Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
cornelius
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2011. jún. 2., csüt. 20:33

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cornelius »

Prttp írta:Death Alternative - Your Money or Your Life és a Death Alternative - Captured beépülő történeteit is kiválaszthatod a Live Another Life modon belül.

Kritérium:
-Death Alternative - Your Money or Your Life, legalább v6.1.0
-Death Alternative - Captured, legalább v2.0
-Alternate Start - Live Another Life, legalább v2.5
-És amiket az imént felsorolt beépülők megkövetelnek.
Az Alternate Start - Live Another Life v2.5 modot ehhez nem szükséges fordítani? Vagy a fordításod tartalmazza?
Avatar
cornelius
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2011. jún. 2., csüt. 20:33

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cornelius »

Kull írta:ZF Primary Needs FINAL (ZF Elsődleges Szükségletek)

Ajánlás:
-Ha szeretnéd hogy a fogadókban legyen lehetőséged mosdásra,akkor ajánlom
ezt az egyszerű de remek kis beépülőt: Showers in Inns http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/35311/?
-ivókutak világszerte: Drinking Fountains of Skyrim http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/24282/?
Az ajánlott modok igényelnek fordítást?
Kull/out/

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

cornelius írta:
Prttp írta:Perkus Maximus Honosítás 1.3.2.


-A mod 100%-ban magyar csupán a dlc-k szövegei és az angol nyelvű modok maradnak angolok.
Üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy ha kijön a DLC-k magyarítása, akkor a DLC szövegek is magyarok lesznek a PerMa-ban, vagy esetleg hozzá kell igazítanod?
Ha kijön a DLC-k magyarítása,aminek a végleges,letesztelt verzióját én karácsonyra taksálnám akkor minden ilyen beépülő verziója fel lesz frissítve magyarként de a Perkus Maximus most is magyar,hiába angol nyelvűek a DLC-k,Prttp erre utalt és az esetlegesen az embörök általt használt ilyen-olyan beépülőkre amik angol nyelvűek s talán belerondítanak a PerMa-ba mondjuk a kovácsolható dolgok,varázslatok és egyebek terén.
Kull/out/

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

cornelius írta:
Prttp írta:Death Alternative - Your Money or Your Life és a Death Alternative - Captured beépülő történeteit is kiválaszthatod a Live Another Life modon belül.

Kritérium:
-Death Alternative - Your Money or Your Life, legalább v6.1.0
-Death Alternative - Captured, legalább v2.0
-Alternate Start - Live Another Life, legalább v2.5
-És amiket az imént felsorolt beépülők megkövetelnek.
Az Alternate Start - Live Another Life v2.5 modot ehhez nem szükséges fordítani? Vagy a fordításod tartalmazza?
Úgy tudom ez már honosítva van, a legelső oldalon találod ha csak nem értettem félre a kérdést.
Kull/out/

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

cornelius írta:
Kull írta:ZF Primary Needs FINAL (ZF Elsődleges Szükségletek)

Ajánlás:
-Ha szeretnéd hogy a fogadókban legyen lehetőséged mosdásra,akkor ajánlom
ezt az egyszerű de remek kis beépülőt: Showers in Inns http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/35311/?
-ivókutak világszerte: Drinking Fountains of Skyrim http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/24282/?
Az ajánlott modok igényelnek fordítást?
Hát ez jó kérdés :) kinek mi az igénye :D ,egy kettő szó és a helységnevek lehetnek csupán,mert ezek ilyen pincelejáratok a fogadókban,tehát ami angol lehet és/vagy beangolosítja az mondjuk ilyesmi lehet - Whiterun,The Bannered Mare,Shower Room,Drinking Fountain stb
Kull/out/

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

cornelius írta:
Prttp írta:Perkus Maximus Honosítás 1.3.2.


-A mod 100%-ban magyar csupán a dlc-k szövegei és az angol nyelvű modok maradnak angolok.
Üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy ha kijön a DLC-k magyarítása, akkor a DLC szövegek is magyarok lesznek a PerMa-ban, vagy esetleg hozzá kell igazítanod?
Csak egyszerűbben: - ha magyar nyelvűek a DLC-k és magyar nyelvű a Perkus Maximus akkor no problemo,az ilyenek mint a PerMa,a aMidianborn Weapons,a Weapon and Armor Fix Remade felülír minden DLC -s és nem DLC-s fegyvert és az egyéb dolgokat is,ezek fognak dominálni tehát a lényeg hogy ezek a modok,pluginok honosítva legyenek, nem kell külön a DLCk-hez igazítani.
Avatar
cornelius
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2011. jún. 2., csüt. 20:33

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cornelius »

Köszönöm a gyors és kimerítő információt!!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Cloaks of Skyrim HDT - Égkoszorú köpenyei HDT honosítás
► Show Spoiler
Tartalom:
-ez HDT fizikát ad a köpenyeknek,jelentősen megnövelve ez által a valószerűséget
-Aki nem ismerné az alap plugint: - Ez a mod köpenyekkel és köpönyegekkel látja el a játékot, melyek egy része elkészíthető, a többi egyedi köpenyt pedig megtalálod az NJK-kon vagy egyéb helyeken elfekvőben.

Szükségesek hozzá:
-Dawnguard
-HDT Physics Extensions http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/53996/?

Telepítés:
-először telepíted a az eredetit Cloaks of Skyrim http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/12092/?
-utána telepíted a magyarítást és felülírod vele

Megjegyzés:
-Deathskull fordítása,én csak hozzáigazítottam a HDT verzióhoz

eredeti mod: http://www.loverslab.com/topic/48299-cl ... ?p=1247883
magyarítás letöltése(csak magyarítás,szükséges hozzá az eredeti Cloaks of Skyrim):
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Elküldtem Viknek a fordítást. Addig is megtalálható a köv linken:

Inconsequential NPCs v1.9


Letöltés: https://mega.co.nz/#!ZMACBJTC!Wdvgw7iDm ... 23tcnqSHHE

Leírás: Közel 100 új NJK-val bővül Égkoszorú világa.
A 'Jelentéktelen NJK-k' célja, hogy olyan NJK-kal bővítse Égkoszorú világát, melyek nem adnak jelentős célt a játékhoz, mindössze színesítik azt.
Ezen karakterek legtöbbjét nem igazán érdekli ki is az a Sárkányszülött. Nem igazán akarnak veled társalogni, bár mindegyiknek van hangja.
Némelyik küldetést is ad, de inkább csak színesíti a játékot, mintsem azt befolyásolja. Az NJK-k a nagyobb hat városban bővülnek.
Teljessen kompatibilis az Intressting NPC-vel.

Szükséges kiegészítők: nincs

Eredeti letöltése: nem szükséges

Kompatibilitási problémák:
Kompatibilis az Kris Takahashi's 'Interesting NPCs.'-vel és más NJK bővítő modulokkal, mint a 'Populated Cities'
Két másik modulhoz találsz benne javítást:
- Open Cities
- Cutting Room Floor

Telepítés:

Mod managerrel (pl:NMM): csak kövesd végig az utasításokat.

Manuálisan:
1) Másold be a 'Jelentéktelen_NJK-k' mappa tartalmát a '..\Skyrim\Data' mappápa
2) Data Files-ban pipáld be a 'Inconsequential NPCs.esp'-t

Egyebek:

Amennyiben színesíteni akarod ezeknek az NJK-knak a ruházatát, úgy a harmadik javítást is használd a következő betöltési sorrendben:

1nivWICCloaks
hothtrooper44_ArmorCompilation.esp
Inconsequential NPCs.esp
Inconsequential NPCs – Enhancement.esp

Természetesen ehhez szükséges az Immersive armor és a Winter is comming modulok megléte.
Avatar
cornelius
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2011. jún. 2., csüt. 20:33

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cornelius »

Prttp írta:Death Alternative - Live Another Life Addon ==> Halál Alternatíva - Élj egy másik életet kiegészítő honosítás

Tartalmak:
-A Death Alternative - Your Money or Your Life és a Death Alternative - Captured beépülő történeteit is kiválaszthatod a Live Another Life modon belül.

Kritérium:
-Death Alternative - Your Money or Your Life, legalább v6.1.0
-Death Alternative - Captured, legalább v2.0
-Alternate Start - Live Another Life, legalább v2.5
-És amiket az imént felsorolt beépülők megkövetelnek.

Eredeti letöltés: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/61788/?
Magyarítás(tartalmaz minden szükséges fájt): http://data.hu/get/8886521/Death_Altern ... ed_HUN.rar
Szia Prttp!

Szerintem ez magyarítás link nem jó, mert ez nem az add-on fordítása. Illetve nincs benne a "da_alternate_start_extension.esp" amit az eredti Nexus-os link viszont tartalmaz.
Feltöltenéd?
Előre is köszönöm!
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Cornelius!
Köszi, javítva a link.
lajoska

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: lajoska »

hello

hogyan lehet a tesvtranslator fordítóban ŐőŰű betűket használni? illetve lehet, de az esp elmentése után a játékban o vagy u jelenik meg.

köszi
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

lajoska írta:hello

hogyan lehet a tesvtranslator fordítóban ŐőŰű betűket használni? illetve lehet, de az esp elmentése után a játékban o vagy u jelenik meg.

köszi
Szia!
Beállítod az opciók/opciók és nyelv beállítása menüpontnál a forrásnyelvet angolra (vagy amiről fordítod) a célnyelvet pedig magyarra. Az esp fájlok fordításánál arra figyelj, hogy vagy elsőre fordítsd le, vagy ha több részletbe akarod lefordítani a fájlt, akkor esp összehasonlítás menüpontot kiválasztva összehasonlíttatod a fájlt saját magával. Az összehasonlíttatás azért kell, mert mikor újból megnyitod a részben lefordított esp fájlodat, akkor a forrásnyelvnél beállított karakterkészletet használja a program betöltésnél, ezért odavesznek az ékezetek így viszont visszarakja a magyar betűket.
Avatar
cornelius
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2011. jún. 2., csüt. 20:33

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cornelius »

Üdv mindenkinek!

Hoztam nektek egy kis nekromanta csomagot. Jó gonoszkodást! :twisted:

-------------------------------------------------

Death and Decay v0.2

Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/13644/?

Letöltés: http://data.hu/get/8953592/DeathAndDecay_v02-HUN.7z

Követelmény: Skyrim

A magyarítás tartalmaz minden szükséges fájlt.

A modnak 2 verziója van, de ha lehet, az 1. verziót használd.

1. "NOT so supreme": a varázslatokat befolyásolja az áldozat méregellenállása. (Pl.: az élőholtak immunisak a méregre.)

2. "Supremacy": figyelmen kívűl hagyja az áldozatok méregellenállását. (Csak a teljesség kedvéért került fordításra.)

Méreg alapú varázslatokat (Pusztítás) tartalmaz a mod. Kiterjesztett lángok perk megléte előny.

A 4 db varázskönyvet Széltetőn (Windhelm) a Királyok palotája emeletén Élettelen Wuunferth szobájában találod, ahogy az ajtón bemész a bal oldali asztalon.

-------------------------------------------------

Necromancer Spell Set 1.41

Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/14009/?

Letöltés: http://data.hu/get/8953595/NecromancerS ... -41-HUN.7z

Követelmény: Skyrim

A magyarítás tartalmaz minden szükséges fájlt.

31 varázslatot tartalmaz nekromantáknak (Idézés). Ezek megvásárolhatók a két nekromantától:

- Lunkesper: Fehércsermely(Whiterun) istállója mellett üldögél
- Moeh Roplo: Télvára (Winterhold) kollégium bejáratának a környékén keresd

-------------------------------------------------

Jenya - Dark Brotherhood Necromancer

Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50674/?

Letöltés: http://data.hu/get/8953593/JenyaDarkBro ... 4-1-HUN.7z

Követelmény: Skyrim

A magyarítás tartalmaz minden szükséges fájlt.

Egy nekromata követőt vehetsz fel, Jenya-t aki Sötét Testvériség nekromantája (Breton). Megtalálod őt Hajnalcsillagban (Dawnstar) a Szélorom fogadóban.

-------------------------------------------------

Lore-friendly improved Necromancer Amulet

Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/17808/?

Letöltés: http://data.hu/get/8953594/NecromancerI ... 1-0-HUN.7z

Követelmény: Skyrim

A magyarítás tartalmaz minden szükséges fájlt.

Módosítja a játékban megszerezhető Nekromanták amulettjét, a következőképpen:

Varázserő +75 pont
Varázserő regeneráció +35%
Életerő regeneráció +25%
Idézés varázslatok 25%-kal olcsóbbak

-------------------------------------------------

Queen of the damned-Akasha Dress

Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/28736/?

Letöltés: http://data.hu/get/8953596/Queen_of_the ... 1-0-HUN.7z

Követelmény: Skyrim

A magyarítás tartalmaz minden szükséges fájlt.

Szép kis ruha vámpíroknak és gonosz lányoknak. A ruhát Mehrunes Dagon szentélyében találod. Kizárólag lányokra jó, UNP-CBBE-Vanilla kompatibilis.

-------------------------------------------------

Ajánlott modok (nem igényelnek fordítást):

- SKELETON and human bones: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/67871/?

Csontvázak és emberi csontok 4K és 4K-2K felbontásban.

Gyengébb gépekre: Bones and Skeletons Retexture: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/32561/?

- Necromancer Amulet Retexture: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/30173/?

14 különböző típusú Nekromata Amulett nagy felbontású textúrája. Én személy szerint az eredetit használom, az Original Enhanced Version-t.

- Linds Necromancer Robes Revamp: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/36049/?

Szebb nekromanta köpeny, fiúknak és lányoknak (CBE, UNP, Vanilla kompatibilis).
Avatar
cornelius
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2011. jún. 2., csüt. 20:33

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: cornelius »

Akit foglalkoztat mélyebben a nekromanta karakter, itt talál két érdekes build-et:

- A széltetői mészáros: http://tamrielvault.com/group/character ... lm-butcher
- A nekromanta: http://tamrielvault.com/group/character ... ecromancer
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Master of Disguise v0_5_1 - Az Álcázás Mestere honosítás

Tartalom:
-lényegében ha egy adott frakció öltözékét hordod magadon akkor ők szövetségesként tekintenek rád,az ellenségeik pedig ilyenkor megtámadnak
-ettől azonban többről van szó,a készítő több éves munkája,szerintem most ért el egy magasabb színvonalat ami ténylegesen növelheti a szerepjátékos élményt
-van MCM menü is de csak úgy mint az Apocalypse-nél csak akkor érdemes állítgatni ha már ismered a beépülőt és tudod hogy mit csinálsz
-a Lopakodás és az Illúzió képességek szintje meghatározó,továbbá még egy sor egyéb dolog(a NJK látószöge,a fényviszonyok,a viselkedésed,a mozgásod stb.)


Szükséges hozzá:
-mind a három DLC
-szerintem új játék indítása elengedhetetlen a megfelelő működéshez!!

Telepítés:
-letöltöd és telepíted a szokott módon


magyarítás:

Az Álcázás Mestere - Legendary - Civil War Overhaul Patch-45047:

Master of Disguise v0_5_0 - Legendary - Immersive Citizens Patch-45047:

Master of Disguise v0_5 - Legendary - OBIS Patch-45047:
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Néhány észrevétel és tapasztalat:

-az Immersive Citizens beépülőről félig visszavonom amit írtam. Ugyanis a harcrendszert és az ehhez köthető dolgokat tudja az ASIS+tartozékai de ezen felül ez a mod olyan tartalommal bír,hogy ezt most nem tudom felsorolni
-nem tartalmaz scripteket ez eddig baró de nem fér meg együtt több városmódosító beépülővel,mert beleütköznek a NJK-ek az új objektumokba
-ennek ellenére megoldottam az ETaC(amely részével kompatibilis) és egyéb város szépítő(csak retexures) beépülőkkel,nem kis mértékben átalakítva a Mod Pack-ot hogy szépen működjön
-egyet kell értenem Brodual-al és MxR-el hogy ez a beépülő messze az eddig valaha készült legnagyobb durranás ami a NJK-el kapcsolatos
-nem szabad semmivel bepatchelni és le kell tolni a load order legaljára és be kell tartani a készítő utasításait a kompatibilitást illetően
-szóval majd érdemes lenne honosítani

-elkészült az általam már nagyon várt csontváz mod ami lehetővé teszi,hogy 1 gombnyomásra a játékosnak egyénileg és az összes NJK-nek is oda kerüljenek a fegyverei ahová csak akarod+az animációt is egyből hozzáadja és már ezzel sem kell bajlódni,soha többé
-kényelmes,egyszerű és átlátható MCM menüje van,amiben egy kattintással mindent megváltoztathatsz
-egyenlőre alfa verzió de mivel az alapja,a már kiforrott és fejlett XPMSE csontváz mod,ezért hamarosan honosíthatom a kész verziót

-találtam néhány varázslat hatást az Apocalypse-ben ami angol maradt,néhány elírást a Perkus Maximusban és a Fagyhalálban a könyv(a túlélés útmutató) az teljesen angol maradt
-azért is mondom ezeket,mert később gondolom majd át kéne ültetnünk a honosításokat a majdani legfrissebb verziókba

-az én legnagyobb kedvencem a Dead Alternate és tartozékai sajnos nem stabilak,bizonyos szitukban kivág a játék emiatt
-a készítő is tud róla és dolgozik a javításokon ha valakit ez érint és zavar az inkább hanyagolja még egy darabig

-folytatom a korábban említett beépülő tömeg honosítását csak nagyon lassan megy de csinálom

Üdv!
Atesz92

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Atesz92 »

Sziasztok! Az lenne a gondom hogy felraktam a Perkus Maximust,meg az Extended UI-t de a perkek leírása még mindig túl hosszú és nem lehet elolvasni rendesen mert "kilógnak" a képernyőről..Ha valaki tudna segíteni ez ügyben azt nagyon megköszönném.:)
Kull/out/

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Atesz92 írta:Sziasztok! Az lenne a gondom hogy felraktam a Perkus Maximust,meg az Extended UI-t de a perkek leírása még mindig túl hosszú és nem lehet elolvasni rendesen mert "kilógnak" a képernyőről..Ha valaki tudna segíteni ez ügyben azt nagyon megköszönném.:)
Az Extended UI MCM menüjébe benéztél már? Mi van akkor ha ott az alsó kettő lehetőséget mondjuk bejelölöd?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

A legújabb, v2.1.3 Unofficial Skyrim Patch lefordítva, innen tölthetitek (benne van mindegyik fájl, nem kell az eredeti): https://drive.google.com/file/d/0B5bZ6v ... sp=sharing
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Kull/out/ írta:
Atesz92 írta:Sziasztok! Az lenne a gondom hogy felraktam a Perkus Maximust,meg az Extended UI-t de a perkek leírása még mindig túl hosszú és nem lehet elolvasni rendesen mert "kilógnak" a képernyőről..Ha valaki tudna segíteni ez ügyben azt nagyon megköszönném.:)
Az Extended UI MCM menüjébe benéztél már? Mi van akkor ha ott az alsó kettő lehetőséget mondjuk bejelölöd?
Igen be van pipálva mind2 de akkor sem jó.
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Deathskull írta:A legújabb, v2.1.3 Unofficial Skyrim Patch lefordítva, innen tölthetitek (benne van mindegyik fájl, nem kell az eredeti): https://drive.google.com/file/d/0B5bZ6v ... sp=sharing
Köszi szépen ez mindig jól jön.:) Nem tudom hogy csak nálam-e de az ékezetes karaktereket nem mindenhol kezeli ez a patch és nagyon sok helyen macskakörmöt biggyeszt be az helyettük.:/ Ha kiveszem a javítást akkor minden jó.
Atilorn

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Atilorn »

Sziasztok!
Tudom, hogy ott van a Perkus Maximus, amit el is kezdtem használni. De nincs kedve valakinek lefordítania a Skyrim Redone-t? Olyan sokáig játszottam már vele, hogy az fekszik nekem igazán.
Gruby
Hozzászólások: 75
Csatlakozott: 2011. dec. 11., vas. 5:55

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Gruby »

Az USKP magyarításnál néha nálam is fura karaktereket ír ki a magyar ékezetes karakterek helyett, de már az előző verzió is. Valószínű a karakterkészleteknél van valami kavarodás...
Kull/out

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Atilorn írta:Sziasztok!
Tudom, hogy ott van a Perkus Maximus, amit el is kezdtem használni. De nincs kedve valakinek lefordítania a Skyrim Redone-t? Olyan sokáig játszottam már vele, hogy az fekszik nekem igazán.
Szerintem meg kellene szoknod a PerMa-t vagy jobban belemerülni,felfedezni,kiismerni,mert fejlettebb a rendszere és valamivel nagyobb a kompatibilitási faktorja is.

Atesz92: megtudod mondani,hogy pontosan melyik Perknél melyik képesség(ek) szövege lóg ki?
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Kull/out írta:
Atilorn írta:Sziasztok!
Tudom, hogy ott van a Perkus Maximus, amit el is kezdtem használni. De nincs kedve valakinek lefordítania a Skyrim Redone-t? Olyan sokáig játszottam már vele, hogy az fekszik nekem igazán.
Szerintem meg kellene szoknod a PerMa-t vagy jobban belemerülni,felfedezni,kiismerni,mert fejlettebb a rendszere és valamivel nagyobb a kompatibilitási faktorja is.

Atesz92: megtudod mondani,hogy pontosan melyik Perknél melyik képesség(ek) szövege lóg ki?
Az összes perk fánál elég sok.Már próbáltam mindent de egyszerűen sehogy sem jó.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

atesz9292 írta:Az összes perk fánál elég sok.Már próbáltam mindent de egyszerűen sehogy sem jó.
Most vettem észre,hogy most éppen be sincs kapcsolva a Kiterjesztett UI-ban semmi és mégis jó,korábban bekapcsoltam a két alsó cuccot
► Show Spoiler
amúgy normálisan be van patchelve? Mármint a PatchusMaximus.esp az meg van vagy jó helyen van,úgy értem a LOOT-ot használod? Már nem tudom,hogy mit kérdezzek :)

Viktől és másoktól szeretném megkérdezni,hogy az új SkyUI-t próbálta-e,mert nálam kovácsoláskor is a holmi(tárgylista) nézet jön be és nem a hagyományos,kicsit fura így tárgyat készíteni. Nem rosszabb csak megszoktam,szóval az a kérdés hogy ezt vissza lehet-e állítani vagy ez végleges? Tehát még egyszer hogy egyértelműbb legyen: -ha kovácsolok vagy a munkapadon dolgozok olyan menü ugrik be,mint amikor kiválasztok és megiszok egy italt.

Más: pihenés gyanánt lefordítok egy olyan modot amit annak idején Zagloba nagyon keresett és hiányolt,mégpedig a fegyver/páncél/tárgyak romlása,nagyon baba egy szerepjáték kedvelőnek ideális lehet vagy inkább úgy mondom a Beth-nek illett volna ezt is megcsinálni,most törtem darabokra egy nem túl jó minőségű vaskardot amikor az ellenfél helyett a barlang falába,sziklába csaptam vele. De mást is tud ez a mod és ennek kapcsán kérdezem,hogy ti hogyan fordítanátok a Loot-ot ha olyan értelemben van használva hogy a NJK karakterek kizsebelik a hullákat és elszedik tőlük a fegyvereket,italokat és egyebeket?

szerk: Loot=fosztogatás,kifosztás,zsákmányolás esetleg valamelyik e három közül?
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Kull írta:
atesz9292 írta:Az összes perk fánál elég sok.Már próbáltam mindent de egyszerűen sehogy sem jó.
Most vettem észre,hogy most éppen be sincs kapcsolva a Kiterjesztett UI-ban semmi és mégis jó,korábban bekapcsoltam a két alsó cuccot
► Show Spoiler
amúgy normálisan be van patchelve? Mármint a PatchusMaximus.esp az meg van vagy jó helyen van,úgy értem a LOOT-ot használod? Már nem tudom,hogy mit kérdezzek :)

Viktől és másoktól szeretném megkérdezni,hogy az új SkyUI-t próbálta-e,mert nálam kovácsoláskor is a holmi(tárgylista) nézet jön be és nem a hagyományos,kicsit fura így tárgyat készíteni. Nem rosszabb csak megszoktam,szóval az a kérdés hogy ezt vissza lehet-e állítani vagy ez végleges? Tehát még egyszer hogy egyértelműbb legyen: -ha kovácsolok vagy a munkapadon dolgozok olyan menü ugrik be,mint amikor kiválasztok és megiszok egy italt.

Más: pihenés gyanánt lefordítok egy olyan modot amit annak idején Zagloba nagyon keresett és hiányolt,mégpedig a fegyver/páncél/tárgyak romlása,nagyon baba egy szerepjáték kedvelőnek ideális lehet vagy inkább úgy mondom a Beth-nek illett volna ezt is megcsinálni,most törtem darabokra egy nem túl jó minőségű vaskardot amikor az ellenfél helyett a barlang falába,sziklába csaptam vele. De mást is tud ez a mod és ennek kapcsán kérdezem,hogy ti hogyan fordítanátok a Loot-ot ha olyan értelemben van használva hogy a NJK karakterek kizsebelik a hullákat és elszedik tőlük a fegyvereket,italokat és egyebeket?

szerk: Loot=fosztogatás,kifosztás,zsákmányolás esetleg valamelyik e három közül?
Igen be van patchelve a perma és loot-ot is használok. Nekem ilyen:
perma.jpg
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kull írta:Viktől és másoktól szeretném megkérdezni,hogy az új SkyUI-t próbálta-e,mert nálam kovácsoláskor is a holmi(tárgylista) nézet jön be és nem a hagyományos,kicsit fura így tárgyat készíteni. Nem rosszabb csak megszoktam,szóval az a kérdés hogy ezt vissza lehet-e állítani vagy ez végleges? Tehát még egyszer hogy egyértelműbb legyen: -ha kovácsolok vagy a munkapadon dolgozok olyan menü ugrik be,mint amikor kiválasztok és megiszok egy italt.
Igen, lefordítottam, teszteltem, és az 5.0 verzió így működik.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Vik írta:Igen, lefordítottam, teszteltem, és az 5.0 verzió így működik.
Köszi,láttam a Nexuson csak én már korábban átnyomtam a korábbi verzió magyarításodat rá és azt hittem elrontottam valamit vagy be kell állítani ezt-azt,akkor majd megszokom.Eddig minden böhöm nagy volt,megnézhetted-forgathattad 3D-ben amit elkészítesz,most már nem.

szerk: atesz9292 előröl kezdted a játékot és úgy tetted fel a Perma-t vagy úgy játék közben? Ha közben akkor kezdj egy new gamet és nézd meg,hogy úgy milyen! Egyenlőre nincs más tippem.
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Kull írta:
Vik írta:Igen, lefordítottam, teszteltem, és az 5.0 verzió így működik.
Köszi,láttam a Nexuson csak én már korábban átnyomtam a korábbi magyarításodat rá és azt hittem elrontottam valamit vagy be kell állítani ezt-azt,akkor majd megszokom.Eddig minden böhöm nagy volt,megnézhetted-forgathattad 3D-ben amit elkészítesz,most már nem.

szerk: atesz9292 előröl kezdted a játékot és úgy tetted fel a Perma-t vagy úgy játék közben? Ha közben akkor kezdj egy new gamet és nézd meg,hogy úgy milyen! Egyenlőre nincs más tippem.
Elölről kezdtem de közbe már rájöttem hogy hogy lehetne megoldani csak az nekem pont nem jó..Úgy hogy a skyrim beállításoknál a képernyő méretet át raktam 16:9-es re.Viszont az én monitorom 5:4-es szval akkor felejtős ez a mód sajnos.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

atesz9292 írta:Elölről kezdtem de közbe már rájöttem hogy hogy lehetne megoldani csak az nekem pont nem jó..Úgy hogy a skyrim beállításoknál a képernyő méretet át raktam 16:9-es re.Viszont az én monitorom 5:4-es szval akkor felejtős ez a mód sajnos.
Na de pont az ilyen esetekre van a Kiterjesztett UI MCM menüjében a beállítás lehetőség,ahol át tudod tenni 5:4-re!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Kull írta:
atesz9292 írta:Elölről kezdtem de közbe már rájöttem hogy hogy lehetne megoldani csak az nekem pont nem jó..Úgy hogy a skyrim beállításoknál a képernyő méretet át raktam 16:9-es re.Viszont az én monitorom 5:4-es szval akkor felejtős ez a mód sajnos.
Na de pont az ilyen esetekre van a Kiterjesztett UI MCM menüjében a beállítás lehetőség,ahol át tudod tenni 5:4-re!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Igen,de hiába rakom át akár 4:3 akár 5:4-re nem történik semmi,ha bepipálom alatta mind 3 dolgot, ha csak 2-t,ha csak 1-et akkor se.Kiszedtem az USK-kat is hátha az zavar be de nem.Teljesen tanácstalan vagyok.Pedig maga a mód működik mert ha benyomom a teljes méretű konzol menüt akkor pl az is jó,az alvás idő is jó.Csak a Statisztikák menü alatti dolgok nem működnek.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Loot and Degradation v1_31 - Zsákmányolás és Elhasználódás-1-31 honosítás

Tartalom:
-ez egy okosan kitalált,jól optimalizált,valószerűséget és szerepjátékos élményt fokozó beépülő isoku-tól(Nedves és Hideg stb.)
-a NJK kifosszák a hullákat(akit ők ölnek meg azt élből),ellenséget és akár barátot is ha égetően szükséges a dolog
-így zsákmányolnak jobb fegyvereket,páncélokat,italokat és minden egyéb dolgot
-a tárgyaid beleértve az öltözéket,fegyvereket,használati tárgyakat, el fognak használódni
-pl. kopnak,csorbulnak a kardok(és minden egyéb),teljesen használhatatlanná is válhatnak vagy akár darabokra törhetnek,ezért karbantartást és javítást igényelnek
-a darabokra tört tárgyakat az olvasztóknál hasznos anyagokká alakíthatod át
-készíthetsz saját javító-karbantartó készletet is,ami nem olyan hatékony mint egy mesterember keze munkája de jól jöhet útjaid során
-a kovácsok és íjkészítők megjavítják és fejlesztik a tárgyaidat az ő képzettség szintjüknek megfelelően,ami persze az idővel fejlődik
-de nem ám csettintésre,időbe telik a munka és ha pl. nem tudsz addig a városban tartózkodni,futárral utánad küldi a kovács
-a követőidnek is vigyáznia kell a felszerelése épségére
-az MCM menü nagy szabadságot ad,hogy a te igényeidnek(kihívás) megfelelően alakíthasd a működést,akár védetté is tehetsz tárgytípusokat és lehetne még sorolni

Telepítés:
-letöltöd és telepíted a szokott módon

Megjegyzés:
-én meglehetősen sok beépülőt használok és remekül működik így is,úgy is de azért erősen ajánlott bepatchelni a Perkus Maximus-al ha használod

letöltés:

Jó szórakozást!
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Szerintetek érdemes felrakni az USK-t?.Azért kérdezem mert észrevettem hogy olyan dolgokat is megváltoztat ami különben meg hasznos.Gondolok én arra hogy az USK-nál nem lehet egyszerre használni az Arch-Mage ruhát meg a dragon priest maszkot,ami szerintem alap egy mágus karinál.
Kull/out/

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

atesz9292 írta:Szerintetek érdemes felrakni az USK-t?.Azért kérdezem mert észrevettem hogy olyan dolgokat is megváltoztat ami különben meg hasznos.Gondolok én arra hogy az USK-nál nem lehet egyszerre használni az Arch-Mage ruhát meg a dragon priest maszkot,ami szerintem alap egy mágus karinál.
Mi az az USK? Az Unoffical Skyrim Patch-re gondolsz(USKP)? Mer ha erre gondolsz,enélkül nekem játszhatatlan lenne a játék,mert a modok felénél követelmény. Ha meg mágus kasztal akarsz játszani akkor ott van az Apocalypse(magyar),a sárkánypapok maszkja és az Arch-Mage ruha jelentéktelen semmiség,ezt most komolyan mondom.
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Kull/out/ írta:
atesz9292 írta:Szerintetek érdemes felrakni az USK-t?.Azért kérdezem mert észrevettem hogy olyan dolgokat is megváltoztat ami különben meg hasznos.Gondolok én arra hogy az USK-nál nem lehet egyszerre használni az Arch-Mage ruhát meg a dragon priest maszkot,ami szerintem alap egy mágus karinál.
Mi az az USK? Az Unoffical Skyrim Patch-re gondolsz(USKP)? Mer ha erre gondolsz,enélkül nekem játszhatatlan lenne a játék,mert a modok felénél követelmény. Ha meg mágus kasztal akarsz játszani akkor ott van az Apocalypse(magyar),a sárkánypapok maszkja és az Arch-Mage ruha jelentéktelen semmiség,ezt most komolyan mondom.
Igen arra gondoltam.:) Értem köszi kipróbálom.:) Egy kérdés hogy abban a módban csak spellek vannak vagy akkor mágus ruhák is?
Kull/out/

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

atesz9292 írta:
Igen arra gondoltam.:) Értem köszi kipróbálom.:) Egy kérdés hogy abban a módban csak spellek vannak vagy akkor mágus ruhák is?
Kérlek szépen,vannak spellek(de nagyon durvák és hasznosak),rejtett spellek és olyan tárgyak(botok stb.),tekercsek, hogy bexarás. Hogy a mod külön direktbe adna egyedi öltözékeket arról nem tudok,szerintem nem. Az első adag varázslatot már Farengar-tól megveheted,Kynareth papnőjétől egy titkos,nagyon erős gyógyító varázslatot vehetsz de minden egyes,még a ratyi küldetéseken is baromi jó cuccokat találtam. Nem beszélve arról,hogy a Perkus Maximus-al fejlődés közben folyamatosan kapod a varázslatokat :D
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Kull/out/ írta:
atesz9292 írta:
Igen arra gondoltam.:) Értem köszi kipróbálom.:) Egy kérdés hogy abban a módban csak spellek vannak vagy akkor mágus ruhák is?
Kérlek szépen,vannak spellek(de nagyon durvák és hasznosak),rejtett spellek és olyan tárgyak(botok stb.),tekercsek, hogy bexarás. Hogy a mod külön direktbe adna egyedi öltözékeket arról nem tudok,szerintem nem. Az első adag varázslatot már Farengar-tól megveheted,Kynareth papnőjétől egy titkos,nagyon erős gyógyító varázslatot vehetsz de minden egyes,még a ratyi küldetéseken is baromi jó cuccokat találtam. Nem beszélve arról,hogy a Perkus Maximus-al fejlődés közben folyamatosan kapod a varázslatokat :D
Kipróbáltam és tényleg nagyon durva.:D Az a gyors futós spell pl az baromi hasznos.:D
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Valaki nem tudná lefordítani a Helgen Rebornt meg a Falskaar-t? :D
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

atesz9292 írta:Valaki nem tudná lefordítani a Helgen Rebornt meg a Falskaar-t? :D
Szia Helgen reborn-t Ignussen fordítja emlékezetem szerint. A Falskaar pedig egy hivatalos kiegészítő szintjével vetekszik, így esélytelen, hogy a közeljövőbe fordítás készüljön hozzá (ráadásul rengeteg modhoz nincs is kompatibilitási patch-e).
Olvastam a perkus maximus problémádat. Az extended ui alapból engedélyezi a hosszú perkleírások megjelenítését, ezért is követelmény a honosításhoz. Az általad felrakott kép alapján olyan, mintha a képernyőd két oldala le lenne vágva. Szerintem próbálj egy driver frissítést és rakd ablakos üzemmódba a játékot, hátha megoldódik.
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Prttp írta:
atesz9292 írta:Valaki nem tudná lefordítani a Helgen Rebornt meg a Falskaar-t? :D
Szia Helgen reborn-t Ignussen fordítja emlékezetem szerint. A Falskaar pedig egy hivatalos kiegészítő szintjével vetekszik, így esélytelen, hogy a közeljövőbe fordítás készüljön hozzá (ráadásul rengeteg modhoz nincs is kompatibilitási patch-e).
Olvastam a perkus maximus problémádat. Az extended ui alapból engedélyezi a hosszú perkleírások megjelenítését, ezért is követelmény a honosításhoz. Az általad felrakott kép alapján olyan, mintha a képernyőd két oldala le lenne vágva. Szerintem próbálj egy driver frissítést és rakd ablakos üzemmódba a játékot, hátha megoldódik.
Értem köszi a választ. :) Arra esetleg van valami esély hogy valaki kijavítsa az USKP ékezetes hibáit? :/
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Nagyjából kijavítottam, de ez csak esp, tehát szükséged lesz az eredetire (2.1.3).
http://data.hu/get/8971629/Unofficial_Skyrim_Patch.esp
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Prttp írta:Nagyjából kijavítottam, de ez csak esp, tehát szükséged lesz az eredetire (2.1.3).
http://data.hu/get/8971629/Unofficial_Skyrim_Patch.esp
Nagyszerű! :D
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Megkérdezhetem, melyik betű nem jelent meg normálisan? Átnézem akkor, bár én a legújabban nem találtam hibát, amit feltettem (legalábbis az ő/ű a helyén volt).
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Deathskull írta:Megkérdezhetem, melyik betű nem jelent meg normálisan? Átnézem akkor, bár én a legújabban nem találtam hibát, amit feltettem (legalábbis az ő/ű a helyén volt).
Ami nagyon szembetűnő volt az Lydia neve volt. Az L betű után nem lehetett kiolvasni semmit.
Szerk.:Még mindig nemjó :/
ScreenShot2.jpg
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Köszi, azt hiszem megvan a hiba forrása, nem mindegy, hogy UTF-8 vagy ANSI/Windows-1252 a karakterkódolás. Próbáld meg ezzel: https://drive.google.com/open?id=0B5bZ6 ... zNZdmZ2X00
Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Deathskull írta:Köszi, azt hiszem megvan a hiba forrása, nem mindegy, hogy UTF-8 vagy ANSI/Windows-1252 a karakterkódolás. Próbáld meg ezzel: https://drive.google.com/open?id=0B5bZ6 ... zNZdmZ2X00
Köszi kipróbálom csak jogosultság kell a letöltéshez.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Deathskull írta:Így már mennie kell: https://drive.google.com/file/d/0B5bZ6v ... sp=sharing
Igen már megnéztem,de még mindig találtam benne hibát.
ScreenShot3.jpg
Válasz küldése