Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ordinator fordítása frissítve 7.12-re, a CACO patchekkel együtt.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz-68000-3-84-re frissítve.
► Show Spoiler
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Úgy vettem észre, hogy ez Magányvárába is szónokot, meg egyéb karaktereket is elhelyez az egész játékban, amelyeket a telepítés előtt sosem láttam! Bűnözésről és az uralkodásról kicsit bővebben mondd valaki valamit?ignussen írta:Egy régi fordítás újradolgozása
Become Jarl Of Ivarstead v1.3
Légy Ivarfalva hercege
Leírás:
- Egy hosszabb küldetéssorozatot követően Ivarfalva hercege lehetsz, aztán vezetheted néped életét.
- Több új helyszín, egy hatalmas kastély, új épületek, kereskedők, bánya, melyek mind pénzt hoznak, adózás, bűnözés, uralkodás.
- Sok-sok pénz forog itt kockán. Mivel elég sűrű a játék, inkább akkor ajánlom, ha befejezed az össze alapküldetés.
Ekkor már talán rendelkezel megfelelő tőkével is. De nincs semmiféle ilyen megkötés. Rád van bízva minden.
- A honosítás tartalmazza az alapfájl, egy kisebb textura minőségű mód fordítását (ezek közül csak az egyiket tedd fel!)
- Ha netán gondjaid vannak a hanggal (hangos), akkor másold fel a 01 Become Jarl Of Ivarstead low volume' mappát.
- Ivarfalva lányai: négy NJK leányzót ad a játékhoz, kik a követőid is lehetnek. Mindegyik egyedi textúrájú.
Kritérium:
nincs
Letöltés:
Magyar(Teljes)
Nexus ID: 51633
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
A szónok a jelentéktelen NJK-k kiegészítő része Mint sok más plusz NJK, főleg a nagyvárosokban. pl: Követek tanoncok, gyerekek, növendékek, nemesek, stb... Ráadásul egy csomó plusz párbeszéddel.raimhol írta: Úgy vettem észre, hogy ez Magányvárába is szónokot, meg egyéb karaktereket is elhelyez az egész játékban, amelyeket a telepítés előtt sosem láttam! Bűnözésről és az uralkodásról kicsit bővebben mondd valaki valamit?
A másodikról így, nehogy valakinek szúrja a szemét
► Show Spoiler
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
AHhhh ez nagyon királyul hangzik!!!ignussen írta:A szónok a jelentéktelen NJK-k kiegészítő része Mint sok más plusz NJK, főleg a nagyvárosokban. pl: Követek tanoncok, gyerekek, növendékek, nemesek, stb... Ráadásul egy csomó plusz párbeszéddel.raimhol írta: Úgy vettem észre, hogy ez Magányvárába is szónokot, meg egyéb karaktereket is elhelyez az egész játékban, amelyeket a telepítés előtt sosem láttam! Bűnözésről és az uralkodásról kicsit bővebben mondd valaki valamit?
A másodikról így, nehogy valakinek szúrja a szemét► Show Spoiler
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Letöröltem a régi SkyUI.-t (5.0)és felraktam az 5.1 est utána feltettem az Atlast és a térképnél is meg a mágia menü megnyitásánál is az alábbi üzenetet kapom.
Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném.
Az MCM menüben az Atlas nekem nem látszik pedig erőltettem is az MCM menü frissítését
SKYUI hibakód 6
Menü állomány verzió eltérés map.swf.
Szükséges verzió: 5.1
Észlelet verzió: 4.1
SKYUI hibakód 6
Menü állomány verzió eltérés: magicmenü.swf.
Szükséges verzió: 5.1
Észlelet verzió: 5.0
Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném.
Az MCM menüben az Atlas nekem nem látszik pedig erőltettem is az MCM menü frissítését
SKYUI hibakód 6
Menü állomány verzió eltérés map.swf.
Szükséges verzió: 5.1
Észlelet verzió: 4.1
SKYUI hibakód 6
Menü állomány verzió eltérés: magicmenü.swf.
Szükséges verzió: 5.1
Észlelet verzió: 5.0
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
A SkyUI leírásából:Turmix írta:Letöröltem a régi SkyUI.-t (5.0)és felraktam az 5.1 est utána feltettem az Atlast és a térképnél is meg a mágia menü megnyitásánál is az alábbi üzenetet kapom.
Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném.
Az MCM menüben az Atlas nekem nem látszik pedig erőltettem is az MCM menü frissítését
SKYUI hibakód 6
Menü állomány verzió eltérés map.swf.
Szükséges verzió: 5.1
Észlelet verzió: 4.1
SKYUI hibakód 6
Menü állomány verzió eltérés: magicmenü.swf.
Szükséges verzió: 5.1
Észlelet verzió: 5.0
Megjegyzés: Mivel sehogy sem sikerült elkerülni a mágia menü fordításakor jelentkező összeomlást, az 5.0 verzió - látszólag jól működő - változatát raktam ide is. Ezért viszont hibaüzenetet küld a SkyUI minden alkalommal, amikor megnyitod a mágia menüt, hacsak ki nem kapcsolod a Mod Konfiguráció Menüben.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az Atlas térképjelölő probléma is hasonlóan hárítható el. Kapcsold ki annak az ellenőrzését is a SKYUI-ban.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszönöm a gyors választ megvallom őszintén (nem szép dolog tudom) nem olvastam el mi van a SkyUI leírásában gondoltam csak az van benne mennyivel tud többet mint az előző.
Elölről kezdtem a játékot felraktam pár új modot azok kérték az 5.1.-es SkyUI.-t siettem hogy minél előbb kezdhessek, most kicsit szégyellem magam nem kellett volna kapkodni.
Elölről kezdtem a játékot felraktam pár új modot azok kérték az 5.1.-es SkyUI.-t siettem hogy minél előbb kezdhessek, most kicsit szégyellem magam nem kellett volna kapkodni.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sziasztok! Valaki nem tudja hogy a Dynamic Loot modot hol lehetne letölteni? A nexusról törőlték sajna.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
A Reddit Modpiracy részlegébe az ilyeneket fel szokták tenni, meg is találtam. Nem tudom, melyik verzió volt fent legutoljára, de a 3.2.0 verzió elérhető: Dynamic Loot v3.2.0.
Azért törölte a készítője, mert elavult, helyette próbáld ki a More Interesting Loot for Skyrim vagy a Xtended Loot modot.
Azért törölte a készítője, mert elavult, helyette próbáld ki a More Interesting Loot for Skyrim vagy a Xtended Loot modot.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszi szépen, most már minden fasza
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Nagy a csend mopakk fronton. Az öreg veteránok, mint jómagam is; szeretjük ezt az időszakot de...
Elképesztő mi mindenre képes még mindig a motor...és ez a sok magyarítás és segédlet...le a kalappal emberek. Ez mán döfi.
Királyom majd indexképnek valót mellékelj ha kérhetem!
Elképesztő mi mindenre képes még mindig a motor...és ez a sok magyarítás és segédlet...le a kalappal emberek. Ez mán döfi.
Királyom majd indexképnek valót mellékelj ha kérhetem!
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az Ordinator fejlesztése nagyjából a végére ért, legalábbis a készítője szerint, így már csak egy két igazítás, finomítás lesz rajta, de nem lesz új szerzemény hozzáadva vagy eltávolítva. Így mint végső verzió belekerülhet a modpackba, ha módosít is rajta valamit, azt szimplán ki lehet cserélni. A 7.16-os már le van fordítva, de még nem teszem fel, mert a CACO patch még nem frissült (az a jövő hétre várható).
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az a baj, hogy soha nem fogom megosztani a mod pack-ot ha mindig a frissítésekre hagyatkozom, mert egy-két hetente mindig csinálnak valamivel valamit. Időnként ha van értelme, akkor frissíteni fogom egy Vilja vagy más egyéb nagy ágyú miatt és akkor a meghatározó alapköveket is felhúzum az aktuális szintre. Ekkor újra patchelem majd az egész kupacot is, mert nem mindegy mit-mivel, mivel meg nem. Menet közben, a sok összefüggés és patch miatt, a modok frissítése nem biztonságos és nem garantálható a stabilitás. Most hozza a szintet, ami benne van az szépen működik és már az utolsó utáni perc is eltelt
Két napja átadtam a Kull Mod Pack 2-t feltöltésre, az én jelenlegi paraszt netemmel ez nem volt lehetséges. Azt ígérték, hogy hétvégén feltöltik ha tudják és akkor küldöm.. Apropó huszár, milyen indexképnek valóra gondolsz, hová?
szer.: OFF/ Szinte sorsszerűnek éreztem, hogy a végén keményen meghúztam, beleértve a honosításokat is. A telepítő videó összevágásakor nem egyszer elaludtam Annyi melóm lett hirtelen, hogy szinte nincs is időm másra. Pedig nem szeretem ha a munka a szórakozás rovására megy de kell a coin. Ezek időszakok, amik váltakoznak mindenkinél van ilyen és jelenleg ennyire futotta de ez is volt a cél, mission completed.
Két napja átadtam a Kull Mod Pack 2-t feltöltésre, az én jelenlegi paraszt netemmel ez nem volt lehetséges. Azt ígérték, hogy hétvégén feltöltik ha tudják és akkor küldöm.. Apropó huszár, milyen indexképnek valóra gondolsz, hová?
szer.: OFF/ Szinte sorsszerűnek éreztem, hogy a végén keményen meghúztam, beleértve a honosításokat is. A telepítő videó összevágásakor nem egyszer elaludtam Annyi melóm lett hirtelen, hogy szinte nincs is időm másra. Pedig nem szeretem ha a munka a szórakozás rovására megy de kell a coin. Ezek időszakok, amik váltakoznak mindenkinél van ilyen és jelenleg ennyire futotta de ez is volt a cél, mission completed.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Wow,csodálatos hír így péntek reggelre...
- paracletos
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2015. nov. 20., pén. 21:18
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Azta... hogy én mióta várom...
Mindenkinek szeretnék nagy-nagy köszönetet mondani akik segítették a fordításokat és persze Kull-nak, akinek életem végéig hálás leszek a PAckért!
Mindenkinek szeretnék nagy-nagy köszönetet mondani akik segítették a fordításokat és persze Kull-nak, akinek életem végéig hálás leszek a PAckért!
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Egy YT-os indexképnek valóra gondoltam, de ha gondolod megbízok valakit aki ért hozzá; hogy készítsen egyet.
Ha nem haragszol, majd a SkyZ érzés kedvéért én még megtoldom a "halott az halott" móddal, persze úgy 200 játékóra után
Stabil gazdaság nélkül nem megy királyom...
Ha nem haragszol, majd a SkyZ érzés kedvéért én még megtoldom a "halott az halott" móddal, persze úgy 200 játékóra után
Stabil gazdaság nélkül nem megy királyom...
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ja értem, neked van sajátod ha jól tudom, azt is odanyomhatod vagy fekete alapon egy fehér K betűt esetleg 200 óra után már nem lehet lenyomni egy szerepjátékos szakit, arra esetleg egy online PvP Skyrim mod lenne alkalmas. 200 óra után, egy szűk járatokkal nehezített vámpírfészekben, egy kósza is jó esélyekkel túléli az éjszakát. Bár... bár érdekes, mert fogalmam nincs mik történhetnek, játszani, haladni nem volt lehetőségem. Elvileg, a módosítások szerint találkozhatsz 200. szinten levő, ellenséges alakulatokkal, akik birtokolják az Ordinator szerzeményeit és mindent amit te is megszerezhetsz de nekem soha nem volt alkalmam felfedezni ezeket a szinteket. Én biztos, hogy élből rámennék a boszorkánymesterek és bűbájosok praktikáira, aztán irány a Sárkányszülött küldetés, mielőtt még eldurvulnának a dolgok. Aztán ezek után a birtokomat már sárkányok vigyáznák
Igazából ha pl. csak neked készült volna a csomag, akkor beletettem volna a SoT-ot(Végzetes Találkozások) de végül kimaradt. Neked biztos tetszett volna de az ajánlott fokozaton, 15. szint után játszhatatlanul nehéz lett a Skyrim, még nekem is és gondoltam mi lesz így másokkal... Ezért hát más került a helyére. Egyébként csak maga a SoT+ez meg az, még nem is lenne húzós, viszont a mod pack-al együtt már más a helyzet. A halott az halott mod szerintem önsanyargatás lenne ezekkel a módosításokkal de hát.. Egyébként modokat elvenni vagy hozzáadni a mod pack-hoz nem szabad, mert instabillá válik a játék.(kivéve a csak mesh és textúra fájlok) Újra kellene készíteni a patcheket, amit komplikált lett volna elmagyarázni. Ezért tilos belepiszkálni az összeállításba, máskülönben a kidobálás nem kedvelt jelenségét kockáztatja az ember. A csalásokkal ugyan ez a helyzet, ezt csak azért mondom, mert sokan szoktak csalni, szerintem. Nálam van némi különbség a hardcore és a suicide squad nehézségi szint között de majd kiderül
szer.: Várható változtatások a következő verzióban: Sands of Time, Helgen Reborn, Claralux, Szófia és esetleg Vilja+a frissítések, mind ez persze csak alapos tesztelés után, mert némely modnak ezek közül, azért meg van a "sajátos természete". Túl sok mindent már amúgy sem bírna el a Skyrim és már most is véres a torka a motorjának de azért még bírja.
szerk.: Ja az egyik legjobbat kihagytam az Immersive Sounds - Compendium mod. A mostani új verziója hatalmas durranás, ez tipikusan a "más játékok is megirigyelhetik" kategória, viccen kívül. Érdemes lenne honosítani, mert eléggé beangolosítja a játékot és a kategoriájában egyedülálló, nincs honosítva hasonló.
Deathskull adatbankjával szerintem rutinmunka Na mindegy, egy kis baj azért van vele, hogy meglehetősen sokszor, sok embert kivág miatta a játék köztük engemet is. De fel a fejjel rájöttem a megoldásra, amit egy 2013-ban írt hozzászólásban találtam egy angol fórumon. Inkább most leírom a "titkot", mert el fogom felejteni:
Akinek nem inge az ne vegye magára. Tehát nagyon röviden a lényeg: Megfigyeltem, hogy nálam meghatározhatatlan időközönként kivágott a játék és mindig, csak és kizárólag, a Skyrim hangokkal kapcsolatos bsa fájlokba bukott bele a rendszer. Amióta kicsomagoltam ezeket a data mappába és aztán töröltem mindegyiket, azóta varázsütésre megszűnt ez a jelenség! Ezt a mod pack telepítő videójában meg is mutatom. Az Immersive Sounds - Compendium mod esetében is ez a teendő, ennyire egyszerű az egész. Technikailag a rengeteg fegyver, test, új ellenfelek és egyéb módosításoknak tudom be ezt a jelenséget, egy részt. Mindenesetre köze, az biztos van hozzá de a lényeg, hogy a probléma ezzel a módszerrel elhárítható.
Igazából ha pl. csak neked készült volna a csomag, akkor beletettem volna a SoT-ot(Végzetes Találkozások) de végül kimaradt. Neked biztos tetszett volna de az ajánlott fokozaton, 15. szint után játszhatatlanul nehéz lett a Skyrim, még nekem is és gondoltam mi lesz így másokkal... Ezért hát más került a helyére. Egyébként csak maga a SoT+ez meg az, még nem is lenne húzós, viszont a mod pack-al együtt már más a helyzet. A halott az halott mod szerintem önsanyargatás lenne ezekkel a módosításokkal de hát.. Egyébként modokat elvenni vagy hozzáadni a mod pack-hoz nem szabad, mert instabillá válik a játék.(kivéve a csak mesh és textúra fájlok) Újra kellene készíteni a patcheket, amit komplikált lett volna elmagyarázni. Ezért tilos belepiszkálni az összeállításba, máskülönben a kidobálás nem kedvelt jelenségét kockáztatja az ember. A csalásokkal ugyan ez a helyzet, ezt csak azért mondom, mert sokan szoktak csalni, szerintem. Nálam van némi különbség a hardcore és a suicide squad nehézségi szint között de majd kiderül
szer.: Várható változtatások a következő verzióban: Sands of Time, Helgen Reborn, Claralux, Szófia és esetleg Vilja+a frissítések, mind ez persze csak alapos tesztelés után, mert némely modnak ezek közül, azért meg van a "sajátos természete". Túl sok mindent már amúgy sem bírna el a Skyrim és már most is véres a torka a motorjának de azért még bírja.
szerk.: Ja az egyik legjobbat kihagytam az Immersive Sounds - Compendium mod. A mostani új verziója hatalmas durranás, ez tipikusan a "más játékok is megirigyelhetik" kategória, viccen kívül. Érdemes lenne honosítani, mert eléggé beangolosítja a játékot és a kategoriájában egyedülálló, nincs honosítva hasonló.
Deathskull adatbankjával szerintem rutinmunka Na mindegy, egy kis baj azért van vele, hogy meglehetősen sokszor, sok embert kivág miatta a játék köztük engemet is. De fel a fejjel rájöttem a megoldásra, amit egy 2013-ban írt hozzászólásban találtam egy angol fórumon. Inkább most leírom a "titkot", mert el fogom felejteni:
Akinek nem inge az ne vegye magára. Tehát nagyon röviden a lényeg: Megfigyeltem, hogy nálam meghatározhatatlan időközönként kivágott a játék és mindig, csak és kizárólag, a Skyrim hangokkal kapcsolatos bsa fájlokba bukott bele a rendszer. Amióta kicsomagoltam ezeket a data mappába és aztán töröltem mindegyiket, azóta varázsütésre megszűnt ez a jelenség! Ezt a mod pack telepítő videójában meg is mutatom. Az Immersive Sounds - Compendium mod esetében is ez a teendő, ennyire egyszerű az egész. Technikailag a rengeteg fegyver, test, új ellenfelek és egyéb módosításoknak tudom be ezt a jelenséget, egy részt. Mindenesetre köze, az biztos van hozzá de a lényeg, hogy a probléma ezzel a módszerrel elhárítható.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Persze, betölti, amikor megnyitogatom az esp-ket, fel fogom tölteni a teljes csomagot. Ennek amúgy nincs bsa-ja, alapból ki van csomagolva.Kull írta: Ja az egyik legjobbat kihagytam az Immersive Sounds - Compendium mod. A mostani új verziója hatalmas durranás, ez tipikusan a "más játékok is megirigyelhetik" kategória, viccen kívül. Érdemes lenne honosítani, mert eléggé beangolosítja a játékot és a kategoriájában egyedülálló, nincs honosítva hasonló.
Deathskull adatbankjával szerintem rutinmunka
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Immersive Sounds Compendium (Magával ragadó hangok gyűjteménye) lefordítva:
Kijavítja, szebbé teszi a játék hangeffektusait (különböző felületen/talajon járva más és más hangeffektus, öltözettől függően, javított fegyver és mágia hangok, stb).
Kompatibilis a mellékelt patch fájl segítségével:
- Audio Overhaul Skyrim (nem igényelt fordítást)
- Balanced Magic (lefordítva)
- Complete Crafting Overhaul Remade (Mesterségek teljes átszabása) (lefordítva)
- Clothing and Clutter Fixes (Ruhák és egyéb tárgyak javítása) (lefordítva)
- Deadly Spell Impacts (nem igényelt fordítást)
- Empowered Magic (nincs lefordítva)
- Enhanced Blood (nem igényelt fordítást)
- Morrowind Soul Gems (lefordítva)
- Morrowloot Ultimate (lefordítva)
- Perkus Maximus (nincs lefordítva)
- Requiem (nincs lefordítva)
- SkyRe (nincs lefordítva)
- Weapons and Armor Fixes Remade (Fegyver és páncél javítások) (lefordítva)
Kompatibilis még:
- Sounds of Skyrim (Égkoszorú hangjai)
- Purity
- Climates of Tamriel
Letöltés:
Magyar: v2.0.1(teljes)
NexusID: 54387
Ordinator fordítása frissítve 7.16-ra, a CACO patchekkel együtt.
Kijavítja, szebbé teszi a játék hangeffektusait (különböző felületen/talajon járva más és más hangeffektus, öltözettől függően, javított fegyver és mágia hangok, stb).
Kompatibilis a mellékelt patch fájl segítségével:
- Audio Overhaul Skyrim (nem igényelt fordítást)
- Balanced Magic (lefordítva)
- Complete Crafting Overhaul Remade (Mesterségek teljes átszabása) (lefordítva)
- Clothing and Clutter Fixes (Ruhák és egyéb tárgyak javítása) (lefordítva)
- Deadly Spell Impacts (nem igényelt fordítást)
- Empowered Magic (nincs lefordítva)
- Enhanced Blood (nem igényelt fordítást)
- Morrowind Soul Gems (lefordítva)
- Morrowloot Ultimate (lefordítva)
- Perkus Maximus (nincs lefordítva)
- Requiem (nincs lefordítva)
- SkyRe (nincs lefordítva)
- Weapons and Armor Fixes Remade (Fegyver és páncél javítások) (lefordítva)
Kompatibilis még:
- Sounds of Skyrim (Égkoszorú hangjai)
- Purity
- Climates of Tamriel
Letöltés:
Magyar: v2.0.1(teljes)
NexusID: 54387
Ordinator fordítása frissítve 7.16-ra, a CACO patchekkel együtt.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Deathskull, köszönet a honosításért!! Nos, nincs bsa fájlja az igaz de én úgy értettem, hogy az esp fájlokon kívül mindent be kell másolni a data mappába és ha már előtte a 'Skyrim - Sounds', 'Skyrim - Voices', Skyrim - VoicesExtra' bsa fájlok ki vannak csomagolva, akkor azokat felül fogja írni, elvileg.
OFF: Tegnap felment a mod pack de nem tudják letölteni, 3-4GB-nál megszakad a letöltés. A Google Drive-ra lett feltöltve kb. 14GB. Tudnátok esetleg segíteni, mi lehet a baj? Böngésző beállítás, maga a böngésző, vírusírtó or what? 'Ismeretlen hálózati hiba' ilyet is kiírogatott, nem egyszerű
OFF: Tegnap felment a mod pack de nem tudják letölteni, 3-4GB-nál megszakad a letöltés. A Google Drive-ra lett feltöltve kb. 14GB. Tudnátok esetleg segíteni, mi lehet a baj? Böngésző beállítás, maga a böngésző, vírusírtó or what? 'Ismeretlen hálózati hiba' ilyet is kiírogatott, nem egyszerű
-
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2013. jan. 24., csüt. 18:47
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Üdv! Egy linket lehetne kérni ahonnan letölthető az új modpack. Megpróbálnám én is.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Szerintem ezt is darabolni kellett volna, mint a másikat. Próbálják meg fájlletöltővel, ne a böngészőn keresztül (FlashGet, Jdownloader, ilyesmi), az ilyenek több szálon töltenek és folytatják, ha tudják. Az sem mindegy milyen böngészővel megy a letöltés, ironikus módon pont a Chrome-ról olvastam, hogy nem tudják letölteni, de Firefox-szal meg IE-vel sikerült .
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszönöm, akkor megírom a fiúknak ha netán ezt itt nem olvasnák most! Zaglobának 13,6GB-nál állt meg utoljára
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Majd este megpróbálom még egyszer leszedni, de most sietek...
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Megoldódott nálam a letöltési gond úgy néz ki frissítés kellet a gépnek. legalább is nálam
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Atlas Map Markers Legendary Update (Atlas térképjelölők Legendás verzió frissítés) lefordítva:
Kizárólag az Atlas térképjelölők Legendás verziójához MKM felületet biztosít, amellyel könnyebben testreszabhatod a térképjelzőket és az iránytű beállításait, valamint az opcionális FISS segítségével el is mentheted őket, hogy egy új játék kezdése során nem kelljen az újrabeállítással vesződni. Ezekkel a fájlokkal egyszerűen felül kell írni az lefordított Atlas fájljait és már működik is.
Szükséges beépülők:
-SkyUI
-SKSE
Letöltés
Magyar v2.0 (teljes)
NexusID: 74045
Kizárólag az Atlas térképjelölők Legendás verziójához MKM felületet biztosít, amellyel könnyebben testreszabhatod a térképjelzőket és az iránytű beállításait, valamint az opcionális FISS segítségével el is mentheted őket, hogy egy új játék kezdése során nem kelljen az újrabeállítással vesződni. Ezekkel a fájlokkal egyszerűen felül kell írni az lefordított Atlas fájljait és már működik is.
Szükséges beépülők:
-SkyUI
-SKSE
Letöltés
Magyar v2.0 (teljes)
NexusID: 74045
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Prttp
Most jobban megnéztem az első oldalt és arra jutottam, hogy kissé ledöbbentem Szóval csak azt akarom mondani, hogy elképesztő dolgok történhetnek ha egy kis maroknyi, jó magyar ember összeáll, gondolván itt a MorroHun csapatra is. Pont.
Most jobban megnéztem az első oldalt és arra jutottam, hogy kissé ledöbbentem Szóval csak azt akarom mondani, hogy elképesztő dolgok történhetnek ha egy kis maroknyi, jó magyar ember összeáll, gondolván itt a MorroHun csapatra is. Pont.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Van olyan aréna, ahol pl tudok harcokat generálni, ahol 1 VS 1 közdelmeket tudok nézni úgy, hogy random rak le ellenfelet?
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ruhák és egyéb tárgyak javítása frissítve 1.7-re. Javította a kompatibilitást az egyéb modokból (pl.:OBIS) bekerült, köpenyt viselő NJK-kal (ezzel elvileg nem maradnak meztelenek).
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
A Nem hivatalos javítás legendás verzió (Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch 3.0.3 - USLEEP) fordítása frissítve 3.0.3-ra.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszönöm a fordítást.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Erély - Küzdelem és sebesülések-72180-3-5-re frissítve, jó ASIS használata esetén: Kapcsold ki a "Sebzés határt" a MKM-ben és add hozzá ezt a sort "alePerkArmorASIS=1"az NPC Enchant Fix ini-hez.
► Show Spoiler
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Kiterjesztett Városok és falvak (ETaC) mindkét verziójának fordítása frissítve v14.2.4-re
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Nincs esetleg olyan mód/beépülő, hogy meglehet ölni a Jarlokat a játékban, esetleg a városokat elfoglalni végeleges, éhogy én lehessek a jarl? Ivarfalva jarlja vagyok, ugye ez a beépülő megvan, de tök jó lenne, ha minden várost ellehetne foglalni valahogy!
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sziasztok! Ez elég komolynak tűnik, és új DLC nagyságú beépülő. Ajánlanám magyarításra!
https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/74950/?
https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/74950/?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Halljátok, ez nagyon komolynak tűnik!
https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/16374/?
Van esély, hogy esetleg lemagyarítja valaki?
https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/16374/?
Van esély, hogy esetleg lemagyarítja valaki?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ezek olyan nagy és királynak tűnő beépülők, nem értem ilyesmit miért nem fordítotok, más helyett. Létezik amúgy olyan beépülő, hogy pl én válhatok a nagykirállyá, vagy más jarlokat megölhetek, esetleg más városban is jarl lehetek?
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Csak királynak tűnik (szó szerint ), de a letöltések száma nem nagyon igazolja, illetve nem tudni, mennyire bugmentesek. Létezik olyan, hogy valaki nagy királlyá váljon:Become High King of Skyrim, Become High King of Skyrim V2
Nem tudom mit értesz a más alatt, de én speciel gyakorlaton vagyok, aztán egy hónap múlva államvizsga, azért nem érek rá belekezdeni nagyobb fordításba.
Nem tudom mit értesz a más alatt, de én speciel gyakorlaton vagyok, aztán egy hónap múlva államvizsga, azért nem érek rá belekezdeni nagyobb fordításba.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az alábbi kiegészítő frissítve:
NPCs Protected Redux - 53602 v2.01 - Védett NJK-k nagyjavítás - Új verzió
NPCs Protected Redux - 53602 v2.01 - Védett NJK-k nagyjavítás - Új verzió
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
És ez a légy a nagykirály nincs esetleg lemagyarítva?
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Szeretném megkérni az urakat, hogy ezthttps://www.nexusmods.com/skyrim/mods/65013/? jó lenne ha valaki tudná frissíteni, mert most feltettem az új USLEEP-et és amint látom hozzá van igazítva! Köszönöm előre is!
szerk.: Már egy éve vonz a Dawn of Skyrim Collection(by Deathskull) és most ezt is szeretném beépíteni, meg aztán szerencsémre ez az egyik plugin a kevésből, ami teljesen kompatibilis a fentebbi moddal.
szerk.: Már egy éve vonz a Dawn of Skyrim Collection(by Deathskull) és most ezt is szeretném beépíteni, meg aztán szerencsémre ez az egyik plugin a kevésből, ami teljesen kompatibilis a fentebbi moddal.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
A Dawn of Skyrim (meg a JK's Skyrim is, bár abból van lite/super lite is) eléggé erőforrás zabáló, észrevehetően csökken az FPS a nagyvárosokban (főleg ha eddig sem volt túl magas). Az Immersive Citizens - AI Overhaul-on meg rajta vagyok, szinte csak az MCM-et kell lefordítani, a többi az adatbázisból (illetve Prtpp fordításából) betöltődött.
Egyébként látszik, mennyire nem játszok vele, most tűnt csak fel a Cowflop farm "félrefordítása", Pottyanó tehén tanyaháznak lett fordítva, de a cow flop az magyarul tehénlepényt jelent
Egyébként látszik, mennyire nem játszok vele, most tűnt csak fel a Cowflop farm "félrefordítása", Pottyanó tehén tanyaháznak lett fordítva, de a cow flop az magyarul tehénlepényt jelent
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Nem mertem megkérdezni de ha azt mondod, hogy erőforrás zabáló akkor marad ami van, a többi emberre való tekintettel. Pedig nagyon bejövős, mert jó dolgokat ad hozzá és autentikus is.Deathskull írta:A Dawn of Skyrim (meg a JK's Skyrim is, bár abból van lite/super lite is) eléggé erőforrás zabáló, észrevehetően csökken az FPS a nagyvárosokban (főleg ha eddig sem volt túl magas). Az Immersive Citizens - AI Overhaul-on meg rajta vagyok, szinte csak az MCM-et kell lefordítani, a többi az adatbázisból (illetve Prtpp fordításából) betöltődött.
Egyébként látszik, mennyire nem játszok vele, most tűnt csak fel a Cowflop farm "félrefordítása", Pottyanó tehén tanyaháznak lett fordítva, de a cow flop az magyarul tehénlepényt jelent
Nagyon köszönöm az IC-t, mert alap, érdekes, eddig nem is volt semmilyen menüje kíváncsi leszek rá!
Ez a Pottyanó tehén, ez jó volt így estére, nagyot szakadtunk rajta
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszönöm, uram!
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Deathskull
Szerintem a fordításnál megsérült egy script vagy olyat is lefordítottál amit nem szabad(lakatos) vagy rossz a mod vagy nem tudom, mer amióta feltettem nem jön be a főmenüben a szöveg. Magyarul nem indul a Skyrim. A régit visszaraktam, akkor megy, tehát minden más egyéb kizárva.
Szerintem a fordításnál megsérült egy script vagy olyat is lefordítottál amit nem szabad(lakatos) vagy rossz a mod vagy nem tudom, mer amióta feltettem nem jön be a főmenüben a szöveg. Magyarul nem indul a Skyrim. A régit visszaraktam, akkor megy, tehát minden más egyéb kizárva.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Megint belefutottam abba a hibába, hogy lefordítottam az almenüket. Visszaállítottam azokat eredetire, nálam betöltődik (most már). Az ESP-ESM nem jelzi sajnos, hogy mit szabad, mit nem (általában a szkripteket mindig békén hagyom, kivéve, ha tudom, hogy az csak értesítő üzenet). Néhány modnál jött eddig csak elő, hogy nem szabad az MCM almenüket lefordítani.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Szóval akkor semmi olyan mód/beépülő nincs magyarul ami hasonló mint a légy Ivarfalva jarlja? Élvezném, ha minden királyságot háború útján, vagy bárhogy ellehetne foglalni!