Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Akkor én vagyok az elenyésző százalék közül az egyik, akinek van XPMSE, de nincs DSR, mivel szinte kizárólag FPS nézetben tolom, az ellenség animációi (Realistic ragdolls, FNIS Sexy Move és Creatures, Halálos csonkítás) miatt van fenn a csontváz mod. Melyiket ajánlanád a három közül az egyszerűség és működőképesség szempontjából (ha esetleg mégis kitenném TPS-be)?
Deathskull, akkor te feleslegesen használod ezt, neked teljesen tökéletesen megfelel ez: XP32 Maximum Skeleton
Nekem azért fontos a MSE, mert bejön, hogy a NJK-ek is változatosan itt és ott hordják a fegyvereiket, aztán szoktam babrálni a Fajmenüben is, szeretek tetkót rakni a követőimre és a HDT modok miatt pedig elengedhetetlen a csontvázgyűrű. Na meg veled ellentétben, én Prttp által most lefordított Customisable Camera moddal állítok be magamnak vagány külsőnézetet. De ha meggondolod magad és szeretnéd TPS-be tolni, akkor DSR+Equipping Overhaul, ez utóbbi magyarul is elérhető itt a központban ;) Csak arra figyelj, hogy a valószerű használaton kívűlre helyezés ha be van kapcsolva, akkor gyors fegyverváltáskor eldobod azt ami a kezedben van, hogy gyorsan elő tudd húzni-venni a másikat, pl. íjról átváltasz kardra, mert túl közel jutottak hozzád stb.(ki lehet kapcsolni.)

ui.: Na azt meg el is felejtettem, hogy szinte semmilyen animációs modot nem kell használnom, mivel a legjobbak bele vannak építve. A PCEA 2 modot használom még, mert csináltam magamnak saját animáció összeállítást varázslás és egykezes fegyverhasználat esetére, amiket a MKM-ben kapcsolok be. Ezt szintén támogatja a MSE. Ide fog majd beépülni a Soolie's Spears mod is és végre mindenki tud dárdákat dobálni és szálfegyverrel küzdeni (gombnyomásra.) Csak sajnos eléggé elfoglalt a modder úr, pedig fore külön biztosította a támogatásáról a PCEA 2 és a FNIS mod ügyében is.
Avatar
cikasz
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. jan. 27., szer. 20:03
Tartózkodási hely: Felsőpakony
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cikasz »

Semmi jelentős, csak a térképhez és a mágiához régi a verziód. Ez nem baj. Szerintem. Az MKM menüben (Esc/Mod konfirációs menü/SKY UI)a SKYUI-ban vedd ki a jelölést a ezeknek ellenőrzése elől és a probléma megoldva.
köszönöm!

Tudsz/tudtok olyan modot amitől az npc-k szebbek/szexibbek lesznek? Esetleg változatosabb/szebb/szexibb lesz a ruhájuk ilyesmi?
Erre jó pl. a Caliente's Beautiful Bodies Edition -CBBE-?

Ijász-t csináltam (legalábbis arra fejlődnék főleg), telepítettem az XP32-t meg a és az fnis-ben láttam egy "running with bow"-t is . bepipálom erre azt irja, hogy nincs telepítve.
Amikor előre mozognék a karakterrel le is fagy, mármint vigyázállásba vágja magát és csak csúszik, de csak ha előre mozognék vele.. ez miért lehet?
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

köszönöm!

Tudsz/tudtok olyan modot amitől az npc-k szebbek/szexibbek lesznek? Esetleg változatosabb/szebb/szexibb lesz a ruhájuk ilyesmi?
Erre jó pl. a Caliente's Beautiful Bodies Edition -CBBE-?

Ijász-t csináltam (legalábbis arra fejlődnék főleg), telepítettem az XP32-t meg a és az fnis-ben láttam egy "running with bow"-t is . bepipálom erre azt irja, hogy nincs telepítve.
Amikor előre mozognék a karakterrel le is fagy, mármint vigyázállásba vágja magát és csak csúszik, de csak ha előre mozognék vele.. ez miért lehet?
Szívesen. Én magam az UNP(B)-t használom de nagyon is sokból lehet válogatni, mint 7base vagy az általad említett CBBE vagy dreamgirls. Én a 32986-s (nexus azonosítója) telepítőt ajánlom. Ez a három legismertebb testmodell engedi telepíteni, persze csak az egyiket. Ruha: Ha vértet akarsz, akkor ott az Immersive armor (sok új vért, pl íjász vértek ennek fordítását megtalálod az első lapon) vagy a Book of silence (24909 új vért és a az eredetik feljavítása). Ruházatra pedig javaslom mondjuk a Rustic Clothing (69784 eredetik feljavítása). Szexi ruházata van az UNP Minidresses Collection (47376) vagy egy másik ruhatár az erdők hercegei ennek megvan a honosítása is,lásd lejjebb.

Ha telepíted az FNIS vagy bármely olyan modot, mely animációt használ, akkor futtasd le a ..\Skyrim\Data\tools\GenerateFNIS_for_Users\GenerateFNISforUsers.exe fájlt!

Princes of the Woods v5.4
Az erők hercegei

Leírás:
- Számos vértet illetve ruházatot ad a játékhoz ez a kiegészítő.
- Ezek mindegyik könnyű vért kategóriába tartozik (férfi és női egyaránt).
- A vértek 17 különböző darabból állnak, 6 szőrmés elemmel plussz paróka, csuklya, melyeket el lehet készíteni is.
- A Szegecselt vértek alatt találhatóak meg.
- A vértezeti értékei a vérteknek, csízmáknak és karvérteknek megegyezik a Sárkánypikellyel viszont a tömegűk jóval kevesebb, mint az elf vérteké.
- A vérteknél 6 különböző szín áll rendelkezésedre: zöld, barna, fekete, fehér, vörös és olíva.
- A szőrmevérteknél csak hátom: barna, fekete és fehér.
- 8 előre meghatározott paróka áll rendelkezésedre, de beállítható, hogy az eredeti hajszínnel megegyező legyen.
- Összesen 123 új tárgy található meg a kiegészítőben, mely darabok kombinálhatóak is.
- Természetesen a női ruhadarakoat csak nők tudják viselni.

Követelmény:
- UNP testmodell

Letöltés:
Magyar
Nexus kód: 18008
Avatar
cikasz
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. jan. 27., szer. 20:03
Tartózkodási hely: Felsőpakony
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cikasz »

Ha telepíted az FNIS vagy bármely olyan modot, mely animációt használ, akkor futtasd le a ..\Skyrim\Data\tools\GenerateFNIS_for_Users\GenerateFNISforUsers.exe fájlt!
Igen felraktam pár modot már, futtattam FNIS-t is természetesen, de pl annál az íjász modnál is (amit ír az FNIS is a keretprogramjában) problémám adódott mert hiába van telepítve azt mondja az FNIS, hogy nincs telepítve pedig az NMM-el telepítettem. (külső nézetben csak csúszik a karakter ha előre mozgok.)
Az immersive armort is felraktam, de felrakom majd az általad említetteket is akkor!
Megpróbáltam az "Arissa - The Wandering - A Vándor csavargó (Ignussen)" is csak nem tudom, hogy az jó-e mert az info txt-ben az van írva, hogy kövessem a telepítést NMM-benm, de ha telepítem nem kérdez semmit csak megjelenik a pipa és kész!
Avatar
yuszton
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016. feb. 4., csüt. 20:13

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: yuszton »

Az íjász modnál én felraktam mindkettőt. Előbb az "Bow - Running forward v1-2" utána pedig a "Bow - Running forward v1-2b female-exclusive - FNIS"-t. Ha erről van szó, akkor nekem így működik. Ha csak az első volt telepítve akkor "csúszkált" a női karakter.
Avatar
cikasz
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. jan. 27., szer. 20:03
Tartózkodási hely: Felsőpakony
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cikasz »

yuszton írta:Az íjász modnál én felraktam mindkettőt. Előbb az "Bow - Running forward v1-2" utána pedig a "Bow - Running forward v1-2b female-exclusive - FNIS"-t. Ha erről van szó, akkor nekem így működik. Ha csak az első volt telepítve akkor "csúszkált" a női karakter.
Köszi ez így jó lett működik rendesen.

Valami viszont megint nem jó, megőrjít ez a játék :)
Nem tapasztalt valaki olyat, hogy közeledik Fehércsermelyhez és egyszerűen kivágja a játék az asztalra? Semmi hibajelentés csak bezáródik a játék és kész! :(
hunemperor2

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: hunemperor2 »

De igen, és éppen ezért Whiterun-t egyáltalán nem módosítom. Azóta nincs problémám.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Így csináltad?
1) Másold be a 'Adat\01 FNIS Behavior' mappa tartalmát a '..\Skyrim' mappápa
2) Másold be a '02 FNIS Creature Pack' mappa tartalmát a '..\Skyrim' mappápa
3) Másold be a '02 FNIS Creature Pack ' mappa tartalmát a '..\Skyrim' mappápa
4) Másold fel a többi FNIS kiegészítődet
5) Futtasd a 'GenerateFNISforUsers.exe' fájlt a '../Data/tools/GenerateFNIS_for_Users' mappából

Ez manuális, értelemszerűen telepítetted, mindhármat?
Jocesz
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2016. jan. 4., hétf. 1:09

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Jocesz »

Helló!
Ha legyetek szívesek nézzetek rá a Realistic Needs and......-re mert amikor jelentést kérek,akkor azt angolul írja. Nagyon szépen köszönöm!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Jocesz írta:Helló!
Ha legyetek szívesek nézzetek rá a Realistic Needs and......-re mert amikor jelentést kérek,akkor azt angolul írja. Nagyon szépen köszönöm!
Nyilván nem teljes a fordítás vagyis a script üzenetek nincsenek lefordítva vagy nem tudom :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Vigor - Combat and Injuries - Erély - Küzdelem és sebesülések honosítás

Tartalom:
-Nagymértékben megváltoztatja és valószerűbbé teszi a játék harcrendszerét, igazi rpg anyag de nem csak számtanilag hanem ugyanúgy élesben is, fel kell kötni a gatyát
-Sokáig tartana felsorolni mi mindent tud ez a beépülő ha érdekel telepítsd fel és olvasd át a MKM tartalmát, inkább elmondok egy kis használati utasítást: Komolyabb sérülés esetén(a NJK is), a cserzőállványon készíthetsz kötszert, amellyel el tudod állítani a vérzést. Viszont, ha súlyosan megsebesülsz, akkor ezt még ki kell egészítened különböző hozzávalókból készíthető gyógyhatású borogatással(főzőedény-állvány), máskülönben napokig-hetekig is komoly hátrányban leszel, főleg harc esetén. Ilyen esetben rajtad kívül, egyedül a Végzetes Találkozások gyógyítói képesek teljesen meggyógyítani, már ha használod ezt a beépülőt. Ehhez szükséges egy patch telepítése is.

Kompatibilitás:
-az összes ismert harcmódosító pluginnal tökéletesen működik, a Végső küzdelem(Ultimate Combat mod) használata esetén kapcsold ki, az ugyan azokat a jellemzőket módosító hatásokat(értelemszerűen az egyikben maradjon bekapcsolva, egy példa: Időzített blokkolás)

Követelmények:
-SKSE
-Dragonborn
-Dawnguard
-SkyUI
-Brawl Bugs Patch(ez csak nagyon ajánlott)
-ASIS NPC Enchant Fix module (szintén ajánlott a NJK intelligenciáját növelendő)

Letöltés:
-MAGyar
-Vigor SOT Patch-12452-1-1(Végzetes Találkozások patch)
-Vigor- Alkímia és a főzés teljes átszabása (CACO) patch (Deathskull)
-Szívkitépő(Hearthbreaker)-CACO patch (Deathskull)
-Nexus ID:72180

Deathskull, köszönet!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Tessék, itt van:
Vigor-CACO patch
Van a Szívkitépőhöz is, tedd bele a csomagba (akkor még nem volt a CACO lefordítva):
Hearthbreaker-CACO patch
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull
Szerintem valami hiba van az Ordinator fordításában. Előre is bocs ha tévedek, mert nincs is köze hozzá de ha még is: Az első honosított verziót, én magamnak külön áttettem,mert írtad, hogy átnyomtad az SMCO-on, nos nekem már régóta tropára vágja, elcsúfítja a játékomat(szétmegy a karakter szeme, teste, hiányoznak falak stb). Ha rám hallgattok soha ne használjátok az SMCO-t, korábban ennek ellenkezőjét mondtam, tévedtem! A stabil játék Merge, majd Bashed patch készítésével érhető el, nem ilyen textúra "optimalizálással". Szóval, az eredeti angol verzió több szerzeményt és egyebet tartalmazott, mint a honosított, gondoltam valamit benéztem ezért lefordítottam a hiányosságokat és annyi. Most a v531-nél az angol megint több, mint a magyar és amúgy mi az a bsl fájl, mert az angolnál nincs, nem találok ilyen fájlt? Mindegy a lényeg, hogy nézd meg, hogy nálad mi a helyzet ha betöltöd az angolt(még szűz SMCO mentest), akkor ugyanannyi sorod van-e? -bár sejtem, hogy ez a bsl jelenthet valamit de amúgy talán nem egy egészséges dolog ha az SMCO leszed a robotágyúkból egy kis darabot vagy egy varázslat textúrájából.
Más: Ezt hogyan lehet megszűntetni? 'Az objektumhivatkozás nincs beállítva semmilyen objektumpéldányra.'
Ignussen
Nem tudom, hogy használsz e SMCO-t de ha igen, akkor könnyen okozhatja a 'lánchúzogatós ajtó' hibáját.(a NIF pucolást kihagyva értem)

UI: A BSA fájlokat meg eleve érdemes kicsomagolni, mert gyorsít a játékon, a "MO jobban szereti."
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull írta:Deathskull
Szerintem valami hiba van az Ordinator fordításában. Előre is bocs ha tévedek, mert nincs is köze hozzá de ha még is: Az első honosított verziót, én magamnak külön áttettem,mert írtad, hogy átnyomtad az SMCO-on, nos nekem már régóta tropára vágja, elcsúfítja a játékomat(szétmegy a karakter szeme, teste, hiányoznak falak stb). Ha rám hallgattok soha ne használjátok az SMCO-t, korábban ennek ellenkezőjét mondtam, tévedtem! A stabil játék Merge, majd Bashed patch készítésével érhető el, nem ilyen textúra "optimalizálással". Szóval, az eredeti angol verzió több szerzeményt és egyebet tartalmazott, mint a honosított, gondoltam valamit benéztem ezért lefordítottam a hiányosságokat és annyi. Most a v531-nél az angol megint több, mint a magyar és amúgy mi az a bsl fájl, mert az angolnál nincs, nem találok ilyen fájlt? Mindegy a lényeg, hogy nézd meg, hogy nálad mi a helyzet ha betöltöd az angolt(még szűz SMCO mentest), akkor ugyanannyi sorod van-e? -bár sejtem, hogy ez a bsl jelenthet valamit de amúgy talán nem egy egészséges dolog ha az SMCO leszed a robotágyúkból egy kis darabot vagy egy varázslat textúrájából.
Más: Ezt hogyan lehet megszűntetni? 'Az objektumhivatkozás nincs beállítva semmilyen objektumpéldányra.'
Ignussen
Nem tudom, hogy használsz e SMCO-t de ha igen, akkor könnyen okozhatja a 'lánchúzogatós ajtó' hibáját.(a NIF pucolást kihagyva értem)

UI: A BSA fájlokat meg eleve érdemes kicsomagolni, mert gyorsít a játékon, a "MO jobban szereti."
Naná, hogy használom, és továbbra is fogom :) A neten azt olvastam, hogy akinek ilyen hibája volt a disable parancsot használgatta, aztán egyszer csak ismét jó lett. És lőn csoda, nálam is ez volt. Pár rácsos ajtón használtam, aztán voálá jó lett, Pedig az új játék kezdése sem hozott eredményt.. De most megint minden oké. Egyébként csak az jutott eszembe, hogy ennek nem lehet köze a papyrus beállításokhoz, hiszen az újabb modok piszok sok szkriptet használnak, és egy idő után betelhet ez a puffer? Lehet, hogy hülyeség... Csak tipp. Bár semmit nem szedtem le és mégis jó lett.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

ignussen írta:Naná, hogy használom, és továbbra is fogom :) A neten azt olvastam, hogy akinek ilyen hibája volt a disable parancsot használgatta, aztán egyszer csak ismét jó lett. És lőn csoda, nálam is ez volt. Pár rácsos ajtón használtam, aztán voálá jó lett, Pedig az új játék kezdése sem hozott eredményt.. De most megint minden oké. Egyébként csak az jutott eszembe, hogy ennek nem lehet köze a papyrus beállításokhoz, hiszen az újabb modok piszok sok szkriptet használnak, és egy idő után betelhet ez a puffer? Lehet, hogy hülyeség... Csak tipp. Bár semmit nem szedtem le és mégis jó lett.
Megerősítésként elmondom újból, hogy én mit tapasztaltam. Bizonyos beépülők adta textúrákat tönkre tesz(úgy használtan ahogyan kell), hiányoznak ilyen olyan dolgok részletei, sőt teljesen elcsúfít vagy épp eltűntet ezt azt és leesek a semmibe ;) Hibás scriptek megtudnak akadályozni egy komplett küldetést is de az teljesen más téma, viszont a papyrus beállítás az fontos, mert nem mindegy hogyan működik a script rendszer.
Nem pontosan értem("Pár rácsos ajtón használtam") amit írtál de azt igen, hogy nem szedtél le semmit és mégis jó lett, gondolom ez a lényeg. Persze nyilván nem az SMCO textúra optimalizálástól nyílnak ki az ajtók :D , szerintem van olyan történés is, amikor a motor nem bírja már azt ami van azon felül, hogy a Skyrimben minden előfordulhat a bugokat érintően. A hivatalos Beth high text pack-ot már régen töröltem, mert az tényleg ratyi volt de a lényegre térve: Maga a kinti terepen vagy akár egy város utcáin sétálva 1db +fps-t sem nyertem az SMCO-val, mert jelenleg olyan lighti vagy jó minőségű textúra modokat használok, amik önmagukban nem büntetnek teljesítmény rombolással(többnél eleve 0-t optimalizált rajtuk), ellenben a fentieket kiegészítve a karaktereket, tárgyakat, az íjam motívumait stb. "ledarálta". Ez csak saját tapasztalat, semmilyen netes hasonlósággal nem tudom alátámasztani, mert nem olvastam utána de az nekem nem biztonságos, hogy most véletlenül jó aztán, tegnap-holnap meg rossz, aztán egyszer csak megint jó. Én ezért semmiképpen nem ajánlom de ha pl. neked bevált és javult a teljseítményed, akkor nem akarlak lebeszélni róla.

ui.: Ez csak egy gondolat de alapvetően a mostani USLEEP-nél meg már előtte az utóbbi időben, én nem tapasztaltam meg azokat a tipikus bugokat, sem. Amit írtál, meggyőződésem, hogy ott, akkor azt valamelyik mod okozta. Aztán, hogy pontosan miért annak tízféle oka is lehet.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull, a bsl fájt az SMCO hozz létre archiválása közben, a bsa-ban lévő fájlokat listázza. Az Ordinatorból újabb verzió, közben át is nézem, bár nem hinném, hogy kevesebb sor lesz tömörítés után. Viszont akkor anélkül fogom feltenni, aki akarja, áttolja rajta. Szerintem nem az SMCO a hibás, legalábbis nálam nem voltak textúra hibák. Csak annyit tesz a program, hogy a textúra fájlokat színprofilját átteszi DXT-1/DXT-5-be, illetve jobban összetömöríti a bsa méretét, ez maximum betöltéskor nyilvánul meg, de játék közben nem kellene hibát okoznia.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Egyetértek Deathskullal. Az SMCO jó és szerintem tényleg javít az egységesítésen (lsd. DXT). Olvastam egy fórumon, hogy ha rózsaszín textúra jelenik, meg, akkor az textúra hiba. Az SMCO ezeket kiválóan javítja. Anno írtam, hogy nálam fekete textúrák jelennek meg, majd nem sokkal később ki is vág az asztalra. A fekete textúra oka, hogy megtelt a memóm, és ezért is vág ki. Mostanság nem is teszek fel textúra javításokat, pont emiatt, nehogy megteljek. De teszteltem és tényleg így van...
Egy másik észrevételem. Már korábban is beszéltük, mennyire érzékeny a játék a netforgalomra. Hát egy statisztika:
Idén mindent naplózok, és ha kivág ellenőrzöm, mi az oka. Ebből szá szerint 13 volt (tök szerencsés szám).
A CTD után a gépem állandóan frissített: 6-szor az Eset, 2-szer a java, 3-szor az nvidia és 2-szer a windows. Ebből az jött le, ha biztonságban akarok játszani, akkor le kell tiltanom minden frissítést. Visszanézve, egy másik érdekesség, hogy a rácsos kapu problémakor egy java frissítésem volt...
"Pár rácsos ajtó": A kazamatákat időnként rácsos fel ill legördülő ajtók zárják el, melyeket vagy egy kar , vagy egy lánc meghúzása nyit. Ez nem működött, azaz nem jutottam tovább. De a konzolban kijelöltem a kaput, majd disable, így az eltűnt és továbbjutottam. Kb. 8-10 ilyen kényszer csalt kaput kellett eltüntetnem, és egyszer csak újra működött a lánc ill. kar meghúzására történő nyitás. Remélem, most már érthetőbb voltam.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Én csak egyetlen egy textúra modot használok, a High Res DLC optimalizált változatát (Bethesda Hi-Res DLC Optimized). Most megnéztem az Ordinatort fordítást SMCO előtt/után, nem változott a sorok száma. Szóval te valószínűleg már az újabbat szedted le. Tölthető is a korábbi linkről, 5.40-es verzióra lett frissítve.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Én csak egyetlen egy textúra modot használok, a High Res DLC optimalizált változatát (Bethesda Hi-Res DLC Optimized). Most megnéztem az Ordinatort fordítást SMCO előtt/után, nem változott a sorok száma. Szóval te valószínűleg már az újabbat szedted le. Tölthető is a korábbi linkről, 5.40-es verzióra lett frissítve.
Köszi szépen, én örülök neki, mert inkább az SMCO mentességet használnám. Azért is kértem előre elnézést, mert be is nézhettem, sőt az összefüggés az SMCO-val logikátlan is egyben, ebben az értelmezésben. Viszont nem töltöttem le újabb verziót, ez elvileg biztos :), főleg mivel többször megnéztem és időben szedtem le akkor még nem volt újabb, csak nem tettem át. 4111 a magyar és 4117 volt az angol, az 531-ben. Pélául: EDID ORD_DES_Nova, ilyet nem is találtam a magyarban és nem ez volt az egyetlen. Lehet, minden lehet, például az, hogy valamit a verziók terén benéztem. Mindegy, köszönet a frissítésért, mindjárt fel is teszem!
Ignussen
Most már teljesen világos a helyzet de elég idegesítő, hogy ilyeneket kell csinálnod a továbbjutás érdekében.
Az SMCO-ra visszatérve, én örültem a legjobban amikor megmutattad, hogy van ilyen és mit tud, mit csinál. A fekete textúrák és a memória összefüggése is érthető de én meg azt mondom, hogy az újabb MO, illetve a régi volt a ludas ebben a kérdésben. Lassan vagy bizonytalanul talált meg, kezelt és töltött be dolgokat ha a modok egy másik meghajtón vannak-voltak. Ma már pöpecül megoldották ezt is és nálam alig-alig vannak BSA fájlok, minden ki van csomagolva, szinte. De utoljára is szétkapta a szem, szemöldök, lábujj,stb. és a faragott íj textúráimat, a növényzet "átalakult másikká" :) vagy a Bjiin modokat a telepített textúráival együtt(tudom, hogy nem kéne).
Csak még annyit kérdeznék, hogy a fordító progi ezt írja ki: 'Az objektumhivatkozás nincs beállítva semmilyen objektumpéldányra' mééér?

ui.: Ja igen, a netforgalom, hát azt változatlanul meg kell szüntetni és el kell kussoltatni a windowst is, játék esetére.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Most már én is egyre inkább a kitömötítés híve vagyok. Viszont valamiért a bsa upackom az alapfájlok textúráit nem csomagolja ki. Tudtok erre valamit? Illetve (Talán Kull?) milyen sorrendben írod őket felül, ugy, ahogy az a betöltési sorrendben van? Skyrim-update-stb...?
Avatar
cikasz
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. jan. 27., szer. 20:03
Tartózkodási hely: Felsőpakony
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cikasz »

Sziasztok.
Az Amazing Follower Tweaks - Csodálatos Követő Fogások honosítása (Kull)-nál a letöltésnél ASIS_magyar.7z-t lehet letölteni. Az jó?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull írta: Csak még annyit kérdeznék, hogy a fordító progi ezt írja ki: 'Az objektumhivatkozás nincs beállítva semmilyen objektumpéldányra' mééér?
Melyik program írja ki? Mert az ESP-ESM Fordítónál mintha rémlene ilyen hiba az egyik régi verziónál, a legújabb, 2.63-asban már nincs ilyen, elvileg tökéletesen működik.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

ignussen írta:Most már én is egyre inkább a kitömötítés híve vagyok. Viszont valamiért a bsa upackom az alapfájlok textúráit nem csomagolja ki. Tudtok erre valamit? Illetve (Talán Kull?) milyen sorrendben írod őket felül, ugy, ahogy az a betöltési sorrendben van? Skyrim-update-stb...?
Csak és kizárólag a MO-al tömörítem ki és ezt neki ugye már nem kell megtennie játék közben. Úgy csinálom, hogy pl. Ordinator: fogom Deathskull magyar verzióját kitömörítem egy mappába és közben telepítem a MO-el, majd az Archives-ban katt a BSA-ra és kicsomagolom (aztán már el is távolítom a MO-ból) az előbb készített mappába(mindent kicsomagol és nem hagy ki semmit). Onnan ez után törlöm a BSA fájlt és tömörítem, kész is a mod, ezt telepítem.

ui.: Ja és a sorrend, ha jól értem a kérdést a sorrend nem változik, ugyan oda telepítem ahová előtte telepítettem a modot még a BSA fájlal. Tehát a telepítési sorrend szerint járok el. Csak a modok BSA fájljait csomagolom ki, az alapjáték BSA fájlokat nem..
Deathskull írta:Melyik program írja ki? Mert az ESP-ESM Fordítónál mintha rémlene ilyen hiba az egyik régi verziónál, a legújabb, 2.63-asban már nincs ilyen, elvileg tökéletesen működik.
AZ ESP-ESM Fordító csinálja, 2.63-as és folyamatosan, minden indításnál a korábbi verzó soha nem csinált ilyet. Amúgy a jelenlegi Ordinator az teljesen fine, itt már teljes az egyezés. Megjegyezte a fordító pl. a Gird for War-t én Háborús övezetnek fordítottam beadta a Háborúra készült mellé(ezt sem találtam a régebbi v.-ban) meg a Warbringer-t azt Háború hírnökének fordítottam(Háborút hozó). Szóval nem tudom mi volt de most teljesen jó az biztos ;) Még egyszer köszi, remélem lassan befejezi az állandó frissítgetést, több mint jó már így is!
cikasz írta:Sziasztok.
Az Amazing Follower Tweaks - Csodálatos Követő Fogások honosítása (Kull)-nál a letöltésnél ASIS_magyar.7z-t lehet letölteni. Az jó?
Persze hogy jó.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz-68000-3-76-ra frissítve!
Version 3.76
(2016-02-07)
- Corrected a condition for one-handed weapons on hips and shield on back
- Added a recheck and restart routine so XPMSE starts on New Games without Save and Reload

KNN Headtracking - KNN Fej követés honosítás

Kép

Tartalom:
-egy régóta létező mod továbbfejlesztése
-a karaktered mindenféle objektumot, NJK-t, ellenfelet, mozgást stb. követni fog a tekintetével, a fejét végig odafordítva
-de ez nem minden, mert hangulat függvényében az arca is vidám, mérges, meglepett stb. lesz, akár a szemtől-szembeni beszélgetések közben

Követelmények:
-SKSE v1.7.3
-SkyUI v5.1
-MFG Console

Letöltés:
-magyar
-Nexus ID:73296
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull írta: AZ ESP-ESM Fordító csinálja, 2.63-as és folyamatosan, minden indításnál a korábbi verzó soha nem csinált ilyet.
Tegnap tévedtem, a 2.64-es a legújabb, töltsd le az első oldali linkről, frissítettem. Ha mégsem, akkor írd le ide, mi a pontos hiba, aztán írok a Nexus-ra, vagy írj te, viszonylag gyorsan kijavítja a hibákat.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Tegnap tévedtem, a 2.64-es a legújabb, töltsd le az első oldali linkről, frissítettem. Ha mégsem, akkor írd le ide, mi a pontos hiba, aztán írok a Nexus-ra, vagy írj te, viszonylag gyorsan kijavítja a hibákat.
Köszönöm, akkor felteszem a 2.64-est. Igazából csak ezt az egy figyelmeztetést írja ki, semmi mást. Le okézom, aztán csinálom a dolgokat, ettől még normálisan működik.
Ignussen
Sikerül a Mo-el kicsomagolni a BSA-kat, megy minden ahogy kell?

ui.: Kicsit jobban belemásztam az Ordinatorba és meg kell mondjam, a készítő egy megszállott keményvonalas papír alapú szerepjátékos vagy pedig valamilyen szabálykönyv alapján dolgozik. Elképesztő, hogy mennyire aprólékosan odafigyel a dolgokra és maga a megvalósítás ütős, bugmentes. A honosítás pedig kiváló, pontosan az történik, amire számítani lehet, gyönyörűen előre megtervezhető a teljesen egyedi karakterépítés. Deathskull még egyszer gratulálok és nagy nagy köszönet a kemény munkádért!
danger

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: danger »

Kull írta:XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz-68000-3-76-ra frissítve!


Szia, valami nem kóser. A 3.5 verziót tudom csak letölteni a főoldalról (XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz-68000-3-5.7z).
Nonfigurative
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016. jan. 27., szer. 17:41

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Nonfigurative »

Sziasztok!

Van egy remek kis ház mód, amit innenaz oldalról töltöttem le magyarosítva. A neve Elysium birtok. Nexus link: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/33939/?
Valaki megtudná mondani hogy tudom a követőket elhelyezni ebben a házban? Szóval hogy itt éljenek? (Mert ugye van követő szállás rész)
Sajnos mindig visszamennek az alap házakba, ha elküldöm őket. :/
U.a. a már meglévő házakat eltudom adni valahogy?
Megköszönném ha valaki írna erről egy kis infót. :)
Avatar
cikasz
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. jan. 27., szer. 20:03
Tartózkodási hely: Felsőpakony
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cikasz »

Persze hogy jó.
öööö ami a leírásban van Amazing Follower Tweaks az majdnem 9mb a nexuson, a linkről letöltött asis pedig 2,7mb sem a neve sem a mérete nem egyezik!
Nem értem , hogy mitől jó ? Sry csak tényleg nem értem.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Nonfigurative írta:Sziasztok!

Van egy remek kis ház mód, amit innenaz oldalról töltöttem le magyarosítva. A neve Elysium birtok. Nexus link: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/33939/?
Valaki megtudná mondani hogy tudom a követőket elhelyezni ebben a házban? Szóval hogy itt éljenek? (Mert ugye van követő szállás rész)
Sajnos mindig visszamennek az alap házakba, ha elküldöm őket. :/
U.a. a már meglévő házakat eltudom adni valahogy?
Megköszönném ha valaki írna erről egy kis infót. :)
Használhatod ezt, honosítva van:

My Home is Your Home
A Te otthonod az Én otthonom


Leírás:
A Követőket egy párbeszéd segítségével tudod bármely helyen elszállásolni
- Minden egyes követődnek meghatározhatod, hol legyen az otthona. Ha elküldöd, akkor az őúj otthonába tér haza.
- Az új otthon bárhol lehet, beleértve az egyedi játékos házakat is.
- E körül fog mászkálni, étkezni, aludni, használja az ott lévő eszközöket.
- Megadhatsz olyan területeket is, ahol őrködnek, aludhatnak és dolgozhatnak, több mint 60 követődnek. Ezeket a területeket bármikor megváltoztathatod.
- Képes vagy a gyorsutazásra bármely követő házához, ha beszélsz velük, míg ők a követőid.
- Több, mint 250 követő engedélyez.
- Támogatja az egyedi követőket is.
- Támogatja a DLC-ket is.
- A követőknek megadhatod, hogy...
- hol aludjanak: Éjszakánként itt pihenhetsz.
- őrködjenek éjszakánkét: Éjszakánként a környéken őrködj!
- dolgozzanak napközben: Ha akarod, dolgozhatsz a környéken.

Átköltöztetés folyamata:
- Az aktuális követődnél egy új párbeszéd jelenik meg: Beszéljünk az otthonodról...
- Ekkor egy láthatatlan jelölő rendel a követőhöz.
- Mondd azt a követődnek: Ez a hely lesz az új otthonod.
- Ekkor a jelölő hozzárendelődik az aktuális helyszínhez.
- Később, ha a követőt elküldöd, akkor a jelölt helyszínre fog visszatérni.

Követelmény:
nincs

Letöltés:
Magyar verzió
Nexus azonosító: 18045
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

EzE's Artifact Disenchanting (EzE Ereklye szétbontója) lefordítva:
Megengedi, hogy az ereklyéket, egyedi tárgyakat szétbontsd és megtanuld a bűvölését. Opcionálisan ki lehet iktatni a bűvölések tárgyfüggését, így bármely bűvölést bármely tárgyra rátehetsz. Az "Ezüst ár javítás"-t mindenképpen tegyétek fel, mert egyébként az ezüst fegyvereket horribilisen magas összegekért lehet eladni.

Opcionálisan szükséges kiegészítők:
-Hajnalőr
-Sárkányszülött

Magyar v5.5
NexusID:8157
Ezüst ár javítás v2.0
NexusID:28572
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

cikasz írta:
öööö ami a leírásban van Amazing Follower Tweaks az majdnem 9mb a nexuson, a linkről letöltött asis pedig 2,7mb sem a neve sem a mérete nem egyezik!
Nem értem , hogy mitől jó ? Sry csak tényleg nem értem.
Igazad van, egyáltalán nem jó! Az ASIS van azon a linken is, kössz! Itt a link: https://drive.google.com/file/d/0Bz664n ... sp=sharing
Prttp
Légyszi ha lehet javítsd a Csodálatos követő fogások linket,mer ezek szerint elbaktam köszi!
Avatar
yuszton
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016. feb. 4., csüt. 20:13

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: yuszton »

Sziasztok!
Az Asis letöltésénél van egy kép a beállításról. Le tudná írni valaki a rajta szereplő számokat, vagy linkelni egy olvasható képet? :)
NJK küzdőstílushoz is van egy mod az Asis telepítési leírásánál, az melyik lenne pontosan? Duel - Combat Realism - ez a Nexusról? Köszi előre is!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ez alatt a hozzászólás alatt nagyobb méretű lesz, ha rákattintasz. Az első lapon valamiért tényleg nem jelenik meg nagyobb méretben, inkább kép linkként kellene betenni, mint csatolmányként.
Igen, arról van szó, a Duel - Combat Realism 8 Postremus Testimonii az, ezt is írja ebben a hozzászólásban.
Nonfigurative
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016. jan. 27., szer. 17:41

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Nonfigurative »

ignussen írta:
Nonfigurative írta:Sziasztok!

Van egy remek kis ház mód, amit innenaz oldalról töltöttem le magyarosítva. A neve Elysium birtok. Nexus link: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/33939/?
Valaki megtudná mondani hogy tudom a követőket elhelyezni ebben a házban? Szóval hogy itt éljenek? (Mert ugye van követő szállás rész)
Sajnos mindig visszamennek az alap házakba, ha elküldöm őket. :/
U.a. a már meglévő házakat eltudom adni valahogy?
Megköszönném ha valaki írna erről egy kis infót. :)
Használhatod ezt, honosítva van:

My Home is Your Home
A Te otthonod az Én otthonom


Leírás:
A Követőket egy párbeszéd segítségével tudod bármely helyen elszállásolni
- Minden egyes követődnek meghatározhatod, hol legyen az otthona. Ha elküldöd, akkor az őúj otthonába tér haza.
- Az új otthon bárhol lehet, beleértve az egyedi játékos házakat is.
- E körül fog mászkálni, étkezni, aludni, használja az ott lévő eszközöket.
- Megadhatsz olyan területeket is, ahol őrködnek, aludhatnak és dolgozhatnak, több mint 60 követődnek. Ezeket a területeket bármikor megváltoztathatod.
- Képes vagy a gyorsutazásra bármely követő házához, ha beszélsz velük, míg ők a követőid.
- Több, mint 250 követő engedélyez.
- Támogatja az egyedi követőket is.
- Támogatja a DLC-ket is.
- A követőknek megadhatod, hogy...
- hol aludjanak: Éjszakánként itt pihenhetsz.
- őrködjenek éjszakánkét: Éjszakánként a környéken őrködj!
- dolgozzanak napközben: Ha akarod, dolgozhatsz a környéken.

Átköltöztetés folyamata:
- Az aktuális követődnél egy új párbeszéd jelenik meg: Beszéljünk az otthonodról...
- Ekkor egy láthatatlan jelölő rendel a követőhöz.
- Mondd azt a követődnek: Ez a hely lesz az új otthonod.
- Ekkor a jelölő hozzárendelődik az aktuális helyszínhez.
- Később, ha a követőt elküldöd, akkor a jelölt helyszínre fog visszatérni.

Követelmény:
nincs

Letöltés:
Magyar verzió
Nexus azonosító: 18045

ignussen nagy köszönet! :)
danger

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: danger »

Kull írta:XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz-68000-3-76-ra frissítve!
Version 3.76
(2016-02-07)
- Corrected a condition for one-handed weapons on hips and shield on back
- Added a recheck and restart routine so XPMSE starts on New Games without Save and Reload
Üdv!
Újra kérdezném, ezt honnan lehet letölteni? :?:
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ha nincs linkelve, akkor mindig az első oldalról.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Egy-két praktíkus kiegészítő:

Spouses Can Live Everywhere
Házastárs bárhol élhet


Leírás:
Eme kiegészítő segítségével a házastársadat bárhová elköltöztetheted, akár egy kiegészítő házába, az eredeti játék egy kunyhójába, barlangjába, vagy akár egy útra is. Igen, ha a házastársad idegesít téged, akkor csak küld el egy börtönbe, vagy híd alá... A lehetőségeid korlátlanok lesznek, és az új lakóhelyen is a házastárs AI-csomagja hasonló lesz, mint az alapjátékbeli, azaz továbbra is fog kereskedni.
De a kiegészítő fő célja, persze, hogy a házastársad egy általad, az eredeti játék házainál jobban megkedvelt otthonban éljen veled.
Kapsz egy varázslatot, melyet a varázskönyvben megtalálsz a kiáltások alatt 'Új Otthon Megjelölése', és mint kiáltás kell alkalmaznod, azon a helyen, amit potenciálisan új otthonotoknak tekintesz majd. (Ekkor egy üzenet jelenik meg a bal felső sarokban, hogy ez elfogadásra került)
Ezután beszélned kell a házastársaddal. Mikor egy új helyre való költözésről beszélgettek, egy újabb párbeszéd jelenik meg, miszerint az új otthonodat megosztanád vele.

Követelmény:
nincs

Letöltés:
Magyar verzió
Nexus kód: 11370

Change Spouse Outfits
Házastárs ruházatának megváltoztatása


Leírás:
Lehetővé teszi, hogy ajándékot adj a házastársadnak. Történetesen ez vagy egy ruha, vagy egy vért, melyet majd viselni fog. Adj bármit is ajándékba, a jegygyűrűt mindig viselni fogja.
Az olyan házastársakra, akik követők is egyben, nincs hatással.
A házastársaddal beszélve egy új párbeszéd jelenik meg: xxx, szerelmem, Van számodra egy ajándékom.


Követelmény:
nincs

Letöltés:
Magyar verzió
Nexus kód: 25429
danger

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: danger »

Deathskull írta:Ha nincs linkelve, akkor mindig az első oldalról.
Hát ez a problémám. Pár nappal ezelőtt már jeleztem, hogy a főoldalról még mindig csak a 3.5 verziót tölthető (XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz-68000-3-5.7z).
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ha letöltöd és belenézel a fájlokba (pl.: fomod/info.xml), illetve ha elkezded telepíteni (a MO kiírja a telepítő bal felső sarkában, hogy melyik verzió), akkor látod, hogy az új verzió van benne, csak rosszul van elnevezve a Drive-on.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Deathskull írta:Ha letöltöd és belenézel a fájlokba (pl.: fomod/info.xml), illetve ha elkezded telepíteni (a MO kiírja a telepítő bal felső sarkában, hogy melyik verzió), akkor látod, hogy az új verzió van benne, csak rosszul van elnevezve a Drive-on.
Deathskull, jobb klikkel át tudod nevezni a drive-on és a link nem változik meg. Én már a legtöbbről le is szedtem a verziót. Sokakat megzavart. Bár ha tudtam, akkor bocs...
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Én ezt nagyon jól tudom. Kull töltötte fel az XPMSE-t, neki kellene átneveznie. A főoldalon nem baj, ha nincs a link nevében a verziószám, legalábbis ott, ahol gyakran frissül a mod. Viszont a letöltendő fájlok nevében nem árt, ha (jól) szerepel benne, legalább tudni lehet, melyik verzió van lefordítva (ha nem frissül szinte azonnal az eredetihez képest).
VL67
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2015. dec. 26., szomb. 17:46

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: VL67 »

Törölve.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Ha letöltöd és belenézel a fájlokba (pl.: fomod/info.xml), illetve ha elkezded telepíteni (a MO kiírja a telepítő bal felső sarkában, hogy melyik verzió), akkor látod, hogy az új verzió van benne, csak rosszul van elnevezve a Drive-on.
Hát ez jó, nekem meg halovány lila gőzöm sem volt arról, hogy át kell nevezni :) Abban a hitben voltam, hogy ha feltöltök egy teljesen más nevű fájlt, akkor ha előbb nem is de amikor valaki rákattint a letöltésre és megjelenik nála a letöltendő 7z fájl, akkor már az új verzió jelenik meg vagyis a frissített. Akkor majd átnevezem őket, a csontváz mod már át van nevezve....elvileg.

Holnaptól folytatni akarom a fordítást, az elmúlt napokban egy betűt sem csináltam.. egy régi gondom újra előjött, mert azt akartam hogy egy darab plugint se kelljen szerkeszteni a LOOT-al de kell, muszáj. Mondjuk annak , aki a kész csomagot letölti már nem kell csak nekem kellett. Na meg ha egy hozzáértő játékos még hozzá akarja tenni a kedvencét, akkor ott kell lennie annak a bizonyos LOOT fájlnak.
Szóval készítettem egy legeslegesleges legutolsó teszt videót, amiből azt lehet leszűrni, hogy a kétszáz akárhány plugin, köztük néhány keményen scriptelt remekül üzemel egy high quality ENB-vel és mind ez a teljesítmény gyilkos FRAPS-al van rögzítve(mással nem lehet az ENB miatt.) Vagyis ha teszem azt, van egy átlagos gépem és nem használok ENB-t, sem pedig a felettébb pusztító FRAPS-ot, akkor elvileg teljesen frankó, normálisan játszható lesz a game.
A videó lényegében egy humoros(az akart lenni), SoT bemutató. Megkértem a készítő(ke)t, hogy csináljanak egy Magávalragadó Teremtmények patch-et illetve egy ilyen verziót a Truly Undead Alternate SoT-hoz, mert nincs. Ami az eredeti modhoz van, az nem jó hozzá, viszont mindenképpen kell, mert a SoT-os verzióban ki lettek javítva bizonyos hibák és az eredeti amúgy is enyhén elavult már.
Sikerült rendesen lerontanom a minőséget a videószerkesztővel de azért annyira nem rosssz, ha érdekel titeket nézzétek meg, majd ide fogom belinkelni.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull, írtad valahol a játék magyarításával kapcsolatban, hogy ha valaki a Vik féle magyarítást szeretné, akkor tegye fel a MorroHunos telepítőset és ezt követően pl. MO esetén telepítse Vik verzióját, mint egy modot. Korrektül emlékszem vagy pedig tévedek? Előre is köszi a segítséget!
Fox

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Fox »

Üdv!

Először is szeretném megköszönni minden fordítónak a munkáit!

Lenne egy problémám amit amúgy már említettek a fórumban, de megoldást nem tudtak/tok.
A baj a következő: Perkus Maximus perkjeinek leírása túl hosszú, így kilóg a képernyőről.
- Extended Ui van, próbáltam itteni magyarított, illetve eredeti legfrissebb verzióval is,
majd a beállításait is próbáltam már mindenféleképpen, képarányt állítani és ki-be pipálni a lehetséges opciókat
- Teljesen új játékot is kezdtem
- Loot-tal rendbe rakva a sorrend

Előre is köszönöm, ha nem is a megoldást akkor a válaszotokat.
Fox

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Fox »

Fox írta:Üdv!

Először is szeretném megköszönni minden fordítónak a munkáit!

Lenne egy problémám amit amúgy már említettek a fórumban, de megoldást nem tudtak/tok.
A baj a következő: Perkus Maximus perkjeinek leírása túl hosszú, így kilóg a képernyőről.
- Extended Ui van, próbáltam itteni magyarított, illetve eredeti legfrissebb verzióval is,
majd a beállításait is próbáltam már mindenféleképpen, képarányt állítani és ki-be pipálni a lehetséges opciókat
- Teljesen új játékot is kezdtem
- Loot-tal rendbe rakva a sorrend

Előre is köszönöm, ha nem is a megoldást akkor a válaszotokat.
Edit

Közben rájöttem, hogy a felbontás nem tetszik neki.
4:3-as képarányú 1280*1024-en szeretnék játszani, viszont más képarányú felbontáson 16:9 vagy 16:10-en már kiférnek a leírások,
de így sajnos képtelen vagyok játszani, mivel a monitoromnak hála így el van nyújtva a kép.

Ja és itt vannak a képek, csak lemaradtak előző hszemről.


1280*1024 (4:3)
► Show Spoiler
1280*800 (16:9)
► Show Spoiler
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull írta:Deathskull, írtad valahol a játék magyarításával kapcsolatban, hogy ha valaki a Vik féle magyarítást szeretné, akkor tegye fel a MorroHunos telepítőset és ezt követően pl. MO esetén telepítse Vik verzióját, mint egy modot. Korrektül emlékszem vagy pedig tévedek? Előre is köszi a segítséget!
Igen, mert a Vik féle magyarításban nincsenek benne a grafikai magyarítások, azaz cégérek feliratai, útjelzőkön a városok nevei (ezek persze a Morrohunos nevezéktan szerint vannak), egyes könyvek illusztrációi. Viszont én azt csináltam, hogy a feltelepített Morrohunos textúra fájlokat kivettem játék könyvtárából és a MO-ben készítettem neki egy külön mappát, amit indításnál fel is ismert egy újabb modként, majd betettem a grafikát módosító modok után.

Szerk.: USLEEP fordítása frissítve 3.0.1 verzióra, lehet tölteni.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:
Kull írta:Deathskull, írtad valahol a játék magyarításával kapcsolatban, hogy ha valaki a Vik féle magyarítást szeretné, akkor tegye fel a MorroHunos telepítőset és ezt követően pl. MO esetén telepítse Vik verzióját, mint egy modot. Korrektül emlékszem vagy pedig tévedek? Előre is köszi a segítséget!
Igen, mert a Vik féle magyarításban nincsenek benne a grafikai magyarítások, azaz cégérek feliratai, útjelzőkön a városok nevei (ezek persze a Morrohunos nevezéktan szerint vannak), egyes könyvek illusztrációi. Viszont én azt csináltam, hogy a feltelepített Morrohunos textúra fájlokat kivettem játék könyvtárából és a MO-ben készítettem neki egy külön mappát, amit indításnál fel is ismert egy újabb modként, majd betettem a grafikát módosító modok után.

Szerk.: USLEEP fordítása frissítve 3.0.1 verzióra, lehet tölteni.
Köszi, akkor minden rendben. Nálam annyira tömve van jelenleg a főkönyvtár, hogy félek hátha mellényulok de elvileg másnak nem lehetne ott dds fájlja,,.azt hiszem. Továbbá az újabb USLEEP mindig jól jön, danke!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Egy kis nézni való,amiben az új m pack üzemel:https://www.youtube.com/watch?v=3VTFvOcpzqw Sajna a youtube keményen leamortizálja a videó minőségét, hiába felel meg a követelményeknek, hogy ne kelljen nekik újrakonvertálni. Ha az eredeti rögzítést tettem volna fel az meg majdnem 20GB, azt azért még se. Mondjuk pl. a Project ENB vagy a Realvision ENB használata esetén, elég jó a látvány, ebben az esetben viszont bizonyos árnyékok csúnyán elmosódottak és pixelesek de nézhető.
Tehát mégegyszer: a teljesítménygyilkos FRAPS és ENB nélkül, elvileg sokaknak jól játszható lesz a mod pack és azért nem piskóta, kb. 50GB hely kell majd neki az alapjátékon kívül :)
Válasz küldése