzáfűznivalóm. A varázslót a kezdetekben jól tudtam használni az idézett fegyverével és az ilyen-olyan védelmeivel(mirror image stb) de igazán komolyan csak a vége felé lett hasznos,az útvesztő sárkányát nélküle nagyon para lett volna. A Cipher viszont már az elején kegyetlen dolgokat művel,viszont azt tapasztaltam hogy a két legerősebb varázslatát elsütve már nullán is van a mannája és csak akkor töltődik ha harcolsz vele és én ilyenkor már küldöm is hátra a varázslóval együtt a tűzvonalból,mert a rohadék vámpírok és hasonlók direkt e kettő kasztot támadják először. A varázslóval tudok kontrából "dolgozni" de a Cipherrel már nem(varázsolni) és ezek a mocskok(pl a vámpírok,árnyak) kikerülik a feltartóztatásukra rendelt védelmezőket is(ezt " a power pontok nem a sebzés arányában nőnek, így csak a sebesség és a célzás növelése a lényeg cipher esetén." ezzel együtt mondom de nagyon jól írtad)-persze ezt a szívatást pozitívumként kell érteni-. Ezt meg ahogy mondtad "harcon kivűl nem lehet buffolni" pont emiatt "ennek ellenére pár varázslat bármikor használható" egyszerűen nem értem és nagyon logikátlan is. Azt hittem ez valami hiba és majd kijavítják. Az meg hogy külön páran miért nem tudunk bemenni egy helyre,mert pl. nagyon szűk a hely és nem akarom hogy a varázsló megsérüljön,ez fura, visszalépés lett. A BG2-ben ugye ez nem így volt és ez nekem nagyon szemet szúrt és nem tetszik.
Amit a Dr. úr mondott arra meg még nem is gondoltam,ezt köszönöm szépen,igaz nyilván van különbség ha harc előtt szeretném feldobni a védelmeket ital vagy varázslat formájában de akkor is nagyon jó ötlet még egyszer thanks!
Akkor most én is had mondjak valami jót,azért inkább így:
► Show Spoiler
ennyi :) Az említett kaszt(se) soha nem áll le,ha lőtávolban vannak,jöhetnek hordákban,sőt jobb is mert az említett varázslat egyszerre 6-7-et is megsebez. Lehet emiatt(egy egész hordát sebez egyszerre) sem tudtam jobbat kitalálni,mert hiába kapta meg a harcos a ghost hunter(ha jól mondom) skill bónuszt és a fegyvere is erre volt specializálva(Enchanting),közelébe sem volt a hatékonysága,gondolom főleg amiatt,hogy nagy tömegben támadnak egyszerre.

szerk: "azaz ha kijelölök egy karaktert, akkor azt erősebb fénnyel/vibrálással/tökömtudjával jelezni." na igen ezzel megint 100%ban egyetértek,lehet ki kellene próbálni a színvak/tévesztő opciót :D

Most így visszagondolva lehet,hogy csak a 15 szintes :shock: Caed Nua-ban
► Show Spoiler
és némely quest-ben egy két komolyabb ellenfélnél(mini Boss) szívatják meg ennyire durván a Ciphert és a Varázslót,ezeket leszámítva nem igazán.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Sleth írta:TGWH: tudtommal a motor se véd az eső ellen :D

Kull: időhiány miatt most kevesebbet játszok vele, de egy negatívumot találtam eddig: harcrendszer és a balance a kasztok között, pl hogy harcon kivűl nem lehet buffolni, ennek ellenére pár varázslat bármikor használható. + A varázsló nagyon le lett gyengítve, Cipher sokkal jobb caster DPS hála a regenáló "manájának" és az akár erősebb varázslatainak.

Zagloba: Én pontosan ezért szoktam mindig cRPG-knek nevezni az általad becézett monitoron történő szerepjátékokat. cRPG és asztali szerepjáték közt annyi különbség van kb, mint egy cRPG és egy MMORPG között, tehát sok. Összehasonlítani lehet őket, de nem feltétlen szerencsés, úgyanúgy ahogy rengetegen hasonlítanak össze egy könyvet a filmes, vagy sorozatos adaptációjával.
Mind2nek megvannak az előnyei és hátrányai. Ha este pihenésképpen le tudok ülni egy kicsit asztali szerepjátékozni 1-2 órára, akkor szólj, addig meg marad a cRPG, amihez nem kell több ember egyszerre, illetve az ebből adodó időpont egyeztetés se.
De ha felveszed egy szép rózsaszín műanyag esőkabátot, akkor nem ázol meg annyira :D meg minél gyorsabb vagy, annál kevesebb esőcsepp pottyan rád :D
Igazából költözés után lesz vagy 10 perc séta, azaz biciklivel kb. öt perc :D motorral meg alig kerülne benzinbe.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Kull »

Na elkezdték :) http://www.nexusmods.com/pillarsofeternity/? balancolni a Varázslót,a Ciphert és több mást is,a BG portrék viszont tényleg jók! Úgy látszik másoknak se jön be,a fentebb említett negatívum: Wizard buffs anytime,gondolom jön a Priest is meg a többi is!
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Kösza tippet Kull! Hétvégén ráfekszek!
A reddit-en szintén elsütötték a színvak opciót, lehet hogy azzal is teszek egy próbát.

Ugyanakkor engedjétek meg, hogy reagáljak kicsit:

Mi a tököm! Az árnyakon kívül lesznek teleportálós vámpírok is? Oh hogy az a ***!

Amúgy kösz! Tényleg, most hogy belegondolok az árnyak mindig a gangbang-be fogták a szerencsétlen elf varázslómat míg a harcosom gyakorlatilag leragadt 1 árnnyal dancelni. De akkor ez azt jelenti, hogy a játékban van mesterséges intelligencia. Húha! :o
Kull/out/

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Szivesen és igen,van intelligencia épp ezért tettem hozzá hogy ez a szivatás pozitivum és lesznek vámpir(urak,hölgyek)akik bizony görények de nagyon,a csatlósaikkal együtt. Ha meg jönnek az árnyak vagy még a(vessel)jellegű ellenfelek,akkor mindig jusson eszedbe a varázslód,aztán...
Ungrammar/off mode/

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Ungrammar/off mode/ »

Mégegyszer köszi Kull!
Valószínűleg még megleszel idézve párszor a 9 pokolból, mert se a GameFAQ se, Banshee nem rágta még végig magát a játékon.
A fizikai verzióhoz kapott két nagyon pofás könyvecske pedig csak az alapokat közli, bár néhol így is spoileresek.

Amúgy a Skyrim mod botrányra visszatérve:

JÓ HÍR EMBEREK!
[thumbnail]http://i1.kym-cdn.com/photos/images/new ... 33/283.png[/thumbnail]
A boszorkány halott!
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: genndy »

Tegyük hozzá: egyelőre. Valamilyen formában tervezik visszahozni, legfeljebb Skyrimhoz nem lesznek fizetős modok. Máshoz biztosan. Ha nem most rögtön, akkor később.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Vik »

Ungrammar/off mode/ írta:Mégegyszer köszi Kull!
Amúgy a Skyrim mod botrányra visszatérve:

JÓ HÍR EMBEREK!
A boszorkány halott!
Azt azért ugye tudjátok, hogy ezzel leginkább azokat a mod készítőket szívatták meg, akiknek jól jött volna egy kis plusz pénz? (Nem a csalókra gondolok.) Sem a Bethesda, sem a Valve nincs rászorulva erre a "hatalmas" bevételre, amit a fizetős modok forgalmazása jelentett volna nekik.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Vik írta:
Ungrammar/off mode/ írta:Mégegyszer köszi Kull!
Amúgy a Skyrim mod botrányra visszatérve:

JÓ HÍR EMBEREK!
A boszorkány halott!
Azt azért ugye tudjátok, hogy ezzel leginkább azokat a mod készítőket szívatták meg, akiknek jól jött volna egy kis plusz pénz? (Nem a csalókra gondolok.) Sem a Bethesda, sem a Valve nincs rászorulva erre a "hatalmas" bevételre, amit a fizetős modok forgalmazása jelentett volna nekik.
Megint miről beszélsz Vik? Arról a 25%-ról, ami marad miután a Valve és a Beth legombolta a moddert?
A Steamen évek óta sírnak az emberek, hogy hadd támogassák a kedvenceiket adomány útján. A nexuson meg már hosszú ideje van donation gomb.
Plusz az adományból egy fillért sem vonnak le, ellenben a Valve húzásával.

Vagy most komolyan olyan nagy összegnek vesszük a szarrá sarcolt 25 centet?

De ha még mindig nem érted, akkor olvass:

http://i1.kym-cdn.com/photos/images/ori ... 27/893.png

Szerk.: Közben harmadszor is átolvastam a hozzászólásod és kezdem nem érteni. Most komolyan a valve-t véded, vagy csak arra akarsz kilyukadni hogy sikerült egy ordenáré nagyot belerúgni a modder közösségbe?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Vik »

Dr.UnGrammar írta:Szerk.: Közben harmadszor is átolvastam a hozzászólásod és kezdem nem érteni. Most komolyan a valve-t véded, vagy csak arra akarsz kilyukadni hogy sikerült egy ordenáré nagyot belerúgni a modder közösségbe?
Az utóbbi. A donation gomb pedig valóban ott van a Nexuson, de leginkább csak dísznek. Találkoztam olyan esettel, amikor egy népszerű mod készítője bejelentette, hogy a továbbiakban nem foglalkozik a fejlesztéssel, és kicsit utánanézve meg is indokolta, miért: engedélyt kért a Bethesdától, hogy pénzt kérjen a munkájáért, mivel az adományozásból szerzett bevétel elhanyagolható, de nem engedték meg neki. Ennyit arról, hogy mennyit jelent az a 25%-os "lehúzás".
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Vik írta:
Dr.UnGrammar írta:Szerk.: Közben harmadszor is átolvastam a hozzászólásod és kezdem nem érteni. Most komolyan a valve-t véded, vagy csak arra akarsz kilyukadni hogy sikerült egy ordenáré nagyot belerúgni a modder közösségbe?
Az utóbbi.
Ez esetben elnézést is kérnék a felindulásból legépelt durva szavakért.
Ez a katasztrófa eddig 11 modderbe került a közösségnek, köztük ott van Chesko is, aki szégyenében lehet, hogy örökre lehúzta a rolót. Jelenleg nagyon úgy nézz ki, hogy a mod közösség már soha nem lesz a régi.

U.i.: A példának felhozott esetet nem értem. Patreon-tól kezdve ezer módszer él, hogy pénzt szerezz az alkotásodért. Ha tényleg ennyire nem ment a szekér, csak szelíden jelezni kellett volna a népek felé, hogy "Hé emberek, lassan kenyérre sem telik, nem hogy internetre a feltöltéshez. Dobjatok meg 20 forinttal az egyik adományozós honlapon. Köszi!". Ez utóbbit a Beth még a legtutibb ügyvéddel sem tudta volna be támadni, mert nem a modért kért volna pénzt.

Össz-vissz szomorú ha valakinek tényleg ilyen súlyos anyagi gondok miatt kell leállnia a kreatív hobbival. :(

Szerk.: 25% jár a mod készítőjének. A maradék 75%-ot a Valve és a Beth zsebeli be.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Dr.UnGrammar írta:
Ez esetben elnézést is kérnék a felindulásból legépelt durva szavakért.
Ez a katasztrófa eddig 11 modderbe került a közösségnek, köztük ott van Chesko is, aki szégyenében lehet, hogy örökre lehúzta a rolót. Jelenleg nagyon úgy nézz ki, hogy a mod közösség már soha nem lesz a régi.

U.i.: A példának felhozott esetet nem értem. Patreon-tól kezdve ezer módszer él, hogy pénzt szerezz az alkotásodért. Ha tényleg ennyire nem ment a szekér, csak szelíden jelezni kellett volna a népek felé, hogy "Hé emberek, lassan kenyérre sem telik, nem hogy internetre a feltöltéshez. Dobjatok meg 20 forinttal az egyik adományozós honlapon. Köszi!". Ez utóbbit a Beth még a legtutibb ügyvéddel sem tudta volna be támadni, mert nem a modért kért volna pénzt.

Össz-vissz szomorú ha valakinek tényleg ilyen súlyos anyagi gondok miatt kell leállnia a kreatív hobbival. :(

Szerk.: 25% jár a mod készítőjének. A maradék 75%-ot a Valve és a Beth zsebeli be.
Azért hobbi, hogy ne ebből élj meg :D Magyarországon ez megszokott, itt mindenki csak a kiadást igyekszik elkerülni. Mondjuk meg is értem, pl. két minimálbér mellett egyszerűen nem lehet megfizetni a nem feketén dolgozó szakembert, akinek kellene vagy 10-15 ezret kérnie óránként, ha meg akar élni... Erre jött a válasz, hogy csak hivatásos személy javíthat bizonyos dolgokat - gáz, mosógép, hűtő -, vagy ugrik a gari, meg büntethetnek is. 10 ezer csak azért hogy megmozdul...
Ipari szinten még durvább a helyzet, fővárosból ide az ország szélére kiszállnak kb. 130 ezer forintért, és akkor még az óránkénti pár tízezer / fős órabér...
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Aki mmo-t ajánl egy szerepjátékosnak, az nincs tisztában a szó valódi jelentésével.
Megnézném hogy tér vissza Krán határvidékére "raid"-elni...:)
Valamint hogyan értelmezi egy asztrállény csapásait.

Találtam egy elég profi hozzám hasonlóán fanatikus Magus csapatot, így mostantól elmém kivetítőjén folytathatom kalandozásaimat végre. :)

Köszönök mindent. Különösen Kullnak és Viknek!
További jó kalandozást a monitoron...én inkább szintet lépek. ;)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Kull »

Zagloba: Csak nem gondolod komolyan,hogy a Dr.Úr komolyan és őszintén "ajánlotta" neked az mmo-t?
Én úgy értelmeztem,hogy a cRPG-k,jelen esetben a szutyokból,a poshadt ingoványból kiemelkedő Pillars of Eternity,durva,aránytalan
és igazságtalan becsmérléséről van szó,kizárva és a végsőkig elutasítva mások véleményét,sőt még csak a meglátásaikat is.(nyilván a játékosaidhoz nem így viszonyulsz :) )
Nem tudom hogy mi történt veled,mi ez a hirtelen "Pál fordulat" ezért ahhoz hogy mielőbb rendeződjenek a dolgaid és megtaláld a számításodat, sok szerencsét kívánok!
Mert ez az indulatos felsőbbrendűség nem jelent jót
Zagloba írta:Találtam egy elég profi hozzám hasonlóán fanatikus Magus csapatot - További jó kalandozást a monitoron...én inkább szintet lépek. ;)
és nem jellemző rád,mármint itt nekem nem tűnt fel!
Végül had mondjak egy szót,amit valamiért mindig kifelejtettél a szerepjátékokkal kapcsolatban: TEHETSÉG Akiről beszéltem neked K. Tamás,országos szinten elismert a témában és nem a lexikális tudása miatt,hanem azért mert olyan mesterien,szenvedéllyel tud mesélni,hogy a vele(nem alatta) a játékosok igazi "beavatottakká" válnak. Nem ismerek senkit ,magamat is beleértve aki ilyen szintű Kalandmesterré tudna válni,mert neki olyan vele született tehetsége van ehhez hogy az nem igaz,hiába foglalkoztat valakit nagyon ez a téma ha az előbbi dolog hiányzik! A Pillars of Eternity nekem az ilyen színvonal iránti éhségemet csökkenti nagy mértékben,ami a BG2 óta nem sokszor fordult elő,sajnos. Ahogy Sleth megmondta a frankót,lehet de nem szerencsés a cRPG-t összehasonlítani a papír alapú szerepjátékkal. Én abban a felspannolt élményekkel teli állapotban írtam róla és ajánlottam be a PoE-t,remélve hogy mások is hasonlóképpen jól járnak vele!
Legszívesebben nekiugranék még egyszer,aztán a Skyrimnak is de egy kis időre muszáj volt behúznom a féket,mert ahogy mondtam kicsit átestem a ló túloldalára,a PoE éppen belefért még. Azért én várom még a SkyZ folytatását is ;) ,ki tudja mi lesz...
Zagloba/out/

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Zagloba/out/ »

A tehetség, a világ ismerete nélkül számomra nem elég.
Inkább legyen közepes tehetség, de töviről hegyire ismerje a világot és ne csak a kalandot.
A jó kalandmester képességei összetettek, nyílván az egyik gyengébb lehet mint a másik...
De ha egy KM mondjuk Gorvikban mesél akkor mondjuk legyen tisztában az ország belpolitikájával és ne csak hangzatos szóvirágokkal húzza el a kalandot...

Valamint komoly életutat csak papír alapú szerepjátékokban lehet megvalósítani, ezt nem lehet visszaadni elektronikusan. ;)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Kull »

Zagloba/out/ írta:legyen tisztában az ország belpolitikájával
Na hát ez a dolog például engem aztán nem tud lázba hozni,hiszen minden létező világban beleértve a fantasy-kat is a képlet a lehető legegyszerűbb: politika a-ki-ti-lop
:lol: tojok rá :)
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Kull írta:Zagloba: Csak nem gondolod komolyan,hogy a Dr.Úr komolyan és őszintén "ajánlotta" neked az mmo-t?
Két napja búcsúzik, és bassza a csőrét hogy senki le nem szarja.
Nyugi TES 6-nál újra itt lesz, és úgy fog tenni mintha ezeket a kommenteket soha le nem írta. :D

Szerk.: Kull mivel vitted ki a PoE-t? Karakter részeltek?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Kull »

Már akartam szólni erről,izgalmas kérdés szóval tolom(kicsit spoileres): Egy Ranger(főkarakter) és a Medvéje,egy Varázsló,egy Harcos,egy Cipher,egy Druida és egy Pap(Priest).
A tavernából béreltem vagy is magyarul mondva csináltam +egy saját karaktert,ő a harcos(csajszi),mert ugye az aktuális szintednek megfelelőt hívhatsz a fogadóban. Ő a védekező skilleket kapta meg főleg,egyedül már 5 ellenfelet is simán feltart elől+a medvém. -Van egy olyan skill(ha kell megnézem melyik),hogy a harcos ha kiütik,akkor még képes a megdérdelésből újra talpra állni és tovább harcolni de ez nem elég,a Caed Nua-ban a fővámpír páncélját hordja,ami ad egy second chance-t.-Aztán cipher rájuk küldi a védelmeket ha még bír akkor gonoszkodik is majd távolsági fegyverre vált,a varázsló beoszt egy kettő aljasságot,mint a vakítás és hasonlók,majd mirror image és egy védelem aztán ő is beleveti magát a csatába a megidézett fegyverével(a későbbi már zorkó). Persze eközben a Rangerem folyamatosan ossza precízen a halált a messzi távolból,neki a végső fegyvere egy puska ami alapból már nem volt átlagos de még enhance is van rajta,meg egy íj ami alapból tudja(többek között) a marked pray-t(+30 damage neki és a medvének is),meg egy hosszú kard,egy rövid kardal párban(kétfegyveres bónusszal megnyomva)e hármat váltogatja. Ők ha ketten ugyanazt az ellenfelet támadják,akkor már borzalmasan nagyot ütnek+a Ranger minden csapdát,rejtett tárgyat,kapcsolót,ajtót messziről észlel és hatástalanít,ja és olyan csapdát el is tud helyezni ami a legerősebb Varázsló és Cipher varázslattal azonos erejű,azért ez nem semmi. Jó tudom,tudom hogy pl. egy Papnak is lehet erős a Mechanic képessége de az akkor is más tészta. Kiemelném hogy a harcos az egyetlen tanknak nevezett karakter a csapatban és rendesen helyt tud állni,mondjuk a medvét se nem kéne letagadnom. A Druida amiket művel arról nem is akarok beszélni,azt látni kell,emlékezve hogy Jaheira mennyiszer húzott ki a csávából,gondoltam itt is teszek egy próbát hát megérte.
Most mondok egy súlyosan égő dolgot,már jócskán a játék felénél jártam amikor észrevettem hogy az aktív hatásoknál több életbevágóan fontos plusz is el van halványulva és magyarra fordítva az van mögöttük,hogy elnyomva. Hát ez nem igaz,én hülye hogy addig nem vettem észre! Arról van szó ha több cuccod is pl a Might-ot nyomja meg,akkor csak az egyik fog hatni,mégpedig a magasabb értékkel bíró,ha meg ugyan olyan értékűek akkor a dominánsabb. Most nem tudom,hogy az öv,üti-e a gyűrűt vagy a sisakot mindegy,ezt már ki lehet silabizálni,na de ekkorát szívni ez nem igaz. Pedig érthető,mert így akár 30-ra is simán fel lehetne tolni egy-egy értéket a fogadókban alvással együtt,gondoltam szólók hátha esetleg más is.... A Caed Nua-ba egyébként azért érdemes lemenni,mert rengeted cucc és mindenféle komoly fegyver van,pl. a kard aminek a darabjait majd össze kell kovácsolni,na az brutál és nem kell a sárkánnyal még bajlódni(se így se úgy).
Aztán még a Paladinról annyit,hogy biztos erős valakinek 2-3 is van a csapatba de én úgy vagyok vele és voltam mindig is,mint TGWH a Sötét Elf trillógiával,jobban meg se tudnám magyarázni. A Chanter kicsit hasonló szerintem de csak hasonló,mert szó szerint nagy ívben védelmez vagy erősít vagy éppen átkoz és amit már magas szinten megidéz,na attól mindenki úgy megáll mint Katiba a gyerek de én végül hanyagoltam. Képtelen vagyok egyetlen kasztot is leszólni, dönteni kell. Nem olvastam utána,hogy a kis kedvencek jók-e valamire de megvolt a kutyus,a fekete macska,a kis sárkány(Wurm),a Tiny Animat és a malac és ha az utóbbi velem volt akkor soha nem támadtak meg a vaddisznók,lehet csak véletlen ;) Jah,hát a Barbár az megint number one de inkább nem folytatom,szóval kb ennyit folytatása(mondjuk egy húzósabb DLC) biztosan lesz..
szerk.: a Druida is "saját" karakter volt,így nézett ki a csapat valahol-valamikor:
Pillars Of Eternity.jpg
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Kull írta:Már akartam szólni erről,izgalmas kérdés szóval tolom(kicsit spoileres): Egy Ranger(főkarakter) és a Medvéje,egy Varázsló,egy Harcos,egy Cipher,egy Druida és egy Pap(Priest).
A tavernából béreltem vagy is magyarul mondva csináltam +egy saját karaktert,ő a harcos(csajszi),mert ugye az aktuális szintednek megfelelőt hívhatsz a fogadóban. Ő a védekező skilleket kapta meg főleg,egyedül már 5 ellenfelet is simán feltart elől+a medvém. -Van egy olyan skill(ha kell megnézem melyik),hogy a harcos ha kiütik,akkor még képes a megdérdelésből újra talpra állni és tovább harcolni de ez nem elég,a Caed Nua-ban a fővámpír páncélját hordja,ami ad egy second chance-t.-Aztán cipher rájuk küldi a védelmeket ha még bír akkor gonoszkodik is majd távolsági fegyverre vált,a varázsló beoszt egy kettő aljasságot,mint a vakítás és hasonlók,majd mirror image és egy védelem aztán ő is beleveti magát a csatába a megidézett fegyverével(a későbbi már zorkó). Persze eközben a Rangerem folyamatosan ossza precízen a halált a messzi távolból,neki a végső fegyvere egy puska ami alapból már nem volt átlagos de még enhance is van rajta,meg egy íj ami alapból tudja(többek között) a marked pray-t(+30 damage neki és a medvének is),meg egy hosszú kard,egy rövid kardal párban(kétfegyveres bónusszal megnyomva)e hármat váltogatja. Ők ha ketten ugyanazt az ellenfelet támadják,akkor már borzalmasan nagyot ütnek+a Ranger minden csapdát,rejtett tárgyat,kapcsolót,ajtót messziről észlel és hatástalanít,ja és olyan csapdát el is tud helyezni ami a legerősebb Varázsló és Cipher varázslattal azonos erejű,azért ez nem semmi. Jó tudom,tudom hogy pl. egy Papnak is lehet erős a Mechanic képessége de az akkor is más tészta. Kiemelném hogy a harcos az egyetlen tanknak nevezett karakter a csapatban és rendesen helyt tud állni,mondjuk a medvét se nem kéne letagadnom. A Druida amiket művel arról nem is akarok beszélni,azt látni kell,emlékezve hogy Jaheira mennyiszer húzott ki a csávából,gondoltam itt is teszek egy próbát hát megérte.
Most mondok egy súlyosan égő dolgot,már jócskán a játék felénél jártam amikor észrevettem hogy az aktív hatásoknál több életbevágóan fontos plusz is el van halványulva és magyarra fordítva az van mögöttük,hogy elnyomva. Hát ez nem igaz,én hülye hogy addig nem vettem észre! Arról van szó ha több cuccod is pl a Might-ot nyomja meg,akkor csak az egyik fog hatni,mégpedig a magasabb értékkel bíró,ha meg ugyan olyan értékűek akkor a dominánsabb. Most nem tudom,hogy az öv,üti-e a gyűrűt vagy a sisakot mindegy,ezt már ki lehet silabizálni,na de ekkorát szívni ez nem igaz. Pedig érthető,mert így akár 30-ra is simán fel lehetne tolni egy-egy értéket a fogadókban alvással együtt,gondoltam szólók hátha esetleg más is.... A Caed Nua-ba egyébként azért érdemes lemenni,mert rengeted cucc és mindenféle komoly fegyver van,pl. a kard aminek a darabjait majd össze kell kovácsolni,na az brutál és nem kell a sárkánnyal még bajlódni(se így se úgy).
Aztán még a Paladinról annyit,hogy biztos erős valakinek 2-3 is van a csapatba de én úgy vagyok vele és voltam mindig is,mint TGWH a Sötét Elf trillógiával,jobban meg se tudnám magyarázni. A Chanter kicsit hasonló szerintem de csak hasonló,mert szó szerint nagy ívben védelmez vagy erősít vagy éppen átkoz és amit már magas szinten megidéz,na attól mindenki úgy megáll mint Katiba a gyerek de én végül hanyagoltam. Képtelen vagyok egyetlen kasztot is leszólni, dönteni kell. Nem olvastam utána,hogy a kis kedvencek jók-e valamire de megvolt a kutyus,a fekete macska,a kis sárkány(Wurm),a Tiny Animat és a malac és ha az utóbbi velem volt akkor soha nem támadtak meg a vaddisznók,lehet csak véletlen ;) Jah,hát a Barbár az megint number one de inkább nem folytatom,szóval kb ennyit folytatása(mondjuk egy húzósabb DLC) biztosan lesz..
szerk.: a Druida is "saját" karakter volt,így nézett ki a csapat valahol-valamikor:
Pillars Of Eternity.jpg
Hát ez így khm... látni kéne, első olvastra maradjunk annyiban, hogy ,,érdekes'' :D :lol:
Nem játszottam még a játékkal, de akkor ez most az a tes-es eset, amikor a hősömnél van három szett páncél, két hosszúkard, négy rövid, pár íjj, rakat tegez meg két pajzs? :D
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

TGWH: Alapból 3 slot van fegyvereknek. Azaz nem a hátiszákod mélyéből túrod elő a tőröd, mikor betámadnak. Nálam ez így nézz ki: Íj (slot 1), kard (slot 2), ököl (slot 3). Plusz királyság, hogy a slot-ok nem valami láthatatlan dimenziók, azaz a slotba rakott fegyverek látszódnak a karakteredet. Vagyis az én íjászom hátán ott a kard mikor nem használja. Nagyon baba kis apróság a készítőktől. Plusz poén, hogy szint lépésnél ha áldozol rá pontot, akkor új slot-ot is tudsz kinyitni.

Kull.: Nagyon király az írás! Ezer köszönet! Én szerintem ha végzek újra neki futok egy gonoszkodó szerzetessel. :)

Zagloba: Gyönyörű kognitív disszonancia. Bravó! Amúgy ismételd át újra a római számokat.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Kull »

Dr.UnGrammar írta:TGWH: Alapból 3 slot van fegyvereknek. Azaz nem a hátiszákod mélyéből túrod elő a tőröd, mikor betámadnak. Nálam ez így nézz ki: Íj (slot 1), kard (slot 2), ököl (slot 3). Plusz királyság, hogy a slot-ok nem valami láthatatlan dimenziók, azaz a slotba rakott fegyverek látszódnak a karakteredet. Vagyis az én íjászom hátán ott a kard mikor nem használja. Nagyon baba kis apróság a készítőktől. Plusz poén, hogy szint lépésnél ha áldozol rá pontot, akkor új slot-ot is tudsz kinyitni.
Nagyon jó hogy ezeket leírtad,mert nem kicsit dobnak a játékon felfelé,ezek egyáltalán nem kis apróságok és a feneketlen tarisznya dologgal sincs gond, azért mert harc közben úgy sincs nyúka-piszka :D és nem ez a lényeg,de?! Ott állhatsz egy "Vigyél ingyen mindent!!!" piaci über íjászfegyverbolt mellett, ha harcolsz csak is a kevéske előkészített cuccaidra számíthasz,ez kezdetben 5 slot- ital vagy csapda vagy tekercs vagy akármi és 2 fegyver slot,ennyi. Amúgy hallottál már a démoni megszállottságról? :roll: :D :) :lol: :lol:
TGWH:Ez itt egy kis hangulatkeltő,semmi egyébb de annak f*sza VIDEO
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Kull írta:
Dr.UnGrammar írta:TGWH: Alapból 3 slot van fegyvereknek. Azaz nem a hátiszákod mélyéből túrod elő a tőröd, mikor betámadnak. Nálam ez így nézz ki: Íj (slot 1), kard (slot 2), ököl (slot 3). Plusz királyság, hogy a slot-ok nem valami láthatatlan dimenziók, azaz a slotba rakott fegyverek látszódnak a karakteredet. Vagyis az én íjászom hátán ott a kard mikor nem használja. Nagyon baba kis apróság a készítőktől. Plusz poén, hogy szint lépésnél ha áldozol rá pontot, akkor új slot-ot is tudsz kinyitni.
Nagyon jó hogy ezeket leírtad,mert nem kicsit dobnak a játékon felfelé,ezek egyáltalán nem kis apróságok és a feneketlen tarisznya dologgal sincs gond, azért mert harc közben úgy sincs nyúka-piszka :D és nem ez a lényeg,de?! Ott állhatsz egy "Vigyél ingyen mindent!!!" piaci über íjászfegyverbolt mellett, ha harcolsz csak is a kevéske előkészített cuccaidra számíthasz,ez kezdetben 5 slot- ital vagy csapda vagy tekercs vagy akármi és 2 fegyver slot,ennyi. Amúgy hallottál már a démoni megszállottságról? :roll: :D :) :lol: :lol:
TGWH:Ez itt egy kis hangulatkeltő,semmi egyébb de annak f*sza VIDEO
Heh, ez jó. Amúgy ha jól emlékszem a slot-ok közti váltogatás "külön akciónak" számít, vagy is támadási időnek számolja fel a játék. Ez mekkora már! :)
Nézegetem a kézi könyvet és állítólag ha manőverezni próbálsz (menekülni a közel harc elől), akkor az is akció szinten működik és képességtől függően védelmi bónuszt kapsz.

Ha jól értem akkor nem lehet grind-el trükközni?

Szerk.: Azt a jó bánat! Mekkora böszme nagy behemót volt az az ízé a videódban! :o
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hát hogy a bánatba ne,van olyan skill a harcosnak biztos ami megnyomja a harcból való kimanőverezést is vagy például az a skill amikor mozgás-futás közben gyorsabban tudsz íjazni,Rangernek és Ciphernek highly recommended!

És igen az a dög a Caed Nua legalján tanyázik és rengeteg kincs van az ülepe alatt,talán a PoE legerősebb sárkánya. De ennek kapcsán van egy fontos dolog amit korábban elfelejtettem: mindenképpen ajánlott beszélni mindenkivel,kalandozni szerte a világban,mert amiket ilyenkor kapsz mellékküldetések,azok rengeteg exp-t adnak,sok kiváló cuccot és nem utolsó sorban rendkívül izgalmasak is! És most jön a slussz poén,többször is belefutottam olyan küldikbe amik minimum olyan nehezek voltak,mint a végjáték de inkább durvábbak,csak egy példát had mondjak: amikor az erődödben,megkapod a "szobortól" azt a bizonyos champion challenge vagy valami hasonló nevűt és ki kell hívnod a Redrick"s Hold bajnokát,na ott fel kell kötni a gatyát,mert jönnek vagy heten abból négy magas szintű Cipher dolgokat alkalmaz mesterfokon de nem árulom el,hogy pontosan kik-mik azok :D A jutalom persze nem marad el! És ez csak egy példa volt. Amúgy én csak a vége fele nyomtam hatos felállásban,négyen simán elegek voltunk ahhoz,hogy kifosszuk a Caed Nua-t(4.-5.szinten vágtunk neki),mindezt azért mert így sokkal gyorsabb a fejlődés hisz jóval kevesebb felé oszlik a tp,persze a sárkányt akkor még hanyagoltam :) Arra figyelj ha már egyszer felvettél valakit és pihenőre küldöd az erődbe vagy egy fogadóba,akkor ő lemarad,ilyenkor a megoldás hogy összeraksz majd egy új karakter-t. Én pl. a papot csak majd a legvégén vettem fel(Durlance aki az erdőben várakozik) és egyből a mi szintünkre ugrott vagy egyel alá,ez azért fontos!
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Rá kéne hétvégén feküdni az Avencast-ra, elakadtam. Eddig egyesével mindenkit kinyírtam, futottam, elfogyott a mana, elbújtam. Na van egy ajtó, szerintem már a vége felé lehetek, de csak nem, még csak hét órát játszottam kb. Szóval nem tudok elbújni/átfutni másik helyiségbe, és egyszerre jönnek rám vagy 20-an vagy 30-an :D esélyem nincs... lehet elbszrintottam a skilleket... pedig csak nem... nagy szivacs lesz, na. Próbálok gyúrni idézésre, meg veszek hatvan lötyit, aztán bepakolom gyorsslotba.
Egyik küldetésnél mit szívtam, hat-hét üstöt kellett lehűteni, hát nem gyorsslotban volt a hűsítő cucc :D vagy 20szor kezdtem újra a küldit, mire leesett, hogy ott a slot :D
Pl. a támadásokban nagyon jó a bill. kombó, elvégre varázsolsz... iszonyat nagy játék.

PoE. Hát nem tudom, szerintem egy karakter max három féle vegyverrel tudjon bánni, abból is csak egy-kettővel mesteri szinten. Pl. római légiók, odabszták a dárdát, aztán jött a kard :D

A gyorsslot nem tudom miért olyan nagy szám, Sacred-ben már volt :D na az inkább rpg mint a Skyrim meg az Oblivion. Mondjuk a gladiátornál a négy féle kléjmór kicsit durva, volt tűz, méreg, mágikus, meg fizikai sebzésű :D mondjuk ott kell a négyféle vértezet is, attól függően hová indulsz kalandozni...
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Minket magyar neneseket megtanítottak deákul...
Csak sok hibát ütünk paraszt!
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Szerkeszteném az m betűt, de hiába simó jába....

Kull! Keresni foglak a YT fiókodon amint lesz időm.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Kull kösz a tippet! A csapatot próbálom így is minimumon tartani (4 fő), de egyre trükkösebbek lesznek a rossz fiúk így kénytelen vagyok plusz emberkéket magammal rángatni. Plusz van egy-két nagyon muris csapat banter. :D

TGWH: Egyetértek! Alapból baromság, hogy le vagy korlátozva 1 fajta képzettségre. Ez a valóságban sem működik így. A zöldfülű önkéntes bakáktól is elvárják minimumként, hogy több harci eszközzel tudjanak tisztességesen bánni. Plusz gondolj csak bele azokba az időkbe, ahol a háború és az erőszak mindennapos volt. Nem mászkálhattál a csatatéren úgy, hogy "hé haver, én csak nehéz páncélosokkal vívok, mert a buzogányra gyúrtam". :lol:

Azért nagy szám, mert nekem a Sacred kimaradt. Amiben meg láttam ilyet, az körökre osztott cuccok voltak (X-com, Wasteland 2). :roll:

Emlékszel, mikor keverted a szart a magyarosítás portálon, mert nem bírtad lenyelni, hogy a csírák vérbeli rpg-nek hiszik? Gondoltad volna, akkor hogy a videojátékipar olyan szinten széthígítja a műfajt, hogy a Skyrim és az Oblivion ma a hasonló gány darabokhoz képest valóban rpg-nek minősül? És itt jut eszembe, végeztél már a DA 3-mal? Mennyire fájt?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Kull »

TGWH írta:PoE. Hát nem tudom, szerintem egy karakter max három féle vegyverrel tudjon bánni, abból is csak egy-kettővel mesteri szinten. Pl. római légiók, odabszták a dárdát, aztán jött a kard :D
Na álljunk meg egy szóra,most vagy félreértettél valamit vagy én nem fogalmaztam világosan,tehát: a főkarakteremnek az íj a főfegyvere,azzal mesterien bánt,aztán egy puska amire már nem kapott skill-t(a Gunner-t se,se semmit) csak lassan de nagyot sebez és direkt a vessel típusú ellenfelekre volt Enhanceolva,a harmadik pedig egy hosszú kard+rövid kard(tőrkard),amire föl azért rátettem a kétfegyveres bónusz skill-t és pont az a durva a PoE-ben,hogy kizárólag csak egyetlen egy fegyverrel tudsz jól bánni mire a játék végére érsz,tehát úgy igazán mesterien,ezt tutira mondom hisz örül az ember ha egyáltalán egyet mesterfokra fel tud vinni,mert annyi még a csábító és hasznos skill. A kardok azért úgy illettek is a Rangeremhez,magas volt az ügyességem,a kardok(a hosszú és a tőrkard)pedig a legjobbak közül valók amik fellelhetőek a PoE-ben de mint mondtam különösebben nem voltam képzett a használatukban,csak különben anélkül ha rám rontanak akkor ez lett volna :lol: :Kép
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Az előbbiekre reflektálva csak csendesen jegyzem meg, hogy a római légiók erre kiképzett egységei a pilumot dobták az ellenségre, kb. 25 méterre tudtak eldobni, ami ma már szinte lehetetlen. Egy facsap volt benne, ami lehetetlenné tette az újrahasználatot. A rövid kard (gladius) mellett pedig a pajzs is félelmetes fegyver volt, ki voltak képezve, ha kellett pusztán azzal harcolni is.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Hunemperor írta:Az előbbiekre reflektálva csak csendesen jegyzem meg, hogy a római légiók erre kiképzett egységei a pilumot dobták az ellenségre, kb. 25 méterre tudtak eldobni, ami ma már szinte lehetetlen. Egy facsap volt benne, ami lehetetlenné tette az újrahasználatot. A rövid kard (gladius) mellett pedig a pajzs is félelmetes fegyver volt, ki voltak képezve, ha kellett pusztán azzal harcolni is.
Ez akkor két, max három képzettség lenne rpg-kben :D
Talán a skót vagy az ír harcosok újítottak egyet a pajzson, és tettek a közepébe egy szép kis kb. 15-25 centis tüskét :D

Kull, akkor az még elmegy, de ha utána még fejszét meg pallóst is előrántana a hátáról, azt már megnézném :D

Dr. úrnak kimaradt a Sacred? Nem is ismerlek! Na tűnj innen és húzz fel minimum gold szintre egy karaktert, vissza se gyere amíg nem vagy kész!!! :evil: :twisted: :lol:
Én biztos nem kevertem a szart, én mindig azt mondtam, hogy inkább rpg, mint az oblivion. Nem inkább az volt, hogy nem rpg, mert az rpg az a ... - mondtak egy nevet -. Persze ebben a ... játékban sokkal kevesebb rpg elem volt mint a Sacredben :D szerintem keversz valakivel. A Sacredből egyedül a választási lehetőségek meg a frakciók hiányoznak.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Évekkel ezelőtt olvastam egy könyvben arról, hogy az afrikaiak (de lehet, hogy az aztékok? - mindegy a fő, hogy valami Egyenlítő alatti nép - ) milyen spéci pajzsokat és mozdulat sorokat találtak ki arra, hogy szétkapják az ellent. Heh, merje valaki mondani, hogy a pajzs a nyúlszívűeknek való! :D

Amúgy TGWH tudom, hogy hogyan értetted. :) Csak nosztalgiáztam azon mikor belinkeltél egy fórumos beszélgetést. Ott a polgári neveden írtál, ha jól sejtem.
(Segítség: Te azt próbáltad a balgákkal megértetni, hogy a Skyrim akció rpg - vagy mi a szösz - ők meg a9 pokolba kívántak téged, mert a dobozon bizza rpg-nek van feltüntetve a játékuk. lol)

Mellékesen ma pörgettem kicsit a Pillarst és örömmel jelentem, hogy még mindig ontja a meglepetéseket!
- A testre-szabható formációk beállításán túl lehet variálni az irányt, ami így elsőre anno az Age of Empires 2-ben lett volna nagyon tuti.
- Nem lehet egymásra pakolni a bónuszokat. A nagyobb bónusz kiüti a kicsit, ezért kénytelen vagy gondosan megfontolni, hogy mit raksz kire. Nagyon süti, hogy ilyenre is gondoltak!
- Grindelni valóban lehet. Igaz mikor csapdába csalnak semmire sem mész vele; de az óriások ellen jó volt.
- Journal rendszer -> ennél elmorzsoltam egy könnycseppet, jó öreg Morrowind emlékére

U.i.: Kösz Kull a vár alatti kazamata tippjét! Az első három szint tárgyai durván megdobták a túlélési esélyeim. Sajnos a kis csapat tanácsot nem tudom megfogadni, mert a szövegek kb. a Dragon Age 3 mesteri szintjén mozognak. Fáj a a szívem bárkit is tartalékba rakni a csapatból.

U.i.2.: A világítótornyos tipped is működött, de még így is kis híján szétszívattak az árnyak. ennél a résznél azért durván kijött a ranger OP állata. Bónuszokkal felszteroidozva gyakorlatilag egy büntetlenül beküldhető tankod van, aki minden esemény végén maxra regenerál. Állat! :)
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Dr.UnGrammar írta:Évekkel ezelőtt olvastam egy könyvben arról, hogy az afrikaiak (de lehet, hogy az aztékok? - mindegy a fő, hogy valami Egyenlítő alatti nép - ) milyen spéci pajzsokat és mozdulat sorokat találtak ki arra, hogy szétkapják az ellent. Heh, merje valaki mondani, hogy a pajzs a nyúlszívűeknek való! :D

Amúgy TGWH tudom, hogy hogyan értetted. :) Csak nosztalgiáztam azon mikor belinkeltél egy fórumos beszélgetést. Ott a polgári neveden írtál, ha jól sejtem.
(Segítség: Te azt próbáltad a balgákkal megértetni, hogy a Skyrim akció rpg - vagy mi a szösz - ők meg a9 pokolba kívántak téged, mert a dobozon bizza rpg-nek van feltüntetve a játékuk. lol)

Mellékesen ma pörgettem kicsit a Pillarst és örömmel jelentem, hogy még mindig ontja a meglepetéseket!
- A testre-szabható formációk beállításán túl lehet variálni az irányt, ami így elsőre anno az Age of Empires 2-ben lett volna nagyon tuti.
- Nem lehet egymásra pakolni a bónuszokat. A nagyobb bónusz kiüti a kicsit, ezért kénytelen vagy gondosan megfontolni, hogy mit raksz kire. Nagyon süti, hogy ilyenre is gondoltak!
- Grindelni valóban lehet. Igaz mikor csapdába csalnak semmire sem mész vele; de az óriások ellen jó volt.
- Journal rendszer -> ennél elmorzsoltam egy könnycseppet, jó öreg Morrowind emlékére

U.i.: Kösz Kull a vár alatti kazamata tippjét! Az első három szint tárgyai durván megdobták a túlélési esélyeim. Sajnos a kis csapat tanácsot nem tudom megfogadni, mert a szövegek kb. a Dragon Age 3 mesteri szintjén mozognak. Fáj a a szívem bárkit is tartalékba rakni a csapatból.

U.i.2.: A világítótornyos tipped is működött, de még így is kis híján szétszívattak az árnyak. ennél a résznél azért durván kijött a ranger OP állata. Bónuszokkal felszteroidozva gyakorlatilag egy büntetlenül beküldhető tankod van, aki minden esemény végén maxra regenerál. Állat! :)
Nemtom, más nicken írtam azt tudom. lehet volt valami, a gyökerek sosem halnak ki...

:D :D
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Na, volt egy kis időm, pihentem, most leamortizálom magam a holnapi munka előtt :D még vagy 8 szintig ráérek, gondoltam addig megyek íjjal, azzal aprít képzettség nélkül is, de aztán rátaláltam erre:
http://kepfeltoltes.hu/150503/694940036 ... es.hu_.jpg

:D Érdekes, de így, nagyon szép a játék, márint ahhoz képest... nem pixeles, szép egyenes vonalak többnyire. Viszont ha fullhd-n nyomom, akkor már akad, meg pixeles. Csak nem tudom hogy lehetne normálisan futtatni, talán ablakban...

Szerk.: na még kettőt. Azért jó ez a játék, mert nem is láttam még ilyen páncélt :D
http://kepfeltoltes.hu/150503/tantelian ... es.hu_.jpg

Aztán találtam egy ilyet :D
http://kepfeltoltes.hu/150503/913591227 ... es.hu_.jpg
Kull/out/

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

TGWH írta:Na, volt egy kis időm, pihentem, most leamortizálom magam a holnapi munka előtt :D még vagy 8 szintig ráérek, gondoltam addig megyek íjjal, azzal aprít képzettség nélkül is, de aztán rátaláltam erre:
http://kepfeltoltes.hu/150503/694940036 ... es.hu_.jpg

:D Érdekes, de így, nagyon szép a játék, márint ahhoz képest... nem pixeles, szép egyenes vonalak többnyire. Viszont ha fullhd-n nyomom, akkor már akad, meg pixeles. Csak nem tudom hogy lehetne normálisan futtatni, talán ablakban...

Szerk.: na még kettőt. Azért jó ez a játék, mert nem is láttam még ilyen páncélt :D
http://kepfeltoltes.hu/150503/tantelian ... es.hu_.jpg

Aztán találtam egy ilyet :D
http://kepfeltoltes.hu/150503/913591227 ... es.hu_.jpg
Ezek
► Show Spoiler
a patch-ek fenn vannak,ha nem, lehet megoldódna a grafikai problematika? Amúgy hogy-hogy nem magyarul tolod ha már lehet? :)
Kull/out/

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Jah,bocs most láttam hogy összekevertem a szezont a fazonnal :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Kull »

Na mi a helyzet fiuk?
Megy a PoE és egyebek vagy túl sokat kell melózni,tanulni,esetleg húzós volt a hétvége? :)
Ungrammar/off mode/

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Ungrammar/off mode/ »

Kull írta:Na mi a helyzet fiuk?
Megy a PoE és egyebek vagy túl sokat kell melózni,tanulni,esetleg húzós volt a hétvége? :)
Hehe, úgyhogy minden szembe jövő bizbaszt elolvasok kicsit nehéz haladni. És a PoE nagyon szeret mindenről nagyon-nagyon részletesen beszámolni. :D
Plusz az sem segít, hogy csak hétvégén tolom meló miatt.

Közben szaglásztam kicsit az érkező rpg irányába: Tides of Numenera, Cyberpunk 2077

Mondjuk úgy, hogy nagyon elégedett vagyok a feltámadó nosztalgia hullámmal. ;)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ungrammar/off mode/ írta:
Hehe, úgyhogy minden szembe jövő bizbaszt elolvasok kicsit nehéz haladni. És a PoE nagyon szeret mindenről nagyon-nagyon részletesen beszámolni. :D
Igen és igazat adok abban is,hogy miért nem vagy hajlandó megválni a társaidtól még ideglenesen sem! Viszont ha már a feltámadásnál tartunk akkor nekem ez messze a legjobban várós Baldur's Gate 1 és 2 között a 4:50-nél a fogadós jelenetnél leesett az állam :)

szerk: Léci,segítenétek félreérthetetlenül magyarul tisztába ezek jelentését:

AoE=?

FoE=?

FoE AoE=?

DR Reduction DR Bypass=?

És két-három legtöbbször előforduló ellenfél típusonként:

Beast: Sárkány, wurms, drakes,Spider,Beetle(utálom)

Primordial: Pŵgra,Dank Spore

Spirit: Shadow,Banshee,Will O'Wisp

Vessel: Guls,Animat,Darguls, Fampyrs

Wilder: Troll,Xaurip,Ogre

Kith: hát ez eléggé egyértelmű
Ungrammar/off mode/

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Ungrammar/off mode/ »

AoE = "Area Of Effect"
Azaz, amikor valaminek területi hatása van. Pl.: a tűzlabda nem minden játékban csinál direkt sebzést, hanem területit. De ide tartoznak a jótékony/ártó csoportokra ható varázslatok is. AoE-re akkor kell figyelni, mikor be van kapcsolva a baráti tűz, vagy mikor a játék van olyan furfangos, hogy a buffot rárakja az ellenségre is.

FoE = ??? (otthon utána nézzek a kis könyvben, ha a PoE-ben van)
Van egy olyan tippem, hogy az F field-et jelöl, ami alapján mezőhöz kötött hatást érthetnek. Pl.: Wall of Fire

FoE AoE = ???
Talán a fenti kettő kombója?

DR Reduction DR Bypass = Szerintem ez két külön fogalom. A DR általában a Damage Reduction (azaz sebzés csökkentés/elnyelés), ami a különböző páncélokhoz köthető. A DR Bypass (átlépés) ennek fényében azt a sebzést jelöli, amire az elnyelés nem érvényes. Vagyis pl ha megütnek egy mágikus karddal, aminek a vágó sebzése x és a mágikus sebzése y, akkor magas DR-el (mert mondjuk ébenpáncélban vagy, az ipse meg rozsdás vaskarrdal üt) meg tudod fogni az x sebzést (0 damage), de az y sebzést a védelmed ellenére benyalod.

Beast: Vadak. Az angolok szeretnek különbséget tenni az állat (animal) és a szörnyűséges vadállat közt (beast).

Primordial: Ez egy PoE kifejezés. Az eddigi játékom során keveset értettem meg róluk, de külön-külön több könyv adott róluk infót. Pl.: a Pŵgra állítólag olyan hollow born (lélektelen), akinek a testébe csecsemő korába állatlelket raktak az animancerek.

Spirit: lelkek szellemi megtestesülései (árny, sikoltó, lidércfény)

Vessel: héj/tartó. Lényegében minden olyan, ami gyakorlatilag azonosítható egy üres üveggel (komolyan). Ilyen pl. a felsorolt hullafaló. (többivel nem találkoztam még)

Wilder: vad. Említettem, hogy az angolok szeretik túl cifrázni az állatvilágot? Igen? Nos szeretik ugyanezt tenni a civilizálatlan barbárokkal is. A wilder gyakorlatilag ugyan az, mint a savage. Vad,unintelligens és agresszív bennszülött.
Ungrammar/off mode/

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Ungrammar/off mode/ »

Hú bazze milyen jól nézz ki a videó!
Amint lesz időm, csekkolom is a paramétereit.

Kardpartot pedig imádjuk. Még akkor is ha a hardcore FR szakértők a 9 pokolba kívánják már a kontinenst.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Nem minden esetben :D a beast általában az a szörnyeteg, ami nem állat :D

Meg kéne várni amíg lefordítják magyarra, vétek lenne angolul elkezdeni :lol:
Kull/out/

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Köszi DR. Úr!

Annyit sikerült még biztosra megtudnom pluszba hogy:

AoE = mindenkire hat,mindenkit "üt"

FoE AoE = csak az ellenfelekre hat,a szövetségest nem bántja és még például egy olyan pap varázslatnál üti az ellenfeleket és egyben gyógyitja a szövetségeseket

FoE= a többiből gondolom hogy ez meg csak a szövetségesekre hat
Ungrammar/off mode/

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Ungrammar/off mode/ »

Szétnéztem pár helyen, de az FoE-t sehol sem definiálják.
Az utolsó tippem a hozzászólásod alapján az maradt, hogy a FoE az ellenség-barát felismerő rendszer rövidítése. Nos, sajnos nem. Az IFF rövidítés címen fut.

De sebaj, mert így keresés közben annyi tippet és trükköt szedtem össze, hogy kisebb útmutató füzet tudnék írni a PoE zöldfülűinek. :P
Kull/out/

Re: Beszélgetős téma

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Ungrammar/off mode/ írta:Szétnéztem pár helyen, de az FoE-t sehol sem definiálják.
Az utolsó tippem a hozzászólásod alapján az maradt, hogy a FoE az ellenség-barát felismerő rendszer rövidítése. Nos, sajnos nem. Az IFF rövidítés címen fut.

De sebaj, mert így keresés közben annyi tippet és trükköt szedtem össze, hogy kisebb útmutató füzet tudnék írni a PoE zöldfülűinek. :P
Úgy van ahogy mondtad:

AoE = "Area Of Effect" -például tűzlabda,mindenkit sebez

Foe = "Friendly of Effect" -valamilyen party buffs

FoE AoE = csak az ellenfelet sebzi és például a Holy Radiance nevű pap varázslat ilyen esetben pluszba még gyógyitja a szövetségeseket. Itt jön a képbe a piros kisebb kör és az a körül levő nagyobb sárga. Ha a sárgában állnak illetve még érintik a körvonalat a társaid akkor ők nem sebződnek(AoE),viszont a fentebbi varázslat esetén gyógyulnak(FoE AoE). Az egész végkimenetelt nagyban meghatározza az int. Már csak ez nem tiszta: DR Reduction DR Bypass,mert ha DR az Damage Reduction-t jelent akkor minek van előtte a DR,meg miért van igy egybe irva szóval ez nem teljesen értem.
Válasz küldése