Mód ötletek

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Koragg

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Koragg » 2015. nov. 21., szomb. 21:45

Valamilyen moddal tarkítani lehetne a szörny állományt.

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: ignussen » 2015. nov. 21., szomb. 21:51

Koragg írta:Valamilyen moddal tarkítani lehetne a szörny állományt.
Immerisve Creatures

Koragg

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Koragg » 2015. nov. 21., szomb. 22:57

Igen, én is azzal szemeztem. Azt kéne magyarítani.

NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: NKris » 2015. dec. 16., szer. 21:08

Sziasztok!
Először is gratulálok a magyarításhoz :D
Másodszor: Tudtok ajánlani olyan város bővítő/szépítő modot ami kompatibilis az Immersive Citizens-el?
A választ előre is köszi :)

Jocesz
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2016. jan. 4., hétf. 2:09

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Jocesz » 2016. jan. 5., kedd 18:02

Helló mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni hogy van-e olyan mod amitől az bűvölt fegyókból nem fogy ki nafta? Nem szeretek csalni,de ez nem lenne rossz. Köszönöm!

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. jan. 5., kedd 18:11

Tessék, elvileg ez arra való , ha működik (nem próbáltam, csak rákerestem): Everlasting Weapon Enchantments. Egyetlen hátránya, hogy amikor szétkapod a tárgyat, hogy megtanuld az új bűvölést, nem fejlődik a képességed. Szerintem mod által hozzáadott bűvölésekkel nem működik, de próbáld ki, hátha beválik.

Jocesz
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2016. jan. 4., hétf. 2:09

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Jocesz » 2016. jan. 5., kedd 18:16

Deathskull írta:Tessék, elvileg ez arra való , ha működik (nem próbáltam, csak rákerestem): Everlasting Weapon Enchantments. Egyetlen hátránya, hogy amikor szétkapod a tárgyat, hogy megtanuld az új bűvölést, nem fejlődik a képességed. Szerintem mod által hozzáadott bűvölésekkel nem működik, de próbáld ki, hátha beválik.
Nagyon köszi!

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 544
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Deathskull » 2016. jan. 5., kedd 18:21

Ez viszont elvileg megy mod által hozzáadott bűvöléseken is, viszont SKSE és SkyUI kell a konfigurálásához: Passive Weapon Enchantment Recharging - Weapons recharge over time. Képesség szint függő az újratöltés mértéke, de testreszabható.

Jocesz
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2016. jan. 4., hétf. 2:09

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Jocesz » 2016. jan. 5., kedd 18:26

Deathskull írta:Ez viszont elvileg megy mod által hozzáadott bűvöléseken is, viszont SKSE és SkyUI kell a konfigurálásához: Passive Weapon Enchantment Recharging - Weapons recharge over time. Képesség szint függő az újratöltés mértéke, de testreszabható.
Akkor ezt is nagyon köszönöm! Igen gyenge az angolom és nem tudtam hogy keressem ezeket vagy a hasonlóakat. Köszi!

dondragon

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: dondragon » 2016. jan. 6., szer. 21:35

online verzioban lévö barbár karaktert kellene csinálni valamiképen.Letölthetö mod-ban.A páncélt már elkészitették.Csak az arcot nem lehet.Nincs olyan szakál ill haj.

Jocesz
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2016. jan. 4., hétf. 2:09

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Jocesz » 2016. jan. 9., szomb. 22:36

Valaki próbálta már ezt a modot?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/13 ... w%3D&pUp=1
Ha igen,mondjon róla véleményt legyen szíves.

dondragon

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: dondragon » 2016. jan. 11., hétf. 20:22

Jocesz írta:Valaki próbálta már ezt a modot?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/13 ... w%3D&pUp=1
Ha igen,mondjon róla véleményt legyen szíves.
Szerintem a predator vision a legjobb.

dondragon

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: dondragon » 2016. jan. 13., szer. 20:23

A TES5Edit progit nem magyarositaná valaki??

Bubu74

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Bubu74 » 2016. feb. 2., kedd 22:24

Kull itt van amit kértél load order
► Show Spoiler
Ha ez kevés jelezd egyébkén grafikai módok, vér mód, ölési mód, balkezes gyűrűk, kereskedés , hirdető táblák, alduin mód, betters vampires, hangok külvilág városok barlangok, sárkánytámadásnál elmenekülnek az emberek,

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Kull » 2016. feb. 2., kedd 23:09

Bubu74 írta:Kull itt van amit kértél load order
► Show Spoiler
Ha ez kevés jelezd egyébkén grafikai módok, vér mód, ölési mód, balkezes gyűrűk, kereskedés , hirdető táblák, alduin mód, betters vampires, hangok külvilág városok barlangok, sárkánytámadásnál elmenekülnek az emberek,
Hol van itt az Immersive Creatures mod és hol van a RaceCompatibility mod, ami kell a Better Vampires modhoz, továbbá mit használsz Nexus mod managert, Mod Organizert vagy semmit, nem látni a telepítési sorrendet, a FNIS-nél mely kockák vannak bepipálva,amikor bepatcheled :?:

Bubu74

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Bubu74 » 2016. feb. 3., szer. 0:14

Kull írta:
Bubu74 írta:Kull itt van amit kértél load order
► Show Spoiler
Ha ez kevés jelezd egyébkén grafikai módok, vér mód, ölési mód, balkezes gyűrűk, kereskedés , hirdető táblák, alduin mód, betters vampires, hangok külvilág városok barlangok, sárkánytámadásnál elmenekülnek az emberek,
Hol van itt az Immersive Creatures mod és hol van a RaceCompatibility mod, ami kell a Better Vampires modhoz, továbbá mit használsz Nexus mod managert, Mod Organizert vagy semmit, nem látni a telepítési sorrendet, a FNIS-nél mely kockák vannak bepipálva,amikor bepatcheled :?:
Na ezt jó megkaptam tehát először is sötét vagyok a módingoláshoz min a belső zseb Immersive Creatures törölve RaceCompatibility mod az nem volt. Nexus mod managert használok. De így komplikált az egész inkább készítek egy listát mit szeretnék belerakni a játékba és remélem úgy átláthatón lesz talán sorrendet is tudsz álltani a telepítésére esetleg hiányzó részeket is kiszúrod. 40 felett az ember már kicsit nehezen módingól basszus. Csak ne élvezném a játékot ennyire :P .

Tomyka

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Tomyka » 2016. feb. 4., csüt. 10:41

Üdv. lenne 1 kérdésem. nem biztos hogy legjobban ehhez a témához kapcsolódik de végül is közel áll hozzá...

nos ezekhez a modokhoz kell skyui vagy skse? illetve "ajánlott" új játékot kezdeni ha ezeket "telepítem" vagy nyugodtan folytathatom ott ahol abbahagytam? és ha törlöm őket(vagy csak 1-2-őt közülük) akkor mentésnek bezavarhat és újat kell kezdenem vagy nem zavar be és folytathatom ott ahol abbahagytam? sajnálom de modokkal kapcsolatba elég kevés a tapasztalatom és ezért érdekelne(és nem félek kérdezni ha valamit nem tudok :D)
ezek az információk érdekelnének. a válaszokat előre is köszönöm. :)

nos a modok amiket kipróbálnék:

Toccata v1.2.3
Sárkányirányítás
A Farkas Mester
Rókavadász Udvarház
Lelket Perkké
Gömbölyded fenekű Róza
Töltőképernyő idő
Ló hívása

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: ignussen » 2016. feb. 4., csüt. 13:48

Amit tudok biztosan tudok:
Rókavadász Udvarház - egyik sem kell (Ezt anno felraktam, de sajna a környező spawnpoint és a szomszédos helyszínekről érkező támadás okán elég hamar kihaltak a lakosok, úgyhogy le is szedtem.
Lelket Perkké - SKYUI és SKSE

A Lelket perké nem zavar be semennyire, csak töröld majd újraindítás után tovább, kb. 30-40 sec után nagymentés, kilép, újraindít és kész.
Rókavadász Udvarház - itt kövesd végig, amit vik leírt: Beépülök eltvolítása

Tomyka

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Tomyka » 2016. feb. 5., pén. 18:51

ignussen írta:Amit tudok biztosan tudok:
Rókavadász Udvarház - egyik sem kell (Ezt anno felraktam, de sajna a környező spawnpoint és a szomszédos helyszínekről érkező támadás okán elég hamar kihaltak a lakosok, úgyhogy le is szedtem.
Lelket Perkké - SKYUI és SKSE

A Lelket perké nem zavar be semennyire, csak töröld majd újraindítás után tovább, kb. 30-40 sec után nagymentés, kilép, újraindít és kész.
Rókavadász Udvarház - itt kövesd végig, amit vik leírt: Beépülök eltvolítása
értem. köszönöm. esetleg a többiről lehet tudni valamit vagy felejtősek? vagy esetleg tudnál kérlek pár magyar modot/plugint ajánlani ami elmegy skse és skyui nélkül is és lehetőleg nem kell új játékot kezdenem miatta(se telepítés se letörlésnél)?

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: ignussen » 2016. feb. 5., pén. 19:33

Nem tudom miért nem használod az SKSE-t és a SKYUI-t? Csak egyszerűen be kell őket másolni, illetve, a SKYUI aktiválni és már fenn is van?
Elég nehéz, mert az újabb kiegészíytők szinte mindegyike használja ezeket.
Milyen típusú modokat szeretnél?

Tomyka

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Tomyka » 2016. feb. 5., pén. 19:47

ignussen írta:Nem tudom miért nem használod az SKSE-t és a SKYUI-t? Csak egyszerűen be kell őket másolni, illetve, a SKYUI aktiválni és már fenn is van?
Elég nehéz, mert az újabb kiegészíytők szinte mindegyike használja ezeket.
Milyen típusú modokat szeretnél?
tudom hogy kell használni csak nem szeretném... anno ezek nélkül toltam elég sokáig és az alap "kezelőfelülethez" vagyok szokva ezért nem használom a skyui-t és vele a skse-t se...

pár kisebb alig befolyásoló modot mint amiket írtam azokhoz hasonlót hogy mentést nem befolyásolja és nem kell hozzá skui és skse(lehet meg tudnám szokni skui-t de már a "gyári" funkciók rögzültek xD)

danger

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: danger » 2016. feb. 5., pén. 20:33

Tomyka írta:
ignussen írta:Nem tudom miért nem használod az SKSE-t és a SKYUI-t? Csak egyszerűen be kell őket másolni, illetve, a SKYUI aktiválni és már fenn is van?
Elég nehéz, mert az újabb kiegészíytők szinte mindegyike használja ezeket.
Milyen típusú modokat szeretnél?
tudom hogy kell használni csak nem szeretném... anno ezek nélkül toltam elég sokáig és az alap "kezelőfelülethez" vagyok szokva ezért nem használom a skyui-t és vele a skse-t se...

pár kisebb alig befolyásoló modot mint amiket írtam azokhoz hasonlót hogy mentést nem befolyásolja és nem kell hozzá skui és skse(lehet meg tudnám szokni skui-t de már a "gyári" funkciók rögzültek xD)
Na, ez az a pont ahol neked kell dönteni: ne akarj moddolni, ha ezt a 2 egyszerű és igen fontos beépülőt nem akarod használni. Ennyi!
Mondjuk a magánügyed, de én el sem tudom képzelni milyen megfontolásból mellőzöd e két említett "tök alap" modot.

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: ignussen » 2016. feb. 6., szomb. 14:37

Tomyka írta:
ignussen írta:Nem tudom miért nem használod az SKSE-t és a SKYUI-t? Csak egyszerűen be kell őket másolni, illetve, a SKYUI aktiválni és már fenn is van?
Elég nehéz, mert az újabb kiegészíytők szinte mindegyike használja ezeket.
Milyen típusú modokat szeretnél?
tudom hogy kell használni csak nem szeretném... anno ezek nélkül toltam elég sokáig és az alap "kezelőfelülethez" vagyok szokva ezért nem használom a skyui-t és vele a skse-t se...

pár kisebb alig befolyásoló modot mint amiket írtam azokhoz hasonlót hogy mentést nem befolyásolja és nem kell hozzá skui és skse(lehet meg tudnám szokni skui-t de már a "gyári" funkciók rögzültek xD)
Hogy a mentést ne befolyásolja, olyan egészen nehéz lesz, de talán van rá lehetőség:
Ott vannak a populated sorozat tagjai, mely egy csomó új njk-t ad a játékhoz, és szkriptmentes, vagyis csak egy egyszerű törléssel megszabadulhatsz tőlük. Ezek fent vannak a Plugin oldalon magyarul is. Népesebb erődök, ösvények, városok, stb...
Ha nem akarsz mentés befolyásolást, akkor használ grafikai modokat: ezek csak olyanok legyenek, amik a texturákat módosítják a mesh nem. Nézegess a nexuson. Én magam az amidianborn a Rustic és Noble Skyrim-t használom de vígyázz, mert 2k-nál nagyobbakat ne nagyon tölts le, ugyanis a VRM hamar betelik. És ajánlott egy SMCO használata is. Bár ez nem kötelező.
De igazándiból azt kellene leírnod, pontosabban mit akarsz megváltoztatni grafikát, játékmenetet, úgy fegyverek, vértek, új NJK-k. Írj légyszí prívát email!

Avatar
Tomyka
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2016. feb. 6., szomb. 15:30

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Tomyka » 2016. feb. 8., hétf. 10:09

ignussen írta:
Tomyka írta:
tudom hogy kell használni csak nem szeretném... anno ezek nélkül toltam elég sokáig és az alap "kezelőfelülethez" vagyok szokva ezért nem használom a skyui-t és vele a skse-t se...

pár kisebb alig befolyásoló modot mint amiket írtam azokhoz hasonlót hogy mentést nem befolyásolja és nem kell hozzá skui és skse(lehet meg tudnám szokni skui-t de már a "gyári" funkciók rögzültek xD)
Hogy a mentést ne befolyásolja, olyan egészen nehéz lesz, de talán van rá lehetőség:
Ott vannak a populated sorozat tagjai, mely egy csomó új njk-t ad a játékhoz, és szkriptmentes, vagyis csak egy egyszerű törléssel megszabadulhatsz tőlük. Ezek fent vannak a Plugin oldalon magyarul is. Népesebb erődök, ösvények, városok, stb...
Ha nem akarsz mentés befolyásolást, akkor használ grafikai modokat: ezek csak olyanok legyenek, amik a texturákat módosítják a mesh nem. Nézegess a nexuson. Én magam az amidianborn a Rustic és Noble Skyrim-t használom de vígyázz, mert 2k-nál nagyobbakat ne nagyon tölts le, ugyanis a VRM hamar betelik. És ajánlott egy SMCO használata is. Bár ez nem kötelező.
De igazándiból azt kellene leírnod, pontosabban mit akarsz megváltoztatni grafikát, játékmenetet, úgy fegyverek, vértek, új NJK-k. Írj légyszí prívát email!
köszönöm. írtam privátban itt fórumon.

Kecske

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Kecske » 2016. ápr. 27., szer. 9:13

Hello,Undeath mod magyaritásával dolgozik valaki? Ha igen hogy áll éppen?

raimhol
Hozzászólások: 408
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: raimhol » 2016. máj. 2., hétf. 18:31

Valaki tudna egy kiáltást csinálni, ami mondjuk olyan mint a fus ro da, de 10-szer erősebbet lök az emberen? :D Vagy olyan kiáltást, ami az időt sokkal tovább megállítja, és mondjuk 100%-os sebesség bónuszt is ad?

Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 18:24

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: krisztyan » 2016. máj. 14., szomb. 15:19

Ezt sokba fályna beiktatni ? gép erőség kérdése vagy másé?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/80 ... 8058&pUp=1

Vik
Hozzászólások: 3752
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Vik » 2016. máj. 14., szomb. 21:07

krisztyan írta:Ezt sokba fályna beiktatni ? gép erőség kérdése vagy másé?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/80 ... 8058&pUp=1
Nyilván kell hozzá egy rendes gép, de nem hiszem, hogy túl sok erőforrást igényelne. Amire érdemes odafigyelni, az a memóriakezelési probléma, de ez bármilyen más modnál is előjöhet. SKSE beállításokkal kezelhető, van hozzá útmutató is.

Swedsay
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2017. márc. 3., pén. 6:32

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Swedsay » 2017. márc. 3., pén. 6:41

Sziasztok!
Nekem volna egy aprócska mód ötletem és mivel én nem értek a creation kithez ezért van valaki aki elkészítene egy olyan mód-ot amiben kapunk 50-60 új követőt? :?:
Nagyon megköszönném!

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: ignussen » 2017. márc. 3., pén. 8:46

Swedsay írta:Sziasztok!
Nekem volna egy aprócska mód ötletem és mivel én nem értek a creation kithez ezért van valaki aki elkészítene egy olyan mód-ot amiben kapunk 50-60 új követőt? :?:
Nagyon megköszönném!
Lots More Followers
70 követőt ad a játékhoz, előtörténettel, meg ilyenek.
Magyar verzió:


És ott van még a Populated Lands Road Path, abban is felvbérelheted a zsoldosokat, ha a szkriptes verziót telepíted. Szerintem ebben korlátla a felvehető, bár még nem próbáltam. Ugyenis őket a volágban kóborolva lelheted meg és véletlenül jelennek meg...
Szintén magyar verzió:

Swedsay
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2017. márc. 3., pén. 6:32

Re: Mód ötletek

Hozzászólás Szerző: Swedsay » 2017. márc. 3., pén. 15:11

Köszi

Michaelsmami

Mod otletek

Hozzászólás Szerző: Michaelsmami » 2018. jún. 16., szomb. 2:28

En az optifine-t szeretem, mert egyreszt allitolag ad valamennyi FPS-t. Illetve az elso tort MC-ben bennt volt es, mindig nagy uveges ablakos hazaat epitettem, ami csak ugy jo, ha egybeolvad, ami szinten ez a mod.

Illetve az se rossz, ha bent van a Toomany, de az nincs bennt mindig.

Válasz küldése