Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Gruby
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2011. dec. 11., vas. 6:55

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Gruby » 2016. jún. 19., vas. 16:26

Köszönöm a frissítést :)

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2016. jún. 20., hétf. 4:41

Alduin írta:The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition - Elérhető: október 28. :D :D :D Platform: 64 bites Windows 7 / 8.1 / 10
https://cdgalaxis.hu/PC/23080/skyrim-sp ... ition.html / Videó:
De akinek low gépe van, annak nem fog jól futni. Nekem 8 gigás memóriám van, 4 magos 1,9ghz-s processzorom, 2 db egy gigás vidikártya, szóval akinek nincs egymillió forintos gépe, az úgyis a "sima" szétmódolt skyrimnél marad. Remélem ezentúl októbertől nm csak arra a verzióra fogtok honosítani.

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2016. jún. 20., hétf. 5:20

Amúgy egy kérdés! Az elder schols VI-ot bejelentették. Esetleg csinálnátok egy új fórumszekciót neki, hogy "hírek az elder schols VI-ról", vagy valami ilyesmit? :D

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. jún. 20., hétf. 15:52

raimhol írta:
Alduin írta:The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition - Elérhető: október 28. :D :D :D Platform: 64 bites Windows 7 / 8.1 / 10
https://cdgalaxis.hu/PC/23080/skyrim-sp ... ition.html / Videó:
De akinek low gépe van, annak nem fog jól futni. Nekem 8 gigás memóriám van, 4 magos 1,9ghz-s processzorom, 2 db egy gigás vidikártya, szóval akinek nincs egymillió forintos gépe, az úgyis a "sima" szétmódolt skyrimnél marad. Remélem ezentúl októbertől nm csak arra a verzióra fogtok honosítani.
Jellemző ezekre tróger ge*ikre, játékot csinálni nem tudnak és most 6 év után átsüt a fény a fákon, ezért ájuljak el, ezért.... meg ez amúgy is a konzolosoknak van, PC már Boris és a jobb modderek réges rég fényévekkel messzebb járnak. Ostoba idiótaság ezt reklámozni, pláne itt.... de tényleg hogy jön ez ide egyáltalán :D Ide a modok fordításait lesz szíves linkelgetni vagy a hibákat jelenteni :) .... apropó popó, raimhol téged jól fenéken kéne billenteni egy kőműves kalapáccsal, utána meg arcon pattintani egy 45-ös bakancsal, hol van Vilja tesztelése :?: :mrgreen: A maradék kedvem is elvetted a fordítgatásoktól, xarsz te bele nagyba az egészbe :lol:

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2016. jún. 21., kedd 3:42

Vilja az ilyen követő nem? Na jó felteszem, ha még szükség van tesztelésre! :)

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2016. jún. 21., kedd 5:49

Levélben kérek egy linket, és holnap után már kezdem is a tesztelést. csak holnap teszek vizsgát... :D Drukkoljatok! :D

Gruby
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2011. dec. 11., vas. 6:55

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Gruby » 2016. jún. 21., kedd 9:13

Drukk Ro Dah :)

Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp » 2016. jún. 21., kedd 11:06

Kull, Raimhol
Elküldtem mindkettőtöknek az eddigi haladásom. Most kicsit pihentetni fogom a Vilja témát és egy kis szünet után újult erővel fogok újból belevágni.

Akinek még kellene tesztelés céljából, az írjon rám. És mint korábban írtam a mod szinte teljesen érthető, hiszen az összes könyv, küldetés, mellékküldetés, naplóbejegyzés és tárgy le van fordítva. "Csak" az a max 2-4000 követői megjegyzés maradt.

Még hozzátenném a tesztelőknek, hogy azt írták a fórumokban, hogy ha van egy olyan beépülő telepítve, ami ugyanazzal a funkcióval rendelkezik, mint Vilja, akkor Viljának a saját opcióját kell kiválasztani, nem pedig az adott pluginét. (Pl.:Követés vagy sátorállítás.) Különben meghibásodhat.

Kecseskecske

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kecseskecske » 2016. jún. 21., kedd 19:27

Hello,leszedtem Spollie lándzsás módját,és hiába írom be a kódot a HAJITÁS megkapásához,nem adja be. Azt írja missing parameter count,compile script not saved. Mi a teendő?

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. jún. 21., kedd 21:42

Valószínűleg lefelejtetted a végéről a mennyiséget. Elvileg ennyit kell csak beírni (idézőjel nélkül, ahol XX a mod sorszáma): "player.additem XX00F5A7 1"

Kecseskecske

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kecseskecske » 2016. jún. 21., kedd 21:45

Az lehet,köszönöm a segitséget

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen » 2016. jún. 22., szer. 16:58

Breezehome Fully Upgradable - Szellősház teljesen felbővíthető

Leírás:
- Szellősházat az alap bővítéseken túl továbbiakkal tudod felbővíteni:
Konyha - Nappali - Étkező - Padlás - Hálószoba - Gyerekszoba - Dolgozószoba - Pince bőrcserző - Pince alkímia labor
Pince bűbáj asztal - Pince munkapad és köszörűkő - Pince bútorok, további tárolók és extra fejlesztés
Testőr lakhelyének fejlesztése - További fegyvertároló és próbababák Lídia szobájában
Pince kovácsműhely - Pince Kohó - Alagsori könyvtár - Fürdőszoba - Erkély - Külső kert
És még pár meglepetés...
- Garath egy igazi jellem. Bocs, hogy néha nehezen érthetőek a levelei, de hát Garath ilyen... :)
- Mindenképpen olvasd el a mellékelt fájlt: !olvass_el.txt, és fogadd meg a leírtakat!

Szükséges kiegészítők:
nincs / Dawnguard / 3 DLC

Verzió:
v1.7.6

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID: 53867

Magyar verzió, vagy javítás esetén:
Az összes fájlt írd felül. Ha használsz SMCO-t futtasd!

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. jún. 22., szer. 21:31

A Sárkányszülött zsoldos és Az erdők hercegei beépülőkben pótoltam a CBBE támogatást (csak UNP volt).

Deathskull (out)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull (out) » 2016. jún. 25., szomb. 21:52

Lefordítottam a Született vadász 1.5-ös verzióját, ha valaki azt szeretné használni. Kitettem a G-Portálra (az előbbi két mod linkje is ott van), de odaírtam mellé, hogy inkompatibilis a régi Fagyhalállal.

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2016. jún. 26., vas. 0:52

Ez van amivel még nem kompatibilis?

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. jún. 26., vas. 8:16

Nem tudom, ezt is csak azért írtam, mert Kull írta, hogy nem megy vele (gondolom azért, mert nincs hozzá kompatibilitási fájl). Az újhoz már nem kell, mert úgy írták meg mindkettőt (CACO-val ugyanez a helyzet).

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. jún. 26., vas. 14:03

Elkészült minden idők egyik legjobban kivitelezett harci módosítója(ha nem a legjobb) az Ordinator készítője által, Kockázatos küzdelem(Wildcat Combat) névre hallgat. Elkezdtem az új Erély(Vigor) moddal együtt, mert nagyon jónak tűnik. Az igazi élmények megtapasztalása érdekében érdemes együtt használni őket. A Revenge of the Enemies moddal is kompatibilis(még nem tudtam nekiállni), mert ott saját viselkedést, tulajdonságokat, adottságokat, képességeket stb. kapnak a plugin adta ellenfelek.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. jún. 26., vas. 19:47

Nemsokára kész vagyok, ezt már igyekszem feltolni a portálra bár még belépni se volt időm.

Amúgy állat, több mint azt gondoltam, teljes helyi sebesülés rendszer, agy, koponya, szív, különböző láb(elülső stb) ezen belül több tájék az állatoknál csak úgymint a kéz és a testrészek, a sárkányt(is) le lehet kényszeríteni a földre ha szárnyát lövöd stb. Aztán a harci módosítók magjáról, a küzdőstílusokról pl. parryngolás vagy aggresszív támadás ha pajzsal stabilan védekezel, fegyvertörés stb. még szó sem esett,(ezek igazi rpg harci elemek) szóval jah... :) asszem jó anyag. Amúgy is az elavult Loc. damage mod pótlásra várt.

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2016. jún. 26., vas. 20:04

És ezt bonyolult feltenni, vagy nexus mod manger és cső? Van valami ami bekavarhat, pl perkus maximus, vagy bármi mód/beépülő? Lehet feltenném.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. jún. 26., vas. 20:18

Nem, ilyenek nem de ha van fenn más harci módosító az igen, pl.: Duel - Combat Realism, Deadly Combat, Ultimate Combat, Action Combat, Combat Evolved(ezzel még ok de felesleges illetve borulhat az egyensúly) stb.

Amúgy marhára érdekelne, hogy hogy a t*kömbe csinálja meg a sebesülések területi-helyi alkalmazását a gerinc, agy, szív, koponya stb. esetén, mert csak úgy tudom elképzelni mint egy igazi szerepjáték esetében, forog-pörög-gurul a dobókocka és a kapott eredmény össze van vetve a karakterek különböző értékeivel. Mindenesetre amit a fordítás során látok az állat(rpg szempontból).
Megjegyzem az Ultimate Combat az tudja a fejlővést és a Vigor pediglen tud minden test sebesülést, amit ugye el is kell látni de azért ennyire nem aprólékosan (értsd koponya-agy, gerinc-bordák-váll stb).

Az biztos, hogy ez is megy befelé a modpackba, szeretem ha nem csak a játékos szív a kalandmester keze által. :lol:

Ja és nem bonyolult feltenni 1-1 esp és bsa aztán annyi, szerencsére scripteket sem kell fordítani. ;) Igaz láttam 5-6 fordítható szót, úgymint fejlövés vagy pusztítás de szerintem nem kell hozzányulni.

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2016. jún. 26., vas. 21:16

Egyszer betettem a játékomba egy ilyen területi sebzéses módot, és eléggé szétroncsolta a játékot, azért félek ilyesmit feltenni! :D

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. jún. 26., vas. 22:04

Ez nem helyi sebzés, csak szimulálja. Ha 50/35/20% alá (alapértelmezetten, de lehet módosítani) esik az egészséged, véletlenszerűen kapsz egy sérülést a listából (valamint függ az áldozat fajától, de azt nem írja, hogyan).

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. jún. 26., vas. 22:42

Aha, akkor korrekt, bár nyilván nem akkor sérül meg majd a koponya ha lábon lövök valakit, hisz az baromi illúzió romboló lenne a szerzőtől, legalább is távolsági támadás esetén. Meg aztán már az Ultimate Combat is pontosan érzékeli a fej találatot és az nem mai darab, szóval azért biztos van némi helyi paradontax 8-)

Amúgy itt aztán baromi sok mindentől függ sok minden :) nem csak épp az aktuális egészségtől. Viszont ha jól értem egy full hp reg mindent orvosol de azért még ez se ennyire egyszerű. Ezért tartom a legnagyobbra az Erély modot de e kettő együtt fog igazán ütni ;)

Ja és több funkció egy az egyben Vigor koppintás, tehát ha nem is sokat de legalább két lehetőséget az egyik modban ki kell lőni.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. jún. 26., vas. 23:48

Kész, kivéve a MKM-t, a szerző ua., mint az Apokalipszisé (Enai) és már miért is lehetne lefordítani fordítóprogrammal. De megtudom csinálni a TES5Edittel, holnap.

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. jún. 27., hétf. 7:19

Írta a kompatibilitások közt, hogy ki kell kapcsolni a sérülés/megtántorodás mechanikákat valamelyikben. A Vigorból meg legalább 5.1-nek kell lennie.
Egyébként amire gondoltál, az Parodontax (ami a görög periodontitis-ből ered, már ha erre akartál utalni 8-)).

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. jún. 27., hétf. 12:09

Jah.... a baseball ütőre gondoltam, ami helyi érzéstelenítés, gondos ápolás fogkrém helyett :) Jó mindegy, elkészültem a fordítás sikeres és szép csak most látom, hogy 4 :!: verziót ugrott egy éjcaka alatt a mod. :shock:

Nos nem baj, had pörögjön csak kissé körülményes lesz a felfrissítés, mivel az annyira nem kevés szöveget tartalmazó MKM-t mindig újból a TES5Edittel kell újrafordítanom. Kiírom a szövegeket és bemásolom, végülis nem nagy ügy, estére ígérem a legfrissebb Erély(VIGOR) moddal együtt, ami szintén ugrott egyet tegnap.

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. jún. 28., kedd 14:38

Sneak Tools - A lopakodás eszközei:

A beépülő célja, hogy új eszközök (kötél/tüzes/olajos/vizes nyíl/lövedék, maszkok) és funkciók (torokelvágás, alvó megölése, kiütés) és hozzáadásával segítse, fejlessze a settenkedést.

Új funkciók:
Torokelvágás:
A célpont mögött settenkedve előkészített tőrrel vagy egykezes karddal megpróbálhatod elvágni a torkát. Függ a célpont és a közted lévő szintkülönbségtől, a settenkedés és az egykezes fegyverforgatás képzettségedtől, a célpont éberségétől, harci állapotától, illetve visel-e sisakot, és ha igen, milyet.

Kiütés:
A célpont mögött settenkedve felemelt ököllel vagy egykezes buzogánnyal kiütheted, aki eszméletlenül fog összeesni. Az eszméletlen áldozatot nem lehet elvonszolni, mint a holttestet, csak arrébb lökdösni. 10 valós perc után (20-as időskálával ez 200 játékbeli perc~3,5 óra) fel fog kelni. Ez idő alatt ha észreveszik a testet, elkezdenek keresgélni. Ha a közelében meglátnak felemelt ököllel vagy fegyverrel, téged gyanúsítanak meg.

Alvó megölése:
Az alvó célpontot aktiválva bármely fegyverrel (de nem ököllel) kizsebelheted vagy megölheted (attól függ, hogy settenkedsz-e vagy sem), így három gyors erős támadással sújt le rá.

Az MKM-ben ennél a háromnál be lehet állítani, hogy az aktiválásnál felugorjon-e egy megerősítő, illetve választó (zsebmetszés vagy torokelvágás, alvó megölése, kiütés) ablak.

Személyazonosság elrejtő maszkok
Alapesetben csak egy kámzsát ad hozzá a játék, Sneak Tools Vanilla Hoods/Masks.esp pedig az eredeti játék kámzsáit és sárkánymaszkjait módosítja, amelyeket felvéve elrejtheted a személyazonosságod. Ha nem veszik észre, hogy felvetted, a vérdíjak erre a maszkra gyűlnek össze, nem adódnak hozzá az eredetihez. Ha észreveszik hogy felvetted (harc közben vannak, vagy lopakodsz), akkor egyrészt tudni fogják, ki vagy igazából, illetve a maszkkal gyűjtött vérdíj hozzáadódik az eredetihez. Ugyanez érvényes a levételre is.
Ha 24 óráig (vagy 48 óráig, ha már látták rajtad a maszkot) nincs rajtad a maszk, a vele összegyűjtött vérdíj nullázódik.
Amíg a maszk rajtad van, az emberek nem állnak szóba veled (kivéve az őrök, követők, testőrök, a Tolvaj Céh és a Sötét testvériség tagjai). Ezalatt az emberek (és az őrök is) messzebbről észrevesznek, ha pedig még fegyvert is elővettél, folyamatosan rád néznek, még hátrafelé is tekintgetnek, ha elmennek melletted.

Nyilak/lövedékek:
A tüzes nyilakkal bármit fel lehet gyújtani, a vizes nyilakkal pedig a kisebb tüzeket eloltani. A tábortüzeket, gyertyákat, fali fáklyákat el lehet oltani és újra meggyújtani. Ha a Claralux 2A vagy újabb fent van, minden tüzet el lehet oltani, (kivétel az óriások tábortüze) és meggyújtani.
A zajkeltő nyilak odavonzzák az NJK-kat, az olajos nyilak olajtócsáit meg lehet gyújtani.
A kötélnyilakkal kilőve a becsapódás helyéről kötelet ereszt le, amin fel lehet mászni. A kötelet aktiválgatva felmászik vagy lemászik rajta elmászik (ha felnézel) vagy lemászik (ha lefele nézel) rajta (közben első személy nézetbe kényszeríti a kamerát és elteszi a fegyvered). Nem szabad mozogni vagy ugrani, mert leesel róla Ha leugrasz róla, háromszor akkorát tudsz ugrani, akár egy másik, közeli kötélre is. Ezek a kötelek 48 játékbeli óra után törlődnek, ha nem vagy a közelben.

Letöltés:
Magyar (teljes)
Külön mappában mellékelve a Fegyver és páncél javítások és a Ruhák és egyéb tárgyak javítása patch fájl (ki kell cserélni az esp-t)
NexusID: 19447

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. jún. 28., kedd 23:57

Közben sikerült elkészülnöm a honosításokkal de gondoltam előbb én magam kipróbálom, hogy mit tud és nem a kommersz leírást teszem majd csak közzé, nos:

Aztat tudom mondani, hogy ez a derék ember tud valamit, amit a többség nem. Két részre kell bontani a szerző művét.

1. Mesterséges intelligencia: Abban teljesen biztos vagyok, hogy nem hasonlít a többi ilyen harc, illetve harci AI módosítóra. Ezt ki kell próbálni, mert akkor érthető meg a tartalom ha mindenki maga tapasztalja meg, a jól megszokott kis játéka és ez a mod adta különbséget. Én az összes létező ilyen modot kipróbáltam már, keresztbe-hosszába sokáig is használva, szóval van némi fogalmam a működésükről.
Amire számítani lehet, hogy a különféle ellenfelek de magán pl.egy bandita frakción belül és ezen belül a támadók létszáma, felszerelése, képzettsége ill. adottsága és szintjei közti különbség is meghatározza ott, akkor a viselkedésüket. Eddig soha nem tapasztalt óvatossággal közelítenek meg, cserélgetik a pozíciójukat, az utolsó előtti pillanatban még visszamegy a társa mögé és hagyja, hogy inkább ő ütközzön meg veled. Nem rángatóznak, nem kapkodnak, mint az őrültek hanem kivárnak, hogy kezdeményezel e ha nem, akkor bepróbálkoznak akár elterelő csapásokkal vagy kitérnek és mögédkerülnek. Hihetetlen szokatlan ez az unagresszívitás és még is, ennek ellenére ha valamiért előnytelen helyzetbe kerülsz, megsebesülsz vagy valami történik, elfogy a lőszered, jobb a fegyvere az ellenfélnek akkor határozottan rádtapadnak.
Az állatok, mondjuk az ordas farkasok komák nem fognak élből rádrontani, inkább először figyelmeztetnek, somfordálnak erre-arra aztán ha megtámadnak, akkor egyszer csak ott vannak körülötted és neked annyi. Találkoztam még rohadék sivítókkal is, na az megint egy külön mise..
Hozzáteszem, én külön egy másik moddal módosítottam a viselkedést úgy, hogy a játékos és mindenki más is megszakíthatja a támadását bármelyik pillanatban, a csapások, vágások bármelyik fázisában átváltva blokkolásra vagy kitérésre vagy akármire és ezt mocskosul jól alkalmazzák. Realisztikusan és nem rángatózva össze-vissza mint a hülye gyerek. :D
Szóval szerintem ez a mod messze elviszi a pálmát, biztos vagyok benne, hogy hamarosan nagyon népszerű lesz. :)

2. Megtántorodás/Megsebesülés és a mechanikai megvalósítás, működés élesben: Ezt most nagyon rövidre fogva azt mondhatom, hogy az eddigi legéletszagúbb, aprólékosan kidolgozott, többfázisban működő rendszer, amit eddig létrehoztak és végül egy lényeges dolog: kiemelkedően érzed az egyensúlyt a küzdelemben!
Van ez akkor ha nem használsz semmilyen más módosítót, ami ezzel kapcsolatos még a Combat Evolved-et sem!
Az Erély mod, az egy kivétel, mert a készítők kis túlzással élve összedolgoztak, én végig ezzel, tehát a Vigor-al együtt játszottam.
Majd részletesen leírom, hogy melyik modnál mit és hogyan érdemes beállítani.

A sérülésekről hírt adó figyelmeztető üzeneteket újból át kell fordítanom, mert kissé száraz lett mármint az eredeti, nyilván azért, hogy ne keveredjen az Erély mod sebesülések üzeneteivel és én is kissé szűkre vettem a dolgokat. Szóval holnap..

UI.: Csak még annyit a szerzőről, az még renben van, hogy ilyen dolgokat képes megvalósítani, működteteni, profi és van hozzáértése meg tehetsége ez okés. Na de ezt először el kell képzelni, ki is kell gondolni és ez a szivar igencsak nincsen híján a fantáziának, amit az Ordinator kapcsán már bebizonyított.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. jún. 29., szer. 20:44

Erély - Küzdelem és sebesülések-72180-5-3-ra frissítve.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. jún. 29., szer. 22:33

Wildcat - Combat of Skyrim - Kockázatos küzdelem honosítás

Jellemzők:

-hatásosabb harci intelligencia az ellenfeleknek: viselkedés és küzdőstílusok
-a küzdőfelek megsebesülhetnek a harcban, amik az életerő teljes visszatöltésével gyógyíthatóak
-életszagúbb küzdelmek a többfázisú megtántorodásnak és sérüléseknek köszönhetően
-fokozottan halált okozó képességek teljesen átszabott sebzés/sebződés rendszer
-megjegyzés: érdemes az Erély(Vigor) beépülővel együtt használni a maximális hatás eléréséhez a valószerűség szintjén

-MKM is van de SkyUI nélkül is működik és ha már van, érdemes mindkét fél megsebesülési esélyeit egyenlő mértékűre állítani, mert az alapértelmezett NJK:50% míg a Játékos: 25%

Az Erély mod használata esetén, kapcsold ki a következőket, hogy elkerüld a hatások halmozódását felborítva ezáltal az egyensúlyt:

1.-Az erőnlét és fáradás alatt, állítsd nullára az erőnlét elszívása mérlegelést
2.-Ugyan ott kapcsold ki a kimerülést
3.-A küzdelem alatt kapcsold ki az időzített blokkolást
4.-Ugyan itt kapcsold ki a mozgás, helyezkedés és sebzés jellemzőt
5.-A sebesülések alatt kapcsold be az elvérzést
Vigor.png

-Amennyiben használod az ASIS modot, akkor tedd ezt a modot a blokkolólistára!

Egyszerre több harci módosítót ne használj soha!

Letöltés:
-magyar
-Nexus: 76529

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. jún. 30., csüt. 13:36

Ordinator frissítve 7.45-re, mellékeltem hozzá a szerzemény listát.

Avatar
602
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2016. jún. 30., csüt. 20:17

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: 602 » 2016. jún. 30., csüt. 20:22

Ha magyarítottam egy modot akkor azt hol küldhetem be?



Ha csak ezen a fórumon lenne rá lehetőség akkor nem kéne egy kicsit rendezettebb gyűjtőhelyet találni ezeknek a modoknak mert eléggé nehéz itt keresgélni.
Most is csináltam házilag egy modnak magyar feliratot erre nézem hogy itt is megvan csak eleinte nem találtam amikor kerestem.

Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp » 2016. jún. 30., csüt. 22:25

602 írta:Ha magyarítottam egy modot akkor azt hol küldhetem be?



Ha csak ezen a fórumon lenne rá lehetőség akkor nem kéne egy kicsit rendezettebb gyűjtőhelyet találni ezeknek a modoknak mert eléggé nehéz itt keresgélni.
Most is csináltam házilag egy modnak magyar feliratot erre nézem hogy itt is megvan csak eleinte nem találtam amikor kerestem.
Szia!
Már csináltunk pont emiatt egy Gportálos oldalt, hogy könnyebb legyen a keresgélés.
Nyugodtan rakd ki ide kommentben és mi meg kirakjuk az új oldalra a fordításod, feltüntetve a felhasználónevedet is mellette.

A modleírásnál ne felejtsd el az alap dolgokat:
Cím-lehetőleg magyarra fordítsd le azt is
Tartalom: hogy mit nyújt
Követelmények: kell-e más mod, skse, vagy valamelyik dlc a működéshez
Megjegyzést, ha van
Végül a letöltés: lehetőleg google drive vagy mega és tüntesd fel az eredeti oldalt is.

A gportálos oldal címe: http://smhk.gportal.hu/
Előre is köszi a fordítást.

Avatar
602
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2016. jún. 30., csüt. 20:17

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: 602 » 2016. júl. 1., pén. 0:11

- Lemagyarítottam a "Simply knock" mod-ot.
- Igen, utána én is rájöttem hogy már készült hozzá magyarítás de ha már fáradtam vele gondolom beküldöm.
- Egyébként 602 vagyok, ezen a néven fogtok engem itt ismerni, még sok modot tervezek lefordítani úgyhogy remélem értékes tagja leszek ennek a közösségnek :v.

- Nade akkor itt a modhoz szükséges infó és a letöltő link:

- Téged is idegesít hogy pár perccel később érsz oda Belethor boltjához és már nem tudsz bemenni hanem csak "betörni"? Vagy egy skyriben élő barátodat látogatnád meg éjszaka de hozzá is csak betörni tudsz?
Ez a mod pont ezen segít, nem kell betörni, és ezzel felfordulást okozni, Csak Simán kopogj.

- Ezek a modok szükségesek ahhoz hogy a "Simply Knock" mod fusson: SkyUI
SKSE 1.7.3

- Telepítés: Csak simán letöltöd az aláb meagdott linkről és NMM-el felrakod ha minden szükséges mod megvan hozzá (lásd fennebb), a linkről letöltött fájl mindent tartalmaz.

- Letöltőlink: https://mega.nz/#!RM5SnQBI!wOr7zDPvIeR6 ... 5HXA0SUDSo

- Mod: Simply Knock - Csak Simán Kopogj
- Mod készítője: Chesko
- Fordította: 602 (én :p)
- Nexus link: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/73236/?
(ha valamit kihagytam az infók közül akkor szóljatok)

UI: Ha a fordítással gondok adódnak azt jelezzétek itt, valamint küldjetek egy e-mailt erre a címre: mackoka3@gmail.com

Következő Mod amit lefordítok az a "Darkend" avagy "Sötétvég" lesz, az egy kicsit nagyobb munka de ha minden jól megy a hét végére meglesz (Közben nézem hogy a G-portálon már fent van... >_>, úgyhogy nem fogom már ide beküldeni), ha meg esetleg valamiben segítség kéne (nagyobb mod fordítása amihez több ember kellhet) akkor a fent említet email címen találtok meg vagy ezen a fórumon. Vagy ha csak simán szeretnétek egy moddal magyarul játszani akkor soroljátok fel őket nyugodtan és amint tudom megcsinálom a magyarításukat.
- Üdv, 602 :v

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. júl. 1., pén. 7:04

Ennek a fórumnak a kezdő oldalán össze is vannak már gyűjtve (szóval előbb ott keresgélj hogy le van-e már fordítva), onnan pakolgatjuk fel G-Portálra (nemsokára az is kész lesz, még 75 mod hiányzik).

Avatar
602
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2016. jún. 30., csüt. 20:17

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: 602 » 2016. júl. 1., pén. 14:05

Értem... csak itt a kezdő oldalon a "Darkend" modot nem találtam meg és belekezdtem a fordításba (ami majdnem kész is lett...) csak utólag láttam a G-Portálon.

De ez esetben nem is töltöm fel a Darkend magyarítását (sok értelme nem lenne hisz már van hozzá magyarítás). Lenne valami amiben segíthetnék? Nagyobb modok amik még nincsenek magyarítva?

Dante73
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2016. máj. 16., hétf. 8:52

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Dante73 » 2016. júl. 1., pén. 15:13

Létezik a The journey pack, ha jól tudom. Szerintem, annak a magyarítása (amennyiben lehetséges egyáltalán) sokakat érdekelne...

Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp » 2016. júl. 1., pén. 16:26

Dante73
Jó vicc volt. :D Ha az egész morrohunt állítanád rá, velünk hobbifordítókkal együtt, akkor sem készülne el 2-3 évnél hamarabb, de lehet keveset is mondtam.
Főleg a nagyobb modok miatt, mint az interesting npcs, ami felér 2-3 dlc-vel szövegmennyiségben.

602
Gratulálok életed első skyrim beépülőjének lefordításához. :)
Ha szeretnél olyan modokat lefordítani, amikre tényleg szükség van, akkor a következőket ajánlom:
- Frostfall: a régebbit lefordítottam, de az új 3.xx-es verzióknál teljesen újraírták a szövegeket, így nem lehet közvetlenül felfrissíteni a régi szövegből, tehát újra le kell fordítani.
- Campfire: a Frostfall egyik követelménye. Ha jól emlékszem, akkor kevesebb szöveget tartalmaz a Frostfall-nál.
- Esetleg Inigo: Ez egyike a legkidolgozottabb követőknek (egy Khajiit). Hatalmas szövegmennyisége van (olyan 7-8000 bejegyzés) és nehéz a fordítása, mert folyton rímekben beszél, amit ugyebár nem könnyű átültetni magyarra :)

Ezeket nem kötelezőként írtam, csak ha van kedved. Mert nem lenne értelme olyan beépülőket lefordítani, amik vagy már le vannak vagy van jobb alternatívájuk. (Vagy bugosak és a kutya sem használná.)
A Darkend az új területeknél volt és CTRL+F-el tudsz keresni az oldalon. (Én így szoktam.)

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. júl. 1., pén. 17:34

Én a Bloodmoon Rising-gal szemezek, a Holdfény történetek képességfa kiegészítése. A vámpíroknak már van ilyen lefordítva, de a farkasembereknek még nincs. Jó lenne, ha le lenne fordítva (én jelenleg a Magávalragadó ékszereken dolgozok).

Avatar
602
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2016. jún. 30., csüt. 20:17

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: 602 » 2016. júl. 1., pén. 18:20

A CTRL-F-es keresést tudom.

Akkor neki látok az Inigo fordításának! Hol tudnám jelezni hogy hol tartok?

Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp » 2016. júl. 1., pén. 18:37

Vagy itt vagy ha a többiek (Deathskull, Kull és Ignussen) beleegyeznek, akkor az új oldalon kapsz admin jogot, rakok ki neked is egy folyamatjelzőt és ott.

Avatar
602
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2016. jún. 30., csüt. 20:17

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: 602 » 2016. júl. 1., pén. 18:39

Yay ^^

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. júl. 1., pén. 18:49

Dante73 írta:Létezik a The journey pack, ha jól tudom. Szerintem, annak a magyarítása (amennyiben lehetséges egyáltalán) sokakat érdekelne...
Mit akarsz ezzel, tele van elavult roncsokkal szerintem a kutyát nem érdekli :D

602 írta:A CTRL-F-es keresést tudom.

Akkor neki látok az Inigo fordításának! Hol tudnám jelezni hogy hol tartok?
Csak szólj ha kész ;) :D :D

Avatar
602
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2016. jún. 30., csüt. 20:17

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: 602 » 2016. júl. 1., pén. 18:51

Szólok de ez nem két napos munka és nem akarnám hogy azt higyjék az emberek hogy halott a projekt :p.

Avatar
602
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2016. jún. 30., csüt. 20:17

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: 602 » 2016. júl. 1., pén. 18:57

Kép

Már elkezdtem a munkát jelzem ha haladok. 8-)

Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp » 2016. júl. 1., pén. 19:17

Remélem sikerrel jársz! :D

A TesVTranslatorhoz:
Négyünk közül csak én szoktam használni esp fájlhoz, a többiek az esp-esm translatort, ami jobb, ezért ki kell egészítenem annyival, hogy vigyázz az ékezetekre, mert könnyen szétmennek újbóli betöltésnél (2 módszer van a kivédésére):
- Deathskull által ajánlott: Létrehozol egy új billentyűkiosztást és az "ő" "Ő" "ű" "Ű" kiosztását megváltoztatod, már nem tudom melyik karakterre.
Talán ezekre (legalábbis mkm-nél):
§ = Ű
¶ = Ő
¤ = ű
÷ = ő

-Ahogy én szoktam: 1 eredeti angol esp fájl és 3 biztonsági mentés (részben magyarokról, amiket mindig felülírsz az újakkal):
- Nekiállsz az eredeti angolnak és fordítod, elmented.
- Következő alkalommal mikor megint fordítani akarsz felülírod az egyik biztonsági mentést a 2 régebbi közül az angollal, majd ráküldöd az összehasonlítást a részleges magyarból és folytathatod is a fordítást. Ennél a módszernél nem kell billentyűkiosztást állítgatni, csak a fordítás előkészítése macerásabb mindig, amikor folytatni akarod a félbehagyott fordítást.

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. júl. 1., pén. 20:17

MKM-nél azok a karakterek mindig jók, de legtöbbször a õ/û is megfelel. Egyéb szöveg fordításához meg csak az utóbbiak jók, ehhez készítettem magamnak egy billentyűzet kiosztást (innen letöltheted), csak át kell váltani a tálcán a nyelvi eszköztáron.
Amit linkeltél képet, az alapján azt mondom, a vessző hibákra nagyon ügyelj (ötöt találtam csak ebben a bekezdésben).

Avatar
602
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2016. jún. 30., csüt. 20:17

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: 602 » 2016. júl. 1., pén. 22:05

- Vessző hibák - Tudom, többször is átnézem mielőtt elmentem és a vesszőket sokszor útólag teszem ki.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. júl. 1., pén. 22:12

Egy ilyen böhöm nagy, illetve sok szöveget tartalmazó modot jobb lenne ha valaki folyamatosan lektorálná, mondjuk ez is hülyeség hisz senkinek nincs erre ideje :D
Rajtam kívül itt nincsenek teszterek, sem pedig visszajezések, egy-két "kössz te marha" hálát rebegést leszámítva, lehet mert hibátlanok :) 3-4 éve még nyilván jóval nagyobb lenne az érdeklődés de ilyen A Vaják III remekművek mellett kissé alábbhagyott a figyelem. :ugeek:

Inigo az a mod, amit soha az életben nem vállalnék el, mert megmondom őszintén én jelenleg irodalmilag(magyar irodalomból) alulművelt vagyok és ez a legnagyobb baj, a sekélyes angolom az még hagyján van. :) Nem tudom, hogy mikor lesz időm vissza-művelődni, de jó is volt rég, sokat olvasott embernek lenni.

A világért se akarnálak lebeszélni de ha valamelyik mod magas szintű magyar nyelv és irodalom meg jó angol tudást igényel, akkor az ez. De netán még ezek birtokában is, ez nagyon sok szöveg szerintem. Talán az új Fagyhalál és a Tábortűz modok kevésbé költőiek :| de sok munka mindegyik. Gondolom több, mint jó lehet az angolod, hogy így belevágsz csak úgy szólni akartam én is valamit :)

:idea: U.I.: Ezeket - § = Ű ¶ = Ő ¤ = ű ÷ = ő - soha ne használd MKM-ben, mert a Fagyhalál és a Vadásznak született is ezért hibás(kódok vannak betűk helyett).

Csak kíváncsiságból kérdezem mi ez a 602, mert nekem a Levis ugrott be amikor megláttam?

Helyreigazítás: A magas szintű magyar nyelv és irodalom tudás fogalmát, azt az átlagos, normális (legalább magyar órákon nem az orrát túrva takonygolyókat kent a pad alá) műveltségre értettem! Csak jelenleg éppen emberevő kannibálokkal és hörgő bennszülöttekkel is dolgozok, aztán ez bezavart a képbe :mrgreen:

Avatar
602
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2016. jún. 30., csüt. 20:17

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: 602 » 2016. júl. 2., szomb. 14:17

Külföldön éltem egy jó ideig, tehát az angolom több mint elég ehhez a modhoz. A magyar tudásom nem az igazi, de szinonímaszótárat használok hogy színesebbé tegyem a fordításaimat, ez lehet hogy kicsit csalás, de általában jó a végkifejlet. Nekem a magyarral van problémám nem az angollal >_<.

Már sok szöveget fordítottam le pusztán hobbiból, meg hát suliban is még anno volt lehetőségem az anyanyelvemet tanulni és ott kellett fordítsak külömböző szövegeket.

Igen persze, nekiállhatnék a Fagyhalálnak is, de azt ti is meg tudjátok oldani (nem sértésből, de említetted hogy az angolod nincs a toppon) és mint mondtad ennek nem ugranátok neki. Nekem megvan rá a szabadidőm és a kedvem is hogy megcsináljam az Inigot, valamint szeretem a kihívást és angolul is tudok :p.

Ami meg a nevemet illeti... az egy hosszú történet :).

Válasz küldése