Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Amikor még letöltöttem először, akkor még 1.2 volt, nemrég tehette hozzá, de úton van a fordítása.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Oks, várjuk!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Frissítettem, elvileg ez a végső verzió belőle.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Ave királyom!

A Total War Arena sajnos a sok dilettáns miatt játszhatatlan. Küldj meghívót a játékban és nyomhatjuk ha épp ráérek!
A Skyrim-et kicsit halasztanom kell, mert végre készítem a honlapot.
Amint tudok csatlakozom.
Hunemperor2

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Hunemperor2 »

Én azt szeretném megkérdezni, Salmaallah-tól vagy Ignussentől, hogy miért kell a Rigmor-os modhoz Bruma patch?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull!

Köszönet ismét! Elég brutál, eltér a sablonos alap tömlöcöktől. Kettőt megnéztem ... -pont a rosszabbikból, jöttem is ki. :mrgreen: Túl nagy volt a daráló, ugyanakkor megéri a zsákmány miatt. Remek kiegészítés az Underground plugin mellé még úgy laza 30-40 óra új felfedezés és izgalom!

Ave Cézár!

Azóta belerázódtam a dolgokba és parádé!
Megnéztem a hadviselési és hadvezéri teljesítmény adataidat és állapotokat. Pont kiegészítik a római egységek az én szkíta-makedón hadaimat Cynane,III. Alexandrosz makedón király lánytestvérének vezetésével.
Tapasztalataim szerint az íjászokat csak a római, nehéz-gyalogos egységek képesek fedezni valamint védeni a pikásaimat a barbár hordáktól.
Olyan szintű vérfürdőt rendeztem a makedón katonáimmal, hogy egyszer már bugnak is titulálta(az hát :twisted:) a siránkozó ellenfél. Miközben a szövetségeseim végig izgulták és röhögték az egészet, hogy milyen parádéval hoztam vissza a sírból a küzdelmünket.
Tehát amit tudok:
1. Képes vagyok semlegesíteni az ellenséges, morálgyilkos távolsági egységeket, megfutamítani a barbár könnyű-gyalogos seregeket és olykor kis szerencsével megcsípni a villámgyors lovasságot. Mindezt csak profin felállított római fedezék alatt, ami 100 hadvezérből jó ha háromról elmondható, tapasztalható volt.
2. A hadszíntér egy adott pontján sikeresen megtizedelem és feltartom az ellent, amíg mások(akik veszik a lapot) közben elfoglalják az ellenség táborát.
Egyenlőre sok, többségben kudarc a végkimenetel a szervezetlen unstratégák miatt. Hálátlan és nehéz feladat az íjász egységek vezénylése, legtöbbször nagyon gyorsan letörölnek a térképről az említett okok miatt. Jó lenne változatni ezen is! Meg soha nem láttam igazi védekező stratégiát sem, pedig nem egy színtér taktikailag mindenképpen indokoltá tenné! Általában mennek, mint a barmok előre.
Két napja megnyitották Germániát és egy másik hatalmas helyszínt is. Illetve lehet volt már de eddig soha nem tettek oda. A szint miatt mondjuk.
Kinizsi Pálossal harcolok akkora karddal, melyet ketten sem bírnak felemelni, hónom alatt három török kutya, így aprítom a gaztengert. ;) Felvettelek, látom ha jelen vagy.

Hunemperor2

Szerintem azért kell, mert azonos helyeket érinthetnek egyszerre a beépülők.


Érdekesség: Felkarolták a dárdavetés témáját, Groovetama beépíti az XPMSE pluginba. Zartar 2 éve már egy iszonyatosan komoly viselkedés módosító programon dolgozik. Ezt használja(a még bétát) a fejlesztő a szálfegyveres beépülő készítésénél. Igen kitartó, ezért hamarosan várható egy kidolgozott, új küzdő stílus az Oldrimhez ... és a modpakkhoz persze.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Hunemperor2 írta:Én azt szeretném megkérdezni, Salmaallah-tól vagy Ignussentől, hogy miért kell a Rigmor-os modhoz Bruma patch?
A Bruma patchet csak akkor kell feltenned, ha telepítve van a Beyond Skyrim: Bruma mod. Különben nem kell csak az alapverzió.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull!

A TPOS frissítettem a v7.1.0-ra a korábban elküldött linken megtalálod.
Hunemperor2

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Hunemperor2 »

Köszönöm, abban reménykedtem, hátha integrálva lett a kettő, de talán megoldhatatlan.
Az a bajom az új területmodokkal, hogy nem lehet őket szervesen beilleszteni a játékba. Ezért örülnék, ha a tövetkező TES játék Tamriel vagy Nirn volna, mert több lehetősége volna a moddolóknak az egységességre.
Avatar
sz_abel
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2016. szept. 4., vas. 22:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: sz_abel »

Sziasztok! Szívesen csatlakozok a tesztelőkhöz, ha még beférek a csapatba :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

ignussen írta:Kull!

A TPOS frissítettem a v7.1.0-ra a korábban elküldött linken megtalálod.
Most már V7.1.2 változat van! Komolyan veszik a munkát, ezt szeretem!
Jól fog működni és bombasztikus immersion, csak a betöltési sorrendet kell még pontosítani aztán hasít.

sz_abel írta:Sziasztok! Szívesen csatlakozok a tesztelőkhöz, ha még beférek a csapatba :)
ok ok! ;)
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull!

A TPOS frissítettem a v7.1.2-re a korábban elküldött linken megtalálod.
Benne van az Alternative Patch fordítása is, bár abban csak 1 bejegyzés kellett lefordítanom. ;)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Frostfall - Hypothermia Camping Survival (Fagyhullás - Kihűlés, táborozás, túlélés)

Köszönet Prttpnek az előző verzió fordításáért, nagyjából felét betöltötte a program.

Tartalom:
-Bevezeti a kihűlési, átázási (nedvesség), fedettség és hőérzet rendszert
-Megfelelően kell öltözködnöd és felkészültnek kell lenned
-A Viselet rendszerrel minden felszerelésednek saját kihűlés, fedettség és hőérzet védelme lesz (még modokból vett páncéloknak is!)
-Rang rendszer, ami leírja, hogy mennyire vagy felkészült
-MCM-el teljesen személyre szabható, de vannak előre beállított profilok is (Könnyített, klasszikus és kőkemény)
-Ha nincs fent a SkyUI, akkor is hozzáférhetsz a tippekhez és konfigurációhoz az egyik túlélő lépességet használva

Kritérium:
- SKSE ajánlott
- SkyUI ajánlott
- Tábortűz beépülő (az egyedi Állóképesség képzettség fa miatt)

Letöltés:
Magyar (Teljes, v3.4.1)
Nexus (angol)

Campfire - Complete Camping System (Tábortűz - Teljes táborozási rendszer)

Tartalom:
- Gyűjthetsz fát,amivel favágó fejszét, cserző állványt, tábortüzet és különböző sátrakat és hálózsákot készíthetsz
- Érzékelheted a közelben lévő vadakat és holtakat
- Fejleszd a képességeidet a különálló képzettség rendszerével (nem írja felül a játékét vagy egyéb beépülőét)

Kritérium:
- SKSE ajánlott
- SkyUI ajánlott

Letöltés:
Magyar (Teljes, v1.11)
Nexus (angol)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ignussen!

V7.1.3-ra frissült a mod, tudnád frissíteni!? Kösz!

Deathskull!

Jól megnyomtad, minden elismerésem! ;)
A Hunterborn frissítése is dukálna ezekhez, mert ugye csak az újjal működik ez a Fagyhalál! Meg egyéb foltok itt-ott. Az a durva, hogy még az állat megnyúzva is látható ebben a verzióban. Vagány!

És végül ha már megcsináltad ezt a nem kis melót, akkor ezt léci majd mindenképpen csapd hozzá: Sleep Under Blankets ! Ez azért tényleg passzol. :)

U.I.: Bajba hoztál amúgy Dr., mert minden patch ami a Fagyhalálhoz köthető kezdve a kellNekemtől a CACO-n át, az mind a régihez van. Én meg ugye most vérszemet kaptam...Kép

:D és nem tudom, hogy megoldható-e nálam. :roll:
Ez is jó: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/78752/?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ha összeszeded nekem azokat a patcheket, amik elvileg kellenek, akkor szívesen lefordítom őket. Egyébként itt csak a Hunterbornt írja, amihez van, illetve, hogy amihez nem írja a készítője kimondottan, hogy az újhoz van, azt inkább ne használd.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull írta: 2018. jan. 5., pén. 17:41 Ignussen!

V7.1.3-ra frissült a mod, tudnád frissíteni!? Kösz!
Kull!

A szokásos helyen megtalálod, de a jövő héttől kirakom a Nexus-ra is, ott majd mindig az aktuális lesz fent.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Hunterborn frissítve 1.5-re, a patchek közé betettem a Frostfall/Campfire patchet.

Skyrim Sleeping Bags - Sleep Under Blankets (Hálózsákok - Alvás takarók alatt)

- Állati bőrökből magadnak és a követődnek is gyárthatsz bárhol elhelyezhető hálózsákokat, melyeket a földre dobva csak szét kell hajtogatnod. Ezekre ráülhettek, meditálhattok, illetve alhattok rajta, de takarók alatt.
- Kompatibilis a Fagyhullással, ekkor csak azt a verziót tedd fel. A szabadban is alhatsz vele, csökkentve a kihűlésed és az átázottságod.
- A felszerelést és a fegyvereket automatikusan leszereli, ha alváshoz készülődsz.
- Tartalmaz egy újratextúrázott verziót is, csak ki kell cserélni a textúrákat vele.

Kompatibilis még:
- Go to bed (fájl csatolva)
- Another Sleep Mod
- Simple actions

Szükséges:
- SKSE
- SkyUI

Letöltés:
Magyar, v0.3
Angol (Nexus)

Fur Armor Set - FrostFall Aware (Szőrme ruházatok - Fagyhullás kompatibilis)

7 különböző mintájú (leopárd mintás, tigris csíkos, fekete, barna, szürke, fehér és hófehér) szőrme 9 darabból ruházatot tartalmaz (ebből nem mind szerelhető fel egyszerre), amelyek a következők: sapka, fülvédő, sál, köpeny, kabát, poncsó, kesztyű és ujjatlan kesztyű.

A 4.1 és a 4.1.1-gyel hibákat jeleztek, azért nem azok vannak lefordítva (a 4.1.1-et ráadásul SE-ként tölti be a fordító). A BBP-re meg csak rá kell tölteni ezt a fordítást.

Magyar (v4.0, nem BBP)
Nexus (Angol)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Üdv!

Először is köszönet mindenért!
Aztán, az új Született vadász alapból jó az új Fagyhalállal? Biztos az.
Aztán, meg kell néznem, hogy a kellNekem -mel mi a helyzet. A legnagyobb baj, hogy a CACO kapcsán van 20 plugin is összekapcsolva-összegyúrva egybe és ott egy Hunterborn foltocska is. Na most az a régihez van, viszont a többiről már azt sem tudom biztosan melyik modhoz vannak, ez még mindig a CACO patc. Az is megesett, hogy összevontam 5-6-ot korábban aztán azt összevontam még 10-el akár a későbbiekben. Na most ember legyen a talpán aki megmondja, hogy itt mi hihez van.
Mindegy nekiesek és akkor ki fog derülni ...
Apropó, a Mesterségek átszabása modnál-kapcsolatban kikapcsolhatom az összes Közeleg a tél és Égkoszorú köpenyei pluginokat mind egy szálig igaz??! Mert a régi Fagyhalálnál nem lehetett, mert több esetben nem működtek a kihűlés védelmek a köpönyegeknél.

U.I.: Deathskull, kösz a takarókat is, hideg van! :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ha a Fagyhullás/Fagyhalál (ki hogy nevezi, én maradtam a játékbeli hónap nevénél, mint ahogy a Last Seed vagyis Utolsó termés is egy hónap neve, ami a következő túlélő beépülő lesz) honlapján említett patchet használod, akkor igen.
Igen, ha arra gondolsz, hogy az esp-ket ki lehet-e kapcsolni.
Kész lettek a szőrme ruhák, csak szerkesztés alatt volt még a hozzászólás, nem néztem, hogy azóta írtál.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Értem, akkor a Született vadász az pipa.
Még az is bajomra van, hogy a Valódi menedék modhoz készült Fagyhullás sátor moddal az új nem okés. Marha gagyi, hogy a sátrakba alaból beesik a hó és az eső magyarul átesik rajta. Erről van szó: Valódi sátor
Arról volt szó 2 évvel ezelőtt, hogy Chesko átvette a dolgot és a Tábortűz modban benne lesz vagy benne van vajon?

Köszi a szőrméket!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Sajnos nincs benne, még mindig havazik/esik a sátrakon belül.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ezt viszont lazán meg lehet csinálni fél perc alatt:
► Show Spoiler
Mi baj lehet belőle?. ;)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Lépésről lépésre megcsináltam, a patchet újra generáltam, mégse működik. Szerintem azóta változtak a sátrak.
Cucu5
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016. okt. 23., vas. 15:07

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Cucu5 »

Sziasztok, Boldog Új Évet!

Újra kellet telepítenem a gépemet, gondoltam újra rakom a modokat is. Sajnálattal tapasztalom, hogy megváltozott a NEXUS honlapja és nem tudom letölteni a halálos csonkítás modot, mert felnőtt tartalomra hivatkozva letilt. Átnéztem egy csomó beállítást de nem találtam megoldást. Itt az oldalon pedig sok régi jó mod letöltő linkje nem elérhető már, legalábbis azt írja. A halálos csonkítás se. Sajnálom, mert jó sok munkátok van benne, amiért hálás vagyok nagyon, dehát így nem tudom újra élvezni ezt a remek játékot. Segítsetek légyszi, mi a megoldás?
Köszönöm előre is!
user

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: user »

zergetoll írta: 2016. aug. 4., csüt. 17:57 Szia Prttp!

Letöltöttem és használom régóta az Alternate Start - Live Another Life fordításod. Most belefutottam abba a hibába, hogy vámpírként kezdtem a karakteremmel és az éjjeliszekrényen lévő könyve (Halhatatlan vér) az teljesen angol.
Használom mellette a Unread Books Glow - Olvasatlan könyvek modot is az hittem, hogy az keverhet be. De ha deaktiválom azt, továbbra is angol marad. Szóval a kérdésem az, hogy ez fordítási hiba vagy nálam lehet valami probléma?

Üdvözlettel, zergetoll
Sziasztok, feltettem ezt a mod-ot, de bármilyen kezdetet választok rajtnak, börtöncella s szabaduljak ki.
user

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: user »

Pardon, megoldodott :) DLc-k ki voltak kapcsolva, azért nem engedett új kezdő helyszint. Megjegyz: de kikell őket majd kapcsolnom, különben nem kapom meg sárkány lelkeket.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

user írta: 2018. jan. 12., pén. 15:18 Pardon, megoldodott :) DLc-k ki voltak kapcsolva, azért nem engedett új kezdő helyszint. Megjegyz: de kikell őket majd kapcsolnom, különben nem kapom meg sárkány lelkeket.
Nem kell kikapcsolnod, használd ezt: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/85766
user

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: user »

ignussen írta: 2018. jan. 12., pén. 18:43
user írta: 2018. jan. 12., pén. 15:18 Pardon, megoldodott :) DLc-k ki voltak kapcsolva, azért nem engedett új kezdő helyszint. Megjegyz: de kikell őket majd kapcsolnom, különben nem kapom meg sárkány lelkeket.
Nem kell kikapcsolnod, használd ezt: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/85766
Köszönöm szépen, fel is tettem. Kicsit nézegettem új kezdéseket, azok a dwemer romoknál való kezdés irtó kemény :) De probáltam megjegyezni térképen, vissza megyek én még s lejátszom velük :D
Anonimus

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Anonimus »

Sziasztok miért nem tudom letölteni a XP32 Maximum Skeleton Extended vagyis az 1 oldalról a főoldalról ? Meg sok mást sem :(
user

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: user »

Sziasztok, találtam pár remek modot Skyrim-hez (újra kellett telepitenem időközben) egyik mod adott dárdákat,lándzsákat, de nem látszanak, ez mondjuk nem zavar, nem egy kimondottan közelharcos karit viszek :) Viszont köpenyek+kapucniknál kapucnik se látszannak, azt kicsit sajnálom, köpenyek,táskák,szijak remekül látszannak. Ötlet esetleg kapucnikrol? Persze ennyi hiba lesz összesen irto elégedett leszek :)
VL67
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2015. dec. 26., szomb. 17:46

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: VL67 »

Deathskull írta: ↑2018. jan. 5., pén. 8:51
Frostfall - Hypothermia Camping Survival (Fagyhullás - Kihűlés, táborozás, túlélés)

A SkyUI 5.1 addon fodításában van egy hiba; egy sor hiányzik a végéről és így a játékban nem jó a megjelenített szöveg.
user

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: user »

Köszi ha ezt nekem irtad, de nem is értem) Mindegy, tolom mágusommal, viszont kérdeznék ismét feltettem egy olyan modot, belehet állitanni pénzt mennyit kapsz bandita, ellenáló, óriás, sárkány után. De pl banditák után nem kapom,. (sárkány+óriást még nem vertem le, ellenállókat meg nem bántok)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

VL67: Azóta már javítva lett, csak töltsd le újra.

user: Nem töltöttél le olyan beépülőt, ami vizuálisan eltünteti a sisakot, hogy látni lehessen a hajat? Az is lehet, hogy a textúra fájlok hiányzanak, vagy valami felülírja őket. Ha leírod, melyiket használod a pénz jutalomhoz, akkor utánanézek.

Lefordítottam egy újabb gyors utazást helyettesítő/kiegészítő beépülőt, a Better Fast Travel utódjának szánta a készítője.

Carriage and Ferry Travel Overhaul - Kocsival és hajóval való utazás javítása

További megállóhelyeket ad hozzá a szekerek útvonalaihoz, valamint újabb vízi útvonalakkal egészíti ki a hálózatot. Nem tartalmaz MCM-et, így nincs szüksége SKSE-re és SkyUI-ra. Sajnos így árak testreszabására nincs lehetőség, csak TES5Edittel, azzal is csak az első mentés elkészítése előtt.

Kocsik célpontjai:

Keletvég - Széltető, Kyne-berek, Sötétvíz átkelő, Vízkavaró malom
Falkreath - Falkreath, Tóranéző udvarház, Félhold malom
Nyugatvég - Markarth, Karthmeddő, Öreg Hroldan, Soljund víznyelője
Haafingar - Magányvára, Sárkányhíd, Thalmor nagykövetség
Fehércsermely - Fehércsermely, Rorikfalva, Fenyvespatak
Télvára - Télvára
Rift - Riften, Ivarfalva, Shor köve, Faszívű malom
Fakó - Hajnalcsillag, Heljarchen (Éjkapu Fogadó), Heljarchen Csarnok*
Hjaalmarch - Morthal, Kövesdombok, Szélváros udvarház*

*Elérhetőek, miután megvetted a tiszttartótól telket.

Hajózási útvonalak:

Északi partok
Jegesvíz móló* - Magányvára világítótorony - Magányvára - Morthal - Szélváros udvarház* - Hajnalcsillag - Fagyfolyam világítótorony - Télvára - Széltető
Honrich tó
Riften - Mézlak* - Faszívű malom - Ivarfalva
Ilinalta tó
Tóranéző udvarház* - Sípcsonttörő-hágó - Őrkövek - Félhold malom - Ilinalta mélysége
Solstheim
Holló-szikla - Tel Mithryn - Bujold menedéke - Skaalfalva - Északparti rakpart*

A dőlttel jelzetteken csak letesz a hajó, de nem tudsz ott felszállni.
A csillaggal jelöltek bizonyos feltételekkel elérhetőek:
- Az északparti rakpartkikötő "Egy új stalhrim forrás" küldetés után elérhető.
- A felépített telkeiden először meg kell építeni a kikötőt, utána pedig fel kell bérelni egy révészt a tiszttartódnál.
- Mézlaknál először csak letesz a hajó, ha megveszed a tornácot, elérhető lesz a révész is, akinél felszállhatsz.
- A Jegesvíz móló csak azután elérhető, miután beszéltél a révésszel a nyugatra fekvő szigetről.
A valósághűséget megőrizve a révészek nem ajánlanak fel olyan útvonalat, ahol vízeséseken kellene átkelni.

Kompatibilis:
-Expanded Towns and Cities (ETaC)
-Dawn of Skyrim
-Hearthfire Extended (patch kell)
-Inconsequential NPCs (patch kell)
-JK's Skyrim/Towns (patch kell)

Letöltés:
Magyar v2.0
Angol (Nexus)
user

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: user »

Kösz) ez ami lehet bezavar Mesterségek teljes átszabása, ez meg a jutalmazos cucc Jutalom arany (Bounty Gold)
user

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: user »

Jah időközben megöltem 1 sárkányt, nem adta emelt összeget, meg lelket se, pedig mod is fent van amit itt egy játékos ajánlott, dlc-k ki kapcsolása után kaptam meg.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A sárkányt vagy a banditákat úgy ölted meg, hogy volt vérdíj a fején/fejükön? (Azaz kaptál egy küldetést, hogy pusztulnia/-niuk kell)
user

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: user »

A jarl leküldött tudod első sárkánynál h megöljem, az talán vérdijnak számit. Mondjuk ez a jarl egy csöves, csupa bovli felszerelést adott eddig is jutalomnak :D De szivesen venném javaslatod, vagy aki segit milyen modok mennek tökéletesen együtt. Ez a pénz dolog mondjuk kicsit cheat szerű... Már a Télvári ügyeskedéstől bűntudatom lett, tudjátok addig újra betöltenni hogy hölgy 30 aranyé eladta tűz elementált. Vettem mellé egy jégtövist s FehérVágtát már meg védtem :)
user

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: user »

Innen szedtem le pénz+mesterségek modot. Lépésről lépésre követtem utasitásokat telepitésnél. http://smhk.gportal.hu/gindex.php?pg=36973992
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ezt a pénzt akkor kapod, amikor munkát keresel egy tiszttartónál vagy egy kocsmárosnál, akik elküldenek valahova, majd visszatérve a tiszttartótól kapod az emelt összegű jutalmat.

Feltöltöttem újra a Better Fast Travel beépülőt, a másik linkje már nem elérhető. A Carriage and Ferry Travel Overhaul beépülővel tökéletesen együttműködik, ha előtte van betöltve. Az árak nem teljesen egyeznek az oda vissza úton, a Better fast travel MKM-jével hozzá lehet az utóbbihoz igazítani.

Better Fast Travel - Carriages and Ships - Overhauled (Jobb gyors utazás - Szekerek és hajók - Javítás)

- 27 városhoz/faluhoz ad hozzá új szekereket
- 8 új kikötőt ad hozzá (az északi tengerparthoz, valamint Riftenhez, és Ivarfalvához)
- esetleges ütközés esetén el lehet távolítani a szekereket az MKM-menüvel
- az árakat testre lehet szabni

Kritérium:
-SKSE
-SkyUI

Letöltés:
Magyar, v3.76
Angol (Nexus)
user

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: user »

Köszönöm, külön köszönöm hogy nyűglödésemre figyeltél. Lehet újra kéne telepitennem játékot? A pénz modhoz úgy nem tagaszkodom, de ez a kovácsolni, készitenni holmikat, Oblivion-os képességek jó lenne s esetleg lándzsákat látni (ez annyira nem izgat úgyis rögtön eladom őket, tisztára mágus beállitottságú vagyok)
Senki Vagyok

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Senki Vagyok »

Szép jó estét!

Éppen modolom a Skyrimomat, és hiányzik egy szükséges mod, a Extensible Follower Framework-nek rossz a linkje, valaki légy szíves mihamarabb frissítse a letöltési linkjét,
mert a Google Drive-on eltűnt.
Senki Vagyok

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Senki Vagyok »

Köszönöm szépen! Ha találnék még valami hiányzó elemet, rögtön szólni fogok.
Senki Vagyok

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Senki Vagyok »

Üdv újra!

Szeretném most az ASIS-t elkérni, és az Elysium Estate Ház modot, szintén halott a linkjük. :(.
Köszönöm! Várom nagyon.

UI:
A Skyrim Legendary Patchet feltelepítve, új játékot kezdve az első Helgeni chainos faajtó nem nyílik ki tőle.
A különálló patcheket használva működik minden, mi lehet a gond?
Teljesen leszűrtem, azzal a moddal nem jó nekem valami, más mod nem volt mellette bekapcsolva.
KK!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az ASIS megvan nekem, a másik pedig Nexuson. Azért kíváncsi volnék, miért nem elérhetőek.
ASIS v1.42.5.H (magyar, teljes)
Elysium Estate - SMHK - Hungarian translation

Nekem nem volt ilyen problémám az USLEEP javítással, lehet azért, mert alternatív kezdés beépülőt használok (Alternative start - Live another life, ill. most már Skyrim Unbound)
Senki Vagyok

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Senki Vagyok »

Köszönöm!

https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/38310/ - ezt újrafordítaná valaki? Mert nagyon régen megtudtam kérni rá valakit, pár perc alatt megcsinálta, de már nincs fent a dropboxon.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Senki Vagyok

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Senki Vagyok »

KK!

De azt írja a Mod Organizer telepítése során, hogy ' Egyetlen elérhető telepítő-beépülő sem képes kezelni az archívumot ' .
Valami fix rá?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Igen, mert ez csak egy szimpla esp. Az egyik megoldás, hogy betömöríted kézzel (zip, rar, 7z), és úgy telepíted a MO-rel vagy a mods mappán belül létrehozol neki egy mappát és bemásolod oda, majd újraindítod a programot.
Cucu5
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016. okt. 23., vas. 15:07

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Cucu5 »

szotsaki írta: 2018. jan. 20., szomb. 9:35
Cucu5 írta: 2018. jan. 18., csüt. 12:27 Sziasztok, miért nem működik egy csomó letöltés? Pl. halálos csonkítás, keresett fájl nem elérhető... :(
Ha jól értem, a Skyrim aloldal > Modok > Halálos csonkítás linken nézed, igaz? Ha minden igaz, a letöltés linkje a következő kell, hogy legyen: https://www.morrohun.hu/global/letoltes ... =90&type=2 . Ha neked nem ez, légyszi, másold be, hogy a böngésződ milyen linket próbál megnyitni (jobb katt a linkre > Hivatkozás címének másolása).
Itt ezen az oldalon és a smhk.gportal.hu oldlon is ugyanerre a címre küld: ,ez nem működik.
Az Általad megadott link viszont működik köszi! Van még egy csomó drive-os link ami a "Sajnáljuk, a keresett fájl nem létezik." -re irányít itt is és a gportálon is.
Válasz küldése