Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Prttp írta:Civil War Overhaul - Honosítás

..
UI.:
Ti melyik oldalt szoktátok választani? Jómagam a birodalmi vonalat.

Jó szórakozást! ;)
Ez nálam is kezdetben nagy dilemma volt. Különösen, hogy minden korábbi Elder Scroll-ban Birodalmi párti Északi karakterem volt. Erre jött a Skyrim. Máris belső ellentétek. Piszok sokat olvastam utána, hogy ki lesz majd a végső győztes, és annak oldalán játsszam végig. Aztán hagytam az egészet. Egyszer a poén kedvéért végigvittem a Viharköpenyes fonalat, de megmaradtam örök Birodalminak. Pontosabban egy Északi Birodalminak.
Hogy ki lesz a hivatalos győztes az egy jó kérdés, de ennek kifejtése és vitája szerintem elég sok spoiler-rel járna...

És nagyon köszönöm a Parpantuax honosítást.
► Show Spoiler
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

Valaki említette, hogy elkészült a SkyUI 5.1-es változata. Gyorsan (gondoltam én) nekiálltam, ás lefordítottam.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/68016
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

Végül erre is sor került. Aréna sziget (véletlen ellenfelekkel) lefordítva.
http://www.morrohun.hu/skyrim/skyrimpluginok.php
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NKris »

Sziasztok.
Nem tudom hogy a JK's Skyrim-et mennyire kell lefordítani, de nekem nagyon tetszik és megköszönném ha honosítanátok :)
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Vik írta:Végül erre is sor került. Aréna sziget (véletlen ellenfelekkel) lefordítva.
http://www.morrohun.hu/skyrim/skyrimpluginok.php
Ez az aréna egy fos... Az aréna közepére rak egy áoszt kb... teljesen alkalmatlan arénázásra, aaz ellenfelek meg se támadnak, csak ha te ütsz elsőnek, ráadásul csak nem játszható karakterek ellen harcolhatsz. ilyen falmer, banditavezér meg ilyen idiótaságok ellen. Pl északi, birodalmi, khait, stb ellen nem is lehet harcolni..
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

raimhol írta:
Vik írta: Ez az aréna egy fos... Az aréna közepére rak egy áoszt kb... teljesen alkalmatlan arénázásra, aaz ellenfelek meg se támadnak, csak ha te ütsz elsőnek, ráadásul csak nem játszható karakterek ellen harcolhatsz. ilyen falmer, banditavezér meg ilyen idiótaságok ellen. Pl északi, birodalmi, khait, stb ellen nem is lehet harcolni..
Örülök hogy itt vagy,mert nagy csalódás lett volna ha a téged nagyban érintő témához nem fűznél hozzá semmit és jó látni hogy a színvonal is a régi :)
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

raimhol írta:
Vik írta:Végül erre is sor került. Aréna sziget (véletlen ellenfelekkel) lefordítva.
http://www.morrohun.hu/skyrim/skyrimpluginok.php
Ez az aréna egy fos... Az aréna közepére rak egy áoszt kb... teljesen alkalmatlan arénázásra, aaz ellenfelek meg se támadnak, csak ha te ütsz elsőnek, ráadásul csak nem játszható karakterek ellen harcolhatsz. ilyen falmer, banditavezér meg ilyen idiótaságok ellen. Pl északi, birodalmi, khait, stb ellen nem is lehet harcolni..
Ez a fórumrész a modok magyarításának kitárgyalására lett létrehozva, ezért lehetőleg ne offolj! Ha nagyon arénázni akarsz, akkor ott van a Battlefield Mod vagy a Pit fighter faction. Ha ezek se tetszenek, akkor nézd meg a Gladiátor (2000) című filmet :lol: .

Kull
Látom visszatértél :D , A modpackod viszont tényleg el lett távolítva a mega szerveréről, ezért nem lehet letölteni.

Más:
Az OBIS fordítása olyan 25%-on áll. Van benne egy brutál hosszú könyv 58k karakterrel, aki kíváncsi a részben fordított változatra, az itt megtekintheti.
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NKris »

Sziasztok :)
Összeszedtem 1-2 modot amik szebbé, élvezhetőbbé tehetik a játékot, viszont azt nem tudom hogy mennyire kompatibilisek egymással.
Ha bemásolom tudtok segíteni?
(a modok mellé odaírtam nagyvonalakban hogy mit tartamaz)
A választ és az esetleges segítséget előre is köszi. :)
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

raimhol írta:
Vik írta:Végül erre is sor került. Aréna sziget (véletlen ellenfelekkel) lefordítva.
http://www.morrohun.hu/skyrim/skyrimpluginok.php
Ez az aréna egy fos... Az aréna közepére rak egy áoszt kb... teljesen alkalmatlan arénázásra, aaz ellenfelek meg se támadnak, csak ha te ütsz elsőnek, ráadásul csak nem játszható karakterek ellen harcolhatsz. ilyen falmer, banditavezér meg ilyen idiótaságok ellen. Pl északi, birodalmi, khait, stb ellen nem is lehet harcolni..
Most nem tehetek róla, hogy gagyi... Az oblivioni aréna olyan rém egyszerű, mégis annyival hitelesebb... Ott szinte minden ellenfél játszható faj... Meg mi ez hogy gomb lenyomásával jönnek előre?
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 21:18

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Én kipróbáltam, nekem az egész arénasziget hangulata igen tetszett. Szal nekem nincs bajom vele.

NKris: írd be, de ez így nagyon nehéz lesz.
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NKris »

Gondolom... de esetleg ha máshonnan nem innen is lehet szemezgetni 1-2 modot... :)
Ha tudtok segíteni akkor köszönöm, de ha nem akkor tekintsétek csak ajánlásnak :)
Ők lennének:
-bijin warmaidens ---> szebb követő lányok
-Open citys skyrim---> város töltőképernyő nélkül
-Warzones---> random csaták
-Skyrim Character Overhaul---> szebb ember textúrák
-immersive citizens---> normálisabb városiak...X
-JK's Skyrim---> Cép városok
-Breezehome TNF-Elianora's Flavour---> Jobb ház Fehérvégtában
-Audio Overhaul for Skyrim---> sokkal jobb hangok
-climates of tamriel--->fények, víz textúras javítás
-Enhanced Blood Textures--->vér és sebesülés mod
-Realistic combat mod--->realisztikusabb élet/ halál
-Enhanced Animations--->jobb animációk
-skyrim towns and willages enhanced--->sok fa a városokban(hangulat)
-A Quality World Map - With Roads--->térkép javítás
-texture pack combiner--->textúra kombináló, biztos ami biztgos
-The Honored Dead--->háború nyomai
-Dynamic Loot--->jobb loot (beállítható)
-The Dance of Death--->még kivégzések
-Animations--->evés ,ivás animáció
-True Storms--->igazán sz@r idő
-Bijin Wives--->szép feleségek
-Guild Starter--->saját céh
-Perkus maximus--->Jobb fejlődési fák
-Deadly Dragons---> szebb de halálosabb sárkányok
-Deadly Mutilation--->szétszakadós gyilkolászós
-Wolf Follower--->saját farkas
-Dangerous Wolves --->erősebb farkasok
-ZF Primary Needs FINAL--->alap szükségletek
-Frostfall--->fagyhalál(sátor,tűz stb...)
-Nock to Tip--->több íj-nyíl
-Run For Your Lives--->sárkánytámadáskor a falusiak elbújnak
-Civil War Overhaul--->jobb polgárháború
-Real Shelter--->a hó és az eső nem esik a tető alá
-Immersive Armors--->több új pácélok és pajzsok (történetbarát)
-Immersive Weapons--->több új fegyverek (történetbarát)
-Touring Carriages--->valós idejű utazás szekéren
-Expanded Towns and Cities--->nagyobb, szebb városok, falvak
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

NKris írta:Gondolom... de esetleg ha máshonnan nem innen is lehet szemezgetni 1-2 modot... :)
Ha tudtok segíteni akkor köszönöm, de ha nem akkor tekintsétek csak ajánlásnak :)
Ők lennének:
-bijin warmaidens ---> szebb követő lányok
-Open citys skyrim---> város töltőképernyő nélkül
-Warzones---> random csaták
-Skyrim Character Overhaul---> szebb ember textúrák
-immersive citizens---> normálisabb városiak...X
-JK's Skyrim---> Cép városok
-Breezehome TNF-Elianora's Flavour---> Jobb ház Fehérvégtában
-Audio Overhaul for Skyrim---> sokkal jobb hangok
-climates of tamriel--->fények, víz textúras javítás
-Enhanced Blood Textures--->vér és sebesülés mod
-Realistic combat mod--->realisztikusabb élet/ halál
-Enhanced Animations--->jobb animációk
-skyrim towns and willages enhanced--->sok fa a városokban(hangulat)
-A Quality World Map - With Roads--->térkép javítás
-texture pack combiner--->textúra kombináló, biztos ami biztgos
-The Honored Dead--->háború nyomai
-Dynamic Loot--->jobb loot (beállítható)
-The Dance of Death--->még kivégzések
-Animations--->evés ,ivás animáció
-True Storms--->igazán sz@r idő
-Bijin Wives--->szép feleségek
-Guild Starter--->saját céh
-Perkus maximus--->Jobb fejlődési fák
-Deadly Dragons---> szebb de halálosabb sárkányok
-Deadly Mutilation--->szétszakadós gyilkolászós
-Wolf Follower--->saját farkas
-Dangerous Wolves --->erősebb farkasok
-ZF Primary Needs FINAL--->alap szükségletek
-Frostfall--->fagyhalál(sátor,tűz stb...)
-Nock to Tip--->többíj-nyíl
-Run For Your Lives--->sárkánytámadáskor a falusiak elbújnak
-Civil War Overhaul--->jobb polgárháború (!!!)
-Real Shelter--->a hótól és az esőtől a tető alá
-Immersive Armors--->több új pácél és pajzs (történetbarát)
-Immersive Weapons--->több új fegyver(történetbarát)
-Touring Carriages--->valós idejű utazás szekéren
-Expanded Towns and Cities--->nagyobb, szebb városok, falvak
Szia!
Csak néhányhoz tudok hozzászólni:
-Open citys skyrim---> ez megeszi a gépet, egy atomerőmű kell hozzá
-Warzones---> helyette a civil war overhaul + Immersive Patrols modot ajánlják
-immersive citizens--->sok város változtató moddal nem kompatibilis, mert beleütköznek objektumokba (nem tudom javították-e azóta), helyette asis!

Néhány hiánypótló, amit ajánlok:
-real shelters- nem esik be az eső a fedett helyekre
-valamelyik követő javító modot: UFO, EFF VAGY AFT
-complete crafting overhaul- kovácsolás, olvasztás
-trade and barter- kereskedés
-dual shelter redux- reálisabb közelharc
-Alternate Start-sokféle kezdés
-Apocalypse- új varázslatok
-esetleg WTF- szintezi az ellenfeleket, pl 5-ös szintűként összefuthatsz 60-as szintűvel
stb...
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NKris »

Köszönöm a segítséget, felírtam és kihúztam amit kellett :)
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 21:18

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

A Breezehome TF-nél sokkal stabilabb a Breezehome Fullyupgradable.
Mintha úgy emlékeznék, hogy az ETAC-hoz és a JK'Skyrimhoz patch kell, ha együtt akarod használni.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

JK's Skyrim magyarítás:

A nagyobb városok (Fehércsermely, Széltető, Falkreath, Riften, Magányvára, Télvára, Hajnalcsillag, Markarth, Morthal) és egyes kisebb falvak (Ivarfalva, Rorikfalva, Sárkányhíd, Fenyvespatak) belsejét kibővíti, feldíszíti, néhány helyen (ahol ilyen nincs) üzleteket ad hozzá.

Letöltés:
Magyar (teljes)
Angol (Nexus)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp írta:Kull
Látom visszatértél :D , A modpackod viszont tényleg el lett távolítva a mega szerveréről, ezért nem lehet letölteni.
Nem értem,így se jó?

1. https://mega.nz/#!mQIwVQAD!vd96jd4qkD_v ... yyRKu7QoJA

2. https://mega.nz/#!SNYgUQhb!ZXPoh7nZQ7hm ... mrjzdWSeUM

3. https://mega.nz/#!PUIAESYZ!7JCiCAnsu5EE ... n6BzrC2Avk
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NKris »

Hunemperor köszi az ajánlást, utána néztem és még jobban is tetszik :D
Deathskull neked padig nagyon köszönöm a JK's Skyrim magyarítását :)
További jó munkát !
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A Kiterjesztett Városok és Falvak v13.5.2 magyarítása meg van valakinek? A mega link már nem elérhető, elég ha az esp megvan, be tudom tölteni a szövegét a legújabb verzióba.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull
Köszi, így már elérhető.

Deathskull
A plugin listában a 13.4-es verziója még elérhető. (Bár nem tudom mennyi plusz munka lesz így vele.)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Nem túl sok, csak egyesével be kellett tölteni őket, mert a moduláris van fenn magyarul, én meg a teljeset szedtem le, szerencsére mindet felismerte a program. Viszont 15 új könyv van benne, amelyekből csak 4 egyezik az új verzióval, a többi teljesen más, a régi verzió fordítása (de ez már részletkérdés).
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp! Nem tudom hogy mekkora meló de ez Immersive Citizens - AI Overhaul amit egyébként pont te ajánlottál, alapvetően részét kell hogy képezze egy Skyrimnak! Annyi mindent tud, hogy nem lehet felsorolni és az ég egy adta világon semmi gond sincs vele csak a load order hogy úgy mondjam halálosan fontos. Az ETaC-el teljesen perfeckt -JK Skyrim kilőve- csak Fehércsermelyt és Fenyvespatakot kellett más egyébként baromi ütős moddal helyettesíteni. Ehhez kell még a Jelentéktelen NJK-ek(Ignussen projectje) és már van némi polgári élet is a világban. Csak azért mondom,mer nem rég kérdezted hogy esetleg van e valami..., :lol: :lol: :lol: Na mindegy, én kedden megyek vissza a gályahajóra egy az előzőhöz képest kevésbé hosszú kirándulásra aztán majd megpróbálok rendesen elmélyülni a témában,csak bár ne botlana az ember ennyi külhoniba léptem nyomon meg egy elég hosszú amerikai hadoszlop is közelít felénk....jaaaaj mit akarnak itten vajon :D Meg van az az íjász mod amit beajánlottam,egy csini kis MCM-el,elég jól fest.. :)

u.i.:Ha netán be akarnának hívni golyófogónak, akkor majd megmondom: -ööh..öhm igen,elnézést.. csókolom legyen szíves,öhm nos igen én most egy rendkívül fontos Skyrim mod pack projekten dolgozom éppen szóval nem érek rá, úgy hogy ott az ajtó arra szíveskedjék..jó akkor magyarul mondom,húzzatok innen a büdös p.csába..
► Show Spoiler
:D

Sok idő után végre volt egy teljes független,szabad hétvégém otthon,lemondtam mindenkit,bezárkóztam és ráfeszültem a W3-ra,nagyon ott van aki ismeri gondolom egyetért. Aztán készítettem egy videót,egy bizonyos célból de ettől független érdemes meglesni,jó kis feszkó levezető is lehet,elnézést hogy ide írom de a fentebbi lényegi téma miatt talán nem off a komment!
ÜDV!
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NKris »

Sziasztok
Megint én vagyok
Tudtok olyan modot ajánlani amivel lehet bútorokat készíteni és személyesen elhelyezni? (akár szabadban is?)
A választ előre is köszi. :)

Ja Kull... Lehet hogy én vagyok hülye és nem olvasok a sorok között de mire célzol azzal, hogy "JK'-s Skyrim kilőve?" Azt hittem azzal minden rendben.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Deathskull írta:A Kiterjesztett Városok és Falvak v13.5.2 magyarítása meg van valakinek? A mega link már nem elérhető, elég ha az esp megvan, be tudom tölteni a szövegét a legújabb verzióba.
Helló

Ime újra a link:
http://mega.co.nz/#!AYxzxSgZ!hDy4AJfZma ... 1ChB--nYW8 (már nem elérhető)

bár ha jól emlékszek elküldtem Viknek, ha nem akkor jelezz, és újra megteszem.

Ez a kisebb méretű verzió, ehhez szükséges az eredeti:
http://mega.co.nz/#!VAhjQKQA!bjTZ6Z9bqV ... c-xrZLi4fI

Bocsi, hogy így, de a linkeket állandóan összekavarja :)
(Nem baj, javítottam. - Vik)
Kull/out/

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

NKris írta:Ja Kull... Lehet hogy én vagyok hülye és nem olvasok a sorok között de mire célzol azzal, hogy "JK'-s Skyrim kilőve?" Azt hittem azzal minden rendben.
Minden rendben van vele csak épp összeférhetetlen Immersive Citizens - AI Overhaul moddal,mert beleütköznek a lakosok az objektumokba(városban,faluban,épületekben kívül és belül is) és szét is laggol miatta az egész. Mindenkinek saját 24 órás tevékenysége van+vámpír,lázadó-kém,sárkánytámadás esetén még egyebek is,ezért írtam hogy kilőve.
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NKris »

Oké, értem.
Olyan NJK mod ami nem ütközik vele nincs? mert a JK's Skyrim az a mod amit mindenképp szeretnék.
Meg ezzel kapcsolatban még egy kérdés: a JK's Skyrim és az Expanded Towns and Cities azok ütik egymást, vagy megvannak egymás mellett?
A választ előre köszi :)
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Jól megférnek egymás mellett, a JK a inkább belsőt módosítja, míg az ETaC a külsőt, csak egy patch kell hozzájuk (betöltési sorrendben előbb az ETaC, a JK, majd a patch). Utóbbit innen töltheted le: Stryker's Patches for JK's Skyrim and ETaC. Van benne még 3 modhoz javítás, azokat ne tedd fel, ha nincsenek meg (Skyrim Bridges, Immersive Stables, No Snow Under the Roof).

Nekem a JK-ról csak annyi a véleményem, hogy igencsak FPS romboló, több helyen is olvastam róla, helyette a Dawn of Skyrim Collection-t ajánlották.
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: NKris »

A Dawn of Skyrim Collection-ról még eddig nem hallottam, de szerintem jó lesz a JK helyett. Ez bezavar az Immersive Citizens - AI Overhaul-ba vagy ez jobban megvan vele?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ebben a cikkben leírja mivel kompatibilis, mivel nem. Elvileg a Dawn of Skyrim megy vele, viszont elvileg az ETaC egyes részei nem (de ha Kull azt mondja, hogy megy vele, akkor hiszek neki :) )
Kull/out/

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Deathskull írta:Ebben a cikkben leírja mivel kompatibilis, mivel nem. Elvileg a Dawn of Skyrim megy vele, viszont elvileg az ETaC egyes részei nem (de ha Kull azt mondja, hogy megy vele, akkor hiszek neki :) )
Akkor pontosítok: ETac egyes részeit úgy kell feltenni,hogy itt-ott ne módosítsa pl. egy fogadó belső objektumait és szerkezetét hanem csak a kívülről. Ez roppant egyszerű mivel jól átlátható,képes un. bain installerja(ha jól mondom) van és csak szépen bejelölöd amit akarsz és hogy mit kell/szabad bejelölni az itt található. Látható hogy Télvárát leszámítva talán mire rákattintasz a letöltés gombra a JK's nagy városainak egyikével sem fog megférni,nem mintha a többi településnél rózsásabb lenne a helyzet. Az ETaC-t kipróbáltam és a leírás szerint csinálva jól működött,Whiterun és Riverwood-ra kell más modot találni. Én ezt használtam Riverwood esetén: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/18952/?, ezt a kettőt egyszerre pedig Whiterun esetén: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/19 ... mods/7059/? olyan lett mint egy igazi északi viking település,szép színek-motívumok,mutatós textúrák még láb alatt is és mindenütt. Ha nagyon húzna akkor elég csak a második mod(Sexy W),kicsi a gépigénye de a félreérthető nevével ellentétben ott van a szeren.
Kull/out/

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Lemaradt a lényeges második link: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/7059/?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Dawn of Skyrim Collection v1.3 magyarítás:
Magyar (teljes)
Angol (Nexus)

Kibővíti az 5 nagy város (Fehércsermely, Széltető, Riften, Magányvára, Markarth) belsejét.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Srácok!

Körülnéztem,2-3 órát olvasgattam,művelődtem. Azt kell mondanom, hogy a szerintem ökörállat :) és általam használt kb. 150 mod,nagyon komoly fejlődésen ment át a stabilitást és a minőséget tekintve. Szerintem muszáj lesz komolyabban foglalkozni a dologgal ill. megérné. Hamar vissza tudnék rázódni a moddingolásba,mert túl sokat foglalkoztam vele hogy elfelejtsem és szívesen összekalapálnék egy pack-ot amivel egy átlag pusztán kíváncsi ember is kénytelen lenne úgy kb. 30 órát belepumpálni a Skyrimbe. De úgy látom, hogy legalább novemberig, nov. végéig érdemes lenne várni mert gőzerővel nyomják a dolgokat és akkor tényleg nem lenne sokáig vagy egyáltalán igény a frissítésére. Értem ezt úgy, hogy egy majdani Perkus Maximus-hoz felfrissíteni a magyarítását nem kis munka,viszont sokáig meg fogja állni a helyét.
Azt szerettem volna megkérdezni,hogy ezt esetleg I.N. valaki magyarította-e már? Mert ha tényleg a most immersive dolgokat bele akarjuk vinni a játékba akkor ez,meg a Immersive Citizens - AI Overhaul és az Inconsequential NPCs(Ignussen project),alapból benne kell hogy legyen,szerintem.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Majdani fordító kerestetik! :)

Chesko:Frostfall 3.0 - Oct. 15th (+/- 5 days) 2015
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull írta:Majdani fordító kerestetik! :)

Chesko:Frostfall 3.0 - Oct. 15th (+/- 5 days) 2015
Már jó ideje figyelem, bár nem tudom mit tervez még belerakni. :D Ha lesz időm biztosan frissíteni fogom.

Egy régebbi probléma megoldva:
Korábban volt néhány gond az Apocalypse mcm fordításával és a készítője tanácsolta, hogy a quest résznél kell keresni a szövegeket. Tes5Edit-tel kell megnyitni a modot és akkor már látható a quest menüponton belül elhelyezkedő bejegyzésekben található szövegrész.
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 21:18

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Csatlakozom Kullhoz, hogy valóban az I. N. fontos lenne.
Valamint szerényen javaslom a Guard Dialogue Overhaul-t is, mert az eredeti duma elég monoton egy idő után.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Prttp!

Nem akarok faxságot mondani de olvastam, hogy Perma Patchelő bedöglött a hosszú ékezetes fordításnál. Csak azt akarom kérdezni, hogy honnan indítod a patchert,mert nekem az utóbbi időben soha nem futott végig mindig leállt? Megoldás: -most nem tudom megnézni de ha jól mondom a M.O.-ben oldalt ugye rámész a Data fülre és ott lent van minden feltett plugin Skyproc patchere. És itt ki lehet választani valami 32bit MO bla bla,nem tudom pontosan nekem azzal mindig, DE CSAK azzal sikerült futtatnom a PerMa patcher-t. Mielőtt a mod pack-ot összeraktam már jóval előtte ez volt a rendszer,majd jelezz vissza, hogy mondtam-e ezzel valami újat!
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull írta:Prttp!

Nem akarok faxságot mondani de olvastam, hogy Perma Patchelő bedöglött a hosszú ékezetes fordításnál. Csak azt akarom kérdezni, hogy honnan indítod a patchert,mert nekem az utóbbi időben soha nem futott végig mindig leállt? Megoldás: -most nem tudom megnézni de ha jól mondom a M.O.-ben oldalt ugye rámész a Data fülre és ott lent van minden feltett plugin Skyproc patchere. És itt ki lehet választani valami 32bit MO bla bla,nem tudom pontosan nekem azzal mindig, DE CSAK azzal sikerült futtatnom a PerMa patcher-t. Mielőtt a mod pack-ot összeraktam már jóval előtte ez volt a rendszer,majd jelezz vissza, hogy mondtam-e ezzel valami újat!
Kull
Nekem is csak így szokott lefutni. A probléma az, hogy az esp és esm fájlokból be tudja olvasni az ékezetes szöveget az xml fájlból meg nem.

Más: Tegnapelőtt rakták fel, még nem próbáltam (de ahogy néztem nem tartalmaz sok szöveget): Darkend - Egy új terület és a készítőjét a Dark Souls ihlette meg.
Vik
Hozzászólások: 3774
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

Deathskull írta:A Kiterjesztett Városok és Falvak v13.5.2 magyarítása meg van valakinek? A mega link már nem elérhető, elég ha az esp megvan, be tudom tölteni a szövegét a legújabb verzióba.
Rászántam azt a 3-4 órát, és feltöltöttem rendesen a Pluginok közé.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!
Darkend - Sötétvég honosítás

Kép

Leírás:
Utazz el a Phalos nevű szigetre, fedezd fel, harcolj az új ellenfelekkel és találd meg az ősi hatalmas erejű fegyvereket!
Nincsenek küldetések és nem fogják a kezedet!

Fontos: Ezt a modot a The Demon és Dark Souls játékok ihlették. A mod a szóló élményre lett kihegyezve, ezért lehetőleg ne vigyél követőt. Legalább 15-ös szint ajánlott az elkezdéséhez.

Hogyan kezdd el:
Utazz el az Utasvég nevű helyre, ahol az elfeledett hajó végső nyughelyét találod.
Kép

Tartalom:
-új ellenfelek
-új területtel bővíti a játékteret (tehát nem Égkoszorúban játszódik)
-Néhány új fegyver
-Könyvek és naplók segítik a szigeten történt baljós események megértését
-nincsenek párbeszédek és küldetések

Követelmény:
-Legfrissebb Skyrim
-Dawnguard DLC

Néhány kép:
► Show Spoiler
Letöltés:
Magyar(Teljes)
Angol(Nexus)

Ha bármi elírást találtok írjatok.

Jó szórakozást! :)
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Mivel már többen is írták, hogy nehéz eligazodni ebben a fórumrészben, ezért összegyűjtöttem a legelső oldalra a legtöbb olyan modot, ami még nincs a pluginok között és a fórum bevezetőt is feldobtam kicsit.
tomi

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: tomi »

Prttp írta:Darkend - Sötétvég honosítás
Szia!

Ez már az 1.1-es változat?
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!
Immersive Citizens - AI Overhaul - Magávalragadó polgárok honosítás

Tartalom:
-Teljesen feljavítja a nem játszható karakterek mesterséges inteligenciáját, hogy egy valódi emberhez hasonlóan reagáljanak
-Napi rutint ad a falu és város lakosságának
-Bővebb leírás a nexuson

Kritérium:
-Skyrim 1.9.32.0.8
-Dawnguard
-Dragonborn

Megjegyzés:
-A plugin első aktiválásakor legalább 30 másodpercre kifagy a töltőképernyő, ha gyengébb géped van akkor tovább
-Érdemes új játékot kezdeni a hibák elkerülése végett

Letöltés:
Magyar(Teljes)
Nexus(Angol)

UI.:
Kull
Ha lesz időd tesztelnéd a fordítást?

Tomi
Igen a legfrissebb 1.1-es verzió. de a fájl nevében is bent van.

Jó szórakozást!
tomi

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: tomi »

Köszi!!!!
Kull/out/

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Prttp!

Respekt és le a kalappal,szép és jól átlátható lett a mókaKép

Szeretném tesztelni és fogom is,egybe minden mással. Október 2. hete után tudom majd nem fél vállról venni a dolgokat,addig csak munka van. Persze közben konkrét elképzeléseim azok naponta születnek,a legjobban bizonyos modok a majdani aktuális verziójának magyarrá frissítése miatt fosok és hogy ezek a Permával együtt szépen működjenek majd de ha akkor sikerült,talán most is fog. Sajnos a megkezdett Convenient Horses mod és Weapons and Armor Fixes Remade fordításaim is szétmentek, azt se tudom mi merre van, pedig mindegyik bent lesz a buliban(muszáj). De az egyik lényeges és fontos dologgal nem lesz gond,még pedig a mit-mivel-miután. Sok minden ki lesz cserélve a változatosság miatt és ahogy elnéztem a stabilitással sem lesz gond. Viszont normálisan megcsinálni,összerakni akkor sem lesz kis munka sőt bazi nagy,az új modok miatt is mint pl. a Better VampiresKép

Köszi a fordításokat!
Hunempero

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Hunempero »

Prttp!
Köszönjük a munkádat és a fáradozásod!
Így már tényleg áttekinthető.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Beszéltem raulfin-nal a nexuson. Ő csinálja a perma kompatibilitási patch-eket a különböző modokhoz. A lényeg, hogy rákérdeztem a karakterkódolásra és ezt írta:
"That is a limitation of SkyProc library. To localize the patcher for non UTF-8 encoding, you will need to modify the jars source files to read the new encoding. T3nd0 included the source in 1.4. "
Ha ért valaki a Java programozáshoz és van kedve, akkor megcsinálhatná (egy java eclipse nevű program kell hozzá szerintem). Feltettem Megára a fájlokat:
Forrás fájl
Teljes Patchus Maximus mappa
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Unofficial Skyrim Patch v2.1.3b lefordítva: https://drive.google.com/file/d/0B5bZ6v ... sp=sharing

A kiegészítők javításai még nincsenek lefordítva, csak a magyarításhoz igazítva:

Unofficial Dawnguard Patch v2.1.3b: https://drive.google.com/file/d/0B5bZ6v ... sp=sharing
Unofficial Hearthfire Patch v2.1.3b: https://drive.google.com/file/d/0B5bZ6v ... sp=sharing
Unofficial Dragonborn Patch v2.1.3b: https://drive.google.com/file/d/0B5bZ6v ... sp=sharing
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 71
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Szilas »

Sziasztok!
Először is: köszönöm a sok fordítói munkát és a topic elején levő összefoglalót, sokat segített!
Észrevétel: Mod organizer és a Perkus maximus... érdemes lenne talán felhívni a figyelmet arra, hogy mindenképpen 32bites Java kell a telepítéshez, mert vicces perceket okoz. :D

És végül egy kérdés a SkyUI -val kapcsolatban. Mod organizert használok, nincsenek kósza fájlok a Data könyvtárban, mégis hibaüzenetet dob a mágia ablak nyitásakor: SkyUI hiba: 6, magicmenü.swf verziója 5.0 az 5.1 helyett. Ötlet esetleg?

Edit: áhh,... elolvastam a nexus leírást, tárgytalan! :oops: :D
Kull/out

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Szilas írta:Sziasztok!
Először is: köszönöm a sok fordítói munkát és a topic elején levő összefoglalót, sokat segített!
Észrevétel: Mod organizer és a Perkus maximus... érdemes lenne talán felhívni a figyelmet arra, hogy mindenképpen 32bites Java kell a telepítéshez, mert vicces perceket okoz. :D

És végül egy kérdés a SkyUI -val kapcsolatban. Mod organizert használok, nincsenek kósza fájlok a Data könyvtárban, mégis hibaüzenetet dob a mágia ablak nyitásakor: SkyUI hiba: 6, magicmenü.swf verziója 5.0 az 5.1 helyett. Ötlet esetleg?

Edit: áhh,... elolvastam a nexus leírást, tárgytalan! :oops: :D
SkyUI:
Új játék kezdése esetén is ezt csinálja vagy játék közben leszedted a régit és feltetted az újat,majd betöltötted a mentésed? Melyik skse-t használod,melyik verziót pontosan,a legújabbat?? Melyik SkyUI-t töltötted le és honnan,Kull vagy Vik verzióját??? Ha ezeket pontosan megmondod,akkor könnyebben megoldódhat a probléma. ;)
Kull/out

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Ja és melyik verzióját használod a MO-nak és milyen windows-t használsz?
Válasz küldése