Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
cikasz
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. jan. 27., szer. 20:03
Tartózkodási hely: Felsőpakony
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cikasz »

Mikor lesz elérhető? ;)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

cikasz írta:Mikor lesz elérhető? ;)
Mivel a még angol beépülők időigényesek, ezért ma még biztos nem :D Továbbá ha kész lesz, egy nem szakértő szinten lévő tagnak tilos lesz hozzáadni vagy elvenni belőle, mert különben a legjobb esetben is bizonyos beépülők nem fognak megfelelően működni, rosszabb esetben pedig random ctd-k fogják végigkísérni a játékot. Ebben a vonatkozásban is érdemes várni, mert itt a fiúk folyamatosan frissítenek(ami nagyon jó dolog) vagy épp valami újdonsággal rukkolnal elő, gondolok itt bizonyos követő modokra stb. :) Azt kell megérteni, hogy vannak időszakok, amikor az ember nem tud érdemben fordítani a saját munkája és egyebek miatt, kapkodással pedig romlik a minőség és nő a hibalehetőség. Tegnap is frissült, sőt bővült valami, amit majd meg kell csinálnom. Egyébként maga a mod pack eléggé szórakoztató lett :lol:
Most is elégedett vagyok a modokkal de ha frissülnek, az ártani nem árthat...
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ha már a frissülésnél tartunk, az Ordinator frissítve 6.0-ra, a Fegyver és páncél javítások 5.2-re (az Ordinatorban lévő patch is hozzáigazítva), a Ruha és egyéb tárgyak javítása pedig 1.6-ra frissítve.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Ha már a frissülésnél tartunk, az Ordinator frissítve 6.0-ra, a Fegyver és páncél javítások 5.2-re (az Ordinatorban lévő patch is hozzáigazítva), a Ruha és egyéb tárgyak javítása pedig 1.6-ra frissítve.
Na igen, erről beszéltem, köszönet! Ezek pont az alapkövek, nélkülözhetetlenül fontosak és mennél újabbat "mergelek és bashelek be" annál inkább fine.
Deathskull
Szeretnék egy parasztosan egyszerű magyarázatot kérni: a Mesterségek teljes átszabása tartalmazza a Bandolier(Vállszíjak - Táskák és erszények) honosítását vagy éppen a Book of Silence-ét is, mer az ESP fájlokban van a magyarítás, elvileg :?: Pontosan mely modokat kell letöltenem hozzá :?: Illetve nem is muszáj mindet, csak amit használok annak töröljem az ESP fájljait és mi van ha nem törlöm(jó oké, törlöm mert törölni kell) :?: Van egy olyan installerja, amiben be kell pipálgatni amiket használok? Az ajánlott loadorderrel tisztában vagyok, meg a loot amúgy is pont jól csinálja.

FŐPROBLÉMA: A Dual Sheath Redux telepítéskor ugye ezen modokat mind érzékeli és bepipálja az installer, ezáltal kompatibilissé téve őket. Na ha én kitörlöm az esp fájlokat, akkor kakukk van, mert már indításkor ki fog vágni a francba a hiányuk miatt. Ilyenkor mi a teendő vajon? Ez a probléma megoldva,téves riasztás ;)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ami be van építve, tehát a Vállszíjak-Táskák és erszények (Bandoliers - Bags and pouches), az Égkoszorú köpenyei (Cloaks of Skyrim), a Közeleg a tél (Winter is coming), a Jaysus kardok, és az Ékszerészet (Jewelcraft), azoknak törölni kell az esp-jét, mert egyesítve van a Mesterségek teljes átszabása (Complete Crafting Overhaul Remade) esp-jével. Két féle támogatott mod van, amelyeket automatikusan felismer a játékban (MKM-ben látod), illetve amelyekhez patch kell. Az előbbihez tartozik az aMidianBorn Book of Silence, Campfire (ami elvileg be van építve az újabb Fagyhalálba), ClothingCraft, Fagyhalál, Magával ragadó vértek/fegyverek/ékszerek (ez utóbbi nincs lefordítva), Hideg és nedves. Egyrészt az MKM-ben történő felismerés miatt pedig nincs olyan telepítője, amit írtál, másrészt pedig azért, mert az esetleg szükséges patcheket nem szedte össze egy telepítőbe (ez elég hosszadalmas munka lenne gondolom).
Christian Grey

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Christian Grey »

Tania, The Hermit-Follower szövegeit nem tudná valaki lefordítani?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Az Utálatos szolgálók frissítve 1.1.0:
*.Removed: Draugr leveled lists edits. (Draugr Emissaries are no longer necessary since any draugr may act like one now)
*.Changed: Any draugr is able to summon undead wenches depending on your MCM settings. (except summoned draugr)
*.Added: Cooldown to regretful wenches passive effect.
*.Added: Draugrs can summon Regretful Wenches.
*.Added: Toggle for non-hostile/wandering regretful wenches passive effect. (its inactive by default)
*.Removed: Wenches default passive absorb damage.
*.Tweaked: Increased wenches base health a little.
*.Changed: Hateful Wenches wont follow the player outside dungeons.
*.Added: Bone Countess Wenches.
*.Added: Chance to summon a hateful wench when an undead wench dies. (except bone countess)
*.Tweaked: Reduced freeze aoe damage.
*.Improved: Several scripts.
*.Added: Several little fixes.

Összefoglalva: Könnyítési lehetőségek a MKM-ben, némi nehezítés-könnyítés, kiegyensúlyozás és apró javítások+új ellenfél (Grófnő).
Megjegyzés: Igazából erre azt kell mondanom jól jött, mármint a könnyítés, mert 3 három erős követővel is képtelenség átjutni a Zordzuhatagi sírdombban a jelenlegi mod pack-al :D Ennek egyik fő oka ezeknek a szemeteknek a kegyetlen fagysebzése(aoe - területi sebzés ellenfeleken). Annyira távolról hat és erős, hogy az gyilkos de közben persze moccani se tudsz. Hiába a sok követő, szűk a hely, körbevesznek és mindenkire jut vagy 5 ellenség stb. Talán az segít ha Asryn a SoT-ból megjelenik és most már megtud idézni ilyen táncoló kardokat, amik aztán tarolnak de kegyetlenül, a sírdomb viszont nagyon nagy terület és a szentélyről még nem is beszéltem. Most is csak az vált be, amit nemrég Hunemperornak ajánlottam, miszerint aranyat kell szerezni pl. a banditák halomra szeletelésével és annyi harci szolgáló üvegcsét kell venni, amennyire tellik. Ők azért képzettek és olyan helyeken is jól jönnek, ahová nem tudnak követi a csapattagok.

Helyzetjelentés: Most ennek a modnak(kis SoT) készítem a harmadik kiegészítőjét, aztán visszatérek a varázslatok modhoz, amit félbehagytam(kicsit sok). Az Archery Gameplay Overhaul és a Violens modok továbbra is honosításra várnak ha valaki bevállalja, azt nagyon megköszönném! De ez esetben még az első szó lefordítása előtt, FELTÉTLEN írjatok ide!

Deathskull, köszönöm a felvilágosítást!!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Bandolier - Bags and Pouches - Vállszíjak - Táskák és erszények honosítás

Kép

Tartalom:
-többféle hasznos kiegészítőt készíthetsz az öltözékedhez, amelyek azon túl, hogy nagyon jól néznek ki és legenda szerintiek, a teherbírásodat is megnövelik.
-ezekből egyszerre többet is hordhatsz magadon és ha megtalálod a Sötét Testvériség titkos leírását további cuccokhoz is hozzáférhetsz.

Követelmények:
-nincs

Letöltés:
-magyar
-Nexus ID:16438

Kiegészítők:
-Hajnalőr vállszíjak - magyar(a Hajnalőr DLC szükséges)
-Grafikai tunning, szebb fiolák
-Vállszíjak a NJK-nek, Égkoszorú köpenyei és Közeleg a Tél köpenyek stb. patch(nem igényel honosítást)(kissé lejártak ezek de szerintem működnek)
Megjegyzés: Deathskull Mesterségek teljes átszabása honosítása, sokat segített illetve megkönnyítette a fordítást. ;)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Van ennek egy Hajnalőr kiegészítője, azt is csapd hozzá szerintem (NexusID:22119).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Van ennek egy Hajnalőr kiegészítője, azt is csapd hozzá szerintem (NexusID:22119).
It's done. ;)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Feltöltöttem más csoportosítással a lefordított CACO+Ordinator patcheket, mert kiderült, hogy nem úgy kellene őket használni, ahogy én leírtam. A "CACO-Ordinatored - Összevont" változatot nem lehet együtt használni az "Ordinator Képzettség fa javítás"-sal, csak az alap CACO-Ordinatored verzióval, mert olyan hibák jönnek elő, hogy át lehet ugrani a soron következő képzettséget, vagy ha megvan az utána lévőhöz szükséges képzettség szint, vagy egyes képzettségek duplán jelennek meg.
Az első oldali leírásban erre ki kellene cserélni:
1. Ordinator-WAFR (csak ha a Fegyver és páncél javítások/WAFR van fent)
1. Ordinator-WAFR-CCOR (az előbbi mellett a Mesterségek teljes átszabásának/CCOR is fent kell lennie, de az Ordinator szerzeményei élveznek előnyt)
1. WAFR-CCOR-Ordinator (mint az előbb, csak a CCOR szerzeményei élveznek előnyt)
2. CACO-Ordinatored - Összevont (az Ordinator szerzeményei élveznek előnyt, de össze van vonva a CACO képzettségfájával)
2. CACO-Ordinatored + Ordinator Képzettség fa javítás (sak a Alkímia és a főzés teljes átszabása/CACO szerzeményei vannak jelen), valamint további CACO szerzemények jelennek meg, kicsit átalakítja egyes szerzemények egymástól való függését is)

Aki miattam beleesett ebbe a hibába és ki szeretné javítani, annak nem kell mást tennie, mint a hibás modokkal betölteni a játékot, konzollal megadni magadnak a "Legendák tekercse" nevű tárgyat a "player.additem XX0422fc 1" paranccsal (idézőjel nélkül, ahol az XX az Ordinator sorszámát jelöli hexában, nálam ez a 86-os volt, bár a mod a 144. a sorban). Elhasználod, mint egy varázslatot, vársz pár percet, amíg kiírja, hogy X darab szerzemény visszautalva, mentesz egyet, kilépsz, beállítod a kívánt patcheket, majd belépésnél a hibaüzenetet figyelmen kívül hagyod, újra beállítod az összes szerzeményt, és mentesz egy újabbat.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

VioLens - A Killmove Mod by Reko - Erőszak - Egy kivégző mozgás beépülő honosítás

Kép

Tartalom:
- A létező legfejlettebb és legjobban működő kivégző mozgás beépülő, részletes MKM beállításokkal
-FIGYELEM: A loose verziót válaszd a telepítőben, a BSA verziót ki is töröltem :!:
-Ha már használod, akkor nyugodtan cseréld ki az angolt a magyarra, nincsenek benne script fordítások

Követelmények:
-SKSE
-SkyUI

Letöltés:
-magyar
-Nexus ID:56980
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A Nem hivatalos javítás legendás verzió (USLEEP) fordítása frissítve 3.0.2a verzióra.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:A Nem hivatalos javítás legendás verzió (USLEEP) fordítása frissítve 3.0.2a verzióra.
Mik benne az újítások, lehet tudni?-mindegy nem érdekes.
Deathskull, képzeld tegnap írtam Enainak, hogy van az blokkolás szerzemény, amikor 25% eséllyel felborítod az ellenfelet és kértem hogy emelje meg. Ugyanis megint tovább tunningoltam a csomagot és az Forceful Bash mod igen csak megtetszett, nagyon passzol egy vadálat északihoz de régi és nem működik az Ordinatorral, mert már eleve benne van. Na mindegy a lényeg az, hogy visszaírt és a 6.1-ben már benne is van :lol: Átdolgoztam a parryngolást és kicsit a pusztakezes harcot is, az Ordinatorban iszonyú durván ki lehet fejleszteni ezt is (könnyűpáncél szerzemények fa.) Egyébként az Ordinatorban lévő szerzemény jobb lett, mint az eredeti, egy barlangban úgy pofán rugtam egy Falmer sámánt, hogy átbucskázott a mögötte lévő híd korlátján és a mélybe zuhanva szétloccsant a koponyája, pedig levert volna :D Szóval várjuk a 6.1. honosítását, szerintem 50% vagy 75%-ra nyomta fel benne az esélyt ;)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Igen, mindig lehet tudni, hogy mit változtattak, javítottak, van róla changelog.
Rá szoktam nézni, majdnem minden nap, hogy van-e újabb, majd fordítom, ha lesz.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Igen, mindig lehet tudni, hogy mit változtattak, javítottak, van róla changelog.
Rá szoktam nézni, majdnem minden nap, hogy van-e újabb, majd fordítom, ha lesz.
Rendben köszi, még annyit hozzátennék, hogy a Könnyűpáncél szerzemények bizonyos séma szerinti kitanulása eredményeként, minden egyes támadás pusztakézzel kritikus lesz 8-) Na ilyen eddig nem volt sehol és az élőhalottaktól sem kell tartani, mert kapsz egy elementál támadást is és pl. a tűz végleg megsemmisíti még a vámpírokat is, nincs újraéledés ;) De ez csak egy példa volt, az egyéni kasztok kifejlesztése szinte korlátlan.

szer.: Itt már szerepjátékos fejjel kell gondolkodni, illetve szabad és ha ehhez hozzáveszem a CACO-t még, na az már egyáltalán nem a nagy többségnek való. Mármint lehet, hogy túl szövevényes és esetleg nem is érdekli a nagy átlagot.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A Nem hivatalos javítás legendás verzió (USLEEP) fordítása frissítve 3.0.2b verzióra.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Simply knock (Egyszerűen kopogj) lefordítva:

Megengedi, hogy bekopogj az ajtókon, ha vannak bent, akkor a tulajdonosa válaszolni fog, a beszédkészség szintedtől és a kapcsolati szintetektől függően be fog engedni.

Szükséges hozzá:
-SKSE 1.7.3 vagy újabb
-SkyUI 4.1 vagy újabb

Magyar v1.0.8
NexusID: 73236
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Utálatos szolgálók(kis SoT) és az XP32 MSE frissítve(már vagy 3 napja):

Version 1.2.0
*-Removed: some imagespace effects of some explosions.
*-Added: "HW:damage deal" tweak option.
*-Remade: "Draugr Emissaries" and their options.
*-Changed: "Hateful Wench" and "Bone Countess" wont resurrect even with 100% chance, they will always spawn a ghost instead.
*-Tweaked: "Hateful Wench" and "Bone Countess" to reduce their spawns.
*-Added: Missing temper recipes for the custom armors/weapons. (updated Dread Knights Weapons patch too)
*-Improved: scripts a little more.
*-Tweaked/fixed: several things.
*-Added: Gravekeeper´s bulwark to vanilla armors version.

Version 3.77
(2016-02-24)
- Updated the XPMSE RaceMenu Pose Script
- Removed resctrictions for Sword and Board animations

Nem mondom, ez megint egy lehengerlő alkotás, amely a varázslat szerzeményeket teljesen átszabja Path of Sorcery Kompatibilis az Ordinatorral de hogy jobb-e azt nem tudom, viszont átolvasva úgy látom, hogy kegyetlen, talán még fejlettebb, több. Deathskull, ránézhetnél hátha megtetszik és köszi a kopogást!

szerkesztve: Inkább úgy fogalmazok, hogy a készítő nem ma kezdte és tudja jól, hogy az Ordinator mindent lemos, ezért már eleve így készítette, hogy nem kell miatta lemondani róla. Ebből kiindulva nyilván túltesz az Ordinator varázslatok szerzeményein. Sőt véltem felfedezni hasonlóságokat is, ez olyan, mint amikor egy szerepjáték könyvhöz kiadnak egy bestáriumot illetve jelen esetben további fejlődéseket és kiteljesedést a mágiára szakosodottaknak.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

No üdv embörök!

Mivel a MAGUS-hoz a környékemen nincs elég profi játékos így kicsit meglesem már mi folyik itt...
Kull elég jó kis dolgokat mondott így beszállok tesztelőnek a magyarításokhoz, meg hogy a modpakkját is lemeózzam. ;)
Nem fogok sokat feljönni, de azért szép dolgokat készítettek el ezidáig úgyhogy gratulálok a csapatnak.

Itt megtaláltok: tasvr8@gmail.com
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Végre elkészültem Szófiával. Egy igazi gyöngyszem, mindenkinek ajánlom.

Sofia Follower v.2.03
Szófia követő


Leírás:
- Szófia egy humoros teljesen önálló hanggal bíró követő, kinek hangját Christine Slagman (finalCrystine) kölcsönözte.
- Szófia több helyszínhez és küldetéshez is tesz megjegyzéseket (egyenlőre csak a főküldetés és fejvadász küldetések)
- Szófia egy meglehetősen szokatlan követő. Nyers, szellemes, időnként nagyképű.
- Ha alkoholt adsz ajándékba, akkor az azonnal megissza, mely nem csak fizikumára, de beszédére is hatással lesz, és a hangja pedig részeges.
- Ha megkéred, hogy énekelje el valami ismert dallamot, akkor azt új szöveggel teszi meg, melyet maga Christine írt.
- Ha elkezdesz lovagolni, akkor megidéz egy lovat, és azon fog követni.
- Beállíthatsz egy helyet, ahol ellesz, miután elküldöd őt, és majd itt tudod újra felszedni.
- Ha nagyon lemaradna mögötted, akkor automatikusan oda teleportál mögéd, a látótereden kívülre.
- Saját tárolóval rendelkezik.
- Az MKM menüben beállíthatod, a kommentárok frekvenciáját, a felzárkózás távolságát, és a harci statisztikáit.
- Mindkét verzió megtalálod (BSA és Loose), továbbá egy egyedi testmodellkészítőt is mellékeltem hozzá (Sofia Customizer Redux v5.5.1 - nexus kód: 61348)

Követelmény:
- nincs
- Ha van SKSE, akkor tehetsz egyedi beállításokat az MKM menüben, de ez sem szükséges!!

Letöltés:
Magyar verzió
Nexus kód: 54527
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A legújabb (v3.1) Bijin Warmaidens-hez készítettem TESVEdittel (egyben le is fordítottam) egy módosított esp-t, hogy kompatibilis legyen az USLEEP-pel (így is az, csak az USLEEP-pel kijavított, a karakterekkel kapcsolatos apró hibák visszajönnek a moddal.), ugyanis a nexuson található csak a korábbival kompatibilis. Csak le kell cserélni az alábbi esp-t az eredetivel.
Magyar v3.1
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Időközben találtam egy igencsak ajánlott kiegészítőt. A fordítás érdeme nem az enyém, hanem a Skyrim fordítóké, én csak 15 bejegyzés tettem hozzá.

Guard Dialogue Overhaul by Eck.
Őrpárbeszédek nagyjavítása


Leírás:
- GDO javítja az összes Őrpárbeszéd hibáit és még sok mást.
- GDO kompatibilis az összes jelenlegi DLC-val, viszont nincs hatással az ezekben lévő párbeszédekre (pl. Dragonborn).
- GDO megváltoztatja az őrök párbeszédeinek hatásai, így hangulatosabbá téve a játékot.
- GDO nem távolít el egyetlen egy párbeszédet sem, hanem a történettel párhuzamosan változni fognak, azaz eleinte tiszteletlenek, de a küldetések végrehajtásával javulnak és tisztelettel szólnak hozzád.
- GDO megnyit egy csomó olyan párbeszédet, melynek igencsak szigorú feltételei voltak az alapjátékban.
- GDO egy újabb párbeszédszöveget ad a játékhoz, melyet a karakter használhat, ha rád szólnának, mert kiabáltál, vagy elszórtál valamit.
- GDO ha nem is az összeset, de a legtöbb párbeszédet engedélyezi más NJK-k számára is.

Követelmény:
- nincs

Letöltés:
Magyar verzió
Nexus kód: 23390
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Gratulálok fiúk! Azt hiszem közzé kell lassan tennem a mod pack-ot ha magyar ha nem, mert úgy látom soha az életbe nem jutok a végére, annyi minden van. Mármint állandóan azon kapom magam, hogy valamit szépítek, jobbat akarok de egyben stabilan is menjen, aztán jaaj most frissíteni kell stb. és fordítani már nem marad kakaó, az idő meg csak pereg, az idő homokja :D Pedig Vik utolsó munkáját is mindenképpen szerettem volna alaposan megszakérteni, mert igen immersive de az alapos az sok(nagyon) időt jelent. Hát ez a Szófia meg..tisztelt hölgyeim és uraim

Kép
Avatar
Nick
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2016. feb. 8., hétf. 11:42

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Nick »

Kiegészülhetne a pack a Guard Dialogue Overhaul-al és/vagy Szófiával. Kezeket le, a szavazást lezárom! :D
Kép
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Az a baj, hogy nem tudom az Őrpárbeszédek nagyjavítása igényel-e vagy éppen a Jelentéktelen njk-ek valami patch-et vagy más, amit használok mert nincs vele tapasztalatom. Szófia minden további nélkül.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull írta:Az a baj, hogy nem tudom az Őrpárbeszédek nagyjavítása igényel-e vagy éppen a Jelentéktelen njk-ek valami patch-et vagy más, amit használok mert nincs vele tapasztalatom. Szófia minden további nélkül.
GDO, csak az alapjáték őrpárbeszédeinek feltételei módosítja. Emiatt csak arra kel ügyelned a betöltési sorrendben, hogy ha van olyan kiegészítő, mely módosítja az alapjáték őr párbeszédeit, az után legyen, viszont az alapjáték vért és fegyver változtaó módok előtt legyen. Más feltétel nincs. Csak egyetlen egy patchről tudok, ez pedig a requiemhez kapcsolódik.
A Jelentéktelen NJK esetében a Cutting Floor Roomhoz van patch, illetve, ha fennt van az 'Immersive Armor' and 'Winter is Coming' ahhoz is van patch - bár ez inkább csak ajánlott, de nem kötelező (ruházat/vért viselés okán kell)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

ignussen írta:
Kull írta:Az a baj, hogy nem tudom az Őrpárbeszédek nagyjavítása igényel-e vagy éppen a Jelentéktelen njk-ek valami patch-et vagy más, amit használok mert nincs vele tapasztalatom. Szófia minden további nélkül.
GDO, csak az alapjáték őrpárbeszédeinek feltételei módosítja. Emiatt csak arra kel ügyelned a betöltési sorrendben, hogy ha van olyan kiegészítő, mely módosítja az alapjáték őr párbeszédeit, az után legyen, viszont az alapjáték vért és fegyver változtaó módok előtt legyen. Más feltétel nincs. Csak egyetlen egy patchről tudok, ez pedig a requiemhez kapcsolódik.
A Jelentéktelen NJK esetében a Cutting Floor Roomhoz van patch, illetve, ha fennt van az 'Immersive Armor' and 'Winter is Coming' ahhoz is van patch - bár ez inkább csak ajánlott, de nem kötelező (ruházat/vért viselés okán kell)
Köszi, akkor azért megnézem azokat a patcheket de amint látom nem lesz gond, nem tudok semmiről ami megváltoztatná az őrök szövegeit. Viszont van itt valami, amihez jó lenne ha szólnátok egy-két szakértő jó szót, észrevételt:
hiba.jpg
hiba.jpg (28.74 KiB) Megtekintve 8746 alkalommal
Tucat ilyen script üzenet jelenik meg, több beépülőből is és azt mondanom sem kell, hogy nincsen benne hosszú ékezet, egy sem! Valamikor jól(ua az a szöveg) de nagyobb részt ilyen formában íródnak ki. Egyszer már kérdeztem tőletek, mondhatnátok valamit, tehetek érte, hogy jó legyen vagy nem.? Van tippem de olyan gyenge lábon áll, hogy inkább el se mondom..


az én tippem: -a TES5Edit a merge patch-el és bashed patch úgy széttekeri illetve össze az egész rendszert, hogy ezt eredményezi
-a SkyUI-nak nem tetszik valami

Lehet hülyeségek de ez jutott eszembe csak. Érthetetlen, hogy valamikor meg teljesen jól írja ki ezen bizonyos script üziket :roll: amúgy két modról van szó a Loot and Degradation és az Immersive Horses, más egyéb mod nem csinál ilyet.
dogpriest

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: dogpriest »

Deathskull írta:A Nem hivatalos javítás legendás verzió (USLEEP) fordítása frissítve 3.0.2b verzióra.
bocsi srác, figyeljél már ide egy picit. Ezt amúgy hol lehet megtalálni? Tudsz segíteni pls? Nagyon szépen megköszönném, mert raknám fel a honosítást. Utána meg ezt a magyar legendary edition cuccot.. koszi szepen
Coke

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Coke »

bocsi srác, figyeljél már ide egy picit. Ezt amúgy hol lehet megtalálni? Tudsz segíteni pls? Nagyon szépen megköszönném, mert raknám fel a honosítást. Utána meg ezt a magyar legendary edition cuccot.. koszi szepen
Ezen téma első oldalán! :D
Enzius

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Enzius »

dogpriest írta:
Deathskull írta:A Nem hivatalos javítás legendás verzió (USLEEP) fordítása frissítve 3.0.2b verzióra.
bocsi srác, figyeljél már ide egy picit. Ezt amúgy hol lehet megtalálni? Tudsz segíteni pls? Nagyon szépen megköszönném, mert raknám fel a honosítást. Utána meg ezt a magyar legendary edition cuccot.. koszi szepen

Am az első oldalon? :D
dogpriest

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: dogpriest »

koszkoszkosz srácok. mindenkinek. azota felraktam, csak azert irom ki, akinek nem muxana tokkeletesne a morrohun.hu skyrim honositasa.

1.skyrim LEGENDARY EDITION
2.(semmi patch,) Menjen ra utana a honositas.
3. skyrim legendary edition nemhivatalos patch innen az oldalról a magyart leszedni a legfrissebbet..
4.betöltési sorrendem a launcherben:
1. dawngard
2. heartfire
3.dragonborn
4. unofficial skyrim legendary edition patch
5.skyUI

Jegyezzetek meg! az UNOFFICIAL SKYRIM PATCH.esp (amit a honositas rakott fel). ha felraktatok a "unofficial skyrim legendary edition patch" legfrissebbet innen az oldalról, akkor NE PIPÁLJÁTOK KI (egyebkent kivettema high textures pakkot is, mert harc közben beszaggatott)

nagyon jo minosegu magyaritas, koszonet az egesz csapatnak, vegul csak sikerult igy osszehezoni szepen, es sok jatekidomb is bennevolt mar, szerencsere eddig ugy nez ki hogy okes lesz, eddig komojjabb hibak neklul.. ;)
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Expanded Towns and Cities (Kiterjesztett városok és falvak) mindkét verziója (Modular és Complete )frissítve v13.9.5-re
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull!
Négy napja tolom Vik által honosított kellNekem moddal és röviden szólva minden szükségletek beépülőt maga mögé utasít, szerintem. Azt amit nem tud illetve kevesebbet tud a ZF Elsődleges szükségleteknél, azokat más beépülőkkel pótolom, most fordítom mindegyiket(holnap közzé is teszem). Arra kérlek, hogy ha van időd, akkor ezeket fordítsd le a CACO-hoz: CACO - iNeed, CACO - iNeed - Moonlight Tales, CACO - Vigor Combat and Injuries Patch, CACO - Immersive Creatures Patch http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/70430/? Szeretném betenni a mod packba ezeket, mint utolsó simításokat, előre is köszönöm!

Vik
Alaposan teszteltem a kellNekem honosítást, minden funkcióját oda-vissza és sem a magyarításban, sem pedig magában a modban nem találtam egy darab hibát vagy működési zavart sem ;) Remekül üzemel 213 egyéb pluginnal együtt, mindenre azonnal reagál, nincs késés vagy akármi még a "szélsőségesebb" funkcióit is alaposan megpróbálgattam. Szóval köszi mindent :)
Gyerekek, ha használtok szükségletek valószerűség beépülőt, mint a ZF Primary Needs vagy a Realistic needs and diseases 1 vagy 2, akkor azonnal cseréljétek le a kellNekem modra, nem bánjátok meg! link: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/73910/? Ajánlom merge, majd bashed patch készítését a zavartalan működés érdekében, főleg ha 100-nál több beépülőt használtok.

Valdrs Lucky Dagger Redone-Animated balisong - Valdr szerencse tőre honosítás

Kép

Tartalom:
-A Mohaanyó-barlangnál ha segítetek Valdrnak, akkor egy nem mindennapi tőr lesz a jutalmatok az alapjáték mini küldetésének teljesítése után. Miért jó ez a fegyver? Azért mert gyors és nagyon magas a kritikai találat esélye ezzel a tőrrel.

Követelmények:
-nincs

Mohaanyó-barlang:
mohaanyo.jpg
Letöltés:
-magyar
-Nexus ID:40775
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull, a Vigor-CACO-ban nincs bejegyzés, a két iNeed-et neked kell, mert abból veszi a fordítást, nincs semmi benne a CACO-ból, egyedül a CACO-Immersive creatures patchet tudtam lefordítani.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Kull, a Vigor-CACO-ban nincs bejegyzés, a két iNeed-et neked kell, mert abból veszi a fordítást, nincs semmi benne a CACO-ból, egyedül a CACO-Immersive creatures patchet tudtam lefordítani.
Köszi szépen, a többit megoldom! Amúgy az előző oldalon már ott van a Vigor-CACO patch, amit te készítettél, legalább is a Vigorhoz én tettem be csak most láttam :)
dfdfdfdfdfd

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: dfdfdfdfdfd »

Clothing and Clutter fixes - Ruhák és egyéb tárgyak javítása honosítás (Deathskull)

Ezek a módok csak magyarítások, vagy kész mód, ami már magyar?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Teljes, lefordított mod, nem kell hozzá az eredeti.
ggjgvhgbjk

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ggjgvhgbjk »

A kiterjesztett városok és falvak vmiért nem pipálódik be a mod mangerben,, ötlet?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az Ordinator fordítása frissítve 7.01-re (a hozzá tartozó CACO patchekkel együtt). Mivel egy teljes verziószámot ugrott (sok benne a változás), ezért mindenképpen törölni kell és újra beállítani a szerzeményeket, amelyet a következőképpen tehetsz meg:
Konzolba beírod a "player.additem XX0422fc 1" parancsot (idézőjel nélkül, ahol az XX az Ordinator sorszámát jelöli hexában), amivel megkapod a "Legendák tekercse" nevű tárgyat (vagy a főzőedénynél 5 daedra szívből megcsinálod). Elhasználod, mint egy varázslatot, vársz pár percet, amíg kiírja, hogy X darab szerzemény visszautalva, mentesz egyet, kilépsz, beállítod a kívánt patcheket, majd belépésnél a hibaüzenetet figyelmen kívül hagyod, újra beállítod az összes szerzeményt, és mentesz egy újabbat.
Ha már végig vitted a Sárkányszülött küldetésszálat, az Ébredő álmok nevű Fekete könyvvel is megteheted, ebben az esetben 1 sárkánylélekbe kerül.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Kull írta:Deathskull!
Négy napja tolom Vik által honosított kellNekem moddal és röviden szólva minden szükségletek beépülőt maga mögé utasít, szerintem. Azt amit nem tud illetve kevesebbet tud a ZF Elsődleges szükségleteknél, azokat más beépülőkkel pótolom, most fordítom mindegyiket(holnap közzé is teszem). Arra kérlek, hogy ha van időd, akkor ezeket fordítsd le a CACO-hoz: CACO - iNeed, CACO - iNeed - Moonlight Tales, CACO - Vigor Combat and Injuries Patch, CACO - Immersive Creatures Patch http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/70430/? Szeretném betenni a mod packba ezeket, mint utolsó simításokat, előre is köszönöm!

Vik
Alaposan teszteltem a kellNekem honosítást, minden funkcióját oda-vissza és sem a magyarításban, sem pedig magában a modban nem találtam egy darab hibát vagy működési zavart sem ;) Remekül üzemel 213 egyéb pluginnal együtt, mindenre azonnal reagál, nincs késés vagy akármi még a "szélsőségesebb" funkcióit is alaposan megpróbálgattam. Szóval köszi mindent :)
Gyerekek, ha használtok szükségletek valószerűség beépülőt, mint a ZF Primary Needs vagy a Realistic needs and diseases 1 vagy 2, akkor azonnal cseréljétek le a kellNekem modra, nem bánjátok meg! link: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/73910/? Ajánlom merge, majd bashed patch készítését a zavartalan működés érdekében, főleg ha 100-nál több beépülőt használtok.
Sajnos, vissza kell vonnom mindent, amit itt írtam. Sikerült összeraknom a végleges mod packot, tökéletesen működik minden, teljes az összhang, a CACO, az Ordinator patchek szuperek, eszméletlen miket össze nem lehet kotyvasztani és úgy all in one döbbenetesek a fejlődési lehetőségek, a visszacsatolások de...
De az a nagy büdös helyzet, hogy megtörtént amitől a legjobban féltem vagyis: a kellNekem mod tönkre tett mindent. CTD(asztalra kidobás) mindenütt, mentéskor, betöltéskor csak úgy véletlenszerűen. Van bőven, hogy már a MO indításakor összeomlik az egész úgy ahogy van. Aljas módon nem lehet tudni, hogy mikor kezdi el 1-5-20-30 óra játék után de halál biztos. Az okát nem tudom de a mentéseket is teljesen tropára vágja.
Rengetegen, ismétlem rengetegen írják le ugyan azt, ami velem történt és jelenleg is baromi idegesek, hogy Isoku ennyire ki van égve, mert a követőkre való hatása egyedi és a kompatibilitása egyéb más beépülőkkel nagyon bejövős. Viszont a CTD a játék legnagyobb gyilkossága. Összekombináltam és lefordítottam azokat a modokat, amikkel nagyjából sikerült kipótolni azon hiányosságokat, amit a ZF Elsődleges szükségletek mod tud de a kellNekemből nagyon hiányzik, mind ezt teljesen hiába.
Nagyon nagy kár ezért a modért, nekem nagyon tetszett, főleg hogy a működési hibáit a bash patchel és az ASIS-al nullára tudtam redukálni, legalább is nálam több napi teszt után is minden funkciója jól ment.
Összegezve tehát ha szeretitek a valószerűséget és ezen belül a szükségletek részét a dolognak, akkor válasszátok a ZF(inkább) vagy a RND modokat. Amíg nem fejlesztik a kellNekem modot, addig messze kerüljétek el egy hosszú és tartalmas végigjátszás esetén!
Deathskull
Köszi az Ordinator frissítést, már csak erre vártam ;)
Gebuka

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Gebuka »

Akkor, ha jól értem a kellNekem. azaz az INeed miatt nem tudod megjeleníteni az új "mod pack"-ed? :( Őszintén sajnálom, de hiszem, hogy ez Neked semmi és hamar megoldod és kijavítod a hibát! Sok sok kitartást kívánok hozzá!
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!
Itt egy kis csomag, hogy életjelet adjak magamról. :D

Doomhammer - Végzetpöröly honosítás
Kép

Tartalom:
- A Végzetpöröly egy legendás műkincs, mely egykoron egy távoli planétán lett kovácsolva. Generációkon át továbböröklődött az orkok között és most e fegyver hatalma a Fagyfarkas klánt szolgálja. Nemrégiben egy portál nyílt Tamrielre a Végzetpöröly elsöprő ereje miatt.
- Amit ez a mod tartalmaz: Végzetpöröly (Egykezes, Villámokat szabadít fel erõbõl támadás kivitelezése során. Az elementális ellenállás 50%-kal növekszik.) + Fagyfarkas előőrs (Az a hely, ahol megszerezheted a pörölyt, az njk-k 20-as szintűek)
- Megszerzése: Azura szentélyénél nyílik meg a portál. A pörölyt a sámánnál lehet majd megtalálni.

Kép

Megjegyzés:
- Ne optimalizáld a textúrákat
- Lehetséges, hogy néhány karakter beragadhat (a modder még nem ért annyira a moddolás ezen részéhez)
- A magyarítás az 1k textúrájú verziót használja a jobb teljesítmény érdekében, ha nagyobb felbontást szeretnél, akkor az esp fájl kivételével mindent írj felül a nexusról letöltött, nagyobb felbontású kicsomagolt fájlokkal

Követelmény:
- Nincs

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID:72822


Shadowmourne - Árnyfejsze honosítás
Kép

Tartalom:
- Az Árnyfejsze egy legendás kétkezes fejsze, amit vérfagyasztó hőmérsékleten kovácsoltak egy lelket felhasználva, melyet csapdába ejtett ez az ereklye. A fegyvert a Halállovag örökölte meg, aki számtalan megpróbáltatást kiállt a fagyos földeken. A fejsze napjainkban Darion nagyúr birtokában van, aki magányosan ül a Jegesszél üregben. Le kell győznöd a legendás tárgy megszerzéséhez, de légy óvatos, mert az Árnyfejsze nagyon erőssé tette. Vigyél egy követőt... vagy 10-et.
- Hogy teljesen kihasználd a fegyver képességét, várd meg, míg aktiválódik a Káoszcsapás, majd akkor hajtsd végre a halálos erőből támadásodat.
- Amita mod tartalmaz: Árnyfejsze (Kétkezes, 10% eséllyel megkapod 10 másodpercre a Káoszcsapás képességet, mely megnégyszerezi a jelenlegi sebzésed értékét és kis eséllyel feltölthet egy lélekkövet) + Sárkányacél páncél (A sárkányvértek folyékony acélba mártásával létrejövő megnövelt páncélértékkel rendelkező szett)
- Megszerzése: El kell utaznod a Jegesszél üreghez, ami Hajnalcsillag déli részén található és miután végig értél a rövid barlangon remélhetőleg a legendás fegyverrel a kezedben fogsz onnan távozni.

Kép

Megjegyzés:
- Ne optimalizáld a textúrákat
- A magyarítás az 1k textúrájú verziót használja a jobb teljesítmény érdekében, ha nagyobb felbontást szeretnél, akkor az esp fájl kivételével mindent írj felül a nexusról letöltött, nagyobb felbontású kicsomagolt fájlokkal

Követelmény:
- Nincs

Letöltés
Magyar(Teljes)
NexusID:73466


Vivid Weathers - Élénk időjárás honosítás
Kép

Tartalom:
- Több mint 500 időjárási elem (Felhős, tiszta, hóviharok, villámlásos hóviharok, eső, esős viharok, köd és mennydörgés... minden, amire szükséged van!)
- Teljesen átalakítja az időjárást, így az ENB-dnek nem kell rendelkeznie ilyen funkciókkal
- MKM-ben be lehet állítani a belső terek és az éjszakák fényviszonyait (kipróbáltam éjszaka majdnem nem lehetett látni semmit legsötétebbre állítva)
- Színtelítettséget is lehet állítani az MKM-ben
- Támogatott: Sárkányszülött és Hajnalőrség kiegészítők, Falskaar, Wyrmstooth, Summerset Isle, Lanterns of Skyrim és Audio Overhaul for Skyrim 2
- 150 új felhő textúra
- 16 új hangzás a viharos időhöz
- Magávalragadó napfelkelte és naplemente a kiválasztott felhőszínezetnek megfelelően
- Kibővített köd
- Új csillagos égbolt (megnéztem és gyönyörű)
- távolban lévő hegyeken köd és eső hatás
- mozgó ködrészecskék erős ködnél stb...
- a nexus oldalán találtok hozzá egy erősen optimalizált ENB-t (ENB 0.305+ szükséges hozzá)

Alap telepítés:
- A skyrimprefs.ini-ben állítsd be ezeket az értékeket:iTexMipMapSkip=0 és fGamma =1.0000
- Telepítés után minden más időjárás változtató modot kapcsolj ki.
- MKM-ben különböző beállításokon keresztül saját ízlésedre szabhatod
- Ajánlott részecskeszám: 6000

ENB használata esetén:
► Show Spoiler
Kompatibilitás:
► Show Spoiler
Kritérium:
- ENB, ha akarsz használni

Képek:
► Show Spoiler
Letöltés:
Magyar(Teljes)
Alap ENB
NexusID:73937 (itt találod a hozzáigazított ENB-t is)


Doge Reborn - Shiba Inu companion - Újjászületett kutya - Shiba Inu követő honosítás
Kép

Tartalom:
- Története: nexus chat-ben kérte egy felhasználó a modder közösséget, hogy legyen egy rendes kutya mod is a nem túl nagy választék között
- Ez a mod a régi husky-s mémre próbál építeni, de így is lefordítottam a Doge kifejezést magyarra (később módosíthatod a kutya nevét a leírás szerint)
- Rendkívül egyszerű a mod felépítése, de legalább ott lehet melletted a sárkányszülött legjobb barátja
- Ha meg akarod változtatni a nevét, akkor fordítóprogrammal megteheted vagy akár TesVEdittel is
- Folyamfenyves mellett a táborhelynél találod a bolhazsákot :D

Kritériumok:
- Hajnalőrség (mivel onnan használja a hangokat és az animációkat)

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID:69286


Horses Revamped - Megújult lovak honosítás
Kép

Tartalom:
- Ajánlott egy alternatív kezdési modot használni a kezdeti lovaskocsi bugok elkerülése végett
- Tétlen és mozgási animációk újradolgozva
- Átmeneti animáció a sprintelés és a sétálás között
- Sprintelés újradolgozva
- Gyorsabb sprintelés és fordulás
- Futási sebesség némileg megnövelve
- Ló magassága lecsökkentve (93%-a az eredetinek)
- Megnövelt kitartás (400%-a az eredetinek)
- Megnövelt kitartás regeneráció (150%-a az eredetinek)
- HDT lófarok

Kompatibilitás:
- Kényelmes lovak: kompatibilis, Részletesebben: Néha a követők megjelenő lovai láthatatlanná válhatnak, ezt kétféleképpen lehet orvosolni: 1. Kikapcsolod a Kényelmes lovak MKM-ben a követők lovait és lófüttyöt használsz a lovad hívásához vagy 2. vagy használd az Animations verziót a Full verzió helyett (magyarításban mellékelve mindkettő verzió)
- Magávalragadó lovak: Rakd előrébb a sorrendben a Magávalragadó lovakat vagy készíts egy patch-et hozzájuk

Kritérium
- HDT Physics Extensions

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID:70640

Más:
Kull kitartást a modpack-hez, én addig nem fogok játszani, míg el nem készülsz. :D
A többieknek is köszönöm az új fordításokat.
A témát kicsit terelve, azt látom, hogy sok embernek nem megy a moddolás meg a magyarítás felrakása, ezért megpróbáltam az első oldalra piros betűkkel kiemelve egy vázlatos irományt kirakni linkekkel, hogy megkönnyítsem a dolgukat. Bárnagyjából kész van, ha valaki javítani akar rajta vagy építő jellegű ötlete van, akkor írjon és megpróbálom egyből frissíteni. Még arra is gondoltam, hogy az Elderscrolls wiki-be lehetne egy cikket is írni erről. Talán akkor kevesebben szemetelik tele a különböző témákat.

Legyen OFF is:
► Show Spoiler
Jó szórakozást és kitartást! :D

UI: Csak az időjárás modot teszteltem, ezért ha hibát találtok szóljatok.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Annak a Shadowmourne fegyvernek ki kellene találni valami rendes nevet, mert így elég furán hangzik, hogy a fele angol, fele magyar, de ez csak az én véleményem.
Amúgy a Perkus Maximus frissült 1.5-re, nem tudom, használja/használná-e valaki, ha igen, akkor érdemes lenne lefordítani (tudom, könnyű más *****-val verni a parazsat :) ).

Még valami, a fő oldalon az Ordinatorhoz tartozó leírást frissíteni kellene, hogy az olvass.el fájl tartalmával egyezzen, korábban írtam, hogy mi változott (a CACO patchek választása, illetve a frissítés menete).
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Deathskull írta:Annak a Shadowmourne fegyvernek ki kellene találni valami rendes nevet, mert így elég furán hangzik, hogy a fele angol, fele magyar, de ez csak az én véleményem.
Amúgy a Perkus Maximus frissült 1.5-re, nem tudom, használja/használná-e valaki, ha igen, akkor érdemes lenne lefordítani (tudom, könnyű más *****-val verni a parazsat :) ).

Még valami, a fő oldalon az Ordinatorhoz tartozó leírást frissíteni kellene, hogy az olvass.el fájl tartalmával egyezzen, korábban írtam, hogy mi változott (a CACO patchek választása, illetve a frissítés menete).

Akkor lesz árnyfejsze :lol:
Az Ordinatort gyorsan letöltöm és javítom a leírást az olvass el fájl alapján.
A Perkus Maximus-t nem tudom érdemes-e frissíteni, hiszen ott van az Ordinator helyette.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Cső! :D
Jó lehet az az időjárás cucc, az összes nagynevű és méltán közimádott hó és eső beépülőt magában foglalja+még a teljesen igazi(kipróbáltam) Vivid hó modot is. Nem beszélve a többi száz egyéb módosításról, a lefényképezett égi anomáliáktól stb.
A gyengébb konfigokra gondolva nem teszem bele a mod packba de amúgy nekem favorit lesz, köszönet!
Lehet, hogy fontos: Sikerült kidobálás mentesre visszaállítanom a mod packot és gyönyörűen összefűztem a ZF-et az Alkímia útjaival, panasz nem lehet de rájöttem valamire, mondjátok hogy hülyeség de én a tökömet teszem rá, mert látom: A régi Kull mod pack USKPi-t összehasonlítottam a mostani USLEEP-el és ez utóbbi egy csomó olyan dolgot felülír(rengeteget) illetve felülírna ha elsőbbséget kapna, amit a régi nem. Még hozzá olyan nif fájlokat(IS) babrál meg amik miatt most már a Halálos Csonkítás is kidobál, sőt a scriptjeit is beakasztja és sorolhatnám fél napig mi mindent csinál pl. az én káromra. A lényeg, hogy szerény véleményem szerint sok-sok nagyon jól bevált mod most már azért lett használhatatlan, mert hozzá kellene igazítani az új USLEEP-hez, könnyen lehet hogy a kellNEKEM és társai is emiatt gőzöltek be. Tudom, hogy igazam van, mert látom ;) és nem értem hogy erre az USLEEP készítői miért nem gondolnak :? Rossz ez az út...
Ellenben A Varázsló útja jó lenne a perma helyett, szerintem, mert az Ordinator rendszere fejlettebb, megbízhatóbb, inkább erre lenne érdemes építeni. Szerintem hagyjuk a PerMa-t, most már.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Deathskull
Leírások frissítve.

Kull
Elég érdekes dolgokat mondasz. Nem tudom mi lehet az Unofficial Patch Project Team célja. Lehet akinek nem tetszik az arca azt bojkottálják. :D
Az időjárás moddal kapcsolatban: csak néhány alap moddal és egy teljesítménybarát ENB-vel próbáltam ki, de nem tapasztaltam nagyon szaggatásokat. Mondjuk az árnyékok meg tükröződések felbontása sose zavart, ezért az mindig megy minimumra. A lényeg: akkor nem lehet úgy átírni az enb beállításait, hogy gyengébb gépeken is fusson vele vagy instant megtelik tőle a VRAM?
Ez A Varázsló útja pedig mennyivel lenne izgalmasabb az Ordinator amúgy is kidolgozott perkfájánál? (Most, hogy belegondolok a végén már nem hatalmas, mindenre kiterjedő perkjavítások lesznek, hanem mindegyik készségnek lesz egy saját kidolgozott modja, mint az íjászatnak, mágiának, alkímiának, meg talán kovácsolásnak :D)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Mi az az Alkímia újra meg a Varázsló útja? Két új mod? Ilyen néven még nem találtam itt egyet sem.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Deathskull írta:Mi az az Alkímia újra meg a Varázsló útja? Két új mod? Ilyen néven még nem találtam itt egyet sem.
Alkímia útja gondolom a Complete Alchemy and Cooking Overhaul.
A Varázsló Útja meg a Path of Sorcery - Magic Perk Overhaul
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp írta:
Deathskull írta:Mi az az Alkímia újra meg a Varázsló útja? Két új mod? Ilyen néven még nem találtam itt egyet sem.
Alkímia útja gondolom a Complete Alchemy and Cooking Overhaul.
A Varázsló Útja meg a Path of Sorcery - Magic Perk Overhaul
Igen pontosan erről van szó :) A lentebbi kérdésed egyikére azt kell mondanom, hogy szerintem(átolvastam) az Ordinator mágia szerzeményei elképesztőek de tényleg, viszont A Varázsló útja mintha egy továbbfejlesztett változata lenne. A Brodual videó jól bemutatja, hogy mit tud, brutális és fejlett módon még össze is lehet kombinálni a különböző szerzeményeket a tanulás során, ezáltal még egyénibb speciális varázstudová lehet válni. Például egy önmagában is életveszélyes nekromantává vagy boszorkánymesterré ha jól megy a tanulás a CACO szerzeményeivel együttesen. ;)
Prttp írta:Deathskull
Leírások frissítve.

Kull
Elég érdekes dolgokat mondasz. Nem tudom mi lehet az Unofficial Patch Project Team célja. Lehet akinek nem tetszik az arca azt bojkottálják. :D
Az időjárás moddal kapcsolatban: csak néhány alap moddal és egy teljesítménybarát ENB-vel próbáltam ki, de nem tapasztaltam nagyon szaggatásokat. Mondjuk az árnyékok meg tükröződések felbontása sose zavart, ezért az mindig megy minimumra. A lényeg: akkor nem lehet úgy átírni az enb beállításait, hogy gyengébb gépeken is fusson vele vagy instant megtelik tőle a VRAM?
Ez A Varázsló útja pedig mennyivel lenne izgalmasabb az Ordinator amúgy is kidolgozott perkfájánál? (Most, hogy belegondolok a végén már nem hatalmas, mindenre kiterjedő perkjavítások lesznek, hanem mindegyik készségnek lesz egy saját kidolgozott modja, mint az íjászatnak, mágiának, alkímiának, meg talán kovácsolásnak :D)
Na igen, ha csak néhány alap moddal próbáltad ki akkor persze, hogy nincsen szaggatás de a Fagyhalál meg az egyéb valószerűség modokkal és a többi finomsággal együtt már szerintem csúszda lenne, illetve nélküle több erőforrás maradna, ezért vettem ki a CoT-ot is a mod packból, bár nálam nem volt gond csak tudom hogy.. Az ENB beállításokra visszatérve persze, hogy át lehet írni az enbseries.ini-ben kell a hatásokat kikapcsolni kezdve a DoF-el, egészen addig hogy legalább 40alá ne essen kint se a fps.
Deathskull
Az USLEEP-re visszatérve, a kellNekem mod tesztelése alatt több mint egy hétig figyeltem a modderek(nem egészséges) ellenőrző módszerével a helyzetet és láttam, amint a kellNekem scriptjei rátapadnak a követőkre és a követő modra, a többivel együtt. E közben az USLEEP is pörög de másként teszi ezt(természetesen) , mint a régebbi foltok. Mindegy, ha esetleg van dugiban régebbi Skyrim, DG, DB, HF folt magyarul akkor megoszthatnád, mert én szeretném azokat használni, inkább. Vagy legalább alaposan letesztelni. Továbbá a legújabb (v3.1) Bijin(magyar) Warmaidens az menne a sima USKP-al vagy már kell neki az USLEEP :?: Engem nem zavar ha régebbi hibák visszajönnek, mert azt más mod már orvosolja, sőt.. Azért kérem ezeket ha vannak, mert úgy látom a játék stabilitása pont a visszájára fordul az erre fel nem készített pluginok 99.9%-a miatt.
Válasz küldése