Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

http://www.nexusmods.com/skyrimspeciale ... mods/2650/? ebben tud nekem valaki segíteni hogy hogyan telepítsem mert eddig mindig elrontotam azt rondák lettek a gyerekek
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Csak mielőtt nekilátok egy kérdés. Az alap Skyrim Szófia az akkor most jó élőben?

Másik kérdés, a sofiamcmscript-en kívül melyiket kell még fordítani?

Tehát ha van hiba az alap Skyrim verziónál, akkor az hol ütközik ki?
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull írta:Csak mielőtt nekilátok egy kérdés. Az alap Skyrim Szófia az akkor most jó élőben?

Másik kérdés, a sofiamcmscript-en kívül melyiket kell még fordítani?

Tehát ha van hiba az alap Skyrim verziónál, akkor az hol ütközik ki?
Az alap Skyrimes verzió tökéletes. Megpróbáltam átteni a Skyrim Special Edition-ba, melyhez kellett a ESP/ESM Translator 2.96-s verziója. És a hiba a Special Editionosban jelentkezett. Ha evvel a verziós (2.96)translatorral lefordítom sima Skyrimként, ott tökéltes. Mielőtt megkérdeznéd, igen a skyrimnél a skyrimes Sofia modult használom a SE-nél az SE verziót...
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Aha, már látom..ez durva!

Nos a hibás SE fordításra betöltöttem a jó alapot, lefordította a progi és jó lett. Már nincsenek kriksz krakszok. Épp olyan jó, mint az alap.
SofiaFollower.txt
(621.11 KiB) Letöltve 117 alkalommal.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull írta:Aha, már látom..ez durva!

Nos a hibás SE fordításra betöltöttem a jó alapot, lefordította a progi és jó lett. Már nincsenek kriksz krakszok. Épp olyan jó, mint az alap.

SofiaFollower.txt
Ezt a 2.96-sal csináltad és ez most SE verzió?

Bocs megnéztem, hülye kérdés volt...
Nálad a fordítóban jó karakterek jelennek meg, mert nálam minden ékezetesre egy kis bizzba...
Íme egy kép erről:

Lehet, hogy valami követelményt nem töltöttem le. Csak a Ms Visual C++ 2010 írja minimum, de még a 2013 és 2015 is fent van. Esetleg más hiányzik? Vagy a korábbit szedjem le?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

A 2.64-el dolgozok.
Nem tudom mi a helyzet a követelményekkel és nem hiszem, hogy ez lenne a gond(már ha eddig jó volt.)
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull írta:A 2.64-el dolgozok.
Nem tudom mi a helyzet a követelményekkel és nem hiszem, hogy ez lenne a gond(már ha eddig jó volt.)
Na itt a gond. SE támogatás a 2.87-s verziótól van. A 2.64-gyel jól műkszik és a 2.86-tal is, de nekem mindenképp a 2.96-s kell.
Deathskull, nálad nem voltak ilyen problémák?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Akkor ez azt jelenti, hogy amit lefordítottam SE Szófiát a 2.64-gyel az az esp nem is működik? Nem tudom ellenőrizni, mert nekem nincs meg a SE.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Nálam nem volt semmilyen probléma sem egyik verzióval sem, bár én SE-t nem fordítok.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull írta:Akkor ez azt jelenti, hogy amit lefordítottam SE Szófiát a 2.64-gyel az az esp nem is működik? Nem tudom ellenőrizni, mert nekem nincs meg a SE.
Hát azzal nem ment, fagyott....
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Deathskull írta:Nálam nem volt semmilyen probléma sem egyik verzióval sem, bár én SE-t nem fordítok.
Ha netán lenne majd egy kis időd tennél egy próbát? Ha kell majd én kipróbálom, milyen lett, csak a fordított fájl érdekelne. De gyanús, hogy ilyen lesz, mert kipróbáltam egy másik fordítót, és az is ezt az eredményt hozta :(
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

ignussen írta:
Kull írta:Akkor ez azt jelenti, hogy amit lefordítottam SE Szófiát a 2.64-gyel az az esp nem is működik? Nem tudom ellenőrizni, mert nekem nincs meg a SE.
Hát azzal nem ment, fagyott....
Kull tévedtem, jól műkszik, más volt az oka a fagyásnak. Hogy csináltad meg a fájlt? Előre is köszi...
Onyl_Vendeg

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Onyl_Vendeg »

Modol itt valaki Special Editiont? :D
Nathaniel Windbreak

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Nathaniel Windbreak »

Sziasztok!
Jelentkezett egy fura UI bug éppen most a játékban és nem tudom mit kezdjek vele. Itt egy kép róla:
http://images.akamai.steamusercontent.c ... F87D2FCD2/

Amint látható, a menüben az ikonok ilyen fura "formát" vesznek fel (nem tudom, hogy fogalmazzam meg pontosabban...), és ha ezután megnyitom még egyszer akármelyik menüt, azonnal kivág a játék minden hibaüzenet nélkül. UI módosítók közül csak a SkyUI és az Extended UI van fent, plusz a Quality World Map és az Atlas Map Markers (na meg a Better Message Box és Dialogue Control). Mi lehet gond? Ha kell küldök load ordert is, ha szükséges. Előre is köszi a segítséget! :D
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Nathaniel Windbreak írta:Sziasztok!
Jelentkezett egy fura UI bug éppen most a játékban és nem tudom mit kezdjek vele. Itt egy kép róla:
http://images.akamai.steamusercontent.c ... F87D2FCD2/

Amint látható, a menüben az ikonok ilyen fura "formát" vesznek fel (nem tudom, hogy fogalmazzam meg pontosabban...), és ha ezután megnyitom még egyszer akármelyik menüt, azonnal kivág a játék minden hibaüzenet nélkül. UI módosítók közül csak a SkyUI és az Extended UI van fent, plusz a Quality World Map és az Atlas Map Markers (na meg a Better Message Box és Dialogue Control). Mi lehet gond? Ha kell küldök load ordert is, ha szükséges. Előre is köszi a segítséget! :D
SKSE telepítve van? a load order sokat segít...
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Onyl_Vendeg írta:Modol itt valaki Special Editiont? :D

Próbálkozom, de generális hibába ütköztem...
Most trükközöm, de ez nem biztos, hogy stabil.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Korábban jeleztem, hogy a Fakó megyei megvásárolt ingatlanomon nem tudok építkezni. Nem jelenik meg az épület. Megszületett a megoldás. Külhoni fórumokon írta, hogy a skybird ütközik vele. Lehet, de nekem nem volt telepítve. Ma leszedtem a Elízium birtok Hearthfire add-onját és lőn csoda, van épület. Konkluzió: Ha telepíted az Elízium Birtokot csak az alapjátékos verziót tedd fel!!
Nathaniel Windbreak

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Nathaniel Windbreak »

ignussen írta:
Nathaniel Windbreak írta:Sziasztok!
Jelentkezett egy fura UI bug éppen most a játékban és nem tudom mit kezdjek vele. Itt egy kép róla:
http://images.akamai.steamusercontent.c ... F87D2FCD2/

Amint látható, a menüben az ikonok ilyen fura "formát" vesznek fel (nem tudom, hogy fogalmazzam meg pontosabban...), és ha ezután megnyitom még egyszer akármelyik menüt, azonnal kivág a játék minden hibaüzenet nélkül. UI módosítók közül csak a SkyUI és az Extended UI van fent, plusz a Quality World Map és az Atlas Map Markers (na meg a Better Message Box és Dialogue Control). Mi lehet gond? Ha kell küldök load ordert is, ha szükséges. Előre is köszi a segítséget! :D
SKSE telepítve van? a load order sokat segít...
0 0 Skyrim.esm
1 1 Update.esm
2 2 Dawnguard.esm
3 3 HearthFires.esm
4 4 Dragonborn.esm
5 5 Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp
6 6 Skyrim Project Optimization.esm
7 7 Lanterns Of Skyrim - All In One - Main.esm
8 8 ClimatesOfTamriel.esm
9 9 WM Flora Fixes.esp
10 a hdtHighHeel.esm
11 b notice board.esp
12 c RaceCompatibility.esm
13 d CoT-WeatherPatch.esp
14 e ClimatesOfTamriel-Nights-Level-2.esp
15 f ClimatesOfTamriel-Dawnguard-Patch.esp
16 10 ClimatesOfTamriel-Dragonborn-Patch.esp
17 11 CoT-WeatherPatch_DB.esp
18 12 EnhancedLightsandFX.esp
tpos_ultimate_esm.esp
19 13 ELFX - Exteriors.esp
20 14 CoT-WeatherPatch_NL3.esp
21 15 mintylightningmod.esp
22 16 MintyLightningMod_COT_Patch.esp
23 17 KS Hairdos - HDT.esp
24 18 Beards.esp
25 19 Brows.esp
26 1a SGEyebrows.esp
27 1b Insects Begone - Hearthfires.esp
28 1c dD-No Spinning Death Animation Merged.esp
29 1d HelmetToggle.esp
30 1e FNIS.esp
31 1f FNIS_PCEA2.esp
32 20 OpenFaceGuardHelmets.esp
33 21 dD - Enhanced Blood Main.esp
34 22 dD-Dragonborn-Dawnguard-EBT Patch.esp
35 23 dD-Larger Splatter Size.esp
36 24 dD-Reduced Wound Size.esp
37 25 Auto Unequip Ammo.esp
38 26 RaceMenuMorphsCBBE.esp
39 27 Immersive Citizens - AI Overhaul.esp
40 28 JKs Skyrim.esp
41 29 Complete Crafting Overhaul_Remade.esp
42 2a Complete Alchemy & Cooking Overhaul.esp
43 2b ELFXEnhancer.esp
44 2c Verdant - A Skyrim Grass Plugin.esp
45 2d MoreBanditCamps(Original-Edition).esp
46 2e PWwaterfall.esp
tpos_more_bandit_camps__patch.esp
47 2f RealShelter.esp
48 30 SkyFalls + SkyMills + DG + DB.esp
49 31 Realistic Boat Bobbing.esp
50 32 High Level Enemies.esp
51 33 Forgotten Dungeons.esp
52 34 Insects Begone - DragonBorn Spiders and Ashoppers.esp
53 35 Birdsofskyrim.esp
54 36 OBIS.esp
55 37 ELFX - Weathers.esp
56 38 TrueStorms.esp
57 39 TrueStorms-CoT-WeatherPatch.esp
58 3a Supreme Storms - Cot Version.esp
59 3b CoT-WeatherPatch_SupStorms.esp
60 3c TrueStorms-SupremeStorms-CoT.esp
61 3d Hothtrooper44_ArmorCompilation.esp
62 3e SkyrimSewers.esp
63 3f Atlas Legendary.esp
64 40 Vivid Landscapes.esp
65 41 IcePenguinWorldMap.esp
66 42 FNISSexyMove.esp
67 43 Purewaters.esp
68 44 Facelight.esp
69 45 Hothtrooper44_Armor_Ecksstra.esp
70 46 WondersofWeather.esp
71 47 UltimateCombat.esp
72 48 TERAArmors_CBBE.esp
73 49 Cloaks.esp
74 4a SMIM-Merged-All.esp
75 4b SkyFalls Dragonborn Small waterfalls.esp
76 4c SkyUI.esp
77 4d AchieveThat.esp
78 4e Wintermyst - Enchantments of Skyrim.esp
79 4f Complete Crafting_TrueWeaponsLvlLists.esp
Populated Lands Roads Paths.esp
80 50 FCO - Follower Commentary Overhaul.esp
81 51 Guard Dialogue Overhaul.esp
82 52 Immersive Weapons.esp
83 53 ScopedBows.esp
Populated Cities Towns Villages.esp
tpos_ultimate_immersive citizens_patch.esp
84 54 Recorder Follower Base.esp
tpos_ultimate_alternate start_patch.esp
85 55 SBF All In One + DLC.esp
86 56 IB - All-in-One.esp
87 57 Bijin NPCs.esp
88 58 OBISDB.esp
89 59 RSPatch.esp
90 5a DSerArcheryGameplayOverhaul.esp
91 5b CinematicFireFX.esp
92 5c KNM_AcalyphaFollower.esp
93 5d Follower Neisa.esp
94 5e SuccubusRaceLite.esp
95 5f Ghosu - Project Flintlock.esp
96 60 iNeed.esp
97 61 Hermit.esp
98 62 j3x-autocrossbows.esp
99 63 RosaFollower.esp
100 64 Apocalypse - The Spell Package.esp
101 65 TheEyesOfBeauty.esp
102 66 ScopedBows_EagleEyeTweak.esp
103 67 Ordinator - Perks of Skyrim.esp
104 68 Immersive Citizens - ELFXEnhancer patch.esp
105 69 High Level Enemies - Dawnguard.esp
106 6a Insects Begone - Spiders and Chaurus.esp
107 6b Insects Begone - Dawnguard - Spiders and Chaurus.esp
108 6c High Level Enemies - Dragonborn.esp
109 6d ScopedBows_ArrowTweaks.esp
110 6e iNeed - Dangerous Diseases.esp
111 6f Real Flying.esp
112 70 Insects Begone - OBIS patch.esp
113 71 Moniko.esp
114 72 FollowerCiceria.esp
115 73 Liz Follower.esp
116 74 Bijin Warmaidens.esp
117 75 Bijin Wives.esp
118 76 Serana.esp
119 77 Dr_Bandolier.esp
120 78 Footprints.esp
121 79 BFSEffects.esp
122 7a WWW.esp
123 7b chargenexport.esp
124 7c MBWSAmalia.esp
125 7d CFollowersNey.esp
126 7e SassyTeen.esp
127 7f Toccata.esp
128 80 Mango.esp
VioLens.esp
129 81 Alternate Start - Live Another Life.esp
130 82 CharacterMakingExtender.esp
131 83 EnhancedCharacterEdit.esp
132 84 12FemaleBrows.esp
133 85 RaceMenu.esp
134 86 RaceMenuPlugin.esp

Itt is van. Azóta nem jelentkezett (mondjuk csak kb 1 órát játszottam vele a bug után), de jobb megelőzni egy újabb CTD-t. :D
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Ahhoz képest, hogy az előző alkalommal 6 modulról írtál, hirtelen felbővült. Gonodlom akkor az SKSE-t már ne is kérdezzem, bár erre nem válaszoltál. Sokat segíteni nem tudok inkább tanácsot. Ha egyszer jelentkezik az nem biztos, hogy meg is marad, lehet, hogy csak egy videokártyás szoftverfrissítés, új verzió okozza. A bug előtt raktál fel bármit is? Ha igen, az is bekeverhet. Sok a modul lehet benne ütközés. Nemrég nekem is volt egy problémám kb. 2 hónap kutatómunka volt mire rájöttem. Addig egyesével szedtem le a modulokat még rájöttem az ütközésre. Még a TESVEdit sem segített. Bár ha ennyi plugint használsz inkább lassan te is tudnál tanácsot adni...
A High Level Enemiesből az alapverziót szándékosan nem használod, vagy csak lemaradt?
A betöltési sorrendet mivel késztetted el? Magadtól vagy valamelyik sorrendkezelő segítségével?
Nathaniel Windbreak

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Nathaniel Windbreak »

ignussen írta:Ahhoz képest, hogy az előző alkalommal 6 modulról írtál, hirtelen felbővült. Gonodlom akkor az SKSE-t már ne is kérdezzem, bár erre nem válaszoltál. Sokat segíteni nem tudok inkább tanácsot. Ha egyszer jelentkezik az nem biztos, hogy meg is marad, lehet, hogy csak egy videokártyás szoftverfrissítés, új verzió okozza. A bug előtt raktál fel bármit is? Ha igen, az is bekeverhet. Sok a modul lehet benne ütközés. Nemrég nekem is volt egy problémám kb. 2 hónap kutatómunka volt mire rájöttem. Addig egyesével szedtem le a modulokat még rájöttem az ütközésre. Még a TESVEdit sem segített. Bár ha ennyi plugint használsz inkább lassan te is tudnál tanácsot adni...
A High Level Enemiesből az alapverziót szándékosan nem használod, vagy csak lemaradt?
A betöltési sorrendet mivel késztetted el? Magadtól vagy valamelyik sorrendkezelő segítségével?
Nem 6 beépülőm volt eredetileg, hanem a NMM User Interface kategóriája alatt volt 6 mod, amit használtam :D SKSE fent van, a load ordert a LOOT-tal csináltam (onnan is másoltam ki). A HLE szerintem csak véletlenül nem volt rajta a listán, pedig a NMM-en jelzi, hogy aktiválva van (egyébként hiba nélkül fut az a mod is a játékban). Tegnap óta nem jelentkezett a szétcsúszás, pedig babrálnom kellett egy kicsit az időjárás módosítókkal és az ENB-vel is, de úgy tűnik az nem kavart be. Azért köszi a tippeket, frissítem a videokártya szoftverét is, hátha ott kavart be valami
mrkoli
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2014. dec. 20., szomb. 1:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: mrkoli »

az első oldalon található letöltések csak magyarítások, vagy tartalmazzák az egész modot?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Nagyrészben teljes modok ha nem, akkor az írva vagyon.
Vendég

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Szia!
Szerettem volna használni a Selene_v1-6-0_UNP-TBBP_BSA-36993-1-6-0 modot, de amikor a magyarítást is hozzá adom eltűnik a teste. Azt írtátok, hogy erre Selene_v1-6-0_CBBE-TBBP_BSA-36993-1-6-0 készült a magyarítás és, hogy elvileg a másik két változatra is (tehát nem volt próbálva). Nem tudnátok ránézni és hoozájavítani?
Köszönöm.
Vendég

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Vendég írta:Szia!
Szerettem volna használni a Selene_v1-6-0_UNP-TBBP_BSA-36993-1-6-0 modot, de amikor a magyarítást is hozzá adom eltűnik a teste. Azt írtátok, hogy erre Selene_v1-6-0_CBBE-TBBP_BSA-36993-1-6-0 készült a magyarítás és, hogy elvileg a másik két változatra is (tehát nem volt próbálva). Nem tudnátok ránézni és hoozájavítani?
Köszönöm.
Még egy kérdésem lenne amíg erre válaszoltok.
Egy mod kovető, rajta van a név és az "E" a karakteren, de hiába nyomom nem reagál. Ilyenkor mi szokott a probléma lenni?
Mégegyszer köszönöm a választ.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az Ordinator-t frissítettem 8.30-ra a CACO-patchet pedig 1.53-ra. Érdemes egy szerzemény pont törlést végrehajtani, mert jó pár változás történt az előző frissítés óta.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Erély - Küzdelem és sebesülések-72180-10-6-ra, Kockázatos küzdelem v503-76529-5-03-ra frissítve.

November környékén frissültek utoljára, valószínűleg végleges verziók a SE-re ezek vannak átültetve(és persze KMP 2 könnyed v-ben is ezek vannak.)
coke

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: coke »

Hali
Szeretnék valakit megkérni,hogy ezt a modot http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/10748/? nem fordítaná le?Nem nagy mód de nekem pont megfelelne,és jó bonuszokat is ad.Elöre is köszönöm ha rá néz valaki. :)
Avatar
Alduin
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2016. márc. 14., hétf. 21:23
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Alduin »

Itt válogathatsz (coke): viewtopic.php?f=32&t=680&p=27611#p27611
coke

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: coke »

Köszi de nekem azok túl nagyok tele szkriptelve meg egyik müködéséhez kell a másik,ez pedig egy pici mód ami már régóta stabilan müködik csak hát jó lenne érteni! :)
Wolfie91

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Wolfie91 »

Császtok,jó lett a légy bárd mod,csak egy bajom lenne.Nálam az NJK-k nem táncolnak normálisan,mind a férfiak,mind a nők ilyen fura,vonagló táncot járnak,valami hastánc félét.Ezt ho lelhet átállitani? olyasmire szeretném mint amit 50 másodperc körül táncol Balgruf jarl. Kösz előre is a segítséget.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Dr. Úr!

Most láttam, hogy az Ordinator ma 9.03-ra ugrott. A legutóbbi 8.30 ha jól tudom, nekem az van meg. Szeretném kérni a frissítését és azt építeném be a modpakkba!!
Olvastam, hogy 9.00-tól már soha többé nem kerül be vagy ki új szerzemény, mondhatni ez már a leg leg legvégleges Ordinator. Csak az értékek egyensúlyozása változhat.
Vannak benne(a 9.03-ig) bug fixek és egyéb finomítások, javítások. Kapott egy könnyed MKM-et is.
Köszönjük az eddigieket is!

szerk. Most nézem a Wildcat is szépet ugrott és végigolvasva változásokat nincs választásom, frissítenem kell. Az MKM-je rém fárasztó. :|
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Reméljük valóban így lesz. Frissítem azt is, viszont mivel elég sok benne a változás, ezért aki frissíteni fogja, törölni kell a szerzemény pontokat és újra kitenni őket (olvass.el-ben benne van, egy "Legendák tekercse" nevű tárgyal). Viszont nem vagyok biztos benne, hogy a CACO patch-csel együtt fog-e működni (valószínűleg igen, mert gyakorlatilag nincs változás az alkímia képzettségfában)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Nagyon szépen köszönöm, azt is amit küldtél! ;)
Én is végeztem a Wildcat fordításával. Nagyon fárasztó volt megint egy azon modot huszadszorra is lefordítani, itt is ott is megváltoztak az adatok, az értékek így hiába a fordítóprogram adatbázisa. Viszont tanulságos is, mert újfent bebizonyosodott, hogy miért gagyi-gagyibb a SE illetve egy adott mod SE verziója. Az igazi elmélyülést adó jellemzője pl. ennek a modnak csak az skse-vel tud működni. Ezt a SE verzióból kénytelen volt kivágni a szerző. Nos úgy már nem az igazi..
Teljesen át is kell állítanom a kezdeti beállításokat, mert annyira brutális, domináns lett a sérülés, erőnlét stb. rendszer, hogy az eddigieknél is több jellemzőt kell kikapcsolnom a Vigorban. Minimalizálni de inkább teljesen ki kell iktatni annak sérülés rendszerét.
Mindenesetre érdemes volt felfrissíteni az biztos. Kicsit megkukiztam élesben és hát újabb szintet lépett az immersion, ami a küzdelmeket illeti :) :D :D
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Frissítettem, de benne hagytam a csomagban az előzőt is (8.30), ha esetleg mégsem lenne az új a CACO-val kompatibilis.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ezer hála érte és a gyorsaságért!
Fél órára rá, miután közzétetted fel is tettem. Azóta tesztelek és minden rendben. Az Alkímiát is tanulgatom, minden jó műkszik.
Kis szépséghibája, hogy az MKM angol maradt. Ez a szokásos Enai húzás, hogy az ő MKM menüit a TES5Edittel lehet csak fordítani(de előnye, hogy nem kell kódokat használni.) ;) Ha javítod, akkor a 8.30-t, azaz a korábbi verziót nyugottan kiszedheted.
Még egyszer köszi!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Megcsináltam magyarra az MKM-et ha kellene és még nem késtem meg vele.
Ordinator - Perks of Skyrim.esp.txt
(1.75 MiB) Letöltve 57 alkalommal.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kicseréltem, frissítettem (javítottam pár vesszőhibát benne :)). Egyébként, ha az ESP-ESM Fordítóban bekapcsoljuk a beállításokban a VMAD szkriptek vizsgálatát (és utána újra betöltjük a fordítandó beépülőt, akkor a QUST részben megjelennek ezek is. Az USLEEP is frissítve lett 3.0.7-ről 3.0.8-ra
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

A vesszőkkel már életem végéig gondban leszek. Talán el kéne olvasnom 10-20 könyvet, utána esetleg jobbak lennének az esélyeim. :)
Jó tudni, hogy az ESP-ESM fordító ilyet is tud. Azért az ilyen esetekben maradok a TES5Edit-nél(nem kell pöcsölni a kódokkal). :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta: Az USLEEP is frissítve lett 3.0.7-ről 3.0.8-ra
Ez biztos, mármint frissítve és honosítva, mert nálam sajnos full inglis?! :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Bocsi, rossz fájlt töltöttem fel, most már jónak kell lennie. Én sem pöcsölök vele, csak átállítom a "nyelvet" (billentyűzet kiosztást) két kattintással a nyelvi eszköztáron, ha a fordítok.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull:
Nekiáltam Caesia fordításának, asszem egy kissé a nyersességében odávág még Szófiának is. Fordítás közben jókat derülök rajta. Először vissza akartam fogni magam a magyarítással, de hagyom magamat, hogy átadjam a stílusnak... Tényleg szabadszájú egy kis hölgyemény. Igazi szégyenfolt :)
Lefordítottam egy modot, mellyel egy gomnyomással öltöztetsz és vetköztetsz (Nexus: 81846) Illetve Amber követőt (82050). Érdekel?

Deathskull:
Lenne egy kérésem. Kellene egy karaktersor az ékezetes karakterekről, mert a szkriptes kiírásoknál az ékezetes karakterek helyett hü...ség jelenik meg. Vagy te hogy oldod ezt meg. Követlkezők megvannak a korábbiakból ŐőŰű, de kellene a többi is. Előre is köszi a segítséget. Ja én csak az ESP/ESM translatort használom.

Prttp:
Ha töltök fel modot, azt még kiteszed ide?
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Ignussen
Visszavonultam, ezért az első oldalon lévő listát már nem frissítem. Mindent a G-portálra megy fel. Ha még nincs adminod oda szólj, és adok. Nem nehéz a szerkesztése, így bármikor ki tudod rakni, ha új beépülő került lefordításra és tudsz jelezni az oldal chaten is. Sőt ott van a discord szerver, amit senki sem használ, azt is nyugodtan kipróbálhatjátok, mert sokkal kötetlenebb beszélgetést nyújt amellett, hogy lehet rögzíteni vele hozzászólásokat, admin jogokat kaptok és teljesen privát beszélgetést is lefolytathattok. Valamint én is szinte mindig online vagyok ismerősök miatt. Kull tudna még mesélni.
Addig is további kitartást kívánok mindenkinek! :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Kedves kollégák!
Hamarosan kapni fogtok egy üzenetet. Remélem megtiszteltek azzal, hogy szántok rá 1-2 órát és "elolvasstátok"!! :)

Ignussen
A scripteknél, az "ilyen" scripteknél ékezet nélkül kell fordítani és elmenteni. Aztán Notepad II-vel megnyitod, majd simán(nem kóddal) átírod ékezetesre és végül elmented. Deathskull ugyan így csinálja, csak más progival(talán WordE-vel) ha jól tudom. Vigyázat!!! Utólagos kiigazításra nincs lehetőség. Ha csak egy darab betű is ékezetes marad az első fázisban, akkor annyi neki(a scriptnek). Mehet újra. De vannak még rosszabb dolgok is, úgymint a Követő italhasználat mod fordításánál tapasztaltam. Vagyis át kellett állítanom a kódolást, mert amúgy nem mentette el. Elmentette de mégse. Talán Deathskull még többet tud segíteni..
Kicsit átnéztem a munkádat és igazán tetszetős! Szeretném már élőben nyomni, ütni fog! Az ilyen részeket imádtam a Baldur's Gate-ben is, mert egyszerre szórakoztató és Immersive is.

Kááár, szólt a holló... :D Kár, hogy a jó öreg Prototype-ot lenyomta Vilja de hát ilyenek a nők. Mindegy, amit hátra hagyott a mái napig alapkő. ;)

U.I.: Kicsit finomítgattam a dolgokon. Zavart, hogy ha belépsz-ráálsz valamilyen tüzes tereptárgyra, akkor nem történik semmi. Most már fog :lol: Nevezhetjük hc elemnek is de szerintem mindenképpen egy javítandó hiányosság volt.
Később kijöhet egy bővített változat, szóval ha van motiváció akkor ne fogjátok vissza magatokat! Én sztéj tuned -az igazi szégyenfoltok a szívem csücskei.:mrgreen:
szerk.: Én még ezt http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/29886/? is betenném de nem azért! :) Most komolyan nem. Ha megnézitek a képeket a mod oldalán, teljesen egyedi, fokozódó sérülések, vágások, karmolások, zúzódások, mélyen szántó sérülések láthatóak a testeken. Kááár :mrgreen: , hogy csak azt a jellemzőt nem tudom kivenni onnét!
Bár azt hozzá kell tennem, hogy scriptek nélkül megoldottam a valós sebeket, a vért és nem hagy maga után kívánni valót! De a fentebbi téma nem rossz..
29886-1-1366278722.jpg
29886-1-1362488657.jpg
29886-2-1358099233.jpg
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull írta: A scripteknél, az "ilyen" scripteknél ékezet nélkül kell fordítani és elmenteni. Aztán Notepad II-vel megnyitod, majd simán(nem kóddal) átírod ékezetesre és végül elmented. Deathskull ugyan így csinálja, csak más progival(talán WordE-vel) ha jól tudom. Vigyázat!!! Utólagos kiigazításra nincs lehetőség. Ha csak egy darab betű is ékezetes marad az első fázisban, akkor annyi neki (a scriptnek). Mehet újra. De vannak még rosszabb dolgok is, úgymint a Követő italhasználat mod fordításánál tapasztaltam. Vagyis át kellett állítanom a kódolást, mert amúgy nem mentette el. Elmentette de mégse. Talán Deathskull még többet tud segíteni.
Nekem nem voltak gondjaim a kiírt üzenetek fordításával, én csak a szokásos ÕõÛû ékezeteket használtam. Elvileg működnek az ÷¤ karakterek is, csak nem néznek ki szépen, mert marad utánuk egy pici hely a megjelenített szövegben. A szkript (pex) fájlokat vagy a TESVTranslatorral nyitottam meg vagy a Notepad++-szal. Csináld úgy, ahogy Kull mondja, mert ő oldotta meg a Wintermyst-ben generált szöveg helyes megjelenítését is (ami nekem nem ment).

A G-portálra való feltöltés meg tényleg nem nehéz, picit oda kell figyelni, amikor a linkeket illeszted be és formázod. ha nem megy, szívesen kijavítom amit nem tudsz úgy formázni, ahogy kellene. Én egyelőre felhagytam az oda való feltöltéssel, kicsit monoton munka, ha lesz időm és energiám, folytatom. Most jelenleg a Dragons - Race to the Edge negyedik évadának magyarra fordításával vagyok elfoglalva.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Szerencsére ritkán de előfordul, négy példa amikor nem működnek a szokásos ÕõÛû ékezetek sem pedig az ÷¤ karakterek :

-Immersive Horses
-Loot and Degradation
-kellNekem
-Follower Potions
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

köszi mindenkinek próbálom és várom az üzenetet Kull
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Van egy olyan problémám hogy a sötét testvériség küldetésnél amikor elkel bújni az éjanya koporsójában hogy kihallgassuk cicerót nem történik semmi. Sem ciceró sem az éjanya nem kezd el beszélni. Ilyenkor mi a teendő a válaszokat előre is köszönöm .
dekszabolcs

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: dekszabolcs »

Sziasztok!

Először is elnézést kérnék mindenkitől hogy nem olvasom vissza azt a rengeteg postot, lehet volt már ilyen kérdés.
Steam verziós eredeti The Elder Scrolls V skyrim special edition változatom van.
A magyrosítást feltelepítettem és működik csak az unoffical paty és a skyui nem müködik ha bekapcsolom öket else indul a játék nem akarok semmilyen más módot használni csak ezt a kettőt, kérem valaki hozzáértő segítsen hogy tudnám működésre bírni.
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 71
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Szilas »

Kezdésnek olvasd el ezt: viewtopic.php?f=30&t=627
Ott van egy link, ami a skyrim nexus-hoz vezet, amin belül megtalálod a magyarított patch-eket és skyui-t.
dekszabolcs

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: dekszabolcs »

AZ a probléma hogy a friss unoffical patch ami Skyrim Se hez van az a magyarítással nem lehet össze hozni és a skyui 5.1 sem működik a magyarítással csak ennyi a probléma. Angolul ez előbb említettek működnek.
Ezt kéne valahogy megoldani nem kell nekem semmilyen más mód csak a magyarítással működjön a friss unoffical patch és a skyui.
Válasz küldése