Beszélgetős téma
Re: Beszélgetős téma
Mindenkinek, ki ezen szerény sorokat olvasod!
Szeretnék nagyon Boldog és Békés Karácsonyi Ünnepeket kívánni!
Szeretnék nagyon Boldog és Békés Karácsonyi Ünnepeket kívánni!
Re: Beszélgetős téma
Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Beszélgetős téma
Akkor jövőre ugyanitt.
Re: Beszélgetős téma
Trollok figyelmébe ajánlom:
- somesz83
- Hozzászólások: 89
- Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:47
- Tartózkodási hely: Miskolc
- Kapcsolat:
Re: Beszélgetős téma
Nem emlékszem linkeltem-e már? Anno belekezdtem egy ilyen mini-sorozatba, csupán szórakozásból.
http://telvanninightblade.blogspot.hu/2 ... lmora.html
http://telvanninightblade.blogspot.hu/2 ... lmora.html
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Beszélgetős téma
Ez nagyon élvezetes kis olvasmány volt!somesz83 írta:Nem emlékszem linkeltem-e már? Anno belekezdtem egy ilyen mini-sorozatba, csupán szórakozásból.
http://telvanninightblade.blogspot.hu/2 ... lmora.html
Amúgy visszaolvastam egy korábbi cikked, ahol az animé modokról írsz panaszt. Nos képzeld, annyi nyugodalmas év után nagyon úgy nézz ki, hogy a Skyrim-et is elérte ez a fertő. Kijelenthető, hogy a moddingolás-nak létezik sötét és deviáns oldala.
- somesz83
- Hozzászólások: 89
- Csatlakozott: 2008. feb. 7., csüt. 10:47
- Tartózkodási hely: Miskolc
- Kapcsolat:
Re: Beszélgetős téma
Na majd feltöltöm még ami van.
Hát ja amúgy, én akkor lefőttem mikor megláttam azt a sok gusztustalanságot, szerencsére a linkek már nem élnek azóta.
Hát ja amúgy, én akkor lefőttem mikor megláttam azt a sok gusztustalanságot, szerencsére a linkek már nem élnek azóta.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Beszélgetős téma
Pedig a japánok olyan rendes kic csávók tudomásul kell venni, hogy náluk ilyen a kultúra. Amiben egyébként a legszomorúbb, hogy több ezer év után kb. most kezdik eldobni a hagyományaikat...Dr.UnGrammar írta:Ez nagyon élvezetes kis olvasmány volt!somesz83 írta:Nem emlékszem linkeltem-e már? Anno belekezdtem egy ilyen mini-sorozatba, csupán szórakozásból.
http://telvanninightblade.blogspot.hu/2 ... lmora.html
Amúgy visszaolvastam egy korábbi cikked, ahol az animé modokról írsz panaszt. Nos képzeld, annyi nyugodalmas év után nagyon úgy nézz ki, hogy a Skyrim-et is elérte ez a fertő. Kijelenthető, hogy a moddingolás-nak létezik sötét és deviáns oldala.
Re: Beszélgetős téma
Nekem főképp a női páncélzat címszó alatt lévő fém bikinik szokták kicsapni a biztosítékot, olyan szinten kidob a szerepjáték hangulatból, hogy az csak na. És sok ember azért játszik női karakterrel, hogy nézhesse a pixelseggét játék közben, én meg mekkora búza vagyok, hogy ha tehetem férfi karaktert viszek. Mai játékokba már rá is játszanak erre, mint pl hogy a női karakter riszálja a popsiját járás közbe.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Beszélgetős téma
Ja! Mert egy nő nem szokta a valóságban is riszálni a seggét járás közben
Az acéltangák meg hát jah, már kissé túlzás.
http://fc00.deviantart.net/fs70/i/2013/ ... 6wu2zo.png
Az acéltangák meg hát jah, már kissé túlzás.
http://fc00.deviantart.net/fs70/i/2013/ ... 6wu2zo.png
Re: Beszélgetős téma
Kösz.
11936 pont...béna vagyok ehhez a játékhoz.
Re: Beszélgetős téma
Re: Beszélgetős téma
Köszi még egyszer,jó volt(kipörgettem)!
http://kepfeltoltes.hu/view/140322/YouW ... es.hu_.jpg[/quote]
Gratulálok hozzá, komolyan!
Nekem csak az 512 volt a max, de nem sokat tudtam vele játszani.
Viszont akkor itt az új kihívás:
http://www.gamestar.hu/2048-puzzle-flap ... 48-3d.html
http://kepfeltoltes.hu/view/140322/YouW ... es.hu_.jpg[/quote]
Gratulálok hozzá, komolyan!
Nekem csak az 512 volt a max, de nem sokat tudtam vele játszani.
Viszont akkor itt az új kihívás:
http://www.gamestar.hu/2048-puzzle-flap ... 48-3d.html
Re: Beszélgetős téma
Köszönöm!Dr Lecter írta: Gratulálok hozzá, komolyan!
Nekem csak az 512 volt a max, de nem sokat tudtam vele játszani.
Viszont akkor itt az új kihívás:
http://www.gamestar.hu/2048-puzzle-flap ... 48-3d.html
Én sem toltam orrba-szájba(angol tanulás mellett jól jött).
Ezek csak a 2048 klónjai.
Amúgy a mahjong is jó játék(ott 30 másodperc alá mentem,ha jól emlékszem).
Nem a webes változatára értem...
De még a zuma részei sem voltak rosszak...
Re: Beszélgetős téma
Logikai rejtvény kedvelőinek:
Adva van 7 vár, melyek mindegyike előtt van egy darab kapcsoló. Ezek a kapcsolók egy-egy lámpát gyújtanak fel minden egyes várban. Az alábbi kiosztásban.
1-es vár kapcsolója felkapcsolja az 1,3,5-ös várban a lámpát.
2-es vár kapcsolója felkapcsolja a 2,3,5-ös várban a lámpát.
3-as vár kapcsolója felkapcsolja az 1,3,7-es várban a lámpát.
4-es vár kapcsolója felkapcsolja a 4,6,7-es várban a lámpát.
5-ös vár kapcsolója felkapcsolja az 1,2,5,6-os várban a lámpát.
6-os vár kapcsolója felkapcsolja az 4,5,6,7-es várban a lámpát.
7-es vár kapcsolója felkapcsolja az 3,6,7-es várban a lámpát.
Ezek a kapcsolók minden olyan várban felgyújtják a lámpát, ahol az nem égett, illetve ahol égett a lámpa, ott lekapcsolják a lámpát.
(Pl lenyomod az 1-es kapcsolót, kigyullad az 1-es, 3-as, 5-ös várban a lámpa. Ha ezután lenyomod a 2-es kapcsolót, akkor a 3-as és 5-ös várban kialszik a lámpa, hisz ezekben a várakban korábban már égett a lámpa, és égve marad a lámpa az 1-es és 2-es várban!)
Cél: Összesen 7 alkalommal lehet lenyomni a kapcsolókat, többször nem! Valamennyi várban gyulladjon ki végül a lámpa! Egy kapcsolót többször is lenyomhatsz, de minden egyes kapcsolás, 1 alkalomnak számít!
Jó fejtörést!
Adva van 7 vár, melyek mindegyike előtt van egy darab kapcsoló. Ezek a kapcsolók egy-egy lámpát gyújtanak fel minden egyes várban. Az alábbi kiosztásban.
1-es vár kapcsolója felkapcsolja az 1,3,5-ös várban a lámpát.
2-es vár kapcsolója felkapcsolja a 2,3,5-ös várban a lámpát.
3-as vár kapcsolója felkapcsolja az 1,3,7-es várban a lámpát.
4-es vár kapcsolója felkapcsolja a 4,6,7-es várban a lámpát.
5-ös vár kapcsolója felkapcsolja az 1,2,5,6-os várban a lámpát.
6-os vár kapcsolója felkapcsolja az 4,5,6,7-es várban a lámpát.
7-es vár kapcsolója felkapcsolja az 3,6,7-es várban a lámpát.
Ezek a kapcsolók minden olyan várban felgyújtják a lámpát, ahol az nem égett, illetve ahol égett a lámpa, ott lekapcsolják a lámpát.
(Pl lenyomod az 1-es kapcsolót, kigyullad az 1-es, 3-as, 5-ös várban a lámpa. Ha ezután lenyomod a 2-es kapcsolót, akkor a 3-as és 5-ös várban kialszik a lámpa, hisz ezekben a várakban korábban már égett a lámpa, és égve marad a lámpa az 1-es és 2-es várban!)
Cél: Összesen 7 alkalommal lehet lenyomni a kapcsolókat, többször nem! Valamennyi várban gyulladjon ki végül a lámpa! Egy kapcsolót többször is lenyomhatsz, de minden egyes kapcsolás, 1 alkalomnak számít!
Jó fejtörést!
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Beszélgetős téma
Jól fejbevágom azt a barom villanyszerelőt aki ezt csinálta, és bekötöm normálisan a kapcsolókatDr Lecter írta:Logikai rejtvény kedvelőinek:
Adva van 7 vár, melyek mindegyike előtt van egy darab kapcsoló. Ezek a kapcsolók egy-egy lámpát gyújtanak fel minden egyes várban. Az alábbi kiosztásban.
1-es vár kapcsolója felkapcsolja az 1,3,5-ös várban a lámpát.
2-es vár kapcsolója felkapcsolja a 2,3,5-ös várban a lámpát.
3-as vár kapcsolója felkapcsolja az 1,3,7-es várban a lámpát.
4-es vár kapcsolója felkapcsolja a 4,6,7-es várban a lámpát.
5-ös vár kapcsolója felkapcsolja az 1,2,5,6-os várban a lámpát.
6-os vár kapcsolója felkapcsolja az 4,5,6,7-es várban a lámpát.
7-es vár kapcsolója felkapcsolja az 3,6,7-es várban a lámpát.
Ezek a kapcsolók minden olyan várban felgyújtják a lámpát, ahol az nem égett, illetve ahol égett a lámpa, ott lekapcsolják a lámpát.
(Pl lenyomod az 1-es kapcsolót, kigyullad az 1-es, 3-as, 5-ös várban a lámpa. Ha ezután lenyomod a 2-es kapcsolót, akkor a 3-as és 5-ös várban kialszik a lámpa, hisz ezekben a várakban korábban már égett a lámpa, és égve marad a lámpa az 1-es és 2-es várban!)
Cél: Összesen 7 alkalommal lehet lenyomni a kapcsolókat, többször nem! Valamennyi várban gyulladjon ki végül a lámpa! Egy kapcsolót többször is lenyomhatsz, de minden egyes kapcsolás, 1 alkalomnak számít!
Jó fejtörést!
Re: Beszélgetős téma
Sajnos nem jó a megfejtés - már megtették előtted!
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Beszélgetős téma
Az egészben az a vicc, hogy tényleg dolgoznak villanyszerelők hasonló felfogással, mint a feladványban A kinti kapcsoló csak akkor működik, ha a benti le van nyomva majdnem sikerült azt megoldani, hogy bentről is le tudd kapcsolni a külső világítást, és kintről is fel tudd kapcsolni bármikor a külső világítást anélkül, hogy be kéne menned a folyosóra
Re: Beszélgetős téma
Ettől már csak az morbidabb,amikor csak az udvarról tudod felkapcsolni a benti világítást.
Vagy a hálószobából a fürdőszobájáét...
Vagy a hálószobából a fürdőszobájáét...
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Beszélgetős téma
Meg amikor a kőmíves mestör úgy járólapoz a fürdőben, hogy a legmagasabb pont a lefolyórács
Re: Beszélgetős téma
Igen,az valóban dúrva!TGWH írta:Meg amikor a kőmíves mestör úgy járólapoz a fürdőben, hogy a legmagasabb pont a lefolyórács
Bár fodrászra is hallottam már kőműves jelzőt használni...
Re: Beszélgetős téma
Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok mindenkinek, egyetek sokat!
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Beszélgetős téma
Ja, most játszom a Banished című játékkal. Hatalmas kapsz pár telepest - pl. 10 felnőtt és 6 gyerek -, majd éljétek túl az első telet aztán a következőt
Viszonylag kevés épületet kell építeni, meg ugye a fél térképet kibányászni ezekhez. Születnek a kölkök, most arra jöttem rá, hogy építeni kell külön házat a már felnőtt kölköknek, akik mennek is új népességet gyártani Elég egy belterjes populáció lesz, de hát ez van Építs fel egy várost, ez a lényeg.
Eddig kb. 4-szer kezdtem újra, egyrészt úgy könnyebb belerázódni, másrészt nem tetszett a kialakuló település Elég kaotikus a városkép, de igyekszem
Viszonylag kevés épületet kell építeni, meg ugye a fél térképet kibányászni ezekhez. Születnek a kölkök, most arra jöttem rá, hogy építeni kell külön házat a már felnőtt kölköknek, akik mennek is új népességet gyártani Elég egy belterjes populáció lesz, de hát ez van Építs fel egy várost, ez a lényeg.
Eddig kb. 4-szer kezdtem újra, egyrészt úgy könnyebb belerázódni, másrészt nem tetszett a kialakuló település Elég kaotikus a városkép, de igyekszem
Re: Beszélgetős téma
Én is kipróbáltam. Hiányzott belőle a háború, de amikor láttam, h egy 9 éves gyerek egyedül él a házban, mert munkahelyi balesetben meghaltak a szülei, akkor rájöttem, h ebbe felesleges lenne a háború..
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Beszélgetős téma
Az a vicces, hogy egy ember sosem hal meg. A kőfejtőben szegény Jimbot ha agyonnyomja a kő, biztos valaki azonnal utánozzaSovngarde írta:Én is kipróbáltam. Hiányzott belőle a háború, de amikor láttam, h egy 9 éves gyerek egyedül él a házban, mert munkahelyi balesetben meghaltak a szülei, akkor rájöttem, h ebbe felesleges lenne a háború..
Az mondjuk durva, amikor felépíted a házakat, rögtön a játék elején, de közben felnő egy gyerek, és egyedül beköltözik, a maradék 5 ember meg halálrafagy
Jó játék, de most már tényleg el kéne jutnom az első évtizedig bár hegyvidéken picit macerás.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Beszélgetős téma
Sziasztok!
Könyvel kapcsolatban kérdeznék: http://cdgalaxis.hu/termekek/21446/poko ... keyes.html
Ha valakinek volt már szerencséje olvasni, akkor szólna pár szót a magyarosítás minőségéről?
Az ár elégé csalogató, a TES Lore-al kelek-fekszem gyakorlatilag. Egy dolog van csupán ami visszatart, az a magyarosított szöveg.
Röviden: Van-e félre fordítás? Kényszeresen félrefordított anyag a könyvben, és milyen mennyiségben.
U.i.: Én már elküldtem magam a jó búsba, úgyhogy nektek nem kell amiért ilyen kényes vagyok.
Könyvel kapcsolatban kérdeznék: http://cdgalaxis.hu/termekek/21446/poko ... keyes.html
Ha valakinek volt már szerencséje olvasni, akkor szólna pár szót a magyarosítás minőségéről?
Az ár elégé csalogató, a TES Lore-al kelek-fekszem gyakorlatilag. Egy dolog van csupán ami visszatart, az a magyarosított szöveg.
Röviden: Van-e félre fordítás? Kényszeresen félrefordított anyag a könyvben, és milyen mennyiségben.
U.i.: Én már elküldtem magam a jó búsba, úgyhogy nektek nem kell amiért ilyen kényes vagyok.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Beszélgetős téma
A magyarításban holt biztos, hogy lesznek iszonyatos hülyeségek, valamint máshogy fordított részek is, mint az ESL-en. Az viszont nekem kérdés, hogy hol volt a sorozatban röpülő város? annyiszor mondom, hogy el kéne olvasni már az ESL-t...Dr.UnGrammar írta:Sziasztok!
Könyvel kapcsolatban kérdeznék: http://cdgalaxis.hu/termekek/21446/poko ... keyes.html
Ha valakinek volt már szerencséje olvasni, akkor szólna pár szót a magyarosítás minőségéről?
Az ár elégé csalogató, a TES Lore-al kelek-fekszem gyakorlatilag. Egy dolog van csupán ami visszatart, az a magyarosított szöveg.
Röviden: Van-e félre fordítás? Kényszeresen félrefordított anyag a könyvben, és milyen mennyiségben.
U.i.: Én már elküldtem magam a jó búsba, úgyhogy nektek nem kell amiért ilyen kényes vagyok.
Esetleg nem lenne kedved egységesíteni a fordítást? Vehetnéd alapul a három játék fordítását. Nagyon kéne szerintem egy ilyen, mert sokan maguktól fordítanak.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Beszélgetős téma
Ha város nem is, de repülő börtön volt. Vivec felett.
Az UESP-én még a Skyrim megjelenése előtt olvastam a könyv plot-járól, és emlékeim szerint (ha nem keverem a másik könyv eseményeivel) elég jól meg volt magyarázva a város. Kisebb spoilert ellőve: A könyvből kiderül, hogy Clavicus Vile ereje hogyan csappant meg a Skyrim-ig.
A felkérést jelenleg vissza kell utasítanom. A munkahelyemen hasonló feladatokat végzek csak számokkal.
Ugyanakkor nem zárnám ki az "egyszer" lehetőségét sem! Ha az ESL elérne a UESP szintjére, akkor több mint szimpla boldogsággal töltene el.
Az UESP-én még a Skyrim megjelenése előtt olvastam a könyv plot-járól, és emlékeim szerint (ha nem keverem a másik könyv eseményeivel) elég jól meg volt magyarázva a város. Kisebb spoilert ellőve: A könyvből kiderül, hogy Clavicus Vile ereje hogyan csappant meg a Skyrim-ig.
A felkérést jelenleg vissza kell utasítanom. A munkahelyemen hasonló feladatokat végzek csak számokkal.
Ugyanakkor nem zárnám ki az "egyszer" lehetőségét sem! Ha az ESL elérne a UESP szintjére, akkor több mint szimpla boldogsággal töltene el.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Beszélgetős téma
Ó én már egyszer elkezdtem programozni - úgy tíz éve - meg ESL-t szerkeszteni - úgy hat éve -, mindkét eset a tipikus ,,majd ha lesz időm'' kezdetű önmegnyugtatás volt programozni már tudok, csak nem java-ban, hanem a melóhelyemenDr.UnGrammar írta:Ha város nem is, de repülő börtön volt. Vivec felett.
Az UESP-én még a Skyrim megjelenése előtt olvastam a könyv plot-járól, és emlékeim szerint (ha nem keverem a másik könyv eseményeivel) elég jól meg volt magyarázva a város. Kisebb spoilert ellőve: A könyvből kiderül, hogy Clavicus Vile ereje hogyan csappant meg a Skyrim-ig.
A felkérést jelenleg vissza kell utasítanom. A munkahelyemen hasonló feladatokat végzek csak számokkal.
Ugyanakkor nem zárnám ki az "egyszer" lehetőségét sem! Ha az ESL elérne a UESP szintjére, akkor több mint szimpla boldogsággal töltene el.
Re: Beszélgetős téma
delphine azt mondja nyissam ki a gardrób ajtót...hol a kulcsa???
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Beszélgetős téma
Azt eddig is tudtam, hogy másfél éve a kábel TV/internet/telefon szolgáltatóm átvert, de hogy ennyire... Mától az eddigi - papíron - 25 megabites netem csak 15 megabites, ehhez képest a le/feltöltési sebességek az eddigi 9,85 Mbps/0,24 Mbpsról 24,05 Mbps/0,33 Mbpsra változtak. Eszembe nem jutott volna, hogy a korábbi kábelmodem eleve képtelen kiszolgálni a névleges sebességet.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Beszélgetős téma
Olvasd el az apróbetűt, a garantált sebesség 0 Mbps innentől kuss van, és örülhetsz ha ennél nagyobbVik írta:Azt eddig is tudtam, hogy másfél éve a kábel TV/internet/telefon szolgáltatóm átvert, de hogy ennyire... Mától az eddigi - papíron - 25 megabites netem csak 15 megabites, ehhez képest a le/feltöltési sebességek az eddigi 9,85 Mbps/0,24 Mbpsról 24,05 Mbps/0,33 Mbpsra változtak. Eszembe nem jutott volna, hogy a korábbi kábelmodem eleve képtelen kiszolgálni a névleges sebességet.
Re: Beszélgetős téma
Elolvastam a Pokoli Város-t.
Nos, összességében nálam csak egy közepes szintet ütött meg, talán azért, mert
Az a bajom vele, hogy egyszer működött és pörgős volt, aztán leült és érdektelen volt. A párbeszédek egyben voltak, azok tetszettek, viszont a leírós részekhez szerintem nem ért az író, fölöslegesen túlbonyolítja v. rossz szerkezetet használ. Jók voltak az Oblivionos utalások!
Humoros csak néhány helyen volt, a kezdeti 2 fő karakter egy idő után unalmassá vált, de a másik 3 főbb "társban" van még spiritusz...
Egyszer el lehet olvasni.
Viszont a nevek terén rengeteg elütés van - akár egy oldalon belül is, pl.: Morrowind, aztán Moorowind v. Skyrim, aztán Skyrin.
Nem emlékszem az Oblivion helyszíneinek neveire teljesen, de van pár hely megemlítve, pl.: Vízmellék, Nyurga Cimbora (Chorolban egy fogadó).
Nos, összességében nálam csak egy közepes szintet ütött meg, talán azért, mert
► Show Spoiler
Humoros csak néhány helyen volt, a kezdeti 2 fő karakter egy idő után unalmassá vált, de a másik 3 főbb "társban" van még spiritusz...
Egyszer el lehet olvasni.
Viszont a nevek terén rengeteg elütés van - akár egy oldalon belül is, pl.: Morrowind, aztán Moorowind v. Skyrim, aztán Skyrin.
Nem emlékszem az Oblivion helyszíneinek neveire teljesen, de van pár hely megemlítve, pl.: Vízmellék, Nyurga Cimbora (Chorolban egy fogadó).
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Beszélgetős téma
Köszönöm a választ Lecter!
Azt hiszem teszek egy beleolvasós próbát az üzletben, és ha tapasztalom az általad leírtakat akkor marad a pdf formátum.
Azt hiszem teszek egy beleolvasós próbát az üzletben, és ha tapasztalom az általad leírtakat akkor marad a pdf formátum.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Beszélgetős téma
Én mindenképpen elolvasnám, ha eljutok addig pick pack point akkor jó, ha ingyé van a szállítás
Re: Beszélgetős téma
Nem azt mondom, hogy hűűű de rossz, de nem váltja meg a világot.
Viszont van benne spiritusz pár helyen - nem szeretnék jobban belemenni
Viszont van benne spiritusz pár helyen - nem szeretnék jobban belemenni
Re: Beszélgetős téma
Nemrég adtam egy újabb esélyt a skyrimnek, de az lett a vége, hogy újból elkezdtem a morrowindet, kivételesen a telvanni háznál. A módoknál keresgélve megakadt a szemem a Sotha Sil Expanded módon, amely a Tribunal főküldetés sorozat végén megismert Clockwork City-t bővítette ki, de nem is akárhogy:
Amikor először toltam végig a Tribunal kiegészítőt eléggé csalódott voltam az ott bemutatott Sotha Sil "városával", amely inkább volt egy rövid, könnyen kipucolható dungeon, mint egy város valamennyi élettel.
Miután eltoltam a Tribunal utolsó főküldetéséig kíváncsian vetettem bele magam ebbe a módba. A hangulat egy remek zenével adott volt, a kis, zárt helységeket leváltották a hatalmas méretű terek, melyeknek a végét nem lehetett látni. Emellett rengeteg logikai feladatba botlottam, talán a portal sorozathoz tudnám hasonlítani, főképp azért is, mert itt is volt egy beszélő hang, aminek folyton volt valami mondanivalója felém. Az eredeti Sotha Sil-t kb 10 perc alatt végig vittem, ennél több órába telt, míg eljutottam magába Clockwork City-be, amely most már ténylegesen egy város lett. A mérete durván Mournhold 5-szöröse, kb 30 mellékküldetéssel, és 300 bejárható épülettel, fabricant-oknak nevezett "cyborg" lényekkel benépesítve. Ezenfelül érkezésemkor megkaptam Sotha Sil 4000 éves barátjának lakhelyét, amelynek a szobái nagy része elveszett, és rám hárult a feladat, hogy megtaláljam őket. így elkezdtem furcsábbnál furcsább embernek küldetéseket végrehajtani. Volt, hogy egy fejnek kellett visszaszereznem a már értékesített végtagjait, máskor egy Wacthman-nek nevezett 2 méteres robotőrt kellett ellopjak, melynek segítségével be tudtam jutni a nagyon erősen őrzött Watchman-ek főhadiszállására. Már meg sem lepődtem amikor a város helytartója egy központi gép volt, és egyszer meg egy ember elraktározott emlékeit kellett visszaszereznem. Több órás ügyintézés után végül bejutottam Sotha Silhez, ahol a Tribunalhoz hasonló végkifejletet kaptam egy kicsit kibővítve jóval erősebb főellenségekkel.
A mód tartalma vetekszik egy kiegészítővel, remek ötletekkel (megszerezhető Sotha Sil régen használt lába, amelyet hordva különböző bónuszokat ad, attól függően mit csinálok: futok, ugrok, úszok, lopakodok) és különböző zenékkel biztosítottak a kifogástalan hangulatot. Mivel egy módnál elég kevés információ található meg róla a neten, így elakadva a régi időket idézte, és igen... jó párszor elakadtam. Összességében egyik legjobb mód volt, amivel valaha játszottam.
Amikor először toltam végig a Tribunal kiegészítőt eléggé csalódott voltam az ott bemutatott Sotha Sil "városával", amely inkább volt egy rövid, könnyen kipucolható dungeon, mint egy város valamennyi élettel.
Miután eltoltam a Tribunal utolsó főküldetéséig kíváncsian vetettem bele magam ebbe a módba. A hangulat egy remek zenével adott volt, a kis, zárt helységeket leváltották a hatalmas méretű terek, melyeknek a végét nem lehetett látni. Emellett rengeteg logikai feladatba botlottam, talán a portal sorozathoz tudnám hasonlítani, főképp azért is, mert itt is volt egy beszélő hang, aminek folyton volt valami mondanivalója felém. Az eredeti Sotha Sil-t kb 10 perc alatt végig vittem, ennél több órába telt, míg eljutottam magába Clockwork City-be, amely most már ténylegesen egy város lett. A mérete durván Mournhold 5-szöröse, kb 30 mellékküldetéssel, és 300 bejárható épülettel, fabricant-oknak nevezett "cyborg" lényekkel benépesítve. Ezenfelül érkezésemkor megkaptam Sotha Sil 4000 éves barátjának lakhelyét, amelynek a szobái nagy része elveszett, és rám hárult a feladat, hogy megtaláljam őket. így elkezdtem furcsábbnál furcsább embernek küldetéseket végrehajtani. Volt, hogy egy fejnek kellett visszaszereznem a már értékesített végtagjait, máskor egy Wacthman-nek nevezett 2 méteres robotőrt kellett ellopjak, melynek segítségével be tudtam jutni a nagyon erősen őrzött Watchman-ek főhadiszállására. Már meg sem lepődtem amikor a város helytartója egy központi gép volt, és egyszer meg egy ember elraktározott emlékeit kellett visszaszereznem. Több órás ügyintézés után végül bejutottam Sotha Silhez, ahol a Tribunalhoz hasonló végkifejletet kaptam egy kicsit kibővítve jóval erősebb főellenségekkel.
A mód tartalma vetekszik egy kiegészítővel, remek ötletekkel (megszerezhető Sotha Sil régen használt lába, amelyet hordva különböző bónuszokat ad, attól függően mit csinálok: futok, ugrok, úszok, lopakodok) és különböző zenékkel biztosítottak a kifogástalan hangulatot. Mivel egy módnál elég kevés információ található meg róla a neten, így elakadva a régi időket idézte, és igen... jó párszor elakadtam. Összességében egyik legjobb mód volt, amivel valaha játszottam.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Miért is hibás az angol írott alak?Zagloba írta:Kull; ezek még nem is látták a Hardcore Mod Pack listáját...
Méghogy nincs értelme módosítás gyűjteményeket(összeállításokat) készíteni?
Pont ezzel segítünk a legtöbbet, mert csak leszedik beteszik a data mappába(na jó az SKSE-t telepíteni is kell) aztán hajrá.
Gondolkodom rajta, hogy készítek egy olyan sorozatot magyarul mint mondjuk, Brodual-é. Bár az én orgánumom soha nem lesz olyan kifinomult, meg még a vas is fejlesztés alatt áll, de meg fogom próbálni.
TGWH szeret kötözködni; főleg a módosítás kifejezés rövidítése szúrja a szemét aminek írott alakja az angoloknál is hibás(mivel szleng), de ő akkurátusan betartja a magyar nyelvtan szabályait(rokonértelmű szavak). Viszont régi motoros; ezért tiszteljük.
Ja és pont a nyáron vettem egy 600 W-os tápegységet(CoolerMaster) 19000-ért, szóval jó géphez, jó cuccok kellenek. Házat 15-ért veszek majd mert kicsi lesz az új VGA-nak. Mondjuk RAM-ot pl. 22000-ért vettem 2x4GB 1600 DDR3-at.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Csak írd le 3x, hogy mÓd és meg fog jelenni mögötted, hogy elmagyarázza...
► Show Spoiler
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
mivel rövidítés, tehát oda is kéne pont...
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Hová?Zagloba írta:mivel rövidítés, tehát oda is kéne pont...
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
modification= mod.
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Kivétel ha nem rövidítésként, hanem önálló szóként használják. Lehet nem tudnak az angolok angolul, és rosszul írják, ki tudja...Zagloba írta:modification= mod.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Vagy lehet, hogy te reagálod túl?TGWH írta:Kivétel ha nem rövidítésként, hanem önálló szóként használják. Lehet nem tudnak az angolok angolul, és rosszul írják, ki tudja...Zagloba írta:modification= mod.
U wot m8?
-
- Hozzászólások: 1436
- Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
- Tartózkodási hely: A Nyugat :D
- Kapcsolat:
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Miért, a móóóód téged nem zavar?Dr.UnGrammar írta: Vagy lehet, hogy te reagálod túl?
U wot m8?
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Csak akkor zavar, hanem nem én rontom el.TGWH írta:Miért, a móóóód téged nem zavar?Dr.UnGrammar írta: Vagy lehet, hogy te reagálod túl?
U wot m8?
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Írjatok plugint, aztán el van intézve.
Holnap takarítok, most nincs kedvem hozzá.
Holnap takarítok, most nincs kedvem hozzá.
Re: Beszélgetős téma
Végre egy ígéretes hack and slash:
Kár, hogy angol verzió még kérdéses...lehet meg kéne tanulni koreaiul is valamelyest?
Kár, hogy angol verzió még kérdéses...lehet meg kéne tanulni koreaiul is valamelyest?