Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 71
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Szilas »

Kösz, majd kipróbálom a patch fájlokat is.
Még egy kérdés, ami nem tiszta: Ugye van a Perma Master, illetve van a több, a Thief,Mage,Warrior file-ok. Ezeket egyszerre kell aktiválni, vagy csak az egyikre van szükségem? Pl jobbára Thief karakterrel játszom - Csak a Thief? (Valahol át kell írni, ha ki akarom kapcsolni, de alapból mind aktív)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Elég azt aktiválnod a MO/NMM-ben, amelyikre szükséged van, illetve a Data/SkyProc Patchers/T3nd0_PatchuMaximus/PMxml/GeneralSettings.xml fájlban az alábbi sorokban kell átírni a true-t false-ra, ahol kell (true esetén használja, false esetén nem azt a modult a Patchus Maximus):
<useMage>true</useMage>
<useThief>true</useThief>
<useWarrior>true</useWarrior>
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Helyzetjelentés
A hétvégén, itt az oldalon,a pluginoknál és a Nexuson lévő munkáitok(a régi magyarításokat is) jó 75%-át végigteszteltem,az újabbakat nem. Kiváló teljesítmény,gratulálok mindenkinek, nagyon szerethető az összkép :!: Beizzítottam a jó öreg Kull mod pack-ot is,az 1/3-át kiszedtem,feltettem és kipróbáltam az újdonságokat és amit kellett frissítettem,azt kell mondjam eléggé meggyőző a helyzet :) Volt szerencsém egy-két még éppen béta fázis végén levő cucchoz amik már most lazán harcra készek,inkább már csak pofozgatják azokat. Viszont azért van az újak között bőven amit bizony le kell fordítani de ha lassan is,csak elbírok velük. Nagyon várós az új Fagyhalál meg a Climates of Tamriel(a császár) is. Nem túl sokára majd megpróbálom vizuálisan is megmutatni,hogy mit ütyködök.
Deathskull
Manuálisan sem jött össze az USKP téma, akkor is hibát jelzett viszont utána azt csináltam amit először javasoltál. Feltettem a legújabb MO-t és megérte,mert nem csak ez oldódott meg de most már azokat a bizonyos kényes modokat is kíválóan kezeli és valahogy az egész jobb úgy ahogy van. Köszönet!
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 71
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Szilas »

Köszi a segítséget, végül az lett, hogy szépen lépésről lépésre, kihagyva a mod organizert, felpakoltam minden modot, és egy új játékot kezdtem. Remélhetőleg megszűnik minden bug.
(Most viszont valami FPS lagot okoz, eddig gyorsan muzsikált, de most... na mindegy)
Egy biztos: ÉN nem fogok modpakkot építeni :D
Kull/out

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Szilas írta:Köszi a segítséget, végül az lett, hogy szépen lépésről lépésre, kihagyva a mod organizert, felpakoltam minden modot, és egy új játékot kezdtem. Remélhetőleg megszűnik minden bug.
(Most viszont valami FPS lagot okoz, eddig gyorsan muzsikált, de most... na mindegy)
Egy biztos: ÉN nem fogok modpakkot építeni :D
Le tudnád írni spoilerban valamelyik moddingolással kapcsolatos topikba,hogy milyen modokat használsz és pontosan milyen sorrendben tetted fel? Hátha lehet segíteni, bár a manuálisan való pakolgatás az könnyen lehet végzetes,mert elég csak egy valamit nem a megfelelő sorrendben feltenni és felülírni aztán gyün az atom lagg meg a CDT. Nem beszélve arról hogy a MO gyorsítja a moddingolt gamét és nem "vágja szét" az eredeti Skyrimet és a kezelése rendkívül átlátható,kényelmes.
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 71
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Szilas »

Tulajdonképpen nem sok mod van, a nagyobbak az innen letöltött magyarított modok.

Kód: Egész kijelölése

 0  0 Skyrim.esm
 1  1 Update.esm
 2  2 Unofficial Skyrim Patch.esp
 3  3 Dawnguard.esm
 4  4 Unofficial Dawnguard Patch.esp
 5  5 HearthFires.esm
 6  6 Unofficial Hearthfire Patch.esp
 7  7 Dragonborn.esm
 8  8 Unofficial Dragonborn Patch.esp
 9  9 HighResTexturePack01.esp
10  a HighResTexturePack02.esp
11  b HighResTexturePack03.esp
12  c SkyUI.esp
13  d Extended UI.esp
14  e DawnofSkyrim-AllMajorCities.esp
15  f ElysiumEstate.esp 
16 10 ElysiumEstate-HF.esp
17 11 PerkusMaximus_Master.esp
18 12 PerMa Expansion 1 - Wintermyst.esp
19 13 PerkusMaximus_Mage.esp
20 14 PerkusMaximus_Thief.esp
21 15 PerkusMaximus_Warrior.esp
22 16 Civil War Overhaul.esp
23 17 Darkend.esp
24 18 Ish's Souls to Perks.esp
25 19 PerkPointPotion.esp
26 1a SoBL.esp - Stones of Barenziah könyv, elvileg majd a kövek helyét fogja megmutatni-
27 1b ValsCraftingMeltdownAlpha - NoArrows.esp
28 1c Locational Damage.esp
29 1d HearthfireMultiKid.esp
30 1e HearthfireMultiKid_LastName.esp
31 1f Brawl Bugs CE.esp - A Vilkassal történő első harc miatt raktam be, mert ott megakadt.
Amit nem listáztam:
  • A quality world map, hi-res, all road. - Régebben sem okozott problémát.
  • NIM - Cheat script, megnöveli a bányászott érc mennyiségét
  • Glowing ore veins - Fényesebb az érc, könnyebb észrevenni. - Textúra fileok
A telepítés sorrendje viszont meg volt kavarva, a lényeg a lényeg (és most eszembe jutott egy ötlet ebből, és amit írtál) hogy az unofficial file-ok (ugyancsak innen letöltöttek) a legvégén lettek telepítve.
Amúgy így történt:
Telepítés, TES5 edittel megtisztítva azok a modok, amiket meg kell. ->
Perkus maximus -> Patchus maximus
Többi mod.
Aztán valahol megakadt a játék, új kezdés, és akkor ugrott be, hogy az Unofficialok kimaradtak. :oops:

Valszeg az lesz, hogy megvárom a tippedet, és aszerint újrapakolom ezt a néhány modot.
(De előtte futtatom a Patchus Maximust)

Edit: amúgy nincs istentelenül nagy lag, de látható a különbség a korábbi állapothoz képest.
Leginkább nyílt terepen van, körbeforduláskor. Valami memória "lík"-re tippelek. -> A rendszerem 8 giga RAM, talán valahol hozzá lehet igazítani.
Kull/out

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Szilas írta:Tulajdonképpen nem sok mod van, a nagyobbak az innen letöltött magyarított modok.

Kód: Egész kijelölése

 0  0 Skyrim.esm
 1  1 Update.esm
 2  2 Unofficial Skyrim Patch.esp
 3  3 Dawnguard.esm
 4  4 Unofficial Dawnguard Patch.esp
 5  5 HearthFires.esm
 6  6 Unofficial Hearthfire Patch.esp
 7  7 Dragonborn.esm
 8  8 Unofficial Dragonborn Patch.esp
 9  9 HighResTexturePack01.esp
10  a HighResTexturePack02.esp
11  b HighResTexturePack03.esp
12  c SkyUI.esp
13  d Extended UI.esp
14  e DawnofSkyrim-AllMajorCities.esp
15  f ElysiumEstate.esp 
16 10 ElysiumEstate-HF.esp
17 11 PerkusMaximus_Master.esp
18 12 PerMa Expansion 1 - Wintermyst.esp
19 13 PerkusMaximus_Mage.esp
20 14 PerkusMaximus_Thief.esp
21 15 PerkusMaximus_Warrior.esp
22 16 Civil War Overhaul.esp
23 17 Darkend.esp
24 18 Ish's Souls to Perks.esp
25 19 PerkPointPotion.esp
26 1a SoBL.esp - Stones of Barenziah könyv, elvileg majd a kövek helyét fogja megmutatni-
27 1b ValsCraftingMeltdownAlpha - NoArrows.esp
28 1c Locational Damage.esp
29 1d HearthfireMultiKid.esp
30 1e HearthfireMultiKid_LastName.esp
31 1f Brawl Bugs CE.esp - A Vilkassal történő első harc miatt raktam be, mert ott megakadt.
Amit nem listáztam:
  • A quality world map, hi-res, all road. - Régebben sem okozott problémát.
  • NIM - Cheat script, megnöveli a bányászott érc mennyiségét
  • Glowing ore veins - Fényesebb az érc, könnyebb észrevenni. - Textúra fileok
A telepítés sorrendje viszont meg volt kavarva, a lényeg a lényeg (és most eszembe jutott egy ötlet ebből, és amit írtál) hogy az unofficial file-ok (ugyancsak innen letöltöttek) a legvégén lettek telepítve.
Amúgy így történt:
Telepítés, TES5 edittel megtisztítva azok a modok, amiket meg kell. ->
Perkus maximus -> Patchus maximus
Többi mod.
Aztán valahol megakadt a játék, új kezdés, és akkor ugrott be, hogy az Unofficialok kimaradtak. :oops:

Valszeg az lesz, hogy megvárom a tippedet, és aszerint újrapakolom ezt a néhány modot.
(De előtte futtatom a Patchus Maximust)

Edit: amúgy nincs istentelenül nagy lag, de látható a különbség a korábbi állapothoz képest.
Leginkább nyílt terepen van, körbeforduláskor. Valami memória "lík"-re tippelek. -> A rendszerem 8 giga RAM, talán valahol hozzá lehet igazítani.
Akkor mondom hogy én mit tennék a helyedben:

1.Skyrim frissen telepítve(mondjuk a C meghajtóra) aztán egyszer a Launcher elindít
2.Tedd fel a legfrissebb SKSE-t,ahogyan azt szoktad én a MO-val raktam fel
3.MO telepítése(mondjuk a D meghajtóra,a legfrissebb verziót)
4.Minden modot cakkum pakk bemásolsz egy mappába
5.MO indít majd fent a balszélső ikonnal megnyitod a mappát amiben a modok vannak és szépen elkezded felpakolgatni
► Show Spoiler
,ez után már mindegy a sorrend viszont a Locational Damage mod már elavult és atom scriptes mindenképpen hanyagold,elég a Perma!
6.A LOOT-ra még ugye mindenképpen szükséged lesz a helyes betöltési sorrend miatt és hogy azt, meg a Perkux Maximus-t hogyan kell feltenned azt GamerPoets és Gopher gyönyörűen megmutatja a videóiban. Pötyögd be a nevüket a keresődbe és nézd meg a videókat a youtube-on,nem kell tudnod angolul egy szót se mert pontról pontra mindent megmutogatnak. Hidd el megéri ha egy jót akarsz Skyrimozni de ennyi modnál még a NMM is megteszi,erről is van videójuk!!

Ja és a TESVEdit-el való tisztogatást ha rám hallgatsz,akkor felejtsd el!!!

Ha valamit kihagytam vagy rosszat mondtam akkor javítsatok ki de Szilas,szerintem ezt a "Kérdések a moddingolással kapcsolatban" témánál kellene folytatni.
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 71
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Szilas »

Kösz az infót, majd ezt végigzongorázom, és a kért topicban fogom feltenni a további kérdéseim.
Kull/out

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Csak jelezném hogy meg van az új The Notice Board :D és ez azért "kötelező" hozzá: The Notice Board Redefined
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!
Két kisebb fordítás, nem teszteltem őket, ha hibát találtok jelezzétek!

Become a Bard - Válj bárddá honosítás

Tartalom:
-Feldobja a bárd életet
-Pénzt lehet előadásokkal keresni

Letöltés:
Magyar(Teljes)
Nexus(Angol) Sajnos már nem elérhető sem a Steamen sem a Nexuson!

Battlefield Mod - Csatatér beépülő fordítás

Tartalom:
-Ellenfeleket tudsz letenni, amikkel megküzdhetsz.
-Bővebb leírás a használatáról a nexuson.

Letöltés:
Magyar(Teljes)
Nexus(Angol)

Kull
A Notice board fordítása egy ideig még nem lesz frissítve, mert hihetetlenül megnőtt a szövegállománya.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp
Köszi a fordításokat! Szükségem lenne a Nedves és Hidegre amit felfrissítettél de sehol nem találom,hiába olvasok vissza ha lehet kaparjuk elő! Készíthető és elhelyezhető hálózsák(4.oldal teteje-közepe) fordításomat betehetnéd az első oldalra,mondjuk a Fagyhalál mellé-alá mert el fog tűnni,köszönöm!
Ennek kapcsán mondom,hogy a mod pack-ban csak és kizárólag a pihenőhelyeknél lehet majd menteni még az automentést is sikerült letiltani :twisted: Szerintem ez egy jó kis amolyan Dark Souls-os húzás,az eltunyulás-elkényelmesedés ellen :D
Kull/out

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Továbbá jelzem,hogy a Deadly Dragons-Halálos Sárkányok mod angol vagy is csak az MCM menüje :!: A hozzászólásoknál ott van még a magyar translations fájl,én is onnan gubiztam ki. :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Prttp, egyúttal a frissített Complete Crafting Overhaul-t is ki tudnád tenni az első oldalra (mondjuk a játékmechanika rész alá), hogy az se vesszen el (a két köpenyes mod patch fájljaival együtt)? Köszönöm! :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Megtaláltam a Nedves és Hideg mod frissítését a 3.oldalon van de azt írja a data.hu hogy már törölték a fájlt :cry:

Nekem amúgy Vik ajánlotta a Google drive-ot,azóta már a mega-ra se töltök fel,mert ez a legmegbízhatóbb.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!
Küldetés beépülők közé bekerült a Destroy the Thieves Guild - Pusztítsd el a Tolvaj Céhet honosítás.

Deathskull
Beraktam a CCOR fájlokat a listában a kért helyre.

Kull
Kiraktam a készíthető hálózsákokat valamint a nedves és hideg beépülőket is (a valósághű beépülőkhöz a fagyhalál alá). A Deadly Dragons beépülőt szétbontottam 3 külön verzióra, hogy kiküszöböljem a hibát.
A dataról váltottam még a MEGA szerverekre, hát ég és föld. A googlival összehasonlítva pedig az az 50 giga mégis barátságosabb, mint a 15. :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszönjük,megnézem mi-hogy működik ha nem írok vissza akkor minden jó ;) A DD-hoz még csak annyit,hogy nem tudom de én szerintem nem kell-kellett volna szétbontani külön verziókra,én feltettem úgy ahogy van(kiválasztottam az istallerjában hogy a lore kell vagy a másik,kell d. monsters vagy nem),aztán ezt még felülírtam a translation fájlal(csak azt külön becsomagoltam aztán MO-al felraktam utána),de mindegy köszi!

szerkesztve: Itt van a legújabb verziója a W&C modnak,egy két újítás van benne de lényegében mindig is jó volt viszont már automatikusan felismeri az Immersive Citizens - AI Overhaul modot és kikapcsolja,átengedi az oda való funkciókat. Ezt is be kellene tenni majd az első oldalra és szerintem már maradhat végleg,mert már nincs hova csavarni ezt a modot.
Nedves és hideg v2_02: https://drive.google.com/file/d/0Bz664n ... sp=sharing
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Prttp írta: Deathskull
Beraktam a CCOR fájlokat a listában a kért helyre.
Köszönöm, de a PerMa patch, amit én belinkeltem, az nem a Complete Crafting Overhaul Remade-hez, hanem a Character Creation Overhaulhoz van (ami az általad fordított patch csomagban még angol maradt).
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv
Deathskull
Köszi korrekciót. Összefűztem a Perma patch fájlokkal.
Kull
Kicseréltem a linket és frissítettem a leírást.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyit dobna a hangulaton a Phenderix Magic Evolved - 320 Spells? Ha az apocalypse varázslataihoz hasonlóan mélyíti el a játékot, akkor lehet lefordítom.
cicamica

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cicamica »

Szia Prttp!

Azt szeretném kérdezni tőled, hogy a Destroy the Thieves Guild fordításodhoz megoldható lenne a PerMa patch fordítása?
Hiánypótló lenne! :D

Köszike!
cicamica

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cicamica »

Sziasztok!

A RaceMenu karakterkészítő ill. finomító mod fordítását lehetne kérni?

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/29624/?

Az az igazság, hogy láttam régebben már a neten valahol egy screenshoot-t (vagy egy YT videón?) ahol ez a mod magyarul volt. Reménykedem, hátha innen a fórumról valakinek esetleg meglenne.

Előre is köszönöm!
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

cicamica írta:Szia Prttp!

Azt szeretném kérdezni tőled, hogy a Destroy the Thieves Guild fordításodhoz megoldható lenne a PerMa patch fordítása?
Hiánypótló lenne! :D

Köszike!
Szia cicamica!

A patch fel lett töltve a a perkus maximushoz, a patch central alatt találod.

A RaceMenu-t nyugodt szívvel használd nagyrészt (olyan 60%-ban) a skyrimból veszi a szövegeit, ezért könnyen meg lehet érteni, de azért belenézek a fájljaiba.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

2 újabb fordítás:
-RaceMenu honosítása az interfész beépülők kép alá került
-Training Dummies and Archery Targets - Gyakorló bábuk és íjász célpontok honosítás pedig a készségek kép alá

Jó szórakozást! :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Character Creation Overhaul - Karakter Létrehozás Javítás 1.4 béta lefordítva: link
A modnak ezen verziója behozza az Oblivionban ismert elsődleges és másodlagos képzettségeket. Viszont azért van béta verzióban, mert az optional traits/válaszható jellemvonások funkció nem működik, a karakter készítésénél ugorjátok át.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp írta: Egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyit dobna a hangulaton a Phenderix Magic Evolved - 320 Spells? Ha az apocalypse varázslataihoz hasonlóan mélyíti el a játékot, akkor lehet lefordítom.
Megnéztem kipróbáltam..hát én másra számítottam,működés közben nem ájultam el tőle annyira, szerintem az Apocalypse jobb,izgalmasabb,hasznosabb és már eleve baromi "sok". Viszont van itt egy olyan ami nagyon kicsi de ennek ellenére űtős,hangulatos,érezni az erőt nagyon immersive:Elemental Destruction Magic

Szeretném még megkérdezni,hogy a Mighty :D OBIS hogyan áll jelenleg és mire lehet számítani?
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 21:18

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Én pl. ezt használom, mert még egy szép épületet is ad hozzá a varázslatokhoz:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/22937/? - School of Witchcraft and Wizardry,
de szerintem fordítás nélkül is jól használható.
cicamica

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cicamica »

Nagyon nagy köszönet Prttp!!!
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull írta:
Prttp írta: Egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyit dobna a hangulaton a Phenderix Magic Evolved - 320 Spells? Ha az apocalypse varázslataihoz hasonlóan mélyíti el a játékot, akkor lehet lefordítom.
Megnéztem kipróbáltam..hát én másra számítottam,működés közben nem ájultam el tőle annyira, szerintem az Apocalypse jobb,izgalmasabb,hasznosabb és már eleve baromi "sok". Viszont van itt egy olyan ami nagyon kicsi de ennek ellenére űtős,hangulatos,érezni az erőt nagyon immersive:Elemental Destruction Magic

Szeretném még megkérdezni,hogy a Mighty :D OBIS hogyan áll jelenleg és mire lehet számítani?
Az OBIS olyan 45% körül áll. A könyvet és a banditák neveit egyszerre fordítom, hogy minden egyezzen. Ha nem lenne a könyv szerintem már végeztem volna, de így legalább mindegyik bandita háttértörténetét ismerni fogjuk a gyengeségeikkel és erősségeikkel együtt.
Kicsit játszottam is és a sok szkriptes cucctól néha akadt a rendszer. Már várom a frostfall új verzióját, elvben sokkal gép barátabb lesz, mert jóval kevesebb szkriptet fog használni.

Deathskull
Béta hozzáadva a listához, perma patch frissítve.

Frissítés: Már 80% az OBIS :D
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!

OBIS - Organized Bandits In Skyrim - Égkoszorú szervezett banditái honosítás

Tartalom:
-2500+ új bandita, sose láthatod kétszer ugyanazt a személyt!
-nincs teljesítményesés
-57 bandita típus különböző taktikákkal
-véletlenszerűsíthető bandita spawnolás
-meghatározhatod a banditák számát
-207 egyedi nevű bandita értékes ékszerekkel
-a banditák az osztályuknak megfelelően vannak elnevezve (mágus, harcos íjász)
-a banditák már maszkokat is viselhetnek
-a banditák el vannak nevezve a rangjuknak és nemüknek megfelelően
-páncélzatuk is véletlenszerűsítve van
-A zsákmány között rábukkanhatsz a banditakönyvre, ami leírja minden egyes banditacsoport hátértörténetét, erősségeit és gyengeségeit

Kritérium:
-SKSE
-SKYUI (MCM miatt)
-DLC-k

Letöltés:
Magyar(Teljes)
Nexus(Angol)
Banditák könyve

Megj.:Karakter beépülőkhöz került fel.

Jó szórakozást! :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hehehee ez igen,gratulálok! Egy perc és kipróbálom,ezt a Bandit Patrols opcionális fájlt még betehetnéd a leírásba mint ajánlást,mert igen jó, rögtön Fenyvespataknál is nyomulnak már az őrjárataik és igencsak izgalmas amikor összetalálkoznak a Magávalragadó Őrjáratok tagjaival :D vagy amikor terrorizálják Fehércsermelyt például!

Jó lett,köszönjük :) Megtámadták Fehércsermelyt jöttek íjásszal,varázslóval,berzerkerrel,kutyákkal mindennel. Leölték a haszonállatokat,az istállónál a lovakat,az utazókocsi őrét,néhány városi őrt de aztán a kapu felé egy kis Khajiit segítséggel megcsúsztak :D
Na és persze igen értékes,nehezen beszerezhető Nock To Tip íjász cuccok,kincsek és egyebek voltak náluk ;)
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 21:18

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Köszönjük szépen Prttp! Ez nagyon nagy munka volt!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp
Eddig egy darab kis szépséghibát találtam az OBIS-ban: nem Fagymaró pók edzette bandita hanem bandita edzette Fagymaró pók,mert egy Fagymaró pók az ellenfél. Elég sokat teszteltem más gondot nem nagyon láttam. Azán majd megpróbálom ignussen HRebornját is..
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!
Egy Nindzsa pakkal jelentkezem :)

Naruto Ultimate Overhaul - Naruto végső javítás honosítása

Tartalom:
-32 új varázslat a sorozat alapján
-105 új és egyedi szem minden fajnak
-Közvetlenül Folyamfenyves (Riverwood) mellett találsz egy barlangot, ami egy rejtekhelyre visz
-A rejtekhelyről:
--személyzete: 1 kereskedő, 5 mester tréner (illúzió, pusztítás, idézés, átváltozás, helyreállítás), 2 követő és 1 kovács
--felszereltség: bűvölőasztal, alkímiai asztal, kovácsoláshoz minden és egy kő, mellyel sárkánylelkeket perkké alakíthatsz
--egyéb helységei: van hálórész, nappali és egy pincerész, melyben különböző növényeket termesztenek

Kritérium:
-SKSE

Letöltés:
Magyar(Teljes)
Nexus(Angol)


The Uchiha Clan - Az Uchiha klán honosítás

Tartalom:
-Új faj (breton faj alapján):
--Kedvelt készségei: Könnyű és Nehéz fegyverek +10; illúzió, pusztítás és könnyű páncél +5
--Különleges képességek: 50%-os tűzellenállás, megnövelt pusztakezes sebzés
-Kezdéskor 3 fontos alapképesség elérhető:
--Szemkezelő: Legalább egyszer használd, mert ehhez a szemtextúrához fog visszatérni a játék különböző képességek használata után.
--Sharingan ébredése: Első használatkor egy utat kell magadnak választanod, amely befolyásolja a későbbi képességeid irányát. A következő használatkor már a rang előrehaladást mutatja.
--Sharingan felfrissítése: lehetővé teszi, hogy újraválaszd az utadat.
-Rangok:
--0: 0 ölés - Még nem értél el semmit.
--1: 20 ölés - Megkapod a Sharingan képességet és az első ágat.
--2: 50 ölés - 2. ág
--3: 100 ölés - 3. ág
A további fejlődéshez meg kell ölnöd vagy látnod kell egy közeli barátod halálát. Ne feledd nem minden szövetséges számít annak.
--4: 150 ölés - Mangekyou 1. fázis
--5: 175 ölés - Mangekyou 2. fázis
--6: 200 ölés - Mangekyou 3. fázis
--7: 250 ölés - Feloldja az Uchiha templom küldetést a Rinnegan útjának eléréséhez.
-Küldetések:
--A szemek elérése: Meg kell ölnöd vagy látnod kell egy közeli barátod halálát.
--Vakság: Mangekyou Sharingan feloldása után minél többet használod a Mangekyou képességet, annál gyorsabban romlik a látásod. A végső fázisban csőlátás alakul ki és teljesen szürke lesz a kép.
--A gyógyír: Egy ismeretlen barátodtól levél fog érkezni, ami mindent elmagyaráz. A kulccsal és térkép jelölővel a birtokodban meg kell keresned a célpontot. FIGYELEM: A célpont nagyon erős, készülj fel rá!
-Az öt Uchiha út (röviden fogalmazva):
--Itachi útja: tűz alapú támadó varázslatok, Izanagi, Susanoo
--Sasuke útja: tűz és villám alapú támadó varázslatok, bénítás, Susanoo, Rinnegan
--Madara útja: tűz alapú támadó varázslatok, bénítás, Susanoo, Rinnegan
--Tobi útja: Rinnegan és teleportáló technikák
--Shisui útja: tűz alapú támadó varázslatok, Izanagi, bénítás, Mennyei Istenek
--Nagato útja: A Rinnegan feloldása után érhető csak el.
-Képességek rövid leírása
--Sharingan: Lelassítja az időt.
--Kamui (teleportálás): Elteleportálhatod magadat vagy egy célpontot egy másik dimenzióba, ahol akár könnyen végezhetsz is vele.
--Izanagi: Naponta egyszer 1000 pontot gyógyít automatikusan, ha 15% alá esik az életerőd (csak akkor ha nem öl meg a támadás) és létrehoz egy ideiglenes másolatot rólad, hogy el tudj menekülni.
--Tsukuyomi: Bénítás.
--Mennyei Istenek:
--- 1. Fázis: Célozz meg egy személyt vagy állatot és a szövetségesed lesz 2 percig. Nem lesz a követőd.
--- 2. Fázis: A kiválasztott személy vagy állat örökké a követőd marad, míg el nem küldöd (használod rajta újra ezt a varázslatot) vagy nem fogadsz egy másik követőt ezzel a varázslattal.
--- 3. Fázis: Rákényszeríti a kiválasztott személyt vagy állatot, hogy végezzen magával.
--Susanoo: A mágiád segítségével egy hatalmas testet hoz létre körülötted, ami megnöveli a támadóerőd és elnyeli a támadásokat. 4 Fázisa van a 4.-et csak Madara útján lehet elérni.

Kritérium:
- Dawnguard DLC
- SkyUI
- SKSE
- Skyrim Naruto Overhaul (elérhető magyarul)
- RaceCompatibility (elérhető magyarul)

Letöltés:
Magyar(Teljes)
Nexus(Angol)

FONTOS: A telepítésnél pipáld be a Naruto varázslatok letiltását, hogy ne legyen átfedés!

Ismert hibák:
- LEGJELENTŐSEBB: A Susanoo használatát mellőzd, ha használsz csontváz beépülőt (pl.: xp32 maximum skeleton) vagy bármely olyan modot, amely az átváltozásokat nagymértékben befolyásolja, mert kilép a játék Susanooba váltáskor.
- Ha problémád van az öléskamerával, akkor írd be a skyrim.ini fájlba:
[VATS]
bVATSDisable=1
-Ha nem érzékeli a legjobb barát halálát, akkor válaszd ki a közeli megölendő célpontot és írd be, hogy:"SetRelationshipRank player Ally"
- A feleséget néha közeli barátnak veszi a játék.
- A Mennyei Istenek 3. fázisa során, ha animáció közben támadod meg az ellenfelet, akkor nem lesz öngyilkos, hanem visszatámad.
- A teleportálásoknál lehetnek még hibák, de a legtöbb kiküszöbölhető újratöltéssel.

Megjegyzés: Igyekeztem a lehető legjobban átültetni magyarra a kifejezéseket, hogy azok is élvezhessék, akik nem ismerik a sorozatot. Ez a két beépülő főként egy pusztakezes csatamágus karakter készítéséhez jó.

Jó szórakozást! :)

UI.:
Kull
Ránézek az OBIS-ra és ha lesz időm elkezdem a Hunterborn-t is.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Prttp írta:The Notice Board - Hirdetőtábla honosítás

Megjegyzés: Jövőhéten jön majd egy újabb verzió, majd hozzáigazítom ezt a fordítást és kijavítom az esetleges hibákat.

Jó szórakozást!
Ha lenne egy kis időd, hogy a újabb verzió honosítását is elkészítsd, annak nagyon örülnék, és megköszönném.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Igyekszem valamikor azt is befejezni, csak enyhén szólva meglepődtem, amikor a frissítésben 77 db 700-800 karakteres szövegeket raktak :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ezt nem hiszitek el(én se),a SoT-on(Ultimate Deadly Encounters - The way of the Dovahkin) dolgozok-dolgoztam jó 8k string,majd a fele kész volt erre tegnap ráhúztam még két ezret,voltak benne könyvek is és bammm... 1sec áramszünet :lol: . Tehát ez utóbbi meló elszállt szépen :x ,aztán dühömben töröltem a picsába az egészet. Ja és a War Zone Civil Unrest-el is jól haladtam..eddig,mondjuk az töredéke a Sot-nak. Tanulság: érdemes menteni fél óránként,mert egy ilyen dolog kedvét szegheti az embernek :( .
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull írta:Ezt nem hiszitek el(én se),a SoT-on(Ultimate Deadly Encounters - The way of the Dovahkin) dolgozok-dolgoztam jó 8k string,majd a fele kész volt erre tegnap ráhúztam még két ezret,voltak benne könyvek is és bammm... 1sec áramszünet :lol: . Tehát ez utóbbi meló elszállt szépen :x ,aztán dühömben töröltem a picsába az egészet. Ja és a War Zone Civil Unrest-el is jól haladtam..eddig,mondjuk az töredéke a Sot-nak. Tanulság: érdemes menteni fél óránként,mert egy ilyen dolog kedvét szegheti az embernek :( .
Hát ez nagyon kellemetlen lehetett. Ilyenkor gyorsan ott kell hagyni az egészet a fenébe és be kell dobni 2 sört. :) Én negyedóránként szoktam menteni 3 különböző helyre. De remélem nem adod fel, hiszen minden rosszban van valami jó. Most kétszer olyan gyorsan tudod lefordítani ugyanazt. :lol:
Na, kitartást!

UI.: A Légy Ivarfalva jarlján kívül van még olyan mod, amivel így építkezni lehet? Négyet nézegettem, de nem tudom mennyire stabilak:
-Pocket Empire Builder
-Windstad Mine
-Heljarchen Farm
-Build Your Own Home
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp írta:
Hát ez nagyon kellemetlen lehetett. Ilyenkor gyorsan ott kell hagyni az egészet a fenébe és be kell dobni 2 sört. :) Én negyedóránként szoktam menteni 3 különböző helyre. De remélem nem adod fel, hiszen minden rosszban van valami jó. Most kétszer olyan gyorsan tudod lefordítani ugyanazt. :lol:
Na, kitartást!
Jó de te miért mentesz negyedóránként,miből gondoltad hogy kell csak azt ne mond hogy az áramszünettől tartassz :D
Prttp írta:UI.: A Légy Ivarfalva jarlján kívül van még olyan mod, amivel így építkezni lehet? Négyet nézegettem, de nem tudom mennyire stabilak:
Szerintem ezen kívül nem igazán vannak stabilak meg jól be is fogják laggoltatni a játékot,gondolom. Igazából csak bohóckodni jók. Nem tudom,ezt nézted már Tundra Defense :?: Tetszeni mondjuk tetszetős de hogy hogyan működik azt nem tudom,mondják hogy jó.
Ha arra gondolok,hogy egy tartalmas végigjátszást akar csinálni az ember és alapból felteszi a Fagyhalál,ZF Elsődleges Szükségletek meg mondjuk a Hunterborn pluginokat hogy elmélyítse a szerepjátékos élményt,akkor ennek a modnak Live Anywhere biztos van értelme és tényleges haszna is,na meg maximálisan stabil,könnyen kezelhető és jól működik.

u.i: amiket írtál azok közül a Heljarchen Farm,az valószínüleg stabil,szerintem.

off: egyébként ez a SoT vagy 100!!! beépülőt egyesít magában,a készítőtől tudom no meg fordítás közben láttam és úgy hogy még fenn volt a Fagyhalál,a War Zone CU,a Magávalragadó Polgárok meg még 254 egyéb plugin :lol: +a kedvenc ENBm,stabil 60 volt az fps helyszíntől szitutól függetlenül,ami baromi nagy szó,eddig ez, ilyen szinten nem jött még össze. Nyilván köszönhető ez a frissített pluginoknak meg annak hogy nagyon vigyáztam a terep moddingolásánál arra hogy olyan pluginokat használtam aminél ugyan magas minőségűek a textúrák de a normál mappok megmaradtak az alap 512x512 méretben és töröltem a Beth high res packját a francba és felment helyette a Skyrim HD - 2K Textures. Meg a jól kavart load order is fontos de ez az eset,keményen állcsúcson pattintott. Úgy érzem magam,mint Mrs Lipton amikor a meggy lesüllyedt a pitéje aljára. :)
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Egy ideig engem is érdekelt a téma, nincs is jobb mint építkezni. :)
A Build your own house azt olvastam igencsak stabil rendszerű, és egy király player house is.
Pocket empire már nem volt ennyire stabil.
De van más település építős is, ezekben egyenként lehet házat és minden mást pl. lakos építeni és venni. De ezek eléggé csökkentik az fps-t. (Blackthorn, Becoming a lord)
Aztán ott van A ivarfalfa jarljának társmodja a Become a King of Riverhelm. Ez is hasonló típusú plusz még támadnak is.
Egy másik, amelyet idesorolnék az a Become High King of Skyrim (ezt anno le is fordítottam, elő kéne ásni).

És az utolsó, amit ajánlanék a Silverstead - A Buildable Dwemer Estate Ez távol van mindentől és talán nem okoz problémát.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Ignussen
Hát igen az építkezés valahogy egyedibbé teszi a játékot :). Olyan modokat próbáltam keresni, amivel kicsit dinamikusabbá lehet tenni a játék gazdasági rendszerét és egy központi bázishelyet lehessen létrehozni, amire folyamatosan ügyelni kell. Olvasgattam a kommenteket a Heljarchen Farmmal még foglalkozik a készítője. A Build your own house-nak viszont van egy szépséghibája (bár engem nem nagyon fog érinteni), hogy az adaptált gyerekeket nem lehet ezekben a házakban elhelyezni, meg néha a tárgyelhelyezéssel is gondok akadhatnak. A Become High King of Skyrimnek van egy új v2-es verziója is. De még mindig a Légy Ivarfalva jarlja a legnagyobb ász ilyen szempontokból. Talán kipróbálom a Skyrim Tycoon - Reloaded modot is, hogy megnézzem mennyit ad a játék gazdasági-stratégiai részéhez.

Kull
Igazából az éppen lefordított szövegmennyiségtől függ, hogy mikor mentek. Áramszünettől nem félek, mert laptopról tolom a játékot is meg a fordításokat is :lol: . A SoT-tal kapcsolatban felkeltetted az érdeklődésem, mit csinál, hogy ennyire komoly?

Fordításokra visszatérve: A hunterborn is már alakul olyan 25%, de nem tudom hogy nevezzem majd el, talán vadásznak született vagy született vadász ? :D A Build your own house-t és a Live Anywhere beépülőket is érdemes lesz majd lefordítani és nem is tartalmaznak túl sok szöveget. Valamint majd a Vilja, Inigo és Sofia trióra is remélem egyszer sort keríthetek, mert őket szokták emlegetni a legkidolgozottabb karakterekként. (Múltkor néztem a Viljában olyan 12-13000 sornyi dialógus van abból legalább a fele hozzá tartozik)

Lassan ott tartunk, hogy a legtöbb mai játékot sikerül lealázunk mind játékmenetben mind grafikában magyarul. 8-)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp
A SoT-ról:
-mindig mindenhol valami történni fog és ott ahol már eleve alapból van valami ganaj oda pl. benyomtak egy főellenfelet
-bérgyilkosok járnak a nyomodban,soha nem tudhatod melyik polgár, legyen az egyszerű paraszt aki figyel és elárul
-az ellenfelek követnek mindenhova még pihenés közben is veszélyben vagy(Sleeping Encounters és Follow Me-Swim after Me modok)
-szint függettlen high level ellenfelek,növekvő szaporulat minden felé,a tömlöcökben is(Genesis mod)
-ha nagy a baj kapsz komoly segítséget pl. kalandozó lovagoktól,idegenektől
-több tucat npc(farkas-vámpírvadászok ez az amaz,varázslók,kereskedők,gyógyítok jönnek mennek,felsorolhatatlan),varázslat,fegyverzet,páncél mod van belegyúrva pl. az Immersive armors mod
-az ellenfelek kiszámíthatatlanok és veszélyesebbek
-akadnak jótevőid is akik futárral küldenek potikat vagy fegyvert,akármit bármerre is járj éppen
-mindenfelé rajtaütések szerte a világban
-telenyomták hard core rpg elemekkel, a Baldur's Gate inspirálta a készítőket és a mostani verzióknál kényesen ügyeltek arra hogy jól együtt tudjon működni az ilyen keményen scriptelt Fagyhalál féle modokkal,nálam láthatóan nem volt gond

Ez még mind semmi amit eddig felsoroltam ezek csak szavak,nem tudom így nagyon elmondani mert ezt tapasztalni kell működés közben és ez a lényeg hogy ott adja amit kell. Főleg hogy egy teljes és alapos végigjátszásra írták meg.

U.I.: elkezdtem újból :)-nem nehéz csak sok,nagyon
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Prttp

A én jelenlegi bázisom most Helgen, csak itt is a gyerek a probléma. Nincs hely, és a küldetéssorozat végével, csak élvezem a megérdemelt munka gyümölcsét. Igen csak király a Magántorony. Kár hogy csak az alapjátékra van meg... Cienna elvehető, de mégsem szereztem meg miatta a Achievements-et. Másnál is volt már ilyen? Úgyhogy koccoltam (visszatöltés). Bár jó a kis udvarlási küldi is, és persze a jutalom ;) Emiatt sajnáltam.
Úgyhogy a család tekintetében marad a jó öreg Szelősház.
Tényleg és milyen volt Ivarfalva jarlja küldetés. Érdekes mi? Lefordítottam, de még mindig nem volt rá időm... Vannak benne hibák (fordítás?)
Ha találsz, akkor mindenképp írj, mert engem is érdekelne, egy fejlesztős, fenntartós, jó központ. Még a fordításába is besegítek ha kell.
Pont tegnapelőtt nézegettem a Tycoon-s kiegészítőt, az is csigázza az érdeklődésem.

Kull
Gondolom az ESP/ESM-t használod. Na ez engem is dühít, hogy nincs benne automentés. Így magamat dúrálom miatta, hogy minden oldalnyi fordítás után mentsek. De már nekem is veszett oda...
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Én is az ESP/ESM Translatort használom, de én úgy vettem észre, hogy van benne automentés, csak nem lehet állítgatni. Ha már van egy fordítás mentésed (xml-ben), akkor utána öt percenként készít róla egy "modneve_TEMP.xml"-t (a ESP-ESM Translator\Bases Persos\Skyrim mappába). Abból vissza lehet tölteni a "Fordítás betöltése" funkcióval.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Húú vazzeg,srácok,van itt valami ami szerintem must have:Assault Attack Ha valaki esetleg bevállalná akkor léci itt jelezze, én már csinálom az alap WZ Civil Unrest-et ami hozzá kell!

szerk.: van hozzá Helgen Újjászületik folt,az is kellene. Én összeraktam amit akartam és benne van a SoT és a WZ CU is de nincs fps gond, már csak fordítok de ezzel még jobban immerive lenne(új baromi komplex erődítmények,tábornokok,küldetések stb.) a WZ CU,ami már amúgy is az :)
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!
Megint aktív vagyok :D

Kull
Ha nem kell határidőre :lol: , akkor nekiállok az assault atack fordításának a hunterborn befejezése után (még 7000 karakter). Néztem van benne szöveg azért, a Helgen rebornban pedig kemény 1 bejegyzés található.

Ignussen
Az Ivarfala küldetéssor nagyon felüdítő volt, mert már hiányoltam a Skyrimból a Neverwinter Nights 2 egyik jellegzetességét: egy vár felújítását és annak menedzselését. Talán egy hiba volt, hogy nem zöld almát, hanem pirosat kellett gyűjteni vagy fordítva. A játékos otthonokra visszatérve pont a napokban jelent meg a The Scarlett, ami ha jól olvastam egy fejleszthető hajó, ami rendelkezik a gyorsutazás képességével. :)

Vik
A DLC-k fordításával kapcsolatban lenne egy kérdésem, hogy az unoff patchek esetén le lesz fordítva az Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch, ami ötvözi a többi patchet egy fájlban?
Hunempero

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Hunempero »

Én csak azt szeretném megkérdezni, hogy a Warzone nem crashel már annyira? Mert sokáig az volt az élményem róla.
kexx

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: kexx »

Sziasztok!
Esetleg a Sjel Bald Castle mod-ot nem tudnátok lefordítani ha van rá időtök, mert szerintem eszméletlen jó, csak sok az angol szöveg. A választ előre is köszönöm. Egyébként gratulálok az eddigi fordításokért, nagyon jók vagytok, csak így tovább!!
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Prttp
Hát most te voltál a gyorsabb, de ha gondolod cserébe bevállalhatom a Scarlettet. Most én áttelepültem az Elysium Estateba Fehércsermely mellé. Van hozzá Hearthfire-s folt is. Egy csomó gyűjtőhely van, dizájnos tárolók, linkelt tárolók, azaz a ház több részéről is megnyitható ugyanaz a tároló pl. mérgek; ágy két gyereknek, plusz 4 követő, és még ott a vendégház is plusz négy ággyal. Bár nem építhető, de nekem most ez tetszik a legjobban. Lehet, hogy le is honosítom. De még ott van Arissa, igaz már csak helyesírás-ellenőrzés van hátra.
Az ivarfalvás piros-zöld almát javítottam. :)
hunempero

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: hunempero »

Az Ivarfalva mod egy igen jó ötlet volt, de..
1. Keményen laggolt
2. A hang egy f.s volt
3. A nép idegesített
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hunempero
A Warzone CU nálam babán megy+SoT+még 190 aktív plugin+ELDER BLOOD ENB :) ,nincs CTD.
Prttp
Persze hogy nem kell határidőre,azt se tudom hol vagyok annyi a fordítani való :D Ezzal azzal már kész vagyok de még sok van hátra,be-becsúszik ez+az,ma is 3 modot húztam fel a legfrissebb már kiválónak mondható verziójára vagy épp azért mert a FNIS 6-hoz már muszáj volt,nem volt tervbe de megcsináltam nehogy lemaradjanak. Szóval persze hogy ráér..

ui: ja,jó hogy sikerült bejutnod végre :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Damm! Minden elkészült amire vártam,bele kell húznom a melóba. Nem csak hogy eszméletlenre sikerültek de atom optimalizálva és mondhatni Script mentesítve lettek:

Climates Of Tamriel version v5.0(No Comment,szer.: a True Storms foltra érdemes várni még 1-2napot már ha valaki használja)

CLARALUX 2015(eddig is ezt használtam a kommersz Lanterns of Skyrim helyett de most már soha nem lesznek olyanok az éjszakák mint egykoron :D )

Prttp
Honap vagy még ma,készen lesz a FAGYHALÁL :twisted: 3.0. :lol: :lol: :lol:

Szerkesztve: Komolyan mondom e nélkül Dynamic Distant Objects LOD nem is érdemes neki kezdeni,integráljátok be a játékotokba! Úgy kell felfogni, mint egy USKP-et hiszen egy alapvető dolgot javít ki de a hatása már az első fánál arconvágós!! ZERO fps loss és nem is kell hozzá semmi ill. Vurt's Florája esetén kell egy plusz plugin de ennyi.
Válasz küldése