Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Volt egy kis gond, a patchekkel, mert kettő Sneak Tools esp van, ami mindkettő elvileg kellene. CCF mappában és most jött az Ordinator is, most akkor ugye melyik kell?
Bár scriptes mod és én ilyeneket inkább soha nem vonok össze de elvileg jó lett. Az eredetit élből töröltem és a maradék 3 esp-t vontam össze (a CCF-ben kettő volt+a WAFR patch). Ebből lett 1 esp és ehhez jön a Sneak Tools.esp az Ordinator patch-ből.
Remélem jó lesz, mert nincs más megoldás..elvileg jó.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Majd lesz még egy utolsó modköteg amit szeretnék beépíteni;
Lelövöm a poént, de a videóban magad is hallhatod majd az érvelést.

A potik méretét és súlyát illetően lenne egy két mod amit még érdemes lenne(lehet) alkalmazni.

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50857/?

Ez még beleférhet? Mondom majd lesd meg a vidit és utána megvitatjuk.
Éjfél körül kerül fel szerintem.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

ÁÁÁ köszönöm, hogy szóltál ;) Amit linkeltél az pont kizárt, mert öreg mint az országút(az Alkímia nagyjavítás erre érzékeny, nincs patch) de sebaj, én már korábban nemrég gondoltam erre és le is fordítottam: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/78748/? csak épp elfelejtettem. :roll:
Ez kis itókás verzió. Folynak benne a löttyök(animált), sőt pl. a méreg vagy bármi erősségétől függően változik a sűrűsége és a színe egyaránt. :) Ezen felül van hozzá CACO patch. Ennyit tudok tenni.
Ez egy újabb verziója, szóval frissítenem kell de megoldom.
OFF/Vártam a vidit de 4-kor kelek és most azonnal fel kell borulnom, holnap folyt.köv.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Rendben, bár jobban örülnék a nagyobb méret és súlycsökkenésnek.
Talán lesz még kompatibilis mod.

Ja közben látom kicsi üvegek... :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull
A hozzászólásod nem bizonyult feleslegesnek és értő fülekre talált. :) Tudnád frissíteni Sneak Tools Ordinator patch-et?!
Köszi!
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull írta: Ignussen
Lehet tudni valamit a Notice B. modról, hogy hogyan áll?
Kb. 50 könyv van még hátra (Széltető, Fehércsermely és Télvára városaihoz kapcsolódóak). Ez soknak tűnhet, de összesen 280 körül van. A küldetések és a többi viszont már le van fordítva.
Egyébként van egy javított verzió is, mert állítólag a polgármentéses küldetésben van bug, így az egy javításban ki lett véve. Ha megleszek, akkor mindkettőt felteszem. Csak lassan haladok. Mostanság sok a túlóra meg ilyenek.. de igyekszem.
Lefordítottam egy immersive-t is a Player Headtrackinget, érdekel, illetve. a Wonders of Weather-t.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Értem köszi!

PH nem, mert azt tudja a belsőnézetes mod, a WoW sem, mert elég a Purity II a valódi menedékkel.

Szófiáért viszont köszönet!
Deathskull (out)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull (out) »

Kull írta:Deathskull
A hozzászólásod nem bizonyult feleslegesnek és értő fülekre talált. :) Tudnád frissíteni Sneak Tools Ordinator patch-et?!
Köszi!
Leghamarabb holnap délután, most nem otthonról és nem saját gépről vagyok.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Vettem és köszönöm!

Megyek megcsinálom az italos modot.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Szóval milyen módok várhatóak jelenleg, és mit tudnak?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ahogy ígértem, frissítettem a Sneak Tools-Ordinator patchet.
Avatar
AdamSmasher
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2016. aug. 24., szer. 7:21
Tartózkodási hely: Tamriel

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: AdamSmasher »

Üdv mindenki!
Valaki le tudná fordítani az Open Cities modot? Már próbálkoztam modokat fordítani, de valamiért nem akarja betölteni a fordításokat. Valaki tudna ebben is segíteni?
Nagyon megköszönném.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Ahogy ígértem, frissítettem a Sneak Tools-Ordinator patchet.
Köszönet érte!

Amúgy nem is kellett semmit sem összevonni, mert jó az ahogyan van. ;)
Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 14:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka »

Hali.
Ha ezeket ilyen sorrendbe rakom betöltési sorban az úgy jó lesz?

1. Better Vampires 7.0 - Jobb Vámpírok 7.0 honosítás (Prttp)
2. Royal Bloodline - Királyi vérvonal honosítás (Prttp)
3. DVA Dynamic Vampire Appearance - DVK Dinamikus Vámpír Külső honosítása (Kull)
4. RaceCompatibility for Skyrim and Dawnguard - Egyedi faj kompatibilitás honosítás (Prttp)

kell-e új játékot indítani miattuk vagy már meglévőt nyugodtan lehet folytatni?

továbbá a climates of tamriel legfrissebb magyar verziójához kérhetnék szépen 1 letöltési linket?

válaszokat előre is köszönöm. :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Szerintem ez a betöltési sorrend jó, bár én LOOT-tal szoktam sorba tenni (aztán módosítom, ha azt írja a készítő, hogy másképp kell). Az elsőnél van egy kompatibilitás fájl a másodikhoz, azt utánuk töltsd be. Én mindenképp új játékot javaslok (A Királyi vérvonal miatt, mert módosítja a képzettségfát), bár nem írja egyiknél sem.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Talán jobb ha a RaceCompatibility for Skyrim and Dawnguard van legelöl(mondjuk az esm fájlja amúgy is legfelül lesz), mert a Better Vampires pl. megköveteli.

De mindegy csak is a LOOT a biztos, amit Deathskull írt.

U.I.: Egyébként a RaceCompatibility for Skyrim and Dawnguard modban meglehetősen sok az angol szöveg, a script fájlok abszolúte nincsenek lefordítva sajnos! És a Better Vampires moddal is kissé hasonló a helyzet. :|
Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 14:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka »

Értem, köszönöm a válaszokat. :)
Holnap akkor tesztelgetem 1 kicsit és majd meglátjuk mi lesz a végeredménye. :)

Kull ami tied illeti az nyugodtan mehet másik háromtól függetlenül is igaz?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ami engem illet nyugodtan mehet. :) Amúgy a megmaradt angol nyelvű scriptek nem fogják beangolosítni a játékot, 0,1%-ban sem ;)

Deathskull
Úgy döntöttem, hogy a lite KMP 2-ben maradnak a balkezes gyűrűk. Egyrészt sokat melóztál velük, másrészt pedig kegyetlen jó modok, jól passzol mindenhez és jól is működik.
A dzsevelery :D mod, majd megy a teljesbe.
Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 14:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka »

Kull írta:Ami engem illet nyugodtan mehet. :) Amúgy a megmaradt angol nyelvű scriptek nem fogják beangolosítni a játékot, 0,1%-ban sem ;)
rendben akkor tieddel kezdem :D és értem, ha nem teszik vissza angolra akkor nincs is baj velük. :D köszönöm.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull írta: Úgy döntöttem, hogy a lite KMP 2-ben maradnak a balkezes gyűrűk. Egyrészt sokat melóztál velük, másrészt pedig kegyetlen jó modok, jól passzol mindenhez és jól is működik.
A dzsevelery :D mod, majd megy a teljesbe.
Hát, a Balkezessel nem sok munka volt, ha a Magával ragadó ékszerekkel összehasonlítjuk. Egyébként ez is napokon belül kész, a versbe foglalt könyv le van fordítva, a receptek nagy része is.

Itt van a Tamriel éghajlatai v5.0 magyarul, és a téliesített verziója.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hát jó persze, az Immersive Dzsev azért messze a legnagyobb dobás, még méretre is :D Megvárom akkor a teljesen kész honosítást. ;)
Még 1GB-tal nagyobb lesz a KMP 2 8-)

Mondjuk kissé zavarban vagyok: "-Exclude both Immersive Jewelry.esp and this patch from your Wintermyst Patching process, then reactivate and load this patch after. Remake Bashed Patch with Immersive Jewelry included after making WintermystPatcher.esp if you choose to use proccer at all."
Kapcsoljam ki Immersive Jewelry.esp-t és e mod WintermystPatch-ét. Tehát hagyjam ki a Wintermyst patchelésből. Eztán készítsek új Bashed Patchet, amiben minden benne van.
Csak eddig ugye úgy volt, hogy a Wintermyst patchelésben benne volt, a már előtte elkészített Bashed Patch. Most akkor nem lesz ha jól értem hanem fordítva? :roll:
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Szóval először készítesz egy Bashed patchet, majd az Immersive jewelry-t+ a IJ-Wintermyst patchet kihagyod a Wintermyst patchelésből, utána mindkettőt aktiválod, majd az IJ-Wm patchet utánuk töltöd be és újraépíted a Bashed patchet (nem kell törölni, csak Rebuild), hogy az ékszereket szét tudja osztani a játék (a Wintermysthez azért nem kellett, mert abban volt olyan funkció beépítve, ami működött anélkül is).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszönöm, így fogok majd tenni!

Gondolom a telepítésnél lesz lehetőség a slot variálásra, majd arra is oda kell figyelnem.

Most így látatlanban még jár az agyam, hogy pl. a Bashed Patch után ha kiiktatom a Immersive jewelry-t+ a IJ-Wintermyst patchet, a Wintermyst patchelés előtt, akkor a Bashed Patch nem e fog hibát(hiányt) jelezni.?
De gondolom élőben gördülékenyebb lesz adolog.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az első Bashed patchnél ne legyen bekapcsolva az IJ és az IJ+Wm patch. Nem, nincs lehetőség, sajnos rögzített, ezért írtam a slot számokat, mi hova megy. A DSR-rel kell variálni (azt is oda írtam, hova érdemes).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszi Deathskull, így már könnyedén elboldogulok majd!

Egyébként azt fogom tenni, hogy a left/shield biped slot: a 60.-ról megy a 47.-re
és a Right biped slot pedig: megy a 44.-ről a 49.-re.

Így értelmeztem az útmutatódat.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull, frissült az Immersive Jewelry mod! :D Lényegében minden bug javítva. ;)

Ja és légyszi írd meg, hogy hogyan fordítsam le ezt: Silversmith's Bar köszi! Az Exchange currency IJ patch-hez kell.

U.I.: Misc-ként van megjelölve a pénzváltással kapcsolatosan, tehát én Ezüstmíves kötvénynek, kamarának vagy valami hasonlónak gondolnám.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Sehogy, mert már megtettem :) (és frissítettem is az Exchange currency-t v3.0-ra). Frissítettem az Immersive Jewelry-t v1.04-re és a mellékelt Wintermyst patchet (egy csomó cetli és egy könyv kész lett, még kettő hátra van), valamint a Magával ragadó polgárokat is v0.3.5.1a-ra
Exchange currency v3.0 (magyar)
Exchange currency - Immersive Jewelry patch
Viszont kellene nekem egy okos ember, aki megmondja, hogy írjam át az interface/skyui/config.txt-t, hogy ne így jelenjen meg a szöveg (benne hagytam az eredetit is átnevezve):
Csatolmányok
enb 2016_11_07 20_27_07_02.jpg
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull
Hatalmas köszönet, enyhén szólva nem semmi a teljesítményed!

De ezért én sem tökölök..szóval:

Elég húzós volt a téma, éjjel két órát ha aludtam és közben majdnem elbőgtem magam.
Amikor a Wintermyst és a Bashed Patch már ekkora brutál mennyiséget tartalmaz, nálam a DSR Patcher 100-ból 100x összeomlik. A more heapspace opciók pedig mem indulnak, mert a Dual Sheath Patch esp-t nem találják stb.(nem ma kezdtem de leszivattak.)
Végül a SUM-mal sikerült, amit még soha nem használtam eddig. Ez már a végső elkeseredés pillanataiban volt....

1.Írta a készítő, hogy kell TES5Merge is a konténerek és a bűvölések miatt. Pipa.
2.Viszont az első Bashed Patch-nél ugye már ki is kellet lőni, mert hiányolta az IJ-t és társait. Pipa.
3.Lement a Wintermyst Patch is. Pipa.
4.Na itt jött az első fejberúgás, ugyan is az IJ-t a Bashed Patch magától nem jelöli be :o Két órába telt utánaolvasni, megcsinálni és meggyőződni. De amúgy könnyű volt csak még nem csináltam ilyet ennek előtte.Pipa.
5.Aztán jött a DSR patchelés, erről írtam feljebb.Pipa.

Végül minden megy, teszteltem de levert a víz rendesen.
Érdekes, az ékszereknél van ugye ez a hiba. Csak ott, ahol ékezetes a betű. Ha jól láttam csak az amulett, ami ugye jó.
Meg kellene nézni más fordítást ha van, illetve Vik-nek kéne írni. Ő vágja ezt a témát, ugye a SkyUI-t honosította. Remélem megoldódik.

A Magával ragadó polgárokat tegnap letöltöttem de a v0.3.2.3, a régebbi neve volt a csomagnak. Gondolom még nincs átnevezve.

Ennyire jutottam..végül is minden sikerült.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A moreheapspace azért nem megy, mert nem találják a Java útvonalát. Mivel a MO 32 bites, ezért a "More Heapspace - 32Bit.bat"fájltt kell használni, és a következő sort beleírni (egyszerű jegyzettömbbel vagy Notepad++-szal szerkeszthető):
"C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_101\bin\javaw.exe" -Xmx1024m -jar "Dual Sheath Redux Patch.jar" "-NOSTREAM"
A félkövérrel kiemelt változik, attól függően, hányas Javát használsz (jelen esetben 8-as verzió, 101-es frissítés)
A Magával ragadó polgárokat töltsd le újra, valamiért megszakadt a feltöltés. A SkyUI config.txt-nél a kódolásokat kellene próbálgatni szisztematikusan, mert van amelyiknél minden ékezet rossz, míg a másiknál csak az ő és az ű betű, melyeket o/u-ra ír át, de a többi látszik.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ezt "C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_101\bin\javaw.exe" -Xmx1024m -jar "Dual Sheath Redux Patch.jar" "-NOSTREAM" hová kell beírni pontosan(macskakörömmel együtt?) A 32Bit.bat fájlt kell szerkeszteni? Ezt azért megpróbálnám, de mondjuk a SUM az jól működik, szépen és gyorsan fut a patchelés.
Köszi megoldotta, amit írtál. Csak először 1 helyen, egyel több helyet hagytam ki és már ezért nem indult. De jó, így jobban szeretem!

A Magával ragadó polgárokat letöltöm.

A SkyUI config.txt-nél pontosan mely kódokat írogatot át, csak mert megpróbálnám én is?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Alulról a negyedik bekezdés, minden sor végén ott a kategória név a szimpla macskakörömbe. Kipróbáltam az UTF-8, ANSI, Windows-1252 kódolást, ő/ű és õ/û ékezettel. Egyik sem volt tökéletes.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

A nem tökéletes alatt pontosan mit értesz? Csak sejdítésem van..
ékszer.png
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Biztos volt még olyan kombináció, amit nem próbáltam. Ez milyen kódolásban van?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Én pont véletlen elsőre erre nyomtam :lol: a háromból. Csak simán megnyitottam(F4) és a 'Csökkenő helyiértékű (big endian) Unicode-ra kattintottam(mentés másként.) ;)
Én vagyok a te okos embered :D :mrgreen: :mrgreen: :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az UTF-8 nem egyenlő az Unicode-dal, azt nem próbáltam még. A Notepad++-ban ez a z UCS-2 (Big Endian). Így tökéletesen emgjelennek nálam is. Viszont még mindig nem tökéletes abban, hogy nem mindegyik van kategorizálva (karkötők, nyakékek, nyakláncok jó része, csak egy - karakter jelenik meg).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Tudtam, illetve sejtettem. Mondjuk ez engem már igazából nem zavar..az eredetinél ott minden klappolhat?

Csak mondom, hogy több ilyen csicsa Lover's Lab-os :) , több darabos cuccnál ez az eredeti modoknál is előfordult. Amikor rengeteg sok különféle slot-ot kell úgymond felhasználnia a modnak.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Nem tudom, nem néztem, szerintem valami kulcsszó hiányzik a tárgyakról, ami miatt nem tudja a SkyUI besorolni. Mindenesetre feltöltöttem a javított változatát, a cetlik kész vannak, hála Bernáth István Hávamál (A Nagyságos szava) (egy viking korabeli Edda vers) fordításának (ugyanis ennek részleteit tette bele a készítő a papírfecniken lévő receptekbe). Már csak a két könyv van hátra (20 és 14 ezer karakter). Megvan a hiba oka, az ISC és az ISC-CACO patchben hibásak a kulcsszavak, ezt a készítőnek kell majd javítania. Igen, jól gondoltam, ott volt a hiba, már javítva is van, előttem már jelezték. Viszont a Bashed Patchet szerintem újra kell építeni, hogy ne maradjanak meg abban is a rossz kulcsszavak.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Rendben, köszönet!
Ha kész leszel a könyvekkel, akkor sebtiben összerakom a végleges változatot.
Addig még kipróbálok ezt-azt.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Az eredeti mod a hibás de látom, hogy már javította a szerző. ;) (Frissült a CACO and ISC Patches combined into one .esp patch is).

Csak majd írd le, hogy pontosan mely fájlokat töltsük le a honosításon kívül, mert én már megkavarodtam. :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az eredetiben jók voltak a kulcsszavak, az egyesített patchben nem.
Attól függ, melyik modot használod a kettő közül. Ha van Immersive Sounds Compendium és CACO, akkor elég az egyesített, nem kell a másik kettő. (A sima ISC-s nek is ugyanez a hibája, szóval meg kell várni míg feltölti, ha valaki a CACO-t nem használja.)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Értem, akkor nekem az egyesített kell majd és szedhetem le az új alap modot is :|
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

The Notice Board - Hirdetőtábla

Leírás:
Minden nagyobb város fogadója előtt egy hirdetőtáblát, melyről radiáns küldetések vehetőek fel.
Ez a mod alternatív ismétlődő küldetéseket ad a játékhoz.
Küldetések:
- Tárgy visszaszerzése
- Hozzávaló gyűjtés
- Érc gyűjtés
- Prém gyűjtés
- Sárkány vadászat
- Páncél gyűjtés
- Fejvadász küldetések
- Tárgy szállítása
- Polgárok megmentése
- Megszökött bűnözők kézre kerítése
- Nyomozati küldetés.
- Érdekes történetekre is lelhetsz a helyiekről és az adott területről.

A csomag tartalmaz egy pluszt is: 05 Simple fix for the Notice board. No more rescue citizen mission-79296-1-0
Többen jelezték, hogy a polgármentéses küldetés sok helyen bugos, emiatt ez kivételre került.
Így jobb ha ezt a verziót használod!! Csak írd felül az eredeti modult!


Szükséges kiegészítők:
SKSE, SkyUI/Dragonborn

Verzió:
v2.2

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 70142

Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.
Ha régebbi verziód van, akkor előbb azt el kell távolítani!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszönet, nagy-nagy köszönet!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Üdv. Dr. Úr!

Szeretném megkérdezni, hogy jelenleg hogyan áll a magával ragadó dzsulirys? Tudok-e majd esetleg már este felé dolgozni a teljesen kész verzióval?

U.I.: Csak mert most lenne időm összerakni és utána neki is állok a teljesnek, kezdve egy jó húzós fordítással(Skyrim Ascendancy Engine.) ;)
Lengyel már van, az alapján fogom megpróbálni. Csak előbb legyen rendben a mi kis remekművünk. :)..aztán folytatom.

szerk.: Elkezdtem a fordítást és nagyon belelendültem. Óránként idenézek hátha..és akkor váltok.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az első könyv majdnem kész, a másodikkal megpróbálok kész lenni ma estére.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Rendben, köszönjük szépen!
Azóta fel sem álltam, talán még végzek is az OSA-val. Jó kis móka lesz, egy újabb Skyrim unikum csak lehet gondok lesznek a karakterek megjelenítésével.
Főleg a lengyel fordítást elnézve, talán mégse..
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz-68000--3-91-re és a Harc lóhátonv2.91-re frissítve.

OSA kész és jó. :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Magával ragadó ékszerek fordítása frissítve, feltöltöttem a teljes beépülőt, nem kell Nexusról tölteni ("picit" gyorsabb lett a net). Ordinator frissítve 8.12-re.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Deathskull írta:Magával ragadó ékszerek fordítása frissítve, feltöltöttem a teljes beépülőt, nem kell Nexusról tölteni ("picit" gyorsabb lett a net). Ordinator frissítve 8.12-re.
Hol van, a magávalragadó ékszerek? :D
left77
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. ápr. 5., kedd 8:57

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: left77 »

Hol van, a magávalragadó ékszerek? :D
Itten :D
Válasz küldése