Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Hát tévedtem már is új verzió jött ki, itt a fordítása:
The People of Skyrim - Ultimate edition - reloaded version v3.0.6
Égkoszorú népe - Végső kiadás (?)
Fontos:
- Össze lett vonva a két fájl, így csak a 'tpos_ultimate_esm.esp' maradt meg, melyet az esm fájlok közé kell a betöltési sorrendben beállítanod, de a ETaC forrásfájlja után álljon.
- Az Update-sat csak akkor másold be, ha az előző Kidob a játékból (CTD - ez elvileg már betöltéskor jelentkezhet). Viszont ezt a betöltési végére helyezd, de a patch-ek elé (ha használsz)
- Ha frissítesz vagy az ESP-s verziót haszálod, akkor az ESM fájt, különben CTD lehetséges.
Leírás:
- Égkoszorú-szerte új barlangok romok temetők, települések;
- Több meglévő települést megnövel (Kompatibilis a településnövelőkkel - lásd az !olvass_el.txt-ben);
- Számos fűrész és gabonamalmot ad a játékhoz;
- Több mint 250 új NJK;
- Mindegyik növelést, bővítést megpróbál magyarázni, egy-egy levél, jegyzet, vagy bármi más által.
- Új frakció;
- Szintezett banditák, több farkasember és fafúria;
- Erősebb Birodalmi és Thalmor jelenlét
- Ház a játékosnak
Követelmény:
Dragonborn és Dawnguard DLC.
Letöltés:
Angol
Magyar
The People of Skyrim - Ultimate edition - reloaded version v3.0.6
Égkoszorú népe - Végső kiadás (?)
Fontos:
- Össze lett vonva a két fájl, így csak a 'tpos_ultimate_esm.esp' maradt meg, melyet az esm fájlok közé kell a betöltési sorrendben beállítanod, de a ETaC forrásfájlja után álljon.
- Az Update-sat csak akkor másold be, ha az előző Kidob a játékból (CTD - ez elvileg már betöltéskor jelentkezhet). Viszont ezt a betöltési végére helyezd, de a patch-ek elé (ha használsz)
- Ha frissítesz vagy az ESP-s verziót haszálod, akkor az ESM fájt, különben CTD lehetséges.
Leírás:
- Égkoszorú-szerte új barlangok romok temetők, települések;
- Több meglévő települést megnövel (Kompatibilis a településnövelőkkel - lásd az !olvass_el.txt-ben);
- Számos fűrész és gabonamalmot ad a játékhoz;
- Több mint 250 új NJK;
- Mindegyik növelést, bővítést megpróbál magyarázni, egy-egy levél, jegyzet, vagy bármi más által.
- Új frakció;
- Szintezett banditák, több farkasember és fafúria;
- Erősebb Birodalmi és Thalmor jelenlét
- Ház a játékosnak
Követelmény:
Dragonborn és Dawnguard DLC.
Letöltés:
Angol
Magyar
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Follower Commentary Overhaul (Követők megjegyzéseinek javítása) lefordítva:
Egy kiegészítő, mely új életet lehet a játék eredeti követőibe, kibővítve a beszédüket, az egyes eseményekhez fűződő megjegyzéseiket, Inigo követő mintájára, csak az eredeti forrásokat használva. A megegyező szinkronhanggal mondott mondatokat összegyűjtötte a készítő, csoportosította őket különféle kategóriákba, majd követőkhöz rendelte őket, így sokkal színesebb, bővebb lett a követők beszéde. Ez majdnem 1500 sort jelent, egy részük már elve megvolt a játékban, csak hozzárendelte más karakterhez is, valamint rekombinálta őket.
Szükséges kiegészítők:
-SKSE
-SkyUI
Magyar v1.3(teljes)
Angol (Nexus)
Egy kiegészítő, mely új életet lehet a játék eredeti követőibe, kibővítve a beszédüket, az egyes eseményekhez fűződő megjegyzéseiket, Inigo követő mintájára, csak az eredeti forrásokat használva. A megegyező szinkronhanggal mondott mondatokat összegyűjtötte a készítő, csoportosította őket különféle kategóriákba, majd követőkhöz rendelte őket, így sokkal színesebb, bővebb lett a követők beszéde. Ez majdnem 1500 sort jelent, egy részük már elve megvolt a játékban, csak hozzárendelte más karakterhez is, valamint rekombinálta őket.
Szükséges kiegészítők:
-SKSE
-SkyUI
Magyar v1.3(teljes)
Angol (Nexus)
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Frissítettem V3.0.6-ra
The People of Skyrim - Ultimate edition - reloaded version v3.0.6
Égkoszorú népe - Végső kiadás (?)
Lásd kettővel feljebb!
The People of Skyrim - Ultimate edition - reloaded version v3.0.6
Égkoszorú népe - Végső kiadás (?)
Lásd kettővel feljebb!
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Various Hunter-32877-1-6
Eredeti
Magyar
Próbálok egyszerűbb fordításokat eszközölni, de a következő problémám akadt:
- az ID alapú szövegcsere nem igazán működik alapból. Nem minden sor cserélődik automatikusan, egyenként kell megkeresni őket.
(Az ESP-ESM Translator 2.63 (magyar) verzióját használom.
A Skyrim.esm, a 3 DLC.esm és USLEp magyar változata van Adatbázinak felvéve.)
A fenti modban is szerepel több párbeszéd, ami más ID alatt szerepel a Skyrim.esm-ben.
Így -ebben és más esetekben is- három példányt kell futtatnom párhuzamosan a fordítóból.
Egyet a fordítandó modnak, egyet az angol Skyrim.esm-nek és egyet a magyarnak; így tudom csak kikeresni azokat a szövegeket, amelyek már fordítva vannak a magyarításban.
Eredeti
Magyar
Próbálok egyszerűbb fordításokat eszközölni, de a következő problémám akadt:
- az ID alapú szövegcsere nem igazán működik alapból. Nem minden sor cserélődik automatikusan, egyenként kell megkeresni őket.
(Az ESP-ESM Translator 2.63 (magyar) verzióját használom.
A Skyrim.esm, a 3 DLC.esm és USLEp magyar változata van Adatbázinak felvéve.)
A fenti modban is szerepel több párbeszéd, ami más ID alatt szerepel a Skyrim.esm-ben.
Így -ebben és más esetekben is- három példányt kell futtatnom párhuzamosan a fordítóból.
Egyet a fordítandó modnak, egyet az angol Skyrim.esm-nek és egyet a magyarnak; így tudom csak kikeresni azokat a szövegeket, amelyek már fordítva vannak a magyarításban.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sziasztok !
Nincs olyan mod ami az ásványok átalakítását teszi gyorsabbá ?
Pl. : vas ércet ezüst ércé...stb...
Az ásványok átalakítása varázslattal elégé időigényes, főleg ha több száz érc összegyűlik.
Nincs olyan mod ami az ásványok átalakítását teszi gyorsabbá ?
Pl. : vas ércet ezüst ércé...stb...
Az ásványok átalakítása varázslattal elégé időigényes, főleg ha több száz érc összegyűlik.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Rossz helyen ill. témánál tetted fel a kérdést, amúgy Celestine hyper hypal hypolja át az ásványokatPiczourka írta:Sziasztok !
Nincs olyan mod ami az ásványok átalakítását teszi gyorsabbá ?
Pl. : vas ércet ezüst ércé...stb...
Az ásványok átalakítása varázslattal elégé időigényes, főleg ha több száz érc összegyűlik.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
VL67, néhány oldallal korábban írtam, hogy kell beimportálni az angol adatbázis mellé párosítva a magyar fordítást, ha elindítasz egy fordítatlan modot, automatikusan felismeri a megfelelő sorokat, a maradékot pedig kézzel (egész sort vagy szövegrészletet kijelölve F3-mal) az adatbázisból kikeresni.
Mellesleg frissítettem az ESP-ESM Fordítót 2.64-re (az előző oldalon ott a link), javítva lett benne két fontos hiba (a bsa betömörítés nem működött jól, hibás lett tőle a fájl, illetve a másol/beilleszt módszer néha hibaüzenetet dobott ki), valamint kapott egy "Fordítás mondatról mondatra" funkciót, ami még nem tudom, mire jó.
Égkoszorú hangjai fordítás javítás:
Készítettem egy javított változatot az Égkoszorú hangjai modból, átfogalmaztam, kijavítottam a konfigurációs menü fordítását, mellé tettem a nem hivatalos MCM menüjét, valamint megspékeltem öt világítást/időjárást javító modnak a kompatibilitás fájljával (RCRN, ELFX, RLO, SPO, CoT).
Magyar (teljes)
Angol (Nexus): The Dungeons, Civilization, The Wilds
Mellesleg frissítettem az ESP-ESM Fordítót 2.64-re (az előző oldalon ott a link), javítva lett benne két fontos hiba (a bsa betömörítés nem működött jól, hibás lett tőle a fájl, illetve a másol/beilleszt módszer néha hibaüzenetet dobott ki), valamint kapott egy "Fordítás mondatról mondatra" funkciót, ami még nem tudom, mire jó.
Égkoszorú hangjai fordítás javítás:
Készítettem egy javított változatot az Égkoszorú hangjai modból, átfogalmaztam, kijavítottam a konfigurációs menü fordítását, mellé tettem a nem hivatalos MCM menüjét, valamint megspékeltem öt világítást/időjárást javító modnak a kompatibilitás fájljával (RCRN, ELFX, RLO, SPO, CoT).
Magyar (teljes)
Angol (Nexus): The Dungeons, Civilization, The Wilds
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Üdv!
Az első oldalra kikerültek az új fordítások, a régi unoffical patch fájlok végleges magyarítása és a táskákhoz használt összes pozíció.
UI: Ha lesz időm majd átírom a linkelt nexus pluginokat, mert már nagyon fogy a szabadon felhasználható linkek száma (üzenetenként 50).
Pl.: Nexus(Angol)==>Nexus ID:12345
Az első oldalra kikerültek az új fordítások, a régi unoffical patch fájlok végleges magyarítása és a táskákhoz használt összes pozíció.
UI: Ha lesz időm majd átírom a linkelt nexus pluginokat, mert már nagyon fogy a szabadon felhasználható linkek száma (üzenetenként 50).
Pl.: Nexus(Angol)==>Nexus ID:12345
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Egy viszonylag tiszta módja talán az lenne ennek, ha a "Beépülők, modok" mellé kerülne egy új alfórum (persze azt csak admin tud nyitni), amibe csak és kizárólag a honosítások mennek, a benne nyitott témákat pedig úgy elnevezni, ahogy te is kezdted, utána a fordító oda tölti fel, amelyikbe beleillik a mod (a hozzászólást ott viszont engedélyhez kötném, a kérdések, kérések, kommentek azokkal kapcsolatban jöhetnének ide továbbra is). A másik megoldás, hogy egyik-másik témát ketté bontod, ami most egy hozzászólásban van, az megy kettőbe. Alatta még van 5 hozzászólás ami a tiéd, az barátok közt is 250 link
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ez a hozzászólás eng. kötés nem lett volna rossz de ez a Nexus(Angol)==>Nexus ID:12345 szerintem beválhat.
Prttp
Köszi, hogy szántál rá időt és ilyen szépen bepakoltál a leltárba!
Amúgy használjátok ti ECE-t?? Ha igen, akkor majd frissíteném az XPMSE-t de amúgy viszont nem, mert nincs miért. Én a Racemenu-t használom és nem csak azért, mert magyar..
Prttp
Köszi, hogy szántál rá időt és ilyen szépen bepakoltál a leltárba!
Amúgy használjátok ti ECE-t?? Ha igen, akkor majd frissíteném az XPMSE-t de amúgy viszont nem, mert nincs miért. Én a Racemenu-t használom és nem csak azért, mert magyar..
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Immersive Horses - Magávalragadó Lovak honosítás
Tartalom:
-a lényege teljesen megegyezik a Kényelmes Lovak(honosítva by Prttp) moddal, olvasd el a leírását
-valamiben kevesebbet tud: nincs ló hívása és elküldése animáció, közel annyi egyedi nyereg sincs benne stb. (külön le lehet tölteni ilyen modot hozzá)
-valamiben többet tud: egyszerre több lovad is lehet(ménes), a követőidnek független, saját tulajdonú lovaik lehetnek, többféle támadás stb.
-eléggé eltér a lovakkal kapcsolatos finomhangolás is de a lényege az ugyan az
-nagyon szépek a lovak(egyedi lófajták)
-***van viszont egy nagy különbség*** A Kényelmes Lovak mod erősen scriptelt, ezzel ellenben a Magávalragadó Lovak nem, ezért nem kis mértékben gyorsabb lesz a játék, úgymond fellélegzik ha sok olyan modot is használsz, mint a Fagyhalál vagy a Végzetes Találkozások stb.
Használat:
-kompatibils a követő beépülőkkel(pl. EFF) vagy az egyedi követőkkel, mint pl. Arissa aki saját lovat használ
-a Csodálatos Követő Fogások(AFT) modhoz viszont ezt még telepítened kell: Simple Follower Mount(Prttp ezt így légyszíves mellékeld a leírásba!)
Letöltés:
-magyar
-(Angol)Nexus ID:64067
Kellemes ügetést!
Prttp
Nem találom a Kényelmes Lovakat a leltárban, lehet hogy ott van csak én nem láttam
Tartalom:
-a lényege teljesen megegyezik a Kényelmes Lovak(honosítva by Prttp) moddal, olvasd el a leírását
-valamiben kevesebbet tud: nincs ló hívása és elküldése animáció, közel annyi egyedi nyereg sincs benne stb. (külön le lehet tölteni ilyen modot hozzá)
-valamiben többet tud: egyszerre több lovad is lehet(ménes), a követőidnek független, saját tulajdonú lovaik lehetnek, többféle támadás stb.
-eléggé eltér a lovakkal kapcsolatos finomhangolás is de a lényege az ugyan az
-nagyon szépek a lovak(egyedi lófajták)
-***van viszont egy nagy különbség*** A Kényelmes Lovak mod erősen scriptelt, ezzel ellenben a Magávalragadó Lovak nem, ezért nem kis mértékben gyorsabb lesz a játék, úgymond fellélegzik ha sok olyan modot is használsz, mint a Fagyhalál vagy a Végzetes Találkozások stb.
Használat:
-kompatibils a követő beépülőkkel(pl. EFF) vagy az egyedi követőkkel, mint pl. Arissa aki saját lovat használ
-a Csodálatos Követő Fogások(AFT) modhoz viszont ezt még telepítened kell: Simple Follower Mount(Prttp ezt így légyszíves mellékeld a leírásba!)
Letöltés:
-magyar
-(Angol)Nexus ID:64067
Kellemes ügetést!
Prttp
Nem találom a Kényelmes Lovakat a leltárban, lehet hogy ott van csak én nem láttam
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Frissítettem a Mesterségek teljes átszabása (Complete Crafting Overhaul Remade) modot, változott egy-két dolog:
-TES5Edittel beleszerkesztettem, mert jelezték a Nexuson, hogy azok az egyedi köpenyek (pl.: Szürkeszakállúak köpenye, Fehércsermely köpenye) nem jelennek meg, amelyek le vannak téve bizonyos helyeken és nem NJK-knál vannak.
-Mellékeltem hozzá néhány, már lefordított modhoz való patchet:
*Magával ragadó teremtmények (Skyrim Immersive Creatures)
*Nehéz fegyverek (Heavy Armory) (ez csak a legendary verzióhoz való, ha feltetted ezt a modot, töröld a két esp fájlt és tedd be ezt)
*Fegyver és páncél javítások (Weapons & Armor Fixes-True Weapons)
*Utóbbi kettőhöz összevont patch, ha mindkettőt használod
-TES5Edittel beleszerkesztettem, mert jelezték a Nexuson, hogy azok az egyedi köpenyek (pl.: Szürkeszakállúak köpenye, Fehércsermely köpenye) nem jelennek meg, amelyek le vannak téve bizonyos helyeken és nem NJK-knál vannak.
-Mellékeltem hozzá néhány, már lefordított modhoz való patchet:
*Magával ragadó teremtmények (Skyrim Immersive Creatures)
*Nehéz fegyverek (Heavy Armory) (ez csak a legendary verzióhoz való, ha feltetted ezt a modot, töröld a két esp fájlt és tedd be ezt)
*Fegyver és páncél javítások (Weapons & Armor Fixes-True Weapons)
*Utóbbi kettőhöz összevont patch, ha mindkettőt használod
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Helló! Lenne egy olyan kérdésem, hogy a Requiem (v hasonló DELEVELED) modot nem fordítanátok-e le? Nagyobb RPG élményt nyújtana, ha nem a karakter szintjéhez lőné be az ellenfeleket a játék, plusz a tárgyak és területek zónákra lennének osztva (pl a spéci tárgyaknak szintől függetlenül fix tulajdonságaik lennének). A Requiemet am azért emeltem ki külön, mert elég ötletes a skillek működése is.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Több mod is van, ami nem a karakter szintjéhez lövi be az ellenfeleket és dinamikusan ossza el a világban,terület de akár történet alakulása szerint. Én egy Ordinatornak jobban örülnék. Mondjuk ami nekem nem tetszik, hogy majd annyi Requiem patch kellene, mint amennyi plugint használok és ezeket mind összeszedni és honosítani mer különben beangolosítják a game-t, hát nem tudom mikorra lehetne azt mondani, hogy készen van. Egyébként tényleg egy remek dolog, főleg a korábbi verziója lett kőkemény.Haanesh írta:Helló! Lenne egy olyan kérdésem, hogy a Requiem (v hasonló DELEVELED) modot nem fordítanátok-e le? Nagyobb RPG élményt nyújtana, ha nem a karakter szintjéhez lőné be az ellenfeleket a játék, plusz a tárgyak és területek zónákra lennének osztva (pl a spéci tárgyaknak szintől függetlenül fix tulajdonságaik lennének). A Requiemet am azért emeltem ki külön, mert elég ötletes a skillek működése is.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Még annyit szólnék, hogy láttam egy srácot aki nem tudom mivé képezte ki magát de azt láttam, hogy a SoT-al együtt nyomta és amikor támadták a hordák a várost felállított ilyen dwemer robotágyukat és azok kegyetlen mészárlást csináltak,mint a Bolygó neve halál filmben,persze az itteni lore-ra szigorúan ügyelve+idézett is sárkánypapokat,az íjászok lőttek a falakról meg valami varázsló követője osztotta az Apokalipszis varázslatokat. Egy bárd a kocsmában úgy tudott játszani a dobon, hogy az éppen berontó Draugrok a tartógerendákig röpködtek. Na én ezt nem vállalnám a SoT-al, viszont az ASIS-al annál inkább, ide jöhet az Apokalipszis varázslatköteg is, a SoT-al ez már sok-legalább is ha zavar valakit a néha néha bekövetkező random ctd. Rájöttem, hogy nem is az Immersive Weapons és Armors volt a gond a SoT hanem a sokalás. Azt mondták,hogy aki SoT-ot használ az álljon meg 128 pluginnál, én 200 körül még biztonsággal ajánlom,mert másra kell inkább vigyázni SoT ügyben. Még pedig arra, hogy ha egyszer elkezded a játékot akkor utána már tilos állítani a load order-en!! Magyarul az ember döntse el,hogy milyen modokkal akar játszani aztán go de utána már nincs variálás!Haanesh írta:Helló! Lenne egy olyan kérdésem, hogy a Requiem (v hasonló DELEVELED) modot nem fordítanátok-e le? Nagyobb RPG élményt nyújtana, ha nem a karakter szintjéhez lőné be az ellenfeleket a játék, plusz a tárgyak és területek zónákra lennének osztva (pl a spéci tárgyaknak szintől függetlenül fix tulajdonságaik lennének). A Requiemet am azért emeltem ki külön, mert elég ötletes a skillek működése is.
Visszatérve az Ordinator modra, én csak kb. 1 órára próbáltam ki, 7. szintig mentem fel és nem magamon döbbentem meg hanem amit az ellenfelek és a követőim csináltak. Azt se tudtam, ki mit csinál,nem tudtam beazonosítani a perkeket de nagyon durván tolták. Köszönhetően az ASIS modnak,ez lesz a kettes számú mod pack alapja,erre épül mármint az ASIS-ra. A másik a SoT-ra.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az a dobolás meg a törp ágyú az az Ordinatorból van, az előbbi a beszédkészség, a másik pedig a kovácsolás fáról. Egyébként senki nem fordítja ezt a modot?
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Igen igen, az előző kommentemre utaltam vele csak nem tudtam mely perkeket nyomatják, mert teljesen angol és nem fürkésztem az 1óra alatt, inkább próbálgattam. Prttp mondta,hogy majd ha lesz elég ideje akkor megszakérti de februárig semmi szín alatt, egyéb elfoglaltságok miatt. De ha szólhatnék az ő nevében, akkor bizton tudom nem sértődne meg ha valaki más honosítaná Főleg azért is merem ezt mondani, mert a The Notice Board mod az ő projektje és bizony nagyon húzós átalakuláson ment át és így már nem kis meló. Azt nem kell mondanom, hogy atom immersive immersion must have ez a mod is(most már). Én meg pont egy ehhez is erősen köthető beépülőn munkálkodok, többek között(konkrétan az új küldetésekre gondolok). Ja meg ott van a kiegészítők tesztelése is, még egy hibát sem küldtem be pedig van jó pár screens-om. Ez a január betett kissé..Deathskull írta:Az a dobolás meg a törp ágyú az az Ordinatorból van, az előbbi a beszédkészség, a másik pedig a kovácsolás fáról. Egyébként senki nem fordítja ezt a modot?
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Akkor lefordítom én, több, mint harmada már kész van (a 4000 sorból 1400), a szerzemények, leírások egy része megegyezik az eredeti játékéval, azt átvittem bele.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Hát ez remek, előre is köszönjük és sok sikert hozzá! Azt olvastam, hogy a srác "őrült" módon nyomja és gyakran frissíti, mert mindig elfelejt ezt-azt. Most már állítólag nagyjából renben lesz csak ezt még a figyelmedbe ajánlom, hozzá: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/70055/? Lényegében ez egy kiegyensúlyozás, nem biztos hogy létszükséglet. Bár ugye ezek nagyon átszablyák a kovácsolás perkeket, ezért is gondolom hogy nem lehet hülyeség. Egyébként ez az ember biztos nem átlagos szerepjáték tudással illetve rálátással bír és dolgozik, mert azért igazából tényleg nagy különbség ha valakin egy mindent védő nehézpáncél van vagy pedig egy sima íjász posztóvért. Tehát sok mindent befolyásol és nem csak azt, hogy két vagy nyolc találat után van game over. Aztán a 0 bug sem egy utlsó szempont
ui: Most ugrott be, hogy Prttp-nek még ott van Vilja is Nagyot fog szólni ha majd elkészül
ui: Most ugrott be, hogy Prttp-nek még ott van Vilja is Nagyot fog szólni ha majd elkészül
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Már feltettem, amit linkeltél, meg a két CACO patchet is: CACO-Ordinatored, CACO - Ordinator Perk Tree Patch
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszi, de az nekem bonyolult... mármint a mod-ot feltenni.Kull írta:Rossz helyen ill. témánál tetted fel a kérdést, amúgy Celestine hyper hypal hypolja át az ásványokatPiczourka írta:Sziasztok !
Nincs olyan mod ami az ásványok átalakítását teszi gyorsabbá ?
Pl. : vas ércet ezüst ércé...stb...
Az ásványok átalakítása varázslattal elégé időigényes, főleg ha több száz érc összegyűlik.
Ellenben találtam a nexus-on egy nekem megfelelőt, csak be kellett írni a keresőbe hogy "ore transmute".
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/11025/?
Ez csak egy sima .pex file, ami egyszerre átalakítja az összes ércet ami nálam van, és az átváltoztatás skill annak megfelelően nő, hogy mennyi érc lett átalakítva.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Equipping Overhaul - Felszerelés Nagyjavítás honosítás
Tartalom:
- minden kedvencnek jelölt holmid (fegyverek, fáklyák, pajzsok) látható lesz a karaktereden
- Dual Sheath Redux kompatibilis
- holmik valószerű használaton kívül helyezése(gyors fegyver váltáskor eldobod ami kezedben van,hogy hamar elő tudd rántani a másikat)
- a meggyújtott és eldobott fáklyák tovább égnek a földön
Követelmények:
- SKSE
- SkyUI
Letöltés:
-magyar
-(angol)Nexus ID:49784
Dual Wield Parrying - Kétkezes hárítás honosítás
Tartalom:
- két egykezes fegyverrel is tudsz hárítani
-ajánlom hozzá ezt az animációs modot:Dual Wield Blocking Animations
Követelmények:
- SKSE
- SkyUI
Letöltés:
-magyar
-(angol)Nexus ID:52979
Dodge mod - Kitérés mod honosítás
Tartalom:
- hátra és oldalirányba elhajolva, ki tudsz térni a csapások és a nyílvesszők elől
Követelmények:
- SKSE
- SkyUI
Letöltés:
-magyar
-(angol)Nexus ID:29258
Tartalom:
- minden kedvencnek jelölt holmid (fegyverek, fáklyák, pajzsok) látható lesz a karaktereden
- Dual Sheath Redux kompatibilis
- holmik valószerű használaton kívül helyezése(gyors fegyver váltáskor eldobod ami kezedben van,hogy hamar elő tudd rántani a másikat)
- a meggyújtott és eldobott fáklyák tovább égnek a földön
Követelmények:
- SKSE
- SkyUI
Letöltés:
-magyar
-(angol)Nexus ID:49784
Dual Wield Parrying - Kétkezes hárítás honosítás
Tartalom:
- két egykezes fegyverrel is tudsz hárítani
-ajánlom hozzá ezt az animációs modot:Dual Wield Blocking Animations
Követelmények:
- SKSE
- SkyUI
Letöltés:
-magyar
-(angol)Nexus ID:52979
Dodge mod - Kitérés mod honosítás
Tartalom:
- hátra és oldalirányba elhajolva, ki tudsz térni a csapások és a nyílvesszők elől
Követelmények:
- SKSE
- SkyUI
Letöltés:
-magyar
-(angol)Nexus ID:29258
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch (USLEEP) 3.0.0 verzió (nincs egyelőre újabb) fordítása frissítve, a főoldali linkről tölthető.
Ordinator 85%-a kész, már csak a szerzemény és varázslat leírások vannak hátra, meg a két CACO és WAFR-CCOR patch hozzá.
Ordinator 85%-a kész, már csak a szerzemény és varázslat leírások vannak hátra, meg a két CACO és WAFR-CCOR patch hozzá.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz modot frissítettem ha mondhatom akkor érdemes frissíteni és nem csak az ECE használóknak :
Version 3.72
(2016-01-16)
- Added missing mixed equiping animations from Immersive Animations to XPMSE
- Fixed an issue where Magic Styles and Shout Styles didn't update animation when set via RaceMenu
- Added a compatibility option for Badass Dual Wielding by bergzore
- Updated Pose script for Halo Poser S1.3 and PinupPoserMCM 3.6
Version 3.71
(2016-01-13)
- Updated the included Pretty Combat Animations files for 1.37a
Version 3.70
(2016-01-04)
- Updated the RaceMenu Poser Script for Halo Poser 1.2 and Poser MCM 3.5
- Updated the XPMSE plugin with the latest AnimObjects
- Added Dummy Translations for Enhanced Character Edit for unsupported languages
Version 3.69
(2016-01-04)
- Updated Pretty Combat Animations compatibility options
Version 3.68
(2015-12-28)
- Updated Enhanced Character Edit Enhancer compatibility option
Version 3.67
(2015-12-23)
- Updated Enhanced Character Edit Enhancer compatibility option
Version 3.66
(2015-12-23)
- Added an Enhanced Character Edit Enhancer by RAN46 compatibility option
- Changed a few XPMSE ECE translations
Version 3.65
(2015-12-23)
- Fixed weapon position sliders in Enhanced Character Edit
- Added range guards for some scale sliders in Enhanced Character Edit again
Version 3.64
(2015-12-19)
- Added Option to disable the cloak spell, not recommended to be ussed in croweded areas
Badass Dual Wielding - Vagány kétkezes fegyverhasználat honosítás
Tartalom:
-tartalmazza a Kétkezes hárítás plugint is tehát két egykezes fegyverrel is tudsz hárítani
-teljesen átdolgozza a mozgásokat és támadásokat ha mindkét kezedben fegyvert forgatsz
-új eddig nem létező támadások ha mindkét kezedben fegyvert forgatsz pl. rohanás közben mindkét erős támadás billentyűvel,gombbal támadni tudsz és másképpen
-a pajzsnak használata is kibővül, főként ha ki vannak fejlesztve az egykezes fegyver használat készségeid
-XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz támogatás (az új verziójával, amit már frissítettem)
Követelmények:
-SKSE
-SkyUI
Letöltés:
-magyar
-(angol)Nexus ID:65934
TK Dodge - TK Kitérés mod honosítás
Tartalom:
- hátra és oldalirányba elhajolva, ki tudsz térni a csapások és a nyílvesszők elől
- kitérő gurulás
- ez komolyabb, valószerűséget fokozó és jobb illetve jobban is működik, mint a másik Kitérés plugin a FNIS viselkedés támogatás miatt
Követelmények:
-SKSE
-SkyUI
-FNIS 6.2.!!!
-FNIS Behavior 6.2 add-on 1!!!
Letöltés:
-magyar
-(angol)Nexus ID:20923
Version 3.72
(2016-01-16)
- Added missing mixed equiping animations from Immersive Animations to XPMSE
- Fixed an issue where Magic Styles and Shout Styles didn't update animation when set via RaceMenu
- Added a compatibility option for Badass Dual Wielding by bergzore
- Updated Pose script for Halo Poser S1.3 and PinupPoserMCM 3.6
Version 3.71
(2016-01-13)
- Updated the included Pretty Combat Animations files for 1.37a
Version 3.70
(2016-01-04)
- Updated the RaceMenu Poser Script for Halo Poser 1.2 and Poser MCM 3.5
- Updated the XPMSE plugin with the latest AnimObjects
- Added Dummy Translations for Enhanced Character Edit for unsupported languages
Version 3.69
(2016-01-04)
- Updated Pretty Combat Animations compatibility options
Version 3.68
(2015-12-28)
- Updated Enhanced Character Edit Enhancer compatibility option
Version 3.67
(2015-12-23)
- Updated Enhanced Character Edit Enhancer compatibility option
Version 3.66
(2015-12-23)
- Added an Enhanced Character Edit Enhancer by RAN46 compatibility option
- Changed a few XPMSE ECE translations
Version 3.65
(2015-12-23)
- Fixed weapon position sliders in Enhanced Character Edit
- Added range guards for some scale sliders in Enhanced Character Edit again
Version 3.64
(2015-12-19)
- Added Option to disable the cloak spell, not recommended to be ussed in croweded areas
Badass Dual Wielding - Vagány kétkezes fegyverhasználat honosítás
Tartalom:
-tartalmazza a Kétkezes hárítás plugint is tehát két egykezes fegyverrel is tudsz hárítani
-teljesen átdolgozza a mozgásokat és támadásokat ha mindkét kezedben fegyvert forgatsz
-új eddig nem létező támadások ha mindkét kezedben fegyvert forgatsz pl. rohanás közben mindkét erős támadás billentyűvel,gombbal támadni tudsz és másképpen
-a pajzsnak használata is kibővül, főként ha ki vannak fejlesztve az egykezes fegyver használat készségeid
-XP32 Maximum Kiterjesztett Csontváz támogatás (az új verziójával, amit már frissítettem)
Követelmények:
-SKSE
-SkyUI
Letöltés:
-magyar
-(angol)Nexus ID:65934
TK Dodge - TK Kitérés mod honosítás
Tartalom:
- hátra és oldalirányba elhajolva, ki tudsz térni a csapások és a nyílvesszők elől
- kitérő gurulás
- ez komolyabb, valószerűséget fokozó és jobb illetve jobban is működik, mint a másik Kitérés plugin a FNIS viselkedés támogatás miatt
Követelmények:
-SKSE
-SkyUI
-FNIS 6.2.!!!
-FNIS Behavior 6.2 add-on 1!!!
Letöltés:
-magyar
-(angol)Nexus ID:20923
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sziasztok,
köszönöm a sok munkát amit belefektettetek az egész oldalba/magyarításba/közösségbe.
Bajban vagyok, mert nem értem hogy kell a Vik-féle magyarítást felrakni már meglévő (unoff. felpatchelt, külön külön minden kieg! ) skyrim -re.
Előtte már volt fent a Vik féle magyarítás, működött is rendesen.
Zavaros?
mellékelek képeket hátha úgy könnyebb lesz:
http://www.kephost.com/images/2016/01/18/skyrimnmm1.jpg
http://www.kephost.com/images/2016/01/18/skyrimnmm2.jpg
A kérdéseim:
Melyik unoff. patchet kellene használni?
Újra kell telepítenem (clean install) az egész játékot?
Elég kiszedni a 3db unoff.patchet (Vik féle magyarításhoz igazított) -> felrakni a legendary ed. unoff. 3.0.0 magyar(http://www.morrohun.hu/forum/viewtopic.php?f=32&t=680 innen) -> kiszedni a régi vik féle magyarítást -> felrakni az új vik féle magyarítást nexusról ? Így működhet a mentésem?
Köszönöm a válaszokat U.I.: Ezer köszi viknek
köszönöm a sok munkát amit belefektettetek az egész oldalba/magyarításba/közösségbe.
Bajban vagyok, mert nem értem hogy kell a Vik-féle magyarítást felrakni már meglévő (unoff. felpatchelt, külön külön minden kieg! ) skyrim -re.
Előtte már volt fent a Vik féle magyarítás, működött is rendesen.
Zavaros?
mellékelek képeket hátha úgy könnyebb lesz:
http://www.kephost.com/images/2016/01/18/skyrimnmm1.jpg
http://www.kephost.com/images/2016/01/18/skyrimnmm2.jpg
A kérdéseim:
Melyik unoff. patchet kellene használni?
Újra kell telepítenem (clean install) az egész játékot?
Elég kiszedni a 3db unoff.patchet (Vik féle magyarításhoz igazított) -> felrakni a legendary ed. unoff. 3.0.0 magyar(http://www.morrohun.hu/forum/viewtopic.php?f=32&t=680 innen) -> kiszedni a régi vik féle magyarítást -> felrakni az új vik féle magyarítást nexusról ? Így működhet a mentésem?
Köszönöm a válaszokat U.I.: Ezer köszi viknek
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Először tedd fel az oldalon lévő magyarítást, de csak a minimális telepítés legyen bejelölve, mert ebben vannak a textúra magyarítások (cégérek, út menti jelzőtáblák) (így nem teszi fel a SkyUI-t, az SKSE-t és a nem hivatalos javításokat, nem írja felül az újabbat, ha van), majd írd felül a Vik féle magyarítással, végül pedig tedd fel az Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch (USLEEP) 3.0.0 verzióját.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Szia
Nekem a táblák/textúrák nem kellenek.
A többi lépést úgy csináltam ahogy mondtad: vik féle magyarítást NMM-el aktiváltam utána (Prttp/Kull magyarításhoz való Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch USLEP 3.0.-t is. Magyar lett minden de írta hogy töröljem a régi unoff. patcheket (játékon belül írta magyarul), kiszedtem utána töröltem NMM-ben és most meg azt írja: (játékon bellül)"A mentés egy ídő után használhatatlan lesz. Biztosan betölti?"
Van miért aggódnom? Tényleg hibás lett a mentésem?
Köszi és bocsánat a sok kérdésért
Nekem a táblák/textúrák nem kellenek.
A többi lépést úgy csináltam ahogy mondtad: vik féle magyarítást NMM-el aktiváltam utána (Prttp/Kull magyarításhoz való Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch USLEP 3.0.-t is. Magyar lett minden de írta hogy töröljem a régi unoff. patcheket (játékon belül írta magyarul), kiszedtem utána töröltem NMM-ben és most meg azt írja: (játékon bellül)"A mentés egy ídő után használhatatlan lesz. Biztosan betölti?"
Van miért aggódnom? Tényleg hibás lett a mentésem?
Köszi és bocsánat a sok kérdésért
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ezt olyankor írja ki, amikor nem talál egy korábban használt esp/esm fájlt. Gondolom a négy unofficial patch-et használtad a játék során, most pedig az egyesített van fent. Jelen esetben nem lesz gond, a következő mentés/betöltésnél már nem fogja kiírni.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, most, hogy kijött a végleges változat, a bétateszt alatti hibajavítások át lesznek emelve az unofficial patch fordításokba (vagy legalább a legendary edition-be)?
Mert bizonyos esetekben visszahozza a bejelentett, de javított hibákat, így gondolom közös volt az alap...
Mikee
Az lenne a kérdésem, most, hogy kijött a végleges változat, a bétateszt alatti hibajavítások át lesznek emelve az unofficial patch fordításokba (vagy legalább a legendary edition-be)?
Mert bizonyos esetekben visszahozza a bejelentett, de javított hibákat, így gondolom közös volt az alap...
Mikee
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Én átemeltem minden javítást (ami tényleg javítás volt, nem csak másként fogalmazták meg ugyanazt), és úgy töltöttem fel őket a Nexusra.Mikee_(v2) írta:Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, most, hogy kijött a végleges változat, a bétateszt alatti hibajavítások át lesznek emelve az unofficial patch fordításokba (vagy legalább a legendary edition-be)?
Mert bizonyos esetekben visszahozza a bejelentett, de javított hibákat, így gondolom közös volt az alap...
Mikee
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ó..., hogy a nexuson... valóban én az ittenit néztem (ha már központ ), rákerestem, de Legendary-t ott nem találtam, nagy nehezen a különállók meglettek, ott tényleg javítva van (még olyan is, ami a végleges kiadásban (még) nincs)Vik írta:Én átemeltem minden javítást (ami tényleg javítás volt, nem csak másként fogalmazták meg ugyanazt), és úgy töltöttem fel őket a Nexusra.Mikee_(v2) írta:Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, most, hogy kijött a végleges változat, a bétateszt alatti hibajavítások át lesznek emelve az unofficial patch fordításokba (vagy legalább a legendary edition-be)?
Mert bizonyos esetekben visszahozza a bejelentett, de javított hibákat, így gondolom közös volt az alap...
Mikee
Köszönöm.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Már az egyesített, a Legendary is frissítve van a Vik féle fordítás alapján, töltsd le még egyszer (az első oldalon megtalálod), tegnap délután frissítettem.
Szerk.: Ma (01.19 12:33) megint frissítettem rajta, reméljük, most már hibamentes.
Szerk.: Ma (01.19 12:33) megint frissítettem rajta, reméljük, most már hibamentes.
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Üdv!
Köszönet az új fordításokért, kiraktam őket az első oldalra.
Most, hogy lett egy kis időm lecseréltem a karácsonyi témát. Újrarendeztem a modokat-kategóriákat és átírtam a nexusos linkeket is, így egy jó darabig nem lesz gond a limittel.
Off: Kezdem elérni a paint és html tudásom korlátait. Párszor összeomlott a fórum motorja szerkesztés után a spoiler tag-ek miatt.
Szerk:
Valamikor ki lesznek rakva a plugin fülben lévő magyarítások is, így minden egy helyen lesz.
Viket vagy egy moderátort megkérhetném, hogy az első oldalon Zagloba bejegyzések közé beékelődött hozzászólását ki tudnák törölni, természetesen a könnyebb áttekinthetőség végett.
Köszönet az új fordításokért, kiraktam őket az első oldalra.
Most, hogy lett egy kis időm lecseréltem a karácsonyi témát. Újrarendeztem a modokat-kategóriákat és átírtam a nexusos linkeket is, így egy jó darabig nem lesz gond a limittel.
Off: Kezdem elérni a paint és html tudásom korlátait. Párszor összeomlott a fórum motorja szerkesztés után a spoiler tag-ek miatt.
Szerk:
Valamikor ki lesznek rakva a plugin fülben lévő magyarítások is, így minden egy helyen lesz.
Viket vagy egy moderátort megkérhetném, hogy az első oldalon Zagloba bejegyzések közé beékelődött hozzászólását ki tudnák törölni, természetesen a könnyebb áttekinthetőség végett.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Kiszedtem. Csak szerintem zavarja az áttekinthetőséget az a sok hatalmas kép?Prttp írta:Viket vagy egy moderátort megkérhetném, hogy az első oldalon Zagloba bejegyzések közé beékelődött hozzászólását ki tudnák törölni, természetesen a könnyebb áttekinthetőség végett.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Szerintem is lehetnének kisebbek, legalábbis magasságban, sokat kell görgetni . Viszont nem baj, hogy szélességre kitölti az oldalt, legalább elkülönülnek egymástól a témák. Prtpp, ha szeretnéd, akkor meg tudom csinálni a szebbre a feliratokat a képeken, értek valamelyest a Photoshophoz, csak küldd át az eredeti képeket.
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Igen az nagyon jó lenne.Deathskull írta:Szerintem is lehetnének kisebbek, legalábbis magasságban, sokat kell görgetni . Viszont nem baj, hogy szélességre kitölti az oldalt, legalább elkülönülnek egymástól a témák. Prtpp, ha szeretnéd, akkor meg tudom csinálni a szebbre a feliratokat a képeken, értek valamelyest a Photoshophoz, csak küldd át az eredeti képeket.
Innen szedtem a nagy részét.
Itt vannak az alap képek. De nyugodtan vadássz még a netről. Sok jól sikerült van.
Előre is köszönöm!
Vik
Köszi!
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Itt vannak a képek. Egy helyen cseréltem csak képet, a többit úgy hagytam. A psd fájlokat meghagytam, ha esetleg valami nem tetszik a képeken, vagy át kellene írni valamit.
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Nagyon jók lettek a képek!Deathskull írta:Itt vannak a képek. Egy helyen cseréltem csak képet, a többit úgy hagytam. A psd fájlokat meghagytam, ha esetleg valami nem tetszik a képeken, vagy át kellene írni valamit.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ignussen, ha van rá időd, újra kellene csomagolni a Magas szintű ellenfeleket (High level enemies), mert így speciel nálam nem ismeri fel a Mod organizer), kénytelen voltam az eredetit leszedni, feltelepíteni, majd a ESP-ESM Fordítóval betölteni a magyarításodat. Ha újracsomagoltam, hogy ne az adat mappa legyen legyen becsomagolva, hanem ami alatta van, akkor magyar volt a Fomod, de üres volt az egész, nem voltak benne jelölődobozok, amiket ki lehetett volna választani, mint az angol verzióban.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az első oldalon lévő : Immersive Armors - Magávalragadó vértek (Ignussen).
Milyen sorrendben kell felrakni ?
Én az angol verziót (nexus-ról) raktam előbb, utána a PerMa Patch v8.0-át, és a végén a Magyar v8.0-át.
De nem vagyok biztos hogy tényleg így kell-e.
Szerkesztve : csak simán átmásoltam a Data könyvtárba.
Milyen sorrendben kell felrakni ?
Én az angol verziót (nexus-ról) raktam előbb, utána a PerMa Patch v8.0-át, és a végén a Magyar v8.0-át.
De nem vagyok biztos hogy tényleg így kell-e.
Szerkesztve : csak simán átmásoltam a Data könyvtárba.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Kipróbálhatnád a Végzetes Találkozásokat de tényleg csak 1 másfél órára egy new game erejéig! Benne van a high level enemies is, kíváncsi lennék, hogy tetszik és hogyan megy neked. Készíts a TES5Edit-el egy merge patchet(elő bash patch),majd egy Bash Patch-et és ez egy bomba biztos játékot fog eredményezni,3 perc alatt. Soha nem látott módon sikerült stabillá tennem a majdani mod pack-ot, nagyjából csak honosítani kell,azt ha már teljesen magyar, akkor feldobom a laptopomra is és megnézem ott mi újság. Csak mindig találok valamit, ami megtetszik és azt fordítom le, nem amit kéneDeathskull írta:Ignussen, ha van rá időd, újra kellene csomagolni a Magas szintű ellenfeleket (High level enemies), mert így speciel nálam nem ismeri fel a Mod organizer), kénytelen voltam az eredetit leszedni, feltelepíteni, majd a ESP-ESM Fordítóval betölteni a magyarításodat. Ha újracsomagoltam, hogy ne az adat mappa legyen legyen becsomagolva, hanem ami alatta van, akkor magyar volt a Fomod, de üres volt az egész, nem voltak benne jelölődobozok, amiket ki lehetett volna választani, mint az angol verzióban.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
A magyar v8.0 nem kell, a PerMa verziója ugyanazt tartalmazza, csak a Perkus Maximushoz igazítva. Igaz, ez nincs is odaírva, majd kiíratjuk Prtpp-vel. A legtöbb PerMa patch esp, amelyiknek megegyezik az eredeti esp-jével a neve, ott az eredetit felül kell íratni.Piczourka írta:Az első oldalon lévő : Immersive Armors - Magávalragadó vértek (Ignussen).
Milyen sorrendben kell felrakni ?
Én az angol verziót (nexus-ról) raktam előbb, utána a PerMa Patch v8.0-át, és a végén a Magyar v8.0-át.
De nem vagyok biztos hogy tényleg így kell-e.
Szerkesztve : csak simán átmásoltam a Data könyvtárba.
Kull, le van valahol írva, milyen modokat tartalmaz, melyikkel ütközik? Mert akkor nyitok neki egy új profilt a MO-ben, beállítom, aztán ha lesz időm, kipróbálom.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sziasztok!
Valaki tudna segíten? A TRO Basic nees nevű mod alap angol verziója megfelelően működik de miután felrakom a magyarítást a fáradtság 24óra alvás után se megy le, alvás és várakozás közben nem számolja az éhséget és a szomjúságot (amit alapbol kellene)
Valaki tudna segíten? A TRO Basic nees nevű mod alap angol verziója megfelelően működik de miután felrakom a magyarítást a fáradtság 24óra alvás után se megy le, alvás és várakozás közben nem számolja az éhséget és a szomjúságot (amit alapbol kellene)
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Nem nincs leírva sehova, hogy milyen modokat tartalmaz, a recept az titkos A fordítás során láttam, aztán meg sokat tapasztaltam és kérdezősködtem, onnan tudom hogy rengeteg ismert-ismeretlen modból van összerekva. Itt van a kompatibilitási oldaluk: http://sotrealms.enjin.com/installationsubcompatibilityDeathskull írta:A magyar v8.0 nem kell, a PerMa verziója ugyanazt tartalmazza, csak a Perkus Maximushoz igazítva. Igaz, ez nincs is odaírva, majd kiíratjuk Prtpp-vel. A legtöbb PerMa patch esp, amelyiknek megegyezik az eredeti esp-jével a neve, ott az eredetit felül kell íratni.Piczourka írta:Az első oldalon lévő : Immersive Armors - Magávalragadó vértek (Ignussen).
Milyen sorrendben kell felrakni ?
Én az angol verziót (nexus-ról) raktam előbb, utána a PerMa Patch v8.0-át, és a végén a Magyar v8.0-át.
De nem vagyok biztos hogy tényleg így kell-e.
Szerkesztve : csak simán átmásoltam a Data könyvtárba.
Kull, le van valahol írva, milyen modokat tartalmaz, melyikkel ütközik? Mert akkor nyitok neki egy új profilt a MO-ben, beállítom, aztán ha lesz időm, kipróbálom.
Frissítettem a Magávalragadó Lovak modot meg ezt azt...most élesben láttam csak, hogy az egyik scriptet elfelejtetem megnézni és a menühöz tartozott
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Deathskull
Érdeklődnék, hogy kb. mikor lehet majd kipróbálni a magyar Ordinatort, mert lehetségessé vált a két pack összevonása oly módon, hogy az ASIS-nál kilőném a lényszaporítást a patcheléskor de viszont megkapnák a NJK a Perkeket és minden egyebet is? A Végzetes Találkozások pedig tenné, amit tennie kell de az angollal már nem akarok szórakozni.
Továbbá megkérdezem, hogy valaki bevállalja-e ezeket:
-Vigor - Combat and Injuries
-Bring Your Silver
-Truly Undead - Reborn
Ezek a pluginok ténylegesen megnövelik a valószerűséget és a valós szerepjátékos élményt, ráadásul még jók is Azért kérdem, mert kevés a ráfordítható időm és "sajnos" van még pár honosítanivalóm de ha 3 napig nem vállalja el senki sem, akkor bevállalom és elkezdem én.
Érdeklődnék, hogy kb. mikor lehet majd kipróbálni a magyar Ordinatort, mert lehetségessé vált a két pack összevonása oly módon, hogy az ASIS-nál kilőném a lényszaporítást a patcheléskor de viszont megkapnák a NJK a Perkeket és minden egyebet is? A Végzetes Találkozások pedig tenné, amit tennie kell de az angollal már nem akarok szórakozni.
Továbbá megkérdezem, hogy valaki bevállalja-e ezeket:
-Vigor - Combat and Injuries
-Bring Your Silver
-Truly Undead - Reborn
Ezek a pluginok ténylegesen megnövelik a valószerűséget és a valós szerepjátékos élményt, ráadásul még jók is Azért kérdem, mert kevés a ráfordítható időm és "sajnos" van még pár honosítanivalóm de ha 3 napig nem vállalja el senki sem, akkor bevállalom és elkezdem én.
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
ÜdvKull írta:Deathskull
Érdeklődnék, hogy kb. mikor lehet majd kipróbálni a magyar Ordinatort, mert lehetségessé vált a két pack összevonása oly módon, hogy az ASIS-nál kilőném a lényszaporítást a patcheléskor de viszont megkapnák a NJK a Perkeket és minden egyebet is? A Végzetes Találkozások pedig tenné, amit tennie kell de az angollal már nem akarok szórakozni.
Továbbá megkérdezem, hogy valaki bevállalja-e ezeket:
-Vigor - Combat and Injuries
-Bring Your Silver
-Truly Undead - Reborn
Ezek a pluginok ténylegesen megnövelik a valószerűséget és a valós szerepjátékos élményt, ráadásul még jók is Azért kérdem, mert kevés a ráfordítható időm és "sajnos" van még pár honosítanivalóm de ha 3 napig nem vállalja el senki sem, akkor bevállalom és elkezdem én.
A Bring Your Silver-t lefordítom.
Szerk.:
Bring Your Silver - Hozd az ezüstöd honosítás
Tartalom:
-Ez a beépülő kibővíti az élőhalott vadászatra használt fegyverek listáját
-Újradolgozott ezüst alapú sebzés
-A különleges fegyverek hatásosabbá válnak természetfelettiekkel szemben
-Az élőholtak egyedi ellenállás bónuszokat kaptak
Kritérium:
-Hajnalőrség
-Sárkányszülött
-USLEEP
-(Opcionális) ASIS (NPC Enchant Fix module)
Letöltés:
Magyar (Teljes)
Nexus: 66882
Szerk 2: Lehet megnézem a másik kettőt is.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Szerintem holnap estig mindenképpen kész leszek, még van 88 sor, meg a két CACO illetve CCOR-WAFR javítást egyeztetnem kell vele.Kull írta:Deathskull
Érdeklődnék, hogy kb. mikor lehet majd kipróbálni a magyar Ordinatort, mert lehetségessé vált a két pack összevonása oly módon, hogy az ASIS-nál kilőném a lényszaporítást a patcheléskor de viszont megkapnák a NJK a Perkeket és minden egyebet is? A Végzetes Találkozások pedig tenné, amit tennie kell de az angollal már nem akarok szórakozni.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sziasztok!
Letöltöttem a realistic lighting modot ami a világítást alakítja át épületekben meg épületeken kívül és átnevezi a helyszíneket például a házak nevét vagy kripták nevét. Van rá megoldás hogy ne írja felül és továbbra s magyarul írja ki a neveket?
Letöltöttem a realistic lighting modot ami a világítást alakítja át épületekben meg épületeken kívül és átnevezi a helyszíneket például a házak nevét vagy kripták nevét. Van rá megoldás hogy ne írja felül és továbbra s magyarul írja ki a neveket?
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Hát srácok, hálásan köszönöm!! Nekem mindig is a BGII és NeverW.N. volt az etalon és pont azt imádtam, hogy pl. amikor már a játék legvége felé jártam egy 37. szintű Vadmágus karival(már nem voltak társaim, mert én magam voltam a hadsereg) erre egy kupolás teremben rámküldtek két elementált, akiken semmilyen hyper-szuper fegyver és varázslat sem fogott. Kizárólag a bűvölet nélküli, alap acélkard és hasonlóak fogtak rajtuk, kegyetlenül megszívtam. Vissza kellett töltem x órával korábbi állásomat és ha jól emlékszem Jaheira a botjával csépelte őket és még medvéi, farkasai tudták szétszaggatni a mocskokat
Itt most a SoT-osok hívták fel a figyelmem erre és állítólag a Zordzuhatagi sírdombban már *urva világ van. Eleve úgy kell nekiállni a kezdésnek, hogy az ember elszegődik kovácsnak egy pár hétre Fenyvespatakba és próbál összekalapálni több strapabíró(ami nehezebben törik) minimum ezüstből készült fegyvert vagy tolvajnak áll vagy el kell mennie tanulni az Akadémiára. Mármint ha be akar menni egy sírboltba vagy katakombába, a vámpírokról meg ne is beszéljünk Megjegyzem a SoT high level ellenfelei amúgy sem gyengék.
trkDani
Ha adhatok egy jó tanácsot, akkor szerintem ne tökölj semmilyen fény moddal. Tedd fel a CoT-t, ezzel megkapod a létező legjobb klíma modot+ez már önmagában felér egy profi ENB presettel, gyönyörű meleg színei vannak(kint és bent is) stb.
Itt most a SoT-osok hívták fel a figyelmem erre és állítólag a Zordzuhatagi sírdombban már *urva világ van. Eleve úgy kell nekiállni a kezdésnek, hogy az ember elszegődik kovácsnak egy pár hétre Fenyvespatakba és próbál összekalapálni több strapabíró(ami nehezebben törik) minimum ezüstből készült fegyvert vagy tolvajnak áll vagy el kell mennie tanulni az Akadémiára. Mármint ha be akar menni egy sírboltba vagy katakombába, a vámpírokról meg ne is beszéljünk Megjegyzem a SoT high level ellenfelei amúgy sem gyengék.
trkDani
Ha adhatok egy jó tanácsot, akkor szerintem ne tökölj semmilyen fény moddal. Tedd fel a CoT-t, ezzel megkapod a létező legjobb klíma modot+ez már önmagában felér egy profi ENB presettel, gyönyörű meleg színei vannak(kint és bent is) stb.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Találkoztatok már olyannal, illetve mi lehet a megoldás, a helyes betűkészlet arra a bajra, hogy a rövid ü és ö betűk script üzenetei és/meg szövegei kriksz-krakszosak? Például: füttyentéssel(Magávalragadó Lovak mod) vagy darabokra törött(Zsákmányolás és Elhasználódás mod) szavaknál. További érdekesség, hogy az utóbbi modnál ritkán de amikor bizonyos tárgyaim széttörnek, akkor helyesen írja ki, legtöbbször viszont rosszul. Ilyen német "umlautos a", anarchia jel , minden van benne, nem értem.