Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Turmix
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2016. márc. 17., csüt. 0:57

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Turmix » 2016. szept. 3., szomb. 15:48

Kull írta:Dead is Dead - Death Lasts Forever - Halott az halott honosítás

Leírás:

-Ez a mod igazán felforralja a talajt a játékos alatt. Szó szerint az életed múlik azon, hogy mennyire vagy jó gamer, mert ha meghalsz vége a játéknak. Onnan kezdve, hogy telepíted a modot és elbuksz már nem tudod betölteni a mentett állásaidat. Megható üzenetek tájékoztatnak a karaktered végleges eltávozásáról az örök vadászmezőkre :) A Skyrim főkönyvtárban(nem a data mappa) lesz egy AkikElbuktak.txt, ami a karaktereid halotti bizonyítványait tárolja.
A fentebb honosított Hajnal mod pl. lehetőséget ad arra, hogy a Szerető ereje által napi egyszer átverheted a halált de vannak más lehetőségek is, érdemes lehet használni.

Követelmények:

-SKSE
-PapyrusUtil

Letöltés:

-magyar
-NexusID:60179
Ez tuti nem nekem való. Belerakod az új pakkba? :roll:

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. szept. 3., szomb. 16:44

Ha kitörlöd a Skyrim főkönytárból azt a kettő fájlt, a halotti bizonyítványt meg a másikat akkor újra használható lesz a mentésed. De nem... :roll: ...nem rakom be, mert ez csak a Zagloba féle természetvédőknek való. :) :mrgreen:

Nem ám nem ezért, hanem mert így is húzós. Nem lehet menteni akármikor csak a menedékeknél(Dark Souls style) nincs gyors utazás és a lovaskocsi illetve az utazó kocsi sofőrjei kényszer szabadságra mentek! :twisted: Megjegyzem, amúgy sem fér meg túl jól a Magávalragadó polgárok moddal. Ugyanis annak készítője újraírta a navemesh rendszert, hogy a NJK-ek ne ütközzenek neki az objektumoknak stb. és az utazókocsi ezért cserébe hibaüzeneteket küldözget 'ennek soha nem szabadott volna megtörténnie' stb.

De nem kell aggódni, ez tudatosan van felépítve az összes többi mindennel együtt (meg aztán a ló vagy esetleg a sárkány elég gyors teremtmények). Nem azért van így, mert úgy gondoltam húú meg ha de nagy szívás meg dög nehéz legyen, had szívjon mindenki. Mielőtt kiadom lesz legalább egy videó, amin én játszok és megmutatom a dolgokat. Senkitől nem várható el, hogy magától rájöjjön, hogy például honnan-miből-mibe tud vizet szerezni, a sérüléseket hogyan kell ellátni, a követők ésszel való kezelése, a harci viselkedés-suhintás megállítása menet közben, a Fagyhalálhoz tartozó kellékek stb. és a MKM-ben a beállítások mivel az nagyon nem mindegy. Mondjuk ott a Vigor és a Wildcat amiknek kettő ugyan olyan jellemzőjük van és ezért a készítők utasítása szerint az egyikben ki kell lőni ezeket. Ez nem mod ütközés hanem pl. OP lesz az erőnlét vagy akár a megtántorodás rendszer NEGATÍV értelemben. Mind ez azért szükséges, mert az alapjátékban semmi ilyen nincs meg aztán így, majd látni lehet nem is annyira nehéz pl. a harc, mint azt majdan tapasztalni lehet. :lol:

Avatar
Addvar
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2016. aug. 4., csüt. 16:27

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Addvar » 2016. szept. 3., szomb. 16:46

Kull

Turmix
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2016. márc. 17., csüt. 0:57

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Turmix » 2016. szept. 3., szomb. 21:14

Kull írta:Ha kitörlöd a Skyrim főkönytárból azt a kettő fájlt, a halotti bizonyítványt meg a másikat akkor újra használható lesz a mentésed. . :lol:
Köszönöm a választ.
A többi amit említettél nem zavar játszottam már olyannal ahol csak bizonyos helyeken lehetett menteni meg amiben nem volt se teleport se gyors utazás de az azért nekem túlzás hogy mondjuk 52 szinten benézek valamit vagy elbambulok meghalok azt kezdhetem elölről az egész játékot. Én azért időnként meg szoktam halni nem vagyok én annyira jó.
Én annak idején az NVN 1 el kezdtem a szerep játékot de csak magyarított játékkal tudtam játszani mert angoltudásom semmi, a napokban mondja haver (ő tud angolul), hogy még mindig fut az amerikai Dalakora szerver és vannak is fenn magyarok is nem semmi, azt hiszem elő is vakarom NVN t felmegyek majd nosztalgiázni.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. szept. 5., hétf. 18:55

Horsemen - Mounted Combat Enhancement - Lovas - Fokozott lovasharc honosítás

Leírás:

-szabadon mozoghatsz-fordulhatsz a lovon
-új támadás, új mozgással és eltérő sebzéssel
-kapsz egy lándzsát a leltáradba, amivel vágtában rohamozva halálos támadást hajthatsz végre
-az X billentyűt 1 másodpercig nyomva tartva tudsz váltani alapjáték(vanilla)/lovasharc között és ha átváltottál a lovasharcra, akkor két újabb lehetőséget kapsz: ha ráböksz az X billentyűre döfés/vágás között tudsz váltani, az előbbire váltva tudod a lándzsát jól használni a lovon és FONTOS, hogy ilyenkor a védekezés gombot nyomva tartva áll be a lándzsa felnyársalásra pontosan a célkeresztedben fog találni(húúááá kiáltás hallatszik találatkor), a támadás gombal hasító mozdulatot hajt végre
-de pl. egy kardal a védekezés gombal vágás, a támadás gombal pedig döfés lesz az eredmény
-ez az új, másik mozgás kevesebbet sebez, mint a vanilla de teljes mozgási szabadságot kapsz lóháton, így nagyon pontosan el tudod találni az ellenséget főleg lovas, lovas elleni harc esetén hasznos
-mellékelek egy horsemen.txt fájlt, amit másolj be a Skyrim főkönyvtárába arra az esetre ha valamiért nem akarna működni a mod. Ilyenkor játék közben pötyögd be a konzolba "bat horsemen" idézőjelek nélkül és az "AA" helyére a mod id-t kell beírnod ez a betöltési sorrendednek megfelelően változik(nálam épp AA) - nálam soha nem volt gond de kommentekben olvastam ezt és gondoltam megosztom az infót hátha...
-lóháton is képes leszel varázsolni de csak a jobb kezeddel
-ezt modot nem kell illetve nem szabad Bashed pachelni és alá kell helyezni a betöltési sorrendben ha nem használsz bashed patchet, akkor legyen minnél lejjebb az esp akár legalul
-még valami: visszaváltva az alapjátékra ha a támadás gombot nyomva tartva úgy marad ill. nem tudsz suhintani a fegyvereddel a lóról, akkor ez azt jelenti, hogy a döfésen maradt a lovasmódnál a stílus, ilyenkor csak bökjél rá az X-re egyet és máris jó lesz, visszaáll a megszokott helyzetre

Követelmények:

-skse
-FNIS (ha azt akarod, hogy az új mozgás működjön jelöld be a rongphale's mounted combat... opciót)

Letöltés:

-magyar
-NexusID:24286

HOPv - Horses On Patrol vanilla, Dawnguard, Orcs - Lovas őrjáratok (összevont) honosítás

Leírás:

-3 különböző modot vontam össze, ami lovas őrjáratokat ad a játékhoz
-a könnyedebb verziókat választottam, hogy gyengébb uGridsToLoad esetén se legyenek "repülő lovak" és megítélésem szerint amúgy is így a legjobb

Követelmények:

-Hajnalőr kiegészítő

Letöltés:

-magyar
-NexusID:57727(Vanilla v.)

Mounted Combat For Everyone and Combat Upgrades - Harc lóháton mindenkinek+Harci frissítések honosítás

Leírás:

-Ennek a modnak a legfőbb jellemzője, hogy a Njk-ek harcolhatnak lóháton és keresni is fogják a lehetőséget, tehát lóra pattannak ha van a közelben. Ezen túlmenően többféle módon frissíti a harcot-harcrendszert-szerzeményeket és mivel ezt egy Ordinator, Wildcat, Vigor esetén valószínűleg nem szeretnéd kapcsold ki az erre vonatkozó jellemzőket a MKM-ben(pl. Közelségi sebzés, egyéb sebzés és teremtmény módosítások)!
-Továbbá tedd az esp-t a harci módosító modjaid fölé, hogy ezáltal azok élvezzék az elsőbbséget!
-Viszont ad még a játékhoz különféle egyedi jellemzőket, kivégző mozgások!! az ellenfelek letaposása ügetésben és vágtában, lassított reflex blokkolás stb...

Követelmények:

-skse
-SkyUI
-Hajnalőr kiegészítő

Letöltés:

-magyar
-NexusID:75197

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen » 2016. szept. 6., kedd 14:06

Az alábbi kiegészítő frissítve lett:

SkyMirai Standalone Follower - Ég Mirai Önálló követő (Leány Sárkányszívvel)

Szükséges kiegészítők:
nincs/SKSE/Dragonborn/Heartfires

Új verzió:
v1.1

NexusID: 53867

Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül.
Ha korábbi a verziód van feltelepítve, akkor a korábbit először távolítsd el.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. szept. 7., szer. 14:54

Rendben kész van, feltöltve, ellenőrizve minden fain lehet tölteni!

A Lovas - Fokozott lovasharc leírását is kiegészítettem kettő fontos használati utasítással!



Prttp
Vilja mamával kb., hogy áll a helyzet? :)

Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp » 2016. szept. 7., szer. 17:11

Kull írta:Prttp
Vilja mamával kb., hogy áll a helyzet? :)
Szia!
Sajnos már jó ideje pihentetem. De egyszer mindenképpen be akarom fejezni, ha már annyi időt rászántam a fordítására, igaz ez nem a közeljövőben lesz. :)
Jelenleg "másféle" projektekkel vagyok elfoglalva. No Man's Sky fordítás, visual és light novel fordítások. Már egy 300 oldalas és 2 db 150 oldalas fantasy könyvet is sikerült lefordítottam :lol:

Egyéb:
Majd lecserélhetnénk a gportálos chat-et egy sokkal fejlettebbre: a chatango-ra.
Nyithatnánk egy discord szervert is, amibe bárki beléphet, ott mindig fent vagyok. Lehet fájlokat, képeket, videókat küldözgetni. Sokkal könnyebben meg lehet beszélni a dolgokat, mint egy fórumban.
Ha van kedvetek hozzá, akkor megcsinálhatom a szervert, a gportálos kezdőlapot és a fórum első oldalát is.
Ó és a discordot lehet böngészőben is futtatni, de az alkalmazás szerintem sokkal jobb :D

UI.: Kull sok sikert kívánok a modpack összerakásához, biztos vagyok benne, hogy rendkívül élvezetes lesz és nem fog kidobálni.
A többieknek is rengeteg kitartást a fordításhoz.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. szept. 7., szer. 17:51

Hát gratulálok a sikerekhez, csak így tovább!!

Bár kár, hogy egészen véletlenül nem a PoE-t kezdted el, mint projekt vezető! :)

Viljának több, mint a felén már átjutottál és ezt is sajnálom(főleg magamat :D ), hogy "befagyott"! :cry:

A Mod Pack elég "vadállat" lett ;) , az egyre csak frissülő USLEEP problémás kissé, furán viszonyul a régi, régebbi modokhoz. De amúgy nincs gond.... remélem pár órát próba képpen te is beletolsz ha már tele van a frankó kis honosításainkal!

szerk.: Ettől azért kissé többről van szó, szóval ha valaki játszott már így-úgy a Skrimmel(vagy a KMP1-el) azért meg fog ám lepődni, biza :twisted: És nincs attól jobb dolog, hogy egy ekkora finom, meglehetősen tartalmas Fantasy/cRPG szín magyar!

Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp » 2016. szept. 7., szer. 19:42

OFF
Kull
Köszi. :) lehet majd valamikor megpróbálok erőt venni magamon és folytatni.
A PoE elég nagy projekt lett volna . Jó lesz ez a NMS, csak 8836 bejegyzést tartalmaz, ami egy komoly skyrim modhoz képest semmi.
A Mod Packot természetesen ki fogom próbálni, most lett új gépem, már felraktam a skyrimet is. (Meg fogsz kövezni, de win10-re :D)

Más:
Mint mondtam, lecseréltem az oldal chatet és új főoldalt állítottam be, amit a hírekre kattintva is elérhettek.
A chatben 3 módon írhattok:
- Idegenként (Anonymos nevet kaptok)
- Ideiglenesen le lehet foglalni egy nevet
- Vagy pedig beregisztráltok és megjegyzi a szövegformázási beállításaitokat és profilképeteket

A chat képes kezelni képeket és videókat is, valamint jóval nagyobb a karakterlimitje a cbox-hoz képest.

Létrehoztam a discord szervert. Vagy ennek a fórumtémának a legelején lévő hozzászólásomban tudtok rámenni vagy a gportálos oldal főoldalán lévő képre kattintva.
A discordon rendesen lehet beszélgetni, floodolni, képeket és videókat megosztani egymással. 8 megáig képeket is lehet feltölteni, így jöhetnek a karaktereitekről a képek, gifek vagy youtube videók.
Remélem ezzel jobban fel sikerül pörgetnem a játékos társaságot és talán a fordítótársak is több visszajelzést kapnak. :)
Egyszer mindenképp érdemes kipróbálni.

UI.: Kull, Deathskull, Ignussen vagy aki komolyabban akarja ezeket használni, az szóljon és adok a discordon + chatangon admin jogot. (Így Chatangon törölhet hozzászólást, discordon úgyszint + láthatja azokat a szobákat is, amik rejtettek stb...)
ON

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. szept. 8., csüt. 1:26

Megnézzük ;)

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. szept. 16., pén. 23:33

XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz-68000--3-90-re frissítve.

-Az utolsó fordítás óta a változások:
-ENDERAL-al már kompatibilis!
-a fegyvertokba visszahelyezés modell újabb kivitelezése
-Póz pluginok frissítése

Project Flintlock Rifle - Sequel to Musket Mod - Kovás puska tervezet honosítás

-Tartalom:

-Kovás puskát, mordályt és gránátvetőt ad a játékhoz
-Autentikus és nem tér el a legendától
-szurony, kard is felszerelhető a puskákra
-Egy új helyszín, nem messze Fehércsermely/vágta közelében ahol...
-3 modot gyúrtam össze: az eredeti+a kiegyensúlyozott verzió(magas sebzés-lassú újratöltés)+gondosan megírt szintezett lista tehát a különféle njk-nél, kereskedőknél is megtalálhatóak lesznek

-Megjegyzés:

-A Horsemen - Mounted Combat Enhancement - Lovas - Fokozott lovasharc moddal NEM HASZNÁLHATÓ EGYÜTT, mert annak a 'csontváza' miatt nem tudod elsütni a puskát, sem.

-Kiegészítő:

-További 15 lőszert ad a játékhoz, mint ezüst, szentelt(élőholtak,vámpírok,szellemek,farkasemberek ellen), sörétes(eltaszító hatás), repeszes(vérzést okozhat) és a többi kevésbé autentikus, mint a jég, a tűz stb.

-Letöltés:
-magyar
-Kovás puska tervezet 1_3 lőszer tartozék FRISSÍTETT
-NexusID:26653,67290,68598

Pretty Animated Potions - Small Bottles Edition - Szép, eleven itókák honosítás

-Tartalom:

-Az italokban látható lesz a folyadék, ami a sűrűségétől(pl. méreg) és egyéb tényezőktől függően is változni fog, mint mozgásában és pompás színében egyaránt.

-Megjegyzés:

-CACO, iNEED stb. kompatibilis
-Van egy másik, korábbi verziója is de ez a kissebb, pofásabb italok miatt jobban megtetszett

-Letöltés:
-magyar
-NexusID:78748

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. szept. 17., szomb. 20:16

Ordinator frissítve 8.00-ra, a patchekkel együtt (a szerzemények mellékelt leírása is frissítve lesz később). Ha már használod, most mindenképpen törölni kell a szerzeményfákat (a mellékelt olvass.el fájlban leírtak szerint eljárva).

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. szept. 17., szomb. 21:41

Nem tudtok esetleg valami olyan modról, ami a karakter jellemével és viselkedésével kapcsolatos? Úgy, mint Arissa követőnél vagy valahogy úgy, ő úgy ott hagy annak rendje és módja szerint, hogy csak na. És vissza se jön többé. Tehát legalább ilyen hírnév dologra gondolok, szóval ha valaki jót tesz akkor szeretik a népek, mint pl. ha legyőződ az első sárkányt. Ha pedig segítesz valakinek, akkor hálából nem dob ki a házából, sőt még cuccokat is elvihetsz stb.
Na és persze ennek az ellenkezőjére is gondolok, pl. egy hírhedt gyilkost be se engednek a városba vagy azonnal megtámadják stb.
Szóval egy olyan mod, ami erre épít, van ilyen?

Deathskull
Köszönet!

Szer.: Tudom, hogy alapjáraton van és működik egy ilyen rendszer, ahogyan halad a karakter előre a történetben. Én csak valami erőteljesebbre gondoltam, gondolok...

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. szept. 18., vas. 9:46

Módosított balkezes gyűrűk frissítve 3.3-ra, Magával ragadó polgárok frissítve 0.3.2.3-ra

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. szept. 18., vas. 20:27

Erély - Küzdelem és sebesülések-72180-8-0-ra frissítve.

A meglévő CACO tapasz még jó hozzá!

Kockázatos küzdelem v208-76529-5-02-re frissítve.(legutoljára)

Az utolsó lefordított verzió óta masszív változtatások történtek, akár a fentebbi Erély modban. Viszont az előző eredeti verziókhoz képest csak finomítgatások.

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. szept. 21., szer. 17:32

USLEEP frissítve 3.0.6-ra.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. szept. 23., pén. 19:53

Deathskull írta:Módosított balkezes gyűrűk frissítve 3.3-ra, Magával ragadó polgárok frissítve 0.3.2.3-ra
A gyűrűs mod az teljesen angol, a fordító progi szerint is(nálam)!

U.I.: Szerintem véletlen az eredeti angolt töltötted fel, mert nincs benne egy magyar szó se, előfordul néha. :)

Erély - Küzdelem és sebesülések-72180-9-1-re frissítve.

Deathskull, itt van hozzá a CACO_Vigor

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. szept. 27., kedd 8:27

Bocsi, javítottam, betettem a CACO-Vigor patchet is a többi közé.

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen » 2016. szept. 27., kedd 16:18

NPC Protected Redux javítva v2.0.7-re

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. okt. 9., vas. 19:34

Harc lóháton mindenkinek+Harci frissítések 2.7-re frissítve.
► Show Spoiler

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. okt. 16., vas. 14:21

Ordinator frissítve 8.03-ra, a WAFR-CCOR patch pedig 1.01-re.

Katia managa

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Katia managa » 2016. okt. 17., hétf. 7:34

Sziasztok én és tesóm azt szeretnénk kérdezni hogy az apokalipszis kötet lesz még frissítve? Mert nagyon szeretnénk az új varázslatokat is magyarul olvasni mert nekem az alap angolommal nem nagyon tudom hogy miket írnak persze azt értem hogy tűz meg villám sebzés de a utóhatásai stb :) a választ előre is köszönjük.

Avatar
602
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2016. jún. 30., csüt. 20:17

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: 602 » 2016. okt. 17., hétf. 11:49

Egy ideig visszavonulok a Skyrimtól. Mint észrevettétek egy ideje semmit nem csináltam, ez egy részt azért van mert már 800 óra játék után kicsit untam. Még visszatérek de most szünet van.

https://www.youtube.com/watch?v=tO3OTlBqfWM

Kép

- 602

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. okt. 17., hétf. 16:08

602 írta:Egy ideig visszavonulok a Skyrimtól. Mint észrevettétek egy ideje semmit nem csináltam, ez egy részt azért van mert már 800 óra játék után kicsit untam. Még visszatérek de most szünet van.

https://www.youtube.com/watch?v=tO3OTlBqfWM



- 602
Úgy sejdítem lemaradtam valamiről, a topik témáját illetően. Mert én még ottan tartok, hogy majd csak most fogsz csinálni valamit :D Mondjuk egy Inigo honosítást-"Külföldön éltem egy jó ideig, tehát az angolom több mint elég ehhez a modhoz." :)-hangzott el valamikor a múltban.

Amúgy érdekes ez a "búcsú", egy ázsiai csákó óriási plakáton, azaz ordító GIF-en és egy elsőre meghatározhatatlan rasszt képviselő fiatalember a KLIPP-ben(csak 3 másodpercig bírtam), én szerintem ragada lehet. :mrgreen:
Végül is nem vagyunk egyformák, ettől ilyen színes a világunk :lol:
Hát akkor kellemes visszavonulást 602!

U.I.: Félre ne érts, távol van tőlem az udvariatlankodás. Csak nem tudtam-tudom összeegyeztetni az eddigi teljesen inaktív nem-jelenlétedet, ezzel látványos "búcsúval". ;)

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. okt. 17., hétf. 20:59

Speciel én sem játszok egy ideje ezzel, de attól a fordításokat frissítem, meg folytatom, ami félbe maradt, szépen, apránként.
Frissítettem az ESP-ESM Fordítót (2.86-ra, beletettem az angol-magyar adatbázist is), néhány új funkcióval bővült, sok hiba javítva lett benne és szerintem sokkal gyorsabb, mint a korábbi.

Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 15:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka » 2016. okt. 19., szer. 20:48

Sziasztok. lenne 1 "nagy" kérdésem. :)

most itt akkor elég a felső vagy a középső is kell az alábbi modnál?

Letöltés:
Apokalipszis varázslatköteg v8.13.(Ezt használd!)
Magyar(Teljes=Apocalypse)
Magyar(Teljes=Apocalypse perma patch)

ezek közül akkor elég csak az első vagy első és második is kell? azért érdekelne mert 2 verzió közt elég nagy méretben az eltérés(meg mert kezdő moddoló lennék :P xD)

elnézést ha már volt ilyen kérdés csak nem tudok dülőre jutni :D

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. okt. 19., szer. 20:55

Csak az első, az az újabb (v8.13-as, a másik csak v8.0.1-es).

Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 15:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka » 2016. okt. 19., szer. 21:02

Deathskull írta:Csak az első, az az újabb (v8.13-as, a másik csak v8.0.1-es).
értem. köszönöm szépen a gyors választ. :)

Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 18:24

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: krisztyan » 2016. okt. 22., szomb. 12:59

Lesznek majd valamikor magyarosítva az alábbi módok ? Falskaar - Wyrmstooth ? Nem tudom hogy akad e még ezekhez hasonló.

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen » 2016. okt. 28., pén. 15:20

Sofia frissítve v2.4-re
Aki a 2 feletti verziót használt elég ha felülírja a fájlokat. Aki korábbit, annak először el kell távolítani a régi, majd telepíteni az újat.
Ha valaki hibát észlel jelezze...

Kristyan:
A Falskaaron gondolkodom, csak sok...

Prttp:
Időközben nekiálltam a Notice Board könyveinek, kb. a 2/3-a megvan, a küldetések lefordítva. Ha elkészülök engedelmeddel felteszem az új verziót.

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2016. okt. 28., pén. 19:15

Van valami magyar térkép mód, ami megváltoztatja a mapot, ha M betűt nyomok, és nem az eredeti lesz? Csak lett egy szkript hibám a mapnál.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. okt. 29., szomb. 2:20

ignussen írta:Sofia frissítve v2.4-re
Aki a 2 feletti verziót használt elég ha felülírja a fájlokat. Aki korábbit, annak először el kell távolítani a régi, majd telepíteni az újat.
Ha valaki hibát észlel jelezze...
Version v.2.03
Fixed take all player items when changing combat style bug
Fixed CTD and script log spam Na ezt kellett volna már vagy fél évvel ezelőtt és Arissánál ez még mindig nincs megoldva. :|
Fixed quest dialogue not triggering
Removed follow beside feature until errors are resolved

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. okt. 29., szomb. 9:45

Immersive Jewelry - Magával ragadó ékszerek
93%-ban kész, csak a könyvek és a recept leírások nincsenek lefordítva, idővel azok is kész lesznek, de maguk a tárgyak mind magyarok.

- Több, mint 4200 ékszer variáns található meg ebben a beépülőben, valamint több mint 600 eleve bűvölten kerül be a játékba.
- A több, mint 1700 gyűrű és 200 karkötő szabadon feltehető a jobb vagy bal kézre (úgy, mint a fegyverek, tehát ballal kattintással felszerelve a bal kézre jobbal pedig a jobb kézre kerül)
- Összesen 4 gyűrű (3+a Házasság köteléke) és két karkötő viselhető egyszerre (bizonyos küldetések teljesítésével egy ötödik is viselhető)
- Az eddigi egy helyett háromféle méretű öntecsből készíthetünk tárgyakat.
- Minden egyes ékszer (a bennük lévő fémtől és drágakőtől függően) másként reagál a bűvölésekre, más lesz az erősségük.

Szükséges:
- Sárkányszülött és Hajnalőr DLC
- SKSE

Kompatibilis:
Külön patch fájl nélkül:
- Complete Crafting Overhaul Remade (Mesterségek teljese átszabása)
Mellékelt patch fájllal:
- Wintermyst (a mellékelt IJWintermystPatch.esp fájlt és az Immersive Jewelry.esp-t hagyd ki a Wintermyst Patcher-rel való generálás során, majd az IJWintermystPatch.esp-t a WintermystPatcher.esp után töltsd be)
- Immersive Sounds Compendium
- Complete Alchemy and Cooking Overhaul
Utóbbi kettőhöz van egy egybeolvasztott esp (melyet szintén mellékeltem), ha mindkettőt használod, ekkor nem kell a különállót használni.

Erősen ajánlott beépülők:
- Exchange currency (Pénzváltás) (mert súlyt ad az arany érmének)
- Complete Crafting Overhaul Remade (Mesterségek teljese átszabása) (mert így csak azok a receptek jelennek meg, amelyekhez van alapanyagod)

Az alábbi beépülők lettek teljesen beépítve, így azok feleslegesek:
Severus Collection Jewelry, Expanded Jewelry Crafting, UNP Jewelry, Real Engagement Rings, Yuril Rings HQ, Aeterna Rings, Jen's HD Rings, KD Circlets Redone, Jewelcraft, HD Armored Circlets, Newmiller Jewellery and Newmiller Drake Jewellery, Torcs, Velvet Cloaks, Gemling Queen Jewelry Resources, Legendary Rings, New Generic Rings, Jewels of the Nord, Rings from Bob's Armory, Rings of Old, Dovahbling, Ultimate Assortment, Circlet Replacers, Gizmodian Oblivion Weapons for Skyrim, HN66's Earrings, Leah Lilith Jewelry, Jocelyn's Ring

Használt (és a Dual Sheath Redux-hoz ajánlott) slotok:
44: Bal mutatóujj gyűrűi
45. Nyakperecek és a nyakláncok egy része
46. Köpenyek (Közeleg a tél és Égkoszorú köpenyei)
47. Hátizsákok, szárnyak (ide ajánlott a DSR-pajzs)
48. Vállszíjak és táskák bal hátul
49. Ide ajánlottak a DSR botok
50. Házasság köteléke
51. Nyakláncok másik része
52. Vállszíjak és táskák bal oldalt
53. Vállszíjak és táskák vállszíjai
54. Jobb kéz karkötői
55. Vállszíjak és táskák jobb hátul, Viselhető lámpások
56. Bal kéz karkötői
57. Vállszíjak és táskák jobb elöl, Viselhető lámpások
58. Vállszíjak és táskák bal elöl
59. Vállszíjak és táskák jobb oldalt
60. Bal gyűrűsujj gyűrűi
61. Fülbevalók

Ismert hibák:
- Ha gyorsan kattintgatsz a bal és jobb gombbal a gyűrűre meg lehet duplázni őket
- Bűvölés után azonnal átcserélve a gyűrűt eltűnhet róla a bűvölés, ezért kicsit hagyni kell "kihűlni"
- Az összes ékszer működik a férfiakon is, de egy részük nem jelenik meg, vagy csak egy egyszerűbb formájában.
- Ha vanilla vagy UNP testmodellt használsz, a mellkas felett pár centivel lebegni fog a nyaklánc (mert CBBE-hez lett tervezve)

Letöltés:
Magyar v1.03 (csak magyarítás)
Nexus (angol)
A telepítés során töltsd le a Nexusról az "Immersive Jewelry V1.01 Full Release"-t és írd felül az "Immersive Jewelry Update to 1.03a"-val, majd írd felül a magyarítással.

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. okt. 29., szomb. 13:39

raimhol írta:Van valami magyar térkép mód, ami megváltoztatja a mapot, ha M betűt nyomok, és nem az eredeti lesz? Csak lett egy szkript hibám a mapnál.
Igen, van, nézz rá erre: Paper World Map. Létezik egy kiegészítője Solstheimhez, valamint három beépülőhöz, a Falskaar-hoz, a Wyrmstooth-hoz és a The Gray Cowl of Nocturnal-hoz

Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 15:30

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Tomyka » 2016. okt. 30., vas. 10:03

Sziasztok lenne pár kérdésem ha nem baj. :)

1. az smco-t érdemes-e használni modok miatt? ha igen legfrissebb smco-hoz kérhetnék 1 letöltő linket?
2. olvastam hogy a skse-hez van "opmimalizáló" beállítások amit data/skse/skse.ini-be kell babrálni. na most amit bemásolok univerzális vagy konkrét géphez van beállítva?(azaz modositanom kell-e saját gépem alapján?)

[Display]
iTintTextureResolution=2048

[General]
ClearInvalidRegistrations=1

[Memory]
DefaultHeapInitialAllocMB=512
ScrapHeapSizeMB=256

[NotPlacebo].
GiveFirstBornToSheson=1

na akkor ezek jók így vagy érdemes-e enyémre modositani ha nem "univerzális" beállítások ezek? ha modositani kell le tudnátok írni mit milyen összegre írjak át kérlek? (nagyon kezdő moddoló vagyok ezért bocsánat.)
ime gépem:
intel pentium g2030 3ghz(2 magos, 3mb cache)
4gb ram (ddr3 1600mhz)
amd radeon r7 240 1gb-os vga
win7 x64-es op. rendszer.

válaszokat előre is köszönöm. :)

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2016. okt. 30., vas. 12:36

Tud valaki valami olyasmi beépülőt, ami a sötét testvériséget "alakítja át"? Pontosabban arra gondolok, hogy szívesen lennék bérgyilkos örökké, de olyan módon, hogy ne mindig ugyan azt kelljen a végén levadászni, mert így teljesen elveszik az az érzés, hogy valóban ölök valamit. Vagy valami másik bérgyilkosos mód esetleg... :D

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. okt. 30., vas. 15:14

raimhol írta:Tud valaki valami olyasmi beépülőt, ami a sötét testvériséget "alakítja át"? Pontosabban arra gondolok, hogy szívesen lennék bérgyilkos örökké, de olyan módon, hogy ne mindig ugyan azt kelljen a végén levadászni, mert így teljesen elveszik az az érzés, hogy valóban ölök valamit. Vagy valami másik bérgyilkosos mód esetleg... :D
Hát ha azt nem is de egy jobbat tudok ha Ignussen remélhetőleg közzé teszi a a Notice Board modot. Ez hatalmas és van benne bérgyilkos/fejvadász küldi is.

Aztán van a Nyilvános kivégzések mod, amit én fogok honosítani. Ebben banditákat kell elfognod és láncra verve beszolgáltatni a magányvári hóhérnak :)

Köszi fiúk a fordításokat..még egy Arissa frissítés jó lenne ha lenne, majd egyszer talán..

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2016. okt. 31., hétf. 19:04

Notice Board, az milyen? Am jól hangzik! :D

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. okt. 31., hétf. 19:10

Lényegében ez egy Vaják/Witcher 3 koppintás. Komplex és nem csak embereket kell eltenni láb alól.Hírdető tábla

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. nov. 1., kedd 9:57

USLEEP frissítve 3.0.7-re, a Heavy Armory (Nehéz Fegyverzet) 3.1-re (utóbbiban szigonyok, hosszú buzogányok, akaviri és ragada fegyverek lettek hozzáadva, valamint a két esp egyesítve lett).

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2016. nov. 1., kedd 13:03

Kull írta:Lényegében ez egy Vaják/Witcher 3 koppintás. Komplex és nem csak embereket kell eltenni láb alól.Hírdető tábla
De ez már több éve megvan nekem magyarul.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. nov. 1., kedd 13:52

raimhol írta:
Kull írta:Lényegében ez egy Vaják/Witcher 3 koppintás. Komplex és nem csak embereket kell eltenni láb alól.Hírdető tábla
De ez már több éve megvan nekem magyarul.
Te beállva jössz fórumozni? :mrgreen: :mrgreen: :D

Több éve még ez a topik sem létezett és amiről te beszélsz különben meg egy régi verzió. Mondhatni semmi köze az aktuálishoz, ami nagyon jó!

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2016. nov. 1., kedd 14:50

Ja értem, nem alapvetően ilyen gyökér vagyok! Ami nekem volt azt le is szedtem, mert kb ilyen gyűjtsd 10 almát küldiket adott, amiket amúgy is utálok.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. nov. 1., kedd 16:30

Igen ez az új, végső verzió(manny befejezte a Skyrimmal) ez már komoly! Várom én is...főleg mivel Hoth a fejvadász követőm a táblák nélkül is megszerzi nekünk azokat a melókat!

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2016. nov. 1., kedd 20:34

Egyébként közeljövőben mi az amit esetleg magyarítotok, vagy terveztek magyarítani, és milyen mód/beépülők kb? Remélem nem csak a remasteredről fog szólni minden ezek után..

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. nov. 2., szer. 15:46

Deathskull
Kérlek szépen, hogy ezt fordítsd le a Sneak Tools-hoz: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/79834/? ,szeretném beépíteni a modpakkba!
Előre is köszönöm ha tudsz időt áldozni rá!!
Ja és még egy kérdés: Az Immersive Jew. mod végül is kiváltja a két balkezes gyűrű modokat? Mert ha igen akkor csere.

Ignussen
Lehet tudni valamit a Notice B. modról, hogy hogyan áll?

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. nov. 2., szer. 20:38

Kész van, betettem a Sneak Tools mellé a patchek mappába. Elég félkész még ez a mod, nincsenek benne a szerzemények leírásaiban, hogy mennyi időközönként aktiválható, mennyivel növeli, mennyi ideig, stb. Ezt meg is írtam a Nexuson a kommentekbe.
Igen kiváltja a Balkezes gyűrűket, mert egyrészt sokkal többet tesz bele (nemcsak gyűrűket, hanem karkötőket, nyakláncokat, nyakpereceket, stb), másrészt instant cserélhetőek bal kézről jobb kézre a gyűrűk, mint a fegyverek (még a bűvöltek is), tehát nem kell legyártani a párját. Viszont azért leírom még egyszer, még nem teljes a fordítás, a 3 könyv (amiből az egyik ráadásul rímekbe van szedve, szóval időigényesebb) és a papírfecniken lévő receptek még nincsenek lefordítva. (ne rövidítsük a jewelryt jew.-nak, mert nem akarok magával ragadó zsidókat :D)

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. nov. 2., szer. 22:13

:mrgreen: :mrgreen: :D :mrgreen: :) köszi szépen!
Majd akkor óvatosan odafigyelve a Wintermist témára felteszem illetve beépítem a modpakkban dzseveleryt is :lol:

szerk.: Amúgy most néztem, jött a válasz a sneak tools ügyben..

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. nov. 2., szer. 22:43

Láttam, mindenesetre lehet, hogy Tes5Editben is meg lehet nézni a változókat, csak nem tudom mi mit jelent.

Válasz küldése