Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszi, nagyon durva!!! Am a notice board nekem kb 2-3 éve megvan magyarul... ez bővített, vagy mi?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
új verzió... tele egy csomó új üzenettel kb. 200, új küldetés.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszönet DR. Úr!Deathskull írta:Magával ragadó ékszerek fordítása frissítve, feltöltöttem a teljes beépülőt, nem kell Nexusról tölteni ("picit" gyorsabb lett a net). Ordinator frissítve 8.12-re.
Tegnap össze is raktam a dolgokat és remélem jó lett, mert többször nem akarom!
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sziasztok
Sárkányok lelke elszívás javítása ( Dragon Soul Absorb Fix) hiba egyszerű megoldása:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/31 ... 1685&pUp=1
és a: "Dragonactorscript.pex" fájlt bemásolod a \Skyrim\Data\Scripts-be és done.
Sárkányok lelke elszívás javítása ( Dragon Soul Absorb Fix) hiba egyszerű megoldása:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/31 ... 1685&pUp=1
és a: "Dragonactorscript.pex" fájlt bemásolod a \Skyrim\Data\Scripts-be és done.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
[youtube][/youtube]
Sziasztok
Valaki tudja,hogy ez mi és hol elérhető?
Sziasztok
Valaki tudja,hogy ez mi és hol elérhető?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Persze! https://tesrenewal.com/coke írta:[youtube][/youtube]
Sziasztok
Valaki tudja,hogy ez mi és hol elérhető?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Hol lehet letölteni, megvenni, vagy ilyesmi?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sehol. Dolgoznak még rajta (szerintem még nagyon sokáig).raimhol írta:Hol lehet letölteni, megvenni, vagy ilyesmi?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sziasztok! Érdeklődnék hogy ami nemrég megjelent, Skyrim: Special Edition, zavarja e a módokat, vagy hogy és hova kell telepíteni? Érdemes egyátalán letölteni? Esetleg próbálta már valaki?
Előre is köszönöm a segítséget!
Előre is köszönöm a segítséget!
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Közzétennék pár az utóbbi időben elkészült honosítást:
No Dragon LODs - full - Nincs sárkány LOD
Leírás:
Megszűnteti az alapjáték plusz a két DLC sárkányainak LOD-ját
Szükséges kiegészítők:
nincs/Dragonborn és Dawnguard
Verzió:
v2.1
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 36059
Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.
Wonders of Weather - Időjárás csodái
Leírás:
A játékban lesz szivárvány, visszacsapódó esőcsepp a tárgyakon és csillaghullás
Részletesebben:
- Szivárvány eső után, ha a nap nem túl magason van.
- Szivárvány a déli párás területeken reggelente.
- Visszacsapódó esőcsepp a tárgyak felületén, ennek állítható a sűrűsége FPS miatt.
- Csillaghullás fixen a megadott napokon, ill. más napokon véletlenszerűen.
Szükséges kiegészítők:
SKSE
Verzió:
v1.01
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 64941
Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.
Auto Unequip Ammo - Automata tegezeltávolító
Leírás:
Ha más fegyverre váltasz, mint az íj automatikusan eltávolítja a tegezt.
Szükséges kiegészítők:
SKSE
Verzió:
v5.0
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 10753
Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.
Civil War - Recurring Siege - Polgárháború - Ismétlődő ostromok
Leírás:
A Polgárháború túlnyúlik a küldetésen és még azután is ostrom alá kerülnek az erődök.
-ISMÉRLŐDŐ OSTROMOK: A játék minden 48 órájában lefrissül, így generálva eseményeket, melyek az elfoglalt erődökben véletlenszerűen lépnek fel Égkoszorú egészén. Öld meg az ellenség parancsnokát, s jutalmad egy trófea és egy kevés arany lesz.
-SOROZÁSI RENDSZER: Ha eléred a Hópöröly vagy Tribunus rangot, további feladataid lesznek. újoncokat kell felkutatnod, ill. Csatamágusokat, kikből egy saját egységet kell kialakítanod, természetesen, mintha csak a követőid lennének.
Szükséges kiegészítők:
nincs
Verzió:
v2.0.1
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 53318
Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.
No Dragon LODs - full - Nincs sárkány LOD
Leírás:
Megszűnteti az alapjáték plusz a két DLC sárkányainak LOD-ját
Szükséges kiegészítők:
nincs/Dragonborn és Dawnguard
Verzió:
v2.1
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 36059
Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.
Wonders of Weather - Időjárás csodái
Leírás:
A játékban lesz szivárvány, visszacsapódó esőcsepp a tárgyakon és csillaghullás
Részletesebben:
- Szivárvány eső után, ha a nap nem túl magason van.
- Szivárvány a déli párás területeken reggelente.
- Visszacsapódó esőcsepp a tárgyak felületén, ennek állítható a sűrűsége FPS miatt.
- Csillaghullás fixen a megadott napokon, ill. más napokon véletlenszerűen.
Szükséges kiegészítők:
SKSE
Verzió:
v1.01
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 64941
Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.
Auto Unequip Ammo - Automata tegezeltávolító
Leírás:
Ha más fegyverre váltasz, mint az íj automatikusan eltávolítja a tegezt.
Szükséges kiegészítők:
SKSE
Verzió:
v5.0
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 10753
Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.
Civil War - Recurring Siege - Polgárháború - Ismétlődő ostromok
Leírás:
A Polgárháború túlnyúlik a küldetésen és még azután is ostrom alá kerülnek az erődök.
-ISMÉRLŐDŐ OSTROMOK: A játék minden 48 órájában lefrissül, így generálva eseményeket, melyek az elfoglalt erődökben véletlenszerűen lépnek fel Égkoszorú egészén. Öld meg az ellenség parancsnokát, s jutalmad egy trófea és egy kevés arany lesz.
-SOROZÁSI RENDSZER: Ha eléred a Hópöröly vagy Tribunus rangot, további feladataid lesznek. újoncokat kell felkutatnod, ill. Csatamágusokat, kikből egy saját egységet kell kialakítanod, természetesen, mintha csak a követőid lennének.
Szükséges kiegészítők:
nincs
Verzió:
v2.0.1
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 53318
Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
És még kettő a végére. Egy új követő kezelő javítás:
Follower Mod - Követő modul
Leírás:
Követőkezelő nagyjavítás.
- A követők bér kérnek azért, hogy veled tartsanak, amennyiben nem fizetsz nekik, elhagynak;
- 5 követőt lehet egyszerre;
- a követőket el lehet érni párbeszéd és forróbillentyűk által;
- a követők tulajdonságait beállíthatod az MKM menüben;
- a követők tanulhatnak varázslatokat, és más erőket, amennyiben a képzettségszintjük elég nagy ahhoz;
- a követők képesek a kétfegyveres harcra;
- a követők nem az az alapértelmezett ruházatot viselik, hanem tetszőleges viselettel láthatod el őket;
- az összes követő elvehető (házasság);
- az összes követő rendelkezik női animációkkal;
- a testőrök automatikusan visszatérnek a megadott otthonukhoz, ha nem követnek téged;
- a követők megjegyzéseket tesznek a küldetésekhez és területekhez, ha telepítve van a FCO;
- a követők a közeledben reagálnak a harcokra;
- a követők nem hajtanak végre önálló akciókat a lopakodás, során, ha azt letiltod (Better Stealth AI for Followers);
- a követők különböző animációkat használnak a pihenés, beszélgetés vagy mikor nem követnek és rád várakoznak;
- a követők képesek pihenni, elkerülik a harcot és idézni;
- a követő kamera megmutatja, hogy mit is lát az első követő;
- beállítási lehetőség, hogy a követők előhúzzák-e fegyverüket veled vagy sem, ez beállítható az MKM-ben vagy gyorsbillentyűvel;
- beállíthatod, hogy halhatatlanok legyenek-e, lekérdezheted a tulajdonságaikat, és hogy ne üthessék meg a társaikat;
- támogatja az alapjáték és az összes DLC követőit;
- beállítható a követők reagálása az őket ért támadások esetén;
- a követők elkerülhetik a csapdákat;
- beállítható a követők harcstílusa az MKM menüben;
- beállítható a követők osztálya az MKM menüben;
- külön beállítható a harc stílusa és típusa minden egyes követőnél;
- beállítható, hogy bárkiből lehessen követő, ideértve még Inigo, Vilja és Hoth is;
- beállítható, hogy tegyék el a fáklyát, mikor lopakodnak;
- további beállítások a lopakodásra vonatkozólag;
- megadható a követőknek a könnyűléptű szakértelem, így nem lépnek rá a csapdákra;
- megadható, hogy veled együtt lépjenek szintet, ehhez szükség van egy .bat fájl futtatására, lásd lejjebb;
- külön beállítható az egyes követők statisztikái és varázslatai;
Szükséges kiegészítők:
SKSE/SkyUI választható: UIExtensions/FISS
Verzió:
v0.5.1
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 78935
Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Csak az esp-t kell felülírni.
Ha új verziót telepítesz, akkor a következőket tedd meg:
1) Töltsd be a játékot, majd menj be egy belső helyre, (Pl.: Szellősház) majd ments!
2) Kilépés, kapcsold ki a régi *.esp-t a betöltési sorból, majd tölts be az előző pontban létrehozott mentést, várj 1 percet, majd újra ments!
3) Kilépés, telepítsd az új verziót, és kapcsold be az *.esp-t, majd töltsd be a 2. pontban létrehozott mentést, várj 1 percet, majd újra ments!
4) Kilépés, majd töltsd be a 3. pontban létrehozott mentést, és jástsz! (Ezelőtt még ajánlott egy save cleaner futtatása! Ajánlott:http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/52363/)
----
És hogy legyen, amivel ki is próbálhasd egy követő csomad:
Lots More Followers - Még több követő
Leírás:
- 70 követő;
- Némelyik TESTŐR státuszú, azaz nem számít követőnek, így egyszerre több követőd is lehet, vagyis nem kell követő modult használnod.
- Ezen követők Tamriel minden részéből érkeztek Égkoszorúba, melyeknek saját előtörténete van.
- A követők elvehetőek.
- A követők nem védettek és nem halhatatlanok.
- 3 küldetés;
- Követő fejvadász küldetése: radiáns, azaz többször felvehető küldetés.
- Mira bosszúja: Egy nekromanta támadást tervez a Télvári Akadémia ellen, akadályozd meg!
- Ork követő: Segíts egy el nem intézett melóban.
- A követők nagy része halandó, azaz meghalhatnak, persze az alapjáték követő rendszerének köszönhetően Védett stációba kerülnek, azaz csak a játékos, illetve külső véletlen körülmények ölhetik meg. Pl. leesik nagy magasságból.
Szükséges kiegészítők:
nincs
Verzió:
v1.6
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 22486
Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Csak az esp-t kell felülírni.
Ha csak verzióváltást telepítesz fel, akkor a következőket tedd meg:
- Küldj el minden követőt, ki a korábbi verzióhoz tartozik.
- Vedd el tőlük azon felszereléseket, melyekre szükséged lehet.
- Írd felül az új verzióval a régi fájlokat!
Follower Mod - Követő modul
Leírás:
Követőkezelő nagyjavítás.
- A követők bér kérnek azért, hogy veled tartsanak, amennyiben nem fizetsz nekik, elhagynak;
- 5 követőt lehet egyszerre;
- a követőket el lehet érni párbeszéd és forróbillentyűk által;
- a követők tulajdonságait beállíthatod az MKM menüben;
- a követők tanulhatnak varázslatokat, és más erőket, amennyiben a képzettségszintjük elég nagy ahhoz;
- a követők képesek a kétfegyveres harcra;
- a követők nem az az alapértelmezett ruházatot viselik, hanem tetszőleges viselettel láthatod el őket;
- az összes követő elvehető (házasság);
- az összes követő rendelkezik női animációkkal;
- a testőrök automatikusan visszatérnek a megadott otthonukhoz, ha nem követnek téged;
- a követők megjegyzéseket tesznek a küldetésekhez és területekhez, ha telepítve van a FCO;
- a követők a közeledben reagálnak a harcokra;
- a követők nem hajtanak végre önálló akciókat a lopakodás, során, ha azt letiltod (Better Stealth AI for Followers);
- a követők különböző animációkat használnak a pihenés, beszélgetés vagy mikor nem követnek és rád várakoznak;
- a követők képesek pihenni, elkerülik a harcot és idézni;
- a követő kamera megmutatja, hogy mit is lát az első követő;
- beállítási lehetőség, hogy a követők előhúzzák-e fegyverüket veled vagy sem, ez beállítható az MKM-ben vagy gyorsbillentyűvel;
- beállíthatod, hogy halhatatlanok legyenek-e, lekérdezheted a tulajdonságaikat, és hogy ne üthessék meg a társaikat;
- támogatja az alapjáték és az összes DLC követőit;
- beállítható a követők reagálása az őket ért támadások esetén;
- a követők elkerülhetik a csapdákat;
- beállítható a követők harcstílusa az MKM menüben;
- beállítható a követők osztálya az MKM menüben;
- külön beállítható a harc stílusa és típusa minden egyes követőnél;
- beállítható, hogy bárkiből lehessen követő, ideértve még Inigo, Vilja és Hoth is;
- beállítható, hogy tegyék el a fáklyát, mikor lopakodnak;
- további beállítások a lopakodásra vonatkozólag;
- megadható a követőknek a könnyűléptű szakértelem, így nem lépnek rá a csapdákra;
- megadható, hogy veled együtt lépjenek szintet, ehhez szükség van egy .bat fájl futtatására, lásd lejjebb;
- külön beállítható az egyes követők statisztikái és varázslatai;
Szükséges kiegészítők:
SKSE/SkyUI választható: UIExtensions/FISS
Verzió:
v0.5.1
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 78935
Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Csak az esp-t kell felülírni.
Ha új verziót telepítesz, akkor a következőket tedd meg:
1) Töltsd be a játékot, majd menj be egy belső helyre, (Pl.: Szellősház) majd ments!
2) Kilépés, kapcsold ki a régi *.esp-t a betöltési sorból, majd tölts be az előző pontban létrehozott mentést, várj 1 percet, majd újra ments!
3) Kilépés, telepítsd az új verziót, és kapcsold be az *.esp-t, majd töltsd be a 2. pontban létrehozott mentést, várj 1 percet, majd újra ments!
4) Kilépés, majd töltsd be a 3. pontban létrehozott mentést, és jástsz! (Ezelőtt még ajánlott egy save cleaner futtatása! Ajánlott:http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/52363/)
----
És hogy legyen, amivel ki is próbálhasd egy követő csomad:
Lots More Followers - Még több követő
Leírás:
- 70 követő;
- Némelyik TESTŐR státuszú, azaz nem számít követőnek, így egyszerre több követőd is lehet, vagyis nem kell követő modult használnod.
- Ezen követők Tamriel minden részéből érkeztek Égkoszorúba, melyeknek saját előtörténete van.
- A követők elvehetőek.
- A követők nem védettek és nem halhatatlanok.
- 3 küldetés;
- Követő fejvadász küldetése: radiáns, azaz többször felvehető küldetés.
- Mira bosszúja: Egy nekromanta támadást tervez a Télvári Akadémia ellen, akadályozd meg!
- Ork követő: Segíts egy el nem intézett melóban.
- A követők nagy része halandó, azaz meghalhatnak, persze az alapjáték követő rendszerének köszönhetően Védett stációba kerülnek, azaz csak a játékos, illetve külső véletlen körülmények ölhetik meg. Pl. leesik nagy magasságból.
Szükséges kiegészítők:
nincs
Verzió:
v1.6
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 22486
Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Csak az esp-t kell felülírni.
Ha csak verzióváltást telepítesz fel, akkor a következőket tedd meg:
- Küldj el minden követőt, ki a korábbi verzióhoz tartozik.
- Vedd el tőlük azon felszereléseket, melyekre szükséged lehet.
- Írd felül az új verzióval a régi fájlokat!
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
hali valaki tudna segíteni abban hogy melyik a legkisebb eröd a játékban ugy értem nincs hatalmas belseje vagy ne is legyen neki és kevés ember örzi? ki tud segíteni? a válaszokat elöre is köszönöm
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Kérdés karakter osztályokat nem tudtok fordítani? választ előre is köszönöm
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Kull írta:Hát ha így áll a dolog akkor örülünk és eszméletlen lesz amikor az ítéletidőben pipázgatunk a tábortűz körül(Frostfall) és éhesen(Realistic Needs and D...)várjuk amíg például a farkasunk megjön a vadászatból,mellette biztos hogy nem halunk éhen a vadonban,a lábaid elé fekteti a legyűrt szarvast!! Még készülök pár meglepivel a DLC-k honosítására de a legtöbb mod már megvan. Serana,egyéb vámpírok,farkas-medveember,sárkányok stb. ezek mind a létező legjobb beépülőket kapták,a Hajnalőr erőd felhozására is megvannak az ötleteim
01.pici.jpg02.pici.jpg03.nagy.jpg04.nagy.jpg05.nagy.jpg06.nagy.jpg07.nagy.jpg08.nagy.jpg09.nagy.jpgnagyfiu02.jpgKorg.jpg
ezt valaki eltudja nekem küldeni hogyha magyarul megvan ?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
csak nálam jelzi hogy az 1 oldalon feltüntete magyar dawnguardhoz kell az eredeti is?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
az valami bug hogy elinditom a játékot kiadja a jelét de oldalt nem jelenik meg semmi és még a játékbol se dob ki? aki tudna segíteni az léc irjon
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
A füsteffekt a háttérben megjelenik? Nekem is gyakran csinálja/csinálta ezt, ilyenkor csak párszor kattintok az egérrel és rendbe jön a dolog (ekkor jelenik meg nálam a füst is, majd az oldalsó menü). Tegyél vele egy próbát.Addvar írta:az valami bug hogy elinditom a játékot kiadja a jelét de oldalt nem jelenik meg semmi és még a játékbol se dob ki? aki tudna segíteni az léc irjon
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Csak az alapjáték van telepítve, vagy más is? Mert ha igen, akkor könnyen lehet betöltési sor probléma, hiányzó beépülő vagy más. Küldj egy betöltés sort!Addvar írta:az valami bug hogy elinditom a játékot kiadja a jelét de oldalt nem jelenik meg semmi és még a játékbol se dob ki? aki tudna segíteni az léc irjon
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
rengeteg modom van inne az oldalrol meg 1 két angol mod nexusrol más nem igazán
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Van olyan mód, ami a kimondottan hétköznapi viseleteket dobja fel? Pl drága nemesi ruhákat lehet készíteni, vagy ilyesmi? Kicsit beteg, de azt játszom a játékban, hogy egy sima nő vagyok, aki éli az életét, üzletelget, és a legjobb kovács akar lenni Tamrielben, és tökre jó lenne olyan beépülő, amivel sok nemesi ruha lehetne elérhető! Esetleg hajak sem ártanának, vagy több ilyen cipő.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Skyrim.esm
Update.esm
Dawnguard.esm
hearthfire.esm
Skyui.esp
Helgenreborn.esp
Jks skyrim.esp
Guildstarter.esp
Underworld hybrid race
Cloaks.esp
HoldAndDefend.esp
ennyi
Update.esm
Dawnguard.esm
hearthfire.esm
Skyui.esp
Helgenreborn.esp
Jks skyrim.esp
Guildstarter.esp
Underworld hybrid race
Cloaks.esp
HoldAndDefend.esp
ennyi
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Kull tudsz segíteni?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Hali
Szerintem egy Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch nem ártana az első oldalról!
Szerintem egy Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch nem ártana az első oldalról!
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
az mit ad?
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Mármint az Unofficial Patch? Kijavít néhány(ezer) hibát a játékban.Addvar írta:az mit ad?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
köszi
és az ingatlan birodalom ami az elsö oldalon van ahoz kell a jagarsfald vagy csak ami a leirásban van 3-mat töltsem le?
és az ingatlan birodalom ami az elsö oldalon van ahoz kell a jagarsfald vagy csak ami a leirásban van 3-mat töltsem le?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
az ingatlan birodalomnál az 1-es avgy a 2-es összetevöt kell letölteni?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
nem enged belépni itt az oldalon a felhasználomba miért van ez by:Addvar
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/24073/? ezt valaki le tudja fordítani? ??? ??? ??? vagy ha már le van akk valaki elküldené nekem ?????
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/24073/? ezt valaki le tudja fordítani? ??? ??? ??? vagy ha már le van akk valaki elküldené nekem ?????
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ha belekezdenék egy saját mod pack összerakásban, valakinek kikérhetném a mod összefűzési, összekötési, kompatibilitas tudasat? Mondjuk, a központ elején garmadával vannak modok, azokból szépen kiválogatnám 1-sével haladva a packba építést, s mikor már sok van, sok az összefüggés s akkor gebasz lenne jöhetnék segítséget kérni? ... Ez a mod pack kiadási láz, kicsit felforralta a vérem. Egyébként gratulálok Kull az új mod packhoz, nekem legutolára volt egy 70 modból álló kisebb packom, csak az volt benne a rossz, hogy csúnyán lineáritatlan, tehát nagyon eltértek a player vs enemy szint különbségek, 1-2 ütések voltunk egymásnak... , választ előre is köszönöm.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszi!
Nézd, nekem évekig tartott mire erre a szintre eljutottam. Amit a másodperc tört része alatt én átlátok, azt egy kezdőnek elmagyarázni úgy, hogy meg is értse és alkalmazni tudja rengeteg időbe telne. Ami nekem nincs.
Most akarom befejezni a másik 'teljes' verzióját a modpakkomnak, ami a felnőtt tartalommal fog kiegészülni. De ehhez még fordítani is kell, na meg tesztelni stb.
Javaslom tolj bele egy jó 10 órát a Kull Mod Pack II-be és inkább játsz! Nem igazán lehet ettől többet, jobbat stabilan egyben tartani.
Ha már itt tartunk..Kedves fordító kollegák, szeretném ha 2-3 órát ti is rászánnátok a kipróbálásra! Bár azt meg kell hagyni, hogy az igazi élményekhez magasabb szintre kell eljutni és sok helyet be kell járni.
Van egy jó 100-as szintű karakterem, a szerzemények újra elosztási lehetőségével. Esetleg elküldhetem csak nektek.. ha egyáltalán van értelme, mert ettől sem fog 2-3 óra alatt kitárulni a világ és a fejlődés, a kalandok nyújtotta kihívás is elmarad.
Mindegy, kicsit azért majd próbáljátok ki!
Nézd, nekem évekig tartott mire erre a szintre eljutottam. Amit a másodperc tört része alatt én átlátok, azt egy kezdőnek elmagyarázni úgy, hogy meg is értse és alkalmazni tudja rengeteg időbe telne. Ami nekem nincs.
Most akarom befejezni a másik 'teljes' verzióját a modpakkomnak, ami a felnőtt tartalommal fog kiegészülni. De ehhez még fordítani is kell, na meg tesztelni stb.
Javaslom tolj bele egy jó 10 órát a Kull Mod Pack II-be és inkább játsz! Nem igazán lehet ettől többet, jobbat stabilan egyben tartani.
Ha már itt tartunk..Kedves fordító kollegák, szeretném ha 2-3 órát ti is rászánnátok a kipróbálásra! Bár azt meg kell hagyni, hogy az igazi élményekhez magasabb szintre kell eljutni és sok helyet be kell járni.
Van egy jó 100-as szintű karakterem, a szerzemények újra elosztási lehetőségével. Esetleg elküldhetem csak nektek.. ha egyáltalán van értelme, mert ettől sem fog 2-3 óra alatt kitárulni a világ és a fejlődés, a kalandok nyújtotta kihívás is elmarad.
Mindegy, kicsit azért majd próbáljátok ki!
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
nekem elküldheted a módpakkot Kull , én szívesen kipróbálom
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/65839/? ezt valaki le tudná nmekem forditani????
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sziasztok! Fentemm kérdezték , de én is szeretném megtudni az új special edition -höz a jelenlegi lefordított modok működnek? Ha valaki válaszol előre is köszönöm.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Nem igazán. És amíg az SKSE meg nem jelenik hozzá, én legalábbis, nem foglalkozom vele.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sziasztok! A Campfirenek (Tábortűz) modnak nincsen magyarítása?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Valaki leírná, hogy miért van az, hogy csinálok egy kardot creation cit-ben, beteszem a játékba egy adott helyszínre, és nem jelenik meg? Másik kard esetén meg megjelent. Varázslat amit készítettem az is pl megjelent. Mitől függ ez, nem értem... Hiába mentem el a módot, és teszem be, nem jelenik meg. Gondoltam készítek egy nagy palotát a karimnak, de nm merek belevágni, ha a végén kiderül, hogy meg sem fog jelenni.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Valaki le tudná ezt a modot fordítani? http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/64 ... w%3D&pUp=1
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sziasztok. Szeretném meg kérdezni hogy ezt a módot le tudná fordítani valaki a közeli jövőben?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/74517/?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/74517/?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Segítség kellene az ESP/ESM Translate 2.96-s verziójával fordítanék SE modokat, de az ékezetes karakterek elmennek, nem csak az őű, hanem mindegyik ékezetes karakter. Valaki tud megoldást?
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Én is azt használom, csak az Oldrim beépülők fordításához, nincs ilyen problémám. A kódolás alatt van egy jelölőnégyzet, azt vedd ki (ha be van jelölve) (UTF-8 kódolás erőltetése). Ja igen, frissítettem minap a fordítását (a Nexuson még mindig a 2.86-oshoz való van benne), a szokásos helyről tölthető.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ez tök jó, mert képzeld el a nexusról letöltött 2.96-ban már bent volt a magyar... Lehet, hogy híres lettél? Ezt a Skyrim SE nexusról töltöttem le.
A négyzet ki van véve, mégse sikerül. Igaz, hogy a fordítás után az alap tárgylistában és a párbeszédben jól jelenik meg, de amint szkript éri azonnal begányul... Megnéztem az *esp fájlt is, ott sem normál ékezetesként jelenik meg, hanem: öüóűőúéá. Még az é betű is gány pedig a franciában van...
A négyzet ki van véve, mégse sikerül. Igaz, hogy a fordítás után az alap tárgylistában és a párbeszédben jól jelenik meg, de amint szkript éri azonnal begányul... Megnéztem az *esp fájlt is, ott sem normál ékezetesként jelenik meg, hanem: öüóűőúéá. Még az é betű is gány pedig a franciában van...
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Nem lehet, biztos (én küldtem el neki, csak mint írtam, a régebbihez való van benne, ami az első oldalra ill a G-Portálra ki van téve, abban már hozzáigazítottam). Nem tudom sajnos, mi lehet a gond, nálam mindkettő Win-1252-re van állítva és nincs problémám az ékezetekkel.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ezek véletlenül nem scriptek fordításánál jöttek elő?ignussen írta:: öüóűőúéá. Még az é betű is gány pedig a franciában van...
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ott tutira, de a másik típusú karaktermegadásnál is.Kull írta:Ezek véletlenül nem scriptek fordításánál jöttek elő?ignussen írta:: öüóűőúéá. Még az é betű is gány pedig a franciában van...
Viszont ha tárgy nevében szerepel ékezetes betű, akkor a játékban normális, de ha pl.: kovácsolással fejlesztem, átváltozik a fent említettre, azaz szkripttel találkozik.
Egyébként a sima verzió honosítását bemásoltam a Data\Strings mappába annál jó. Ugyanis ott megmaradt az ő, ű, é, á, stb...
Az ok a fordításnál lehet, mert már a honosított esp-ben sem é vagy á szerepel, mint anno, hanem öü , stb... Már mindent probáltam, még úgy is, mint ha francia lenne és csak é-t meg á-t tartottam meg, de ott is.
Deathskull, tennél te is egy próbát egy fegyverrel vagy vérttel. A bűbájnál nem volt baj, de a fejlesztő kovácsolásnál már igen. Sőt, Szófia nevénél, mikor megjelenik 'Beszéd SzĂ3fia', az rossz, de mikor beszél, a feliratban, akkor 'Szófia: Szia! Szófia vagyok.' lesz, vagyis ott jó. Az lefordított esp-ben pedig mindenhol SzĂ3fia szerepel.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Most melyik beépülőről van szó? A Szófia követőről vagy valamelyik másikról?
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Akkor szerintem egyszerű de a honosított esp-nek már annyi az biztos.ignussen írta: Az ok a fordításnál lehet, mert már a honosított esp-ben sem é vagy á szerepel, mint anno, hanem öü , stb... .
Át tudod küldeni a fordítást meg azt, hogy melyik verziót kell letölteni?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Mindegyikre igaz...Deathskull írta:Most melyik beépülőről van szó? A Szófia követőről vagy valamelyik másikról?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Íme a link:Kull írta:Akkor szerintem egyszerű de a honosított esp-nek már annyi az biztos.ignussen írta: Az ok a fordításnál lehet, mert már a honosított esp-ben sem é vagy á szerepel, mint anno, hanem öü , stb... .
Át tudod küldeni a fordítást meg azt, hogy melyik verziót kell letölteni?
A !!sofia.zi fájlban benne van mindkettő verzió. Ha megnyitod őket, akkor már látható is a különbség az ékezetese karakterekben. Ha futtatod a SE verziót, akkor mikor rámész a célkereszttel, nem Szófia jelenik meg, hanem SzĂłfia.
De ez a tárgyaknál még inkább előjön, Alapvetően jó a fordított név, mert a tárgylistában jól jelenik meg, de ha bájolod, vagy fejleszted őket az ékezetes karakterek megváltoznak Ăł-re hasonlóra. Idegesítő...
Azt is észrevettem, hogy az alapjáték fordításánál ez nem jön elő. Itt a fordított állományban az ékezetes karakterek megmaradnak, és nem lettek Ăł, mint a 2.95-s verzió fordításában.
Ja igen a fordítom, most ESP/ESM Translator, melyet a Skyrim Special Edition Nexus honlapról töltöttem le.
Deathskull próbálj ki egy fegyver vagy vért vagy valami hasonló modult. fordítsd le. Nézd meg légyszí, hogy a lefordított esp-ben megmaradnak-e az ékezetes karakterek, vagy átváltoznak Ăł vagy hasonlóra...
Előre is köszi.