Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Megint belefutottam abba a hibába, hogy lefordítottam az almenüket. Visszaállítottam azokat eredetire, nálam betöltődik (most már). Az ESP-ESM nem jelzi sajnos, hogy mit szabad, mit nem (általában a szkripteket mindig békén hagyom, kivéve, ha tudom, hogy az csak értesítő üzenet). Néhány modnál jött eddig csak elő, hogy nem szabad az MCM almenüket lefordítani.
Vicces, hogy az eredeti angollal sem indult a Skyrim. Na frankó most ilyenkor mi van? Mindent újra patcheltem és új merge és bash patch is készült és voálá jó lett. Mind ezt azzal, amit először készítettél, szóval nem hibáztál el semmit, az almenük is magyarok ;)
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

raimhol írta:Szóval akkor semmi olyan mód/beépülő nincs magyarul ami hasonló mint a légy Ivarfalva jarlja? :) Élvezném, ha minden királyságot háború útján, vagy bárhogy ellehetne foglalni! :D
Szóval?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Jelenleg nincs.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

áhh pedig jó lett volna.. :D Gondolom nem is lesz.Ez a nagykirály mondjuk magyarul jó lenne! :)
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!

New Beginnings -- Live Another Life Extension - Új kezdetek - Élj egy másik életet honosítás

Tartalom:
- Új kezdésekkel bővíti az élj egy másik életet plugint
- Néhány példa: Lehetsz zarándok, zsoldos, kereskedő, fogoly egy börtönben vagy a Thalmorok markában, boszorkány avagy boszorkánymester is, alkimista, vérfarkas és egy odúban lakó skooma függő is...

Kritérium:
- SKSE
- SKYUI
- Alternate start - Live Another Life (le van fordítva)

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID:70959

Racemenu 3.45-re frissítve.

Más:
Deathskull köszönöm a frissítést, kitettem a főoldalra.
Ignussen számtalan új fordítása (legalább 20) is kikerült a központba, amit utólag is köszönök neki. :) (Ha még valami kimaradt nyugodtan küldd.)
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!
Végre megvagyok az új kategóriával (programok után található), amibe 3 fordítást bele is raktam. Egy kis szünet után pedig folytatom Vilja nénit, akinek a fordítása már iszonyat hosszan elhúzódik. :lol:

Kull
Így talán könnyebben tudod összerakni (most figyelj :D) ParacleTos atya által áhított packot.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp írta:Kull
Így talán könnyebben tudod összerakni (most figyelj :D) ParacleTos atya által áhított packot.
Öhhmn...nos..öhnm :lol: Szóval köszi és gratulálok, jó lett a bővítés! A következőket tenném hozzá a témához:

A Kull Mod Pack 2 teljes verziója tökéletesen alkalmas a felnőtt tartalmú beépülők befogadására (ezt-azt pl. testet ki kell cserélni stb.) Az alábbiak a minimum követelmények egy normálisan működő rendszerhez:

Minimum követelmények:
-SexLab Framework (lefordítva)
-Non-SexLab Animation (3.1!!!) valamire való normális animációk, nem tudom igényel-e fordítást
-SexLab Animation Loader 1.3 segítik az animációk betöltését, nem tudom igényel-e fordítást
-SexLab Aroused vagy SexLab Aroused Redux (lefordítva)
-SOS (nincs lefordítva)
-Sexlab Submit 01SEP14 1133 Lényegi párbeszédek hozzáadása, hogy egyáltalán kezdeményezni lehessen, továbbá hozzáad egy rpg jelleget, akit legyőzől azt megkötözve elkísérheted egy városba, ahol leszállítva az őröknek pénzjutalmat kapsz és ez a mod legalább jól is működik. (nincs lefordítva)
-Sexlab Submit- recruit follower 1.1 Ez az előbbihez egy kiegészítő és nem létszükséglet. Akit legyőzől és megadásra kényszerítesz, azzal már ugye azt teszel amit csak akarsz. Nos, ezzel a kiegészítővel már követőddé is teheted. (nincs lefordítva)
-SexLab TDF Prostitution A másik alap plugin, ami lényegi párbeszédeket ad hozzá, hogy egyáltalán kezdeményezni lehessen, továbbá hozzáad egy rpg jelleget. A követőidet és az egyéb NJK-t megdumálhatod, hogy neked dolgozzanak. Te lebeszéled az üzleti részét, aztán az egyik lányod(alapértelmezetten csak nő lehet) elmegy az ügyféllel egy félreeső helyre. A hercegek szépen tejelnek és vannak más egyéb lehetőségek is. Ez a mod szintén jól működik. (nincs lefordítva)
-Fuz Ro D-oh (nem igényel fordítást és talán már bent van a KMP2-ben)
-JContainers (nem igényel fordítást és talán már bent van a KMP2-ben)

Nem minimum követelmény de adna a játéknak némi normális rpg jelleget, a mod pack-hoz adott felnőtt beépülők kategóriájában:
-Sexual Vampire Feeding (nincs lefordítva)
-A Forsworn Story (nincs lefordítva)

Ha ezt a néhány plugint még sikerülne honosítani, akkor beépíteném a KMP 2 teljes verziójába és felfrissíteném(néhány apróság), mint tettem ezt a könnyed verzióval is. Ha már itt tartunk, szerintem nagyon jó lett, alig várom hogy megoszthassam veletek. Prttp ezt neked is mielőbb ki kellene próbálnod de komolyan! Amint lehet feltöltik.

Krisztyan
Semmi értelmét nem látom a szerzemények ilyen irányban való túlvariálását. Egy valamire való szerepjátékos nem csal és képtelenség, hogy 5x felvitt bárki is 100-ra egy szerzeményt, amióta kiadtam a mod pack-ot. Továbbá amúgy sem látom semmi értelmét az egésznek úgy ahogy van, az Ordinatorral és a mod pack-al összefüggésben. Ha játszottál már papír alapú szerepjátékkal, akkor tudott, hogy jobb ha több lábon áll a karaktered és embertelen sok időt igényel, hogy akár egy szerzeményen belül is több vonalon elérd a mesterfokozatot. De ez még nem elég, mert ez csak egy szerzemény pl. íjászat, hol van még a hozzá való páncélzat és némi kézifegyveres szakértelem és akkor még egy szöget sem tudsz kovácsolni magadnak, nem beszélve a túléléshez elengedhetetlen kötszerek, dunsztkötések, kenőcsök el(nem)készítéséről. Részemről így látom a dolgokat és tudom, hogy igazam van :) Ja és gondolom láttad már a szerzeményfákat, egy fél évre elegendő felfedezni való található ott, nem szólva a modpack egész tartalmáról.
A pecás mod nem elég fejlett és nincs is nagyon értelme neki, mert kézzel 10x annyi halat fogok. Égkoszorú gyönyörű vizei halban bővelkedőek, mint egykor a Tisza vagy a Duna(1/3 víz és 2/3 hal) és akkoriban a tengeri halászatot is messze lefölözték. Szóval vetkőzz gatyára és fogj halat a kezeddel vagy a lándzsáddal, minden adva van!
Zárás képpen mondom, hogy ez egy könnyed verzió és ami annak ellenére, hogy sok szempontból bővítettnek is nevezhető, még is a csökkentett modok, pluginok és a még optimálisabb működés szellemében készült.

szerk.: Azt hozzáteszem, hogy mostanában ezekre a dolgokra a ráfordítható időm, egyenlő a -10-el kb. A KMP2-ben van vagy 20 új honosítás meg még ennyi frissítés és még ezekre sem tudok időt szánni, hogy közzé tegyem, feltöltsem a frissítéseket. :cry:
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ordinator fordítása frissítve v7.20-ra. A CACO-t is frissítette a készítője, folytatom a fordítását, és felteszem, ha az Ordinator patch frissítve lesz, de nem garantálom, hogy a többi patch működni fog vele (amelyek a mod oldalán vannak, azok igen).
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Rerndben csak érdeklődtem amúgy nagyon tetszik mindne és a frászt is hozza rám mert van hogy egy sárkányt könyebb legyürni mint az őrült szolgálókat sima fegyverrel főleg 1 szinten mikor ép szépen nyugiba csinálom a dolgom és jön arra az említett őrült szolga és mindnet rám szabadít. főleg mikor le vagyok terhelve és kevésbé vagyok mozgékony. a késöbbiekben lehet majd érc alapu felszerelési tárgyakat be olvasztani? ezüst vagy arany ékszerek vagy ezüst tányékor meg hasonlók ? erre van lehetőség ?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Igen, a fentebb említett moddal gyakorlatilag mindent be lehet majd olvasztani.
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Gondolom ahoz elöbb full-ra ki kell rakni a kovácsolás perket.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Perkus maximussal is van ilyen, de amúgy eléggé kihasználható "bug" van a játékban. 110 aranyért csinálok egy fülbevalót, ami 150 aranyat ér, de ezt a fülbevalót beolvasztatom aranytömbnek ami 500-at ér, amit eladok, és csinálok újabb fülbevalót.... a végtelenségig. :D
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Már ha van elég nyers anygod hozzá és a kovácsolásod is maxon van , bár kérdés hogy Legendary maxxon vagy simán csak ?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A CCOR-ban nem szükséges a szerzemény, hogy beolvaszd, viszont nincs benne ilyen hiba, mint amit leírtál, sőt, a legtöbb esetben inkább veszteséges a beolvasztás, újrakovácsolás.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

De ezt se hibának fogom fel. eleve nem tudsz annyi tömböt csinálni, hogy mindet feltudják vásárolni, a másik, hogy amúgy is milliomos vagyok lassan! :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Ordinator fordítása frissítve v7.20-ra. A CACO-t is frissítette a készítője, folytatom a fordítását, és felteszem, ha az Ordinator patch frissítve lesz, de nem garantálom, hogy a többi patch működni fog vele (amelyek a mod oldalán vannak, azok igen).
Akkor ha most felteszem a v7.20-at és minden más marad, akkor még jó vagyok?

szerkesztve:..mert most nagyon fain a helyzet.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

A legyél a nagykirályt lemagyarítja valaki?
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

raimhol írta:A legyél a nagykirályt lemagyarítja valaki?
Anno egyszer mintha lefordítottam volna, vagy nagyon hasonlót. Majd megnézem...
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull írta: Akkor ha most felteszem a v7.20-at és minden más marad, akkor még jó vagyok?
Igen, a CACO és Ordinator patchek még jók ehhez a verzióhoz, de a kettőt összekötő CACO-Ordinatored is frissülni fog a napokban.
Enigma
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2016. jan. 22., pén. 19:34

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Enigma »

Sziasztok

Szeretném megkérdezni , hogy készül-a magyarosítás a Skyrim Immersive Creatures v6.5.2b verzióhoz.
Előre is köszönöm .
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kiterjesztett Városok és falvak (ETaC) mindkét verziójának fordítása frissítve v14.2.6-ra
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

ignussen írta:
raimhol írta:A legyél a nagykirályt lemagyarítja valaki?
Anno egyszer mintha lefordítottam volna, vagy nagyon hasonlót. Majd megnézem...
Ahh köszi! :) Nagyon király lenne, ha meglenne! :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Enigma írta:Sziasztok
Szeretném megkérdezni , hogy készül-a magyarosítás a Skyrim Immersive Creatures v6.5.2b verzióhoz.
Előre is köszönöm .
Kész is van, töltheted.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull
Soha nem próbáltam ki de ezzel FileAccess Interface for Skyrim Script - FISS ha beállítok minden MKM lehetőséget az optimálisra, akkor a játékosoknak már csak be kellene tölteni, aztán go? Igaz angol de valami ilyesmit tud ha jól értettem és akkor beépíteném a mod pack-ba.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Sajnos csak néhány támogatja, nekem csak az Atlas MCM-es verziója, a Matter of time, illetve a készülő új pakkodban lévő Sands of Time is.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Sajnos csak néhány támogatja, nekem csak az Atlas MCM-es verziója, a Matter of time, illetve a készülő új pakkodban lévő Sands of Time is.
Köszi a választ, mindenesetre vicces, hogy 170k letöltés és több mint 10k támogatás néhány pluginocskáért. Nekem ez igazi enigma :roll:
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Lehet, hogy nem túl sok támogatja, de ha megnézed, hogy amelyekben támogatva van és azokat hányan töltötték le, és csak egy részük tölti le ezt, akkor könnyen összejöhet ennyi. Keresgélés közben találtam egy hasznos modot, az AFT-hez készítettek MCM-et.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Lehet, hogy nem túl sok támogatja, de ha megnézed, hogy amelyekben támogatva van és azokat hányan töltötték le, és csak egy részük tölti le ezt, akkor könnyen összejöhet ennyi. Keresgélés közben találtam egy hasznos modot, az AFT-hez készítettek MCM-et.
Váóóó, nagyon szép! Megnézem ha jó, akkor gyorsan lefordítom.

szerk. Hát jó sok panasz van a kommentekben, már csak az hiányzik, hogy lebénítsa magát azt, amihez készült :mrgreen: mindenesetre lefordítom aztán megnézem..

szerk.: Elkészültem vele, nagyon nem volt könnyű. Ráadásul miközben tegnap kipucoltam a recskaanyagokat(kellett a hely az újaknak :D ), kitöröltem az összes fordításomat, de ami a lényeg az adatbankokat és mindent a főmappán keresztül. Jujj most mi lesz :) EJ=Ez járja :mrgreen: Én kopasz rüszü béka, antant szíjjal átkötözött marharépa :lol: ....
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Amazing Follower Tweaks - MCM version - MKM a Csodálatos követő fogásokhoz honosítás

Tartalom:
-MKM hozzáadás az AFT követő nagyjavítás modhoz a könnyebb átláthatóság és kényelmesebb kezelés érdekében
-új lehetőségek, mint a követők követési és távolságtartásának finomhangolása, minták használata a FISS mod használata esetén stb.
-64 követő felfogadása

Követelmények:
-Csodálatos követő fogások magyarul (AFT)

Letöltés:
-magyar(teljes)
-NexusID:71022
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz-68000-3-85-re frissítve.
► Show Spoiler
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/72684/?

Sziasztok! Végre x év után találtam egy oblivionos arénát! :D Könyörgöm valaki lefordítaná? :D Nincs sok szöveg benne szerintem! Nagyon megköszönném!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

raimhol írta:http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/72684/?

Sziasztok! Végre x év után találtam egy oblivionos arénát! :D Könyörgöm valaki lefordítaná? :D Nincs sok szöveg benne szerintem! Nagyon megköszönném!
Megnéztem és nem életveszélyes. Hangulatos, jók a zenék, elég sok vicces párbeszéddel(remélem élőben nem olyan, mint ahogy a wav fájlok szólnak), hozzá beszédhanggal és jók az ellenfelek is. Az biztos, hogy semmilyen város mod illetve ilyen típusú bővítéssel nem teljesen kompatibilis(CTD érzékeny) legalább is az ETaC-al nem, sőt szerintem a Magávalragadó polgárokkal sem de nem tudom. Továbbá amit videót(3) eddig láttam, ott brutális fps zuhanások voltak itt-ott. Én passzolom a honosítást de mivel köztudott, hogy ez életed vágya, valaki biztos lefordítja.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Kipróbáltam, és nincs baja az etaccal, se a polgáros beépülőkkel! :) Megköszönném, ha valaki lefordítja, de úgyse fogják! :D
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Le van mindkettő fordítva, ajánlom átnézésre ennek az alfórumnak a legelső oldalát, van miből csemegézned.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ordinator fordítása frissítve 7.25-re, a hozzá tartozó patchekkel együtt, Alkímia és főzés átszabása (Complete Alchemy and Cooking Overhaul) frissítve 1.2-re, a hozzá tartozó patchekkel együtt.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Le van mindkettő fordítva, ajánlom átnézésre ennek az alfórumnak a legelső oldalát, van miből csemegézned.
Szerintem az aréna modra gondolt vagy nem tudom :)
Köszönet a frissítésért, remélem nem lesz gond a többi egyéb folttal!
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Kull írta:
Deathskull írta:Le van mindkettő fordítva, ajánlom átnézésre ennek az alfórumnak a legelső oldalát, van miből csemegézned.
Szerintem az aréna modra gondolt vagy nem tudom :)
Köszönet a frissítésért, remélem nem lesz gond a többi egyéb folttal!
A linkelt aréna módra gondoltam... :) Az nincs lefordítva, és nincs sok szöveg benne szerintem, megköszönném, ha valaki lefordítaná!
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

A linkelt aréna módra gondoltam... :) Az nincs lefordítva, és nincs sok szöveg benne szerintem, megköszönném, ha valaki lefordítaná!
Belenéztem a szövegfájlokba. Olyan 600 bejegyzést kell lefordítani. Most egy darabig elfoglalt leszek, de hétvégén talán tudok időt szánni rá, ha leszel a tesztelőm majd a Viljához :D (khm... valamit valamiért :lol: ...khm.. és még nagyon messze van a vége).
Másik topikban (Mod ötletek) kérdezted, hogy van-e időlassítós beépülő, hát az Uchiha clan mod az pont arra megy rá (2 mechanikát építettek be, hogy szabadon kapcsolhatod az időlassítást vagy csak harc közben aktiválódik veszélyes pillanatokban, sőt az olyan kis cheatereknek mint én raktak az MKM-be olyan opciót is, hogy a játékos mozgása nem lassul le időlassításnál).
Talán azokat Jarlos modokat is le lehetne fordítani, mert sok szöveget nem tartalmaznak (töredékét a Légy Ivarfalva hercegéhez (Ignussen) képest). A Highking-es modot meg pont felesleges, mert csak úgy lehet elindítani a küldetését, ha bizonyos feltételek teljesülnek (pl.: megölöd Ulfrikot) és ugyebár a szétmoddolt Skyrim nem szereti, ha útközben pakolnak bele szkriptes dolgokat.
A távoli céloknál Inigoról lemondtam, mivel írta a készítője a leírásában, hogy nagyon toppon kell lenni mind fordítás mind költészet terén, mert Inigo rímekben beszél :lol: .
Felfigyeltem egy elég ambiciózus modra is a napokban, nagy reményeket fűzök hozzá, de tudom, hogy semmi nem lesz belőle (főleg azért, mert a modder zöldfülű) :D : Guild Master

Kull
A loverslabos pluginokat nagyjából átnéztem és az ellenállóson kívül kb. mindegyiket le tudom fordítani, mivel aránylag rövidek. A Forsworn mod készítőjének van még egy elég kidolgozott beépülője, az pedig a falmerek hátterét bővíti ki nagyon. Tényleg érdekesek lennének, csak nagyon sokáig tartana a lefordításuk és akkor már egy nexusos quest mod többet érne. :D

UI.: Köszi a mod frissítéseket talán nyáron lesz időm kipróbálni a felturbózott játékot. Hogy őszinte legyek az alapjáték főszálát csak az 1/3-ig a mellékszálakat meg kb. 3%-ban vittem végig úgy 1 éve. A kiegészítőhöz pedig hozzá se nyúltam, úgyhogy nagy élmény lesz majd kijátszani az egészet. :lol:
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Szívesen leszek tesztelő, ha lefordítod! :) Jaa, olyan időlassítós modra gondoltam, hogy a mozgásom sebessége megmaradjon, de mondjuk azt csak fun-ból használnám néha, mert túl nagy előny lenne! :D
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

raimhol írta:Szívesen leszek tesztelő, ha lefordítod! :) Jaa, olyan időlassítós modra gondoltam, hogy a mozgásom sebessége megmaradjon, de mondjuk azt csak fun-ból használnám néha, mert túl nagy előny lenne! :D
Jaa egyébként köszönöm! :) Eléggé meglepődtem, hogy kompletten szinte az oblivioni arénát megcsinálták.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

raimhol írta:Szívesen leszek tesztelő, ha lefordítod! :) Jaa, olyan időlassítós modra gondoltam, hogy a mozgásom sebessége megmaradjon, de mondjuk azt csak fun-ból használnám néha, mert túl nagy előny lenne! :D
Akkor ezt megbeszéltük. Az időlassítósra meg visszatérve: Egy egész történet van kiépítve a képességek köré. Az ölések számával tudod benne emelni a rangod és mindennek ára van, tehát amíg aktív a képesség, addig a mágiádat szívja rendesen, ha elfogyott a mágiád, akkor az életerődet, végül, ha elfogy a hp-d, akkor értelemszerűen meghalsz. De vannak benne másfajta szerzemények is pl.: elteleportálhatod az ellenfeled egy másik dimenzióba, ahol végezhetsz vele, de ezeknek is vannak következményei, ha túl sokat használod, akkor a karaktered szépen lassan megvakul (szürkeskálás lesz a képernyő), amiből egy küldetés keretén belül tudod kigyógyítani magad. De ezt a modot is majd frissíteni akarom, mert sok új dolgot tettek bele azóta, hogy lefordítottam és majd készítek belőle egy nem-anime verziót is, hogy ne csak a szubréteg :D élvezhesse e csodálatos beépülő nyújtotta lehetőségeket. Még annyit hozzátennék, hogy rá kell majd írnom a készítőjére, mert az egyik képesség (a Susanoo) nem szereti az xp32 csontvázat és szépen kidob, ezen képesség használatakor (a 2 csontváz inkompatibilitása miatt).
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Értem! :) És körülbelül mikorra lenne meg az aréna? Fogalmam sincs 600 sor mennyire számít soknak fordítás esetén.Amúgy jól hangzik ez a mód, talán már olvastam róla! :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Kép

Followers As Companions, MultipleFollowerAsCompanions - Követők mint útitársak és Több Követő mint útitárs honosítás

Tartalom:
-1 követőd mozgását aprólékosan finomhangolhatod, hogy melletted, mögötted vagy előtted jöjjön és mennyire közel-távol kövessen.
-AFT-vel, EFF-el kompatibilis

Figyelem! A másik verzió (a több követős) készítője, most ma 2016-ban nem ismeri a translation fájl fogalmát pedig nem akárki :) (el lehet olvasni a kommenteknél 3. oldal) és nem megfelelően vonta össze a hozzá illő scriptel és még az esp neve sem egyezik a transl. fájlal (ezt kijavítottam többek között). Mindezek következménye, hogy szerintem a MKM finomhangolása egyáltalán nem működik (angol verzióval sem). Lefordítottam de nem ajánlom, mert működik (nagyjából), ott jönnek melletted a követők, mint a képen is látszik csak éppen hiába állítod a távolságokat arra már nem reagál. Az eredeti az tökéletes, az ajánlott.

Követelmények:
-SKSE
-SkyUI

Letöltés:
-Követők mint útitársak
-Több Követő mint útitárs
-Nexus ID:62863



Erély - Küzdelem és sebesülések, Lándzsák Soolie-tól PCEA2, MKM a Csodálatos követő fogásokhoz modok tökéletesítve ;)

Deatskull
Köszönet a levadászott kincsért, a MKM az AFT modhoz szépen bevált, finomhangolás, átláthatóság, részletes stat-ok stb., frankó!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp
Örömmel olvastam, amiket írtál beleértve a TSA honosítását is! Kicsit belemélyedtem és nem találtam benne hibát. A küldetéssorozat amit ad, az fenomenális és nagyon nehéz, min. 50-es kari kell hozzá, pl. a morrowindi aréna az csúcs. De a pénzért vívható 1 az 1 ellen téma is vonzó, jó tapasztalat szerzésre és hangulatos, nekem nagyon tetszik..Megvárom amíg elkészülsz, mert ezt még feltétlenül be kell építeni a csomagba (könnyed v.) Készítettem egy kis hangulat keltőt is :D
Kép
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Kull írta:Prttp
Örömmel olvastam, amiket írtál beleértve a TSA honosítását is! Kicsit belemélyedtem és nem találtam benne hibát. A küldetéssorozat amit ad, az fenomenális és nagyon nehéz, min. 50-es kari kell hozzá, pl. a morrowindi aréna az csúcs. De a pénzért vívható 1 az 1 ellen téma is vonzó, jó tapasztalat szerzésre és hangulatos, nekem nagyon tetszik..Megvárom amíg elkészülsz, mert ezt még feltétlenül be kell építeni a csomagba (könnyed v.) Készítettem egy kis hangulat keltőt is :D
Kép
Ez most az az aréna amit én linkeltem? :D
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Ezek szerint megérte 6 évet sírnom egy oblivioni aréna után! :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Persze, ez az az aréna mod de a küldetés béli pl. a valenwoodi aréna nem került bemutatásra, csak a magányvári.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Miért, a módon belül a küldetéssorozat az valenwoodba játszódik? LOL! :D Valaki tényleg lemagyaríthatná... Mint tudják én vagyok az az idióta, aki kb 2011 óta mindenféle kamu névval írkált, hogy arénát kéregessen! :D És végre itt egy olyan aréna, amit akartam...
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

raimhol írta:Miért, a módon belül a küldetéssorozat az valenwoodba játszódik? LOL! :D Valaki tényleg lemagyaríthatná... Mint tudják én vagyok az az idióta, aki kb 2011 óta mindenféle kamu névval írkált, hogy arénát kéregessen! :D És végre itt egy olyan aréna, amit akartam...
Ó hogyne, az eddigi Elder Scrolls helyszíneire hajón visznek el de mocskosul nehéz, az első kettő aréna még csak-csak, de a morrowindi az már kemény. Viszont nem kis jutalom jár a végén de itt ezzel, még nem ér véget a történet. Én nem is ezt akartam megnézni csak az ottani arénában akartam harcolni de nem találtam meg a jegyzőt :lol: , mert olyan sötét volt. :)

UI: Prttp azt mondta, hogy megcsinálja, akkor meg is fogja ha úgy jön ki a lépés és tud időt szánni rá. (Voltak ott francia fegyerek illetve fegyverek nevei, nos abból én pl. egy kukkot se értettem). :D
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

azért ez durva! :O Akkor jól kitalálták.. Amúgy Oblivionban én tökre élveztem volna, hogy eljátszom, hogy én vagyok a nagy gladiátor a legyőzhetetlen, akinek ez az élete, csak ez lehetetlen, mivel végignyomod a küldit, és utána csak szörnyekkel küzdhtsz heti egyszer... Itt meg végre örökké kapsz egy random ellenfelet! :D
Válasz küldése