Kull Mod Pack

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1440
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull » 2015. jún. 8., hétf. 0:45

A Kull Mod Pack újabb verziója elérhető itt.

Kép

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 8., hétf. 17:13

fasza a modpack csak leszedtem egy ilyen alternativ kezdés modot mer nálam bugos volt a helgeni rész a graf elég komoly eszi is a masinát de birja nagyobb tereknél azért be be röccen néha

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1440
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull » 2015. jún. 8., hétf. 17:47

Köszi az észrevételt,amúgy ezért is írtam lóbetűkkel bele a videóba a helgeni veszélyt,én például az udvarról az erődbe való belépéskor szoktam az ajtóban beragadni(ha bejutok és eloldozzák a kezeimet azonnal mentek egyet,onnan már nincs gond) modok nélkül is,sőt modok nélkül sokszor ki se jutottam,mert számtalanszor kivágott az asztalra. De a szekérről leszállás illetve a karakterelfogadás utáni automentés betöltése mindig megoldotta a dolgot,tehát 100-ból 99x mindig ki tudok jutni. Neked hol volt bugos,had okuljunk belőle?

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 8., hétf. 19:33

nekem ott hogy a kezemről a kötelet vágnák le belépek arra a részre és a karim összevissza mozog de nemtudom irányitani sehogyse ez a helgeni rész eléggé instabil de ez minden modnál igyvan ugyhogy én ezért ajánlom még e mellé feltenni az alternative start modot mert igy átlehet ugorni ezt a helgeni szarakodást amugy nemlép ki nálam csak ritkán néha mikor egyik helyről a másikba megyek de nem idegesit annyira mert néha jön elő, amugy az adult modokat fel lehet pakolni még e modpack mellé gondolok itt ( szex,frostfall, nedves és hideg mod , realistic need and food , hunterborn) ? egyenlőre mondom minden fasza a helgeni részt leszámitva de az eddig minden modnál igy szarozott

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 8., hétf. 19:36

ja és mikor helgeni mentést töltöttem vissza akkor engem sokszor kivágott vagyha beis töltött ugyanaz volt a probléma mint amit az előbb leirtam mondom alternativa start mod megoldja a problémát aki ilyen gondal köszködik

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 8., hétf. 19:40

ja bocsánat még egy észrevétel a modpaackal kapcsolatban én azt vettem észre nemtom másnál előfordule nálam igen lootolásnál tárgylista megnyitásnál beakad a játék egy olyan 1-2 secre de utána folyamatosan megy tovább ha belenézek hullába,ládába akkoris lehet az enb miatt van vagy nemtudom

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1440
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull » 2015. jún. 8., hétf. 20:34

-Pont ugyanarról a bugról beszélünk de nekem,még egyszer mondom visszatöltve a szekérről leszállás illetve a karakterelfogadás utáni automentés betöltése mindig megoldotta a dolgot,kétszer innen előröl indulva még soha nem ragadtam be! Ha viszont azt töltöm be,amikor a kezemről a kötelet vágnák le akkor ugyan úgy rossz. Ezen túljutva már nagyrészt túl van az ember a veszélyeken.
-A "lootolásnál tárgylista megnyitásnál beakad a játék egy olyan 1-2 secre" ez azt jelzi,hogy kicsit már sok a gépednek ez a buli ha visszavennél ebből-abból akkor ez a dolog is megszűnik,mint amit mondtál,hogy bírja a géped de nagy terepen néha megugrik.
-"szex,frostfall, nedves és hideg mod , realistic need and food , hunterborn" ezek az atom scriptes modoknak egy része azért nincs fenn,mert akartam egy másik profilt is készíteni amiben mindenhol örök tél van,kb 10 modot ebből kivéve,10 másikat a helyére,más ahhoz jobban passzoló ENB-vel stb de így ezekkel egyben már a legtöbb embernek játszhatatlan lenne a játék és a felsorolt modok mind csupa angol nyelvűek,a legfrissebb verziójuk biztosan az. Továbbá ha erre most mégis fel akarnád tenni a felsorolt modokat,akkor legalább 9 modot újból fel kéne raknod,újrapatchelni a PerMa-t,a DSR-t,a Real Shelter-t meg az anyám kínját is,na pont arról szól a mod pack hogy a játékosnak semmit se kelljen ezekkel már bajlódni! De azt megígérhetem hogy amint összehozzuk itt a MorroHun-on ezen modok magyarítását,akkor elkészítem az "örök tél" túlélős,vadászós más hangulatú mod packot is de még egyszer mondom,egyben nem szabad mindent akarni!!
-Ha meg sex modokat akarsz,akkor ezeket kell még feltenned:
SexLabFramework: http://www.loverslab.com/topic/16623-sk ... d-oct-3rd/
ZazAnimationPack: http://www.loverslab.com/topic/17062-za ... 015-06-02/
SexLab Submit: http://www.loverslab.com/files/file/247 ... ep14-1133/
Non-SexLab Animations Pack: http://www.loverslab.com/files/file/148 ... tion-pack/

és aztán futtatni kell a LOOT-ot,utána meg a FNIS-t az animációk miatt de ennek besokallás lesz a vége hiszen már most is vannak némi problémáid!

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 8., hétf. 20:38

jah igazadvan hagyom igy ahogy van aprobb modokat tettem fel csak bár lehet ezt az enbt lekell cseréljem hogy ne szagasson időként azt megtehetem valahogy ?

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1440
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull » 2015. jún. 8., hétf. 21:36

Azért szaggat időnként,mert nem bírja a géped a magas minőségű textúrák betöltését,amiknek nagyon nagy a teljesítmény igénye. Vedd szépen lejjebb a grafikát(Textures Quality),így jársz a legjobban majd meglátod! Nem csak a terep,a környezet,az épületek stb. van keményen moddingolva de a szereplők is maximálisan,sőt az egyéb élőlények is! És mert vagy 10 mod erre az Enb-re épül és az időjárás is erre van bepatchelve de ha akarod az effektjeit azt ki tudod kapcsolni ha a Skyrim fő könytárában lévő enblocal.ini -t szerkeszted [GLOBAL]alatt átírod az UsePatchSpeedhackWithoutGraphics=false--->true-ra. Mondjuk így ugye szinte megszünteted az ENB-t úgy ahogy van. De amúgy is még low beállításon is 100x szebb az egész,mint ezen ENB nélkül!

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 8., hétf. 22:07

jaja lowon van minden ésmég igyis gyönyörű most azon szartam be ugye van az a rész hogy kinyirtam egy sárkányt jo oké vissza whiterun jarl al dumálni stb kiléptem whiterunba aztán ejj nézem vagy 3 sárkány megtámadta a várost :D am kösz az infot megcsinálom ezt jah mer nembirja a masina a nagyobb helyeket időnként zavaroan szaggat

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 8., hétf. 22:13

ha véleményeznem kéne a mod packot akkor aztmondom remek összeállítás remek oktatovideoval aminek segitségével még egy számitogép analfabéta is feltudja rakni. Én javaslom ajánlom az alternativa start modot még hozzá csapni aki játszani akar a modpackal mert a helgenes szenvedős részt átlehet ugorni vele , és nem befolyásolja a játék müködését nemzavar be a modoknak megéri ezzel játszani egy teljesen uj játékot kapsz kb más a harc jobb az ijászat realisztikusabb a sebzés is ,gyönyörű grafika ésmég sok sok extra amit kise tapasztaltam még ugyhogy köszönet Kullnak a packért és a remek munkáért

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1440
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull » 2015. jún. 8., hétf. 23:03

viktorka9112 írta:ejj nézem vagy 3 sárkány megtámadta a várost :D
A videón mutattam,hogy a Combat Dragon Overhaul(CDO) és a Deadly Dragons menübeállításaiban csak 1 sárkány legyen bejelölve,máskülönben ez van! :o

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 8., hétf. 23:36

haha jolvan megcsinálom mert lenyomtam őket de megszenvedtem nembaj igy legalább van pénzem meg sárkánylelkem :D de kösz a tippet a deadly mutilationra van valami beállitás mert nekem nemhozza be a vér is nekem kevéskének tünik

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1440
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull » 2015. jún. 9., kedd 1:10

viktorka9112 írta:haha jolvan megcsinálom mert lenyomtam őket de megszenvedtem nembaj igy legalább van pénzem meg sárkánylelkem :D de kösz a tippet a deadly mutilationra van valami beállitás mert nekem nemhozza be a vér is nekem kevéskének tünik
Na ilyenkor már kezdem megbánni az egészet amit csináltam! Még hogy van-e beállítás :shock: ,csak úgy mint a sárkányoknál itt is látszik,hogy hiába csinál az ember részletes videót nem a saját szórakoztatására de fölöslegesen. Alig van éppen pár menü és minden beállítást megmutatok,miért nem lehet legalább ilyen nagyon alacsony szinten figyelmesnek lenni? :roll:

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 9., kedd 1:45

Jolvan na mester bocsánat azokon a részeken tényleg átsiklottam a videonál :D de akkor odatekerek amugy kösz az infot az enb beállitásrol fps em 40-50 lett

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 9., kedd 17:13

az mitől lehet hogy nálam a vér nemjelenik meg a földön falon ilyesmi ? (deadly mutilation bevna állitva mükszik )

Kull/out

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull/out » 2015. jún. 9., kedd 18:49

viktorka9112 írta:az mitől lehet hogy nálam a vér nemjelenik meg a földön falon ilyesmi ? (deadly mutilation bevna állitva mükszik )
Ilyen és hasonló kérdésekre látatlanba képtelenség választ adni. A leírásban linkelt videót megnézve,a csigalépcsőnél,a rácsos kapunál és mindenhol látni hogy a suhintások után falra,földre,plafonra,öltözékre,emberre szóval mindenhová fröccsen a vér és ott is marad,sőt kicsit talán már túl durva is. Ugyanazzal a modokkal készült a videó,mint amivel most te játszol.

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 9., kedd 21:46

jaja tudom megnéztem a videot azt épp azért csodálkozok hogy nálam nemigy van valamiért , az embereken a sérülések vágások maradnak meg . nemehet hogy az a baj hogy a mod organizerben mikor ránézek ottvan hogy crimson tide bevan pipálva és melette van egy kis szines iskonocska mikor ráviszem a kurzort aztirja hogy owervritten?

Kull/out/

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ » 2015. jún. 9., kedd 22:44

viktorka9112 írta:jaja tudom megnéztem a videot azt épp azért csodálkozok hogy nálam nemigy van valamiért , az embereken a sérülések vágások maradnak meg . nemehet hogy az a baj hogy a mod organizerben mikor ránézek ottvan hogy crimson tide bevan pipálva és melette van egy kis szines iskonocska mikor ráviszem a kurzort aztirja hogy owervritten?
Ha villám mellett zöld kis kereszt van Overwrites files akkor jó,ha viszont még alattuk van egy piros csík Overwrites&Overwritten akkor baj van valamit nagyon elcsesztél,remélhetőleg a videó azon részét nem hagytad ki amikor figyelmeztetlek hogy fent a jobb sarokban meg ne nyomd a piros állított háromszögben a felkiáltó jelet,mert az egy béta és csak jól összekutyulja a modokat?? Érdekes milyen jól ráéreztél,mert a Crimson Tide a felelős a vérért és az ír felül de azt viszont nem írhatja felül semmi sem!!

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 9., kedd 23:08

értem nem arra a háromszögre nemnyomtam rá amugy zöld kereszt van melette jah tudtam hogy a crimson tides felel a vérért mert néztem már rola régebben videokat

pappy

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: pappy » 2015. jún. 9., kedd 23:27

Szia! Felraktam a pack-ot tök jó de lenne egy problémám,elmentem egy küldetésre és ahogy beléptem a várba megtámadtak azok akikkel beszélnem kellene vagy pedig nem veszik észre hogy ott vagyok. Egyszer sikerült elkezdeni a beszélgetés de kivágott a game. Mit rontottam el?

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 9., kedd 23:40

lehet vérdij volt a fejeden azé támadtak rád melyik résznél van ez sárkánytömlőc vagy mi ?

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1440
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull » 2015. jún. 10., szer. 0:24

pappy írta:Szia! Felraktam a pack-ot tök jó de lenne egy problémám,elmentem egy küldetésre és ahogy beléptem a várba megtámadtak azok akikkel beszélnem kellene vagy pedig nem veszik észre hogy ott vagyok. Egyszer sikerült elkezdeni a beszélgetés de kivágott a game. Mit rontottam el?
Na még ilyet se láttam soha :) de ezt és a hasonló dolgokat mindig úgy tudja orvosolni az ember ha kilépsz a játékból,(memóriatörlés) aztán betöltöd valamelyik állásod kicsit korábbról és próbálkozol,előbb-utóbb sikerülni fog! Sajnos a Skyrim tömve van bugokkal és soha nem fogjuk tudni kilőni mindet de többszöri próbálkozásra azért minden össze szokott jönni ;)

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 10., szer. 1:32

egyetértek az előttem levővel engemis kidobál néha a játék valamilyen oknál fogva ezért ajánlott a gyakori mentés nálam kb fél óra óra kb ha kidob egyszer aztis általába pályabetöltésnél. amugy Kull a crimson tide-ot letom cserélni az enchanted bloodpackre? mert nekem valahogy nemakar müködni ez a crimson tide

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1440
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull » 2015. jún. 10., szer. 1:45

Nem hiszem sőt kizárt,mert a PerMa-val és a DSR-el meg mit tudom én mivel is be van patchelve és ha kiveszed el se fog indulni a játék,azonnal kivág a hiányzó Plugin miatt. De miért is tennéd,hisz ez a legbrutkóbb és ha ezzel gond van akkor mással is lenne! Azt írtad hogy owervritten van írva mellé de az nem lehet(elvileg)ha csak össze nem kevertél valamit,kattints dublán a Crimson Tide modra és felül válts a Conflict-ra és nézd meg hogy az alsó táblázatban van-e valami,mert ha van akkor az írja felül,ami még egyszer mondom lehetetlen ha csak nem hibáztál. És egy fontos dolog még, ugye az ini-ket még az előtt felülírtad az enyémmel(videó),hogy a Mod Organizer-t feltetted ugye??? Mert ha nem akkor a MO-ban nem is azok az ini-k lesznek benne és az ini-ben van a vér ott maradásának beállítása is,csak mondom.

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 10., szer. 1:52

conflickt nincs na de az inikben nemvagyok biztos az nemjo ha most átmásolom felülirom ?

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 10., szer. 1:57

de ha aztmondsod az inikbe van vér beállitás akkor azt megis lehet szerkeszteni gondolom decalsoknál talán

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1440
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull » 2015. jún. 10., szer. 2:06

viktorka9112 írta:conflickt nincs na de az inikben nemvagyok biztos az nemjo ha most átmásolom felülirom ?
hogy-hogy nem vagy biztos,hogy a faxba? :lol: Ezzel kicsit beástál magadnak,mert játék közben nem egy könnyen lehet ini-t ilyen szinten módosítani mert az lesz 99,9%-ra hogy amint bármelyik állásod betöltenéd kivág a francba és csak is kizárólag új játék indításnál lesz jó.
De hát legfeljebb kezdesz egy új játékot,itt vannak az ini fájlok: Mod Organizer\profiles\Default\

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 10., szer. 2:08

nemjárok messze a játékban eddig csak probálgattam

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1440
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull » 2015. jún. 10., szer. 2:09

viktorka9112 írta:de ha aztmondsod az inikbe van vér beállitás akkor azt megis lehet szerkeszteni gondolom decalsoknál talán
embör itt nem csak a vérről van szó hanem fontos beállításokról,a memória beállítás és egyebek ha nincs meg ne csodálkozz ha óránként kivág a játék de nem is sorolom

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 10., szer. 2:09

ujra akarom tenni a modcsomagot akkor fullra uninstall minden mi ? :D

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 10., szer. 2:13

megvan a hiba ok remélem nemkell ujratennem iniket nemtettem be a mod organizer default profilba itt a hiba kérem szépen

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 10., szer. 2:15

felülirtam a mod packban lévő iniket átraktam a mod organizerbe

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 10., szer. 15:14

na megcsináltam Kull az inik-el volt a baj megcsináltam ezt a felülirást azóta hibátlanul fut még a 4k hd texturákat is birja enb vel , nemfagy ki a játék semmi baja még a frostfall wet and cold modok se tesznek be neki annyi hogy uj játékot inditottam aztán kész fasza mostmár minden

Kull/out/

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ » 2015. jún. 10., szer. 15:59

Gratulálok,nyertél :lol:

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 10., szer. 16:19

jaja tapasztalatot :D

viktorka9112

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: viktorka9112 » 2015. jún. 11., csüt. 20:07

gyorsutazásoknál mi okozhatja a játék kilépését ?

tsun

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: tsun » 2015. jún. 11., csüt. 20:28

"visszacsatolás hiba" 99%-nál -ez pontosan mit jelent?

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1440
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull » 2015. jún. 11., csüt. 21:52

tsun írta:"visszacsatolás hiba" 99%-nál -ez pontosan mit jelent?
Gyors utána néztem,mert ilyenről nem tudtam eddig és egy angol fórumon ezeket írták erre a problémára:

1. valaki frissítette a keresőjét,a srác esetében a chrome-ot
2. más valakinek pedig az oldotta meg,hogy a Mega oldalán törölte a sütiket( cookies ) a keresőjében - na ez az utóbbi megoldás pl. itt is a fórumon valakinek kellett,azt hiszem ha nem tudott bejelentkezni vagy regisztrálni ide.(itt legalul a jobb sarokban láthatod "Fórum sütik törlése" arról van szó,gondolom a Mega-nál a keresődben tudod ezt megtenni)

mindkét megoldás működött,ennyi infót találtam.

szerk: nem tudom mit használsz de a legtöbben a chrome-al szívtak ahogy olvastam.

tsun

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: tsun » 2015. jún. 11., csüt. 23:18

Kull írta:
tsun írta:"visszacsatolás hiba" 99%-nál -ez pontosan mit jelent?
Gyors utána néztem,mert ilyenről nem tudtam eddig és egy angol fórumon ezeket írták erre a problémára:

1. valaki frissítette a keresőjét,a srác esetében a chrome-ot
2. más valakinek pedig az oldotta meg,hogy a Mega oldalán törölte a sütiket( cookies ) a keresőjében - na ez az utóbbi megoldás pl. itt is a fórumon valakinek kellett,azt hiszem ha nem tudott bejelentkezni vagy regisztrálni ide.(itt legalul a jobb sarokban láthatod "Fórum sütik törlése" arról van szó,gondolom a Mega-nál a keresődben tudod ezt megtenni)

mindkét megoldás működött,ennyi infót találtam.

szerk: nem tudom mit használsz de a legtöbben a chrome-al szívtak ahogy olvastam.
És tényleg működik. köszönöm szépen a segítségedet :) amugy igen chrome-ot használok.

haanesh

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: haanesh » 2015. jún. 21., vas. 8:33

Hi! Tes5Edittel nem kell már clean-elni?

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1440
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull » 2015. jún. 21., vas. 16:40

haanesh írta:Hi! Tes5Edittel nem kell már clean-elni?
Hali! Nem kell és nem is szabad!

Haanesh

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Haanesh » 2015. jún. 24., szer. 22:37

Hi! Még vmi.. láttam a magyar pluginek közt pár érdekesebbet.. a BasicNeeds és az Alvó fogadósok berakása a packba ígényelne patchet, esetleg fnis, asis vagy drs futtatást?

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1440
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull » 2015. jún. 24., szer. 22:46

Haanesh írta:Hi! Még vmi.. láttam a magyar pluginek közt pár érdekesebbet.. a BasicNeeds és az Alvó fogadósok berakása a packba ígényelne patchet, esetleg fnis, asis vagy drs futtatást?
Amit a pluginoknál látsz,szinte minden benn van a mod pack-ban(az Alvó fogadósok a 187-es beépülő a mod pack-ban),a BasicNeeds az nincs de simán felteheted nem kell semmit újrapatchelni,bár inkább készíts új FNIS Patch-et,mert lehet hogy tartalmaz valamilyen animációt,mondjuk evés vagy ivás!

Haanesh

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Haanesh » 2015. jún. 25., csüt. 0:44

Köszi! Amúgy grat a csomagért! Nagyon jó kis válogatás! Stabil és szépen fut! A magával ragadó vértek sem ígényel mást? (pl perkus maximus patch)

Haanesh

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Haanesh » 2015. jún. 25., csüt. 0:46

Az immersive weapon mod is érdekelne, bár tudom az nincs magyarul de szívesen felraknám...

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1440
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Kull » 2015. jún. 25., csüt. 3:05

Haanesh írta:Az immersive weapon mod is érdekelne, bár tudom az nincs magyarul de szívesen felraknám...
Először is köszönöm szépen és további jó kalandozást kívánok!

Másodszor pedig eszedbe ne jusson feltenni se a magával ragadó vérteket sem pedig a magával ragadó fegyvereket(immersive weapon mod)!! Mondom miért:
Először is azért mert fenn van a Remodeled Armor for CBBE Bodyslide HDT(HDT=fenék+mellkas+has+minden rajtad lévő fegyver,lámpa fizika) ami szinte az összes létező NŐI páncélt,ruhákat mindent átszab,amit nem vagy ha illetőleg FÉRFI karakterrel vagy akkor meg arra ment fel a aMidianBorn Book of Silence összes tartozéka+persze a aMidianBorn - Content Addon is hogy teljes legyen a kép. Nos ettől lorefriendlybb,jobban kidolgozott fegyver és páncélzat beépülőt ne akarjon senki,mert nincs! De ez nem elég,mert benn van a Weapons and Armor Fixes Remade is,hogy tényleg ne lehessen panasz semmire és ez az egész vagy 9 beépülővel van bepatchelve! Ja és a Skyrim köpenyei és a Közeleg a Tél köpenyek is benne vannak,ennyivel kell beérned :)
Szóval olyat semmiképpen ne tegyél fel ami páncél-öltözék-fegyver full-replacer,mert nagy ütközések lesznek!! Ha megtetszik egy egyedi ruha,páncél,bármilyen kovácsolható öltözék vagy éppen Havas Jon fattyúkardja akkor azt nyugodtan tedd fel.

Haanesh

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: Haanesh » 2015. jún. 25., csüt. 9:02

Rendben! Nagyon szépen köszönöm a válaszodat! Végülis különösebben nincs szükségem plusz modokra csak mindíg többet akar az ember... Az egyik orosz oldalról a "The journey" modpackkal játszottam eddig és sokszor éresztem a "káoszt" amit a modok sokasága okozott a játékba és nem egy bugos questtel találkoztam pont emiatt, ...de mégis kicsit üresebbnek tűnik azok nélkül! Be kell, hogy lássam még az alapjáték is igen tartalmas, és igen sok szépen és nem kirívóan válogatott modokat raktál bele és a lényeg, hogy szinte teljesen magyarul játszhatom! :)

Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 327
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 18:24

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: krisztyan » 2015. júl. 5., vas. 17:47

Sziasztok. van akinek indításnál összeomlik a játék? mindent videó szerint csináltam és mégis.

Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 327
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 18:24

Re: Kull Mod Pack

Hozzászólás Szerző: krisztyan » 2015. júl. 5., vas. 18:08

http://kepfeltoltes.hu/view/150705/Sky6 ... es.hu_.jpg
a többi az jó elindítom és össze omlik pedig volt egy olyan kezdésem hogy Helgenből már kint voltam de ujjat kellet kezdeni a beépülők miatt

Lezárt