Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kull/out írta: SkyUI:
Új játék kezdése esetén is ezt csinálja vagy játék közben leszedted a régit és feltetted az újat,majd betöltötted a mentésed? Melyik skse-t használod,melyik verziót pontosan,a legújabbat?? Melyik SkyUI-t töltötted le és honnan,Kull vagy Vik verzióját??? Ha ezeket pontosan megmondod,akkor könnyebben megoldódhat a probléma. ;)
Az enyémet töltötte le a Nexusról, amibe kénytelen voltam eggyel régebbi mágia menüt tenni, mert ha lefordítottam a legújabbat, akkor összeomlott a játék, amint megnyitottam.
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 71
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Szilas »

Pontosan, Vik verzióját a Nexusról. Tulajdonképpen nem zavaró, ki is kapcsolható a hibajelentés.
Amibe jobban bele kellett merülnöm, az a Pekus Maximus java patch-ere, mert annak nem mindegy, hogy hány bites, és a magam silány angoljával kicsit nehezebb volt levadászni a választ, azért javasoltam, hogy valamikor esetleg be lehet biggyeszteni a leírásokba. (Ha még nem tette meg valaki, csak újfent figyelmetlen voltam).

Remélem nem off:
Tegnap viszont előjött egy bug, ami még soha: A bajtársaknál Vilkas edzőmeccse bebugolt, szövegel valamit, hogy nem varázslatokkal harcolnak, aztán elrakja a kardot, és jön a hurok.
Utánanéztem, régi bug, azt írják, általában valami mod okozza, ami valami állandó varázmezőt, vagy mit gerjeszt, ez kavar be.
Ezzel a moddal próbálkoztam, de nem oldotta meg: Brawl Bugs - compatibility edition, igaz, bunyózni kezd, de hiába csapom le, nem billen át semmi trigger. Megpróbálom kideríteni, mi okozza a hibát.
Kull/out

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Spell Crafting na ez szintén megérne egy magyarítást,ejj a csuda vigye el :)
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Szilas
Kijavítottam a leírást:
A patchus maximus elvben futtatható 64 bites java-val, csak le kell korlátozni a memória méretét 1 gigára.
A perma.wiki.com-ról idézve:
MO CAN launch 64bit Java it just needs to be limited to 1GB (1024m).

Kull
Túl sok a mod és túl kevés a fordító. :)
Én régebben ezt nézegettem, de ebben túl sok szöveg van.

Most a következő hetekben nem nagyon fogok ráérni fordítani.

UI.:
Deathskull
Az általad frissített fájlokat kiraktam. A magyarítások portál fórumában meg szerintem téged keres valaki a dont starve fordítással kapcsolatban, hogy beszállhat-e. Ha tévedtem bocs :lol: .
Vendég

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Befejeztem a Helgen újjászületik (Helgen Reborn) kiegészítő honosítását. Viszont eléggé terjedelmes volt (persze messze nem akkora, mint a DLC-k ), emiatt csak tesztelés/lektorálás/helyesírás ellenőrzés után osztanám meg. Ehhez pedig szükségem lenne pár emberre, aki átnézi. Mivel vakon fordítottam, azaz még nem ellenőriztem játék közben, így nem csak az esetleges helyesírási, hanem értelmezési hibákra is figyelmi kellene. Emiatt kérem, olyan jelentkezzen, aki komolyan veszi. Viszont megjegyezném, hogy ha felteszed a kiegészítőt, akkor nem túl ajánlatos azt eltávolítani! Ezzel is számolj. Kellene olyan ember, aki birodalom párti, Viharköpenyes vagy nem szeretné elkötelezni magát egyik oldal mellett sem.
Max. két hetet szánnék erre a fázisra.
Aki ezek után érez magában indíttatást, az küldjön személyes üzenetet. Azt is írd meg, hogy melyik irány elkötelezettje vagy. Előre is köszönöm a segítséget.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Bocs, elfelejtettem belépni :)

Befejeztem a Helgen újjászületik (Helgen Reborn) kiegészítő honosítását. Viszont eléggé terjedelmes volt (persze messze nem akkora, mint a DLC-k ), emiatt csak tesztelés/lektorálás/helyesírás ellenőrzés után osztanám meg. Ehhez pedig szükségem lenne pár emberre, aki átnézi. Mivel vakon fordítottam, azaz még nem ellenőriztem játék közben, így nem csak az esetleges helyesírási, hanem értelmezési hibákra is figyelmi kellene. Emiatt kérem, olyan jelentkezzen, aki komolyan veszi. Viszont megjegyezném, hogy ha felteszed a kiegészítőt, akkor nem túl ajánlatos azt eltávolítani! Ezzel is számolj. Kellene olyan ember, aki birodalom párti, Viharköpenyes vagy nem szeretné elkötelezni magát egyik oldal mellett sem.
Max. két hetet szánnék erre a fázisra.
Aki ezek után érez magában indíttatást, az küldjön személyes üzenetet. Azt is írd meg, hogy melyik irány elkötelezettje vagy. Előre is köszönöm a segítséget.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Prttp írta:Szilas
UI.:
Deathskull
Az általad frissített fájlokat kiraktam. A magyarítások portál fórumában meg szerintem téged keres valaki a dont starve fordítással kapcsolatban, hogy beszállhat-e. Ha tévedtem bocs :lol: .
Köszönöm, majd szólok, ha frissítek újabb verzióra (akkor is csak a verziószámot kell átírnod, ugyanazon a linken lesznek most már elérhetőek).
A Don't Starve-ot is én kezdtem el anno fordítani, csak beleuntam, túl sok volt a szöveg. Megpróbálom vele felvenni a kapcsolatot.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!
2 db félperces fordítás

Knock - An Open Lock Spell - Zártörés - Egy zárnyitó varázslat honosítás

Tartalom:
-Ki tudod nyitni azokat a zárakat e varázslat segítségével, amik értéke az átváltozás készséged alatt van. (pl.: 90-es mester zárhoz legalább 91-es átváltozás készség szint szükséges)
-A Skyrim G.E.M.S. ajánlásával

Letöltés:
Magyar(Teljes)
Nexus(Angol)

Megjegyzés: Néhány zárat nem tud kinyitni és a zárt ajtók aljára kell célozni a varázslattal.

Elemental Arrows - Elementális nyilak honosítás

Tartalom:
-A nyilak elkészítéséhez rendelkezned kell a misztikus kovács perkkel és legalább 25-ös szintű íjászattal.
-Minden nyíl alapja a drágakő nyíl, amit készíthetsz, találhatsz vagy megvásárolhatsz egy kovácstól/kereskedőtől.

Letöltés:
Magyar(Teljes)
Nexus(Angol)

Képek
► Show Spoiler
Ezen fordításokat nem teszteltem, ezért ha hibát találtok írjatok.

Jó szórakozást!

UI:
Az eddigi legjobb 2 perces teszt a játékról, amit eddig láttam.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

A két nagy DLC-t magyarul, teszt verzióban mikor lehet használni majd kb?
Kull/out

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Prttp írta:Kull
Túl sok a mod és túl kevés a fordító. :)
Nem baj,van még időnk és amúgy is jól állnak a dolgok ;)
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Ignussen
Gratula!

Kull
Egyszer megérjük azt a napot is, amikor a modok frissen tartása több időt fog elvenni, mint az újak fordítása. :D
Na meg elkezdtem a notice board fordítását, érdekesnek tűnik. Rengeteg ismétlődő küldetést ad és vannak benne egyéb hétköznapi szövegek is.
Ezek például azok:
► Show Spoiler
A készítője a witcher-ről mintázta.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Sziasztok! Valaki ezt letudná magyarítani? http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/28880/?
Nagyon szépen megköszönném! :)
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

The Notice Board - Hirdetőtábla honosítás

Tartalom:
-Ez a mod alternatív ismétlődő küldetéseket ad a játékhoz.
-Mindezt a városi fogadók ajtajánál elhelyezkedő hirdetőtáblánál érhetitek el
-Érdekes történetekre is lelhetsz a helyiekről és az adott területről

Küldetések:
-Tárgy megszerzése
-Hozzávaló gyűjtés
-Érc gyűjtés (Jutalom 1 kovácsolás szint)
-Prém gyűjtés (+1 lopakodás és íjászat szint)
-Sárkány vadászat
-Páncél gyűjtés (+1 blokkolás és nehézpáncél)
-stb...

Letöltés:
Magyar(Teljes)
Nexus(Angol)
Nagyfelbontású textúra

Megjegyzés: Jövőhéten jön majd egy újabb verzió, majd hozzáigazítom ezt a fordítást és kijavítom az esetleges hibákat.

Jó szórakozást!
Kull/out

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Prttp írta:Kull
Egyszer megérjük azt a napot is, amikor a modok frissen tartása több időt fog elvenni, mint az újak fordítása. :D
Ezt én úgy látom, hogy a mi fordításaink, tehát azok a modok már korábban is jól működtek(nekem legalább is),hozták a szintet vagy már befejezett,lezárt projektek lásd: ZF Elsődleges Szükségletek. Szóval azt akarom mondani, hogy amikor a Morrohun kiadja a DLC-k végleges magyarítását+a majdani honosított USKP-k is elkészülnek(Dragonborn,Dawnguard,Hearthfire+az alap) akkor kellene nekünk is frissíteni és úgy már szerintem mindenki :D elégedett lehet majd a helyzettel. :)
Kull/out

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Ez a The Notice Board mod egy jó "koppintás", köszönet a magyarításért!
Kull/out

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Ezt a projektedet Death Alternative - Your Money or Your Life nagyon sajnálom abban az értelemben,hogy annak ellenére bár én jól tudtam működtetni és messze-toronymagasan a Top 3 most immersive modban benne van(elképesztően ütős,leírhatatlan),most is tehát a jelenlegi verziója legalább 14 darab "veszélyes" asztalrakivágós,fagyásos bugot tartalmaz ezért-ezek miatt nem fog belekerülni a mod packba :cry: Majd azért fogom még tesztelni és fel fogom hívni rá a figyelmet, hogy a mellékhatások figyelembevételével azért tegyenek vele próbát az emberek,főleg ha majd felfrissíted az aktuális verziójához a magyarítást :lol:
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Tudtok esetleg olyan beépülőt, ami olyasmi mint az immersive armors/weapons? Vagy olyasmi is érdekelne, ami új ellenfeleket tesz a játékba. Vagy van valami ami nagyon sokat dob a játékélményen? olyan 40-45 beépülő van már a játékomban, főleg a legismertebbek, deadly mutilation, a 3 DLC. frostfallt nem merem feltenni, mert így is legendás fokozatban játszom, és néha így is csoda, ha eltudok menekülni ha kell! :D
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull
Valóban rengeteg modot sajnos már nem frissítenek, pedig koncepció szempontjából pl. a Guild Starter tetszett nekem az egyik legjobban. A DA-nál a legfrissebb az 1.6.8 és ezt szerintem már nem is fogják tovább fejleszteni. A leírását is bővítettem, hogy milyen mcm beállításokkal nem dobja ki nagyon az embert. Egy másik témát boncolgatva szerintem, ha mindenki letudta a nagy projektjeit, akkor egy nagyobb mod közös fordításába is majd belevághatunk. (A morrohunt meg majd valahogy meggyőzzük, hogy elkészítsék az interesting npcs fordítását ;) )

Raimhol
Ezek a kérdések nem ebbe a topikba tartoznak. A nexuson rengeteg páncél és ellenfél modot találsz.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

raimhol írta:Tudtok esetleg olyan beépülőt, ami olyasmi mint az immersive armors/weapons? Vagy olyasmi is érdekelne, ami új ellenfeleket tesz a játékba. Vagy van valami ami nagyon sokat dob a játékélményen? olyan 40-45 beépülő van már a játékomban, főleg a legismertebbek, deadly mutilation, a 3 DLC. frostfallt nem merem feltenni, mert így is legendás fokozatban játszom, és néha így is csoda, ha eltudok menekülni ha kell! :D
Igaz vértet nem ad a játékhoz, de ott van a Population... (magyarul népesebb utak, városok, stb. kiegészítők, ezek összesen több mint 1000 NJK-t adnak a játékhoz. Ezek letölhetőek a pluginok közül. Ha pedig túl gyengék lennének ajánlom tedd fel a High Level Enemies-t. Na így már a Fehércsermelytől/vágtától melletti nyugatra lévő erőd is eléggé megnehezíti a dolgodat.
A High level enemies-t valaki magyarította? Mert ha még nem akkor nekem megvan...
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Köszi a tippet, az a populációs mód megvan szerintem. Így is nagyon nehéz a játék! :D Ha még a legendás fokozatot highelném, szerintem puszta kézzel megölne mindenki! :D
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Prttp írta:Kull
Valóban rengeteg modot sajnos már nem frissítenek, pedig koncepció szempontjából pl. a Guild Starter tetszett nekem az egyik legjobban. A DA-nál a legfrissebb az 1.6.8 és ezt szerintem már nem is fogják tovább fejleszteni. A leírását is bővítettem, hogy milyen mcm beállításokkal nem dobja ki nagyon az embert. Egy másik témát boncolgatva szerintem, ha mindenki letudta a nagy projektjeit, akkor egy nagyobb mod közös fordításába is majd belevághatunk. (A morrohunt meg majd valahogy meggyőzzük, hogy elkészítsék az interesting npcs fordítását ;) )

Raimhol
Ezek a kérdések nem ebbe a topikba tartoznak. A nexuson rengeteg páncél és ellenfél modot találsz.
Most, hogy befejeztem a Helgen Reborn-t, én benne lennék. Érdekes, mert ha ezt nem veted fel, akkor nagyon gondolkodóba estem, hogy belevágjak az Interesting npc-be. Csak hát a több, mint 53ezer bejegyzés megrémített. Pontosabban több, mint 3,5 millió karakter patchek nélkül. Hát ennek a kiegészítőnek a készítői is nagyon ráértek ;)
Akkor inkább egy Faskar, az csak 6ezer bejegyzés. :)
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Summerset isle-t letudná valaki fordítani esetleg? 1,5 gigás beépülő, kb már DLC.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Mivel a kutya sem jelentkezett, hogy segítsen, úgy döntöttem, nem nyűglődök tovább, és közkincsé teszem a Helgen Reborn-t.

A link itt csak addig lesz elérhető, amíg Vik fel nem teszi a Pluginok közé.

Helgen Reborn - Helgen újjászületik

Helgen romba dőlt városát egy hosszabb küldetéssorozat keretében tudod újjáépíteni.

A telepítés után ügyelj, hogy a Szabadulás főküldetést követő 5 nap után tudod a játékot elkezdeni. Részletek a csatolt !olvass_el.txt-ben.

Elég az alapjáték legújabb verziója.

eredeti:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/35841/?
magyar:
https://mega.co.nz/#!8IgmyAQQ!zcuXGOR09 ... g2MVQ5gVpI
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Ignussen
Köszönjük a kitartó fordítást! Szerintem azért nem jelentkeztek, mert várnak a dlc fordításra. :D

UI.: Vajon az alternate start moddal kompatibilis lehet?
UI2.:Ha egyszer az életben végzek az OBIS honosításával, akkor lenyomom a Vilja és Inigo fordítását is :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Én is megköszönném a fordítást! Szerintem azért nem jelentkeznek tesztelésre, mert az emberek jobban szeretik a tuti,készterméket de sokszor még azzal is gondjuk akad :D Na meg sokszor sokunknak kevés idő jut ilyen dolgokra meg maga a Skyrim is már elég régi bútor,lankadt érdeklődéssel.
Én szeretném kipróbálni,meg tervbe vannak magyarítások is de jelenleg még más elvállalt kötelezettségek akadályoznak,pedig viszket a tenyerem.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

raimhol írta:Summerset isle-t letudná valaki fordítani esetleg? 1,5 gigás beépülő, kb már DLC.
Szóval senki?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Kull írta:Én is megköszönném a fordítást! Szerintem azért nem jelentkeznek tesztelésre, mert az emberek jobban szeretik a tuti,készterméket de sokszor még azzal is gondjuk akad :D Na meg sokszor sokunknak kevés idő jut ilyen dolgokra meg maga a Skyrim is már elég régi bútor,lankadt érdeklődéssel.
Én szeretném kipróbálni,meg tervbe vannak magyarítások is de jelenleg még más elvállalt kötelezettségek akadályoznak,pedig viszket a tenyerem.
Ha úgy adódna, én szívesen segítenék a magyarítás tesztelésében, ha megint lenne ilyen rendszer mint ami a sima magyarításnál volt, hogy jelezni lehet hogy hol volt hiba.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Prttp írta:Ignussen
Köszönjük a kitartó fordítást! Szerintem azért nem jelentkeztek, mert várnak a dlc fordításra. :D

UI.: Vajon az alternate start moddal kompatibilis lehet?
UI2.:Ha egyszer az életben végzek az OBIS honosításával, akkor lenyomom a Vilja és Inigo fordítását is :D
Kull írta:Én is megköszönném a fordítást! Szerintem azért nem jelentkeznek tesztelésre, mert az emberek jobban szeretik a tuti,készterméket de sokszor még azzal is gondjuk akad :D Na meg sokszor sokunknak kevés idő jut ilyen dolgokra meg maga a Skyrim is már elég régi bútor,lankadt érdeklődéssel.
Én szeretném kipróbálni,meg tervbe vannak magyarítások is de jelenleg még más elvállalt kötelezettségek akadályoznak,pedig viszket a tenyerem.
Köszi mindenki biztatását. :)

ui: Kompatibilis, asszem azt is magyarítottam, hogyan lehet. Igaz én az alternatív starttal nem játszottam, így lehet, hogy kicsit pontatlan a fordítás, de ha kell javítok rajta. Bent van az olvass_el txt-ben a metodus, de ez elolvasható a játék során a Helgen Újjászületik kézikönyben is.
ui2: Most egyébként lazításként Arissa nevű követőt fordítgatom. Elég kemény társ, mert a jétokodtól függően változik a viszonya hozzád. Úgyhogy még erre is fegyelmi kell. És persze egy mini küldetés is jár mellé. ;)
ui3: lesz közös projekt?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

ignussen írta: ui3: lesz közös projekt?
Ha már te is szóba hoztad, akkor lenne itt még valami fontos dolog: -szeretnélek megkérni téged és Prttp-ot is arra, hogy ha végeztetek az aktuális projektetekkel akkor amennyiben lehetséges hozzátok fel néhány munkátokat a mostani legfrissebb szintre, én is ezt fogom tenni. Pl. Prttp: Perkus Maximus,Apocalypse-mindjárt itt a Frostfall(nagyon remélem-remélhetőleg nem lesz vele sok munka), ignussen: Jelentéktelen NJK-ek, a Magával Ragadó Vértek és Fegyverekhez biztos van valahol Perma Patch(Prttp segíts ki ha tudsz!) és nyilván kicsit bele kellene túrni, hogy magyar maradjon stb. Úgy hiszem, hogy a legtöbb munkátokat ti magatok még csak ki sem tudtátok próbálni. Elég sok igényes és komoly mod magyarítása készült el és itt van a nyakunkon a DLC-k magyarítása,aztán mind ezekből kifolyólag most már igazán jó lenne játszani is vagy nem? :) Terveim szerint két változata lenne a mod packnak,egy a gyenge-közepes gépekre és egy a komolyabbakra de még előtte több magyarítást is el kellene készítenem,majd pedig jól esne egy húzós és tartalmas végigjátszás :D A rutin ugyan meg van de azért nem kevés időt vesz igénybe kb. 230 mod összeillesztése úgy, hogy az stabilan működjön.
Szóval részemről akkor lennék benne szívesen egy közös projektbe ha mind ezen már túl vagy(ok)unk.

U.I.: nem is gondoltam volna, hogy az I.N. ilyen borzalmasan,mi több ijesztően nagy :shock: Ha a Morrhun csapat elvállalná akkor örülhetnénk nagyon,mert hogy csak egy példát mondjak komoly értelmet nyerne a hangulatos fogadókban és hasonló helyeken rengeteg időd eltölteni,enni,inni,mulatni vagy akár a vadonban a tábortűznél ugye beszélgetni meg küldetéseket teljesíteni ezekkel a NJK-el,orbitálisan nagy a mod szerepjátékos jellegű tartalma. De máskülönben tártalan a dolog..
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Ignussen

Sok sikert a fordításhoz! Már látom magam előtt, ahogyan a legkomolyabb társakkal fogja osztani az áldást a karakterem. Az Inigo és Vilja beépülőt nehogy lefordítsátok előlem :lol: (hozzátenném van szövege mindkettőnek rendesen).

Kull
Rendben rájuk nézek. :)

A lesz-e közös projekttel kapcsolatban pedig kitettem a legelső oldalra a hírek és projektek fül alá a közös fordítással kapcsolatos információkat. Nagyjából megfogalmaztam a leglényegesebb mondanivalómat is, hogy nem szeretném azt, hogy jelentkezik egy rakat ember (úgyse fog :) ) és lelép a kezdeti lelkesedés után.

A saját jelentkezésem:
-Nekem mindegy melyik mod
-fordító lennék
-heti fél órát vagy akár 4-5 órát is tudnék fordításra szánni (a szabadidőmtől függően)
-kapcsolattartási közegnek olyan megoldást ajánlanék, ahol könnyen áttekinthetőek a fordítói adagok és csak a fordítók látják (tehát teljesen zárt közeget)

És a legfontosabb, ha sikerül alkotni egy csapatot én úgy képzelem el, hogy a szervező osztja szét az adagokat, a fordítók lefordítják, majd továbbküldik a lektornak, aki átnézi és javítja, majd átadja a szervezőnek, aki visszafűzi az eredeti fájlba. Előnye: csak a szervezőnek kell használnia fordító programot, vagy még a lektornak. Az elkészült anyagokat különböző időközönként szétosztjuk egymás között biztonsági mentés gyanánt. A fordítás során érdemes egy második vagy akár egy harmadik nyelvet is figyelembe venni, ha lehetséges, mert megkönnyíti a nem angolt tanult fordítók dolgát (pl.: én, aki németes volt :D ).

Várjuk a jelentkezőket!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp előre is köszönöm és ezeket a dolgokat még meg is akartam kérdezni, tehát hogy hogyan is működne ez a dolog,milyen formában kapnánk meg a részünket stb.? Továbbá egyszer valahol,valamikor-valakinek leírtad, hogy ha nem egyszerre fordítunk le egy modot akkor mit is kell csinálni hogy ne legyen gubanc?(TESVTranslator)

Ja és most gyorsan átfutottam amit írtál és az éppen felsorolt lehetőségek közül én határozottan a Maids II-re szavaznék. ;) de a többi is jó, mind.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull

Csapat elvi felépítése (szerintem az egyik leghatékonyabb):
Kép

TesVTranslator (félbeszakadt munka folytatása):
► Show Spoiler
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull írta:
ignussen írta: ui3: lesz közös projekt?
Ha már te is szóba hoztad, akkor lenne itt még valami fontos dolog: -szeretnélek megkérni téged és Prttp-ot is arra, hogy ha végeztetek az aktuális projektetekkel akkor amennyiben lehetséges hozzátok fel néhány munkátokat a mostani legfrissebb szintre, én is ezt fogom tenni...
Rendben, én is átnézem őket a régebbieket és ránézek a patchekre is.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

raimhol írta:
raimhol írta:Summerset isle-t letudná valaki fordítani esetleg? 1,5 gigás beépülő, kb már DLC.
Szóval senki?
Ez egy elég nagy 1,5 gigás mód, nem lenne kedve valakinek lefordítani? Több értelme van szerintem a már majdnem DLC nagyságú dolgokat fordítani.
Kull/out

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Danke schön for everything! :D
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Van egy hatalmas bugom, valaki segítene? Magányvárában házat szeretnék venni, kiírja hogy 25000 arnyba kerül, mondom, hogy megveszem, azt mondja, hogy rendben, itt a kulcs. De nem adja oda a kulcsot, ráadásul újra ki van írva, hogy megvehetem 25000-ért a házat... tehát nem lehet megvenni. (le se vonja az aranyat). Valaki segítene légyszíves?
Kull/out

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Vik írta:
Deathskull írta:A Kiterjesztett Városok és Falvak v13.5.2 magyarítása meg van valakinek? A mega link már nem elérhető, elég ha az esp megvan, be tudom tölteni a szövegét a legújabb verzióba.
Rászántam azt a 3-4 órát, és feltöltöttem rendesen a Pluginok közé.
Még csak most esett le, hogy az ETaC mod amiről itt szó van már ha nem tévedek. Nem tudom ki csinálta de köszönöm!! Remélem, hogy az ETaC - Modular verziót is tartalmazza,mert az Immersive Citizens - AI Overhaul - Magávalragadó polgárok honosítás- csak azzal működik :!: :?:
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

raimhol írta:Van egy hatalmas bugom, valaki segítene? Magányvárában házat szeretnék venni, kiírja hogy 25000 arnyba kerül, mondom, hogy megveszem, azt mondja, hogy rendben, itt a kulcs. De nem adja oda a kulcsot, ráadásul újra ki van írva, hogy megvehetem 25000-ért a házat... tehát nem lehet megvenni. (le se vonja az aranyat). Valaki segítene légyszíves?
Csak így nem válhatok Thane-vé magányvárában. Nem értem ez a bug mitől lehet.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

próbálj meg visszatölteni egy korábbi mentésedet, és nézd meg, így működik-e. Általában ez segíteni szokott.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Kull/out írta:Még csak most esett le, hogy az ETaC mod amiről itt szó van már ha nem tévedek. Nem tudom ki csinálta de köszönöm!! Remélem, hogy az ETaC - Modular verziót is tartalmazza,mert az Immersive Citizens - AI Overhaul - Magávalragadó polgárok honosítás- csak azzal működik :!: :?:
Igen, tartalmazza.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Helyzetjelentés
Na végre sikerült felfrissítenem a Perkus Maximus-t. Rengeteg ékezetes hiba és bug javítva lett, ezért érdemes mindenkinek, aki használja frissítenie a verzióját. Minden fájl a legfrissebb benne. A patch fájlok is hamarosan valamikor fel fognak kerülni. Az apocalipse is v8.02-ről v8.03-ra lett frissítve, de az újabb verzió konfig menüje angol (túl nehézkes a lefordítása). Nagyjából ennyi.

Raimhol
Kérlek ne ebbe a fórumba írd a nem beépülő fordítással kapcsolatos problémáid. Köszönöm. UESPWiki segíthet.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

ignussen írta:
Kull/out írta:Még csak most esett le, hogy az ETaC mod amiről itt szó van már ha nem tévedek. Nem tudom ki csinálta de köszönöm!! Remélem, hogy az ETaC - Modular verziót is tartalmazza,mert az Immersive Citizens - AI Overhaul - Magávalragadó polgárok honosítás- csak azzal működik :!: :?:
Igen, tartalmazza.
Köszönöm!
Prttp írta:Helyzetjelentés
Na végre sikerült felfrissítenem a Perkus Maximus-t. Rengeteg ékezetes hiba és bug javítva lett, ezért érdemes mindenkinek, aki használja frissítenie a verzióját. Minden fájl a legfrissebb benne. A patch fájlok is hamarosan valamikor fel fognak kerülni. Az apocalipse is v8.02-ről v8.03-ra lett frissítve, de az újabb verzió konfig menüje angol (túl nehézkes a lefordítása). Nagyjából ennyi.

Raimhol
Kérlek ne ebbe a fórumba írd a nem beépülő fordítással kapcsolatos problémáid. Köszönöm. UESPWiki segíthet.
Hát ez gyorsan megy,nagy köszönet,a patchekért is! Semmi se sürgős de amúgy az Apocalypse menüjét én alaposan átnéztem anno(a magyart is) de akkor se kellett használni ez amolyan config bónusz,így nem is éri meg bajlódni vele szerintem nincs ember aki használná(azért respekt a múltkoriért!)

más: valami gondja van a MO-nak a legfrissebb magyar USKP-el,tudjátok ez miért van? "failed to parse esp file D:\mod organizer\mods\Unofficial Skyrim Patch 2.1.3b (magyar)\Unofficial Skyrim Patch.esp: sub-record incomplete" -ezt írja ki a MO,korábbi verzióknál semmi gond nem volt.(nem néz ki túl jól bár lehet,hogy nem számít)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Frissítsd a Mod Organizert, több helyen is azt írják, hogy az 1.2.18-as verzió ilyet ír ki az USKP-vel. Ha a legfrissebbet használod, akkor meg ne a MO kezelje, csak tedd be simán a játék mappájába (én is így játszok vele, így nem is észleltem ezt a hibát).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull írta:Frissítsd a Mod Organizert, több helyen is azt írják, hogy az 1.2.18-as verzió ilyet ír ki az USKP-vel. Ha a legfrissebbet használod, akkor meg ne a MO kezelje, csak tedd be simán a játék mappájába (én is így játszok vele, így nem is észleltem ezt a hibát).
Köszönöm szépen a gyors választ és valóban a 1.2.18-as verziót használom de nem is szeretnék frissebbet,mert ez stabil,megbízható, na meg az újakkal volt/van némi gondom bizonyos modoknál!
Csak még annyit kérdeznék, hogy semmi kétség ne maradjon, csak az esp fájlt vagy pedig mind a 4 fájlt az ini-vel együtt tegyem be a data mappába? Gondolom az utóbbi,tehát mindet be kell másolni és akkor a MO-ba abszolute be se kell tölteni,csak biztos ami biztos azért megkérdezem.
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 71
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Szilas »

Perkus Maximus
Bizonyára hallottatok már a Wayfarer, azaz a Vándor skill bugról, azaz hogy valami oknál fogva nem akar sehogyan sem fejlődni, szintet lépni. Feltúrtam már a netet utána, de mindenütt csak kérdések....
a legépkézlábúbb megoldás talán az volt, hogy adni kell konzolból a skillnek egy pontot, hátha az lökést ad neki, de sajna ez sem működik.
Valami ötlet esetleg? (Modok LOOT-tal sorolva, rendesen telepítve minden)
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Szilas írta:Perkus Maximus
Bizonyára hallottatok már a Wayfarer, azaz a Vándor skill bugról, azaz hogy valami oknál fogva nem akar sehogyan sem fejlődni, szintet lépni. Feltúrtam már a netet utána, de mindenütt csak kérdések....
a legépkézlábúbb megoldás talán az volt, hogy adni kell konzolból a skillnek egy pontot, hátha az lökést ad neki, de sajna ez sem működik.
Valami ötlet esetleg? (Modok LOOT-tal sorolva, rendesen telepítve minden)
A vándor készség úgy fejlődik, ha sokat sétálsz/futsz, ezért ha sokat gyorsutazik az ember, akkor hajlamos nagyon lassan fejlődni. Esetleg próbáld felrakni a perma patch fájlokat.
Kull/out

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Prttp írta:A vándor készség úgy fejlődik, ha sokat sétálsz/futsz, ezért ha sokat gyorsutazik az ember, akkor hajlamos nagyon lassan fejlődni. Esetleg próbáld felrakni a perma patch fájlokat.
Nekem a vándor fejlődött a leggyorsabban és a legtöbbet és csak annyit tudok, hogy le volt tiltva a gyorsutazás ;)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Kull írta:Csak még annyit kérdeznék, hogy semmi kétség ne maradjon, csak az esp fájlt vagy pedig mind a 4 fájlt az ini-vel együtt tegyem be a data mappába? Gondolom az utóbbi,tehát mindet be kell másolni és akkor a MO-ba abszolute be se kell tölteni,csak biztos ami biztos azért megkérdezem.
Igen, mind a 4 fájlt (bsa, bsl, esp, ini) másold be, így nem fogja kezelni a MO (látni fogod, de az unmanaged kategóriában).
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!
A Perkus Maximus Patch fájljai is felkerültek végül. (A CCO patch angol).

Deathskull
Szeretném megkérdezni, hogy a Mesterségek teljes átszabása (Complete Crafting Overhaul Remade) beépülő konfigurációs menüje is le lesz-e fordítva?

Kull
Elvben, ha használod a követés képességet a Vándor készségfáról, akkor is felgyorsul a fejlődése.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Már le is van fordítva, felteszem belőle az 1.61 és az 1.7 béta verziót (nálam eddig tökéletesen működött az is):
CCOR 1.61 verzió
CCOR 1.7 béta verzió

Az Égkoszorú köpenyeihez és a Közeleg a télhez is van kompatibilis esp, azokat is felteszem:
Égkoszorú köpenyei-CCOR
Közeleg a tél-CCOR

Most már a CCO is magyar a Perkus Maximus Patch fájlokhoz:
CCO-PerMa
Válasz küldése