Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Van valamilyen Télvára újraépítése mod, honosítva persze? De csak olyan szintű, színvonalú érdekelne, mint a Helgen úsz by Ignussen.
Deathskull
Ha lesz rá időd megtekintenéd ezt: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/51077/? A kommentekben van valaki, aki készített egy CACO-Hunterborn patchet is hozzá. Nem értettem pontosan, hogy ez most jó-e vagy sem de maga a mod nagyon tetszik, alkimistáknak kiváló. A megtekintést úgy értem ,hogy le lehet e könnyen fordítani az adatbázisod alapján. Aztán nem biztos, hogy nagy szám de hasznosnak néz ki és majd jelezd légyszíves ha az AGO már frissítve van!
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Igen van itt aTélvára újjáépítése :)
Dt itt megtalálod az összes honosításomat vagy amit használok. Szemezgess!!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az AGO frissítve, most már elvileg minden le van fordítva. A könyvet pedig sajnos nem lehet adatbázisból feltölteni a fordító segítségével, hatásonként át kell írogatni , meg utána összevetni esetleg a CACO-hoz adott excel fájllal, hogy stimmel-e minden hozzávaló hatása. Szóval nem nehéz, csak hosszú.
olyabun

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: olyabun »

Sziasztok

Köszönöm Alduin Sikerült !! ;)

Szép estét mindenkinek!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

ignussen írta:Igen van itt aTélvára újjáépítése :)
Dt itt megtalálod az összes honosításomat vagy amit használok. Szemezgess!!
Köszi, közben megtaláltam a pluginoknál :)
Deathskull írta:Az AGO frissítve, most már elvileg minden le van fordítva. A könyvet pedig sajnos nem lehet adatbázisból feltölteni a fordító segítségével, hatásonként át kell írogatni , meg utána összevetni esetleg a CACO-hoz adott excel fájllal, hogy stimmel-e minden hozzávaló hatása. Szóval nem nehéz, csak hosszú.
Hát ez sajnálatos, abban reménykedtem hátha nem kell darabonként bogarászni vele, mert ez rengeteg de köszi, hogy megnézted!

u.i.: A szemét, tróger Betheseknek kötelességük lett volna alapjáraton egy alkimistáknak való ilyen könyvet készíteni vagy is, mondjuk pont ezt és akkor a MorroHun honosításban is benne lenne. :D :D
danger

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: danger »

ignussen írta:Igen van itt aTélvára újjáépítése :)
Dt itt megtalálod az összes honosításomat vagy amit használok. Szemezgess!!
Szia ignussen!

Várható a Télvára újjáépítéséből a 7 verzió honosítása?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull írta: Hát ez sajnálatos, abban reménykedtem hátha nem kell darabonként bogarászni vele, mert ez rengeteg de köszi, hogy megnézted!
Ha valaki átbogarássza, legalábbis szúrópróba szerűen, hogy stimmel-e, utána lefordítom, csak a 250 összetevő nevét kell kikeresnem, illetve a 65 féle hatást kell átírnom (azokat már nem egyesével, hanem a fordító "Keresés és csere/mindre" funkciójával).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull
Mielőtt még Prttp beteszi a központba, szerintem írd bele az AGO leírásába, hogy ismert hibák:
-ha a kézremegés nem hagy alább, mikor már eltetted az íjad, akkor kapcsold ki a MKM-ben a kéz fáradása opciót, majd vissza. Komolyabb csatáknál, a nagy adok-kapok közepette néha előfordult, hogy beragadt de egyszerűen lehet orvosolni.

Nem tudom, hogy erről írnak e a kommentekben vagy máshol de velem ritkán előfordult és jó ha tudja ezt aki letölti!
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

danger írta:
ignussen írta:Igen van itt aTélvára újjáépítése :)
Dt itt megtalálod az összes honosításomat vagy amit használok. Szemezgess!!
Szia ignussen!

Várható a Télvára újjáépítéséből a 7 verzió honosítása?
Ám legyen :) Így legalább Kull is frissítheti :)

Qaxe's Winterhold Rebuild-50491-7
Télvára újjáépítése v7.0 - Mindkét verzió


Leírás_
Egy rövidebb küldetés keretében Télvárát építheted újjá.
A küldetést Télvárán Avistól tudod felvenni, ki napközben kint kopácsol, esténként pedig a helyi fogadóban üti el az idejét.
A kiegészítő tartalmaz:
- két boltot;
- egy kovácsműhelyt;
- egy udvarházat (Fagyottkő), melyet megvehetsz (5000 szeptim);
- egy lovat (Jégvirág);
- Két új varázslat (Nalcarya Tükörképe; Teleport Fagyottkőhöz);
- két követőt (Angyal és Nalcaraya).
Az ETaC-vel kompatibilis (szükséges egy patch, melyet az ETaC tartalmaz!)

FONTOS!! A honosítás mindkét verziót tartalmazza, csak az egyiket tedd fel!!

Szükséges kiegészítők:
nincs

Letöltés:
Nexus kód: 50491
Magyar verzió
danger

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: danger »

Köszönjük ignussen!
Avatar
Nick
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2016. feb. 8., hétf. 11:42

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Nick »

Izgatottan várom a mod pakkot Kull, várja már a frissen telepített Skyrim :D

Apropó: Újra lehet úgy tenni a játékot hogy ne kelljen Steamről letölteni újra?
danger

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: danger »

Nick írta:Izgatottan várom a mod pakkot Kull, várja már a frissen telepített Skyrim :D

Apropó: Újra lehet úgy tenni a játékot hogy ne kelljen Steamről letölteni újra?
Persze. Van a steamen olyan hogy játékok biztonsági mentése és visszaállítása.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Frissítésre került:
The People of Skyrim - Ultimate edition - reloaded version v3.0.7.1
Égkoszorú népe - ultimate kiadás
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp
A Racemenu full angol, szerintem nem a honosítást töltötted fel :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Nick írta:Izgatottan várom a mod pakkot Kull, várja már a frissen telepített Skyrim :D

Apropó: Újra lehet úgy tenni a játékot hogy ne kelljen Steamről letölteni újra?
Ha minden jól megy, akkor kevesebbet kell várni, mint gondolnád. Egy szűz Legendary Edition kell és a Skyrimet offline módban kell futtatni, nuku net, nyista vírusírtó és el kell kussoltatni a Windows-t is. Tehát ne legyenek, azaz minnél kevesebb a háttérben futó progi, annál jobb, mondjuk gondolom a legtöbben amúgy is így játszanak mindennel.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull írta:Prttp
A Racemenu full angol, szerintem nem a honosítást töltötted fel :)
Most ellenőriztem és teljesen magyar, csak annyi a szépséghibája, hogy a testfestéses neveket nem tudja rendesen megjeleníteni, de a többit igen. Ha letöltöd, akkor a translations mappában lévő fájlban is látni lehet. Lehetséges, hogy valamivel felülírattad, ami angol?
A Vilja fordításával kapcsolatban meg olyan csodálatos, hogy az ember ráfordít 1,5-2 órát és halad vele 0,5-0,8%-ot. :lol:

Ignussen
Láttam, hogy korábban belinkelted az általad fordított modok mappáját. Ha gondolod összeszedhetnéd egy kommentbe rövid leírással amik kimaradtak az első oldalról, így könnyebben ki tudnám rakni a fordításaidat. :D
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Prttp írta:
Kull írta:Prttp
A Racemenu full angol, szerintem nem a honosítást töltötted fel :)
Most ellenőriztem és teljesen magyar, csak annyi a szépséghibája, hogy a testfestéses neveket nem tudja rendesen megjeleníteni, de a többit igen. Ha letöltöd, akkor a translations mappában lévő fájlban is látni lehet. Lehetséges, hogy valamivel felülírattad, ami angol?
A Vilja fordításával kapcsolatban meg olyan csodálatos, hogy az ember ráfordít 1,5-2 órát és halad vele 0,5-0,8%-ot. :lol:

Ignussen
Láttam, hogy korábban belinkelted az általad fordított modok mappáját. Ha gondolod összeszedhetnéd egy kommentbe rövid leírással amik kimaradtak az első oldalról, így könnyebben ki tudnám rakni a fordításaidat. :D
Rendben megteszem, de valószínű, hogy csak húsvét után. Én meg most Miarival követővel foglalkozom, ő is lassan halad, de rövidebb, mint Vilja. Kitartást...;)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Wearable Lanterns - Viselhető Lámpások fordítása frissítve 4.0.1 verzióra.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp írta:
Kull írta:Prttp
A Racemenu full angol, szerintem nem a honosítást töltötted fel :)
Most ellenőriztem és teljesen magyar, csak annyi a szépséghibája, hogy a testfestéses neveket nem tudja rendesen megjeleníteni, de a többit igen. Ha letöltöd, akkor a translations mappában lévő fájlban is látni lehet. Lehetséges, hogy valamivel felülírattad, ami angol?
Atya ég tényleg, megszívatott a feltöltésed :) Nálam nincsenek BSA fájlok egy sem és amikor a MO-al kicsomagoltam a mappájába kérdés nélkül felülírta, én nem tudtam, hogy benne hagytad az összes idegen nyelvű fájlt is. Ha nem nagy gond inkább töröljétek ilyenkor az idegen nyelvet, minek ha magyar a mod, azért hogy engem megvicceljen?. :D
Deathskull írta:Wearable Lanterns - Viselhető Lámpások fordítása frissítve 4.0.1 verzióra.
Köszi, lehet egyszer majd Arissa bébire is ránéz a művész úr ugyanis annyiszor szerepel a crash és a ctd szó a kommentekben, mint amennyi kedvelést kapott a mod. Az mindenképpen nagyon nem szerencsés(Cheskora nem mondhatom, hogy amatőr hibát vétett), hogy a scriptek akkor is ezerrel futottak, amikor Arissát még fel se vettem, na mindegy nem rugózok rajt csak nekem ő volt a kedvencem, hihetetlen valószerű és izgalmas volt vele sunnyogni, küzdeni meg minden.
Akkor felteszem újra a CACO-t is meg a lámpást, amúgy is még Vik gyógyítóját is be akartam építeni. Az iNeed - CACO - Moonlight Tales patchben volt az a hiba, amit írtam, az én saram ha jól emlékszem.

u.i.: Érdekes ez az Ordinator természetesen az ASIS-al értendően, mert a kezdetekkor a gyógyítóm még a készítője által beépített varázslatokat sem tudja, azelőtt viszont tudta mindet. Most, hogy már elég magas szinten van az erősebb saját varázslatait előszeretettel alkalmazza, nem beszélve az Apokalipszisről :twisted: Még most is elcsodálkozom, hogyan sikerült ilyen jól megalkotni a dolgokat Enainak, amiben jártasságot szerzel abban kiváló lehetsz-leszel de minden egyéb más téren baromira gyenge és ha valaki például íjásznak tanul de tanknak képzeli magát, az 30. szinten is elvérzik egy draugr ellen, le a kalappal ;) és persze ez fordítva is igaz, tehát ha az ellenség úgymond kívül kerül a konfortzónáján, akkor könnyű préda. Ha valaki a mágiára akar szakosodni, akkor az egyetlen, amit tehet, hogy lóhalálában megpróbál eljutni az Akadémiára, másként keserves lesz az élete stb.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Ne aggódj Kull, ha Arissa nem kerül be a packba. Nem veszem a szívemre. ;) Ha valakinek kell, akkor úgy is használja...
Most épp fordítók egy másik saját szövegűt, Mirai néven fut és sárkányszülött. Elég sok van még hátra belőle, kb. 40%-nál tartok. A készítő tervez közös szövegrész Szófiával is. Lesz saját háttere, kapcsolódó küldetés, és házasodni is hajlandó. Csak ajánlás, ha netán érdekel írj, akkor kicsit jobban rákapcsolok.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

ignussen írta:Ne aggódj Kull, ha Arissa nem kerül be a packba. Nem veszem a szívemre. ;) Ha valakinek kell, akkor úgy is használja...
Most épp fordítók egy másik saját szövegűt, Mirai néven fut és sárkányszülött. Elég sok van még hátra belőle, kb. 40%-nál tartok. A készítő tervez közös szövegrész Szófiával is. Lesz saját háttere, kapcsolódó küldetés, és házasodni is hajlandó. Csak ajánlás, ha netán érdekel írj, akkor kicsit jobban rákapcsolok.
Az a baj, hogy én viszont igen, olyan egyedi semmihez sem hasonlító szitukat ad a játékhoz, hogy az utánozhatatlan :( Most már mindegy, jelenleg szinte nincsenek is követők a packban, Szófia sem, mert több idő kell a teszteléshez de viszont jöhetnek a jó követők, mert időnként bővíteni fogom a csomagot. Túl sok plugin már nem javallott de követőknek maradt még azért hely simán. Helgen úsz. is be fog kerülni de annak is kell idő. Töménytelen sok a vanilla követő, akik jók csak intelligens gyógyítókból van hiány (volt. :D )
Avatar
Alduin
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2016. márc. 14., hétf. 20:23
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Alduin »

Várható a AVA follower by hangakin 1.1 honosítása
- AVA Follower 1.1 És AVA Follower 1.1 Boy Version-t.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/59053/

Légyszi fordítsátok le! Köszönöm!.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

AVA follower 1.1
Magyar, v1.1
AVA Follower 1.1 Boy Version
Magyar v.1
Egy metroszexuális jóképű, egy és kétkezes harcban jártas fiatalember/kisfiú követőt ad a játékhoz, akit a Vezérkancában találhatsz meg Fehércsermelyben.
NexusID:59053

Yushin Follower (Yushin, a khajiit követő)
Egy kétkezes harcban jártas khajiit követőt ad a játékoz, akit a Vezérkancában találhatsz meg Fehércsermelyben.
Magyar, v1.0
NexusID:39975
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Alchemist Compendium (Alkimista kézikönyve) lefordítva:
Játékbeli kézikönyv, amely összegyűjti az eredeti játékban, valamit a CACO és a Vadásznak született modokban (utóbbit a könyvben VSZ rövidítéssel jelöltem) lévő hozzávalókat és a hatásaikat. A könyvet az Alkimista kunyhójában találod, Ivarfalvától délre. A könyvet megnyitva belassul a játék néhány másodpercre, mert be kell töltenie sok szöveget, ami a könyvben van (több, mint 40 ezer karakter).
Magyar v1.1
NexusID:51077
Avatar
Nick
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2016. feb. 8., hétf. 11:42

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Nick »

Danger: Köszönöm a tippet!

Kull: Már álmomban is a mod packal Skyrimeztem, szóval a várakozás ártalmas az egészségre :mrgreen:
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

(http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/58828/?)
Valaki esetleg lemagyaríthatná! :) Egyik legkomolyabb kastély, amit idáig láttam.Szerintem megérné lemagyarítani.
Avatar
Alduin
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2016. márc. 14., hétf. 20:23
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Alduin »

raimhol ez a kastély-Tényleg jó a hogy néztem hozzá a videót és a képeket. Szerintem is megérné magyarítani.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Jaja, megnéztem, tényleg nem rossz! :)
zozyk

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: zozyk »

Sziasztok

Érdeklődni szeretnék,kb mennyi idő a Kull modpack megjelenése?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Elina követő CBBE
Hozzáad egy egykezes fegyverforgatásban jártas lányt, akit a Sárkánytömlöcben találhatsz meg.
Magyar v1.1
NexusID:65761

Mair és Noar, az ikrek
Két követőt, egy íjász lányt és egy pengemágus (aki a fagy varázslatokat preferálja) férfit a játékhoz, akiket a télvári Fagyott Kandallóban találhatsz meg.
Magyar v1.03
NexusID:74112

Itsuki követő
Hozzáad egy egykezes fegyverforgatásban jártas férfit, akit a Fenyvespatakban, az Alvó Óriás fogadóban találhatsz meg.
Magyar v1.2
NexusID:73559

NK követők
7 követőt ad a játékhoz, egy északi (egykezes harcos, Sárkánytömlöc), két sötét elf (íjász, Morthal, Lápszél fogadó), egy ork (két egykezes, Falkreath, Halott Férfi Itala), egy khajiit (villám mágus, Fenyvespatak, Alvó Óriás fogadó), egy breton (két egykezes, Riften, Méh és Fullánk fogadó), és egy ragada férfit (kétkezes, Markarth, Ezüstvérű Fogadó)(aki úgy néz ki, mint a Pokolfajzat).
Magyar v1.1
NexusID:65347

Irina követő CBBE
Hozzáad egy íjász lányt, akit Angi táborában találhatsz meg.
Magyar v1.1
NexusID:65761
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az Ordinator fordítása frissítve 7.11-re.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

zozyk írta:Sziasztok

Érdeklődni szeretnék,kb mennyi idő a Kull modpack megjelenése?
Röviden: két éve várok egy igazi dárda hajító és lándzsa használó szálfegyver modra. Ez már egy éve el is készült de rossz volt, mert tönkretette az íjászat és egyéb más animációkat. Úgy láttam, hogy ma ez megoldódott :D Dolgozok tovább, mert ezt nem lehet kihagyni, ki van zárva. Aztán még van két mod, ami "gyűlöli" a magyar nyelvet és a script üzenetei kriksz-krakszosak de úgy néz ki, hogy Vik tud segíteni ennek orvoslásában :) Modonként egy-egy darab állományról van szó mindösszesen. Szóval még egy kicsit várni kell..
Deathskull
Köszönöm a könyvet, fantasztikus, jók a CACO leírások is, természetesen! Bent kellett éjszakáznom a kunyhóban, mert egy anya egész reggelig ott kóborolt a nem kicsi bocsaival a környéken és mivel ez nem vanilla Skyrim, úgy átmennek az emberen, mint a villamos ;)
Avatar
zozyk
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2016. márc. 28., hétf. 9:00

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: zozyk »

Kull írta: Röviden: két éve várok egy igazi dárda hajító és lándzsa használó szálfegyver modra. Ez már egy éve el is készült de rossz volt, mert tönkretette az íjászat és egyéb más animációkat. Úgy láttam, hogy ma ez megoldódott :D Dolgozok tovább, mert ezt nem lehet kihagyni, ki van zárva. Aztán még van két mod, ami "gyűlöli" a magyar nyelvet és a script üzenetei kriksz-krakszosak de úgy néz ki, hogy Vik tud segíteni ennek orvoslásában :) Modonként egy-egy darab állományról van szó mindösszesen. Szóval még egy kicsit várni kell..
Deathskull
Köszönöm a könyvet, fantasztikus, jók a CACO leírások is, természetesen! Bent kellett éjszakáznom a kunyhóban, mert egy anya egész reggelig ott kóborolt a nem kicsi bocsaival a környéken és mivel ez nem vanilla Skyrim, úgy átmennek az emberen, mint a villamos ;)

Ok,akkor várok,köszi a választ. Kép
eXpeke

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: eXpeke »

Sziasztok.Az Immersive Weapons mod elérhető még valahol magyarul?
Avatar
zozyk
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2016. márc. 28., hétf. 9:00

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: zozyk »

eXpeke írta:Sziasztok.Az Immersive Weapons mod elérhető még valahol magyarul?
Itt keresd
Letöltés Magával ragadó fegyverek (91,2 kB)
Leírás Több, mint 240 új fegyver, melyeket feljavíthatsz bűbájolhatsz és legtöbbet el is készítheted kovácsolással.
Kiegészítők nem szükségesek hozzá
Megjegyzés Ignussen fordítása, és csak magyarítás.
Eredeti letöltése Immersive Weapons
Kategória Fegyverek
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!
Egy kis húsvéti ajándék:

Time Flies - Repül az idő honosítás

Tartalom:
- Jobb valószerűséget ad a játéknak az idő finomhangolásán keresztül
- Fegyverek, páncélok és italok készítése, főzés, evés, ivás, kiképzés, kereskedés, zártörés és olvasás mind-mind bizonyos időt igényelnek
- Az olvasással töltött idő függvényében a beszédkészséged is növekszik
- Minden teljesen testre szabható a mod konfigurációs menüben
- Le lehet szüneteltetni kellemetlen helyzetekben
- A legtöbb alap szükséglet moddal kompatibilis, pl.: KellNekem (INeed)
- Kompatibilis még a legújabb Fagyhalállal és Tábortűzzel (Campfire) is.
- Ez a beépülő a Living Takes Time egy átdolgozása

Kritérium:
- SKSE
- SkyUI

Ajánlás:
- Időlépték lehetőleg 6 legyen. (Az alapértelmezett 20)
- Érdemes még használni az Idő tényét és a Mesterségek teljes átszabását időmegtakarítás végett

Ismert hibák:
- Ki eséllyel felesleges idő telhet el a hátizsák lepakolásánál vagy a hálózsák felszedésénél
- A probléma elkerüléséhez érdemes ilyen esetekben a gyorsbillentyűvel leszüneteltetni ezt a plugint

Letöltés:
Magyar(Teljes)
NexusID:74512

zozyk és eXpeke
Jó, hogy írtok. Nem tudom, hogy maradhatott ki az első oldalról, de amikor majd küldi Ignussen a fordítás leírásokat, akkor kipakolok mindent. :)
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Deathskull írta:Az Ordinator fordítása frissítve 7.11-re.
Feltettem úgy, ahogy a leírás is ajánlja, hogy az 1-esekből egyet, a 2-es jelzésűekből is egyet... Azóta nem indul a játék..
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

:twisted: Még egy kis húsvéti ajándék:

Kép

Spears by Soolie - Lándzsák Soolie által honosítás

Tartalom:
-hajító dárdák, amelyek alapból megtántorítják az ellenfeleket és figyelmen kívül hagyják a páncélok védőértékének 25%-át
-lándzsa szálfegyverek, melyek által távolabbra is elérsz, mint más egyéb fegyverekkel
-mindkét fegyvernemnek teljesen komplett, egyedi animációja van

Követelmények:
-SKSE
-SkyUI
-FNIS 6.2+
-FNIS PCEA2 1.3+

Használat:
-A FNIS PCEA2 MKM-ben kipipálod a nemednek megfelelő opciót, aztán refresh, kilépsz és kész.
-Szükséged van egy "láthatatlan íjra" a HAJÍTÁSra. Ezt kovácsolni lehet és kézbe kell venni, mint egy íjat, majd kiválasztani a hajigálni kívánt dárdát. Csak hogy, szerintem nem fog megjelenni a kovácsolás menüben(nálam nem, gondolom nem csak én használok szerzemény módosítás modokat), ezért nyisd meg a konzolt és üsd be: player.additem XX00F5A7 1 (az XX az a modindex, ami a modok sorrendjétől függhet, ezt a Mod Organizerben jobbra találod a SpearsBySoolie.esp mellett, nálam D9)így megkapod a HAJÍTÁSt.
-Ha már nem dárdával vagy lándzsával harcolsz, akkor kapcsold ki az animációt a FNIS PCEA2 MKM-ben és refresh.

Megjegyzés:
-Ajánlom hozzá az Immersive First Person View modot, mert csak így lesz igazi, valós a belsőnézet animációja(én is váltottam), csak még annyit illik megtenni, hogy a FirstPersonPlugin.txt-ben ezt:"set bHeadtrack false" írd át erre: :"set bHeadtrack true" és elmented, így külső nézetben is pontosan oda fogsz lőni, ahol a célkereszted van.
-Ajánlom továbbá a Drámai harc(by Prttp) modot, hogy látványossá tedd akár minden távolsági támadásodat. Innen a központból letölthető.
-XP32 MSE modot is ajánlom, mert így a megfelelő helyre tudod tenni a fegyvereket ha netán nem ott lennének, ahol szeretnéd. (XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz-68000-3-80-ra frissítve)
-Az Archery Gameplay Overhaul(Íjászat Nagyjavítás) mod használata esetén, ami egy teljesen komplett animáció csere is egyben, kissé furán jön ki a látvány addig, míg a válladra nem veszed a dárdát. Ahhoz viszont túl jó mindkét mod, hogy ilyen semmiség miatt bármelyiket is nélkülözni kelljen.

Letöltés:
-magyar
-Nexus ID:73292
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

raimhol írta:
Deathskull írta:Az Ordinator fordítása frissítve 7.11-re.
Feltettem úgy, ahogy a leírás is ajánlja, hogy az 1-esekből egyet, a 2-es jelzésűekből is egyet... Azóta nem indul a játék..
A sorrend jól van beállítva? Így kell kinéznie.
Ordinator
Ordinator patchek (1-es csoport (WAFR/+CCOR), ill. egyéb patchek)
CACO
CACO egyéb patchek
2-es csoport CACO-Ordinatored/+Képzettségfa javítás
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz-68000-3-82-re frissítve
► Show Spoiler
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hateful Wenches - Utálatos szolgálók(kis SoT) frissítve 1.3.0-ra. Az előző az 1.2.0 az hibás volt(az azelőttiek viszont jók), megváltozott a "szaporító" script, ua lett, mint a Forgotten Wenches modnál. Biztonságos és barátságosabb. ;)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Moonlight Tales - Werewolf and Werebear Essentials 2.51 lefordítva, csak egyenlőre nem tudom feltölteni. Legkésőbb este fent lesz.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

SzőtsÁki noszogat, hogy töltsem föl a pluginok közé ezeket a magyarításokat. Szerintem nagyon szépen el vannak rendezve itt az első pár hozzászólásban, de lehet róla szó. Van-e valami kívánság ezzel kapcsolatban?
Avatar
cikasz
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. jan. 27., szer. 20:03
Tartózkodási hely: Felsőpakony
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cikasz »

Kull mi újság a modpack-al? ;)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Vik írta:SzőtsÁki noszogat, hogy töltsem föl a pluginok közé ezeket a magyarításokat. Szerintem nagyon szépen el vannak rendezve itt az első pár hozzászólásban, de lehet róla szó. Van-e valami kívánság ezzel kapcsolatban?
Nekem csak egy észrevételem lenne, még pedig az, hogy a pluginokhoz feltölteni kizárólag azokat a honosításokat lenne érdemes, amik lezárt projektek, például a ZF Elsődleges szükségletek, kivéve ha: Az összes többi(nem lezárt) modokat szinte van, hogy hetente frissítjük az új verziójára, ez a pluginoknál csak akkor működik ha ott is ezek a frissíthető linkek lennének megosztva.
cikasz írta:Kull mi újság a modpack-al? ;)
A héten legkevesebb 20 új plugint fordítottam le, köztük néhány nagyobbat is és legkevesebb 20 plugint frissítettem, javítottam, szépítettem meg a MKM-ét(néhánynál még a MKM-ben a kép is magyar lett :D .) Ma fejeztem be ezt a tevékenységet a farkasemberes moddal bezárólag. Elvileg most színmagyar a modpack, elvileg.
terv: Ahogyan az időm engedi, készítem a videót(telepítés), aztán csomagolom és megpróbálom feltölteni. Ha ez sikerült, utána először két embör kapja meg, egyikük nagyon tapasztalt, míg a másik kevésbé, így kiderülhet mennyire tudják más játékosok működésre bírni. Ezt követően tenném itt is közzé a csomagot, tehát, amennyiben békében hagynak a világi dolgokkal akkor már nem kell sokat várni.

u.i.: Annyi mindenre kellett figyelni, hogy az nem igaz, semmit nem lehetett a véletlenre bízni. A húzosabb szinten moddingolt Skyrim nagyon vékony jégen táncol, egy hiba is végzetes tud lenni. Megpróbáltam szépre, izgalmasra és változatosra készíteni az összeállítást oly módon, hogy nem feltétlenül kell hozzá egy szuperszámítógép. Majd kiderül.. :twisted:
Avatar
paracletos
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2015. nov. 20., pén. 21:18

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: paracletos »

Előre is nagy-nagy gratuláció és köszönet!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Magávalragadó lovak, Zsákmányolás és elhasználódás modok javítva, már nincsenek kriksz-krakszos script üzenetek.(Köszi Vik ;) )

Moonlight Tales - Werewolf and Werebear Essentials - Holdfény Történetek honosítás 2016-ban is vonítunk

Kép

Tartalom:
-Számtalan külső a farkas és medveembereknek, beleértve a szem, a fogazat kinézetét is, hímeknek és nőstényeknek egyaránt
-Különböző holdfázisok szerinti átváltozások
-Egyedi képességek harcban és azon kívül
-Kompatibilitás maximalizálása a különféle követő modokkal
-Egyéb a témával kapcsolatos tartalmak

Követelmények:
-SKSE
-SkyUI
-FNIS (klikk 'De-Install Creatures' aztán 'Update FNIS Behavior')

Letöltés:
-magyar
-Nexus ID:59463
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Erély - Küzdelem és sebesülések (Vigor - Combat and Injuries) 3.3-ra frissítve
► Show Spoiler
Avatar
cikasz
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. jan. 27., szer. 20:03
Tartózkodási hely: Felsőpakony
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cikasz »

u.i.: Annyi mindenre kellett figyelni, hogy az nem igaz, semmit nem lehetett a véletlenre bízni. A húzosabb szinten moddingolt Skyrim nagyon vékony jégen táncol, egy hiba is végzetes tud lenni. Megpróbáltam szépre, izgalmasra és változatosra készíteni az összeállítást oly módon, hogy nem feltétlenül kell hozzá egy szuperszámítógép. Majd kiderül.. :twisted:

köszi az infót! Tűkön ülök/ülünk! :D
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Egy régi fordítás újradolgozása

Become Jarl Of Ivarstead v1.3
Légy Ivarfalva hercege

Leírás:
- Egy hosszabb küldetéssorozatot követően Ivarfalva hercege lehetsz, aztán vezetheted néped életét.
- Több új helyszín, egy hatalmas kastély, új épületek, kereskedők, bánya, melyek mind pénzt hoznak, adózás, bűnözés, uralkodás.
- Sok-sok pénz forog itt kockán. Mivel elég sűrű a játék, inkább akkor ajánlom, ha befejezed az össze alapküldetés.
Ekkor már talán rendelkezel megfelelő tőkével is. De nincs semmiféle ilyen megkötés. Rád van bízva minden.
- A honosítás tartalmazza az alapfájl, egy kisebb textura minőségű mód fordítását (ezek közül csak az egyiket tedd fel!)
- Ha netán gondjaid vannak a hanggal (hangos), akkor másold fel a 01 Become Jarl Of Ivarstead low volume' mappát.
- Ivarfalva lányai: négy NJK leányzót ad a játékhoz, kik a követőid is lehetnek. Mindegyik egyedi textúrájú.

Kritérium:
nincs

Letöltés:
Magyar(Teljes)
Nexus ID: 51633
Válasz küldése