Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ahhoz képest elég sok mindent tudhat, bár élőben még nem próbáltam ki. Láttam van vagy 10 bug benne de nem tudom mennyire súlyosak. Engem inkább az zavart, hogy ha jól mondom a Weapons and Armor fix R. modnál oly nagyok lettek bizonyos íjak, mint egy ember és a megfeszített húr annyira messze esett a kezemtől mint ide a buszmegálló. Mondjuk a PerMA is fent volt, most nem is tudom hogy a kettő közül melyik okozta.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Deathskull
Köszi az új fordításokat és kitettem őket a kezdőoldalra.

Kull
Azt szeretném megkérdezni a SoT-tal kapcsolatban, hogy említetted kidobál a játék a magávalragadó vértek és fegyverek használatakor. Összeakadhat más fegyver-páncél beépülőkkel is? De egyébként nagyon izgalmas az egész, főleg mikor bementem a zordzuhatagi sírdombba egyedül és csak jöttek és jöttek az élőhalottak. :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

szerkesztve: -Ha szeretnéd még növelni a teljesítményt, a menüben ki tudod kapcsolni a vanilla szaporulatokat, a készítők szerint ez nem hülyeség! Akkor csak az Idő Homokja ad hozzá plusz ellenfeleket és azt is érdemes belőni, hogy taktikai módban fusson a rendszer,mer akkor ha lopakodó módban nyomulsz nem fognak csak úgy rádtörni. Bár szerintem a Spártai jól be van lőve és nagyon nem éri meg piszkálódni de lehet finomhangolni a dolgokat.
Idő közben rájöttem, hogy miért dobál ki az IW és az IA modok miatt, van logikus magyarázat nem csak úgy egyszerűen kivág és kész. Az olyan modokkal lehet még baj ami komplett replacer és nem standalone. Nálam most 100% stabil a rendszer, a férfi nemű karakterek a aMidianBorn BoS mod(nekem ez a favorit) replacer-t használják a női karik pedig a Remodeled Armor for CBBE Bodyslide HDT modot. Aztán van még egy harmadik ami mind a kettőnél nagyobbat dob a játékon igaz, ez polgári öltözék de kíválóan belesimítja illetve véletlenszerűsíti az elosztását a mod. Common Clothes (új játék indítása melegen ajánlott)történethű és minőségi. Ezeket használom, jobbat nem találtam és biztos nincsen ütközés!

UI: most beleadok apait anyait és talán este felmegy a kis SoT is :) Tegnap elfogyott minden septimem és nem adtak szobát a városban de szerencsére még Fenyvespatakban kaptam egy egyszemélyes Fagyhalál sátrat és Khajiitok nem bánták, hogy odacsapódtam.
sátor.jpg
sátor.2.jpg
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Használjátok a Tes5 ellenőrzést a DLC-kre, illetve az olyan modokra, melyekre kiabál a LOOT, vagy inkább nem is használjátok. Én pl még a 8 gyűrűs fordításban a pozíciókat is átpakoltam, hogy használni tudjam, hisz az egyik gyűrű a 60-on volt, az pedig lefoglalja a Dual Seath Redux hát Pajzson-ja. Nálam nincs is ütközés miatti kidobálás. Eddig nem volt...
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

ignussen írta:Használjátok a Tes5 ellenőrzést a DLC-kre, illetve az olyan modokra, melyekre kiabál a LOOT, vagy inkább nem is használjátok. Én pl még a 8 gyűrűs fordításban a pozíciókat is átpakoltam, hogy használni tudjam, hisz az egyik gyűrű a 60-on volt, az pedig lefoglalja a Dual Seath Redux hát Pajzson-ja. Nálam nincs is ütközés miatti kidobálás. Eddig nem volt...
Ezt kifejtenéd bővebben" 8 gyűrűs fordításban a pozíciókat is átpakoltam", mert nem értem. Egyébként mostanában a pajzs a bal kézben hordása jön be nekem, kikapcsolom a DSR menüben az XPMS meg gondoskodik róla, hogy a NJK pedig a hátukon hordják.
Hozzáteszem én soha nem tisztítottam pluginokat meg aztán nem is volt gond, a fenti esetben NIF probléma van és ilyenkor nincs mese keményen CTD az eredmény. Ez éppen olyan mint ha mondjuk felülírnám a csontváz modot valamivel, aminek előtte van a helye pl. Halálos Csonkítás mod és az első kézlevágásnál ki is vágna az asztalra. Már semmilyen textúra és egyébb tisztító modot sem használok, mert múltkor a karakterek szemét tette tönkre stb., féltem a Warzone-tól is de nincs semmi gond. A legfrissebb MO használatával már véglegessen megszűntek az elfeketedő textúrák és társai anomáliák is.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Szerintem az Equip more Rings modra gondol, ebben lehet nyolc gyűrűt felszerelni, nem mindegy melyik sloton van. A Complete Crafting Overhaulban is vannak olyan táskák, vállszíjak, amelyekből nem lehet egyszerre hordani.

Frissítettem az Immersive Armors-t, nem fordítottam le benne korábban az egyik könyvet, most pótoltam (az előző verzióban csak néhány soros volt, most meg több, mint hatezer karakter). Valamint nekikezdek a következő hosszabb lélegzetű fordításomnak, az Immersive Creatures modnak.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull
Bocs kicsit beszórtam a szavakat, Deathskull kollégám eléggé rátapintót a modra. Ennek segítségével 8 gyűrűt viselhetsz. Én csak ezeket szoktam bűbájolni, ugyanis imádok, mindig az aktuális Céhes, főszál küldetés vértjeiben pompázni, ilyenkor minden téren az adott céhet vagy egyebet képviseljem, még viseletben is. Emiatt viszont számos testsablont (Body template) vesz igénybe (szám szerint hetet), melyek többsége foglalt. Különösen a kedvenc vértem az Intrika vértje miatt.
Irok pár oéldát: 60-s testsablonon van a Dual Seath Redux háton verziója (mert nekem tetszik, hogy a többi is a hátán hordja) és az egyik gyűrű a 7-ből. Így a gyűrűt áttettem egy másikra, asszem a 47-re, Egy másik gyűrű az 56-s testsablonról a 46 (köpenyek – Égkoszorú köpenyei) helyett a 45-re, viszont itt már bekeveredtek az Immersive Armor testsablonjai. Ez is elég sokat használ. Emiatt viselhetsz együtt teljes vért, lábvértet, karvértet, csuklyát, köpenyt, szőrmegallért, maszkot tengerész fülbevalót, sőt még diadémot is, plusz gyűrűk és medál. Azt is észrevettem, hogy némelyikhez kettő van rendelve és a bűbájhoz az első a meghatározó.

DeathSkull
Köszi, de úgy emlékszem, mintha pótoltam volna (Rorik naplója vagy csak ott lelhető fel). Mindenesetre köszi...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kull írta:UI: most beleadok apait anyait és talán este felmegy a kis SoT is :) Tegnap elfogyott minden septimem és nem adtak szobát a városban de szerencsére még Fenyvespatakban kaptam egy egyszemélyes Fagyhalál sátrat és Khajiitok nem bánták, hogy odacsapódtam.
sátor.jpg
sátor.2.jpg
Én is találkoztam khajiitokkal. Épp egy vámpír mestert csapkodtunk Riften mellett, amikor valószínűleg rossz helyre suhintottam, mert nagyon idegesek lettek... :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

ignussen írta: Köszi, de úgy emlékszem, mintha pótoltam volna (Rorik naplója vagy csak ott lelhető fel). Mindenesetre köszi...
Nem arra gondoltam, hanem a "Boethiah rituális vértje" c. könyvre. Az előző verzióban csak annyi állt a könyvben, hogy "Az elkészítéshez a következő elemekre és alkotókra van szükség... Innentől az olvasó számára érthetetlen szöveg következik." Ezt a két mondatot törölték és kibővítették a 8.0-ban, nem is kicsit.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

ignussen
Az komoly, én csak a bal kezes gyűrűkig jutottam el :) aztán a Clothing and Clutter Fixes-nek meg úgy örültem,majd el dobtam az agyamat, ez azért nagyon hiányzott.

Vik
Pont tegnap nézegettem valamit ha jól értettem pont az ilyen szitukra készült: Peacekeeper - micsoda név :lol:
Avatar
paracletos
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2015. nov. 20., pén. 21:18

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: paracletos »

Jó lenne Karácsonyra a Kull Mod Pack 2. :)
Köszönet a fordításokért, Mindenkinek!
Kellemes Ünnepeket!
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Deathskull írta:
ignussen írta: Köszi, de úgy emlékszem, mintha pótoltam volna (Rorik naplója vagy csak ott lelhető fel). Mindenesetre köszi...
Nem arra gondoltam, hanem a "Boethiah rituális vértje" c. könyvre. Az előző verzióban csak annyi állt a könyvben, hogy "Az elkészítéshez a következő elemekre és alkotókra van szükség... Innentől az olvasó számára érthetetlen szöveg következik." Ezt a két mondatot törölték és kibővítették a 8.0-ban, nem is kicsit.
Totálisan igazad van, köszönöm és meg is követlek...
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Jelentem frissítettem az XPMS32 Csontváz modot(elég sok dolgot optimalizáltak szóval frissítsétek ti is) és kész a kisSoT is a két nappal ezelőtti legújabb verziójával együtt, amibe tettek egy könnyítő opciót, mert sírtak hogy túl durva. Igyekszem tálalni..

szerkesztve: Prttp
A ZF nálam okozott egy olyan súlyos anomáliát, hogy amikor pl. a Kancában aludtam ébredéskor mindig kidobott és előtte megjelent a tötltőképernyő. Aztán úgy huszadszorra be is töltötte amit akart, még pedig azt, hogy a Parázs-szilánk bányában keltem fel :shock: ahol előző nap pihentem. Sőt volt olyan is,hogy belépve a városba már kidobott. Az egész lényege az, hogy kell készíteni egy bashed patch-et vagy amikor bepatcheled akkor csak azok a pluginok legyenek bepipálva ami tényleg muszáj. Tehát a kiegészítők és Unofficial Patch-ek,Fagyhalál,Született V. és más nagyon már ne is:!: A Realistic Room R. okozta a fő katasztrófát. Csodálkoztam is, hogy olyan szépen rendben ment minden és semmit sem csináltam, akkor miért van ez. Aztán rájöttem, hogy új ZF patch-et csináltam valamiért és az tette be a kaput de most már jó. Az étel és ital beépülők amik itt számítanak de ha valamiért necces akkor inkább NE legyen bepatchelve(természetesen a SoT-al sem.)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull, ha már az XP32-ről van itt szó, ha fent van nekem az XP32 MSE, a Realistic ragdolls and force és a Deadly Mutilation, milyen sorrendben legyenek baloldalt a MO-ben, hogy működjenek? Illetve DM-hez adott skeleton packból melyiket kell kiválasztani? Vagy a legújabb XP32 MSE írja felül mindet? Többször volt probléma ugyanis, hogy nem működtek a DM tűz/jég/villám okozta hatásai (égett/jégbe fagyott/elporladt test), csak miután az MKM-menüben visszaállítottam.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Kull, ha már az XP32-ről van itt szó, ha fent van nekem az XP32 MSE, a Realistic ragdolls and force és a Deadly Mutilation, milyen sorrendben legyenek baloldalt a MO-ben, hogy működjenek? Illetve DM-hez adott skeleton packból melyiket kell kiválasztani? Vagy a legújabb XP32 MSE írja felül mindet? Többször volt probléma ugyanis, hogy nem működtek a DM tűz/jég/villám okozta hatásai (égett/jégbe fagyott/elporladt test), csak miután az MKM-menüben visszaállítottam.
A csontáz mod mindig, minden esetben mindent felülír és soha semmi nem lehet utána ami felülírja :!: sorrend:

1. Realistic ragdolls
2. Deadly Mutilation<----- nyugodtan felül lehet írni páncél/öltözék modokkal ha valakit potenciális ellenfélnek vesz a játék, akkor "átvált rá"
3. minden egyéb mod
4. XP32MSE <------ olyan gyűrűt válassz,amilyen modokat használsz(én HDT-t használok) ha meg semmit nem használsz a felajánlásból akkor NONE

" Illetve DM-hez adott skeleton packból melyiket kell kiválasztani? " -itt nem értem, hogy mire-milyen packra gondolsz( ha esetleg arra gondolsz, hogy unp vagy cbbe verzió akkor ha NEM a cbbe testet használod hanem unp-t vagy akármi mást(akár semmit) akkor minden esetben az unp verzió kell). A DM tűz/jég/villám okozta hatásainak érdekében tedd 100%-ra a csonkítást+ALL Death+lassítás kikapcsol+tűz/jég/villám tedd 100%-ra.

u.i.: ja és nem Deadly Mutilation hanem Halálos Csonkítás ha már egyszer le van fordítva :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Van az opcionális fájlok között két csontváz csomag, abból az egyikben van a Realistic Ragdolls and Force-hoz és az XP32-höz csontváz (nem valószínű, hogy egyeznek, mert más a méretük)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Van az opcionális fájlok között két csontváz csomag, abból az egyikben van a Realistic Ragdolls and Force-hoz és az XP32-höz csontváz (nem valószínű, hogy egyeznek, mert más a méretük)
Ó, így már értem. Amit te mondasz az a Nexuson lévő regular verzió. Amit én honosítottam az nem ua, hanem a scriptes verziója, ez annyival másabb hogy mindig-minden körülmények között működik még rajtad is és minden moddal kompatibilis! A Nexusos verzió meg épp hogy csak, elég ritkán jönnek be a dolgok. Egyébként azzal a két opcionális csontváz cuccal NEKED NEM KELL foglalkoznod,mert az azoknak van akiknek nincs csontváz modjuk! Továbbá javaslom, hogy a scriptes verziót használd ha azt akarod, hogy működjön is, itt a központban megtalálod a magyart de ha neked az angol kell, azt itt találod:http://forums.nexusmods.com/index.php?/ ... tion-work/

Sőt most olvasom, hogy az XPMS32 extended skeleton moddal CSAK a fix scriptes kompatibilis, a Nexusos regular verzió NEM
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Köszönöm szépen, akkor le is szedem innen a magyart. Ki kellene azt is tenni a főoldalra mert az valahogy lemaradt (lehet akkor még nem volt meg ez a rendszer), egy ilyen leírással együtt együtt (meg még néhány modot, amit abban a hozzászólásodban tettél fel).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Immersive Wenches-SG and KS Hairs Version by Kozuke Hajime - Magávalragadó Szolgálók honosítás

Kép

Tartalom:
-a világ fogadói,a hercegek palotái,útjai stb. megtelnek szorgoskodó szolgálókkal min. 2 felszolgáló és 1 pultoslány
-már a NJK-nek is lesik és teljesítik a kívánságaikat
-komoly kísérettel utaznak és amíg velük tartasz addig nem eshet bántódásod
-az általad használt beépülők adta összes ételt és italt kínálni fogják
-többféle teljesen egyedi de rendkívül hatásos italt is árulnak
-ezenfelül árulnak még különleges üvegecskéket is, amelyekben szolgálók rejtőznek melyek közül 7 rendkívül erős támadó kasztú,egyedi magas intelligenciával
-néhány helyen megtalálod a Misztikus kasztot(ált. bárdok), akik a játék legkeményebb, legintenzívebb támogató karakterei(közelharc a gyengéjük)
-a vámpír fajú szolgálók a legerősebbek
-meggyőzéssel vagy egy komoly összegért követővé is fogadhatóak
-a fogadók és egyéb helyek hangulata nélkülük igencsak sekélyes,barátságtalan,mert ők annyira k(n)edvesek :D
-minden gonosszal harcba bonyolódnak a vidéken
-új varázslatok
-természetesen a hozzájáró patchek is honosítva vannak

Kritériumok:
-SKSE 1.7.3 vagy újabb
-SkyUI
-Dawnguard and Dragonborn
KS Hairdos - Renewal
-SG Hair Pack 268 by HelloSanta

Megjegyzés:
-Régebben már fordítottam ezt a modot is de nem a jelenlegit MKM-es idézős stb. új verziót és nem így,ez most teljes és minőségi
-ha akkora dudákat akarsz mint amekkorát a képen látsz, akkor erre lesz szükséged:Wench Body -Bodyslide 2 Preset és a Bodyslide 2 Studio modra, majd a Wench Clothes-t kell átnyomnod ezzel a letöltött készlettel de nyilván akkor szükséged lesz valamilyen test modra is:CBBE, UNP, 7B ezeket ajánlom(én CBBE-t használom)

Letöltés:
magyar


Deadly Wenches by Kozuke Hajime - Halálos Szolgálók honosítás

Kép

Tartalom:
-a Magával Ragadó Szolgálók kiegészítője
-minden frakciónak lesznek Halálos Szolgálói rosszhírű nők személyében, akik nagyban megnövelik azok morálját de már önmagukban is egy kis főellenfélnek számítanak
-új hozzáadott ellenfelek egyedi intelligenciával, a banditákat átneveztem zsiványra,hogy meglehessen különböztetni más modok pl. az OBIS ellenfeleitől

Kritériumok:
-Magávalragadó Szolgálók

Letöltés:
-magyar


Hateful Wenches(kisSoT) by Kozuke Hajime - Utálatos Szolgálók

Kép

Tartalom:
-egy speciális lényszaporulat nagyjavítás, megnövelt intelligenciával, állítható kihívással
-olyan nőkkel fogsz találkozni akikkel nagyon röviden szólva kegyetlenül elbánt(ak) a sors,amíg éltek :twisted:
-ők Draugrokká illetve más nekik parancsoló ártó lényekké lettek,akik komoly kihívást jelentenek ha harcra kerül a sor
-vannak közöttük segítő, jószándékúak is jobbára már csak szellemként
-új ellenfelek és főellenségek(szándékosan nem tettem be képet,legyen meglepetés)
-új varázslatok és egyéb cuccok
-belépve a Zordzuhatagi sírdombba meg fogod tapasztalni, hogy a japánok értik a dolgukat, ha szereted a történethű kemény kihívásokat, akkor ne hagyd ki
-sexy

Megjegyzés:
-az MKM-ben NE vedd lejjebb a kihívást hanem inkább csak kapcsold be az egyéb lehetőségeket

Utálatos Szolgálók egyedi páncélok verziója
Kritériumok:
-Magávalragadó Szolgálók és ajánlott a Halálos Szolgálók mod(ez utóbbi nem kritérium)
-CBBE
-ezekből a lentebbi beépülőkből kellenek a textúra és a mesh fájlok de én már kiszedtem és összeraktam:Szolgáló öltözék
-Draugr Skirts- by Tattooedillusions
-Ancient Draugr Armor- by Deserter X
-Sotteta Huntress Armor- by Deserter X
-Sotteta Necromancer Outfit- by Deserter X - Mitosuke
-Merta Assassin Armor- by Deserter X - Mitosuke
-Merta Black Rose Armor- by Deserter X
-Cassandra Frost Witch Outfit- by Deserter X
-Daedric Reaper Armor- by Deserter X

-Custom armors for Hateful Wenches (CBBE)(Miscellaneous alatt,ezzel kell felülírnod a fentebbi Szolgáló öltözéket) és szükséged van BBP/TBBP vagy HDT testekre, hozzá a megfelelő csontváz moddal(XP32 MSE)
-ha pedig állítani szeretnél a páncélokon akkor a fentebbi linkről még ezt a fájlt is töltsd le: Hateful Wenches Custom Armors Bodyslide 2 files

Letöltés:
-magyar

Utálatos Szolgálók vanilla páncélok verziója

Kritériumok:
-Magávalragadó Szolgálók

Letöltés:
-magyar


Jó szórakozást kívánok, főleg azoknak akik az Idő Homokja modot is használják és bemennek a Zor.. :lol: !
ErosPista

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ErosPista »

Deathskull írta:Frissítettem az Immersive Armors-t, nem fordítottam le benne korábban az egyik könyvet, most pótoltam (az előző verzióban csak néhány soros volt, most meg több, mint hatezer karakter). Valamint nekikezdek a következő hosszabb lélegzetű fordításomnak, az Immersive Creatures modnak.
Nagyon szuper, köszönjük! :) Én személy szerint nagyon várom már.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Deathskull írta:Köszönöm szépen, akkor le is szedem innen a magyart. Ki kellene azt is tenni a főoldalra mert az valahogy lemaradt (lehet akkor még nem volt meg ez a rendszer), egy ilyen leírással együtt együtt (meg még néhány modot, amit abban a hozzászólásodban tettél fel).
Deathskull
Akkor még valóban nem volt meg ez a rendszer, viszont azért nem raktam ki, mert a pluginok közé már fel van töltve, a hozzászólások pedig 50 linkre vannak korlátozva, amit azért nem könnyű ennyi remek fordítás mellett tartani :D , de lehet majd kirakom akkor azokat is. Hosszútávon egy külön oldalt lenne érdemes létrehozni, ahol bővebb leírásokkal és képekkel lehetne szemléltetni a fordításokat, csak ehhez rengeteg időre lenne szükség. Talán majd nyáron.

Kull
Köszönjük az újabb remek fordításokat. Jelenleg elértük azt a pontot, hogy egy-egy barlangba, kazamatába be se lehet menni egy kisebb hadsereg nélkül, mert minden megtámad, ami (nem él és) mozog. :lol:
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszi, hogy kitetted a fordításokat! Amúgy igen, most már a nevükhöz méltóan veszélyesek az ősi sírdombok, fontos hogy az ember ésszel gyúrja ki a karakterét. Egy-egy ilyen kaland 5-6 szintemelkedést is eredményezhet. De pl. múltkor tizen valahány Draugr rontott be a Kancába,épp előtte keltem fel,ilyenkor az őrök és a városiak azért teszik a dolgukat. 3 követő,1 plusz íj, sok lőszer, 1 plusz kézifegyver meg még plusz 1 öltözék(ha a viselt nincs fejlesztve) ami szükséges kezdetben egy tömlöc átkutatásához. Kiváncsi leszek, mikor lehet majd egyedül is próbálkozni, bár amennyire én tudom, a SoT folyamatosan keményít :)
Most azt nem tudom, hogy a kiegészítők honosításába bele fog-e rondítani az USLEEP? Ez valószínűleg ilyen költői kérdés csak akkor hogyan tudom tesztelni?.

u.i.: Remélem azt észrevetted, hogy az Idő Homokja odatett a kovácsműhelyekhez egy mozsarat,amiben oljat lehet készíteni nagyon jók! A bénító és a savas olajok, azért keményen büntetik a mod immersive creatureseit. Érdemes a kovácsolást is fejleszteni vagy ha van elég arany, a magávalragadó szolgálók azért úton-útfélen árulják a jobb olajokat is, az üvegekbe zárt harci szolgálókról nem is beszélve.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Én nem játék közben teszteltem, hanem beimportáltam ESP-ESM translatorba az angol adatbázis mellé és összehasonlítom, meg a helyesírási hibákat nézem.
Mindjárt le lesz fordítva az USLEEP (meg az USKP-k akinek van) meg a Fegyver és páncél javítások, mert az is belerondít.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Értem, akkor most gyakran benézek, mert játék közben akarom tesztelni..
Más: Lesz még egy uccsó SoT frissítés, ami kaméleon orgyilkosokat jelent akik beleolvadva a környezetükbe várják, hogy elvágják a célpontok torkát, magas lopakodó készséggel.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A nem hivatalos javítások (a különállók és a legendary) valamint a Fegyver és páncél javítások is lefordítva, az első oldalon lévő linkekről tölthetők.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:A nem hivatalos javítások (a különállók és a legendary) valamint a Fegyver és páncél javítások is lefordítva, az első oldalon lévő linkekről tölthetők.
Köszönöm mindenki más nevében is!

Prttp
Most értettem meg,amit egy oldallal visszább a ZF és Vadásznak SZ.-ről írtál, bocsi! :) Azóta még kettő verziót feljebb ment még jobban passzol a többi pluginhoz és most már az új Fagyhalállal is megy(bár engem ez nem hat meg.) Aztán most láttam, hogy az egyik ESP-t biztos nem volt kedvem lefordítani :D ,mert angol és csodálkoztam miért is angol nyelvűek pl. a mérgek. Mindent megcsináltam, legújabb végső 5.4-es verzióra felfrissítettem,rögvest fel is töltöm!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull
A Complete Alchemy and Cooking Overhaul-t nagyon szeretném kipróbálni de csak félig magyar, a scriptek nincsenek lefordítva az MKM menü full angol!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Úgy tűnik nálam is, valamiért az ESP-ESM Translator nem hajlandó lefordítani a pex fájlokat, hiába indítom el a lefordítást, eddig nem volt ezzel gond. Megpróbálom TESV Translatorral.
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NKris »

Sziasztok!
Először is gratulálok a magyarításhoz :D
Másodszor: Tudtok ajánlani olyan város bővítő/szépítő modot ami kompatibilis az Immersive Citizens-el?
A választ előre is köszi :)
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NKris »

A skyrim towns and willages enhanced mennyire zavar be?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull, sikerült átírni a script fájlokat a Complete Alchemy and Cooking Overhaul-ban, most már nálam is magyar a menüje, töltsd le még egyszer, frissítettem.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ezt már meg akartam mutatni régebben, hogy nekem miért nem fix a Weapon and Armor fix Remade.
WaA1.jpg
WaA2.jpg
Valószerűséget hivatott élesíteni,javítani de nekem pont rontja a játékélményt.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull
Köszönöm, mert amit leírtál róla az alapján nagyon immersive, be akarom tesztelni hogy mit tud! Amúgy végül mi volt a gond vagy hogyan sikerült?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az volt a gond, hogy a fordító, amit használok, valamiért nem fordította le a pex fájlokat. Viszont a TESV Translatorral sikerült, de ott fájlonként külön kellett átírnom azokat sorokat, amiket az ESP-ESM-ben már egyszer lefordítottam (kb. azok is voltak engedve szerkesztésre).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Showers in Inns 1-11 - Dragonborn - Zuhanyzók a fogadókban honosítás

Tartalom:
-tusolókat és fürdőszobákat ad a fogadókhoz világszerte
-mondhatni direkt a ZF Elsődleges Szükségletek modhoz van,mert ugyan a Realistic Room Rental adta dézsa megadja a Higénia bónuszt de a ZF rendszere ezt nem fogadja el,ezért koszos maradsz

Használat:
- a fogadókban találni fogsz csapóajtókat ami fürdőszobákhoz vezet
-1. lépj be, 2. ha bent vagy lépj be a ZF MKM menüjébe, 3. az alapszükségletek menüpont alatt kattints rá a tisztálkodási helyszínekre,majd katt rá az 'érvényes helyszín megadása' ha azt írja ki hogy 'helyszín hozzáadva' akkor jó helyen vagy, 4. használd a szappant és lépj be a tusolóba, 5. innentől ez a helyszín már ismert lesz és csak a 4-es pontól kell legközelebb megismételni a dolgot, 6. ha kilépsz az ajtón magától felöltözik a karaktered
showersininn.jpg
Megjegyzés:
-szép kis hardcore helyzet teremtődött amikor annyira koszos-mocskos voltam már kint a vadonban, hogy sehogy nem tudtam bejutni lakott településre, pedig kellett volna, mert eltörött a fejszém, nem volt élelmem és a fegyvereim,páncélzatom is rottyon volt. Végül egy zsiványbarlangban tudtam szappant főzni,addig pedig répán,almán,káposztán és megszenesített sivítón húztam ki.AWESOME

Kritériumok:
-Dragonborn

Letöltés:
-magyar
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Az volt a gond, hogy a fordító, amit használok, valamiért nem fordította le a pex fájlokat. Viszont a TESV Translatorral sikerült, de ott fájlonként külön kellett átírnom azokat sorokat, amiket az ESP-ESM-ben már egyszer lefordítottam (kb. azok is voltak engedve szerkesztésre).
Értem a lényeget,script ügyben én is már csak a TESV Translatorban bízok. Aztán alaposan be is teszteltem a modot, elolvasgattam a dolgokat benne. Tartalmas és érdekes de szinte semmi nem működik benne :D Szinte halálra ittam magam de nem volt animáció és a látvány effektnél is van két mod ami klasszisokkal jobb ennél. A legrosszabb viszont az volt, hogy bármit is(amihez eléggé képzett vagyok) próbáltam használni mindig CTD :cry: Sőt általában már ha benézek a leltárba akkor egyből kivág a francba. Nyilván ütközik valamivel vagy csak pusztán ilyen de utána olvastam és nem tudom mi a gondja, főleg hogy nem is működik benne szinte semmi. Elszórtam pár bombát,az nem volt rossz. Az ötlet nagyon jó de megvalósítás sajnos annál kevésbé..
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NKris »

Sziasztok
Van egy kis problémám a modokkal... Miután mindent beállítottam úgy ahogy nekem jó, és kilépek majd megint be akkor kezdhetem előről... tudtok segíteni?
A válaszokat előre is köszi :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Na ezt ki szeretné lefordítani?.. http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/71815/? :) https://www.youtube.com/watch?v=tgkgdl0QhIA..mondjuk fogalmam nincs mekkora lehet, mert még le se töltöttem. 250 NJK és biztos ennek-annak van is párbeszéde de inkább csak nevek-helyek.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull írta:Na ezt ki szeretné lefordítani?.. http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/71815/? :) https://www.youtube.com/watch?v=tgkgdl0QhIA..mondjuk fogalmam nincs mekkora lehet, mert még le se töltöttem. 250 NJK és biztos ennek-annak van is párbeszéde de inkább csak nevek-helyek.
Ha nem késő januárban elvállalom. Előbb nem, érthető okok miatt. :)
Egyszer anno már nekiálltam, ugyhogy lesz alap
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Rendben,én akkor passzolom és bőven ráér, köszi hogy vállalod. Megnéztem, 99 'könyvet' kell fordítani, aminek a 90%-a egy egy soros cetli és a legnagyobb is csak egy oldalas. A többit nekem a fordító progi magától lefordította az adatbázisból(NJK-ek,helyszínek stb). Párbeszédet nem találtam.

u.i.: találtam helyesírási hibákat az Idő Homokjában, többet is és az új,lesből támadó kaméleonokat hozzáadó verziónál ezeket is javítani fogom. Közben meg csinálom a többit..
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Sokaknak volt probléma, hogy a megölt sárkány lelkét nem tudták automatikusan elnyelni. Íme egy plugin mely segít:

Spell ABSORB DRAGON SOULS v1.0
Sárkánylélek elnyelése varázslat.


Leírás:
Ha nem tudod elnyelni a megölt sárkányok lelkét, akkor ez a varázslat segít neked. Az eredeti fájlokra lesz szükséged, így töröld a "..\Data\Sripts\ mappából a következő fájlokat:
MQKillDragonScript.pex
dragonactorscript.pex

Szerk: Eme két fájl alapvetően nincs benne ebben a mappában, de mégis, csak akkor kell törölni őket, mert más kiegészítők adják hozzá. - Köszönet Deathskull

Követelmény:
legalább a Skyrim v1.8.151.0.7

Letöltés:
angol
magyar
buddhista

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: buddhista »

ignussen írta: Az eredeti fájlokra lesz szükséged, így töröld a "..\Data\Sripts\ mappából a következő fájlokat:
MQKillDragonScript.pex
dragonactorscript.pex
Hol lesz szükségem az eredeti fájlokra, ha törölnöm kell? :mrgreen:
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Amiket törölsz, azokat egy mod adta hozzá, ami felülírja az eredetiket, amelyek pedig a bsa fájlokban vannak benne.
buddhista

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: buddhista »

Deathskull írta:Amiket törölsz, azokat egy mod adta hozzá, ami felülírja az eredetiket, amelyek pedig a bsa fájlokban vannak benne.
Ezer hála és köszönet! Így már világos!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Üdvözlet!
Megtudjátok mondani, hogy pontosan mit jelent ez: "Added Option to disable the cloak spell, not recommended to be ussed in croweded areas"?? Azért kérdezem, mert frissítették az XP32 MSE modot és ezt a lehetőséget adták hozzá az MKM menübe,semmi mást csak ezt. Szóval kell ez nekünk,mert akkor megcsinálom?

Prttp
Köszi,hogy betetted a dolgokat!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

Deathskull írta:Amiket törölsz, azokat egy mod adta hozzá, ami felülírja az eredetiket, amelyek pedig a bsa fájlokban vannak benne.
Megjegyzem, a nem hivatalos foltok is javítják ezt a hibát, és ugyanúgy törölni kell a más mod által oda rakott .pex-eket...
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!

Nkris
Korábban kérdezted az IC mivel kompatibilis. Itt a listája.

Kull
Kiraktam a Zuhanyzók a fogadókban honosítást és frissítettem a Magávalragadó polgárok fordítását is. Most már Rorikfalva is bekerült a kidolgozott helyek közé és néhány hibát is javítottak.
XP32 MSE moddal kapcsolatban valami animációra tippelnék. Talán így lehetne fordítani: "Ezen opcióval letiltható a köpenyvarázslat. Nem ajánlott a zsúfolt területen való használata."

Ignussen
Kiraktam a Sárkánylélek elszívást.
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NKris »

Köszi a választ :))
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NKris »

Sziasztok...
Modoltam a játékom és egy idő után elkezdett remegni a kép... én a ZF-re vagy a Frostfallra gyanakszom de elvileg a karakteremmel minden rendben... ötlet?
A választ előre is köszi :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp
Köszönöm a frissítést! Én is vágom, hogy mit jelent magyarul csak éppen nem értem mire fel van. Animáció,azt kétlem mert azok ott vannak egyben és külön is minden típusra(NJK és JK is). Tehát mire tudnánk használni? Mindegy akkor nem frissítem,biztos valami bugyutaság csak..
NKris
Biztos fél vagy magnézium hiánya van..
Válasz küldése