Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Köszi, nagyon durva!!! :D Am a notice board nekem kb 2-3 éve megvan magyarul... ez bővített, vagy mi? :D
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

új verzió... tele egy csomó új üzenettel kb. 200, új küldetés.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Magával ragadó ékszerek fordítása frissítve, feltöltöttem a teljes beépülőt, nem kell Nexusról tölteni ("picit" gyorsabb lett a net). Ordinator frissítve 8.12-re.
Köszönet DR. Úr! ;)
Tegnap össze is raktam a dolgokat és remélem jó lett, mert többször nem akarom! :D
fekegabi125

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: fekegabi125 »

Sziasztok
Sárkányok lelke elszívás javítása ( Dragon Soul Absorb Fix) hiba egyszerű megoldása:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/31 ... 1685&pUp=1
és a: "Dragonactorscript.pex" fájlt bemásolod a \Skyrim\Data\Scripts-be és done.
coke

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: coke »

[youtube][/youtube]
Sziasztok
Valaki tudja,hogy ez mi és hol elérhető?
maci

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: maci »

coke írta:[youtube][/youtube]
Sziasztok
Valaki tudja,hogy ez mi és hol elérhető?
Persze! https://tesrenewal.com/
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Hol lehet letölteni, megvenni, vagy ilyesmi?
maci

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: maci »

raimhol írta:Hol lehet letölteni, megvenni, vagy ilyesmi?
Sehol. Dolgoznak még rajta (szerintem még nagyon sokáig).
ErosPista
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2015. dec. 26., szomb. 10:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ErosPista »

Sziasztok! Érdeklődnék hogy ami nemrég megjelent, Skyrim: Special Edition, zavarja e a módokat, vagy hogy és hova kell telepíteni? Érdemes egyátalán letölteni? Esetleg próbálta már valaki?
Előre is köszönöm a segítséget! :)
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Közzétennék pár az utóbbi időben elkészült honosítást:

No Dragon LODs - full - Nincs sárkány LOD

Leírás:
Megszűnteti az alapjáték plusz a két DLC sárkányainak LOD-ját

Szükséges kiegészítők:
nincs/Dragonborn és Dawnguard

Verzió:
v2.1

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 36059

Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.

Wonders of Weather - Időjárás csodái

Leírás:
A játékban lesz szivárvány, visszacsapódó esőcsepp a tárgyakon és csillaghullás
Részletesebben:
- Szivárvány eső után, ha a nap nem túl magason van.
- Szivárvány a déli párás területeken reggelente.
- Visszacsapódó esőcsepp a tárgyak felületén, ennek állítható a sűrűsége FPS miatt.
- Csillaghullás fixen a megadott napokon, ill. más napokon véletlenszerűen.

Szükséges kiegészítők:
SKSE

Verzió:
v1.01

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 64941

Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.

Auto Unequip Ammo - Automata tegezeltávolító

Leírás:
Ha más fegyverre váltasz, mint az íj automatikusan eltávolítja a tegezt.

Szükséges kiegészítők:
SKSE

Verzió:
v5.0

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 10753

Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.

Civil War - Recurring Siege - Polgárháború - Ismétlődő ostromok

Leírás:
A Polgárháború túlnyúlik a küldetésen és még azután is ostrom alá kerülnek az erődök.
-ISMÉRLŐDŐ OSTROMOK: A játék minden 48 órájában lefrissül, így generálva eseményeket, melyek az elfoglalt erődökben véletlenszerűen lépnek fel Égkoszorú egészén. Öld meg az ellenség parancsnokát, s jutalmad egy trófea és egy kevés arany lesz.
-SOROZÁSI RENDSZER: Ha eléred a Hópöröly vagy Tribunus rangot, további feladataid lesznek. újoncokat kell felkutatnod, ill. Csatamágusokat, kikből egy saját egységet kell kialakítanod, természetesen, mintha csak a követőid lennének.

Szükséges kiegészítők:
nincs

Verzió:
v2.0.1

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 53318

Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

És még kettő a végére. Egy új követő kezelő javítás:

Follower Mod - Követő modul

Leírás:
Követőkezelő nagyjavítás.
- A követők bér kérnek azért, hogy veled tartsanak, amennyiben nem fizetsz nekik, elhagynak;
- 5 követőt lehet egyszerre;
- a követőket el lehet érni párbeszéd és forróbillentyűk által;
- a követők tulajdonságait beállíthatod az MKM menüben;
- a követők tanulhatnak varázslatokat, és más erőket, amennyiben a képzettségszintjük elég nagy ahhoz;
- a követők képesek a kétfegyveres harcra;
- a követők nem az az alapértelmezett ruházatot viselik, hanem tetszőleges viselettel láthatod el őket;
- az összes követő elvehető (házasság);
- az összes követő rendelkezik női animációkkal;
- a testőrök automatikusan visszatérnek a megadott otthonukhoz, ha nem követnek téged;
- a követők megjegyzéseket tesznek a küldetésekhez és területekhez, ha telepítve van a FCO;
- a követők a közeledben reagálnak a harcokra;
- a követők nem hajtanak végre önálló akciókat a lopakodás, során, ha azt letiltod (Better Stealth AI for Followers);
- a követők különböző animációkat használnak a pihenés, beszélgetés vagy mikor nem követnek és rád várakoznak;
- a követők képesek pihenni, elkerülik a harcot és idézni;
- a követő kamera megmutatja, hogy mit is lát az első követő;
- beállítási lehetőség, hogy a követők előhúzzák-e fegyverüket veled vagy sem, ez beállítható az MKM-ben vagy gyorsbillentyűvel;
- beállíthatod, hogy halhatatlanok legyenek-e, lekérdezheted a tulajdonságaikat, és hogy ne üthessék meg a társaikat;
- támogatja az alapjáték és az összes DLC követőit;
- beállítható a követők reagálása az őket ért támadások esetén;
- a követők elkerülhetik a csapdákat;
- beállítható a követők harcstílusa az MKM menüben;
- beállítható a követők osztálya az MKM menüben;
- külön beállítható a harc stílusa és típusa minden egyes követőnél;
- beállítható, hogy bárkiből lehessen követő, ideértve még Inigo, Vilja és Hoth is;
- beállítható, hogy tegyék el a fáklyát, mikor lopakodnak;
- további beállítások a lopakodásra vonatkozólag;
- megadható a követőknek a könnyűléptű szakértelem, így nem lépnek rá a csapdákra;
- megadható, hogy veled együtt lépjenek szintet, ehhez szükség van egy .bat fájl futtatására, lásd lejjebb;
- külön beállítható az egyes követők statisztikái és varázslatai;

Szükséges kiegészítők:
SKSE/SkyUI választható: UIExtensions/FISS

Verzió:
v0.5.1

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 78935

Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Csak az esp-t kell felülírni.

Ha új verziót telepítesz, akkor a következőket tedd meg:
1) Töltsd be a játékot, majd menj be egy belső helyre, (Pl.: Szellősház) majd ments!
2) Kilépés, kapcsold ki a régi *.esp-t a betöltési sorból, majd tölts be az előző pontban létrehozott mentést, várj 1 percet, majd újra ments!
3) Kilépés, telepítsd az új verziót, és kapcsold be az *.esp-t, majd töltsd be a 2. pontban létrehozott mentést, várj 1 percet, majd újra ments!
4) Kilépés, majd töltsd be a 3. pontban létrehozott mentést, és jástsz! (Ezelőtt még ajánlott egy save cleaner futtatása! Ajánlott:http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/52363/)

----
És hogy legyen, amivel ki is próbálhasd egy követő csomad:

Lots More Followers - Még több követő

Leírás:
- 70 követő;
- Némelyik TESTŐR státuszú, azaz nem számít követőnek, így egyszerre több követőd is lehet, vagyis nem kell követő modult használnod.
- Ezen követők Tamriel minden részéből érkeztek Égkoszorúba, melyeknek saját előtörténete van.
- A követők elvehetőek.
- A követők nem védettek és nem halhatatlanok.
- 3 küldetés;
- Követő fejvadász küldetése: radiáns, azaz többször felvehető küldetés.
- Mira bosszúja: Egy nekromanta támadást tervez a Télvári Akadémia ellen, akadályozd meg!
- Ork követő: Segíts egy el nem intézett melóban.
- A követők nagy része halandó, azaz meghalhatnak, persze az alapjáték követő rendszerének köszönhetően Védett stációba kerülnek, azaz csak a játékos, illetve külső véletlen körülmények ölhetik meg. Pl. leesik nagy magasságból.

Szükséges kiegészítők:
nincs

Verzió:
v1.6

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 22486

Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Csak az esp-t kell felülírni.
Ha csak verzióváltást telepítesz fel, akkor a következőket tedd meg:
- Küldj el minden követőt, ki a korábbi verzióhoz tartozik.
- Vedd el tőlük azon felszereléseket, melyekre szükséged lehet.
- Írd felül az új verzióval a régi fájlokat!
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

hali valaki tudna segíteni abban hogy melyik a legkisebb eröd a játékban ugy értem nincs hatalmas belseje vagy ne is legyen neki és kevés ember örzi? ki tud segíteni? a válaszokat elöre is köszönöm
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Kérdés karakter osztályokat nem tudtok fordítani? választ előre is köszönöm
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Kull írta:Hát ha így áll a dolog akkor örülünk és eszméletlen lesz amikor az ítéletidőben pipázgatunk a tábortűz körül(Frostfall) és éhesen(Realistic Needs and D...)várjuk amíg például a farkasunk megjön a vadászatból,mellette biztos hogy nem halunk éhen a vadonban,a lábaid elé fekteti a legyűrt szarvast!! Még készülök pár meglepivel a DLC-k honosítására de a legtöbb mod már megvan. Serana,egyéb vámpírok,farkas-medveember,sárkányok stb. ezek mind a létező legjobb beépülőket kapták,a Hajnalőr erőd felhozására is megvannak az ötleteim ;)
01.pici.jpg02.pici.jpg03.nagy.jpg04.nagy.jpg05.nagy.jpg06.nagy.jpg07.nagy.jpg08.nagy.jpg09.nagy.jpgnagyfiu02.jpgKorg.jpg


ezt valaki eltudja nekem küldeni hogyha magyarul megvan ?
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

csak nálam jelzi hogy az 1 oldalon feltüntete magyar dawnguardhoz kell az eredeti is?
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

az valami bug hogy elinditom a játékot kiadja a jelét de oldalt nem jelenik meg semmi és még a játékbol se dob ki? aki tudna segíteni az léc irjon
NathanielWindbreak

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NathanielWindbreak »

Addvar írta:az valami bug hogy elinditom a játékot kiadja a jelét de oldalt nem jelenik meg semmi és még a játékbol se dob ki? aki tudna segíteni az léc irjon
A füsteffekt a háttérben megjelenik? Nekem is gyakran csinálja/csinálta ezt, ilyenkor csak párszor kattintok az egérrel és rendbe jön a dolog (ekkor jelenik meg nálam a füst is, majd az oldalsó menü). Tegyél vele egy próbát. :D
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Addvar írta:az valami bug hogy elinditom a játékot kiadja a jelét de oldalt nem jelenik meg semmi és még a játékbol se dob ki? aki tudna segíteni az léc irjon
Csak az alapjáték van telepítve, vagy más is? Mert ha igen, akkor könnyen lehet betöltési sor probléma, hiányzó beépülő vagy más. Küldj egy betöltés sort!
Vendég

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vendég »

rengeteg modom van inne az oldalrol meg 1 két angol mod nexusrol más nem igazán
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Van olyan mód, ami a kimondottan hétköznapi viseleteket dobja fel? Pl drága nemesi ruhákat lehet készíteni, vagy ilyesmi? Kicsit beteg, de azt játszom a játékban, hogy egy sima nő vagyok, aki éli az életét, üzletelget, és a legjobb kovács akar lenni Tamrielben, és tökre jó lenne olyan beépülő, amivel sok nemesi ruha lehetne elérhető! :D Esetleg hajak sem ártanának, vagy több ilyen cipő.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Skyrim.esm
Update.esm
Dawnguard.esm
hearthfire.esm
Skyui.esp
Helgenreborn.esp
Jks skyrim.esp
Guildstarter.esp
Underworld hybrid race
Cloaks.esp
HoldAndDefend.esp

ennyi
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

Kull tudsz segíteni?
coke

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: coke »

Hali
Szerintem egy Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch nem ártana az első oldalról!
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

az mit ad?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

Addvar írta:az mit ad?
Mármint az Unofficial Patch? Kijavít néhány(ezer) hibát a játékban.
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

köszi

és az ingatlan birodalom ami az elsö oldalon van ahoz kell a jagarsfald vagy csak ami a leirásban van 3-mat töltsem le?
Vendég

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vendég »

az ingatlan birodalomnál az 1-es avgy a 2-es összetevöt kell letölteni?
Vendég

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vendég »

nem enged belépni itt az oldalon a felhasználomba miért van ez by:Addvar
Vendég

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vendég »

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/24073/? ezt valaki le tudja fordítani? ??? ??? ??? vagy ha már le van akk valaki elküldené nekem ?????
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/24073/? ezt valaki le tudja fordítani? ??? ??? ??? vagy ha már le van akk valaki elküldené nekem ?????
Onyl_Vendeg

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Onyl_Vendeg »

Ha belekezdenék egy saját mod pack összerakásban, valakinek kikérhetném a mod összefűzési, összekötési, kompatibilitas tudasat? Mondjuk, a központ elején garmadával vannak modok, azokból szépen kiválogatnám 1-sével haladva a packba építést, s mikor már sok van, sok az összefüggés s akkor gebasz lenne jöhetnék segítséget kérni? :D... Ez a mod pack kiadási láz, kicsit felforralta a vérem. Egyébként gratulálok Kull az új mod packhoz, nekem legutolára volt egy 70 modból álló kisebb packom, csak az volt benne a rossz, hogy csúnyán lineáritatlan, tehát nagyon eltértek a player vs enemy szint különbségek, 1-2 ütések voltunk egymásnak... :D, választ előre is köszönöm.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszi!

Nézd, nekem évekig tartott mire erre a szintre eljutottam. Amit a másodperc tört része alatt én átlátok, azt egy kezdőnek elmagyarázni úgy, hogy meg is értse és alkalmazni tudja rengeteg időbe telne. Ami nekem nincs.

Most akarom befejezni a másik 'teljes' verzióját a modpakkomnak, ami a felnőtt tartalommal fog kiegészülni. De ehhez még fordítani is kell, na meg tesztelni stb.

Javaslom tolj bele egy jó 10 órát a Kull Mod Pack II-be és inkább játsz! Nem igazán lehet ettől többet, jobbat stabilan egyben tartani.


Ha már itt tartunk..Kedves fordító kollegák, szeretném ha 2-3 órát ti is rászánnátok a kipróbálásra! Bár azt meg kell hagyni, hogy az igazi élményekhez magasabb szintre kell eljutni és sok helyet be kell járni.

Van egy jó 100-as szintű karakterem, a szerzemények újra elosztási lehetőségével. Esetleg elküldhetem csak nektek.. ha egyáltalán van értelme, mert ettől sem fog 2-3 óra alatt kitárulni a világ és a fejlődés, a kalandok nyújtotta kihívás is elmarad.

Mindegy, kicsit azért majd próbáljátok ki! ;)
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

nekem elküldheted a módpakkot Kull , én szívesen kipróbálom :D
Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar »

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/65839/? ezt valaki le tudná nmekem forditani????
zsuszi

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: zsuszi »

Sziasztok! Fentemm kérdezték , de én is szeretném megtudni az új special edition -höz a jelenlegi lefordított modok működnek? Ha valaki válaszol előre is köszönöm.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Nem igazán. És amíg az SKSE meg nem jelenik hozzá, én legalábbis, nem foglalkozom vele.
Anonymoush

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Anonymoush »

Sziasztok! A Campfirenek (Tábortűz) modnak nincsen magyarítása?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Valaki leírná, hogy miért van az, hogy csinálok egy kardot creation cit-ben, beteszem a játékba egy adott helyszínre, és nem jelenik meg? Másik kard esetén meg megjelent. Varázslat amit készítettem az is pl megjelent. Mitől függ ez, nem értem... Hiába mentem el a módot, és teszem be, nem jelenik meg. Gondoltam készítek egy nagy palotát a karimnak, de nm merek belevágni, ha a végén kiderül, hogy meg sem fog jelenni.
Anonymoush

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Anonymoush »

Valaki le tudná ezt a modot fordítani? http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/64 ... w%3D&pUp=1
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Sziasztok. Szeretném meg kérdezni hogy ezt a módot le tudná fordítani valaki a közeli jövőben?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/74517/?
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Segítség kellene az ESP/ESM Translate 2.96-s verziójával fordítanék SE modokat, de az ékezetes karakterek elmennek, nem csak az őű, hanem mindegyik ékezetes karakter. Valaki tud megoldást?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Én is azt használom, csak az Oldrim beépülők fordításához, nincs ilyen problémám. A kódolás alatt van egy jelölőnégyzet, azt vedd ki (ha be van jelölve) (UTF-8 kódolás erőltetése). Ja igen, frissítettem minap a fordítását (a Nexuson még mindig a 2.86-oshoz való van benne), a szokásos helyről tölthető.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Ez tök jó, mert képzeld el a nexusról letöltött 2.96-ban már bent volt a magyar... Lehet, hogy híres lettél? Ezt a Skyrim SE nexusról töltöttem le.
A négyzet ki van véve, mégse sikerül. Igaz, hogy a fordítás után az alap tárgylistában és a párbeszédben jól jelenik meg, de amint szkript éri azonnal begányul... Megnéztem az *esp fájlt is, ott sem normál ékezetesként jelenik meg, hanem: öüóűőúéá. Még az é betű is gány pedig a franciában van... :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Nem lehet, biztos :) (én küldtem el neki, csak mint írtam, a régebbihez való van benne, ami az első oldalra ill a G-Portálra ki van téve, abban már hozzáigazítottam). Nem tudom sajnos, mi lehet a gond, nálam mindkettő Win-1252-re van állítva és nincs problémám az ékezetekkel.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

ignussen írta:: öüóűőúéá. Még az é betű is gány pedig a franciában van... :)
Ezek véletlenül nem scriptek fordításánál jöttek elő?
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull írta:
ignussen írta:: öüóűőúéá. Még az é betű is gány pedig a franciában van... :)
Ezek véletlenül nem scriptek fordításánál jöttek elő?
Ott tutira, de a másik típusú karaktermegadásnál is.
Viszont ha tárgy nevében szerepel ékezetes betű, akkor a játékban normális, de ha pl.: kovácsolással fejlesztem, átváltozik a fent említettre, azaz szkripttel találkozik.
Egyébként a sima verzió honosítását bemásoltam a Data\Strings mappába annál jó. Ugyanis ott megmaradt az ő, ű, é, á, stb...
Az ok a fordításnál lehet, mert már a honosított esp-ben sem é vagy á szerepel, mint anno, hanem öü , stb... Már mindent probáltam, még úgy is, mint ha francia lenne és csak é-t meg á-t tartottam meg, de ott is.
Deathskull, tennél te is egy próbát egy fegyverrel vagy vérttel. A bűbájnál nem volt baj, de a fejlesztő kovácsolásnál már igen. Sőt, Szófia nevénél, mikor megjelenik 'Beszéd SzĂ3fia', az rossz, de mikor beszél, a feliratban, akkor 'Szófia: Szia! Szófia vagyok.' lesz, vagyis ott jó. Az lefordított esp-ben pedig mindenhol SzĂ3fia szerepel.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Most melyik beépülőről van szó? A Szófia követőről vagy valamelyik másikról?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

ignussen írta: Az ok a fordításnál lehet, mert már a honosított esp-ben sem é vagy á szerepel, mint anno, hanem öü , stb... .
Akkor szerintem egyszerű de a honosított esp-nek már annyi az biztos.
Át tudod küldeni a fordítást meg azt, hogy melyik verziót kell letölteni?
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Deathskull írta:Most melyik beépülőről van szó? A Szófia követőről vagy valamelyik másikról?
Mindegyikre igaz...
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull írta:
ignussen írta: Az ok a fordításnál lehet, mert már a honosított esp-ben sem é vagy á szerepel, mint anno, hanem öü , stb... .
Akkor szerintem egyszerű de a honosított esp-nek már annyi az biztos.
Át tudod küldeni a fordítást meg azt, hogy melyik verziót kell letölteni?
Íme a link:

A !!sofia.zi fájlban benne van mindkettő verzió. Ha megnyitod őket, akkor már látható is a különbség az ékezetese karakterekben. Ha futtatod a SE verziót, akkor mikor rámész a célkereszttel, nem Szófia jelenik meg, hanem SzĂłfia.
De ez a tárgyaknál még inkább előjön, Alapvetően jó a fordított név, mert a tárgylistában jól jelenik meg, de ha bájolod, vagy fejleszted őket az ékezetes karakterek megváltoznak Ăł-re hasonlóra. Idegesítő...
Azt is észrevettem, hogy az alapjáték fordításánál ez nem jön elő. Itt a fordított állományban az ékezetes karakterek megmaradnak, és nem lettek Ăł, mint a 2.95-s verzió fordításában.
Ja igen a fordítom, most ESP/ESM Translator, melyet a Skyrim Special Edition Nexus honlapról töltöttem le.

Deathskull próbálj ki egy fegyver vagy vért vagy valami hasonló modult. fordítsd le. Nézd meg légyszí, hogy a lefordított esp-ben megmaradnak-e az ékezetes karakterek, vagy átváltoznak Ăł vagy hasonlóra...

Előre is köszi.
Válasz küldése