Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Kull írta:
raimhol írta:De ez ugyan az amit már leszedtem, ésamivel felvittem 512-ig. Megnéztem a fájlt, totál ugyan az mint ami nekem van.
Persze, hogy ugyanaz csak épp egy adat át van írva, amivel felmegy 768-ra. Nézd meg figyelmesebben! :)

Ha egy épületből kilépve dob ki, akkor az egy tipikus hely. Mod ütközés. Egy egyszerű nif rossz sorrendben való felülírása gyakran okozhat ilyet például.

Ha viszont teljesen véletlenül, állandóan kidob 0-15 perc elteltével, akkor az mem. hiba. Az egyik problémád megoldódott, mert láthatóan e miatt biztos kidobált.

Most a modokkal lesz a probléma.

Megint volt egy mentésem, elindítom, erre kilép már indulásnál... :S Pedig mindent loottal és mod mangerrel tettem fel. Nem értem...
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ha adott pontokon 100%-os valószínűséggel kidob a játék, akkor ezt viszonylag könnyű kiszűrni. Egyesével le kell szedni a modokat és mindegyik alkalommal be kell tölteni azt a mentést amikor kidob. Egyszer csak nem fog és megtaláltad a hibát okozó plugint. Ha nem javul meg a helyzet:

Érdemes ilyen esetben új játékot indítani de előtte frissen újra kell telepíteni a játékot. Majd átgondolni mely modok kellenek mindenképpen és szépen feltelepítgetni.
Használj Mod Organizer-t, mert ott egyértelműen látszik melyik mod, melyiknek, mely részét írja felül. Továbbá erről könnyen készíthetsz képernyőmentést, amit be tudsz linkelni akár ide is. Úgy már mindenki láthatja, hogy miket és hogyan telepítettél, ez által könnyen-többen is segíthetnek az ügyedben.

Máskülönben lehetetlen megmondani, hogy mi a gond nálad, mert azt sem tudjuk milyen modokat használsz, milyen sorrendben telepítetted stb. alap kérdések. Többet nem tudok mondani.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Kull írta:Ha adott pontokon 100%-os valószínűséggel kidob a játék, akkor ezt viszonylag könnyű kiszűrni. Egyesével le kell szedni a modokat és mindegyik alkalommal be kell tölteni azt a mentést amikor kidob. Egyszer csak nem fog és megtaláltad a hibát okozó plugint. Ha nem javul meg a helyzet:

Érdemes ilyen esetben új játékot indítani de előtte frissen újra kell telepíteni a játékot. Majd átgondolni mely modok kellenek mindenképpen és szépen feltelepítgetni.
Használj Mod Organizer-t, mert ott egyértelműen látszik melyik mod, melyiknek, mely részét írja felül. Továbbá erről könnyen készíthetsz képernyőmentést, amit be tudsz linkelni akár ide is. Úgy már mindenki láthatja, hogy miket és hogyan telepítettél, ez által könnyen-többen is segíthetnek az ügyedben.

Máskülönben lehetetlen megmondani, hogy mi a gond nálad, mert azt sem tudjuk milyen modokat használsz, milyen sorrendben telepítetted stb. alap kérdések. Többet nem tudok mondani.
Sajnos nm értek hozzá! :S De utólag loottal a betöltési sorrendet beállítottam. Csak 82 lv a karim, és 800-as sebzése van az egykezes támadásomnak, és kb legyőzhetetlen vagyok, szóval nem szívesen kezdeném újra. :S Ez a Mod ORginazer honnan szedhető le? Valamhogy megnézem majd, mi okozhat bugot, de van 83 db mód feltéve szó szerint.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Frissítettem az Ordinatort v9.26-ra, meg mellé tettem a CACO beta-Ordinatored patchet is, szokásos helyről tölthető.

raimhol, innen töltheted le.
Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 14:30

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka »

Halihó. Ismét elkezdtem modokat töltögetni de párat nem tudtam letölteni mert nem jó a link hozzájuk. :D
Alábbiakhoz kérhetek működő letöltő linket? :)

Footprints - Lábnyomok
Bathing in Skyrim - Fürdés Égkoszorún honosítás
Showers in Inns - Zuhanyzók a fogadókban
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Deathskull írta:Frissítettem az Ordinatort v9.26-ra, meg mellé tettem a CACO beta-Ordinatored patchet is, szokásos helyről tölthető.

raimhol, innen töltheted le.
Meg azóta a nexus sem az igazi, mert már nem jelzi a fájlokat... :D Mindegy, majd küldök pár printet.
bittorló

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: bittorló »

Üdv!
Találkozott valaki betöltésnél olyan problémával Skyrim mentés betöltésénél, hogy egy mentés nem akart betöltődni, de ha egy arrébb máshol előtte mentettet betölt és utána tölti be ezt a mentést akkor sikerül. Milyen probléma esetleg valami beállítási?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

raimhol írta:
Kull írta:Ha adott pontokon 100%-os valószínűséggel kidob a játék, akkor ezt viszonylag könnyű kiszűrni. Egyesével le kell szedni a modokat és mindegyik alkalommal be kell tölteni azt a mentést amikor kidob. Egyszer csak nem fog és megtaláltad a hibát okozó plugint. Ha nem javul meg a helyzet:

Érdemes ilyen esetben új játékot indítani de előtte frissen újra kell telepíteni a játékot. Majd átgondolni mely modok kellenek mindenképpen és szépen feltelepítgetni.
Használj Mod Organizer-t, mert ott egyértelműen látszik melyik mod, melyiknek, mely részét írja felül. Továbbá erről könnyen készíthetsz képernyőmentést, amit be tudsz linkelni akár ide is. Úgy már mindenki láthatja, hogy miket és hogyan telepítettél, ez által könnyen-többen is segíthetnek az ügyedben.

Máskülönben lehetetlen megmondani, hogy mi a gond nálad, mert azt sem tudjuk milyen modokat használsz, milyen sorrendben telepítetted stb. alap kérdések. Többet nem tudok mondani.
Sajnos nm értek hozzá! :S De utólag loottal a betöltési sorrendet beállítottam. Csak 82 lv a karim, és 800-as sebzése van az egykezes támadásomnak, és kb legyőzhetetlen vagyok, szóval nem szívesen kezdeném újra. :S Ez a Mod ORginazer honnan szedhető le? Valamhogy megnézem majd, mi okozhat bugot, de van 83 db mód feltéve szó szerint.
Egyébként a mod orginazert hová kell feltelepíteni? mert ha a help.exe-t vagy mit nyitok meg, akkor egyből írja, hogy paraeter: -1 és el sem indul a program.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Lehet újra kellene raknom az egészet, de megint ugyan ez esz a vége... Nexusal feltelepítem, loottal sorba állítom, majd a végén 2 hónap után ír egy bugot, és kifagy... Minden modpack meg tele lesz grafikai újítással gondolom, én pedig grafika szépítőt nem lehetek fel, mert akkor nem vinné a laptopom már a játékot...
bittorlo

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: bittorlo »

Ha a Mod Organizerrel csinálod ugyan úgy válogathatsz a modok közül amit elbír a laptopod.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Elindult a mod orginazer, de nem tudok angolul. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?fil ... dsdsds.png
bittorlo

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: bittorlo »

Állítsd előaször magyarra a szettingben.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

bittorlo írta:Állítsd előaször magyarra a szettingben.
Már megvolt, de most sem lettem okosabb. Annyi látok, hogy vannak + előjelű, és minuszos előjelű villámok, de full nem értek az egészhez. Angolul sem tudok. Van rengeteg módom, és most nem tudom hogyan kellene rájönnöm, hogy melyik mód/beépülő lehet a hibás, ami miatt kidobál. Nexussal is történt valami, mert ha elindítom mindent úgy jelez, mintha egy beépülő sem lenne aktivizálva.
bittorlo

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: bittorlo »

Hát hosszú lenne itt mindent, a Mod Org.-ra vannak nagyon jó utmutatók a youtubon, de újat kell kezdened mert a nexus átírta az eredeti dolgokat. Ha mindez megvan akkor tudsz kérdezni konkrét dolgokat.
bittorlo

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: bittorlo »

Gyere a társalgóba, én is úgy lettem invitálva. Remélhetőleg ez még élnek a meghívások. https://discordapp.com/invite/wBVXfps
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull!

Köszi az Ordinatort is, eddig minden baromi jól üzemel! :) Készítek majd egy összefoglalót a CACO tapasztalatokról és az esetleges hibákról, amit eddig még nem találtam. ;) Ütős amúgy nagyon.

Más téma:

Úgy néz ki beépíthető egy újabb hardcore mod, ami elég jó.
Sikerült összerakni a végleges grafikai összetételt, ami végre a YT-n nézve sem úgy néz ki, mint az okádék. Ja és igencsak teljesítménybarát is. Mit ki nem lehet hozni ebből az ősrégi bútorzatból. :D
Elkészült a végleges változata a FNIS modnak is, kissé előbb, mint azt gondoltam. Sok még a fordítanivaló de haladunk..
Ezekről egy kis látnivaló:

[youtube][/youtube]
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ignussen!

Korábban teljesen lefordítottad ennek The People Of Skyrim Complete a modnak az utolsó verzióját. Ez viszont egy atom feljavított változat és megnézhetnéd áttehető e a fordítás, mert ígéretesnek tűnik! Továbbá nálam semmivel nem ütközik de meg fogom nézni.
Azt mondták, hogy végeztél az FC moddal ha lehet küld majd át és gratula!
left77
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. ápr. 5., kedd 8:57

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: left77 »

Szia Kull!
Erre vetnél egy pillantást:Fertility Mode ? Esetleg beépítésre alkalmas lehetne...
Hunemperor2

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Hunemperor2 »

Srácok lehet én láttam rosszul, de úgy emlékeztem az RCO le van fordítva. Rossszul tudom?
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Ez a mód érdekelne engem is amit Kull irt. Remélem ha kész lesz, vagy már kész van letöltési linket adtok mellé. A választ előre is köszönöm.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

left77 írta:Szia Kull!
Erre vetnél egy pillantást:Fertility Mode ? Esetleg beépítésre alkalmas lehetne...
Üdv!

Akkor inkább már ez: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/69671/? vagy itt még egy kis fix-el: http://www.loverslab.com/files/file/1284-beeingfemale/

Sokkal komolyabb de ki fogja lefordítani és mikor+tesztelés(abszolute nem ismerem a kompatibilitásokat, működését stb.)?? Nagyon el vagyunk látva fordítanivalóval és azok nagyon fontosak lásd fentebb pl. Deathskull fordításait.
left77
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. ápr. 5., kedd 8:57

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: left77 »

Hááát ezek nagyon komoly cuccok!
Discordon Gothman írta, hogy tele vagytok melóval mint a déli busz :) Esetleg egy későbbi kiadásba bele lehetne tenni... az jó volna.
Kitartást a rengeteg fordításhoz!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Kull írta:Ignussen!

Korábban teljesen lefordítottad ennek The People Of Skyrim Complete a modnak az utolsó verzióját. Ez viszont egy atom feljavított változat és megnézhetnéd áttehető e a fordítás, mert ígéretesnek tűnik! Továbbá nálam semmivel nem ütközik de meg fogom nézni.
Azt mondták, hogy végeztél az FC moddal ha lehet küld majd át és gratula!
A fenti mod sajnos összeférhetetlen az Alternate Start moddal. :cry: Az pedig alap, gondolom mindenkinél. Amivel jó lenne az a Kötetlen Skyrim mod de azzal nem foglalkozott senki, nincs is lefordítva. Ma már az is biztonságos de régebben használhatatlan volt (túl bogaras.)
Szóval a The People Of Skyrim nem használható.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Vik már lefordította a 4.0 verziót, annak a segítségével lefordítottam az 5.19-est.

Skyrim Unbound - Kötetlen Égkoszorú

A Kötetlen Skyrim egy, a lehetőségek széles skálájával rendelkező alternatív játék kezdő beépülő. Lehetővé teszi a játékos számára, hogy átugorja a kezdő képsorokat, és Sárkányszülöttként, vagy bármilyen egyéb kalandozóként induljon útjára.

Jellemzők:
• Kiválaszthatod a kezdő fegyvereidet, felszerelésedet, varázslatokat, állókövedet
• Tucatnyinál is több kezdő helyszínből választhatsz bármely vármegyében, városban, faluban, fogadóban, börtönben, vagy csak úgy a vadonban
• Beállítható (csak MKM-mel), melyik napszakban kezdd el a játékot
• Beállítható, melyik frakció tagja akarsz lenni (Birodalmi, Viharköpenyes, bandita, Ellenálló)
• Beállítható, hogy legyenek-e sárkányok és mikor, véletlen találkozások kezdete, sárkánylélek elszívása, kiáltások
• Kezdhetsz rögtön farkasemberként vagy vámpírként
• Nem Sárkányszülött karaktereket nem kötelezi semmi a fő küldetésre
• Rögtön a játék elejétől elérhetőek a polgárháborús küldetések
• A Helgent és a Sárkányszülöttet érintő bizonyos NJK beszélgetések eltávolításra kerülnek, amíg el nem kezdődik a fő küldetésszál
• A játék elejétől fogva megvásárolható a Szellőotthon (ám dupla áron). Amint megveszed, Fehércsermely kóborlovagjává neveznek ki, Lídiával az oldaladon.

A Kötetlen Skyrimhoz nincs szükség a SkyUI-ra, azonban ha megfelelően telepíted, akkor könnyen tudod majd állítgatni a dolgokat játék közben, illetve teljes körű ellenőrzésed lesz az indítási lehetőségeid felett. Ha nem használsz SkyUI-t, akkor egy menü fog megjelenni a játék indításakor, továbbá kapsz egy kiáltást, amivel állítgathatod játék közben.

A Kötetlen Skyrimet a lehető legalacsonyabb helyre állítsd a betöltési sorban.

DLC kompatibilitás: A Kötetlen Skyrim teljes mértékben kompatibilis a DLC-kel, viszont nincs rájuk szükség.

Beépülő kompatibilitás:
Ha úgy véled, a Kötetlen Skyrim nem kompatibilis egy általad használt beépülővel, akkor helyezd a betöltési sorban az alá. Különösen igaz ez a következőkre:
• Nem hivatalos Skyrim folt (USKP, USLEEP): A Kötetlen Skyrimet mindenképpen későbbre kell állítani nála. Ha nem így teszel, tönkremehet a játék (kezdheted elölről).
• Guard Dialogue Overhaul: Akárcsak az USKP esetében, ezt is a Kötetlen Skyrim elé kell rakni a betöltési sorban. Az őrök időnként megemlítik majd a Sárkányszülöttet a játék elejétől fogva, de nem akkor, amikor hozzád beszélnek.
• Complete Alchemy and Cooking Overhaul: teljesen kompatibilis
• Sárkányokat módosító beépülők: tegyél minden ilyen beépülők a Kötetlen Égkoszorú ELÉ, főleg ha tartalmazzák a dragonactorscript.pex fájlt
• Játékos karaktert módosítók: pl.: Balanced magic, Character Creation Overhaul: teljesen kompatibilis ezzel a kettővel, az utóbbi, ha aktiválva van, a Kötetlen égkoszorú játékos módosítói deaktiválva lesznek.
• Open Cities Skyrim: innen letölthető egy javítás

Letöltés:
Magyar, v5.19
Angol (Nexus)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszönet! Kép Az kétségtelen, hogy még nagyobb szabadságot ad és messze izgalmasabb vele az indulás, mint a LAL moddal! Összeraktam egy igazi nord karaktert és hát baromi jó cuccokat kaptam az induláshoz. A Realistic Capacity mod miatt majd el se bírtam. :D
Már csak azt kell kitalálnom, hogy tudok e menteni az indulás előtt. Teljes MKM beállításos mentést kellene adnom a mod pack-hoz.

Lenne kedved esetleg ehhez is? Kép

Az a lényege, hogy nem kell a világban keresgélni meg vásárolni a varázslatokat hanem derék varázsló módjára a tornyodban ki lehet fejleszteni, ki lehet kísérletezni.
Kompatibilis a legfrissebb Apokalipszissel is, durva! :twisted: Apropó ha kell a legújabb akkor feltölthetem valahová, mert Prttp megcsinálta!
Belenéztem, a fordítóprogi keresés és csere lehetőséggel le lehet darálni a jó részét amennyire láttam.

Ó igen, itt a mod Spell Research

U.I.: A bug trackeren baromságokat írnak.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Igen jöhet, már elég régi, ami nekem van Apokalipszis fordítás.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Oké, postázva.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Üdv két kérdésem lenne a nagymesterek felé:
1, A kötetlen égkoszorú az összefér a LAL-al vagy csak az egyiket használjam a kettő közül?
2, A legfrissebb Apokalipszist eltudnátok nekem küldeni?

A válaszokat előre is köszönöm.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

1. Ez a kérdés felért egy szívlapáttal való pofánvágással. Köszi!

2. Elfogyott.Kép Ez elvileg KMP 2 exclusive lenne de úgy is fent vagy a discordon, ott elkérheted az alkotótól. All credits to Prttp. :)
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Köszi a választ nem értem miért nem tud az öcsém rendesen megfogalmazni egy .... kérdést, köszönöm Kull hogy tudtál rendesen válaszolni a hülyén feltett kérdésére, most már nem fogom engedni neki hogy kérdéseket tegyen fel felétek ez a kis taknyos kölök.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull!

Most nem megyek bele részletekbe csak egy mondat erejéig szólok.
Ez az Alkímia és főzés átszabása egyszerűen zseniális, teljesen átjött a készítő elképzelése. Nem hiszem, hogy lesz valaha játék, ami ilyen szintű elmélyülést és komlexitást adna, beleértve a főzést, az alapanyagok végtelen sorát és amely módon ez képes összeállni a többi moddal, mint pl. a Született vadásszal. Beszarás!
Még egyszer kösz, hogy ezt is megcsináltad!

u.i.: Amúgy most már remélem nem sokáig tökölnek és kiadják a teljes verziót! ;)
Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 14:30

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka »

Sziasztok. Ehhez a modhoz van magyarítás vagy tervbe van véve? :)

https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/25097/?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull!

Jó lett a kötetlen Égkoszorú, simán enged menteni a beállítások előtt! :D Szóval marad.

Van egykét betű hiba az mkm-ben de semmi komoly, ha kell lefotózhatom!

Üdv!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Átnéztem még egyszer, 5 hibát találtam, frissítettem. Remélem, nem maradt benne.

A Varázslat kutatás egész jól halad, fele megvan. Van benne négy darab könyv (3-5 ezer karakter), azokat a végére hagyom. Valamint van az egyéb tárgyak kategóriában kb 200 latin nevű folyadék, azokat hagyjam úgy, vagy megpróbáljam lefordítani? Volt némi közöm a latinhoz tanulmányaim során, szóval nem óhéber.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

:lol:
A könyvek valahogyan elkerülték a figyelmemet. :roll: De gondolom biztos segít a kutatásban.
Érdekes, hogy angol a mod és így ők sem érthetik a latin neveket. Lehet a folyadéknak, illetve a hozzá tartozó leírásnak van érthető (angol) leírása ha szemrevételezzük. Különben honnan tudnák mire is jó? :? Talán a könyv segít ebben?
Most, hogy mondtad egyet megpróbáltam. Árnyék a jelentése az egyik szónak. Ha le tudnád fordítani az nem lenne rossz de inkább megnézem hogyan néz ki a dolog élőben és visszajelzek hátha (szerintem) fölösleges!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull!

Bocs, el voltam veszve a modolással! Kb. 1 óra múlva visszajelzem a dolgokat a Spell Research modal kapcs.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Na hát ez százszorta komolyabb, mint azt gondoltam volna.
Viszont kellene, hogy magyar legyen mer nem értem, iszonyatosan összetett és nemigen tudok csinálni semmit. :D

Azt megtudtam csinálni, hogy:

1. Az összes vanilla, Apokalipszis varázslatot felismerte és minden CACO cuccot.

2. Az üstöt fel tudtam tölteni üzemanyaggal de csak is a hozzávalók töltik! A mérgező vanilla és CACO löttyök egyenlőre nem.(Pediglen ha jól értettem, akkor a Weakness poison hatású italoknak tölteni kell de semmi!) Az alapanyagok viszont keményen.

3. Aztán elkezdtem szétbontani varázstárgyakat az üstben, mindenre azt írta semmi használhatót nem találtam. Ugyanakkor az alapanyagok itt is remekeltek és azok szétbontásából kaptam meg a latin nevű löttyöket. Egyenlőre nem tudom mire jók.

4. Pár ősrégi, kopott iratot is tudtam tanulmányozni. Azokból már nyertem ki tudást.

5. A tekercsek, amire a tanulmányozás során felróhatnám a varázslatokat szintén nem működnek. De azért, mert nem értek semmit. Ha magyar lenne, akkor elolvasnám a könyveket és az útmutatót az MKM-ben.

Most mesterségesen feltornászom az alkímiát és némi mágikus iskolát, aztán próbálkozok tovább.

Itt leszek egész nap és ha elküldenéd esetleg az eddig elkészült fordítást, akkor jobban bele tudnék merülni! Próbálok addig is választ találni arra, amit kérdeztél..

U.I.: Ez a mod egy újabb ékköve lesz a csomagnak, hihetetlen mennyire egyedi és eddig soha nem látott tartalom! Itt nem őrült módjára kell nyomkorászni a gombokat, mert az nem vezet eredményre. :twisted: Kép
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Lehet, hogy azért nem működnek a CACO lötyik, mert nincsenek a kulcsszavak megfelelően beállítva (TESVEdit-ben érdemes ránézni, melyek azok a hozzávalók, amelyek feltöltik és azokra milyen kulcsszavak vonatkoznak). A tekercsek és a varázskönyvek leírásához egy kutató napló, papír vagy tönkrement könyv, tinta és penna kell, valamint a szükséges varázslatot fel kell szerelned a jobb kezedbe. Átküldhetem, de pont az a része nincs lefordítva (MCM útmutatók és a 3 könyv).
Szerk: Az MCM leírásokat gyors lefordítom és úgy átküldöm.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Erre én is gondoltam. Mármint se TES5Edit se Bash patch-et sem csináltam újat csak úgy durr bele. Most megcsinálom.

Beszerzem utána gyorsított eljárással a szükséges cuccokat és nekilátok. Fél-egy órán belül visszajelzek!

u.i.: Bár ezt sem értem, hogy milyen varázslatot és miért kell a kézbe vennem meg miért, mi lesz akkor? :? Mármint érted, olyan modot ajánlanak ehhez a modhoz, ami törli az összes szintezett listás varázslatot, így csak kutatással tudsz hozzájutni. Akkor hogyan vehetnék kézbe bármilyen varázslatot is.. Mindegy nekiugrok, sejtéseim vannak azért..
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Varázskönyveket illetve tekercseket azt találhatsz a szokásos módon is, kivéve ha ezt használod: No Spell Tomes as Loot or From Vendors. Ez a Varázslat kutatás csak egy alternatív módját ajánlja fel a varázslatok megtanulásához.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Az az, arra gondoltam. Azzal a moddal elég nehéz lehet varázslatokhoz hozzájutni. :)

Mondjuk a varázslatok, az igazán izgalmas varázslatok jól el vannak dugva és akár még az udvari mágusok sem árulják nagyobb szinteken sem feltétlenül. Ebből kifolyólag a Varázslat kutatás meglehetősen elmélyíti a szerepjáték élményt és egy varázsló kasztú játékos mégsem "üres kézzel" indulhat neki a veszélyesebb kalandoknak. ;)

Szerk.: Aha.. a TES5Edit egyből be is mahinálta a modot. Most Bash patch, aztán indulok...

Szerk.: Ezt is be fogom építeni Hammet's Dungeon Packs for LE by venjhammet csak még le kell fordítanom. Ez egy nagyon tartalmas videó a modról érdemes megnézni: [youtube][/youtube]

Meg szerintem ez is https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/87181/? jó lesz ha már Ignussen megcsinálta. Varázslóknak főleg. 8-)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Na így jelennek meg amiket kérdeztél:

Kép Kép Kép

Ott rontottam el, hogy az Ordinator Helyreállítás varázslatait akartam megvizsgálni, amik ugye teljesen egyediek és nem ismeri fel meg ugye azokat elsajátítod amint eléred azt a bizonyos szerzeményt. Az Apokalipszis varázslatokat már igen...
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Aztán vigyázz majd, mert rövidíteni kell! Az eredeti szöveg sem fér ki itt-ott. Ami hosszú, azt rövidítsd le. Én is megszívtam most egy moddal, le kell csípnem a szövegből.

Kép
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Elküldtem privátban a félkész verziót. Majd megnézem, melyik üzenet milyen hosszú, ez alapján kiszámolom, mennyi a max. karakterhossz.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Most csinálom újra az egészet, mert a script fordítás miatt üres lett az MKM. Újra patchelés és új játék indítása. Az esp csere később már nem lesz gond. Kiváncsi vagyok a tartalomra! :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Még nem lett minden script lefordítva, pl.: azok az üzenetek, amik a képen vannak. Most már igen, próbáld ezzel. Reméljük jók lettek azok az üzenetek.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Nem baj, tesztelni akarom és nincs más választásom. Amúgy is újra kell csinálnom ezeket majd..

Oks! ;)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Helyzet:

1. Sikerült rájönni a dolgok mikéntjére, illetve varázslatot készíteni.

2. Nehéz kenyér ez a tesztelés is, mert sok idő, hibalehetőség és közben nem halad az ember, csak picikét. :) Alacsony szinten a kezdő varázslatok utáni kutatás kapásból leszívja az összes varázserőt, ami persze kevés. Ezért betöltöttem egy korábbi mentésem (100-as szint.) Mivel ilyet nem lehet ezért az első varázslat kipróbálása után ez lett: [youtube][/youtube]

:lol:

3. Na mindegy, utána megszereztem a kard idézést előről indulva és akkor már nem dobált ki. Korrupt, ilyen-olyan mentésekkel nem lehet játszani ezt tudjuk.

4. Szóval gyűjteni kell hozzávalókat, amivel feltudjuk tölteni az üstöt. Működnek a mérgező italok is. Nem mind, ötből egy(amiben az érzékenységszó van, az beválik az biztos). Gondolom nem mindnek van olyan hatása, ami megfelel.

5. Gyűjtögetni kell furcsa varázstárgyakat és hozzávalókat stb. és ezeket az üstben átalakíthatjuk különös, ismeretlen latin nyelvű löttyökké.

6. Ezeket a lombikban (készíteni kell) megvizsgálva nyerjük ki a tudást(ami a latin szöveg érthető magyarázata) és szerzünk tapasztalatokat a különféle mágikus iskolák adta archetípusokban. Az MKM-ben láthatjuk miből, mivel kapcsolatosan, mennyi jártasságra tettünk szert.

7. Ebből kiindulva kezdődhet a varázslatok készítése. Apropó a meglévő varázslatok tanulmányozásával is nyerhetünk tapasztalatot. Készítünk egy tekercset, hogy milyen irányban szeretnénk kutatni. Sok lehetőségünk van. Nyilván olyan tekercset kell készíteni, illetve olyan irányban kell kutatnunk melyben már sok tapasztalatot gyűjtöttünk.

8. A becses kutatási naplónkat használva végül sikrülhet elsajátítanunk egy új varázslatot, az adott kutató tekercs használatával.

9. Ha van elég alapanyag, hozzávaló és esetleg varázstárgy, akkor szépen mennek a dolgok. De ez igazi varázslótanoncoknak való kutatás, mert mint mondtam kell hozzá varázserő. Ilyenkor bizony teljesen ki is merül a mágus elmélye és pihenni kell, hogy visszanyerd a varázserődet.

Aztán az alkímiai löttyök és a tekercsek, varázskönyvek készítése is hasonló alapon működik.

A mod eléggé barátságosra változtatja a zsákmányszerzés szintezett listáit, így aki gyűjtögető életmódot folytat az rendkívül hamar sok-sok mindenhez hozzájut, ami szükséges ebben a témában hiszen rengeteg minden van.

Igazán kiváló ötlet és megvalósítás, nagyon ott van ez a mod. Párja nincsen sehol.


Ami magyar szöveg csak van, az mind hibátlanul jelenik meg beleértve a script üzeneteket is, nincs ékezet hiba. Kiváló munka!

Egy hiba: Keress rá a "Mágikus tárgyak és összetevő(k) lepárlóban..." itt lemaradt egy k betű, ez az MKM-ben egy magyarázat. Más hibát nem láttam eddig.

Szerk.: Még egy hiba, nem látni a szöveg tetjét, talán az alját azt igen: Kép

Nem mertem az új bétát használni és találtam egy hibát, amiből lehet több is van a CACO-ban: KépKép

Vagy valamelyik CACO patch, nem volt időm utána nézni de az alap CACO-ra gondolok. Szóval ez az ital a betegségektől óv és nincs köze a mérgekhez.

Más:

Átnéztem az új Ordinator fordítását élőben. Döbbenetes, hogy a világ toronymagasan legjobb szerepjátékában, a Baldur's Gate 2-ben láttam utoljára ilyen lehetőségeket és komplexitást.
Volt egy dogmám, miszerint egy duál(nem multi, az más) kasztú fél-elf karakterrel mindig egy adott módon fejlődtem. A játék feléig szinte egyedül is eltudtam jutni egy kis illúzió mágia bevetésével, mint kardmester. Rommá szívattam a legnagyobb mocskokat is.
Nos itt a Skyrimban most már adott a lehetőség egy ilyen karakter felépítésére, szinte rögtön az elején. Egy kis Átalakítás, Illúzió és a többi mehet a fegyveres képzettségre. Akinek sok szerepjátékos tapasztalata van, az megláthatja a lehetőséget. Ehhez fogható rendszer ma, leszámítva a PoE-t meg egy-egy független fejlesztést, nincs a piacon az öreg rpg játékosoknak.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Érdekes ez az üzenetdoboz probléma. A Creation Kit leírása szerint 1023 karakter fér bele, hogy ne kapj CTD-t. AZ első képen, ahol kilógott, ott csak 14 sor fért bele,~540 karakterrel, a másik dobozban már 24 sor van és 617 karakter fért el (38 maradt le). Az előbbiben rövidebbre sikerült a magyar szöveg, így ott nincs gond, az utóbbiból pedig kikaptam az üres sorokat, így bele kell férnie. Még amit ki kellene próbálni, hogy jól ír-e ki (a magyar nyelvtani szabályoknak megfelelően) minden varázslat elemző ablakot:
A jobb kezedben lévõ varázslat egy a,b,c varázslat
Úgy tûnik, ez a varázslat összefüggésben áll x,y,z-vel
Úgy tûnik, ez a varázslat 1,2,3 technikákat hasznosít.

Mindkettőt frissítettem (CACO, Varázslat kutatás), utóbbi még mindig félkész (20 sor üzenet, 3 könyv és a 204 darab latin nevű ital nincs még lefordítva)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Rendben, akkor megnézem ezeket is. Egy kérdés:

-MKM szöveget érintő script lett módosítva vagy csak sima esp szövegek? Mert ha igen, akkor újat kell indítanom.

Ja igen, a latin neveket nem kell lefordítanod! Egyrészt könnyebb megtalálni a tárgyak között a kutatáskor, másrészt pedig a vizsgálatkor megkapod a valódi (magyar) tudást velük kapcsolatban. Ezzel a latin szöveggel el akarta mélyíteni az élményt a készítő de a hozzá tartozó jelentéseket végül magyarul kapod meg a tapasztalatokkal együtt.
Válasz küldése