Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Akkor felmásolom a játékot, megnézem mi a gondja, addig használd az előzőt 2.1.2 verziót (link), az elvileg jó, nem írt senki, hogy gond lett volna vele,
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Deathskull írta:Akkor felmásolom a játékot, megnézem mi a gondja, addig használd az előzőt 2.1.2 verziót (link), az elvileg jó, nem írt senki, hogy gond lett volna vele,
Okés köszi szépen a gyors intézkedésekért.:) Igen a 2.1.2-es patch az jó volt.:)
Gruby
Hozzászólások: 75
Csatlakozott: 2011. dec. 11., vas. 5:55

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Gruby »

2.1.2 is karakterhibás volt szerintem
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Gruby írta:2.1.2 is karakterhibás volt szerintem
Igen tényleg, a 2.1.1-es volt aminél nemvolt semmilyen hiba,
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Nézzétek meg, nálam működik: https://drive.google.com/file/d/0B5bZ6v ... sp=sharing (csak az esp fájl van benne)
A hibáért pedig elnézést kérek, a fordító program karakterkódolása volt elállítva (és nem ellenőriztem le a játékban, mert nem volt fent :?).
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Deathskull írta:Nézzétek meg, nálam működik: https://drive.google.com/file/d/0B5bZ6v ... sp=sharing (csak az esp fájl van benne)
A hibáért pedig elnézést kérek, a fordító program karakterkódolása volt elállítva (és nem ellenőriztem le a játékban, mert nem volt fent :?).
Most már tökéletes! :D Nagyon szépen köszönjük. :)
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Van valami esély hogy lefordítja valaki a Requiem módot? Érdekes hogy ennél a módnál rendesen megjelenik a perkek leírása úgy hogy nem is használok extended ui-t.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Megnéztem egy nekem még új ENB-t(a mostani M. Pack-al),a legerősebb beállítással vagyis volt egy kis stresszteszt,mert próbáltam rögzíteni is. Hát irgalmatlan sok effektet használ,bizonyos beállításai nagyon bikák,viszont a performance verziója az most úgy néz ki,hogy örök lesz nálam a cinematikus fényei és maga az egész tudása miatt. A Serenety ENB-t vitte tovább a készítő ha jól tudom. De visszatérve a Quality verziót már nehezen sikerült felvenni(a fraps bekapcsolásakor bumm egyből 30-al lejjebb ugrott a fps - ez akkor nem lenne gond ha elviekben kb. 120 körül lenne),ráadásul a freecameránál is elég bénán tudtam húzni a sticket,olyan szaggatottan ment,biztos be lehet valahogy állítani,hogy lassan mozogjon és ne az analoggal keljen babrálnom mert vagy túlhúzom vagy szaggatom :) Na mindegy ha unatkoztok nézzétek meg

U.I.: Ja és a felvétel közel sem veszteségmentes(enyhén szólva) de nem a youtube miatt hanem mert videó szerkesztőt használtam idő hiányból kifolyólag,amúgy nem szoktam.
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Én most a Sharpshooter classic változatát próbálgatom egyelőre igencsak tetszik és nem is röcög.
Különösen az éjszakai fényei szenzációsak sztem.
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Kijött ma egy nagyon jó mód ami 418 új perket rak a játékba.:D : http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/68425/?
Már csak egy magyarítás kellene hozzá.:)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

Deathskull írta:Akkor felmásolom a játékot, megnézem mi a gondja, addig használd az előzőt 2.1.2 verziót (link), az elvileg jó, nem írt senki, hogy gond lett volna vele,
Játék nélkül is lehet tesztelni ilyeneket, mert a lefordított .esp-be karakterhelyesen kerülnek bele a szövegek. Vagy nem. Csak meg kell nézni egy szövegszerkesztővel. Bár előfordulhat rendes UTF-8 kódolású beépülő is.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Már többen kerestek olyan kiegészítőket, mely sokkal népesebbé teszi Égkoszorút. Most nekik kedvezek ezzel a kiegészítő csokorral.
Egy kivétellel egyik sem használ szkriptet (de az is választható, hogy legyen-e benne), így nem okoz kompatibilitási problémát más modokkal.
Az össze kiegészítőt helyezd a betöltési sor elejére, a DLC-és unofficial javítások után.

FONTOS!!!
Mielőtt bármelyiket is telepítenéd olvasd el a !olvass_el.txt, melyet megtalálsz mindegyik tömörített állományban.

063 Populated Lands Roads Paths v.1.26 - hun:
https://mega.co.nz/#!tIIhmR7B!TWj8qUfNg ... 9jMT4gGAVo

064 Populated Cities Towns Villages v.1.25 - hun
https://mega.co.nz/#!lUREzRRS!6qAA_JIyk ... ZyUW0qBCn4

065 Populated Dungeons Caves Ruins v.1.07 - hun
https://mega.co.nz/#!UcIRFZiJ!Q7rA8Zv2j ... yIUImahSa8

066 Populated Forts Towers Places v.1.28 - hun
https://mega.co.nz/#!gc4gQYrB!6Htlh-0kS ... k-FbBwUe8M

067 Populated Skyrim Prisons Cells v.1.02 - hun
https://mega.co.nz/#!UdJ0WQDT!FgAMKvoiw ... NbpmfA0mRA

068 Populated Skyrim Civil War v.1.01 - hun
https://mega.co.nz/#!YNITQS7L!FGh2GivZV ... vOdshsdOw0


Eredetik letöltése:
https://erkeilmods.altervista.org/skyrim/welcome/
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Better Vampires 7.0 - Jobb Vámpírok 7.0 honosítás

Tartalom:
-Feljavítja a teljes vámpír létet
-Rengeteg új képességet, varázslatot pozitív és negatív hatást ad
-Az MCM-nek köszönhetően teljesen konfigurálható benne minden
-néhány opcionális lehetőség: vérpontok bevezetése, vér kinyerése, rang rendszer a vámpíroknak, fordított és normál előrehaladás (ettől függ, hogy kiéhezve vagy jóllakottan a legerősebb-e a vámpír)
-vámpír jószág létrehozás
-vámpírrá változtatás, stb...
-Teljes leírás angolul a készítőtől

Követelmény:
-SkyUI
-SKSE

Még annyi, hogy a dawnguard verziót használjátok, mert az van teljesen lemagyarítva, a sima csak részlegesen van az összefűzés miatt.

Letöltés:
Magyarítás (tartalmaz mindent): http://data.hu/get/8996751/Better_Vampi ... 17-7-0.rar
Eredeti letöltés: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9717/?

Jó szórakozást!
Kull/out/

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Köszönet a honosításokért! Már csak egy pici unterkühlung kellene :)
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

ModOrganizernél hogy lehet felrakni a Hun mappát felül kell írni ?
Onyl

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Kull vagy Vik, vagy aki tud magyarítani, megtenné, hogy lefordítaná a mod 2 mondatos tartalmát? Belül az optolás skill fának a tetején a nevét és leírását. Remélem nem túl nagy kérés...
Ugye így nem extra, hanem tripla effekt lenne a neve.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/38310/?
Kellene a harcos hybrid mágusomhoz.
Meg talán másnak is jól jön, akinek 3 effekt kellene. Addig is elviselem, hogy angolul van.
Köszönöm!
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Sziasztok szeretném telepíteni ezt a kiegészítőt MO ban Nock to Tip Honosítás és érdekelne hogyan lehet csinálni hozzá?
Új PatchusMaximus készítése szükséges hozzá,különben angol marad!!
Gruby
Hozzászólások: 75
Csatlakozott: 2011. dec. 11., vas. 5:55

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Gruby »

Onyl írta:Kull vagy Vik, vagy aki tud magyarítani, megtenné, hogy lefordítaná a mod 2 mondatos tartalmát? Belül az optolás skill fának a tetején a nevét és leírását. Remélem nem túl nagy kérés...
Ugye így nem extra, hanem tripla effekt lenne a neve.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/38310/?
Kellene a harcos hybrid mágusomhoz.
Meg talán másnak is jól jön, akinek 3 effekt kellene. Addig is elviselem, hogy angolul van.
Köszönöm!
Fordítva:
https://www.dropbox.com/s/1fn9i7j0xv3xq ... U.zip?dl=0
Onyl

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Gruby írta:
Onyl írta:Kull vagy Vik, vagy aki tud magyarítani, megtenné, hogy lefordítaná a mod 2 mondatos tartalmát? Belül az optolás skill fának a tetején a nevét és leírását. Remélem nem túl nagy kérés...
Ugye így nem extra, hanem tripla effekt lenne a neve.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/38310/?
Kellene a harcos hybrid mágusomhoz.
Meg talán másnak is jól jön, akinek 3 effekt kellene. Addig is elviselem, hogy angolul van.
Köszönöm!
Fordítva:
https://www.dropbox.com/s/1fn9i7j0xv3xq ... U.zip?dl=0
Köszönöm!

Akkor már csak egy Vanillás és majd a DLC-ket is támogató kastély kéne a sok követőnek, meg azt a Immersive Creaturest is bevállalhatná valamelyik nehézfiú, hogy tarkítani lehessen a szörny skálát. Aki EFF-et használ, annak is kifagy a "Képzés"-től a játék? Meg nem jelzi a leparkoltatott követőket a térképen, csak [...]-t ként? :o.
Itt vannak még ilyen primitív modok: !!!(Nem mint magyarítóként osztom.)!!!

Örök fegyver "olaj" Witcher stylera, hogy ne csak fenni kelljen, meg bűvölni a fegyvert, hanem olajozni is.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/64142/?

Örök fegyver lélek, hogy ne kelljen minden 6. csapás után tankolni:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/64131/?

Meg még asszem a Dragonborn DLC hozza be majd karácsonykor az alap nyílvesszők kovácsolását, addig is talán ezeket berakja mint magyar elemeket ?!.

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/1010/?

Akinek volna még ilyen nem angol elemekkel dolgozó primitív modjai, az nyugodtan megoszthatná... :'D.
Gruby
Hozzászólások: 75
Csatlakozott: 2011. dec. 11., vas. 5:55

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Gruby »

A nyilas mod nem biztos hogy megy az új SkyUI-val (5.0), a mod képeinél még a 4-es Skyui van, abban meg egész más a menü kovácsolásnál (is)
Onyl

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Gruby írta:A nyilas mod nem biztos hogy megy az új SkyUI-val (5.0), a mod képeinél még a 4-es Skyui van, abban meg egész más a menü kovácsolásnál (is)
Beraktam, teszteltem, sajnos valóban angol nyelvű.

Aki szeretné látni a karaktere arcát vagy a követőiét, harcközben s azon kívül, arra itt ez a mod, ennek köszönhetően nem kell többé a tárgylistával szórakozni.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/22765/?
Az alapértelmezett H-betűvel le-fel vehető a sisakunk, újbóli betöltésnél pedig a követők sisakját is leveszi. A sisak páncélzata és bónuszai továbbra is hatni fognak a karakterre/ekre.
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Ennek jó lett volna egy külön topic.
Nem kötözködésképp, hanem pl. én is sokat keresgélek itt, és egyre nehezebb megtalálni valamit.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Onyl írta:
Gruby írta:A nyilas mod nem biztos hogy megy az új SkyUI-val (5.0), a mod képeinél még a 4-es Skyui van, abban meg egész más a menü kovácsolásnál (is)
Beraktam, teszteltem, sajnos valóban angol nyelvű.

Aki szeretné látni a karaktere arcát vagy a követőiét, harcközben s azon kívül, arra itt ez a mod, ennek köszönhetően nem kell többé a tárgylistával szórakozni.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/22765/?
Az alapértelmezett H-betűvel le-fel vehető a sisakunk, újbóli betöltésnél pedig a követők sisakját is leveszi. A sisak páncélzata és bónuszai továbbra is hatni fognak a karakterre/ekre.
szerkesztve: - akkor viszont csak annyit tudnék javasolni,hogy inkább próbálkozz mostani ill. frissített és nem "elhagyatott" beépülőkkel,mert a nagyon régiek sok esetben megbízhatatlanok,ez eléggé fontos dolog.

Hunemperor: újra működik a feltöltés az oldalra és Vik feltett egy nagy kupacot,ott könnyebben eligazodhatsz.
Onyl

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Én bocs. Magyarítás kérésből ragadtattam el magam... Valakinek van moderátori hozzáférése? Mert akkor szelektálja a nem ideillő írásaim. UI: A sisak elrejtés csak a főkarakterre és az, azonos típusú sisakot viselő követőre jó. Szóval nem mindenkiről veszi le. :/. Én semmi Perkust, meg Tip-et nem raktam fel, csak a full alap vanillás nyílvesszők készítését, de az angolul kerül be. Beszüntetem az ide írásom, kösz mindent!
Coke

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Coke »

Sziasztok
Egy kérésem lenne,mégpedig van egy pici mod ami az alvási animációt változtatja meg (alap vanilla nulla) nem nagy munka de nem vágom a témát,esetleg lefordítaná valaki?Hálás lennék,elöre is köszi.Erröl lenne szó:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/20054/?
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Coke írta:Sziasztok
Egy kérésem lenne,mégpedig van egy pici mod ami az alvási animációt változtatja meg (alap vanilla nulla) nem nagy munka de nem vágom a témát,esetleg lefordítaná valaki?Hálás lennék,elöre is köszi.Erröl lenne szó:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/20054/?
Hali. Tessék. :) https://mega.nz/#!TggCiIDa!0mRMmYAvv0JX ... 74fznHLtLs
Avatar
cornelius
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2011. jún. 2., csüt. 20:33

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cornelius »

atesz9292 írta:
Coke írta:Sziasztok
Egy kérésem lenne,mégpedig van egy pici mod ami az alvási animációt változtatja meg (alap vanilla nulla) nem nagy munka de nem vágom a témát,esetleg lefordítaná valaki?Hálás lennék,elöre is köszi.Erröl lenne szó:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/20054/?
Hali. Tessék. :) https://mega.nz/#!TggCiIDa!0mRMmYAvv0JX ... 74fznHLtLs
Szia!

Melyik verziót fordítottad le (1.0 vagy 1.1) ?
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Hali. 1.1
Coke

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Coke »

atesz9292 írta:Hali. 1.1
Nagyon szépen köszönöm! :D
Avatar
cornelius
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2011. jún. 2., csüt. 20:33

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cornelius »

atesz9292 írta:Hali. 1.1
köszi!
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Van valami mód, amivel a tolvajok céhét is leleheet buktatni, mint ahogy ki lehet nyírni a sötét testvériséget? A fekete hangákat is kinyírnám, ha lehetne.
Avatar
Sovngarde
Hozzászólások: 93
Csatlakozott: 2012. nov. 11., vas. 0:35
Tartózkodási hely: Sovngarde

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Sovngarde »

raimhol írta:Van valami mód, amivel a tolvajok céhét is leleheet buktatni, mint ahogy ki lehet nyírni a sötét testvériséget? A fekete hangákat is kinyírnám, ha lehetne.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/28880/?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Megpróbáltam a Complete Crafting Overhaul új verzióját lefordítani, de nem engedi lefordítani a mod MCM almenüjeit (ha lefordítom, nem működik az MCM), illetve egyes választható beállításait (le vannak fordítva, de angol marad). Valaki tudna segíteni, hogy ezt hogy lehet megoldani? A fordítást ESP-ESM translatorral készítem.
Csatolmányok
TESV 2015-08-15 17-06-37-57.jpg
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

Deathskull írta:Megpróbáltam a Complete Crafting Overhaul új verzióját lefordítani, de nem engedi lefordítani a mod MCM almenüjeit (ha lefordítom, nem működik az MCM), illetve egyes választható beállításait (le vannak fordítva, de angol marad). Valaki tudna segíteni, hogy ezt hogy lehet megoldani? A fordítást ESP-ESM translatorral készítem.
Nyilván máshol is tárolja ezeket a szövegeket.

Szerk: most épp engem is ezzel szívat a játék... Olyan szövegeket ír ki, amik már nem léteznek.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Sikerült megoldani, volt egy Source mappa a Script mappában psc fájlokkal tele, ezeket töröltem, így jó a magyarítás és a mod is működik rendesen.
Viszont feltettem a Perkus Maximust és valamiért így írja ki a bűvöléseket, amit a Wintermyst kiegészítő tett fel:
Csatolmányok
Screenshot3990.png
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

A Extensible Follower Framework mod nak van valami beállítása hogy a követőket lehessen fegyverezni és ruhát meg páncélt adni nekik ?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

krisztyan írta:A Extensible Follower Framework mod nak van valami beállítása hogy a követőket lehessen fegyverezni és ruhát meg páncélt adni nekik ?
Azt nem tudom, de a követő nagyjavítás tud ilyet.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Deathskull írta:Sikerült megoldani, volt egy Source mappa a Script mappában psc fájlokkal tele, ezeket töröltem, így jó a magyarítás és a mod is működik rendesen.
Viszont feltettem a Perkus Maximust és valamiért így írja ki a bűvöléseket, amit a Wintermyst kiegészítő tett fel:
A frissített xml később szerepeljen a sorban, mint a perkus maximus, hogy felülírhassa az alap angol ini-t a frissített magyar ini. Így megoldódik a gondod.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv:
Néhány kis fordítás:

Royal Bloodline - Királyi vérvonal honosítás
Tartalom:
-Új vámpír perkek és képességek
-Gyakran a Better Vampires mellé párosítják
Letöltés:
Magyar(Teljes)
Nexus(Angol)

RaceCompatibility for Skyrim and Dawnguard - Egyedi faj kompatibilitás honosítás
Tartalom:
-Mint a neve is mutatja néhány egyedi faj plugin és egyéb mod igényli a meglétét (pl.: Better Vampires,)
Letöltés:
Magyar(Teljes)
Nexus(Angol)

Character Creation Overhaul - Deadskull által frissítve
Magyar(Teljes)

The Paarthurnax Dilemma - A Paarthurnax Dilemma
Csak az olvassa tovább, aki végigvitte már a főszálat vagy nem fél, hogy megtud néhány információt a főszál végéből!!!
► Show Spoiler
Jó szórakozást!

UI.:Ti melyik követőt tartjátok a legjobban megírtnak (értem:szövegek, küldetések, párbeszédek), amit mod ad hozzá a játékhoz?
Néztem a Nexuson a két legnépszerűbb a Sofia és a Vilja.
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Köszönjük szépen a fordításokat. Az utolsót éppen most akartam kipróbálni, úgyhogy kapóra jött.

A követők közül állítólag a Vilja és az Inigo együttműködik egymással. De a Selene Kate is nagyon jó.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A frissített xml később szerepeljen a sorban, mint a perkus maximus, hogy felülírhassa az alap angol ini-t a frissített magyar ini. Így megoldódik a gondod.
Így már működik, bár a DLC által hozzáadott tárgyak még mindig angolul maradtak, meg szinte mindenhol hiányoznak az ékezetek. Nem tudom, hogy hiba-e az, hogy a bűvölések nevei a tárgyak nevei mögött vannak (nem pedig előtte, mint általában a magyar nyelvben), de gondolom ez az angol és a magyar nyelv különbségeiből fakad.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Deathskull írta:
A frissített xml később szerepeljen a sorban, mint a perkus maximus, hogy felülírhassa az alap angol ini-t a frissített magyar ini. Így megoldódik a gondod.
Így már működik, bár a DLC által hozzáadott tárgyak még mindig angolul maradtak, meg szinte mindenhol hiányoznak az ékezetek. Nem tudom, hogy hiba-e az, hogy a bűvölések nevei a tárgyak nevei mögött vannak (nem pedig előtte, mint általában a magyar nyelvben), de gondolom ez az angol és a magyar nyelv különbségeiből fakad.
Deathskull
A patchus maximus patch nyelvi fájlját csak ékezet nélkül lehetett lefordítani, mivel ha ékezetet raktam bele, akkor a java kidobott (nem futott le a patcher). A Javának utánanéztem és szerintem nem lehet az ékezetes problémát kiküszöbölni. Valóban az angol alapján rakja össze a szavakat, ezt próbáltam úgy ahogy kiküszöbölni (pl.: az "of" birtokos szó helyét üresen hagytam).

Hunemperor
A Selene Kate-nek most neki is állok. :)

Más: A perkus maximus-t is frissíteni akarom lassan, csak most eléggé belelendült a készítője. Naponta adja ki a bétákat, most tart 1.4.1-nél és még a patch fájlokat is meg kell várnom hozzá.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Nem akarlak hülyének nézni, de akkor is kidobott, ha a karakterkódolást átállítottad UTF-8-ról windows-1252-re?
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Deathskull írta:Nem akarlak hülyének nézni, de akkor is kidobott, ha a karakterkódolást átállítottad UTF-8-ról windows-1252-re?
A Notepad++ legtöbb karakterkódolásával átnéztem, de mindegyiknél ez volt.
Tudtommal a magyar nyelvi készlet csak a windows-1250 és ISO-8859-2 karakterkódolásban van meg.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Igen, tudom, csak az ESP-ESM translator azt nem ismeri csak a windows-1252-t, abban két kivétellel benne vannak a magyar betűk, de ha az õ/û (hullámos ill. kúpos ékezetes) kerül az ő/ű helyére, akkor a játék felismeri normálisan. Én legalábbis így fordítottam azt a néhány kisebb modot.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Notepad++-t használtam az xml lefordításához, más programmal nem próbálkoztam.
2 oldallal találkoztam, ami ezzel a témával foglalkozik:
PerMa fordítói tábla
PerMa Wiki Non English Users
De lehet, hogy majd rákérdezek a fórumon, hogy mit lehetne tenni. Ha jól emlékszem volt 1-2 kódolás még, aminél nem fagyott ki, viszont felismerhetetlen karaktereket generált.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Üdv!

Companion Selene Kate - Kiss Me - Honosítás

Tartalom:
-Egy új követőt ad a játékhoz
-Főként az egykezes-pajzsos harcokat kedveli
-Teljesen testreszabható a kinézete
-Az MCM menüben a beállítások segítségével egyedibbé lehet tenni a viselkedését (pl.:milyen varázslatokat alkalmazzon, settenkedjen-e, stb.)
-Az MCM segítségével odateleportálhatod magadhoz
-Megkérheted, hogy idézzen meg egy lovat
-Rengeteg táncot ismer

Vélemény: Az alacsonyabb szinteken elég OP tud lenni, ha nehezen menne a játék. Néhány címke a mod konfigurációs menüben angol maradt, mert nem lehetett lefordítani, de a leírásoknak köszönhetően még így is teljesen érthető.

Követelmény:
-Skyrim v1.9.32.0.8
-SKSE 1.06.16 vagy magasabb
-Sky-UI v4.1 vagy magasabb
-FNIS v5.0.2 vagy magasabb

Telepítés:
-Felrakod a szokásos módon
-Lefuttatod a FNIS generátort

Letöltés:
Magyar(Teljes CBBE Testhez)
Csak magyarítás(elvben működnie kell az UNP és Dreamgirl testtel is)
Body patch CBBE testhez
Animációk
Animációk2
Eredeti Letöltés (Angol Nexus)

Az eredeti letöltés ponton további információkat találhattok a modról.

Képek:
► Show Spoiler
Jó szórakozást!

UI.:
Következő projektek: Civil war overhaul, majd Sofia follower
Kull/out

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Köszönet a forditásokért viszont Selene Kate mellett képtelenség normálisan játszani mer vagy a csöcseit vagy a seggét bámulja az ember,borzalom :lol:
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Civil War Overhaul - Honosítás

Tartalom:
-Teljesen feljavítja a polgárháborút
-Bármely oldalra is állsz a két fél közül a másik mindig ellenséges lesz feléd, tehát nem sétálgathatsz csak úgy birodalmi katonaként Széltetőben, mert megtámadnak a városőrök. Ahhoz, hogy mégis megtehesd viharköpenyes páncélt kell öltened magadra.
-Újféle megjelenéseket is bevezet a mod, tehát nem fog minden katona ugyanúgy kinézni
-Az ostromok is teljesen át lettek dolgozva, most már el tudod veszíteni a csatákat is. Hozzáfűzésként próbálj meg az alapjátékban elveszíteni egy csatát - na ugye, hogy lehetetlen :)
-A vezetők (Ulfrik és Tullius) most már nem a kényelmes fotelból nézik a háború alakulását, hanem kimennek a csatákba ők is.
-Egy ostrom során könnyen szerezhetsz súlyos sérüléseket, viszont a halál helyett általában egy közeli baráti táborban fogsz felébredni. Az ostrom viszont nem áll meg, hanem a két fél fennálló erőviszonya alapján kiszámításra kerül a legvalószínűbb kimenetel. "Mert nem KÖRÜLÖTTED forog ez a nagyvilág."
-MURDERMAYHEM ponttábla: Az mod konfigurációs menüben nyomon követhetitek, hogy mennyi vesztesége volt mindkét félnek a háború során, egyfajta erősségi sorrendet felállítva.
-PARTY ZÚZÁS: Van rá esély, hogy az így is elég népes harcba becsatlakozzon egy sárkány, még jobban véletlenszerűsítve a harc kimenetelét.
-Jutalom: A háború lezártával (Ulfrik vagy Tullius) egy páncéllal vagy fegyverrel fog megjutalmazni, amit csak tőlük lehet megkapni (sehol máshol nem fellelhető, nem elkészíthető). Mindegyik ilyen tárgynak saját egyedi tulajdonsága van, amire neked kell rájönnöd, hogy mi.

FONTOS: ÚJ JÁTÉKOT KELL KEZDENI, HA HASZNÁLNI SZERETNÉD
Ha bármi olyan szöveget vagy hibát találtok jelezzétek!

LETÖLTÉS:
Magyar(Teljes)
Eredeti(Nexus)

UI.:
Ti melyik oldalt szoktátok választani? Jómagam a birodalmi vonalat.

Jó szórakozást! ;)
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Kull/out írta:Köszönet a forditásokért viszont Selene Kate mellett képtelenség normálisan játszani mer vagy a csöcseit vagy a seggét bámulja az ember,borzalom :lol:
OFF:
I am a simple man. I see boobs. I play.

ON:
Sofianak legalább háromszor annyi szövege van, ahogy nézem.
Válasz küldése