Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 11., szer. 20:07

Nem semmi ilyen nincs, nem dokumentál semmit. Úgy van megírva a script, hogy simán csak mellépattintja és kész. Véletlenszerűen, a beállítások függvényében adja be a tárgyakat. A Magávalragadó őrjáratok és teremtmények modok(Hajnalőr őrjárat) csapatai összecsaptak egy raj OBIS banditával meg élőhalottal, a csata végén pedig mindenkit kirámoltak, csak lestem.
OFF/ Az Erély(Vigor) különleges támadására illetve az egyikre csak tegnap jöttem rá, ha legalább 1.5 m magasról ráveted magad az ellenségeidre, akkor megborítod őket, egy szikláról, lesből 3 banditát döntöttem fel egyszerre és feltápászkodni már csak az egyiknek volt ideje. :D

Deathskull, amúgy egyáltalán nem lesz rossz csak pont egy hülye példát írtam le fentebb.

szerk.: Plusz még azért is jó ez a beépülő, mert ezeket a cuccokat olykor nehéz megtalálni, mármint most nem a problémásokra gondolok, hanem az egyéb modokból beadottakra. Aztán így a küzdelmek is izgalmasak, hisz az njk-ek jól használják a cuccaikat, több a jutalom, izgalmasabb az egész játék, a valószerűségről meg ne is beszéljünk (már aki bekapcsolja). Épp tegnap, egy az úton kolbászoló medvébe és a bocsaiba tört bele a bárdom, egy banditatáborhoz közeledve. S a küldönc még pont időben érkezett, a megerősített, fejlesztett cuccaimmal ;)

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 12., csüt. 0:42

Jól van, rossz lett az egész :lol: Úgy látszik az isoku modok nem szeretik a magyar nyelvet(pedig ezek nem is script üzenetek és azt hittem hogy..), majd holnap megcsinálom mert agyrohasztó lesz kétszer 200 scriptet hiba nélkül átszerkeszteni :)

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. máj. 12., csüt. 16:09

Immersive Citizens - AI Overhaul frissítve 0.2.8-ra.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 12., csüt. 21:30

Prttp
Úgy néztem, hogy rosszak az új Fajmenü ékezetek(Ő, Ű, ő, ű) a trans. fájlban, ugyan ki nem próbáltam de szerintem hibás lesz ingame. Egyébként fontos a frissítés, úgy kellett mint egy falat kenyér. Danke!
Deathskull
Szintén köszi, volt egy két hiba, most már jó.

Továbbá a 'racemenuplugin_english.txt' az angol maradt, bár ez picike de lemaradt.
► Show Spoiler

Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp » 2016. máj. 13., pén. 14:28

Kull
Köszi, javítottam. Az a racemenuplugin_english meg jól elrejtőzött. :D

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 13., pén. 18:39

Zsákmányolás és Elhasználódás frissítve. 4x csináltam újra, mire jó lett :) Végül egy kis "csavarral" oldottam meg, kötőjelet tettem a scriptek elé és így jónak mondható. Az első tárgy, amit találtam a Hétköznapi viseletek mod(Common C.) egyik mellvértje volt, egy Vak banditánál. Azon felül, hogy hasznosak és értékesek ezek a tárgyak, jól jön a bűvölés tudományának megismerésében is. Apropó, egy tárgyra lehet többféle bűvölést is tenni, később, magasabb szinten?

Ja, belefutottam egy olyan Apokalipszis tekercsbe, hogy dobtam egy hátast tőle. Igaz, egy volt csak belőle de viszont a banditatáborban mindenki elhullott, kezek, lábak, fejek, torzók hevertek mindenütt szerte szét :D :D :D

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. máj. 13., pén. 21:08

Belenéztem a fordításba, az ESP-ESM be sem olvassa a scripteket, a TESVTranslatorban meg fekete rombuszban kérdőjelek jelennek meg az ékezetes betűk helyén. A játékban ez jól fog megjelenni?

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 13., pén. 21:18

Deathskull írta:Belenéztem a fordításba, az ESP-ESM be sem olvassa a scripteket, a TESVTranslatorban meg fekete rombuszban kérdőjelek jelennek meg az ékezetes betűk helyén. A játékban ez jól fog megjelenni?
Igen uram! :)

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 15., vas. 17:18

XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz-68000-3-86-ra frissítve.
Version 3.86
(2016-05-13)
- Script bugfixes

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. máj. 15., vas. 19:24

Esetleg az Apokalipszist, illetve a kiegészítőjét tudnád frissíteni? 8.22 illetve 2.01 a legújabb verziója (8.13 ill 2.0 van lefordítva, nem tudom, hogy működik-e a régebbivel az Ordinator patch)

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 15., vas. 20:14

Deathskull
A Magávalragadó teremtményeknél valamit nem értek: az újból több dolog(mappa) is hiányzik, meshes, sound, textures, akkor ezek már nincsenek benne az eredeti bsa fájlban :?: Mert ez furi, eléggé :roll:

Az Apokalipszis jól működik az Ordinatorral(a patch tartalma nem érintett), nekem egyáltalán nem tetszik a frissített verzió, mert szerintem feleslegesen le lett gyengítve, pár varázslat megszűnt, ugyan ennyi meg hozzá lett adva, néhány pedig át lett nevezve. A kiegészítőjét pedig soha nem is használtam. A mostani honosított az stabil de észben tartom és ha időm engedi(beiktatom), akkor felfrissítem (a kieg. is.)

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. máj. 15., vas. 20:24

Nem is voltak benne eddig sem, csak a magyarítást töltöttem fel, kell az eredeti is (valamiért ez nem lett kiírva a főoldalra), mivel az túl sok volt nekem feltölteni.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 15., vas. 20:33

Jah..hoppá, így érthető köszi!
Egy kis off de ide írom, mert neked szól: Az előbb véletlenül rájöttem, hogy ha a kútnál a kutat aktiválod a CACO vizeskancsóját kapod meg ha pedig szorosan mellette a kútkáváján a vödröt, akkor pedig a kellNekem lehetőségei jönnek elő és mind ezt úgy, hogy nem kell semmit állítgatni, tehát ez az alapértelmezett. Másképpen szólva, teljes a kompatibilitás :lol: Megtévesztő a dolog, mert ugyanaz az aktiválási szöveg..

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. máj. 15., vas. 21:01

Attól függetlenül a vizeskancsó nem szomjoltó, maradok a kellNekem tömlőjénél.

Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp » 2016. máj. 16., hétf. 22:44

Üdv!
Deathskull
Köszi a korrigálást, javítottam a Magávalragadó teremtmények leírását.

Más:
Viljával haladok. Nagyjából egy kis helyzetjelentés (ezek csak becsült értékek és lektorálatlanok, akit érdekel :lol: ):
  • strings - 3880/3880 bejegyzés lefordítva 100% - Tartalma: játékos szövegei, tárgyak nevei (páncél, fegyver stb.), varázslatok nevei és leírása, küldetések megnevezése, könyvcímek, konfigurációs menü opció
  • dlstrings - 556/400 bejegyzés körül 70-80% - Tartalma: küldetések leírása, könyvek tartalma, konfigurációs menü részletes szövegei (ezzel még szívni fogok a hosszú bejegyzések miatt)
  • ilstrings - 9627/3-4000 bejegyzés körül 30% - Tartalma: NJK-k szövegei (ezekből le van fordítva az összes közvetlenül a játékos szövegére adott válasz)
Remélem a felét már elértem. :D

Néhány kép a teljesség igénye nélkül (csak egy két topik rész és párbeszéd + az NPC Visual Transfer működés közben 8-) és ne számítsatok grafikára, mert nincs erős gépem :D ):
► Show Spoiler
Végül: Raimhol készülj, mert hamarosan tesztelheted a félkész magyarítást, ha még nem tűntél el az arénában :lol: . A feladatod az lesz, hogy kifotózod vagy leírod a hibás részt, én meg kijavítom. Majd írj!

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2016. máj. 17., kedd 11:55

Prttp írta:Üdv!
Deathskull
Köszi a korrigálást, javítottam a Magávalragadó teremtmények leírását.

Más:
Viljával haladok. Nagyjából egy kis helyzetjelentés (ezek csak becsült értékek és lektorálatlanok, akit érdekel :lol: ):
  • strings - 3880/3880 bejegyzés lefordítva 100% - Tartalma: játékos szövegei, tárgyak nevei (páncél, fegyver stb.), varázslatok nevei és leírása, küldetések megnevezése, könyvcímek, konfigurációs menü opció
  • dlstrings - 556/400 bejegyzés körül 70-80% - Tartalma: küldetések leírása, könyvek tartalma, konfigurációs menü részletes szövegei (ezzel még szívni fogok a hosszú bejegyzések miatt)
  • ilstrings - 9627/3-4000 bejegyzés körül 30% - Tartalma: NJK-k szövegei (ezekből le van fordítva az összes közvetlenül a játékos szövegére adott válasz)
Remélem a felét már elértem. :D

Néhány kép a teljesség igénye nélkül (csak egy két topik rész és párbeszéd + az NPC Visual Transfer működés közben 8-) és ne számítsatok grafikára, mert nincs erős gépem :D ):
► Show Spoiler
Végül: Raimhol készülj, mert hamarosan tesztelheted a félkész magyarítást, ha még nem tűntél el az arénában :lol: . A feladatod az lesz, hogy kifotózod vagy leírod a hibás részt, én meg kijavítom. Majd írj!

Csáó! Oksa, de melyiket teszteljem, az arénát, vagy a nagykirályos magyarítást? :D

Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp » 2016. máj. 17., kedd 16:40

Raimhol

Mivel még egy darabig megint el leszek egy mod fordításával, addig itt vannak a lentebb található új fordítások szórakozásként :D . A nagykirályt nem érdemes lefordítani, mert a többi mod kiegészíti és szinte ugyanazt adja, helyette ott van pl.: Helgen újjászületik (Ignussen), Légy Ivarfalva hercege (Ignussen), Céh indítás (Prttp), Ingatlan birodalom (Prttp) (+ a lenti Légy Utgard ura). A nagykirály ráadásul könnyen kidobál, nem lehet bepatchelni és nem szabad új játékot indítani se vele, hanem egy létező mentésre aktiválni.
A fordítással kapcsolatban meg Viljára gondoltam. :lol:

Új honosítások:

Become Lord of Utgard - Légy Utgard ura
Kép

Tartalom:
- Egy új északi kisvárost ad a játékhoz (kereskedőkkel, harcosokkal)
- A városnak saját őrsége van és megváltoztathatod az egyen páncéljukat
- Vásárolhatsz ingatlanokat, amik bizonyos pénzösszeget vagy tárgyat (ércet, kenyeret, sajtot) termelnek
- Néha meg kell védeni a várost a tengeri fosztogatóktól
- Új páncélok, új fegyverek stb...

Kritérium:
- Nincs

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID:74950


Castle Invasion - Kastély megszállás
Kép

Tartalom:
- Ha szeretnél egy hatalmas csatát megvívni miközben betörsz egy kastélyba a követőiddel és mindenkit megölsz, aki az utadba kerül, akkor ezt neked találták ki
- A Sólyomszem kastély Hajnalcsillag közelében található
- A kastélyt több részre lehet osztani és minden területen egy fogantyú található, amit meghúzva kinyílik a kapu és új ellenfelek jelennek meg
- A kastély belsejében ha megölted "Ragarmuttot az árulót", akkor egy a torony tetejére vezető létra jelenik meg, ahol egy fogantyút fogsz látni, ha meghúzod, akkor a csata újrakezdődik
- Megjegyzés: ez a mod 2012-ben készült és a modder szerint erős gépet igényel

Kritérium:
- Nincs

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID:23464


Jó szórakozást! :D

Nem teszteltem, ha hibát találtok, akkor írjatok.

Kull
Ment egy pm.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 18., szer. 1:31

Frissítettem a Nock to Tip modot, első fordításaim egyike. Félrefordítás ugyan nemigen volt benne de helyesírás(kis- és nagybetűk stb.) szempontjából, azért hagyott nem kevés kívánni valót. Sokkal szebbé és átláthatóbbá tettem, összefűzve a MorroHun magyarítással. A MKM a Csodálatos követő fogásokhoz modot is frissítettem, lefordítottam az összes vanilla varázslatot, így a követőknek való tanításkor és az állapotoknál is magyarul látható. Elvileg jó.... A Halálos csonkítás moddal is hasonló a helyzet, ámbár itt főleg a fajok leírása és néhány vármegye őrségének öltözéke maradt angol, ezt is javítottam. Ezek lentebb, amúgy is hiányoztak a központból:


Nock to Tip An Archery Overhaul - A nyílvessző végétől a hegyéig - egy íjászat nagyjavítás honosítás

Kép

Tartalom:

-ez egy komplett íjászat nagyjavítás beépülő
-számszeríjak,íjak és nyilak, köztük más pluginokból átvett és tökéletesített, mint a The Huntsman by InsanitySorrow
-sokféle(nagyon sok) új íjat ad a játékhoz,közülük nem egy igen csak brutális de szigorúan legenda hű
-kapsz egy íj/nyílkészítő képességet,ezzel csak úgy mint a Fagyhalál beépülőben a vadonban is készíthetsz fegyvert
-saját, íjkészítős egyedi nyilak,élethű forgás,nagyobb ütőerő,gyorsabb sebesség stb,mindezt neked kell elkészíteni a sokféle kellékből
-a kellékek megvásárolhatóak,elkészíthetőek és a találhatsz a NJK-nél főleg banditáknál
-új élethűbb íjmegfeszítés animáció
-egyedi több Fontos íjak készítése,régiek újra húrozása,új erősebb ideggel felszerelése,ezeket az íjakat nehezebb is lesz felajzani
-speciális sárkányölő nyíl készítése
-három nyíl egyszerre való kilövése,mindezekhez és sok minden máshoz még, magas távolsági fegyver és kovácsolás készség szükséges
-kezdésnek A Részeg Vadászban találsz íjkészítő munkapadot,itt találod az "íjkészítés útközben" varázslatot(kiáltást),aztán később érdemes lesz felkeresni a magányvári nyílkészítőt is(kicsit komolyabb cuccai vannak),a többi helyszín és rejtett tárgy várja hogy felfedezd
-az Íjászat javítása-Archery Gameplay Overhaul(by Deatskull), Ordinator modokkal alapból kompatibilis, bár az előbbi felülírja a meglehetősen valósághű megfeszítés animációkat de cserébe hozzáadja a sajátját

Letöltés:
-magyar(teljes beépülő)
-Magávalragadó fegyverek(Immersive W.) patch
-NexusID:65317



Deadly Mutilation - Halálos csonkítás honosítás

Kép

Tartalom:

-Mostantól lehetővé válik kézifegyverekkel(nálam nyilakkal is sikerült belet kiontani és egy nagyon erős számszeríj a fejet is lerobbantja lövedék függvényében stb.) a kézlevágás,láblevágás,kettébevágás,fejlevágás,fejszétzúzás és kibelezés,mágia általi szénnégetés,megfagyasztás,piritósra sokkolás,cafatokra robbantás.
-Ez a Nexuson lévő Deadly Mutilation(Regular,a készítője ua) fix scriptes verziója és abban különbözik,hogy nincsenek kompatibilitási és működési korlátai.
Két alapverziója van az egyik a vanilla/unp testekhez,a másik pedig ha cbbe testeket használsz,mind a kettő verzió esetén még fel kell tenni a mellékelt patch-et is és felül kell írni vele az alapverziókat!
-Továbbá szükséges a Realistic Force and Ragdolls beépülő használata is(ezt tedd fel legelőször),legvégül pedig pedig kell egy csontváz mod,a létező legjobb pedig a XP32 Maximum kiterjesztett csontváz mod (felül kell írni vele mindent)! Test modoktól függetlenül HDT kompatibilis.
-Létezik hozzá RS Children, Égkoszorú köpenyei(a Nedves és Hideg moddal együtt kidobhat, úgy hiszem-tudom), SOS(nos ez még jól jöhet öhm...) patch, akit érdekel

Letöltés:
-cbbe-magyar(Teljes beépülő, ez kell ha CBBE testet használsz)
-unp-magyar(Teljes beépülő, ez kell ha vanilla(alapjáték) vagy pedig UNP testet használsz)
-1.2-es folt(Ezt a patchet mindkét verzió esetében még fel kell utánuk telepíteni, majd felülírni a telepített verziót)
-Eredeti beépülő itt található:DM

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 18., szer. 2:17

Deathskull
Szeretném megkérdezni, hogy esetleg ha időd engedi, akkor aMidianBorn Book of Silence ebből az ARMORS, WEAPONS, Content Addon és a három hotfix modot le tudnád fordítani?! Úgy emlékszem ha a Content Addon telepítésre kerül, akkor a 3 fix már nem is kell de nem vagyok benne biztos. Elvileg, a korábbi honosításaid következtében (WAFR, CCOR), az adatbázisod nagyobbrészt fel kell, hogy ismerje a tartalmukat de nem tudom.
Előre is köszönöm és hála érte ha úgy alakulna, hogy sikerül honosítanod!

Prttp
Köszönet a honosításokért és kitartást Viljához!

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. máj. 18., szer. 9:13

Az aMidianborn fegyvereket és páncélokat nem kell lefordítanom, az csak egy egyszerű textúra cserélő. A Content addonnak egyharmadát felismerte az adatbázis (a CCOR/WAFR-ben nem voltak benne), a másik felét nekem kell lefordítanom. A három hotfixből csak a csontborításút (bonemold) tartalmazza, a másik kettőt nem, így érdemes azokat feltenni. A nevezéktan szerencsére követi az eredetit, így nem lesz nehéz lefordítanom (csak hosszú), a héten talán meglesz.

Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp » 2016. máj. 18., szer. 18:46

Vilja helyzetjelentés:
Végeztem a DLSTRINGS résszel is, már "csak" a játékos válaszához közvetlenül nem kapcsolódó párbeszédek maradtak. (Korábban írtam, hogy "max" 6-7 ezer bejegyzés lehet a 10 ezerből.)

Raimhol ment a pm a letöltési linkről. Jó tesztelést a Viljához! :D

Kull
Köszi a fordításokat! Kiraktam a főoldalra.

Deathskull
Kitartást!

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 18., szer. 19:41

Deathskull
Értem és köszöntem! Két órája próbálok írni de "bebuggolt" a netem, borzalom.

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. máj. 18., szer. 23:09

Ordinator fordítása frissítve 7.26-ra, CCOR-ban még mindig találtam elütést (tasak elöl/hátul helyzete, illetve lemaradt ékezet).
Az aMidianborn Content Addon maradék 500 sorát sikerült rekord idő alatt lefordítani, méghozzá MS Excel segítségével :D:
Csak magyarítás, v1.9 (+ICH kompatibilis verzió)

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen » 2016. máj. 19., csüt. 7:56

Frissítettem az alábbi kiegészítőket:

Qaxe's Winterhold Rebuild - Télvára újjáépítése
Nexus kód: 50491
Új verzió: v8
Update:
Elég ha felülírod a régi verziót, ha van bsl fájl, akkor azt töröld!
Ha használod az SMCO-t futtasd le!

NPCs Protected Redux - Védett NJK-k nagyjavítás
Nexus kód: 53602
Új verzió: 2.03
Update:
Elég ha felülírod a régi verziót.

Elkészültem Miraival, most tesztelés alatt van. Egy-két hét múlva felkerül.
Közben fordítom: Breezehome Fully Upgradable Dawnguard and Hearthfires v1_7_6-11158-1-7-6

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 19., csüt. 18:07

Deathskull írta:Ordinator fordítása frissítve 7.26-ra, CCOR-ban még mindig találtam elütést (tasak elöl/hátul helyzete, illetve lemaradt ékezet).
Az aMidianborn Content Addon maradék 500 sorát sikerült rekord idő alatt lefordítani, méghozzá MS Excel segítségével :D:
Csak magyarítás, v1.9 (+ICH kompatibilis verzió)
Köszönjük szépen brutál! :) Csak még annyit, hogy a aMidianborn Armors és Weapons mod összesen három esp-t is tartalmaz, amik tele vannak angol cuccokkal. Na most azt írtad, hogy ezek csak textúra cserék de akkor nem igazán értem a helyzetet.? :roll:

Várjunk csak.... oké oké, a Content Addon esetén mind a három esp-t ki kell kapcsolni, még egyszer köszönjük!!

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 19., csüt. 22:33

Erély - Küzdelem és sebesülések-72180-3-8-ra frissítve
► Show Spoiler
Deathskull
Sajnos a CACO patch egyel le van maradva, így jelenleg használhatatlan de igyekezni szoktak..

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 20., pén. 1:31

The Bow of the DarkOne - A Sötét Egy íja honosítás

Tartalom:
-Egy különleges íjat ad a játékhoz, kovácsolható illetve a Bajtársak csarnokában is megtalálható.

Letöltés:
-magyar
-NexusID:34555


Alchemical Arrows - Alkímiai nyilak honosítás

Tartalom:
-A mérgesgáztól a különféle elemi erők hatásaival felvértezett nyilakat ad a játékhoz. Alkímia és kovácsolás szerzemény szükséges, hogy megjelenjenek a kohóknál.

Letöltés:
-magyar
-NexusID:68768


Silver Arrow - Ezüstnyíl honosítás

Tartalom:
-Kovácsolható ezüstnyilakat add a játékohoz, hiteles megvalósításban.

Letöltés.
-magyar
-NexusID:51080


Nicos Craftable Arrows - Elandra's Edition - Nico kovácsolható nyilai honosítás

Tartalom:
-Többféle különleges nyilat ad a játékhoz, melyek elkészítéséhez különleges összetevőkre van szükség.

Letöltés:
-magyar
-NexusID:58557


Common Clothes - Hétköznapi viseletek honosítás

Tartalom:
-Rusztikus, legenda hű öltözékeket ad a játékhoz
-A mellékelt kiegészítővel, egész Skyrim népessége ezekben a változatos és brilliáns viseletekben fog pompázni
-Figyelem: Az alapmod csak magyarítás, le kell töltened valamelyik fő fájlt a kettő közül. 1024 vagy hd verziót

Letöltés:
-csak magyarítás
-NexusID:51813
-Hétköznapi viseletek a NJK-nek(Ha ezzel felülírod az alapmodot, akkor NJK-k ezeket fogják viselni, elsőbbséget élvezve más pl. Immersive Armors mod páncéljaival szemben, egyensúlyban, főként a polgárokra koncentrálva.)


HDT HighHeels System - HDT Magassarkú rendszer honosítás

Tartalom:
-A magassarkú csizmák, egyébb lábbelik rendszerét vezeti be a játékba
-A másik mellékelt plugin, a léptek hangját adja, ezt azért csatolom, mert a legtöbb ilyen mod megköveteli a rendszeren belül

Követelmények:
-HDT Physics Extensions(elvileg)

Letöltés:
-magyar
-NexusID:36213
-Magassarkú hang v1.4
-eredeti mod:http://www.loverslab.com/topic/44487-heels-sound/(Itt van 1.5-ös is)


High Heeled Boots -Skyrim Style CBBE - Magassarkú csizmák honosítás

Tartalom:
-Az eredeti, vanilla csizmák magassarkú változata, CBBE testekhez

Követelmények:
-HDT HighHeels System - HDT Magassarkú honosítás
-Magassarkú hang

Letöltés:
-magyar
-eredeti mod:http://www.loverslab.com/topic/37595-ap ... nversions/
-UNP eredeti verzió:http://www.loverslab.com/files/file/167 ... s-for-unp/(Valószínűleg ehhez is jó a honosítás.)


Breezehome TNF - Elianora's Flavour - Szellősház TNF Eli - frissített honosítás

Tartalom:
-Szerintem, fej-fej mellett a Breezehome Fully Upgradable moddal a létező leghasznosabb, legsokoldalúbb stb., Szellősház játékos otthont feljavító mod

Letöltés:
-magyar
-NexusID:49347


Tisse - The Dark Summoner - Tisse követő honosítás

Kép

Tartalom:
-Egy gyönyörű, feketemágus követőt ad a játékhoz, aki a sötétségből lép elő de nincs egyedül :twisted:
-Feleségül is vehető, 10.szintről indul, otthona Széltető, Gyertyakandalló cs.

Követelmények:
-HDT Physics Extensions( Csak akkor szükséges ha a HDT verziót telepíted!)

Letöltés:
-CBBE magyar
-UNP magyar
NexusID:72279

Jó szórakozást! :D

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. máj. 20., pén. 9:35

Kull írta: Deathskull
Sajnos a CACO patch egyel le van maradva, így jelenleg használhatatlan de igyekezni szoktak..
A More Patches for CACO oldalon azt írja, hogy a 3.8-hoz jó, bár csak május 12-én lett frissítve, a Vigor meg 17-én. Azt most feltöltöttem, próbáld ki, ha nem jó, akkor addig maradj a korábbinál.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 20., pén. 17:46

Tegnap este fél tízkor még a 3.7-hez volt, ezt azt jelenti, hogy átírta a készítő. Most már 3.8 van oda írva de a verzió száma ua. Gondolom rájöttek, hogy nem történt olyan változás, ami miatt fejleszteni kell.
Köszi, jó kell hogy legyen!

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 20., pén. 21:43

Bathing in Skyrim - Fürdés Égkoszorún honosítás
Kép

Tartalom:
-A tisztálkodás szükséglet bevezetése, úgy mint tusolás zuhanyzókban, vízeséseknél, fürdés tavakban és fogadókban megszállva, dézsában.
-A cserzőállványon készíthetsz mosakodórongyot, mellyel némileg lemoshatod a port magadról de a valódi tisztaság csak igazi szappanokkal érhető el.
-Készíthetsz mindenféle hozzávalóból de vásárolhatsz is.
-A szappanok tisztasága megóv a betegségektől de akár növelheti a lopakodó, beszéd stb. képességedet vagy éppen a különleges illat még a vadakat is jámborrá teheti. A törpolajból készült alkímiai szappan elrejt a törp romok mélyén lapuló veszedelmektől is és sorolhatnám de koszosan, mocskosan komoly hátrányokat is kaphatsz.
-Fürdés közösen társakkal.

Kompatibilitás:
-Született vadász
-Fogadók és vendéglők - Kibővített valósághű szobabérlés
-Teljes interaktív mosdókagylók(Maga ez a mod nincs honosítva, a patchet lefordítottam)
-Fagyhalál, Evés-ivás -alvás-fürdés, kellNekem, Realistic Needs and Diseases
-Amikor nem használod kapcsold ki a 'Párpeszéd a NJK-k' opciót, mert bizonyos egyéb párbeszédeknél bezavarhat. Az Utazó kocsi mod esetében ha még így sem jelenik meg az összes párbeszéd lehetőség, utazás idejére kapcsold ki a modot!

Követelmények:
-SKSE 1.7.1+
-PapyrusUtil
Ajánlott
-SkyUI 4.1+
-FNIS 5.2+
-Fuz Ro D-oh

Kiegészítések:
-Alternative Dirt Textures by dereko
-Animations Package by gekkou1992

Letöltés:
-magyar
-NexusID:60421

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. máj. 23., hétf. 8:51

Immersive Citizens - AI Overhaul fordítása frissítve 0.2.9.1-re.

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen » 2016. máj. 24., kedd 6:38

Frissítettem az alábbi kiegészítőket:

Expanded Towns and Cities - Modular és Complete version
Nexus kód: 13608
Új verzió: v14.2.8
Update:
Elég ha felülírod a régi verziót, ha van bsl fájl, akkor azt töröld!
Ha használod az SMCO-t futtasd le! Vígyázz mert van MKM-s verzió, így azt csak akkor tedd fel, ha van SKSE.

Elkészültem Miraival, most tesztelés alatt van. Egy-két hét múlva felkerül.
Fordítás alatt: Breezehome Fully Upgradable Dawnguard and Hearthfires v1_7_6-11158-1-7-6
Javítás alatt: SkyComplete v1.45

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. máj. 24., kedd 9:04

Ordinator fordítása frissítve 7.30-ra.

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen » 2016. máj. 25., szer. 9:36

Helyesírást, és elmaradt fordításokat javítottam:

SkyComplete
Nexus kód: 60445
Javított verzió: 1.45 - Csak javítás volt
Update:
Elég ha felülírod a régi verziót. Megeshet, hogy a végrehajtott küldetések jelölése elmegy, nézd át...

Fordítás alatt: Breezehome Fully Upgradable Dawnguard and Hearthfires v1_7_6-11158-1-7-6
Javítás alatt: SkyMirai Standalone Follower 0_6a-53867-0-6a

Yusukee
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2012. jún. 22., pén. 13:37

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Yusukee » 2016. máj. 25., szer. 13:15

Sziasztok!

Sok év kihagyás után szeretném újra végigjátszani a Skyirmet. Kérdésem az lenne, hogy az 1. oldalon lévő modok listája van frissítve, vagy végig kellene nézni az összes itteni oldalt?

Köszi!

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. máj. 25., szer. 13:37

Csak a legutolsó néhány mod nincs (amióta Prtpp nem járt itt), a többi mind ki lett téve főoldalra, vagy frissítve lett.

Yusukee
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2012. jún. 22., pén. 13:37

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Yusukee » 2016. máj. 25., szer. 14:33

Deathskull írta:Csak a legutolsó néhány mod nincs (amióta Prtpp nem járt itt), a többi mind ki lett téve főoldalra, vagy frissítve lett.

Oké, szóval jó a lista.

Köszi

Szerk.: Ezek most csak magyarítások, vagy a teljes modok magyarul? Tehát le kell szedni az angol verziót előtte? Mert pl az Immersive Armoros angol nagyon nagy, de itt kis méretű van.

Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp » 2016. máj. 26., csüt. 10:48

Yusukee írta:Ezek most csak magyarítások, vagy a teljes modok magyarul? Tehát le kell szedni az angol verziót előtte? Mert pl az Immersive Armoros angol nagyon nagy, de itt kis méretű van.
Az Immersive Armors csak magyarítás, de lehetett látni a letöltési feliratnál is, hogy "Magyar" nem pedig "Magyar (Teljes)". :D

Az első oldalon minden a legfrissebb, ezért van kirakva egy dátum mindig, a Hírek és projektek alatt:
Utolsó Frissítés: 2016.05.21.

Ha kérdésed van még írj.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 27., pén. 15:38

Deathskull
Azt szeretném megkérdezni, hogy van-e honosítva olyan mod, ami lehetővé teszi az egyéb fejdíszek, ékszerek bűvölését? Ezt akarom használni:http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/67309/? meg esetleg magyarítani és ezt ajánlják hozzá:http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/40425/? de ez régi és valakiknek bizonyos esetekben freeze van. Gondolom túl régi SKSE-hez lett megírva, sőt biztos.
Arra gondoltam, hogy hátha a CCOR vagy más, már rég orvosolja ezt de nem tudom.

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. máj. 27., pén. 16:00

Nem tudom, mire gondolsz, az ékszerek, diadémok alapból bűvölhetőek, amit a CCOR ad hozzá, azok is. Az EZE ereklye szétbontóban van olyan funkció, hogy függetlenné teszi a bűvölések helyét, de csak az eredeti játékból valókét, egyéb modokból (mint pl.: a Wintermyst) már nem.

Közben frissítettem az Immersive Citizens mod fordítását 0.3-ra.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 27., pén. 16:07

Arról van szó, hogy azt kérdezik a KS Jew. modnál bűvölhetőek-e az ékszerek. A készítő azt írja igen de csak ha felteszed azt az skse plugint, amit nem fogok, mert ósdi, elavult. Lényegében ezek egyedi ékszerek, ezért gondolom, hogy nem lehet bűvölni alapból.

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. máj. 27., pén. 16:21

Akkor valószínűleg más mod sem tud rajta segíteni. Ha bűvölhető ékszereket akarsz hozzáadni, akkor ajánlom a Immersive jewelry modot, sajnos még nincs lefordítva (akartam, de nem volt rá időm, több, mint 4000 ékszer van benne+3 hosszú könyv). Ez kompatibilis a CCOR moddal, valamint szükségtelenné teszi a több gyűrű viselését lehetővé tévő modokat.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 27., pén. 16:45

Te jó ég 4k ékszer? :shock: Az azért túlzás kissé :) . Azért megnézem majd, hátha engedi így alapból :D

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 27., pén. 17:05

Végül is egyszerű lesz a dolog, amikor bűvölni szeretném a mod ékszereit, akkor bekapcsolom a modot. Miután kész a bűvölés kikapcsolom, ennyi. Nincs benne script tehát no problémo :D

UI.: Végre kijavították a "lovak a bárpulton" hibát, én meg azt hittem valamelyik lovas mod a lúdas.

Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp » 2016. máj. 27., pén. 17:56

Ezt hogy fordítanátok, hogy ne vesszen ki belőle a favicc :D :
Haldvan said he wanted to become a Spellsword. But he is so dumb that he cannot even spell "sword".

UI.:
A problémához szólva, a tes5edit-ben nem lehet valahogy konfigurálni, hogy egy tárgy bűvölhető-e vagy sem?

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. máj. 27., pén. 18:12

Haldvan azt mondta, hogy pengemágus akar lenni, de (agyilag) annyira nem penge, hogy mágus lehessen belőle.

Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp » 2016. máj. 27., pén. 18:15

Deathskull írta:Haldvan azt mondta, hogy pengemágus akar lenni, de (agyilag) annyira nem penge, hogy mágus lehessen belőle.
Köszi, tökéletes! :lol:

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 27., pén. 18:45

Prttp írta:UI.:
A problémához szólva, a tes5edit-ben nem lehet valahogy konfigurálni, hogy egy tárgy bűvölhető-e vagy sem?
Nemigen, mert akkor a készítők eleve úgy is megcsinálhatták volna de mégse. Jó ez a mod, egy darab dll fájlocska és megold mindent. ;)

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. máj. 28., szomb. 9:15

Ordinator fordítása frissítve 7.31-re.
Immersive Citizens fordítása frissítve 0.3.1-re (könnyített/lite verzióban az MCM menü pótolva lett, a teljes, illetve a patchek változatlanok).

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. máj. 28., szomb. 14:42

Deathskull
Köszi! Amúgy ez hogyan lehetséges szerinted:" Arrow to the Knee: will not slow the target if this would cause its movement speed to become zero or negative. " ?

Mármint mi az vagy hogyan tudnám eleve nullára illetve negatívba vinni a sebességét, nem értem? Mondjuk valami lassítás varázslatot rakok az ellenfélre és úgy kap be egy lövedéket még vagy hogyan (és akkor már nem lassít rajt tovább)?

Válasz küldése