Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Szilas »

yep, így már értem.

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

A SkyUI-ho kell az SKSE ,a mi még nincs a SE-hez. Erre pedig előzetesem március közepéig várni kell... Így meg is lepődnék, ha müködne.
Értelemszerűen semmi nem műkszik, amihez kell az SKSE...

Vendég

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Így már értem az a lényeg akkor hogy március közepén lesz működő SKSE és működni fogy SE hez kiadott új unoffical patch a magyarítással.
Amúgy mellesleg már március közepe van. Itt az oldalon tudjuk meg ha kész lesz az uj SKSE?

Avatar
G0thM4n
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2017. márc. 4., szomb. 10:17
Tartózkodási hely: Nørd

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: G0thM4n »

Vendég írta:Így már értem az a lényeg akkor hogy március közepén lesz működő SKSE és működni fogy SE hez kiadott új unoffical patch a magyarítással.
Amúgy mellesleg már március közepe van. Itt az oldalon tudjuk meg ha kész lesz az uj SKSE?
Innen is megfogod tudni, de itt - http://skse.silverlock.org/ hamarabb.

Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Tudnak a nemes urak egy olyan módot ami a sötét testvériséget fejleszti azután miután átvettük a vezetést. Pl: több küldi,nagyobb befolyás,újoncok képzése majd ha lehetséges feladatot adni nekik . A válaszokat előre is köszönöm.

Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Naruto Ultimate Overhaul - Naruto végső javítás honosítása (Prttp) ezt nekem valaki eltudná küldeni akinek megvan?

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

G-Portálom fent van, itt a letöltő link.

Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

danke Deathskull mester

breki

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: breki »

Üdvözlet a fordítóknak!

Érdeklődni szeretnék, hogy a lefordított telepítésekhez kellenek az eredeti angol modok, vagy elegendő a magyart használni?
Köszönöm segítőkész válaszotokat.

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Szerintem a túlnyomó résznél elegendő a magyar verzió, ahol nem, ott az jelezve van.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Kedves fordító kollégák!

Biztos nagyon elfoglaltak vagytok. Ezért csak vonakodva kérem, hogy kissé gyakrabban benézhetnétek a Discordra! :D
Valami vélemény esetleg a modpakkról stb, tudjátok. :)
A műhely gőzerővel ontja magából a ropogós anyagokat és a magasröptű gondolatok is szárnyalnak természetesen! ;)

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Bocsi, hogy nem vagyok fennt, csak feltettem egy játékot és totál magávalragadt. Sajna minden szabadidőmet most ennek szentelem. Ez pedig a Kull mod 2 ;-)

Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Megtudják mondani az urak hogy ebben a videóban a szemek az milyen mód? vagy ha linket tudtok adni azt is megköszönném. Válaszokat előre is köszönöm.

Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 15:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka »

Sziasztok. Az lenne a kérdésem hogy az "Archery Gameplay Overhaul - Íjászat javítása honosítás (Deathskull)" modhoz melyik kameranézetes modot ajánlanátok inkább? és általánosságban melyik jobb?

Immersive First Person View
vagy
Skyrim - Enhanced Camera

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Szia!

Mindkettő jó. EC esetén le kell töltened a mod eredeti oldaláról az EC módosított ini fájlját.

Az IFV az egy az egyben a valóságos nézetedet mutatja, mestermunka. Mozog, rázkódik a kamera ahogyan mész, futsz és pont úgy látod a kezed, a megfeszített íjat stb., mint ahogyan külső nézetben is van. Alapjáraton a másik mod nem ilyen. De állítani kell valamennyit az ini fájljában. Illetve nem muszáj de ezt: Pontos célzás még jobb ha letöltöd mindkét mod esetében!

Az EC modnál is be lehet állítani megközelítőleg ugyan úgy az ini fájlokat, hogy a valós nézetet mutassa.

Próbáld ki mind a kettőt. DE nagyon fontos, hogy pl. kipróbálod először az EC-t. Utána ha váltani akarsz ments KÜLSŐ NÉZETBEN, lépj ki, kapcsold ki a modot. Vissza a játékba és megint ments. Lépj ki és már bekapcsolhatod a másikat.

szerk: Itt vannak az általam beállított inik mindkét mod estére:
SKSE_EnhancedCamera.ini
(10.27 KiB) Letöltve 26 alkalommal.
FirstPersonPlugin.txt
(10.78 KiB) Letöltve 34 alkalommal.
U.I.: Csak még valami. Az Immersive First Person View modnak nálam (több más mod is okozhatja másnál nem bizti,hogye előjön) néha kijön egy olyan hibája, hogy a kamera egyszer csak nem reagál a távolságra. Tehát egy fa mellett elmegyek vagy közel megyek a falhoz és ilyenkor nem ugrik rám és nem látom magam. Ekkor ki kell lépni a játékból és megjavul azonnal. Néha jött elő de más gond nincs.
A másik az Enhanched Camera viszont pl. a dárdánál is olyan hangot ad, mintha nyilaznál(ezt az ini fájlom sem javítja) meg alapjáraton nem lehet magasra lőni és sok más egyéb gagyisága van. Bár a megbuherált ini-vel elég jó kell, hogy legyen.
Ki kell mindegyiket próbálni és aztán dönteni.

Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 15:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka »

akkor a first person lesz :D és köszönöm iniket. mindjárt be is pakolom meg nexusról lekapom amit még linkeltél hozzá.

am ha már így elkaptalak Kull akkor hozzád vágnék még 1 kérdést :D

ebből a mododból miket pakoljak be hogy rendesen müködjön mert olvass el fájlt nem látok rar-ba és manuálisan pakolnám be (nexus mod mannagert se nem ismerem müködését se nem akarom ismerni jobb szeretem manuálisan bepakolgatni modokat xD). szinte csak alap és 1-2 csontvázat érintő modom van de az se nagyon nyúl bele....

XP32 Maximum Skeleton Extended - XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz honosítás (Kull) na erről a jó madárról lenne szó. :) ebből mely mappa tartalmak kellenek nekem?

és ami csontvázba nyúl fnis-es cuccokon és a holdfény történeteken kivül az a prttp féle naruto és utchiha clan mod. (addvar kérdezte ugyan honnan letölthető de nekem is megtetszett :D sorry :P)

továbbá majd mindezek után folytathatom mentésből vagy érdemesebb lenne új játékot kezdeni?

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Manuálisan telepíteni modokat.. hóha. Ebben nem segíthetek. Nexus mod manager használata könnyebb, mint manuálisan. Csak megnyomsz 1 gombot és fenn van a mod. Az ilyen XP32-nek pedig képes un bain installerja van. Azon látod, hogy mi kell neked és azt jelölöd be pl. az Archery GO stb. De én a Mod Organizert javaslom, az a legjobb.

Szerintem amúgy folytathatod, mert felteszel és nem leveszel scriptes modokat. Azt mondtad úgy is csak pár modot használsz.

Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 15:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka »

na akkor majd meg oldom valahogy :D köszi :D

khmmm... pár csontvázat modositot mondtam. de összességben olyan 60 van ebből pár az ami a csontot befolyásolja amit írtam is.... :D
de sorolok pár modot ami xp32-es névvel van de ha azokhoz nem kell a csontvázas úgy is jó akkor nem vesződők vele. :D

na akkor:
Bow - Running forward v1-2b female-exclusive - FNIS-16975-1-2b
PCEA 3-5-2 NMM Installer-14871-3-5-2 (neve ellenére manuálisan pakoltam be :P) vagy ez helyett inkább a FNIS PCEA2 1.3-71055-1-3? ugyanugy kezeli az fnis ha ott pipálom vagy csak az 1. generációst?
Momo Acrobatic Jump v1-8-16864-1-8

Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 15:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka »

Rosa Round-Bottom - Gömbölyded fenekű Róza (Vik) modhoz kérhetnék 1 letöltési linket? mert ami itt van az nem mükődik.

am pcea-s probléma megoldodott. így arra már nem várok válasz. :)

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Tomyka írta:Rosa Round-Bottom - Gömbölyded fenekű Róza (Vik) modhoz kérhetnék 1 letöltési linket? mert ami itt van az nem mükődik.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/61531/?

Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 15:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka »

Kull írta:
Tomyka írta:Rosa Round-Bottom - Gömbölyded fenekű Róza (Vik) modhoz kérhetnék 1 letöltési linket? mert ami itt van az nem mükődik.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/61531/?
köszöntem Kull mester :D felrakom a hdt verziót ebből :D ma bepakoltam az xp32-es csonvtázat tőled a htd-s cuccot meg unp-s modot szóval elv. mennie kell :D meg még sok mást... :D kezdem szétmoddolni skyrim-et :D am ugye et így jó sorrend?

fnis
pcea2
ragdoll(csontvázashoz amit írt nexus)
xp32 csontváz

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ezt kézzel csináltad? Mert akkor fogalmam sincs.
De azt tudom a FNIS futtatása az mindig a végén van.

A PCEA 2 az egy külön téma ugye. Ott, annak a fájljaiba neked magadnak kell bepakolni amit akarsz, aztán játék közben a menüjében lehet kapcsolgatni a különféle animációkat.

Egyébként tipikusan a legkényesebb modokat használod, melyeknél mondhatni követelmény egy mod manager. Szerintem benne vagy a top 10-ben, akik még manuálisan pakolgatnak. Mármint az egész világon a 10-ben. :) Ezen modoknál hatalmas csoda lenne ha jól működne, én el se tudom képzelni, hogy hogyan, mit-mivel, milyen sorrendben kellene felülírni. :)

Miért nem teszed fel a Kull modpakk 2-t? Azt még ennyire sem bonyolult feltenni. Van pár segítő kész ember ott ha elakadsz. Talán jobban jársz, mint ezzel az önsanyargatással. ;)

Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 15:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka »

igen kézzel manuálisan pakolgattam külön mappába majd mikor már minden 1 helyen volt be a játék data-jába a kész termékeket.
fnist tudom hogy végén kell ignussen mester elmagyarázta a mükődési elvét.

egész világ top 10-ben? hmm.... not bad :P akkor azt szóba se hozom hogy még cbbe-t meg még pár hasonlót ami ilyen "legkényesebb" kategoriába esik még be akarom tenni ma vagy holnap délelőtt(igen azt is manuálisan :D) am nem nagy ördöngösség csak 1 kis idő kell hozzá (te xp32-es kiterjesztett csontvázaddal kb 25 perc alatt megvoltam, igaz ott még az unp-t htd-t (amit írtam is)meg még pár ezeken alapuló vértet és egyebet is betoltam keretbe :D

hogy őszinte legyek nekem a mod managerek használata a kinai, ezért is manuálisan rámolgatom befelé. am ajánlanál 1 max 2 mod managert? lehet megprobálnám, max maradok "analognál" ha nem vállik be manager.

és igen jól mükődnek. semmi hiba semmi ctd semmi fps drop még (kb 1 óra játék után) :D am eddig olyan 6gb mod van beépitve(durván most elértem a 80-90db modot és ha még cbbe meg társai is meglesznek 100+) de minden jól megy. egyedül néha csak a betöltési sorrend bizonytalanít el... :D de megoldom azt is :D mint írtad is fnis hátra kell míg én előre toltam amit most mindjárt javítók is...

ami a mod packodat illeti azt majd ha a béta tesztje lement új verziódnak akk majd lekapom lehet :D már ha nem olyan orbitális és nem tartalmaz sok grafikai modot(nem épp i7-es proci meg stb van hanem régebbi gép) mert amit anno elsőnek leszedtem packodat az rendesen hazabacta játékot :D minden minimumon volt ugy volt csak stabil a játékmenete így a grafikai modokat amennyire csak lehet kerülöm(najó 1-1 berakok de azok is csak kisebb modositásokat csinálnak)

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Nexus mod M Ezt ajánlom, igazán nem bonyolult! Azt hiszem ezt Vik írta, mint segédletet: https://www.morrohun.hu/esl/Skyrim_Nexus_GYIK

A modpakk már rég nem béta, lapozz a Kull Mod Pack 2 első oldalára! :)

Ha letöltöd, akkor csak az eredetit, az elsőt szedd le és a javítást! Készült még három másik verzió is, ami az elsőre épül rá de azoknak már kissé nagyobb a gépigénye. Szóval ENB nélkül valószínűleg szépen tudsz majd játszogatni vele.
Akik tesztelték a modpakkot nagyon vágják a témát és elsőre simán feltették de mások se nagyon panaszkodtak. Szóval kapsz segítséget is ha kérdésed van, mert valamin elakadsz.

Sok sikert!

Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 15:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka »

rendben akkor ezt felrakom. am ide kibontott mappából vagy a rar-ból kell berakni majd a modokat? mert anno volt hogy így volt hogy úgy kellett mikor probálgattam... :D

értem akkor később ha lesz több szabadidőm a héten akkor letöltőm és tesztelem :) köszi. szerintem nem fogok elakadni anno az első mod packod is rendesen a leírtak alapján(vagyis ami videóba volt) simát raktam csak hát a sok enb meg keményebb grafikai modok szegény 1gb-os r7-es karim hazavágták :D

am cbbe,unpp,bbp meg hasonszőrűeket már feltettem mod manager nélkül ma és szintén tökéletesen futnak :D de majd megnézem manager mit és hogy produkál :D

Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 15:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka »

na "drága" Kull :D a nexus mod manager nem jön be nekem :D ellenben a mod organizer igen :D ott külön mappákba kerülnek modok mig az nmm csak felülírja(ezzel az erővel maradhatnék akkor manuális berakásnál is xD) szval a mod organizert kezdem tanulgatni :D am ott is sor prioritás van igaz? azaz a lentebbi felülírja a felette lévőt mintha csak simán launcher-be állítgatnám igaz?

NathanielWind

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NathanielWind »

Sziasztok! Letöltöttem a The Journey modpacket (a KMP 2 sajnos nem igazán akart működni pedig próbálkoztam :roll: ), és szeretném megváltoztatni az ENB-t (Tranquility a neve az alapnak) valami világosabbra, hogy ne legyen annyira dark fantasy-szerű a megjelenése a játéknak, valami "vidámabbra" cserélni a jelenlegi ENB-t (pl RealVison, Air ENB, HRK, Tetrachromatic). Mivel modpacket nem frissítették jó pár éve, ezért az alap ENB series is elavult (0.264-es verzió), ezért nem tudom melyik ENB preset lenne a megfelelő eddig a verzióig (vagy frissíteni a meglévőt, ami nálam problémás volt amikor megpróbáltam...). Valaki tudna segíteni hogy szebb legyen a játékom? :D

Avatar
G0thM4n
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2017. márc. 4., szomb. 10:17
Tartózkodási hely: Nørd

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: G0thM4n »

NathanielWind írta:Sziasztok! Letöltöttem a The Journey modpacket (a KMP 2 sajnos nem igazán akart működni pedig próbálkoztam :roll: ), és szeretném megváltoztatni az ENB-t (Tranquility a neve az alapnak) valami világosabbra, hogy ne legyen annyira dark fantasy-szerű a megjelenése a játéknak, valami "vidámabbra" cserélni a jelenlegi ENB-t (pl RealVison, Air ENB, HRK, Tetrachromatic). Mivel modpacket nem frissítették jó pár éve, ezért az alap ENB series is elavult (0.264-es verzió), ezért nem tudom melyik ENB preset lenne a megfelelő eddig a verzióig (vagy frissíteni a meglévőt, ami nálam problémás volt amikor megpróbáltam...). Valaki tudna segíteni hogy szebb legyen a játékom? :D
Szia! Mi volt a probléma a Kull Mod Pack-el? Discord-on is szívesen segítünk ha a telepítéssel vagy bármi egyébbel volt/van gond! The Journey-t nem ismerem, de a Toon,Azura,Snapdragon ENB-k mind olyan,ami neked megfelel szerintem.Nézz rá,ha emellett a pack-nél maradsz.
(A KMP2 teljes 3. verziója 16 ENB-t tartalmaz! :) )

NathanielWind

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NathanielWind »

G0thM4n írta:
NathanielWind írta:Sziasztok! Letöltöttem a The Journey modpacket (a KMP 2 sajnos nem igazán akart működni pedig próbálkoztam :roll: ), és szeretném megváltoztatni az ENB-t (Tranquility a neve az alapnak) valami világosabbra, hogy ne legyen annyira dark fantasy-szerű a megjelenése a játéknak, valami "vidámabbra" cserélni a jelenlegi ENB-t (pl RealVison, Air ENB, HRK, Tetrachromatic). Mivel modpacket nem frissítették jó pár éve, ezért az alap ENB series is elavult (0.264-es verzió), ezért nem tudom melyik ENB preset lenne a megfelelő eddig a verzióig (vagy frissíteni a meglévőt, ami nálam problémás volt amikor megpróbáltam...). Valaki tudna segíteni hogy szebb legyen a játékom? :D
Szia! Mi volt a probléma a Kull Mod Pack-el? Discord-on is szívesen segítünk ha a telepítéssel vagy bármi egyébbel volt/van gond! The Journey-t nem ismerem, de a Toon,Azura,Snapdragon ENB-k mind olyan,ami neked megfelel szerintem.Nézz rá,ha emellett a pack-nél maradsz.
(A KMP2 teljes 3. verziója 16 ENB-t tartalmaz! :) )
Szia! Követtem a telepítő utasításait (az a kb 20 perces videó ha jól emlékszem), az első alkalommal be is töltötte a játékot (amikor a Mara szobornál kell választani, és nem új játékot kezdtem hanem az előre "beépített" mentést használtam), viszont valami gubanc volt a grafikával, az ENB nem akart normálisan működni, és a képernyő alsó fele ilyen ködös, sötét szutyokban pompázott, kitakarva egy csomó lényeges dolgot (na meg irtó hülyén is nézett ki). Ez egy kis buherálás után eltűnt, de az ENB még mindig nem akaródzott működni. Elkezdtem elölről a telepítést, újra letöltve az egész játékot, gyakorlatilag mindent ugyanúgy csinálva mint első alkalommal, de most már a menüben kapok egy jó kis CTD-t a nyakamba, amit sehogy se tudok kikerülni. :/ Itt feladtam a dolgot (ez pár napnyi töltögetés és próbálgatás volt), megpróbáltam egy másik modpacket a Perfectly Moddedet, ami sokkal szivatósabb, mint a KMP 2 volt, azt leszámítva, hogy itt már működött az ENB, viszont az animációk nem, így pár nap után azt is dobtam, és leragadtam a The Journey-nél, amit egy szimpla másolás-beillesztéssel lehet telepíteni, megspórolva jópár órát (napot...) és egy tucatnyi ősz hajszálat... Ennyi lenne a történet, bár lehet holnap, holnapután megpróbálom feltenni megint a KMP 2-t, hátha most több sikerrel járok (van backup-om a Journey-es 70 gigás Skyrimból, szóval ha el is rontom akkor is vissza tudom állítani a békét és a harmóniát Égkoszorúban :D )

Avatar
G0thM4n
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2017. márc. 4., szomb. 10:17
Tartózkodási hely: Nørd

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: G0thM4n »

NathanielWind írta:
G0thM4n írta:
Szia! Mi volt a probléma a Kull Mod Pack-el? Discord-on is szívesen segítünk ha a telepítéssel vagy bármi egyébbel volt/van gond! The Journey-t nem ismerem, de a Toon,Azura,Snapdragon ENB-k mind olyan,ami neked megfelel szerintem.Nézz rá,ha emellett a pack-nél maradsz.
(A KMP2 teljes 3. verziója 16 ENB-t tartalmaz! :) )
Szia! Követtem a telepítő utasításait (az a kb 20 perces videó ha jól emlékszem), az első alkalommal be is töltötte a játékot (amikor a Mara szobornál kell választani, és nem új játékot kezdtem hanem az előre "beépített" mentést használtam), viszont valami gubanc volt a grafikával, az ENB nem akart normálisan működni, és a képernyő alsó fele ilyen ködös, sötét szutyokban pompázott, kitakarva egy csomó lényeges dolgot (na meg irtó hülyén is nézett ki). Ez egy kis buherálás után eltűnt, de az ENB még mindig nem akaródzott működni. Elkezdtem elölről a telepítést, újra letöltve az egész játékot, gyakorlatilag mindent ugyanúgy csinálva mint első alkalommal, de most már a menüben kapok egy jó kis CTD-t a nyakamba, amit sehogy se tudok kikerülni. :/ Itt feladtam a dolgot (ez pár napnyi töltögetés és próbálgatás volt), megpróbáltam egy másik modpacket a Perfectly Moddedet, ami sokkal szivatósabb, mint a KMP 2 volt, azt leszámítva, hogy itt már működött az ENB, viszont az animációk nem, így pár nap után azt is dobtam, és leragadtam a The Journey-nél, amit egy szimpla másolás-beillesztéssel lehet telepíteni, megspórolva jópár órát (napot...) és egy tucatnyi ősz hajszálat... Ennyi lenne a történet, bár lehet holnap, holnapután megpróbálom feltenni megint a KMP 2-t, hátha most több sikerrel járok (van backup-om a Journey-es 70 gigás Skyrimból, szóval ha el is rontom akkor is vissza tudom állítani a békét és a harmóniát Égkoszorúban :D )
Üdv! Így van, teljesen szűz játékra a KMP2 könnyed verzióhoz mellékelt videó alapján kell feltenni a pack-et. Majd a discord-on is feltüntetett 3 kép alapján a meshes,sound mappákat a pack telepítése után bemásolni a megfelelő helyre! Discord-on regisztrálva vagy, minden videó,kép,javítás,leírás a -kullmodpackii-szobában van! Ezeket,ami hiányzik töltsd le,videókat nézd végig-A többi verzió,valamint a fontosabb dolgokról is készített Kull!
Valami,akaratodon kívül is kimaradt,elállítódott. Nem szabad elvenni,hozzátenni mod-okat! Grafika beállítása után,launcher-ben miután a neked megfelelően beállítottad, figyelj MINDIG arra,hogy a verziónak megfelelő 3db txt fájlt másold át! Pl: 2.verziót,Minden Évszak felraktad és változtattál a grafikán,akkor a 2. verzió-profiles-Default mappa-lockedorder,loadorder,plugin txt-ket innen másold át. Egymásra épülnek a verziók,erre is figyelj.Túl sok minden ne kapcsolj ki az ENB-ben!Az adott verzióhoz tartozó ENB csak ahhoz jó! Minden külön pack kapott mentést,figyelj,hogy az adott pack-hez valóban az a mentés van társítva. Új játék tárgytalan,minden be van állítva,Mara szobránál még annyi,hogy célszerű a kinézetet,fajt...minden beállítani,kiválasztani,mielőtt kezdést választunk.Az MKM menüben levő modoknál csak a billentyűzet,gamepad rendeld hozzá.Evés,ivás,fürdés stb..máshoz ne nyúlj.
CTD,főmenüből való betöltéskopr fordulhat elő.nálam is megtörtént teszt során.Ez is le,fel van tüntetve.Volt úgy,hogy 3.-4.próbálkozásra töltötte be a mentést. Ne a folytatásra menj,mindig a betöltést használd,így nálam is nagyon ritkán fordult elő. Gyors mentést ne használd,csakis az Új mentést! A férfi HDT fizika miatt van a CTD,betöltés gond.Erre is van megoldás-videó a discordon.
Grafika és egyéb anomália,hiba,gond min-mind ezektől lehet! Valamit biztos kihagytam,most hirtelen ennyi. Valamilyen lépés kimaradt vagy elállítódott...fuss neki mégegyszer,megéri. Sokunknak mindenfajta hiba nélkül megy-ENB-nek és minden egyébnek semmi baja. Majd jelezd,hogy mire jutottál!

NathanielWind

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NathanielWind »

G0thM4n írta:
NathanielWind írta:
Szia! Követtem a telepítő utasításait (az a kb 20 perces videó ha jól emlékszem), az első alkalommal be is töltötte a játékot (amikor a Mara szobornál kell választani, és nem új játékot kezdtem hanem az előre "beépített" mentést használtam), viszont valami gubanc volt a grafikával, az ENB nem akart normálisan működni, és a képernyő alsó fele ilyen ködös, sötét szutyokban pompázott, kitakarva egy csomó lényeges dolgot (na meg irtó hülyén is nézett ki). Ez egy kis buherálás után eltűnt, de az ENB még mindig nem akaródzott működni. Elkezdtem elölről a telepítést, újra letöltve az egész játékot, gyakorlatilag mindent ugyanúgy csinálva mint első alkalommal, de most már a menüben kapok egy jó kis CTD-t a nyakamba, amit sehogy se tudok kikerülni. :/ Itt feladtam a dolgot (ez pár napnyi töltögetés és próbálgatás volt), megpróbáltam egy másik modpacket a Perfectly Moddedet, ami sokkal szivatósabb, mint a KMP 2 volt, azt leszámítva, hogy itt már működött az ENB, viszont az animációk nem, így pár nap után azt is dobtam, és leragadtam a The Journey-nél, amit egy szimpla másolás-beillesztéssel lehet telepíteni, megspórolva jópár órát (napot...) és egy tucatnyi ősz hajszálat... Ennyi lenne a történet, bár lehet holnap, holnapután megpróbálom feltenni megint a KMP 2-t, hátha most több sikerrel járok (van backup-om a Journey-es 70 gigás Skyrimból, szóval ha el is rontom akkor is vissza tudom állítani a békét és a harmóniát Égkoszorúban :D )
Üdv! Így van, teljesen szűz játékra a KMP2 könnyed verzióhoz mellékelt videó alapján kell feltenni a pack-et. Majd a discord-on is feltüntetett 3 kép alapján a meshes,sound mappákat a pack telepítése után bemásolni a megfelelő helyre! Discord-on regisztrálva vagy, minden videó,kép,javítás,leírás a -kullmodpackii-szobában van! Ezeket,ami hiányzik töltsd le,videókat nézd végig-A többi verzió,valamint a fontosabb dolgokról is készített Kull!
Valami,akaratodon kívül is kimaradt,elállítódott. Nem szabad elvenni,hozzátenni mod-okat! Grafika beállítása után,launcher-ben miután a neked megfelelően beállítottad, figyelj MINDIG arra,hogy a verziónak megfelelő 3db txt fájlt másold át! Pl: 2.verziót,Minden Évszak felraktad és változtattál a grafikán,akkor a 2. verzió-profiles-Default mappa-lockedorder,loadorder,plugin txt-ket innen másold át. Egymásra épülnek a verziók,erre is figyelj.Túl sok minden ne kapcsolj ki az ENB-ben!Az adott verzióhoz tartozó ENB csak ahhoz jó! Minden külön pack kapott mentést,figyelj,hogy az adott pack-hez valóban az a mentés van társítva. Új játék tárgytalan,minden be van állítva,Mara szobránál még annyi,hogy célszerű a kinézetet,fajt...minden beállítani,kiválasztani,mielőtt kezdést választunk.Az MKM menüben levő modoknál csak a billentyűzet,gamepad rendeld hozzá.Evés,ivás,fürdés stb..máshoz ne nyúlj.
CTD,főmenüből való betöltéskopr fordulhat elő.nálam is megtörtént teszt során.Ez is le,fel van tüntetve.Volt úgy,hogy 3.-4.próbálkozásra töltötte be a mentést. Ne a folytatásra menj,mindig a betöltést használd,így nálam is nagyon ritkán fordult elő. Gyors mentést ne használd,csakis az Új mentést! A férfi HDT fizika miatt van a CTD,betöltés gond.Erre is van megoldás-videó a discordon.
Grafika és egyéb anomália,hiba,gond min-mind ezektől lehet! Valamit biztos kihagytam,most hirtelen ennyi. Valamilyen lépés kimaradt vagy elállítódott...fuss neki mégegyszer,megéri. Sokunknak mindenfajta hiba nélkül megy-ENB-nek és minden egyébnek semmi baja. Majd jelezd,hogy mire jutottál!
Hosszas telepítgetés után sikeresen beüzemeltem a KMP 2-t, minden klappol, rájöttem, hogy az ENB-vel volt a gond ezt meg is oldottam. Viszont van egy kis bug a játékban, a képernyőről nem akar eltűnni a szöveg (?). Csináltam egy screenshotot: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 9B097E855/
Erre nem találtam még megoldást, ezért ha valaki gyorsabban rájön a megoldásra azt szívesen meghallgatom :D.
P.S. : Néhány (számomra) kényelmi kérdésben szeretnék még tanácsot kérni. Berakhatok-e 1-2 GRAFIKAI modot (ilyen kis textúra részletesség növelő beépülőkről lenne szó, semmi gameplayt érintő változtatás), illetve animációs változtatásokat (pl. sprintelésből ugrás, új futási , lopakodási animációk, stb.)? Ezen kívül az Insects Begone modot használhatom-e a pókok "eltüntetésére", nem ütközne semelyik modba? Hálás köszönet előre is. :)

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Válaszoltam a kérdéseidre a megfelelő helyen. ;)

Vendég

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Sziasztok!

A kérdésem az volna hogy, valaki tud már valamit van már 64 bites SKSE? http://skse.silverlock.org/ itt van már kirakva 1.7.3 as build próbálta már valaki?

dekszabolcs

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: dekszabolcs »

Sziasztok!

A SkyUI 5.1 -hez van fordítás? és működik a Special editionnal?

NathanielWind

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NathanielWind »

Kull írta:Válaszoltam a kérdéseidre a megfelelő helyen. ;)
Oké, köszi, jól sikerült a modpack :)

VL67
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. dec. 26., szomb. 18:46

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: VL67 »

Üdv!
A Loot and Degradation mod ikonjait hogyan lehet magyarra változtatni?
A magyarosított verziót használom, de az nem vált nyelvet.
Az elvileg ide vonatkozó pex és psc fájlban, sőt az egész modban nincs már olyan szó, hogy "Fine", de a képernyőn mégis az jelenik meg.
Egy régebbi telepítésnél viszont magyar volt a felirat.
Előre is köszönöm!

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Heló!

A modpakkban is benn van ez a mod de ott magyar. Talán valami felülírja ha MO-t használsz, akkor ezt látni ott.
Játék közben vagy új játék indításánál tetted fel?
Nézd meg, hogy új játék kezdésekor magyar e vagy sem?!

VL67
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. dec. 26., szomb. 18:46

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: VL67 »

Kull írta:Heló!

A modpakkban is benn van ez a mod de ott magyar. Talán valami felülírja ha MO-t használsz, akkor ezt látni ott.
Játék közben vagy új játék indításánál tetted fel?
Nézd meg, hogy új játék kezdésekor magyar e vagy sem?!
Új játéknál sem magyar, de ott angol sem és az alfa vagy százalékos beállítások sem működnek, csak kikapcsolni lehet a folyamatos megjelenítést.
Az innen letöltött verziót és modpakkban lévőt is próbáltam; ugyanaz a végeredmény.
A MO-ban nem látom, hogy bármi is felülirná a mod bármely részét. Átraktam a programon belül az 'overwrite' mappába is, de hiába.
Megpróbálom még külön mod-ként telepíteni a MO-n belül és kívül...
... Ugyanaz az eredmény.
Semmi problémát nem jelez a Loot és a TesVedit, CTD sem volt, amióta a MO-t használom "Kull módra" a Skyrim mappába telepítve. Azt sem vettem észre, hogy más mod-ok ne működtek volna. Egy két 'compatibility mesh' bezavart, de a törlésükkel helyreállt minden.
Érdekes...

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Az USLEEP-et használod, nyilván igen.? Ellenőrizzed le magyar é!
Valamilyen script írja felül nálad a dolgokat, az is lehet, hogy egy magyar mod a lúdas. Ugyanis a modpakk készítése alatt több hónapig is zajlott, hogy a már honosított modokat javítottam, pótoltam ki. Kevés kivételtől eltekintve bőven volt hiba és hiányosság, szépíteni való is és biztos maradt is. De ezek csak is a modpakkban vannak kijavítva, az eredeti letöltéseknél nem!
És ha pediglen új játék indításakor is fenn áll ez a jelenség, akkor csak is egy scriptes mod-load order lehet a probléma. Ennek alapján okosabbat nem tudok.

"Nehéz kenyér a Skyrim moddingolása!" :) - Zagloba

VL67
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. dec. 26., szomb. 18:46

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: VL67 »

Az USLEEP magyar és minden mod, amit használok, szintén nagyobbrészt magyar, hála a konfigurált ESP fordítónak, amit innen szedtem le.
Ha kiveszem a betöltési sorból, nem változik semmi.
Már kétszer töröltem a játékot tokkal-vonóval együtt az ilyen esetek miatt, de most meglepően jól működik ebben a felállásban, így csak a kíváncsiság hajt a megoldás keresése felé.
;)

Vik
Hozzászólások: 3766
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

Vendég írta:Sziasztok!

A kérdésem az volna hogy, valaki tud már valamit van már 64 bites SKSE? http://skse.silverlock.org/ itt van már kirakva 1.7.3 as build próbálta már valaki?
Azt írják, hogy dolgoznak rajta, de még nincs kiadási időpontjuk. Az 1.7.3-as SKSE kb. 2015-ben jelent meg, és a normál Skyrimhoz készült.

raimholtz5z5zh5z

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimholtz5z5zh5z »

Valaki tud olyan beépülőt, hogy pl ha valaki térdre borul előttem, mert majdnem kinyírtam, akkor legyen valami menü, ahol pl megtudja adni magát? Mert midnig "elég feladom" azt mondogatják, aztán felállnak, és harcolnak tovább! :D Új shotoknak is tökre örülnék egyébként. Amúgy legendás fokozaton játszik valaki rajtam kívül? Csak én 66-os szintű vagyok, totál brutál cuccokban, de még mindig esélytelen vagyok szinte a legtöbb ellenféllel szemben! Miraak pl 3 óra good módban sem elegendő, hogy megöljem annyira durva legendás fokozaton! :D

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Íme: Combat Surrender by stradivuckos

Apropó Ignussen! Betettem Szófiát, a legfrissebbet a modpakkba(áttettem a fordításodat!) Kegyetlen. :mrgreen:
Összerektam neki egy full hdt testet és az általam eddig látott legigényesebb bőr textúrát.
Azt nem értem, hogy valaki miért pont a lovak közé ájul be részegen nő létére? :lol: :mrgreen:
Haláli dumája van a csajnak, grat! :)

Halálkoponya, te is néha beköszönhetnél a Discordra! :D

Üdv!

Kép a hódító.

rafsfgsfgsg

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: rafsfgsfgsg »

Nincs kedvetek közösen összedobni egy vadi új módot? Segítenék én is, pl felosztanánk 5 felé a munkát, és valami komoly dolgot csinálnánk.

FONTOS

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: FONTOS »

Tudom offtopic, de valaki légyszíves mondja már el, hogy a fehérvágtában található Ében pengét hogy lehet megszerezni? Elvilg Nelkir mondja meg, hogy nyírjam ki a varázslót úgy emlékszem, de sehogy nem tudok ilyen menüpontot előhözni, hogy eljussak addig a "suttogó ajtónál"...

BUG

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: BUG »

Van egy bugom.. fejleszteném az ében pengémet, vagy bármilyen bűvölt cuccot, és hiába 100-as a kovácsolásom, és totál minden pont el van osztva, azt írja, hogy "nem rendelkezel a szükséges perkkel a tárgy továbbfejlesztéséhez", pedig a szükséges anyagok is ott vannak...

BUG

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: BUG »

BUG írta:Van egy bugom.. fejleszteném az ében pengémet, vagy bármilyen bűvölt cuccot, és hiába 100-as a kovácsolásom, és totál minden pont el van osztva, azt írja, hogy "nem rendelkezel a szükséges perkkel a tárgy továbbfejlesztéséhez", pedig a szükséges anyagok is ott vannak...
Ja percus maximus van fent amúgy. De nem vágom, mert úgy emlékszem itt is volt olyan, hogy az ember tudjon bűvölt tárgyakat is kovácsolni, mert így pl mi értelme egy deadra fegyvert találnom, hogy úgyse kovácsolhatom tovább...

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Ébenpenge: Nem kell érte megölni senkit, csak lopd el vagy dumáéld ki a pinde kulcsát vagy a varázslótól vagy a hercegtől (jarl)
Szerinten nem büvölhető a fegyver, mert már van benne büvölés, a kovács fejlesztés pedig nem lehetséges, legyen akármekkora is a kovácsolásod. Eze nem hiba, ez a fegyver így lett megalkotva. Legfeljebb modokkal lehet ezt megváltoztatni... de ebben nem tudok segíteni.

BUG

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: BUG »

ignussen írta:Ébenpenge: Nem kell érte megölni senkit, csak lopd el vagy dumáéld ki a pinde kulcsát vagy a varázslótól vagy a hercegtől (jarl)
Szerinten nem büvölhető a fegyver, mert már van benne büvölés, a kovács fejlesztés pedig nem lehetséges, legyen akármekkora is a kovácsolásod. Eze nem hiba, ez a fegyver így lett megalkotva. Legfeljebb modokkal lehet ezt megváltoztatni... de ebben nem tudok segíteni.
Ahaa értem. Pedig kiírja, hogy kitűnőként milyen lenne, de nem lehet kovácsolni. :D Jaa egy kérdésem lenne. Mirak cuccait alapból mód nélkül belehet pusztítani bűvölési céllal? Csak mert leszedtem egy módot, hogy ilyen egyedi cuccokat is lehessen tanulni, és nekem megtudta bűvölni, csak nem tudom, hogy alapvetően is megtanulhattam volna, vagy ezek szerint működik a mód!?

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull kérlek ha ezt olvasod, majd nézd meg a postádat!

Üdv!

Válasz küldése