Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Volt egy kis gond, a patchekkel, mert kettő Sneak Tools esp van, ami mindkettő elvileg kellene. CCF mappában és most jött az Ordinator is, most akkor ugye melyik kell?
Bár scriptes mod és én ilyeneket inkább soha nem vonok össze de elvileg jó lett. Az eredetit élből töröltem és a maradék 3 esp-t vontam össze (a CCF-ben kettő volt+a WAFR patch). Ebből lett 1 esp és ehhez jön a Sneak Tools.esp az Ordinator patch-ből.
Remélem jó lesz, mert nincs más megoldás..elvileg jó.
Bár scriptes mod és én ilyeneket inkább soha nem vonok össze de elvileg jó lett. Az eredetit élből töröltem és a maradék 3 esp-t vontam össze (a CCF-ben kettő volt+a WAFR patch). Ebből lett 1 esp és ehhez jön a Sneak Tools.esp az Ordinator patch-ből.
Remélem jó lesz, mert nincs más megoldás..elvileg jó.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Majd lesz még egy utolsó modköteg amit szeretnék beépíteni;
Lelövöm a poént, de a videóban magad is hallhatod majd az érvelést.
A potik méretét és súlyát illetően lenne egy két mod amit még érdemes lenne(lehet) alkalmazni.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50857/?
Ez még beleférhet? Mondom majd lesd meg a vidit és utána megvitatjuk.
Éjfél körül kerül fel szerintem.
Lelövöm a poént, de a videóban magad is hallhatod majd az érvelést.
A potik méretét és súlyát illetően lenne egy két mod amit még érdemes lenne(lehet) alkalmazni.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50857/?
Ez még beleférhet? Mondom majd lesd meg a vidit és utána megvitatjuk.
Éjfél körül kerül fel szerintem.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
ÁÁÁ köszönöm, hogy szóltál Amit linkeltél az pont kizárt, mert öreg mint az országút(az Alkímia nagyjavítás erre érzékeny, nincs patch) de sebaj, én már korábban nemrég gondoltam erre és le is fordítottam: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/78748/? csak épp elfelejtettem.
Ez kis itókás verzió. Folynak benne a löttyök(animált), sőt pl. a méreg vagy bármi erősségétől függően változik a sűrűsége és a színe egyaránt. Ezen felül van hozzá CACO patch. Ennyit tudok tenni.
Ez egy újabb verziója, szóval frissítenem kell de megoldom.
OFF/Vártam a vidit de 4-kor kelek és most azonnal fel kell borulnom, holnap folyt.köv.
Ez kis itókás verzió. Folynak benne a löttyök(animált), sőt pl. a méreg vagy bármi erősségétől függően változik a sűrűsége és a színe egyaránt. Ezen felül van hozzá CACO patch. Ennyit tudok tenni.
Ez egy újabb verziója, szóval frissítenem kell de megoldom.
OFF/Vártam a vidit de 4-kor kelek és most azonnal fel kell borulnom, holnap folyt.köv.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Rendben, bár jobban örülnék a nagyobb méret és súlycsökkenésnek.
Talán lesz még kompatibilis mod.
Ja közben látom kicsi üvegek...
Talán lesz még kompatibilis mod.
Ja közben látom kicsi üvegek...
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Deathskull
A hozzászólásod nem bizonyult feleslegesnek és értő fülekre talált. Tudnád frissíteni Sneak Tools Ordinator patch-et?!
Köszi!
A hozzászólásod nem bizonyult feleslegesnek és értő fülekre talált. Tudnád frissíteni Sneak Tools Ordinator patch-et?!
Köszi!
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Kb. 50 könyv van még hátra (Széltető, Fehércsermely és Télvára városaihoz kapcsolódóak). Ez soknak tűnhet, de összesen 280 körül van. A küldetések és a többi viszont már le van fordítva.Kull írta: Ignussen
Lehet tudni valamit a Notice B. modról, hogy hogyan áll?
Egyébként van egy javított verzió is, mert állítólag a polgármentéses küldetésben van bug, így az egy javításban ki lett véve. Ha megleszek, akkor mindkettőt felteszem. Csak lassan haladok. Mostanság sok a túlóra meg ilyenek.. de igyekszem.
Lefordítottam egy immersive-t is a Player Headtrackinget, érdekel, illetve. a Wonders of Weather-t.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Értem köszi!
PH nem, mert azt tudja a belsőnézetes mod, a WoW sem, mert elég a Purity II a valódi menedékkel.
Szófiáért viszont köszönet!
PH nem, mert azt tudja a belsőnézetes mod, a WoW sem, mert elég a Purity II a valódi menedékkel.
Szófiáért viszont köszönet!
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Leghamarabb holnap délután, most nem otthonról és nem saját gépről vagyok.Kull írta:Deathskull
A hozzászólásod nem bizonyult feleslegesnek és értő fülekre talált. Tudnád frissíteni Sneak Tools Ordinator patch-et?!
Köszi!
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Vettem és köszönöm!
Megyek megcsinálom az italos modot.
Megyek megcsinálom az italos modot.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Szóval milyen módok várhatóak jelenleg, és mit tudnak?
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ahogy ígértem, frissítettem a Sneak Tools-Ordinator patchet.
- AdamSmasher
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2016. aug. 24., szer. 7:21
- Tartózkodási hely: Tamriel
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Üdv mindenki!
Valaki le tudná fordítani az Open Cities modot? Már próbálkoztam modokat fordítani, de valamiért nem akarja betölteni a fordításokat. Valaki tudna ebben is segíteni?
Nagyon megköszönném.
Valaki le tudná fordítani az Open Cities modot? Már próbálkoztam modokat fordítani, de valamiért nem akarja betölteni a fordításokat. Valaki tudna ebben is segíteni?
Nagyon megköszönném.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszönet érte!Deathskull írta:Ahogy ígértem, frissítettem a Sneak Tools-Ordinator patchet.
Amúgy nem is kellett semmit sem összevonni, mert jó az ahogyan van.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Hali.
Ha ezeket ilyen sorrendbe rakom betöltési sorban az úgy jó lesz?
1. Better Vampires 7.0 - Jobb Vámpírok 7.0 honosítás (Prttp)
2. Royal Bloodline - Királyi vérvonal honosítás (Prttp)
3. DVA Dynamic Vampire Appearance - DVK Dinamikus Vámpír Külső honosítása (Kull)
4. RaceCompatibility for Skyrim and Dawnguard - Egyedi faj kompatibilitás honosítás (Prttp)
kell-e új játékot indítani miattuk vagy már meglévőt nyugodtan lehet folytatni?
továbbá a climates of tamriel legfrissebb magyar verziójához kérhetnék szépen 1 letöltési linket?
válaszokat előre is köszönöm.
Ha ezeket ilyen sorrendbe rakom betöltési sorban az úgy jó lesz?
1. Better Vampires 7.0 - Jobb Vámpírok 7.0 honosítás (Prttp)
2. Royal Bloodline - Királyi vérvonal honosítás (Prttp)
3. DVA Dynamic Vampire Appearance - DVK Dinamikus Vámpír Külső honosítása (Kull)
4. RaceCompatibility for Skyrim and Dawnguard - Egyedi faj kompatibilitás honosítás (Prttp)
kell-e új játékot indítani miattuk vagy már meglévőt nyugodtan lehet folytatni?
továbbá a climates of tamriel legfrissebb magyar verziójához kérhetnék szépen 1 letöltési linket?
válaszokat előre is köszönöm.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Szerintem ez a betöltési sorrend jó, bár én LOOT-tal szoktam sorba tenni (aztán módosítom, ha azt írja a készítő, hogy másképp kell). Az elsőnél van egy kompatibilitás fájl a másodikhoz, azt utánuk töltsd be. Én mindenképp új játékot javaslok (A Királyi vérvonal miatt, mert módosítja a képzettségfát), bár nem írja egyiknél sem.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Talán jobb ha a RaceCompatibility for Skyrim and Dawnguard van legelöl(mondjuk az esm fájlja amúgy is legfelül lesz), mert a Better Vampires pl. megköveteli.
De mindegy csak is a LOOT a biztos, amit Deathskull írt.
U.I.: Egyébként a RaceCompatibility for Skyrim and Dawnguard modban meglehetősen sok az angol szöveg, a script fájlok abszolúte nincsenek lefordítva sajnos! És a Better Vampires moddal is kissé hasonló a helyzet.
De mindegy csak is a LOOT a biztos, amit Deathskull írt.
U.I.: Egyébként a RaceCompatibility for Skyrim and Dawnguard modban meglehetősen sok az angol szöveg, a script fájlok abszolúte nincsenek lefordítva sajnos! És a Better Vampires moddal is kissé hasonló a helyzet.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Értem, köszönöm a válaszokat.
Holnap akkor tesztelgetem 1 kicsit és majd meglátjuk mi lesz a végeredménye.
Kull ami tied illeti az nyugodtan mehet másik háromtól függetlenül is igaz?
Holnap akkor tesztelgetem 1 kicsit és majd meglátjuk mi lesz a végeredménye.
Kull ami tied illeti az nyugodtan mehet másik háromtól függetlenül is igaz?
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ami engem illet nyugodtan mehet. Amúgy a megmaradt angol nyelvű scriptek nem fogják beangolosítni a játékot, 0,1%-ban sem
Deathskull
Úgy döntöttem, hogy a lite KMP 2-ben maradnak a balkezes gyűrűk. Egyrészt sokat melóztál velük, másrészt pedig kegyetlen jó modok, jól passzol mindenhez és jól is működik.
A dzsevelery mod, majd megy a teljesbe.
Deathskull
Úgy döntöttem, hogy a lite KMP 2-ben maradnak a balkezes gyűrűk. Egyrészt sokat melóztál velük, másrészt pedig kegyetlen jó modok, jól passzol mindenhez és jól is működik.
A dzsevelery mod, majd megy a teljesbe.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
rendben akkor tieddel kezdem és értem, ha nem teszik vissza angolra akkor nincs is baj velük. köszönöm.Kull írta:Ami engem illet nyugodtan mehet. Amúgy a megmaradt angol nyelvű scriptek nem fogják beangolosítni a játékot, 0,1%-ban sem
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Hát, a Balkezessel nem sok munka volt, ha a Magával ragadó ékszerekkel összehasonlítjuk. Egyébként ez is napokon belül kész, a versbe foglalt könyv le van fordítva, a receptek nagy része is.Kull írta: Úgy döntöttem, hogy a lite KMP 2-ben maradnak a balkezes gyűrűk. Egyrészt sokat melóztál velük, másrészt pedig kegyetlen jó modok, jól passzol mindenhez és jól is működik.
A dzsevelery mod, majd megy a teljesbe.
Itt van a Tamriel éghajlatai v5.0 magyarul, és a téliesített verziója.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Hát jó persze, az Immersive Dzsev azért messze a legnagyobb dobás, még méretre is Megvárom akkor a teljesen kész honosítást.
Még 1GB-tal nagyobb lesz a KMP 2
Mondjuk kissé zavarban vagyok: "-Exclude both Immersive Jewelry.esp and this patch from your Wintermyst Patching process, then reactivate and load this patch after. Remake Bashed Patch with Immersive Jewelry included after making WintermystPatcher.esp if you choose to use proccer at all."
Kapcsoljam ki Immersive Jewelry.esp-t és e mod WintermystPatch-ét. Tehát hagyjam ki a Wintermyst patchelésből. Eztán készítsek új Bashed Patchet, amiben minden benne van.
Csak eddig ugye úgy volt, hogy a Wintermyst patchelésben benne volt, a már előtte elkészített Bashed Patch. Most akkor nem lesz ha jól értem hanem fordítva?
Még 1GB-tal nagyobb lesz a KMP 2
Mondjuk kissé zavarban vagyok: "-Exclude both Immersive Jewelry.esp and this patch from your Wintermyst Patching process, then reactivate and load this patch after. Remake Bashed Patch with Immersive Jewelry included after making WintermystPatcher.esp if you choose to use proccer at all."
Kapcsoljam ki Immersive Jewelry.esp-t és e mod WintermystPatch-ét. Tehát hagyjam ki a Wintermyst patchelésből. Eztán készítsek új Bashed Patchet, amiben minden benne van.
Csak eddig ugye úgy volt, hogy a Wintermyst patchelésben benne volt, a már előtte elkészített Bashed Patch. Most akkor nem lesz ha jól értem hanem fordítva?
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Szóval először készítesz egy Bashed patchet, majd az Immersive jewelry-t+ a IJ-Wintermyst patchet kihagyod a Wintermyst patchelésből, utána mindkettőt aktiválod, majd az IJ-Wm patchet utánuk töltöd be és újraépíted a Bashed patchet (nem kell törölni, csak Rebuild), hogy az ékszereket szét tudja osztani a játék (a Wintermysthez azért nem kellett, mert abban volt olyan funkció beépítve, ami működött anélkül is).
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszönöm, így fogok majd tenni!
Gondolom a telepítésnél lesz lehetőség a slot variálásra, majd arra is oda kell figyelnem.
Most így látatlanban még jár az agyam, hogy pl. a Bashed Patch után ha kiiktatom a Immersive jewelry-t+ a IJ-Wintermyst patchet, a Wintermyst patchelés előtt, akkor a Bashed Patch nem e fog hibát(hiányt) jelezni.?
De gondolom élőben gördülékenyebb lesz adolog.
Gondolom a telepítésnél lesz lehetőség a slot variálásra, majd arra is oda kell figyelnem.
Most így látatlanban még jár az agyam, hogy pl. a Bashed Patch után ha kiiktatom a Immersive jewelry-t+ a IJ-Wintermyst patchet, a Wintermyst patchelés előtt, akkor a Bashed Patch nem e fog hibát(hiányt) jelezni.?
De gondolom élőben gördülékenyebb lesz adolog.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az első Bashed patchnél ne legyen bekapcsolva az IJ és az IJ+Wm patch. Nem, nincs lehetőség, sajnos rögzített, ezért írtam a slot számokat, mi hova megy. A DSR-rel kell variálni (azt is oda írtam, hova érdemes).
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszi Deathskull, így már könnyedén elboldogulok majd!
Egyébként azt fogom tenni, hogy a left/shield biped slot: a 60.-ról megy a 47.-re
és a Right biped slot pedig: megy a 44.-ről a 49.-re.
Így értelmeztem az útmutatódat.
Egyébként azt fogom tenni, hogy a left/shield biped slot: a 60.-ról megy a 47.-re
és a Right biped slot pedig: megy a 44.-ről a 49.-re.
Így értelmeztem az útmutatódat.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Deathskull, frissült az Immersive Jewelry mod! Lényegében minden bug javítva.
Ja és légyszi írd meg, hogy hogyan fordítsam le ezt: Silversmith's Bar köszi! Az Exchange currency IJ patch-hez kell.
U.I.: Misc-ként van megjelölve a pénzváltással kapcsolatosan, tehát én Ezüstmíves kötvénynek, kamarának vagy valami hasonlónak gondolnám.
Ja és légyszi írd meg, hogy hogyan fordítsam le ezt: Silversmith's Bar köszi! Az Exchange currency IJ patch-hez kell.
U.I.: Misc-ként van megjelölve a pénzváltással kapcsolatosan, tehát én Ezüstmíves kötvénynek, kamarának vagy valami hasonlónak gondolnám.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sehogy, mert már megtettem (és frissítettem is az Exchange currency-t v3.0-ra). Frissítettem az Immersive Jewelry-t v1.04-re és a mellékelt Wintermyst patchet (egy csomó cetli és egy könyv kész lett, még kettő hátra van), valamint a Magával ragadó polgárokat is v0.3.5.1a-ra
Exchange currency v3.0 (magyar)
Exchange currency - Immersive Jewelry patch
Viszont kellene nekem egy okos ember, aki megmondja, hogy írjam át az interface/skyui/config.txt-t, hogy ne így jelenjen meg a szöveg (benne hagytam az eredetit is átnevezve):
Exchange currency v3.0 (magyar)
Exchange currency - Immersive Jewelry patch
Viszont kellene nekem egy okos ember, aki megmondja, hogy írjam át az interface/skyui/config.txt-t, hogy ne így jelenjen meg a szöveg (benne hagytam az eredetit is átnevezve):
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Deathskull
Hatalmas köszönet, enyhén szólva nem semmi a teljesítményed!
De ezért én sem tökölök..szóval:
Elég húzós volt a téma, éjjel két órát ha aludtam és közben majdnem elbőgtem magam.
Amikor a Wintermyst és a Bashed Patch már ekkora brutál mennyiséget tartalmaz, nálam a DSR Patcher 100-ból 100x összeomlik. A more heapspace opciók pedig mem indulnak, mert a Dual Sheath Patch esp-t nem találják stb.(nem ma kezdtem de leszivattak.)
Végül a SUM-mal sikerült, amit még soha nem használtam eddig. Ez már a végső elkeseredés pillanataiban volt....
1.Írta a készítő, hogy kell TES5Merge is a konténerek és a bűvölések miatt. Pipa.
2.Viszont az első Bashed Patch-nél ugye már ki is kellet lőni, mert hiányolta az IJ-t és társait. Pipa.
3.Lement a Wintermyst Patch is. Pipa.
4.Na itt jött az első fejberúgás, ugyan is az IJ-t a Bashed Patch magától nem jelöli be Két órába telt utánaolvasni, megcsinálni és meggyőződni. De amúgy könnyű volt csak még nem csináltam ilyet ennek előtte.Pipa.
5.Aztán jött a DSR patchelés, erről írtam feljebb.Pipa.
Végül minden megy, teszteltem de levert a víz rendesen.
Érdekes, az ékszereknél van ugye ez a hiba. Csak ott, ahol ékezetes a betű. Ha jól láttam csak az amulett, ami ugye jó.
Meg kellene nézni más fordítást ha van, illetve Vik-nek kéne írni. Ő vágja ezt a témát, ugye a SkyUI-t honosította. Remélem megoldódik.
A Magával ragadó polgárokat tegnap letöltöttem de a v0.3.2.3, a régebbi neve volt a csomagnak. Gondolom még nincs átnevezve.
Ennyire jutottam..végül is minden sikerült.
Hatalmas köszönet, enyhén szólva nem semmi a teljesítményed!
De ezért én sem tökölök..szóval:
Elég húzós volt a téma, éjjel két órát ha aludtam és közben majdnem elbőgtem magam.
Amikor a Wintermyst és a Bashed Patch már ekkora brutál mennyiséget tartalmaz, nálam a DSR Patcher 100-ból 100x összeomlik. A more heapspace opciók pedig mem indulnak, mert a Dual Sheath Patch esp-t nem találják stb.(nem ma kezdtem de leszivattak.)
Végül a SUM-mal sikerült, amit még soha nem használtam eddig. Ez már a végső elkeseredés pillanataiban volt....
1.Írta a készítő, hogy kell TES5Merge is a konténerek és a bűvölések miatt. Pipa.
2.Viszont az első Bashed Patch-nél ugye már ki is kellet lőni, mert hiányolta az IJ-t és társait. Pipa.
3.Lement a Wintermyst Patch is. Pipa.
4.Na itt jött az első fejberúgás, ugyan is az IJ-t a Bashed Patch magától nem jelöli be Két órába telt utánaolvasni, megcsinálni és meggyőződni. De amúgy könnyű volt csak még nem csináltam ilyet ennek előtte.Pipa.
5.Aztán jött a DSR patchelés, erről írtam feljebb.Pipa.
Végül minden megy, teszteltem de levert a víz rendesen.
Érdekes, az ékszereknél van ugye ez a hiba. Csak ott, ahol ékezetes a betű. Ha jól láttam csak az amulett, ami ugye jó.
Meg kellene nézni más fordítást ha van, illetve Vik-nek kéne írni. Ő vágja ezt a témát, ugye a SkyUI-t honosította. Remélem megoldódik.
A Magával ragadó polgárokat tegnap letöltöttem de a v0.3.2.3, a régebbi neve volt a csomagnak. Gondolom még nincs átnevezve.
Ennyire jutottam..végül is minden sikerült.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
A moreheapspace azért nem megy, mert nem találják a Java útvonalát. Mivel a MO 32 bites, ezért a "More Heapspace - 32Bit.bat"fájltt kell használni, és a következő sort beleírni (egyszerű jegyzettömbbel vagy Notepad++-szal szerkeszthető):
"C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_101\bin\javaw.exe" -Xmx1024m -jar "Dual Sheath Redux Patch.jar" "-NOSTREAM"
A félkövérrel kiemelt változik, attól függően, hányas Javát használsz (jelen esetben 8-as verzió, 101-es frissítés)
A Magával ragadó polgárokat töltsd le újra, valamiért megszakadt a feltöltés. A SkyUI config.txt-nél a kódolásokat kellene próbálgatni szisztematikusan, mert van amelyiknél minden ékezet rossz, míg a másiknál csak az ő és az ű betű, melyeket o/u-ra ír át, de a többi látszik.
"C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_101\bin\javaw.exe" -Xmx1024m -jar "Dual Sheath Redux Patch.jar" "-NOSTREAM"
A félkövérrel kiemelt változik, attól függően, hányas Javát használsz (jelen esetben 8-as verzió, 101-es frissítés)
A Magával ragadó polgárokat töltsd le újra, valamiért megszakadt a feltöltés. A SkyUI config.txt-nél a kódolásokat kellene próbálgatni szisztematikusan, mert van amelyiknél minden ékezet rossz, míg a másiknál csak az ő és az ű betű, melyeket o/u-ra ír át, de a többi látszik.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ezt "C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_101\bin\javaw.exe" -Xmx1024m -jar "Dual Sheath Redux Patch.jar" "-NOSTREAM" hová kell beírni pontosan(macskakörömmel együtt?) A 32Bit.bat fájlt kell szerkeszteni? Ezt azért megpróbálnám, de mondjuk a SUM az jól működik, szépen és gyorsan fut a patchelés.
Köszi megoldotta, amit írtál. Csak először 1 helyen, egyel több helyet hagytam ki és már ezért nem indult. De jó, így jobban szeretem!
A Magával ragadó polgárokat letöltöm.
A SkyUI config.txt-nél pontosan mely kódokat írogatot át, csak mert megpróbálnám én is?
Köszi megoldotta, amit írtál. Csak először 1 helyen, egyel több helyet hagytam ki és már ezért nem indult. De jó, így jobban szeretem!
A Magával ragadó polgárokat letöltöm.
A SkyUI config.txt-nél pontosan mely kódokat írogatot át, csak mert megpróbálnám én is?
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Alulról a negyedik bekezdés, minden sor végén ott a kategória név a szimpla macskakörömbe. Kipróbáltam az UTF-8, ANSI, Windows-1252 kódolást, ő/ű és õ/û ékezettel. Egyik sem volt tökéletes.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
A nem tökéletes alatt pontosan mit értesz? Csak sejdítésem van..
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Biztos volt még olyan kombináció, amit nem próbáltam. Ez milyen kódolásban van?
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Én pont véletlen elsőre erre nyomtam a háromból. Csak simán megnyitottam(F4) és a 'Csökkenő helyiértékű (big endian) Unicode-ra kattintottam(mentés másként.)
Én vagyok a te okos embered
Én vagyok a te okos embered
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az UTF-8 nem egyenlő az Unicode-dal, azt nem próbáltam még. A Notepad++-ban ez a z UCS-2 (Big Endian). Így tökéletesen emgjelennek nálam is. Viszont még mindig nem tökéletes abban, hogy nem mindegyik van kategorizálva (karkötők, nyakékek, nyakláncok jó része, csak egy - karakter jelenik meg).
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Tudtam, illetve sejtettem. Mondjuk ez engem már igazából nem zavar..az eredetinél ott minden klappolhat?
Csak mondom, hogy több ilyen csicsa Lover's Lab-os , több darabos cuccnál ez az eredeti modoknál is előfordult. Amikor rengeteg sok különféle slot-ot kell úgymond felhasználnia a modnak.
Csak mondom, hogy több ilyen csicsa Lover's Lab-os , több darabos cuccnál ez az eredeti modoknál is előfordult. Amikor rengeteg sok különféle slot-ot kell úgymond felhasználnia a modnak.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Nem tudom, nem néztem, szerintem valami kulcsszó hiányzik a tárgyakról, ami miatt nem tudja a SkyUI besorolni. Mindenesetre feltöltöttem a javított változatát, a cetlik kész vannak, hála Bernáth István Hávamál (A Nagyságos szava) (egy viking korabeli Edda vers) fordításának (ugyanis ennek részleteit tette bele a készítő a papírfecniken lévő receptekbe). Már csak a két könyv van hátra (20 és 14 ezer karakter). Megvan a hiba oka, az ISC és az ISC-CACO patchben hibásak a kulcsszavak, ezt a készítőnek kell majd javítania. Igen, jól gondoltam, ott volt a hiba, már javítva is van, előttem már jelezték. Viszont a Bashed Patchet szerintem újra kell építeni, hogy ne maradjanak meg abban is a rossz kulcsszavak.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Rendben, köszönet!
Ha kész leszel a könyvekkel, akkor sebtiben összerakom a végleges változatot.
Addig még kipróbálok ezt-azt.
Ha kész leszel a könyvekkel, akkor sebtiben összerakom a végleges változatot.
Addig még kipróbálok ezt-azt.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az eredeti mod a hibás de látom, hogy már javította a szerző. (Frissült a CACO and ISC Patches combined into one .esp patch is).
Csak majd írd le, hogy pontosan mely fájlokat töltsük le a honosításon kívül, mert én már megkavarodtam.
Csak majd írd le, hogy pontosan mely fájlokat töltsük le a honosításon kívül, mert én már megkavarodtam.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az eredetiben jók voltak a kulcsszavak, az egyesített patchben nem.
Attól függ, melyik modot használod a kettő közül. Ha van Immersive Sounds Compendium és CACO, akkor elég az egyesített, nem kell a másik kettő. (A sima ISC-s nek is ugyanez a hibája, szóval meg kell várni míg feltölti, ha valaki a CACO-t nem használja.)
Attól függ, melyik modot használod a kettő közül. Ha van Immersive Sounds Compendium és CACO, akkor elég az egyesített, nem kell a másik kettő. (A sima ISC-s nek is ugyanez a hibája, szóval meg kell várni míg feltölti, ha valaki a CACO-t nem használja.)
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Értem, akkor nekem az egyesített kell majd és szedhetem le az új alap modot is
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
The Notice Board - Hirdetőtábla
Leírás:
Minden nagyobb város fogadója előtt egy hirdetőtáblát, melyről radiáns küldetések vehetőek fel.
Ez a mod alternatív ismétlődő küldetéseket ad a játékhoz.
Küldetések:
- Tárgy visszaszerzése
- Hozzávaló gyűjtés
- Érc gyűjtés
- Prém gyűjtés
- Sárkány vadászat
- Páncél gyűjtés
- Fejvadász küldetések
- Tárgy szállítása
- Polgárok megmentése
- Megszökött bűnözők kézre kerítése
- Nyomozati küldetés.
- Érdekes történetekre is lelhetsz a helyiekről és az adott területről.
A csomag tartalmaz egy pluszt is: 05 Simple fix for the Notice board. No more rescue citizen mission-79296-1-0
Többen jelezték, hogy a polgármentéses küldetés sok helyen bugos, emiatt ez kivételre került.
Így jobb ha ezt a verziót használod!! Csak írd felül az eredeti modult!
Szükséges kiegészítők:
SKSE, SkyUI/Dragonborn
Verzió:
v2.2
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 70142
Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.
Ha régebbi verziód van, akkor előbb azt el kell távolítani!
Leírás:
Minden nagyobb város fogadója előtt egy hirdetőtáblát, melyről radiáns küldetések vehetőek fel.
Ez a mod alternatív ismétlődő küldetéseket ad a játékhoz.
Küldetések:
- Tárgy visszaszerzése
- Hozzávaló gyűjtés
- Érc gyűjtés
- Prém gyűjtés
- Sárkány vadászat
- Páncél gyűjtés
- Fejvadász küldetések
- Tárgy szállítása
- Polgárok megmentése
- Megszökött bűnözők kézre kerítése
- Nyomozati küldetés.
- Érdekes történetekre is lelhetsz a helyiekről és az adott területről.
A csomag tartalmaz egy pluszt is: 05 Simple fix for the Notice board. No more rescue citizen mission-79296-1-0
Többen jelezték, hogy a polgármentéses küldetés sok helyen bugos, emiatt ez kivételre került.
Így jobb ha ezt a verziót használod!! Csak írd felül az eredeti modult!
Szükséges kiegészítők:
SKSE, SkyUI/Dragonborn
Verzió:
v2.2
Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 70142
Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.
Ha régebbi verziód van, akkor előbb azt el kell távolítani!
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszönet, nagy-nagy köszönet!
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Üdv. Dr. Úr!
Szeretném megkérdezni, hogy jelenleg hogyan áll a magával ragadó dzsulirys? Tudok-e majd esetleg már este felé dolgozni a teljesen kész verzióval?
U.I.: Csak mert most lenne időm összerakni és utána neki is állok a teljesnek, kezdve egy jó húzós fordítással(Skyrim Ascendancy Engine.)
Lengyel már van, az alapján fogom megpróbálni. Csak előbb legyen rendben a mi kis remekművünk. ..aztán folytatom.
szerk.: Elkezdtem a fordítást és nagyon belelendültem. Óránként idenézek hátha..és akkor váltok.
Szeretném megkérdezni, hogy jelenleg hogyan áll a magával ragadó dzsulirys? Tudok-e majd esetleg már este felé dolgozni a teljesen kész verzióval?
U.I.: Csak mert most lenne időm összerakni és utána neki is állok a teljesnek, kezdve egy jó húzós fordítással(Skyrim Ascendancy Engine.)
Lengyel már van, az alapján fogom megpróbálni. Csak előbb legyen rendben a mi kis remekművünk. ..aztán folytatom.
szerk.: Elkezdtem a fordítást és nagyon belelendültem. Óránként idenézek hátha..és akkor váltok.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az első könyv majdnem kész, a másodikkal megpróbálok kész lenni ma estére.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Rendben, köszönjük szépen!
Azóta fel sem álltam, talán még végzek is az OSA-val. Jó kis móka lesz, egy újabb Skyrim unikum csak lehet gondok lesznek a karakterek megjelenítésével.
Főleg a lengyel fordítást elnézve, talán mégse..
Azóta fel sem álltam, talán még végzek is az OSA-val. Jó kis móka lesz, egy újabb Skyrim unikum csak lehet gondok lesznek a karakterek megjelenítésével.
Főleg a lengyel fordítást elnézve, talán mégse..
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz-68000--3-91-re és a Harc lóhátonv2.91-re frissítve.
OSA kész és jó.
OSA kész és jó.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Magával ragadó ékszerek fordítása frissítve, feltöltöttem a teljes beépülőt, nem kell Nexusról tölteni ("picit" gyorsabb lett a net). Ordinator frissítve 8.12-re.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Hol van, a magávalragadó ékszerek?Deathskull írta:Magával ragadó ékszerek fordítása frissítve, feltöltöttem a teljes beépülőt, nem kell Nexusról tölteni ("picit" gyorsabb lett a net). Ordinator frissítve 8.12-re.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
IttenHol van, a magávalragadó ékszerek?