Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Tudnak az urak egy jó vérfarkas módot ami feljavítja őket.
pl:több vérfarkas a játékba,más formájú és más méretű, külön vérfarkas csapat vagy nem tudom hogy hívják.
Illyes fajta módokat keresek ha van, de ha más módot is ismertek ami jó akkor azt is megköszönném ha küldtök olyat.
(A holdfény történetek nekem nem jön be.)
A válaszokat előre is köszönöm Addvar.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull!

A könyvekből még ~70 hátravan a ~200-ból, (néhány még befejezetlen az eredetiben is), valamint az MCM menü is bővült.
Azt írják a CACO-ordinatored patch oldalán, hogy az alkímia labor megnyitásánál duplán jelenik meg a Mozsár és törő valamint a Lombik szöveg a választó panelen. Azt viszont nem írják, hogy esztétikai vagy működésbeli problémát okoz-e.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull!

Köszönet a helyzetjelentésért!
Igazából élesben nem teszteltem még, mert angolul nem láttam értelmét. Ugyanakkor szerintem sokan csak azt az egy fontos szerzői jótanácsot sem tartják be, hogy új játék indítása "kötelező". Nos ez a TES5Edit és a Bashed Patch újra gyártásást is jelenti. - Van itt egy progi, ami mindkettőt tudja egyszerre: Mator Smash. Az a baj, hogy engem nem győzőtt meg túlságosan. Mivel a Tél bűvölései és a Magával ragadó ékszerek mod esetén szerintem... Szóval azt a procedúrát én betéve tudom és nem látom át, hogy ezzel ugyan olyan jól működne-e. -
Szóval én is azt a foltot használom és olvastam a problémáról de szerintem ez nem gátolja az embert az alkímiában. :)
Igazából a legjobb beépülőket a mai napig csak az Oldrim-re tudják elkészíteni, azon működik ahogyan kell.
Várom nagyon a magyarítást és ha kész, egyből alaposan le fogom tesztelni, mindentéren! ;)
További jó munkát kívánok!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Egy kérdés, a CNAM sorokat le kell-e fordítani, megjelennek-e a játékban?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hát eddig az mindig üres volt. A FULL ugye a leírás, illetve mondjuk egy recept neve, a DESC pedig maga az olvasható recept. A CNAM az milyen jellegű infókat tartalmaz? Ezt nem is tudom, mert az eddig mindig tartalom nélküli volt.

Letöltöm, akkor és megnézem de nem tudom, hogy egyáltalán hol jelenhetne meg?. :? Valszeg. sehol.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A könyveknél vannak ezek a sorok. Ilyenek vannak benne, hogy: "Egy jegyzet, amely az xy összetevő négy alkímiai tulajdonságát sorolja fel." vagy egy másik receptnél, mely egy konkrét ital hozzávalóit írja le, csak annyi szerepel ott, hogy milyen tulajdonságai vannak az adott italnak pl.: "Varázserő feltöltés+Varázserő erősítés".
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Megnéztem. Most sem értem hová tenné ki a játék ezeket a szövegeket.

Viszont inkább fogom és megnézem élőben, 15 perc kell kb..
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

Szerintem ezek megjegyzések, a játékban nem jelennek meg.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Rendben, köszönöm.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Igen, megjelennek! :)
enb 2017_10_15 15_07_07_34.jpg

Pedig eddig ilyet még nem is láttam. :geek:
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Akkor ezek azok a könyvek, melyeket elolvasva megtanulod az adott receptet, illetve az adott hozzávaló tulajdonságait (MCM-ben ki vagy bekapcsolható ez a funkció).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Igen, akkor ez egy újítás. Még a Vajákban volt ilyen spéci növénytan felismerés de ez már jóval meghaladja azt a szintet. ;)

meg akartam kérdezni, hogy még anno ezt Relationship Dialogue Overhaul - RDO nem honosítottad? Emlékszem erre, hogy téma volt vagy az az elődje lehetett?? :geek:
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

De, az 1.2-es le van fordítva, az lesz akkor a következő falat (vagy az Ordinator, annak sem követtem már a fordítását elég rég)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Akkor jól emlékeztem. Hathatós az a mod, mert időközben rájöttem fontosabb és jobb is, mint korábban gondoltam! Sőt lényegében akkor az FCO-t is fölössé teszi.
Ne rossz ez a Mator Smash. Mégsem gagyi. A Tes5Edit és Wyre Bash patch után még ráküldtem a rendszerre és pár ezer adatot még összébb rakott. Játékban is látni, hogy változott a helyzet.
Végülis még jobb beépülő működések és fokozott kompatibilitás a végeredmény.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Tudtok olyan módot ami feldobja a sötét testvériséget miután hajnalcsillagra költözött. pl új emberek még több küldi meg hasonló. A válaszokat előre is köszönöm.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Üdv lenne egy kérdésem ismeritek a wyrmstooth módot ha igen akkor valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom elindítani, mert letöltöttem fehérvágtában megkerestem az embert akit meg kell de nem tok vele beszélni és nem tudom hogy hogyan kezdjem el a küldetés sorozatot.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull!

Kész van a fordítás, van benne négy receptleírás, ami az eredetiben sincs kész, azok nálam is üresen maradtak. Benne hagytam az eredeti fájlokat is, ha valami gond lenne a scriptekkel a fordítás után (csak azokat fordítottam le, amiről tudtam, hogy csak egy megjelenő üzenet).
Innen tölthető: CACO 2.0 (béta)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszi! :)

Maholnap elkezdem a tesztelést, megnézem az ismert hibát is ott a kotyvasztásnál, főzöcskézek, a kellNekem beépülővel való új, jobb viszonyokat stb., szóval mindent.
Azért nem kis meló volt. ;)

Az RDO frissítését pedig nagyon várjuk és esetleg írhatnál majd róla, hogy mennyi az újítás, mennyi plusz munka van vele!

Üdv!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Azt máris meg tudom mondani, mennyit kell fordítani. A ~4600 sorból ~3100-at felismert (jó részét zölddel, a többi kék/sárga/narancs volt, azokat átfutottam gyorsan), a maradék soknak tűnik, de gyakorlatilag nem kell sokat fordítanom (kb. csak a 300 sor MCM-et), mert csak ki kell keresgetnem az eredeti szövegekből (sokszor csak azért nem ismeri fel, mert eredetileg két mondat volt az adott sorban, itt csak az egyik fele szerepel). Szerintem ez gyorsabban kész lesz.

Ha helyesírási hiba van, szólj, majd javítom. Amit jelzett a beépített helyesírásellenőrző (Hunspell), az javítottam, de mindenre az sem képes.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Rendben! Csupa jó hír! :)

Ha látok helyesírási grimbuszt, akkor lefotózom!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ignussen!

Hétfőn írtam neked. Annyival megtoldom, hogy a Bruma nem csak az Oldrim motorját recsegteti de emelett iszonyatosan bogaras. Ebben a formában nem egy élmény, illetve talán csak akkor, ha semmilyen más mod nincs mellette telepítve. Bugos, mint állat.

Deathskull!

Eddig nincs hiba, viszont maga a mod az nagyon adja! Mestermunka. Tesztelem tovább...
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kész van az RDO fordítása is.

Relationship Dialogue Overhaul - Kapcsolati párbeszédek javítása

Funkciók:
-Felold olyan párbeszédeket, amelyeket még korábban nem hallottál (kombinálja az eredetieket, illetve némelyiket visszaállítja, mert nem tették a jétékba)
-Különböző megjegyzéseket tehetnek rád, attól függ, mit viselsz, mit művelsz.
-női és férfi khajiitokkal való házastársi párbeszédeket ad hozzá
-néhány egyedi karakter is felfogadható követőként, melyek párbeszédei hozzá lettek adva (Brynjolf, Delvin Mallory, Karliah, Vex, Valerica, Isran, Gelebor)
-a követők a harc minden részében tehetnek megjegyzéseket
-beállítható, hogy a kereskedők ne szolgáljanak ki, ha nem kedvelnek téged.
-és még sok más

Kompatibilis (patchekkel)
-USLEEP
-Extensible Follower Framework
-Amazing Follower Tweaks
-Immersive Amazing Follower Tweaks
-Ultimate Follower Overhaul
-Complete Alchemy and Cooking Overhaul
-Immersive Horses
-Live Follower Package
-Requiem
-Vendor Sale Delay Gone

Magyar v2.0i
Angol
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull!

Köszi mindenki nevében! ;)

Már ki is dobtam az FCO-t, így már felesleges. A patchek is kellettek már össze is vontam, ami kellett. :)


Akit érdekel az utolsó mod pack és azon belül a teljesítmény igénye(minimum), az a lentebbi videó alapján ezt megtudhatja. Hamarosan várható a kiadása...

[youtube][/youtube]
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az Ordinator jó úgy, ahogy most van lefordítva (v9.03) vagy frissítsem a legújabbra (v9.26)?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Én igazából örülnék neki ha lenne hozzá kedved, mert például az ilyenek hogy: Block
- Deflect Arrows: now reduces arrow damage by 25% -> 50%.
és hasonló dolgok szerintem fontos korrekciók! Ha az ember választ egy kasztot és abban akar mesteri szintre jutni, az ilyen "simítások" elkelnek bizony! :) Az idézés is jobb lett, sokszor +1 kegyenc életet menthet stb..

Úgy látom főleg átnevezések vannak a korrigálások mellett, mert volt hogy elrontotta az eredeti szerzeményt. Tehát amikor elsajátítottad, akkor nem is az történt.

U.I.: Bírom, amikor eléred a pajzsos jártasságban azt a szerzeményt lepattannak a nyílvesszők a pajzsról még ha a hátadon van, akkor is. :twisted: Más játékban nem is láttam ilyet még.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Valamelyikőtök nem tudna egy olyan programot csinálni, ami pl 100 gigás, és magába foglalja azokat a módokat, amelyek nem grafikai kiegészítők, de mindenki használja? A lényege az lenne, hogy elindítod, hogy futtatás, és kompletten felteszi az összes módot a skyrimre, amit kb mindenki használ. És így nem lenne akkor kavarodás. :D Tudtok egyébként valami videót, vagy bármit, ahol pontosan le van írva lépésről lépésre, hogy hogyan tegyem fel a játékot a kiegészítőkkel? Mert már 3-4-szer fent volt a skyrim, de kb 2-3 hónap játék után mindig elromlik, hiába használok skyrimtisztító programokat, és hiába modmangerrel teszem fel. Valamit lehet rosszul csinálok. Pár hétig kb hibátlanul fut, de idővel jönnek a kisebb bugok, kifagyások, kilépések, majd végül a játszhatatlanságig fajul.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

raimhol írta:Valamelyikőtök nem tudna egy olyan programot csinálni, ami pl 100 gigás, és magába foglalja azokat a módokat, amelyek nem grafikai kiegészítők, de mindenki használja? A lényege az lenne, hogy elindítod, hogy futtatás, és kompletten felteszi az összes módot a skyrimre, amit kb mindenki használ. És így nem lenne akkor kavarodás. :D Tudtok egyébként valami videót, vagy bármit, ahol pontosan le van írva lépésről lépésre, hogy hogyan tegyem fel a játékot a kiegészítőkkel? Mert már 3-4-szer fent volt a skyrim, de kb 2-3 hónap játék után mindig elromlik, hiába használok skyrimtisztító programokat, és hiába modmangerrel teszem fel. Valamit lehet rosszul csinálok. Pár hétig kb hibátlanul fut, de idővel jönnek a kisebb bugok, kifagyások, kilépések, majd végül a játszhatatlanságig fajul.
A mostani modpakk telepítése annyi lesz, hogy mindent átmásolsz a Data mappába és doszt. Ehhez nem kell telepítő.

Addig használok csak mod kezelőt, amíg belövöm a telepítési sorrendet, utána nem kell az se. A betöltési sorrendhez meg le kell futtatni egyszer a Loot programot, ami magától beállítja a helyes sorrendet. Persze miután adok egy kulcsot hozzá, mert azért nem úgy van ahogyan "ő" akarja. :)

Ebbe minden benne lesz, ami meg nem tetszik azt ki szabad kapcsolni az MKM-ben.

U.I.: És nem lesz hibás, nem romlik el se ma, se holnap, se fél év múlva!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Rendben, akkor az Ordinator a következő. Kb. 280 sor vár fordításra, tényleg nem sokat változtatott. Azért érdemes lenne megnézni, nem akad-e össze a CACO-val és a kettőt összekötő javítással.
Találtam egyébként egy vicces varázslatot (9.14-ben lett hozzáadva a bűvölés fához): Itt úgy sem jössz át - Egyszerre (1 másodpercen belül) használva egy bűvölt botot a bal bal és egy bűvölt fegyvert a jobb kezedben, fény villan előtted, amely megtántorítja az ellenfeleket és a bűvölés képzettséged felének megfelelő sebzést okoz.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

A neve az vicces de a hatása egy erős bűbájos kezében már komoly. :twisted:

Nem akad össze és nem is fog az összevonással. Az új verzióval sem. Egy szóváltás vége:

"-There will be no major alchemy changes in Ordinator for exactly this reason."
Enai Siaion ;)

Mondjuk ez kellene: CACO-Ordinatored BETA
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Kull, ez nagyon király! Mikor lesz meg ez a módpack, ahol csak datába kell másolni?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

raimhol írta:Kull, ez nagyon király! Mikor lesz meg ez a módpack, ahol csak datába kell másolni?
Az animációkért felelős fő plugin(mod) legfrissebb verziója kell, ami béta. Fores New Idles in Skyrim Amúgy most is jó de még is csak béta, szóval a 7-es változatra várok.
Lesz több exclusive tartalom is benne magyarul, mint a talán legtöbb díjat elnyert The Forgotten City. Nagy élmény lesz a megszokott alaptörténeten kívül jobban elmerülni az északi legendákban!
Több fordító is folyamatosan dolgozik az új tartalmakon, köztük én is.
Indítottam egy sorozatot, ahol igyekszem bemutatni bizonyos meghatározóbb tartalmait a modpakknak. Ez is változhat még de tájékozódás képpen vagy akár ha unatkozol érdemes lehet megnézegetni. Rövid, pár perces bemutatók, eddig 5 készült el:
[youtube][/youtube]
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull!

Kull írta:Mondjuk ez kellene: CACO-Ordinatored BETA

Betöltöttem a fentire a korábbi CACO-Ordinatored fordításodat és teljesen passzol. Nem a szövegekben módosított a patch készítője hanem hozzáigazította az új CACO-hoz.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Egyébként Lootot is használtam a mod manger mellé, 83 beépülőből 83 működik, mégis a 82-es szintű karakterem már rendszerint totálisan kifagy 5-10 perc játék után, főleg azután, hogy a fősztoryt, és a mellékküldiket elkezdtem vinni... skytisztítót is használtam. Nem tudom még mit tehetnék.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

raimhol írta:Egyébként Lootot is használtam a mod manger mellé, 83 beépülőből 83 működik, mégis a 82-es szintű karakterem már rendszerint totálisan kifagy 5-10 perc játék után, főleg azután, hogy a fősztoryt, és a mellékküldiket elkezdtem vinni... skytisztítót is használtam. Nem tudom még mit tehetnék.
Tedd fel ezt a modot: Memory Blocks Log

Majd ezután indítsd el a Skyrimet és fél perc játék után lépj ki. Mikor kilépsz nézd meg a MemoryBlocksLog.log fájlt, hogy mit mutat!Nálam ezt:
logging of blocks enabled
logging max values only
Timer disabled
Block1 Block2
768MB 256MB
<--- Ez a lényeg, hogy ebben a sorban mi áll.
85 8
85 8
85 9
85 10
85 11
85 12
85 13
85 14
85 15
85 16

És akkor másold be ide, hogy nálad milyen adatok vannak uo.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Tudtok olyan módot ahol lehet kombinálni a fajokat, nekem olyan kéne hogy az argonian -ról a farkat át lehessen tenni másik fajra? A kérdésem az lenne hogy van-e ilyen mód?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Hol találom ezt a fájlt, hogy MemoryBlocksLog.log ? Shol nem találom.

Majd ezután indítsd el a Skyrimet és fél perc játék után lépj ki. Mikor kilépsz nézd meg a MemoryBlocksLog.log fájlt, hogy mit mutat!Nálam ezt:
logging of blocks enabled
logging max values only
Timer disabled
Block1 Block2
768MB 256MB
<--- Ez a lényeg, hogy ebben a sorban mi áll.
85 8
85 8
85 9
85 10
85 11
85 12
85 13
85 14
85 15
85 16

És akkor másold be ide, hogy nálad milyen adatok vannak uo.[/quote]
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

ogging of blocks enabled
logging max values only
Timer disabled
Block1 Block2
256MB 256MB
85 8
85 8
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Nem is használod vagy nem jól az skse memory patch-et, na ezért--->Block1 Block2 256MB 256MB dobál ki a játék téged.

Töltsd akkor le ezt a modot itt memory allocation patch és másold be az egészet(kibontva) a Skyrim főkönyvtárába nem a datába! Ezután megint játsz egy fél percet és újra nézd meg mik az adatok!

Megdöbbentő, hogy hány, mennyi sok éve Skyrimezel és még a legalapvetőbb dolgot sem használod vagy működteted jól! Hogy a fa..ba tudsz így játszani? :mrgreen: Mondjuk többeknek még a magyarítás tisztességes telepítése is megoldhatatlan rejtély a mai napig is. :D
bittorlo

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: bittorlo »

Helló!
Te biztos átestél ezen: a climates of tamriel 5 és az aos mennyire compatibilis, mert az 5re nincs patch?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

bittorlo írta:Helló!
Te biztos átestél ezen: a climates of tamriel 5 és az aos mennyire compatibilis, mert az 5re nincs patch?
Nincs mi?!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Jó, hogy belinkelted, mert én sem tudtam, hogy létezik ilyen. Mellesleg én nem tapasztaltam semmilyen összeakadást, vagy legalábbis nem vettem észre.
bittorlo

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: bittorlo »

Köszi a válaszotokat.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

tudtok olyan módot ahol saját mezfőzdét nyithatsz? és nem ártana ha magyar lenne :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Az ingatlanbirodalom beépülővel megveheted bármelyik sörfőzdét de vehetsz hozzá fogadót is akár és magyar.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Kull írta:Nem is használod vagy nem jól az skse memory patch-et, na ezért--->Block1 Block2 256MB 256MB dobál ki a játék téged.

Töltsd akkor le ezt a modot itt memory allocation patch és másold be az egészet(kibontva) a Skyrim főkönyvtárába nem a datába! Ezután megint játsz egy fél percet és újra nézd meg mik az adatok!

Megdöbbentő, hogy hány, mennyi sok éve Skyrimezel és még a legalapvetőbb dolgot sem használod vagy működteted jól! Hogy a fa..ba tudsz így játszani? :mrgreen: Mondjuk többeknek még a magyarítás tisztességes telepítése is megoldhatatlan rejtély a mai napig is. :D


logging of blocks enabled
logging max values only
Timer disabled
Block1 Block2
512MB 256MB
85 8
85 8
85 9
85 10
85 11
85 12
85 13
85 14


Köszi megoldódott! :D de neked miért 768 nekem pedig miért 52ó12 MB? annyit számít hogy most 256 helyett már 512 nálam? hogy lehetne nekem is annyi mint nálad? :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Nálam azért magasabb, mert az 512 kevés a modpakkhoz és amint feljebb megy azonnal lefagy ugye vagy kidob.
ssme.ini
(1.02 KiB) Letöltve 58 alkalommal.
Ezzel írd felül a tiédet és akkor nálad ua. lesz az érték.

U.I.: Egyébként ebben az ini-ben tudod átírni/változtatni az értékeket. Csak az első blokkot kell változtatni de 768 fölé nincs értelme és nem is ajánlott! Én "rommá" moddingoltam a Skyrimet de még a húzósabb esetekben sem haladta meg ezt az értéket.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

KÖszi a választ :D
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Kull írta:Nálam azért magasabb, mert az 512 kevés a modpakkhoz és amint feljebb megy azonnal lefagy ugye vagy kidob.

ssme.ini Ezzel írd felül a tiédet és akkor nálad ua. lesz az érték.

U.I.: Egyébként ebben az ini-ben tudod átírni/változtatni az értékeket. Csak az első blokkot kell változtatni de 768 fölé nincs értelme és nem is ajánlott! Én "rommá" moddingoltam a Skyrimet de még a húzósabb esetekben sem haladta meg ezt az értéket.
Nekem idáig jól futott, 8 órán keresztül, most viszont bementem egy épületbe, és ha kiakarok jönni egyből kidobál... :S skytisztító után is.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Kull írta:Nálam azért magasabb, mert az 512 kevés a modpakkhoz és amint feljebb megy azonnal lefagy ugye vagy kidob.

ssme.ini Ezzel írd felül a tiédet és akkor nálad ua. lesz az érték.

U.I.: Egyébként ebben az ini-ben tudod átírni/változtatni az értékeket. Csak az első blokkot kell változtatni de 768 fölé nincs értelme és nem is ajánlott! Én "rommá" moddingoltam a Skyrimet de még a húzósabb esetekben sem haladta meg ezt az értéket.
De ez ugyan az amit már leszedtem, ésamivel felvittem 512-ig. Megnéztem a fájlt, totál ugyan az mint ami nekem van.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

raimhol írta:De ez ugyan az amit már leszedtem, ésamivel felvittem 512-ig. Megnéztem a fájlt, totál ugyan az mint ami nekem van.
Persze, hogy ugyanaz csak épp egy adat át van írva, amivel felmegy 768-ra. Nézd meg figyelmesebben! :)

Ha egy épületből kilépve dob ki, akkor az egy tipikus hely. Mod ütközés. Egy egyszerű nif rossz sorrendben való felülírása gyakran okozhat ilyet például.

Ha viszont teljesen véletlenül, állandóan kidob 0-15 perc elteltével, akkor az mem. hiba. Az egyik problémád megoldódott, mert láthatóan e miatt biztos kidobált.

Most a modokkal lesz a probléma.
Válasz küldése