Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Igen, érintette, mivel az a nagyon hosszú az MKM szöveg. Egyébként szerintem elég, ha "belerúgsz" egyet az MKM-be (ezzel a konzol paranccsal: setstage SKI_ConfigManagerInstance 1 vagy a Jaxonz MCM Kicker beépülővel, ami minden egyes betöltésnél frissíti az MKM listát, és elkezdett játéknál is deaktiválható), akkor nem marad üres.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Oks, a konzol parancsal fogok próbálkozni.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Itt megint rövidítened kellene pl. így: Varázslat vizsgálat-Kutatás kezdése-Elmélet állítás-Varázslat alkotás-Tekercs készítés-Varázskönyv készítés-Semmi Így biztos, hogy kifér! kép:

Kép

Amit kérdeztél, azok jók. kép:

KépKépKép

A második képen van egy szépség hiba: a(z) varázslatok.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Nekem az a hosszú üzenet kifér teljesen, de akkor rövidítem, hátha másnak sem lesz jó. Frissítettem, már csak a 4 könyv van hátra (14500 karakter összesen).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszi!

Nem tudom mi lehet, csak sejtem. Igazából nem kezdtem új játékot, illetve nem rugdaltam meg az MKM-et sem. Lehet ez a gondja, nem tudom. Mármint scriptek adják ezeket a feliratokat és a scriptektől minden kitellik. :D
Tévén játszok, sima HD-ben szóval nem monitoron.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ott a "probléma". Mi a felbontása vagy a képaránya? Nekem 1366*768 (16:9).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Pontosan ez nekem is, amit leírtál. Sem a Perkus Maximus sem az Ordinator kiírásai nem okoztak gondot, meg úgy semmi más.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ignussen!

A közös projektet inkább megcsinálom egyedül. Viszont nagyon várom a The People Of Skyrim Complete modot! Addig ki sem próbálom amíg nem magyar. Ha kész, az esp-t küld át légyszíves!

Másik dolog, a Recorder-t nagyon szeretik. Jó az? Azt is olvastam, hogy egy korábbi verziója kicsit stabilabb. :roll: Te fordítottad, ezért kérdezlek.

Vagy 7 mod is félkészen-háromnegyed kész állapotban van nálam(köztük van pár orbitális is), nagy a káosz. A tesztelés miatt állt elő ez a helyzet, mert egy kifogástalanul jó pakkot akarok összeállítani. Korábban gondolkodtam egy részleges átálláson SSE-re de aztán elvetettem. Sajnos a legnagyobb csodákat nem lehet futtatni azon a sufni tunningon. :) Speciálisan bogaras lett, tényleg sajnálom a feljavított motor miatt.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull!

Még egy hibát találtam: -A fognak szó elől lemaradt egy nem szócska.

Kép
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull írta:Ignussen!

A közös projektet inkább megcsinálom egyedül. Viszont nagyon várom a The People Of Skyrim Complete modot! Addig ki sem próbálom amíg nem magyar. Ha kész, az esp-t küld át légyszíves!

Másik dolog, a Recorder-t nagyon szeretik. Jó az? Azt is olvastam, hogy egy korábbi verziója kicsit stabilabb. :roll: Te fordítottad, ezért kérdezlek.

Vagy 7 mod is félkészen-háromnegyed kész állapotban van nálam(köztük van pár orbitális is), nagy a káosz. A tesztelés miatt állt elő ez a helyzet, mert egy kifogástalanul jó pakkot akarok összeállítani. Korábban gondolkodtam egy részleges átálláson SSE-re de aztán elvetettem. Sajnos a legnagyobb csodákat nem lehet futtatni azon a sufni tunningon. :) Speciálisan bogaras lett, tényleg sajnálom a feljavított motor miatt.
Kull!

A TOPS már célban van még 10 könyv és az új verzió miatti szüvegek vannak hátra. Bocsi csak mostanság kevés az időm...

Recorder: Jó, és vannak átütő szövegei Szófiával. Pesrze azért nem ötszáz sornyi... Sőt Miraihoz is van pár keresetlen szava. Van egy start küldetése is, mellyel valamennyire megismerheted. Kissé kotyagós, de szórakoztató nőszemély, ki egy titkos küldetés okán van jelen Égkoszorúban. Saját hang, ez sokat dob, így szerintem egész jó. Nálam 200 mod van fent és nem észleltem vele hibát. Különben hagytam volna...

Ha egy bunkó csajra vágysz saját szöveggel, arr meg ott van Caesia, bár most jött kie gy új verzió, melyben +250 sornyi szöveg van, azt is be kellene fejeznem. Őt is ajánlom..

Viszont lehet, hogy befejezésre kerül egy másik követő. Annak viszont a lektorálás során ahogy olvasom a szövegét igencsak szívemhez nöt...

Várom, és ki is próbálom az újat.

Ha végzek akkor persze segítek.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

;)

Megnézem akkor a Recordert.

További jó munkát, van meló bőven! Kép
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Van egy mod Interface txt-vel, ami semmit nem ír felül. De még is használja ugye a SkyUi mod kulcsszavait, mint a Gold, Notifications stb., az MKM és script üzeneteiben.
Hiába van a többi modhoz képest feljebb a betöltési sorrendben és pl. a kellNekem sokkal nagyobb prioritást élvez mégis beangolosítja az MKM-jét. A telepítési sorrendben a kellNekem van később de ez mindegy, mert amúgy sem írja felül a fájljait.
Érdekes dolgok ezek a scriptek, ami összefüggésbe hozható az ilyen meg olyan ablakos üzenetekkel is és az új játék indításával.
Mégis sokkal jobbak az ilyen megoldások (Interface/Translation/ ... txt), mert nem kell a scripteket fordítani. Fordítás után már okés.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Az egyik mod, amin most dolgozok 52.000 karaktert tartalmaz.Kép Mind fordítani kell, egyedi megfogalmazású a szövege mármint nem mennék sokra a csere vagy auto fordítással.
Ez csak egy de több is fordításra vár. Nem maholnap lesz kiadva a modpakk az tuti.
Még jó és kész csoda, hogy van itt pár lelkes fordító, mert nem tudom mi lenne amúgy! Semmi. Kép

Jó kemény zsákmányt ad a varázslat kutatás mod, kelleni fog egy ilyen hordár. Lefordítja majd valaki? :mrgreen:
a hordár.jpg
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull!

A varázslat kutatás után ha lenne kedved ezt itt Hammet's Dungeon megcsinálhatnád!
Majdnem elfeledkezdtem róla, pedig jó. Fentebb van egy részletes bemutató videó linkelve. Nem épp a hagyományos felépítésű tömlöcrendszer, rengeteg kincs, kaland és kihívás.
Megnéztem, nem minden helyszín fordítható de soknál a fantáziadra bízhatnád. Egyáltalán nincs sok szöveg benne, a 40 könyvből 4 kb tíz mondatos, a többi pedig egy.
Ez megint több tíz óra plusz, nem langyos játékidőt ad hozzá az alapjátékhoz.
Olvastam, hogy pl. Vuldur Templomában valaki négy órán át bolyongott a követőivel mire kitalált, pedig ha elolvasta volna a feljegyzéseket...

Szerk.: Találtam még kettő nagyon magas minőségű küldetés modot. Olvasgattam a véleményeket és igen kevésszer találkoztam ennyire őszinte dícséretekkel és köszönetnyilvánítással.
A lényeg, hogy eltérnek a sablonos kazamata rendszerektől a helyszínek, remek hangulat, nagyon jól szórakozol, érdekes szereplők-viccesek is, remek színészi beszédhangok, ütős zenék, legendához hű környezet, minőségi öltözékek és fegyverek, egyedi ellenfelek... Nem nagyszabású vaskos kötetek, inkább végig izgalmas, rövid kis novellák.
The Cheese of Ages by Merte
CONAN Hyborian Age by PROMETHEUS
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Nem tűnik túl nehéznek, rövidebb is, mint amit fordítok. Még egy könyv van hátra ebből, átnézem az egészet, aztán megpróbálom lefordítani Hammet útvesztőit
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Előre is köszönöm!

szerk. Megyek, még egy órácskát dolgozok. :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Spell Research - Varázslatkutatás

Ezzel a beépülővel a varázslatok többé nem egyszerű igék és trükkök. Mindegyik egyedi és minden varázsló kissé másképp mondja őket. Ahelyett, hogy azt tanulmányoznád, miből állnak a varázslatok, azt kell vizsgálnod, hogyan hívod elő és manipulálod a mágiát. Ezek az archetípusok, vagyis az elemek és a technikák, amelyeket meg kell értened, hogy varázsolhass. Fedezd fel és tanulmányozd őket mindenféle módszerrel. Tölts el néhány napot a tornyodban a saját varázslataidra koncentrálva, vagy bontsd le azt a rengeteg alkímiai összetevőt, melyet felhalmoztál. Ha kedved támad, kerekedj fel és keress ősi szövegeket, könyveket és ereklyéket.

Ha már elég archetípust fedeztél fel és tanulmányoztál, leírhatod a velük kapcsolatos elméleteidet, melyek segítségével megpróbálhatsz varázslatokat alkotni. Ezek az elméletek fogják meghatározni, milyen fajta és milyen erős lesz a varázslatot. Viszont ezzel még koránt sincs vége. A varázslatok megalkotása nem könnyű feladat, szinte biztos, hogy rengeteg próbálkozásodba és erőfeszítésedbe fog kerülni az első varázslatod megalkotása. Még ekkor sem biztos, hogy sikerülni fog. A felhasznált archetípus határozza meg a végső varázslatot, amely a meglévő beépülőidben lévő közül fog kikerülni.

Hasznát veheted az alkímia tudásodnak is, hogy még több tapasztalatot szerezhess, vagy erős alkímiai oldatokat kaphass. Egy lepárlóban vagy egy üstben bontsd elemeire az összetevőidet és ereklyéidet,hogy végeredményül folyékony desztillátumot kapj. Vizsgáld meg ezeket a folyadékokat, miként használhatnád fel a kutatásod során, vagy kísérletezz velük, hogy erős alkímiai összetevőket alkoss belőlük.

A kalandorok sem maradnak ki a jóból, mert ők pedig régi kísérletek és kutatások maradványait találhatják meg szerte a világban, melyekkel növelhetik a tudásukat a varázslatkutatás terén, vagy eladhatják egy jó adag aranyért. Óvatosnak kell lenni, mert ezek az ereklyék a legapróbb érintéstől is összetörnek, mások pedig téged törnek össze.

Elsőre zavaró és nehéz lesz használni, de az MKM menüben részletesen le van írva minden, valamint teljesen testre szabható. Változtathatod az nehézséget, gyorsgombot adhatsz hozzá az eszközeidhez, követheted az előrehaladásod az egyes archetípusok terén

Kompatibilis:
Apocalypse - Magic of Skyrim v8.22 (v9.25 egy opcionális letölthető fájllal kompatibilissé tehető, de működnie kell a 9.40-nel is)
Phenderix Magic Evolved v6.31
Elemental Destruction Magic v1.1.1
Lost Grimoire of Skyrim v1.5
Frostfall v3.X
Requiem v1.9.X
Perkus Maximus v1.7.x
Complete Alchemy and Cooking Overhaul v1.2
Shadow Spell Package v5.02
Caranthir Tower Reborn v3.2
Tentapalooza v1.4
Druid Essentials v1.5
Dawnguard Arsenal v1.1.7h
Epic Restoration v2.1
Useful Alteration v1.2.1
Forgotten Magic Redone v1.6.5
Levitate Revamped v1.2

Letöltés:
Magyar v2.02
Angol (Nexus)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszönjük szépen DR. Úr!

Mai hír, hogy az új CACO 2.0 teljesen készen van, minden patent.
Csak hogy, akkor akarják kiadni, ha a Last Seed kijön a béta változat alól. Az pedig bugos, mint a radai rosseb. :) Az is lesz és hiányos is. Chesko újabb művei egyre hibásabbak, az új Frostfall szét eszi a teljesítményt, több mod esetén főleg de amúgy is rendkívül sok benn a hiba. A kellNekem jóval stabilabb, mint amilyen az LS valaha is lesz, szerintem legalább is. Meg mintha a szerző a Creation Club-ba nyomulna mostanában vagy nem tudom mi van és művei pedig elhagyatottak.
Nekem a CACO a szívem csücske lett, lépten-nyomon előjön a tartalma a játékban és mindig megörvendeztet. Legfeljebb használjuk az 1.2-es változatot, ha nem adják ki mielőtt megöregszünk.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Lefordítottam ezt wak wak matyit pihenésképp. Ha lesz időm megnézem élőben, mert valaki azt írta ha elküldöd nem lehet újra felvenni hordárnak. Mindig akad pár a több tízezerből, aki bénázik. Ha jó, akkor feltöltöm.

Deathskull!
Kicsit megpróbáltam megsürgetni az új 2.0-ás lötybölés változatának kiadását, hátha! :) Szólok ha engednek a 48-ból, elvégre kész van. :twisted:

szerk. Meg azért megnézném a varázslat kutatás mennyit ismer fel belőle. Csak kíváncsiságból. Nem mintha rontana bármely mod értékén a sikertelenség, mert a CACO önmagában több mindennél valaha. Elvégre azért van az alkimista labor meg a konyha. :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull!

Mond már meg léci, hogy ez mi a tökömet jelent: "If using with CCF, then many of the food ingredients (flour, oil, sugar, etc.) have a chance to be found in cupboards (if using a bashed patch, you may need to manually patch the CCF leveled lists to allow CACO's changes to completely overwrite the lists from CCF). "

Ez az új CACO változásjegyzékében van és rá akarok menni. Természetesen használom a CCF-et, még jó de most mit csináljak akkor a CCF modal és hogyan?

szerk. Egy gyerek kérdezte a Nexuson amúgy. De jó, mert erről tudomást sem vettem.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ha használod a CCF-et, a konyhai alapanyagok jó része (liszt, olaj, cukor, stb.) meg fog néha jelenni a kis szekrényekben. Ha Bashed Patch-et használsz, akkor kézzel kell a CACO szintezett listáit, hogy teljesen felülírják a CCF-ét.
Miért baj amúgy, ha megjelenik? Nem kellene? Vagy akkor hol jelennek meg, ha nem ott?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

De én azt nem értem mit jelent ez valójában.
Mi a lófütyit jelent kézzel bepatchelni a CCF szintezett listáit (ha jól értem azt kell, nem a CACO-ét, talán elértetted)??
Hogyan kézzel?
A logikát azt sejtem. Gondolom azért baj ha megjelenik, mert pont az a cél, hogy sehol ne jelenjenek meg, csak a CACO-é.
De mit csináljak kézzel? Van valami a wrye bash-ben egy funkció vagy mi?
Mondom, én azt nem értem eleve, hogy mit akar jelenteni az "utasítás". Te érted mi az, hogy kézzel szintezett lista a bash patch kapcsán?
Nekem totál megállt a tudomány, pedig néztem kigúvadt-kifolyt szemekkel az éjjel :) , akkor se jöttem rá.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Mindegyik illetékes fenn volt többször is a kérdezgetés óta, nem beszélve a közösségről de senki nem válaszol. :roll:
Mi a fene van az emberekkel nem értem. :? Nehéz lenyomni a billenytűket vagy mi a jó túrós, vadlazac szagú fsz van. :) Csak tudják ha ők csinálták a modot.
Fogom mindjárt aztán megfenekelem őket. :lol:

szerk.: Bezzeg ha annyiszor 1 dolcsim lenne, mint amennyiszer azt látom, hogy: "Alig várom, hogy... meg - Át tudnád portolni SSE változatra légyszí!" :mrgreen: Főleg a brutálisabb modoknál vicces, volt aki azt írta: "-Persze aranyom, fogom a nifscopot és átpiszálom neked gyorsan azt a 10 tonna mesh fájlt, hogy ne vágjon ki a SSE és legyártom hozzá a teljesen működőképes skse-t is." :twisted:
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Mondjuk ilyen felhasználónévvel nem csoda, hogy nem válaszolnak :)
Igen, félreértettem, a CCF szintezett listáinak kell felülírnia a CACO-ét, de csak egy részét. A TESVEditben megnéztem, van négy sor a Leveled Item részben, ami erre vonatkozik. Ilyen kezdetű sorokat keress: "CCF_LItemFurnitureCupboard". A CCF-ben viszont nincs ilyen, csak CCF_LItemFurnitureMisc/Dining/Clothing/Food. Egy Bashed Patch-et létrehozva viszont egyik sem került bele, csak amik ütköztek.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta: Igen, félreértettem, a CCF szintezett listáinak kell felülírnia a CACO-ét, de csak egy részét.
Szerintem most ismét félreértetted, mert ha jól értem "to allow CACO's changes to completely overwrite the lists from CCF" a CACO változásainak kompletten felül kell írnia a listákat a CCF-ből és nem fordítva. Vagy én mondom rosszul? Komolyan már nem értem. :(

Néztem már azokat én is de akkor sem tudom a megoldást. Tudok készíteni szintezett listát kézzel a TES5Edittel de semmi értelmét nem látom a végeredmény szempontjából.

Hidd el Gáspár Győző, Terry Black, Steiner Kristóf :mrgreen: névvel is uu. válaszolnak ha válaszolnak, viszont előttem már kérdezték mások is de nekik sem válaszoltak.

szerk. De ha már itt tartunk, akkor te is hozzáadhatnád a nevedet, ösztökélve a készítőket a válaszadásra, mert nem tudjuk mi van! ;)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A lényeg szerintem, hogy ne jelenjenek meg az alapanyagok a kis szekrényekben. De szerintem az sem baj, ha megjelennek.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Teljesen egyetértek, igazából ez nem ütközés, nem okoz hiányosságot stb., de azért érdekel a dolog, szeretném ha elmakognák mire gondoltak! :D
Most már többen is írtak, hogy miért tartják vissza ha kész. Arra számítok, hogy bármelyik nap közzétehetik.

szerk. Azt az útvesztős modot majd össze kellene vetnem a The People Of Skyrim Complete Classic modal, Ignussen csinálja. Írtam is neki újra, hogy hogyan áll. Addig nem akarom feltenni se, amíg nem magyar. Van benne föld alatti mahináció is, remélem nem ütköznek. Elvileg a TES5Edit kimutatja majd ha igen..
GothMan

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: GothMan »

Sziasztok!
Kull, Discordra nézz fel majd, köszi.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Érdekes tapasztalat:

A fordító program új és újabb verziója hibásan jeleníti meg az ékezeteket ha át akarnám tenni a mod fordítást a Skyrim Special változatára. Ez Szófiánál derült ki ugye. A régivel lazán át lehet tenni a SSE változatra.

Amit most tapasztaltam még érdekesebb, frissíteni akarok egy húzósabb plugint egy jóval újabb verziójára: A VMAD quest scripteket a program új és újabb verziója teljesen összekeveri, zölden jelzi de a fordítás teljesen hibás, mert elcsúsznak a sorok de vadul ám, amikor betöltöm a korábbi verzió magyar változatát. Viszont ha fordítóprogram régi változatát használom, akkor a fordítás hajszál pontosan egyezik, minden a helyére kerül. :o
Néztem a beállításokat itt és ott is de nem látok lényegi különbséget. Így egy mod lefordítása, illetve frissítése secperc alatt meg is van. Megnézem max a változásjegyzéket és annak alapján könnyen megtalálom ha került be esetleg új szöveges bejegyzés vagy változott-e esetleg egy régebbi. Nye. :)

Ezt nevezem visszafejlődésnek. Lehet be kell állítani valamit de ez már két elég jelentős, sőt döntő dolog a fordításokat illetően. Szerintem beállítás ide vagy oda de egy fejlettebb változatnak alapból normálisan kellene működni! Nem pedig akadályokat állítani a fordítónak.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Én még nem tapasztaltam, de akkor jelezd a legfrissebb változatnál a hibáknál, gyorsan ki szokta javítani.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ezt a SSE-re való átültetést már biztos javították, mert ezt itt hárman, te, ignussen meg én tárgyaltuk de már hónapokkal ezelőtt.

Ez a másik dolog eddig azért nem tűnt fel, mert egyrészt amíg te nem szóltál addig nem is tudtam, hogy lehet VMAD-ot fordítani a progival és mindig a TES5Edittel fordítottam.
Másrészt kevés modnál van ilyen, hogy a szöveg az esp-ben van ugye de mégis scriptként van jelen. Enai Siaion modoknál az összes ilyen, most épp a Vadmacskánál láttam ezt. Többször ellenőriztem és csak a régi progival jó.

szerk.: Azért mégsem a legújabbról van szó. Most megnéztem November 24.-én adták ki a legújabbat, fogalmam sincs az milyen. Azért ennyire nincs nekem új. Kb. 7-8 verzióval használok régebbit a két napja kiadott változathoz képest, azóta rengeteg bugot javítottak és új funkciókat is kapott a program. Nem is követem, mert nem volt/nincs szükségem kimondottan újabb változatra. A változási jegyzékek meg oly hosszúak, hogy na. Megyek inkább fordítani. ;)
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Bevégeztem, írtam privátban.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull!
Hétvége felé várható esetleg az útvesztős mod honosítása, mi a helyzet vele?
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Üdv!

A KMP melyik verziója érhető el manapság?
Páran megtaláltak ezzel a kérdéssel privátban... ;)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ave Cézár!

Egyik sem huszár, illetve ami igen az nem támogatott. Azt sem tudni már, hogy mi-hogyan van benne. Régi, törölnöm is kellene a linket.
A fejlesztett és javított változat pedig tesztelés alatt van, illetve zajlik a tartalmak bemutatása is.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Igen, hétvégére biztos kész lesz, még két könyv és két négy soros vers van hátra.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ignussen én is írtam!
Itt annyival toldanám, hogy össz-vissz az egész kupacban könyv textúrák és szobor formák (mesh fájlok) íródnak felül de csak, mert ua. használják a pluginok. Ütközést nem látok de azért meg kell recsegtetni élesben is. :D

szerk. Köszi Deathskull!
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Akkor hétfőtől beszállnék arra a tesztelésre ha van olyan állapotban!?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ezt örömmel fogadom!
Még várok Deathskulltól egy honosítást de azzal együtt már összerakhatok egy teszt változatot. Meg azért van még mit beállítanom bőven.
Az még hagyján, hogy van benne lefordítatlan plugin de van olyan is, amit még ki sem próbáltam.
Példának okáért a Szintlépés és tapasztalati pont elosztás csak alvás után modot is csak tegnap próbáltam ki.
Most már minden benne van, ami a Bethesda Creation Club Survival modban, csak itt minden működik is ahogy kell. :)
Amikor sikerült összeraknom a teszt változatot, akkor jelezni fogom!

Addig is ami kelleni fog:

1. Frissen telepített Skyrim Legendery Edition.
2. Eredeti esetén remélhetőleg a Steam nem a Program Files (x86) mappában van, mert az nem egészséges.
3. Virágbolti esetén pedig szintén nem szabad oda telepíteni. Bárhová mehet pl. a C meghajtóra (ahol nálam a rendszer is van).
4. Majd egyszer el kell indítani a Launchert.
5. Utána pedig telepíteni kell az innen letölthető magyarítást. Csak a magyarítás fájljai kellenek, a többi plugin (SkyUI, USLEP Patch) mellől ki kell venni a pipát.

Erre utána pikk pakk felmegy majd a mod pack.
bittorlo

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: bittorlo »

Szia!
5. pontnál, csak a vik magyarosítás is elég, ugye?
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull!
Készítettem aegy honosított Notice Board textúrát, érdekel?

ignussen
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

bittorlo írta:Szia!
5. pontnál, csak a vik magyarosítás is elég, ugye?
Üdvözlöm uram!
Nem, nem és nem. Az kell amit leírok ha más kellene, akkor azt írnám oda tudod?! Ha már láttál élőben KMP-t-bármelyiket, akkor tudhatod abban alapból benne van a Vik féle magyarítás. Az itteni a magyar cégérek, útjelzőtáblák stb. miatt is szükséges.


Ignussen!
Ez nem kérdés! ;)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Off Topic
Tesztelés közben farkasokkal keveredtem harcba. Íjjal becéloztam a velem szemben sebesen közeledő alfát. Majd épp mikor megereszteném a nyilat, féloldalról pofacsattogás hallattszik és elrántva az irányzékot kilőttem a nyilat, ami a szervezetten oldalba támadó, másik farkasnak a bal melső lába tövébe fúródott.
Egy nagyobb húzóerejű saját, kézzel készített, az átlagnál jóval több fontos íjat használtam.
A lényeg: A szemből támadó farkas is már elrugaszkodott és rámvetette magát, miközben a meglőtt társa hangos vonítás közepette megpördült a levegőben. Nagy lendülettel támadott de a találat eltérítette és megpördülva a hátsó lábai pont a szemből érkező alfa pofájába csapódtak. Hatalmas reccsenés és nyüszítés, nyak törik, vér fröccsen a közeli sziklára és két hulla a lábaim előtt. Mindez filmszerűen lassítva és jó szögben mutatva, (nem álmodtam) mert a CDO belassította a kilőtt lövedéket és ez által az egész jelenetet.
Pár percig csak lestem ki a lyukon. Számos, ilyen megismételhetetlen jelenet zajlott már le a szemem előtt, ami több, egymással összedolgozó módosítónak köszönhető és ilyeneket sehol máshol nem tapasztaltam.
Főként harcokban, láthatatlan, sok oldalú dobókockák gurulnak számos tényező által meghatározva és olykor ilyen eredményeket produkálnak.
Gondoltam elmesélem ha már felvenni nem tudtam.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Vettem az ukázt királyom!

Steam a D: meghajtóra telepít nálam mindent.
Hétfőre akkor ezeket megoldom.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Még egy lépéssel gyorsíthatod majd a folyamatot.

1. Le kell tölteni a betöltési sorrend optimalizálót, a LOOT-ot innen.
2. Telepíteni kell és egyszer futtatni és megpörgetni. Ha ismeretlen, akkor majd megmutatom de a discordon többen is vágják csak kérdezz!.
3. Aztán majd az lesz a feladat, hogy pl. Total Commander használata esetén--->Beállítások--->Általános b.--->Képernyő--->Látszik a rejtett/system fájl bekapcs.
4. Így már látható és elérhető lesz egy un. yaml fájl felülírása, ami itt található majd meg: c:\Users\Neved\AppData\Local\LOOT\Skyrim\
5. Itt kell majd felülírni az egyiket az általam mellékeltel, ami egy előre megszerkesztett betöltési sorrendet tartalmaz. Ez által garantált az egyezés.

Ezután, már nem a mod pack telepítésekor köll keresgélni a dolgokat.
Egyébként más tennivaló nem is nagyon van, a többit elvégzi a kompjúter. :D
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull!

A korábbi linken megtalálod, amit levélben küldtem.

Addig is egy kép róla:
Kép
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Rendben hétfőre ezen is túl leszek.
Ismerem a LOOT-ot csak régen használtam... ;)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Frissítettem az ESM-ESM Fordítót v3.10-re, a szokásos linken megtaláljátok.

Hammet's Dungeon Packs - Hammet kazamata csomagja:

17 rejtélyesebbnél rejtélyesebb kazamatát tartalmaz, melyekhez elirányíthatnak a véletlen küldetések is.

Magyar v1.2
Angol (Nexus)
left77
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. ápr. 5., kedd 8:57

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: left77 »

[Frissítettem az ESM-ESM Fordítót v3.10-re, a szokásos linken megtaláljátok.]
Bazinagy danke!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Pénteken beszippanott a Total War A. és most dobott ki. Kellett már a szórakozás ... Húú a jó életbe mi volt ott! Vérszomjas Imperátor lettem! :twisted: Ott is tudják, a szkítiai íjászoknak vérükben van a nyilazás.
Nagyon off:-Amúgy imádnivaló a szellemi nyomor azon szintje, amikor az elit római gyalogosaimmal egyedül feltartok 5x-ös túlerőt egy jó pozícióban és győznénk, de valami szövetséges hülye gyerek halomra nyilaz. Amikor már 10-en akárhányszor hozott össze a sors ilyen toprongyokkal, akkor tettem le a gyalogos egységek irányításáról. Felsőbb szinten már ritka az ilyen idióta, ott inkább csak tehetségtelen, elképzelések nélküli "politikusok" vannak. Valaki nem gyünne majd küzdeni? Távolsági fegyverekben jártas vezérem van. :mrgreen: Na mindegy, most fogom folytatni a mod pack készítést.

Deathskull!
Az 1.2 az elírás vagy most tényleg az, mert 1.3 az uccsó?
Egyébként hálás köszönet érte!

szerk. Letöltöm én is a fordítót. :)
Válasz küldése