Az Alternate Start - Live Another Life v2.5 modot ehhez nem szükséges fordítani? Vagy a fordításod tartalmazza?Prttp írta:Death Alternative - Your Money or Your Life és a Death Alternative - Captured beépülő történeteit is kiválaszthatod a Live Another Life modon belül.
Kritérium:
-Death Alternative - Your Money or Your Life, legalább v6.1.0
-Death Alternative - Captured, legalább v2.0
-Alternate Start - Live Another Life, legalább v2.5
-És amiket az imént felsorolt beépülők megkövetelnek.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az ajánlott modok igényelnek fordítást?Kull írta:ZF Primary Needs FINAL (ZF Elsődleges Szükségletek)
Ajánlás:
-Ha szeretnéd hogy a fogadókban legyen lehetőséged mosdásra,akkor ajánlom
ezt az egyszerű de remek kis beépülőt: Showers in Inns http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/35311/?
-ivókutak világszerte: Drinking Fountains of Skyrim http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/24282/?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ha kijön a DLC-k magyarítása,aminek a végleges,letesztelt verzióját én karácsonyra taksálnám akkor minden ilyen beépülő verziója fel lesz frissítve magyarként de a Perkus Maximus most is magyar,hiába angol nyelvűek a DLC-k,Prttp erre utalt és az esetlegesen az embörök általt használt ilyen-olyan beépülőkre amik angol nyelvűek s talán belerondítanak a PerMa-ba mondjuk a kovácsolható dolgok,varázslatok és egyebek terén.cornelius írta:Üdv!Prttp írta:Perkus Maximus Honosítás 1.3.2.
-A mod 100%-ban magyar csupán a dlc-k szövegei és az angol nyelvű modok maradnak angolok.
Az lenne a kérdésem, hogy ha kijön a DLC-k magyarítása, akkor a DLC szövegek is magyarok lesznek a PerMa-ban, vagy esetleg hozzá kell igazítanod?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Úgy tudom ez már honosítva van, a legelső oldalon találod ha csak nem értettem félre a kérdést.cornelius írta:Az Alternate Start - Live Another Life v2.5 modot ehhez nem szükséges fordítani? Vagy a fordításod tartalmazza?Prttp írta:Death Alternative - Your Money or Your Life és a Death Alternative - Captured beépülő történeteit is kiválaszthatod a Live Another Life modon belül.
Kritérium:
-Death Alternative - Your Money or Your Life, legalább v6.1.0
-Death Alternative - Captured, legalább v2.0
-Alternate Start - Live Another Life, legalább v2.5
-És amiket az imént felsorolt beépülők megkövetelnek.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Hát ez jó kérdés kinek mi az igénye ,egy kettő szó és a helységnevek lehetnek csupán,mert ezek ilyen pincelejáratok a fogadókban,tehát ami angol lehet és/vagy beangolosítja az mondjuk ilyesmi lehet - Whiterun,The Bannered Mare,Shower Room,Drinking Fountain stbcornelius írta:Az ajánlott modok igényelnek fordítást?Kull írta:ZF Primary Needs FINAL (ZF Elsődleges Szükségletek)
Ajánlás:
-Ha szeretnéd hogy a fogadókban legyen lehetőséged mosdásra,akkor ajánlom
ezt az egyszerű de remek kis beépülőt: Showers in Inns http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/35311/?
-ivókutak világszerte: Drinking Fountains of Skyrim http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/24282/?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Csak egyszerűbben: - ha magyar nyelvűek a DLC-k és magyar nyelvű a Perkus Maximus akkor no problemo,az ilyenek mint a PerMa,a aMidianborn Weapons,a Weapon and Armor Fix Remade felülír minden DLC -s és nem DLC-s fegyvert és az egyéb dolgokat is,ezek fognak dominálni tehát a lényeg hogy ezek a modok,pluginok honosítva legyenek, nem kell külön a DLCk-hez igazítani.cornelius írta:Üdv!Prttp írta:Perkus Maximus Honosítás 1.3.2.
-A mod 100%-ban magyar csupán a dlc-k szövegei és az angol nyelvű modok maradnak angolok.
Az lenne a kérdésem, hogy ha kijön a DLC-k magyarítása, akkor a DLC szövegek is magyarok lesznek a PerMa-ban, vagy esetleg hozzá kell igazítanod?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszönöm a gyors és kimerítő információt!!
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Cloaks of Skyrim HDT - Égkoszorú köpenyei HDT honosítás
Tartalom:
-ez HDT fizikát ad a köpenyeknek,jelentősen megnövelve ez által a valószerűséget
-Aki nem ismerné az alap plugint: - Ez a mod köpenyekkel és köpönyegekkel látja el a játékot, melyek egy része elkészíthető, a többi egyedi köpenyt pedig megtalálod az NJK-kon vagy egyéb helyeken elfekvőben.
Szükségesek hozzá:
-Dawnguard
-HDT Physics Extensions http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/53996/?
Telepítés:
-először telepíted a az eredetit Cloaks of Skyrim http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/12092/?
-utána telepíted a magyarítást és felülírod vele
Megjegyzés:
-Deathskull fordítása,én csak hozzáigazítottam a HDT verzióhoz
eredeti mod: http://www.loverslab.com/topic/48299-cl ... ?p=1247883
magyarítás letöltése(csak magyarítás,szükséges hozzá az eredeti Cloaks of Skyrim):
► Show Spoiler
-ez HDT fizikát ad a köpenyeknek,jelentősen megnövelve ez által a valószerűséget
-Aki nem ismerné az alap plugint: - Ez a mod köpenyekkel és köpönyegekkel látja el a játékot, melyek egy része elkészíthető, a többi egyedi köpenyt pedig megtalálod az NJK-kon vagy egyéb helyeken elfekvőben.
Szükségesek hozzá:
-Dawnguard
-HDT Physics Extensions http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/53996/?
Telepítés:
-először telepíted a az eredetit Cloaks of Skyrim http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/12092/?
-utána telepíted a magyarítást és felülírod vele
Megjegyzés:
-Deathskull fordítása,én csak hozzáigazítottam a HDT verzióhoz
eredeti mod: http://www.loverslab.com/topic/48299-cl ... ?p=1247883
magyarítás letöltése(csak magyarítás,szükséges hozzá az eredeti Cloaks of Skyrim):
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Elküldtem Viknek a fordítást. Addig is megtalálható a köv linken:
Inconsequential NPCs v1.9
Letöltés: https://mega.co.nz/#!ZMACBJTC!Wdvgw7iDm ... 23tcnqSHHE
Leírás: Közel 100 új NJK-val bővül Égkoszorú világa.
A 'Jelentéktelen NJK-k' célja, hogy olyan NJK-kal bővítse Égkoszorú világát, melyek nem adnak jelentős célt a játékhoz, mindössze színesítik azt.
Ezen karakterek legtöbbjét nem igazán érdekli ki is az a Sárkányszülött. Nem igazán akarnak veled társalogni, bár mindegyiknek van hangja.
Némelyik küldetést is ad, de inkább csak színesíti a játékot, mintsem azt befolyásolja. Az NJK-k a nagyobb hat városban bővülnek.
Teljessen kompatibilis az Intressting NPC-vel.
Szükséges kiegészítők: nincs
Eredeti letöltése: nem szükséges
Kompatibilitási problémák:
Kompatibilis az Kris Takahashi's 'Interesting NPCs.'-vel és más NJK bővítő modulokkal, mint a 'Populated Cities'
Két másik modulhoz találsz benne javítást:
- Open Cities
- Cutting Room Floor
Telepítés:
Mod managerrel (pl:NMM): csak kövesd végig az utasításokat.
Manuálisan:
1) Másold be a 'Jelentéktelen_NJK-k' mappa tartalmát a '..\Skyrim\Data' mappápa
2) Data Files-ban pipáld be a 'Inconsequential NPCs.esp'-t
Egyebek:
Amennyiben színesíteni akarod ezeknek az NJK-knak a ruházatát, úgy a harmadik javítást is használd a következő betöltési sorrendben:
1nivWICCloaks
hothtrooper44_ArmorCompilation.esp
Inconsequential NPCs.esp
Inconsequential NPCs – Enhancement.esp
Természetesen ehhez szükséges az Immersive armor és a Winter is comming modulok megléte.
Inconsequential NPCs v1.9
Letöltés: https://mega.co.nz/#!ZMACBJTC!Wdvgw7iDm ... 23tcnqSHHE
Leírás: Közel 100 új NJK-val bővül Égkoszorú világa.
A 'Jelentéktelen NJK-k' célja, hogy olyan NJK-kal bővítse Égkoszorú világát, melyek nem adnak jelentős célt a játékhoz, mindössze színesítik azt.
Ezen karakterek legtöbbjét nem igazán érdekli ki is az a Sárkányszülött. Nem igazán akarnak veled társalogni, bár mindegyiknek van hangja.
Némelyik küldetést is ad, de inkább csak színesíti a játékot, mintsem azt befolyásolja. Az NJK-k a nagyobb hat városban bővülnek.
Teljessen kompatibilis az Intressting NPC-vel.
Szükséges kiegészítők: nincs
Eredeti letöltése: nem szükséges
Kompatibilitási problémák:
Kompatibilis az Kris Takahashi's 'Interesting NPCs.'-vel és más NJK bővítő modulokkal, mint a 'Populated Cities'
Két másik modulhoz találsz benne javítást:
- Open Cities
- Cutting Room Floor
Telepítés:
Mod managerrel (pl:NMM): csak kövesd végig az utasításokat.
Manuálisan:
1) Másold be a 'Jelentéktelen_NJK-k' mappa tartalmát a '..\Skyrim\Data' mappápa
2) Data Files-ban pipáld be a 'Inconsequential NPCs.esp'-t
Egyebek:
Amennyiben színesíteni akarod ezeknek az NJK-knak a ruházatát, úgy a harmadik javítást is használd a következő betöltési sorrendben:
1nivWICCloaks
hothtrooper44_ArmorCompilation.esp
Inconsequential NPCs.esp
Inconsequential NPCs – Enhancement.esp
Természetesen ehhez szükséges az Immersive armor és a Winter is comming modulok megléte.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Szia Prttp!Prttp írta:Death Alternative - Live Another Life Addon ==> Halál Alternatíva - Élj egy másik életet kiegészítő honosítás
Tartalmak:
-A Death Alternative - Your Money or Your Life és a Death Alternative - Captured beépülő történeteit is kiválaszthatod a Live Another Life modon belül.
Kritérium:
-Death Alternative - Your Money or Your Life, legalább v6.1.0
-Death Alternative - Captured, legalább v2.0
-Alternate Start - Live Another Life, legalább v2.5
-És amiket az imént felsorolt beépülők megkövetelnek.
Eredeti letöltés: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/61788/?
Magyarítás(tartalmaz minden szükséges fájt): http://data.hu/get/8886521/Death_Altern ... ed_HUN.rar
Szerintem ez magyarítás link nem jó, mert ez nem az add-on fordítása. Illetve nincs benne a "da_alternate_start_extension.esp" amit az eredti Nexus-os link viszont tartalmaz.
Feltöltenéd?
Előre is köszönöm!
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Cornelius!
Köszi, javítva a link.
Köszi, javítva a link.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
hello
hogyan lehet a tesvtranslator fordítóban ŐőŰű betűket használni? illetve lehet, de az esp elmentése után a játékban o vagy u jelenik meg.
köszi
hogyan lehet a tesvtranslator fordítóban ŐőŰű betűket használni? illetve lehet, de az esp elmentése után a játékban o vagy u jelenik meg.
köszi
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Szia!lajoska írta:hello
hogyan lehet a tesvtranslator fordítóban ŐőŰű betűket használni? illetve lehet, de az esp elmentése után a játékban o vagy u jelenik meg.
köszi
Beállítod az opciók/opciók és nyelv beállítása menüpontnál a forrásnyelvet angolra (vagy amiről fordítod) a célnyelvet pedig magyarra. Az esp fájlok fordításánál arra figyelj, hogy vagy elsőre fordítsd le, vagy ha több részletbe akarod lefordítani a fájlt, akkor esp összehasonlítás menüpontot kiválasztva összehasonlíttatod a fájlt saját magával. Az összehasonlíttatás azért kell, mert mikor újból megnyitod a részben lefordított esp fájlodat, akkor a forrásnyelvnél beállított karakterkészletet használja a program betöltésnél, ezért odavesznek az ékezetek így viszont visszarakja a magyar betűket.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Üdv mindenkinek!
Hoztam nektek egy kis nekromanta csomagot. Jó gonoszkodást!
-------------------------------------------------
Death and Decay v0.2
Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/13644/?
Letöltés: http://data.hu/get/8953592/DeathAndDecay_v02-HUN.7z
Követelmény: Skyrim
A magyarítás tartalmaz minden szükséges fájlt.
A modnak 2 verziója van, de ha lehet, az 1. verziót használd.
1. "NOT so supreme": a varázslatokat befolyásolja az áldozat méregellenállása. (Pl.: az élőholtak immunisak a méregre.)
2. "Supremacy": figyelmen kívűl hagyja az áldozatok méregellenállását. (Csak a teljesség kedvéért került fordításra.)
Méreg alapú varázslatokat (Pusztítás) tartalmaz a mod. Kiterjesztett lángok perk megléte előny.
A 4 db varázskönyvet Széltetőn (Windhelm) a Királyok palotája emeletén Élettelen Wuunferth szobájában találod, ahogy az ajtón bemész a bal oldali asztalon.
-------------------------------------------------
Necromancer Spell Set 1.41
Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/14009/?
Letöltés: http://data.hu/get/8953595/NecromancerS ... -41-HUN.7z
Követelmény: Skyrim
A magyarítás tartalmaz minden szükséges fájlt.
31 varázslatot tartalmaz nekromantáknak (Idézés). Ezek megvásárolhatók a két nekromantától:
- Lunkesper: Fehércsermely(Whiterun) istállója mellett üldögél
- Moeh Roplo: Télvára (Winterhold) kollégium bejáratának a környékén keresd
-------------------------------------------------
Jenya - Dark Brotherhood Necromancer
Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50674/?
Letöltés: http://data.hu/get/8953593/JenyaDarkBro ... 4-1-HUN.7z
Követelmény: Skyrim
A magyarítás tartalmaz minden szükséges fájlt.
Egy nekromata követőt vehetsz fel, Jenya-t aki Sötét Testvériség nekromantája (Breton). Megtalálod őt Hajnalcsillagban (Dawnstar) a Szélorom fogadóban.
-------------------------------------------------
Lore-friendly improved Necromancer Amulet
Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/17808/?
Letöltés: http://data.hu/get/8953594/NecromancerI ... 1-0-HUN.7z
Követelmény: Skyrim
A magyarítás tartalmaz minden szükséges fájlt.
Módosítja a játékban megszerezhető Nekromanták amulettjét, a következőképpen:
Varázserő +75 pont
Varázserő regeneráció +35%
Életerő regeneráció +25%
Idézés varázslatok 25%-kal olcsóbbak
-------------------------------------------------
Queen of the damned-Akasha Dress
Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/28736/?
Letöltés: http://data.hu/get/8953596/Queen_of_the ... 1-0-HUN.7z
Követelmény: Skyrim
A magyarítás tartalmaz minden szükséges fájlt.
Szép kis ruha vámpíroknak és gonosz lányoknak. A ruhát Mehrunes Dagon szentélyében találod. Kizárólag lányokra jó, UNP-CBBE-Vanilla kompatibilis.
-------------------------------------------------
Ajánlott modok (nem igényelnek fordítást):
- SKELETON and human bones: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/67871/?
Csontvázak és emberi csontok 4K és 4K-2K felbontásban.
Gyengébb gépekre: Bones and Skeletons Retexture: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/32561/?
- Necromancer Amulet Retexture: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/30173/?
14 különböző típusú Nekromata Amulett nagy felbontású textúrája. Én személy szerint az eredetit használom, az Original Enhanced Version-t.
- Linds Necromancer Robes Revamp: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/36049/?
Szebb nekromanta köpeny, fiúknak és lányoknak (CBE, UNP, Vanilla kompatibilis).
Hoztam nektek egy kis nekromanta csomagot. Jó gonoszkodást!
-------------------------------------------------
Death and Decay v0.2
Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/13644/?
Letöltés: http://data.hu/get/8953592/DeathAndDecay_v02-HUN.7z
Követelmény: Skyrim
A magyarítás tartalmaz minden szükséges fájlt.
A modnak 2 verziója van, de ha lehet, az 1. verziót használd.
1. "NOT so supreme": a varázslatokat befolyásolja az áldozat méregellenállása. (Pl.: az élőholtak immunisak a méregre.)
2. "Supremacy": figyelmen kívűl hagyja az áldozatok méregellenállását. (Csak a teljesség kedvéért került fordításra.)
Méreg alapú varázslatokat (Pusztítás) tartalmaz a mod. Kiterjesztett lángok perk megléte előny.
A 4 db varázskönyvet Széltetőn (Windhelm) a Királyok palotája emeletén Élettelen Wuunferth szobájában találod, ahogy az ajtón bemész a bal oldali asztalon.
-------------------------------------------------
Necromancer Spell Set 1.41
Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/14009/?
Letöltés: http://data.hu/get/8953595/NecromancerS ... -41-HUN.7z
Követelmény: Skyrim
A magyarítás tartalmaz minden szükséges fájlt.
31 varázslatot tartalmaz nekromantáknak (Idézés). Ezek megvásárolhatók a két nekromantától:
- Lunkesper: Fehércsermely(Whiterun) istállója mellett üldögél
- Moeh Roplo: Télvára (Winterhold) kollégium bejáratának a környékén keresd
-------------------------------------------------
Jenya - Dark Brotherhood Necromancer
Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50674/?
Letöltés: http://data.hu/get/8953593/JenyaDarkBro ... 4-1-HUN.7z
Követelmény: Skyrim
A magyarítás tartalmaz minden szükséges fájlt.
Egy nekromata követőt vehetsz fel, Jenya-t aki Sötét Testvériség nekromantája (Breton). Megtalálod őt Hajnalcsillagban (Dawnstar) a Szélorom fogadóban.
-------------------------------------------------
Lore-friendly improved Necromancer Amulet
Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/17808/?
Letöltés: http://data.hu/get/8953594/NecromancerI ... 1-0-HUN.7z
Követelmény: Skyrim
A magyarítás tartalmaz minden szükséges fájlt.
Módosítja a játékban megszerezhető Nekromanták amulettjét, a következőképpen:
Varázserő +75 pont
Varázserő regeneráció +35%
Életerő regeneráció +25%
Idézés varázslatok 25%-kal olcsóbbak
-------------------------------------------------
Queen of the damned-Akasha Dress
Eredeti: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/28736/?
Letöltés: http://data.hu/get/8953596/Queen_of_the ... 1-0-HUN.7z
Követelmény: Skyrim
A magyarítás tartalmaz minden szükséges fájlt.
Szép kis ruha vámpíroknak és gonosz lányoknak. A ruhát Mehrunes Dagon szentélyében találod. Kizárólag lányokra jó, UNP-CBBE-Vanilla kompatibilis.
-------------------------------------------------
Ajánlott modok (nem igényelnek fordítást):
- SKELETON and human bones: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/67871/?
Csontvázak és emberi csontok 4K és 4K-2K felbontásban.
Gyengébb gépekre: Bones and Skeletons Retexture: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/32561/?
- Necromancer Amulet Retexture: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/30173/?
14 különböző típusú Nekromata Amulett nagy felbontású textúrája. Én személy szerint az eredetit használom, az Original Enhanced Version-t.
- Linds Necromancer Robes Revamp: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/36049/?
Szebb nekromanta köpeny, fiúknak és lányoknak (CBE, UNP, Vanilla kompatibilis).
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Akit foglalkoztat mélyebben a nekromanta karakter, itt talál két érdekes build-et:
- A széltetői mészáros: http://tamrielvault.com/group/character ... lm-butcher
- A nekromanta: http://tamrielvault.com/group/character ... ecromancer
- A széltetői mészáros: http://tamrielvault.com/group/character ... lm-butcher
- A nekromanta: http://tamrielvault.com/group/character ... ecromancer
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Master of Disguise v0_5_1 - Az Álcázás Mestere honosítás
Tartalom:
-lényegében ha egy adott frakció öltözékét hordod magadon akkor ők szövetségesként tekintenek rád,az ellenségeik pedig ilyenkor megtámadnak
-ettől azonban többről van szó,a készítő több éves munkája,szerintem most ért el egy magasabb színvonalat ami ténylegesen növelheti a szerepjátékos élményt
-van MCM menü is de csak úgy mint az Apocalypse-nél csak akkor érdemes állítgatni ha már ismered a beépülőt és tudod hogy mit csinálsz
-a Lopakodás és az Illúzió képességek szintje meghatározó,továbbá még egy sor egyéb dolog(a NJK látószöge,a fényviszonyok,a viselkedésed,a mozgásod stb.)
Szükséges hozzá:
-mind a három DLC
-szerintem új játék indítása elengedhetetlen a megfelelő működéshez!!
Telepítés:
-letöltöd és telepíted a szokott módon
magyarítás:
Az Álcázás Mestere - Legendary - Civil War Overhaul Patch-45047:
Master of Disguise v0_5_0 - Legendary - Immersive Citizens Patch-45047:
Master of Disguise v0_5 - Legendary - OBIS Patch-45047:
Tartalom:
-lényegében ha egy adott frakció öltözékét hordod magadon akkor ők szövetségesként tekintenek rád,az ellenségeik pedig ilyenkor megtámadnak
-ettől azonban többről van szó,a készítő több éves munkája,szerintem most ért el egy magasabb színvonalat ami ténylegesen növelheti a szerepjátékos élményt
-van MCM menü is de csak úgy mint az Apocalypse-nél csak akkor érdemes állítgatni ha már ismered a beépülőt és tudod hogy mit csinálsz
-a Lopakodás és az Illúzió képességek szintje meghatározó,továbbá még egy sor egyéb dolog(a NJK látószöge,a fényviszonyok,a viselkedésed,a mozgásod stb.)
Szükséges hozzá:
-mind a három DLC
-szerintem új játék indítása elengedhetetlen a megfelelő működéshez!!
Telepítés:
-letöltöd és telepíted a szokott módon
magyarítás:
Az Álcázás Mestere - Legendary - Civil War Overhaul Patch-45047:
Master of Disguise v0_5_0 - Legendary - Immersive Citizens Patch-45047:
Master of Disguise v0_5 - Legendary - OBIS Patch-45047:
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Néhány észrevétel és tapasztalat:
-az Immersive Citizens beépülőről félig visszavonom amit írtam. Ugyanis a harcrendszert és az ehhez köthető dolgokat tudja az ASIS+tartozékai de ezen felül ez a mod olyan tartalommal bír,hogy ezt most nem tudom felsorolni
-nem tartalmaz scripteket ez eddig baró de nem fér meg együtt több városmódosító beépülővel,mert beleütköznek a NJK-ek az új objektumokba
-ennek ellenére megoldottam az ETaC(amely részével kompatibilis) és egyéb város szépítő(csak retexures) beépülőkkel,nem kis mértékben átalakítva a Mod Pack-ot hogy szépen működjön
-egyet kell értenem Brodual-al és MxR-el hogy ez a beépülő messze az eddig valaha készült legnagyobb durranás ami a NJK-el kapcsolatos
-nem szabad semmivel bepatchelni és le kell tolni a load order legaljára és be kell tartani a készítő utasításait a kompatibilitást illetően
-szóval majd érdemes lenne honosítani
-elkészült az általam már nagyon várt csontváz mod ami lehetővé teszi,hogy 1 gombnyomásra a játékosnak egyénileg és az összes NJK-nek is oda kerüljenek a fegyverei ahová csak akarod+az animációt is egyből hozzáadja és már ezzel sem kell bajlódni,soha többé
-kényelmes,egyszerű és átlátható MCM menüje van,amiben egy kattintással mindent megváltoztathatsz
-egyenlőre alfa verzió de mivel az alapja,a már kiforrott és fejlett XPMSE csontváz mod,ezért hamarosan honosíthatom a kész verziót
-találtam néhány varázslat hatást az Apocalypse-ben ami angol maradt,néhány elírást a Perkus Maximusban és a Fagyhalálban a könyv(a túlélés útmutató) az teljesen angol maradt
-azért is mondom ezeket,mert később gondolom majd át kéne ültetnünk a honosításokat a majdani legfrissebb verziókba
-az én legnagyobb kedvencem a Dead Alternate és tartozékai sajnos nem stabilak,bizonyos szitukban kivág a játék emiatt
-a készítő is tud róla és dolgozik a javításokon ha valakit ez érint és zavar az inkább hanyagolja még egy darabig
-folytatom a korábban említett beépülő tömeg honosítását csak nagyon lassan megy de csinálom
Üdv!
-az Immersive Citizens beépülőről félig visszavonom amit írtam. Ugyanis a harcrendszert és az ehhez köthető dolgokat tudja az ASIS+tartozékai de ezen felül ez a mod olyan tartalommal bír,hogy ezt most nem tudom felsorolni
-nem tartalmaz scripteket ez eddig baró de nem fér meg együtt több városmódosító beépülővel,mert beleütköznek a NJK-ek az új objektumokba
-ennek ellenére megoldottam az ETaC(amely részével kompatibilis) és egyéb város szépítő(csak retexures) beépülőkkel,nem kis mértékben átalakítva a Mod Pack-ot hogy szépen működjön
-egyet kell értenem Brodual-al és MxR-el hogy ez a beépülő messze az eddig valaha készült legnagyobb durranás ami a NJK-el kapcsolatos
-nem szabad semmivel bepatchelni és le kell tolni a load order legaljára és be kell tartani a készítő utasításait a kompatibilitást illetően
-szóval majd érdemes lenne honosítani
-elkészült az általam már nagyon várt csontváz mod ami lehetővé teszi,hogy 1 gombnyomásra a játékosnak egyénileg és az összes NJK-nek is oda kerüljenek a fegyverei ahová csak akarod+az animációt is egyből hozzáadja és már ezzel sem kell bajlódni,soha többé
-kényelmes,egyszerű és átlátható MCM menüje van,amiben egy kattintással mindent megváltoztathatsz
-egyenlőre alfa verzió de mivel az alapja,a már kiforrott és fejlett XPMSE csontváz mod,ezért hamarosan honosíthatom a kész verziót
-találtam néhány varázslat hatást az Apocalypse-ben ami angol maradt,néhány elírást a Perkus Maximusban és a Fagyhalálban a könyv(a túlélés útmutató) az teljesen angol maradt
-azért is mondom ezeket,mert később gondolom majd át kéne ültetnünk a honosításokat a majdani legfrissebb verziókba
-az én legnagyobb kedvencem a Dead Alternate és tartozékai sajnos nem stabilak,bizonyos szitukban kivág a játék emiatt
-a készítő is tud róla és dolgozik a javításokon ha valakit ez érint és zavar az inkább hanyagolja még egy darabig
-folytatom a korábban említett beépülő tömeg honosítását csak nagyon lassan megy de csinálom
Üdv!
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sziasztok! Az lenne a gondom hogy felraktam a Perkus Maximust,meg az Extended UI-t de a perkek leírása még mindig túl hosszú és nem lehet elolvasni rendesen mert "kilógnak" a képernyőről..Ha valaki tudna segíteni ez ügyben azt nagyon megköszönném.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az Extended UI MCM menüjébe benéztél már? Mi van akkor ha ott az alsó kettő lehetőséget mondjuk bejelölöd?Atesz92 írta:Sziasztok! Az lenne a gondom hogy felraktam a Perkus Maximust,meg az Extended UI-t de a perkek leírása még mindig túl hosszú és nem lehet elolvasni rendesen mert "kilógnak" a képernyőről..Ha valaki tudna segíteni ez ügyben azt nagyon megköszönném.
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
A legújabb, v2.1.3 Unofficial Skyrim Patch lefordítva, innen tölthetitek (benne van mindegyik fájl, nem kell az eredeti): https://drive.google.com/file/d/0B5bZ6v ... sp=sharing
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Igen be van pipálva mind2 de akkor sem jó.Kull/out/ írta:Az Extended UI MCM menüjébe benéztél már? Mi van akkor ha ott az alsó kettő lehetőséget mondjuk bejelölöd?Atesz92 írta:Sziasztok! Az lenne a gondom hogy felraktam a Perkus Maximust,meg az Extended UI-t de a perkek leírása még mindig túl hosszú és nem lehet elolvasni rendesen mert "kilógnak" a képernyőről..Ha valaki tudna segíteni ez ügyben azt nagyon megköszönném.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszi szépen ez mindig jól jön. Nem tudom hogy csak nálam-e de az ékezetes karaktereket nem mindenhol kezeli ez a patch és nagyon sok helyen macskakörmöt biggyeszt be az helyettük.:/ Ha kiveszem a javítást akkor minden jó.Deathskull írta:A legújabb, v2.1.3 Unofficial Skyrim Patch lefordítva, innen tölthetitek (benne van mindegyik fájl, nem kell az eredeti): https://drive.google.com/file/d/0B5bZ6v ... sp=sharing
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Sziasztok!
Tudom, hogy ott van a Perkus Maximus, amit el is kezdtem használni. De nincs kedve valakinek lefordítania a Skyrim Redone-t? Olyan sokáig játszottam már vele, hogy az fekszik nekem igazán.
Tudom, hogy ott van a Perkus Maximus, amit el is kezdtem használni. De nincs kedve valakinek lefordítania a Skyrim Redone-t? Olyan sokáig játszottam már vele, hogy az fekszik nekem igazán.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az USKP magyarításnál néha nálam is fura karaktereket ír ki a magyar ékezetes karakterek helyett, de már az előző verzió is. Valószínű a karakterkészleteknél van valami kavarodás...
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Szerintem meg kellene szoknod a PerMa-t vagy jobban belemerülni,felfedezni,kiismerni,mert fejlettebb a rendszere és valamivel nagyobb a kompatibilitási faktorja is.Atilorn írta:Sziasztok!
Tudom, hogy ott van a Perkus Maximus, amit el is kezdtem használni. De nincs kedve valakinek lefordítania a Skyrim Redone-t? Olyan sokáig játszottam már vele, hogy az fekszik nekem igazán.
Atesz92: megtudod mondani,hogy pontosan melyik Perknél melyik képesség(ek) szövege lóg ki?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Az összes perk fánál elég sok.Már próbáltam mindent de egyszerűen sehogy sem jó.Kull/out írta:Szerintem meg kellene szoknod a PerMa-t vagy jobban belemerülni,felfedezni,kiismerni,mert fejlettebb a rendszere és valamivel nagyobb a kompatibilitási faktorja is.Atilorn írta:Sziasztok!
Tudom, hogy ott van a Perkus Maximus, amit el is kezdtem használni. De nincs kedve valakinek lefordítania a Skyrim Redone-t? Olyan sokáig játszottam már vele, hogy az fekszik nekem igazán.
Atesz92: megtudod mondani,hogy pontosan melyik Perknél melyik képesség(ek) szövege lóg ki?
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Most vettem észre,hogy most éppen be sincs kapcsolva a Kiterjesztett UI-ban semmi és mégis jó,korábban bekapcsoltam a két alsó cuccotatesz9292 írta:Az összes perk fánál elég sok.Már próbáltam mindent de egyszerűen sehogy sem jó.
► Show Spoiler
Viktől és másoktól szeretném megkérdezni,hogy az új SkyUI-t próbálta-e,mert nálam kovácsoláskor is a holmi(tárgylista) nézet jön be és nem a hagyományos,kicsit fura így tárgyat készíteni. Nem rosszabb csak megszoktam,szóval az a kérdés hogy ezt vissza lehet-e állítani vagy ez végleges? Tehát még egyszer hogy egyértelműbb legyen: -ha kovácsolok vagy a munkapadon dolgozok olyan menü ugrik be,mint amikor kiválasztok és megiszok egy italt.
Más: pihenés gyanánt lefordítok egy olyan modot amit annak idején Zagloba nagyon keresett és hiányolt,mégpedig a fegyver/páncél/tárgyak romlása,nagyon baba egy szerepjáték kedvelőnek ideális lehet vagy inkább úgy mondom a Beth-nek illett volna ezt is megcsinálni,most törtem darabokra egy nem túl jó minőségű vaskardot amikor az ellenfél helyett a barlang falába,sziklába csaptam vele. De mást is tud ez a mod és ennek kapcsán kérdezem,hogy ti hogyan fordítanátok a Loot-ot ha olyan értelemben van használva hogy a NJK karakterek kizsebelik a hullákat és elszedik tőlük a fegyvereket,italokat és egyebeket?
szerk: Loot=fosztogatás,kifosztás,zsákmányolás esetleg valamelyik e három közül?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Igen be van patchelve a perma és loot-ot is használok. Nekem ilyen:Kull írta:Most vettem észre,hogy most éppen be sincs kapcsolva a Kiterjesztett UI-ban semmi és mégis jó,korábban bekapcsoltam a két alsó cuccotatesz9292 írta:Az összes perk fánál elég sok.Már próbáltam mindent de egyszerűen sehogy sem jó.amúgy normálisan be van patchelve? Mármint a PatchusMaximus.esp az meg van vagy jó helyen van,úgy értem a LOOT-ot használod? Már nem tudom,hogy mit kérdezzek► Show Spoiler
Viktől és másoktól szeretném megkérdezni,hogy az új SkyUI-t próbálta-e,mert nálam kovácsoláskor is a holmi(tárgylista) nézet jön be és nem a hagyományos,kicsit fura így tárgyat készíteni. Nem rosszabb csak megszoktam,szóval az a kérdés hogy ezt vissza lehet-e állítani vagy ez végleges? Tehát még egyszer hogy egyértelműbb legyen: -ha kovácsolok vagy a munkapadon dolgozok olyan menü ugrik be,mint amikor kiválasztok és megiszok egy italt.
Más: pihenés gyanánt lefordítok egy olyan modot amit annak idején Zagloba nagyon keresett és hiányolt,mégpedig a fegyver/páncél/tárgyak romlása,nagyon baba egy szerepjáték kedvelőnek ideális lehet vagy inkább úgy mondom a Beth-nek illett volna ezt is megcsinálni,most törtem darabokra egy nem túl jó minőségű vaskardot amikor az ellenfél helyett a barlang falába,sziklába csaptam vele. De mást is tud ez a mod és ennek kapcsán kérdezem,hogy ti hogyan fordítanátok a Loot-ot ha olyan értelemben van használva hogy a NJK karakterek kizsebelik a hullákat és elszedik tőlük a fegyvereket,italokat és egyebeket?
szerk: Loot=fosztogatás,kifosztás,zsákmányolás esetleg valamelyik e három közül?
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Igen, lefordítottam, teszteltem, és az 5.0 verzió így működik.Kull írta:Viktől és másoktól szeretném megkérdezni,hogy az új SkyUI-t próbálta-e,mert nálam kovácsoláskor is a holmi(tárgylista) nézet jön be és nem a hagyományos,kicsit fura így tárgyat készíteni. Nem rosszabb csak megszoktam,szóval az a kérdés hogy ezt vissza lehet-e állítani vagy ez végleges? Tehát még egyszer hogy egyértelműbb legyen: -ha kovácsolok vagy a munkapadon dolgozok olyan menü ugrik be,mint amikor kiválasztok és megiszok egy italt.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszi,láttam a Nexuson csak én már korábban átnyomtam a korábbi verzió magyarításodat rá és azt hittem elrontottam valamit vagy be kell állítani ezt-azt,akkor majd megszokom.Eddig minden böhöm nagy volt,megnézhetted-forgathattad 3D-ben amit elkészítesz,most már nem.Vik írta:Igen, lefordítottam, teszteltem, és az 5.0 verzió így működik.
szerk: atesz9292 előröl kezdted a játékot és úgy tetted fel a Perma-t vagy úgy játék közben? Ha közben akkor kezdj egy new gamet és nézd meg,hogy úgy milyen! Egyenlőre nincs más tippem.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Elölről kezdtem de közbe már rájöttem hogy hogy lehetne megoldani csak az nekem pont nem jó..Úgy hogy a skyrim beállításoknál a képernyő méretet át raktam 16:9-es re.Viszont az én monitorom 5:4-es szval akkor felejtős ez a mód sajnos.Kull írta:Köszi,láttam a Nexuson csak én már korábban átnyomtam a korábbi magyarításodat rá és azt hittem elrontottam valamit vagy be kell állítani ezt-azt,akkor majd megszokom.Eddig minden böhöm nagy volt,megnézhetted-forgathattad 3D-ben amit elkészítesz,most már nem.Vik írta:Igen, lefordítottam, teszteltem, és az 5.0 verzió így működik.
szerk: atesz9292 előröl kezdted a játékot és úgy tetted fel a Perma-t vagy úgy játék közben? Ha közben akkor kezdj egy new gamet és nézd meg,hogy úgy milyen! Egyenlőre nincs más tippem.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Na de pont az ilyen esetekre van a Kiterjesztett UI MCM menüjében a beállítás lehetőség,ahol át tudod tenni 5:4-re!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!atesz9292 írta:Elölről kezdtem de közbe már rájöttem hogy hogy lehetne megoldani csak az nekem pont nem jó..Úgy hogy a skyrim beállításoknál a képernyő méretet át raktam 16:9-es re.Viszont az én monitorom 5:4-es szval akkor felejtős ez a mód sajnos.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Igen,de hiába rakom át akár 4:3 akár 5:4-re nem történik semmi,ha bepipálom alatta mind 3 dolgot, ha csak 2-t,ha csak 1-et akkor se.Kiszedtem az USK-kat is hátha az zavar be de nem.Teljesen tanácstalan vagyok.Pedig maga a mód működik mert ha benyomom a teljes méretű konzol menüt akkor pl az is jó,az alvás idő is jó.Csak a Statisztikák menü alatti dolgok nem működnek.Kull írta:Na de pont az ilyen esetekre van a Kiterjesztett UI MCM menüjében a beállítás lehetőség,ahol át tudod tenni 5:4-re!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!atesz9292 írta:Elölről kezdtem de közbe már rájöttem hogy hogy lehetne megoldani csak az nekem pont nem jó..Úgy hogy a skyrim beállításoknál a képernyő méretet át raktam 16:9-es re.Viszont az én monitorom 5:4-es szval akkor felejtős ez a mód sajnos.
- Kull
- Hozzászólások: 1045
- Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
- Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Loot and Degradation v1_31 - Zsákmányolás és Elhasználódás-1-31 honosítás
Tartalom:
-ez egy okosan kitalált,jól optimalizált,valószerűséget és szerepjátékos élményt fokozó beépülő isoku-tól(Nedves és Hideg stb.)
-a NJK kifosszák a hullákat(akit ők ölnek meg azt élből),ellenséget és akár barátot is ha égetően szükséges a dolog
-így zsákmányolnak jobb fegyvereket,páncélokat,italokat és minden egyéb dolgot
-a tárgyaid beleértve az öltözéket,fegyvereket,használati tárgyakat, el fognak használódni
-pl. kopnak,csorbulnak a kardok(és minden egyéb),teljesen használhatatlanná is válhatnak vagy akár darabokra törhetnek,ezért karbantartást és javítást igényelnek
-a darabokra tört tárgyakat az olvasztóknál hasznos anyagokká alakíthatod át
-készíthetsz saját javító-karbantartó készletet is,ami nem olyan hatékony mint egy mesterember keze munkája de jól jöhet útjaid során
-a kovácsok és íjkészítők megjavítják és fejlesztik a tárgyaidat az ő képzettség szintjüknek megfelelően,ami persze az idővel fejlődik
-de nem ám csettintésre,időbe telik a munka és ha pl. nem tudsz addig a városban tartózkodni,futárral utánad küldi a kovács
-a követőidnek is vigyáznia kell a felszerelése épségére
-az MCM menü nagy szabadságot ad,hogy a te igényeidnek(kihívás) megfelelően alakíthasd a működést,akár védetté is tehetsz tárgytípusokat és lehetne még sorolni
Telepítés:
-letöltöd és telepíted a szokott módon
Megjegyzés:
-én meglehetősen sok beépülőt használok és remekül működik így is,úgy is de azért erősen ajánlott bepatchelni a Perkus Maximus-al ha használod
letöltés:
Jó szórakozást!
Tartalom:
-ez egy okosan kitalált,jól optimalizált,valószerűséget és szerepjátékos élményt fokozó beépülő isoku-tól(Nedves és Hideg stb.)
-a NJK kifosszák a hullákat(akit ők ölnek meg azt élből),ellenséget és akár barátot is ha égetően szükséges a dolog
-így zsákmányolnak jobb fegyvereket,páncélokat,italokat és minden egyéb dolgot
-a tárgyaid beleértve az öltözéket,fegyvereket,használati tárgyakat, el fognak használódni
-pl. kopnak,csorbulnak a kardok(és minden egyéb),teljesen használhatatlanná is válhatnak vagy akár darabokra törhetnek,ezért karbantartást és javítást igényelnek
-a darabokra tört tárgyakat az olvasztóknál hasznos anyagokká alakíthatod át
-készíthetsz saját javító-karbantartó készletet is,ami nem olyan hatékony mint egy mesterember keze munkája de jól jöhet útjaid során
-a kovácsok és íjkészítők megjavítják és fejlesztik a tárgyaidat az ő képzettség szintjüknek megfelelően,ami persze az idővel fejlődik
-de nem ám csettintésre,időbe telik a munka és ha pl. nem tudsz addig a városban tartózkodni,futárral utánad küldi a kovács
-a követőidnek is vigyáznia kell a felszerelése épségére
-az MCM menü nagy szabadságot ad,hogy a te igényeidnek(kihívás) megfelelően alakíthasd a működést,akár védetté is tehetsz tárgytípusokat és lehetne még sorolni
Telepítés:
-letöltöd és telepíted a szokott módon
Megjegyzés:
-én meglehetősen sok beépülőt használok és remekül működik így is,úgy is de azért erősen ajánlott bepatchelni a Perkus Maximus-al ha használod
letöltés:
Jó szórakozást!
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Szerintetek érdemes felrakni az USK-t?.Azért kérdezem mert észrevettem hogy olyan dolgokat is megváltoztat ami különben meg hasznos.Gondolok én arra hogy az USK-nál nem lehet egyszerre használni az Arch-Mage ruhát meg a dragon priest maszkot,ami szerintem alap egy mágus karinál.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Mi az az USK? Az Unoffical Skyrim Patch-re gondolsz(USKP)? Mer ha erre gondolsz,enélkül nekem játszhatatlan lenne a játék,mert a modok felénél követelmény. Ha meg mágus kasztal akarsz játszani akkor ott van az Apocalypse(magyar),a sárkánypapok maszkja és az Arch-Mage ruha jelentéktelen semmiség,ezt most komolyan mondom.atesz9292 írta:Szerintetek érdemes felrakni az USK-t?.Azért kérdezem mert észrevettem hogy olyan dolgokat is megváltoztat ami különben meg hasznos.Gondolok én arra hogy az USK-nál nem lehet egyszerre használni az Arch-Mage ruhát meg a dragon priest maszkot,ami szerintem alap egy mágus karinál.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Igen arra gondoltam. Értem köszi kipróbálom. Egy kérdés hogy abban a módban csak spellek vannak vagy akkor mágus ruhák is?Kull/out/ írta:Mi az az USK? Az Unoffical Skyrim Patch-re gondolsz(USKP)? Mer ha erre gondolsz,enélkül nekem játszhatatlan lenne a játék,mert a modok felénél követelmény. Ha meg mágus kasztal akarsz játszani akkor ott van az Apocalypse(magyar),a sárkánypapok maszkja és az Arch-Mage ruha jelentéktelen semmiség,ezt most komolyan mondom.atesz9292 írta:Szerintetek érdemes felrakni az USK-t?.Azért kérdezem mert észrevettem hogy olyan dolgokat is megváltoztat ami különben meg hasznos.Gondolok én arra hogy az USK-nál nem lehet egyszerre használni az Arch-Mage ruhát meg a dragon priest maszkot,ami szerintem alap egy mágus karinál.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Kérlek szépen,vannak spellek(de nagyon durvák és hasznosak),rejtett spellek és olyan tárgyak(botok stb.),tekercsek, hogy bexarás. Hogy a mod külön direktbe adna egyedi öltözékeket arról nem tudok,szerintem nem. Az első adag varázslatot már Farengar-tól megveheted,Kynareth papnőjétől egy titkos,nagyon erős gyógyító varázslatot vehetsz de minden egyes,még a ratyi küldetéseken is baromi jó cuccokat találtam. Nem beszélve arról,hogy a Perkus Maximus-al fejlődés közben folyamatosan kapod a varázslatokatatesz9292 írta:
Igen arra gondoltam. Értem köszi kipróbálom. Egy kérdés hogy abban a módban csak spellek vannak vagy akkor mágus ruhák is?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Kipróbáltam és tényleg nagyon durva. Az a gyors futós spell pl az baromi hasznos.Kull/out/ írta:Kérlek szépen,vannak spellek(de nagyon durvák és hasznosak),rejtett spellek és olyan tárgyak(botok stb.),tekercsek, hogy bexarás. Hogy a mod külön direktbe adna egyedi öltözékeket arról nem tudok,szerintem nem. Az első adag varázslatot már Farengar-tól megveheted,Kynareth papnőjétől egy titkos,nagyon erős gyógyító varázslatot vehetsz de minden egyes,még a ratyi küldetéseken is baromi jó cuccokat találtam. Nem beszélve arról,hogy a Perkus Maximus-al fejlődés közben folyamatosan kapod a varázslatokatatesz9292 írta:
Igen arra gondoltam. Értem köszi kipróbálom. Egy kérdés hogy abban a módban csak spellek vannak vagy akkor mágus ruhák is?
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Valaki nem tudná lefordítani a Helgen Rebornt meg a Falskaar-t?
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Szia Helgen reborn-t Ignussen fordítja emlékezetem szerint. A Falskaar pedig egy hivatalos kiegészítő szintjével vetekszik, így esélytelen, hogy a közeljövőbe fordítás készüljön hozzá (ráadásul rengeteg modhoz nincs is kompatibilitási patch-e).atesz9292 írta:Valaki nem tudná lefordítani a Helgen Rebornt meg a Falskaar-t?
Olvastam a perkus maximus problémádat. Az extended ui alapból engedélyezi a hosszú perkleírások megjelenítését, ezért is követelmény a honosításhoz. Az általad felrakott kép alapján olyan, mintha a képernyőd két oldala le lenne vágva. Szerintem próbálj egy driver frissítést és rakd ablakos üzemmódba a játékot, hátha megoldódik.
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Értem köszi a választ. Arra esetleg van valami esély hogy valaki kijavítsa az USKP ékezetes hibáit? :/Prttp írta:Szia Helgen reborn-t Ignussen fordítja emlékezetem szerint. A Falskaar pedig egy hivatalos kiegészítő szintjével vetekszik, így esélytelen, hogy a közeljövőbe fordítás készüljön hozzá (ráadásul rengeteg modhoz nincs is kompatibilitási patch-e).atesz9292 írta:Valaki nem tudná lefordítani a Helgen Rebornt meg a Falskaar-t?
Olvastam a perkus maximus problémádat. Az extended ui alapból engedélyezi a hosszú perkleírások megjelenítését, ezért is követelmény a honosításhoz. Az általad felrakott kép alapján olyan, mintha a képernyőd két oldala le lenne vágva. Szerintem próbálj egy driver frissítést és rakd ablakos üzemmódba a játékot, hátha megoldódik.
- Prttp
- Hozzászólások: 211
- Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
- Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Nagyjából kijavítottam, de ez csak esp, tehát szükséged lesz az eredetire (2.1.3).
http://data.hu/get/8971629/Unofficial_Skyrim_Patch.esp
http://data.hu/get/8971629/Unofficial_Skyrim_Patch.esp
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Nagyszerű!Prttp írta:Nagyjából kijavítottam, de ez csak esp, tehát szükséged lesz az eredetire (2.1.3).
http://data.hu/get/8971629/Unofficial_Skyrim_Patch.esp
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Megkérdezhetem, melyik betű nem jelent meg normálisan? Átnézem akkor, bár én a legújabban nem találtam hibát, amit feltettem (legalábbis az ő/ű a helyén volt).
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Ami nagyon szembetűnő volt az Lydia neve volt. Az L betű után nem lehetett kiolvasni semmit.Deathskull írta:Megkérdezhetem, melyik betű nem jelent meg normálisan? Átnézem akkor, bár én a legújabban nem találtam hibát, amit feltettem (legalábbis az ő/ű a helyén volt).
Szerk.:Még mindig nemjó :/
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszi, azt hiszem megvan a hiba forrása, nem mindegy, hogy UTF-8 vagy ANSI/Windows-1252 a karakterkódolás. Próbáld meg ezzel: https://drive.google.com/open?id=0B5bZ6 ... zNZdmZ2X00
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Köszi kipróbálom csak jogosultság kell a letöltéshez.Deathskull írta:Köszi, azt hiszem megvan a hiba forrása, nem mindegy, hogy UTF-8 vagy ANSI/Windows-1252 a karakterkódolás. Próbáld meg ezzel: https://drive.google.com/open?id=0B5bZ6 ... zNZdmZ2X00
- Deathskull
- Hozzászólások: 546
- Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22
Re: Skyrim Modok Honosításának Központja
Igen már megnéztem,de még mindig találtam benne hibát.Deathskull írta:Így már mennie kell: https://drive.google.com/file/d/0B5bZ6v ... sp=sharing