Modok amiket ajánlanál másoknak

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Cthulhucult írta:Itt kell körülnézni Wars in Skyrim témában, http://www.loverslab.com/showthread.php ... 94&page=11

Ezt a két működő linket ott találtam, de nem tudom hogy ez a teljes verzió-e, mert én nem használom ezt a modot. Nézzétek meg, hátha.
http://www.mediafire.com/?0csq313kfkctdaa
http://www.mediafire.com/?u1qb4esgp3f8szc
Nos a mod megvan Vik kommentjéből, csak leírás(readme) nincs a mod fájljai között.
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Közben és is visszaolvastam, hogy már van link a modhoz...jobb későn, mint soha. :)
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Cthulhucult írta:Itt egy iszonyat jó mod!
http://skyrim.nexusmods.com/mods/11163
Keményvonalas szerepjátékosoknak ajánlott elsősorban. Többet nem lubickolhatunk büntetlenül a jeges vízben, és egy erős hóvihar is ártalmas lehet az egészségünkre. Remek kis túlélős mod, ráadásul a hardcore verzió a fast travel-t is kikapcsolja.
Hali!
Mi az a Rockjoint? Mítől alakul ki, és hogy lehet isteni áldás nélkül megyszüntetni?
Néha nem engedi a Fast Travel-t, nem azért mert ki van kapcsolva hanem valamit az életerőről ír ki(az alvást sem engedi ez miatt néha)
A Clasicc modot használom, a Hardcore nagyon durva már. :o Amúgy nagyon tetszik a mod, de gyanítom ettől tűnt el a khajitok tábora.(nálad megvan a Fehérvágta melletti kereskedő tábor?)
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Zagloba írta:
Cthulhucult írta:Itt egy iszonyat jó mod!
http://skyrim.nexusmods.com/mods/11163
Keményvonalas szerepjátékosoknak ajánlott elsősorban. Többet nem lubickolhatunk büntetlenül a jeges vízben, és egy erős hóvihar is ártalmas lehet az egészségünkre. Remek kis túlélős mod, ráadásul a hardcore verzió a fast travel-t is kikapcsolja.
Hali!
Mi az a Rockjoint? Mítől alakul ki, és hogy lehet isteni áldás nélkül megyszüntetni?
Néha nem engedi a Fast Travel-t, nem azért mert ki van kapcsolva hanem valamit az életerőről ír ki(az alvást sem engedi ez miatt néha)
A Clasicc modot használom, a Hardcore nagyon durva már. :o Amúgy nagyon tetszik a mod, de gyanítom ettől tűnt el a khajitok tábora.(nálad megvan a Fehérvágta melletti kereskedő tábor?)
A Rockjoint farkasok által terjesztett betegség (csapdáktól is elkapható!), tünete, hogy 25%-al csökken a közelharci fegyverek sebzése (az eredeti leírás szerint).
Az TES4: Oblivionban 10 pont levonást okoz mozgékonyságra.
A TES3: Morrowindben 40 pont levonást okoz mozgékonyságra.

A betegség leírása: Rockjoint is an acute common disease affecting a victim's manual dexterity. Symptoms include painful swelling and immobility of all joints. It may be contracted from the domesticated guar or dusky alit.

Összefoglalva: Ez egy Common Diseases azaz egyszerű betegség. Bármely betegség gyógyító ital eltünteti. Valószínűleg az általad használt mod több negatív effektust is pakolt a betegségre, ezért nem tudsz aludni vagy utazni.
A khajitok vándorolnak. ;)
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Nem a khajitok tűntek el hanem a sátraik és köszönöm a választ.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Vik »

Zagloba írta: Nos a mod megvan Vik kommentjéből, csak leírás(readme) nincs a mod fájljai között.
Ott tényleg nincs, de azon a bizonyos francia oldalon van.
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Zagloba:
A khajiit-okkal (és a sátraikkal) nekem nem volt gondom, viszont a vérfarkas karakterem betegség immunitását és egy másik aktív effektet (a csillagjegyes rúnakövektől szerezhető bónuszt) eltüntetett a mod, amit ajánlottam. A rúnaköveset megoldottam, egyszerűen kerestem egy másik követ és azt aktiváltam. A vérfarkasos immunitást meg egy kóddal beírtam a konzolba.
Ha az aktív effektek közül eltűnik valami (ez több mod is okozhatja), konzolparanccsal vissza lehet rakni.

http://skyrim.mmo-game.eu/lists-all-spe ... c-effects/
Itt található az összes ilyen effekt kódja, amivel vissza tudod aktiválni ha elveszne valami. Például a fajokra jellemző tulajdonságok, hidegtűrés, mágia ellenállás, ilyesmi. Ezeket a Spells oszlopban találod felsorolva.
Ezt kell írni a konzolba: player.addspell xxxxxxxx
Az x-ek helyére értelemszerűen a megfelelő nyolc karakterből álló kód kell.
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Zagloba:
Azért gyorsan ellenőriztem, és mégis igazad volt. De máshol is csak az üres táborhelyük van, csak ott vannak sátrak és tábortűz, ahol ténylegesen tartózkodnak.
Szerintem az lehet, hogy a mod hatására szó szerint "szedik a sátorfájukat", és csak ott vannak a cuccaik, ahol éppen ők is letáboroztak.
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Utoljára a sátras vándormacskákról: bizony, sátrastól költözködnek. Eddig üres volt a helyük Whiterun mellett, pár napig vártam rájuk és most itt a teljes tábor minden cókmókkal együtt.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Cthulhucult írta:Utoljára a sátras vándormacskákról: bizony, sátrastól költözködnek. Eddig üres volt a helyük Whiterun mellett, pár napig vártam rájuk és most itt a teljes tábor minden cókmókkal együtt.
Nem értitek a lényeget: nálam nincsenek sehol sem azok a ki...tt sátrak :x :evil: . Hát éppen ezt írom már negyedszer- tudom hogy költöztetik a táborukat csak nálam nincsenek sátrak, se bőrkészítő, se fatuskó, se tábortűz, se semmi, semmi. Nem ott ahol előtte voltak hanem ahol éppen vannak. Úgyanúgy tudok vásárolni náluk meg minden, csak az öreg kereskedő kandúr a nagy semmi előtt ül a földön. Remélem így már érthető a probléma?! ;)
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Akkor viszont nem találkoztam még ilyennel. Modokat kikapcsolva nézted már?
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Cthulhucult írta:Akkor viszont nem találkoztam még ilyennel. Modokat kikapcsolva nézted már?
Na igen, sokáig tartott míg rájöttem melyik mod az ami bezavar, de jelentem megtaláltam a hibát és a khajitok visszakapták sátraikat. ;)
A túlélő mód meg egyszerűen mesés, tényleg igazi szerepjátékosoknak való, bár egy-két dolgot nem értek(gyatra angoltudás)pl.: a favágás, most akkor lehet az erdőben is fát vágni ezzel a moddal nem? Hogyan?
Valami olyasmi hogy kézbe kell venni a fejszét és utána?
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

A favágást ezzel a moddal még én se próbáltam. De elvileg bárhol lehet tűzifát gyűjteni, ahol fa van.
Új modokat meg mindig csak egyesével aktiválj, úgy könnyű kiszúrni melyikkel van gond.
Még az Oblivionnál én is sokszor szórakoztam órákig emiatt, amikor már sok modot telepítettem.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

A modolással az a baj, hogy ott is előjöhet próbléma ahol csak mondjuk 72óra játékidő múlva jársz, akkor meg idegesítő. Pl.: van ez a folyóparton építhető ház, szörnyen bugos. Van hogy a játékból egyszerűen kidob az asztalra, van hogy simán megközelíthetem a házat. Ez már 15-ös karakterrel rém bosszantó tud lenni.
Nehogy offoljam a topikot itt a mod linkje: http://skyrim.nexusmods.com/mods/18480
Ha az elsők között telepíted nem lesz vele gond. Ez nem biztos. ;)
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Zagloba írta:A modolással az a baj, hogy ott is előjöhet próbléma ahol csak mondjuk 72óra játékidő múlva jársz, akkor meg idegesítő. Pl.: van ez a folyóparton építhető ház, szörnyen bugos. Van hogy a játékból egyszerűen kidob az asztalra, van hogy simán megközelíthetem a házat. Ez már 15-ös karakterrel rém bosszantó tud lenni.
Nehogy offoljam a topikot itt a mod linkje: http://skyrim.nexusmods.com/mods/18480
Ha az elsők között telepíted nem lesz vele gond. Ez nem biztos. ;)
Nexuson érdemes megnézni a modokhoz írt kommenteket. Volt pár mod amit azért nem használtam, mert sokan panaszkodtak rá, hogy problémákat okozott a játékban.

Megnéztem a favágást. Annyi, hogy ha kézbe veszed a favágó fejszét, kapsz egy üzenetet hogy akarsz-e fát gyűjteni. Van egy kis animáció ahogy halomba rakod a fahasábokat, azután abból tudod kiszedni a tűzrevalót. Erdőben próbáltam, gondolom csak ott működik ahol fa is van. :)
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Cthulhucult írta:
Zagloba írta:A modolással az a baj, hogy ott is előjöhet próbléma ahol csak mondjuk 72óra játékidő múlva jársz, akkor meg idegesítő. Pl.: van ez a folyóparton építhető ház, szörnyen bugos. Van hogy a játékból egyszerűen kidob az asztalra, van hogy simán megközelíthetem a házat. Ez már 15-ös karakterrel rém bosszantó tud lenni.
Nehogy offoljam a topikot itt a mod linkje: http://skyrim.nexusmods.com/mods/18480
Ha az elsők között telepíted nem lesz vele gond. Ez nem biztos. ;)
Nexuson érdemes megnézni a modokhoz írt kommenteket. Volt pár mod amit azért nem használtam, mert sokan panaszkodtak rá, hogy problémákat okozott a játékban.

Megnéztem a favágást. Annyi, hogy ha kézbe veszed a favágó fejszét, kapsz egy üzenetet hogy akarsz-e fát gyűjteni. Van egy kis animáció ahogy halomba rakod a fahasábokat, azután abból tudod kiszedni a tűzrevalót. Erdőben próbáltam, gondolom csak ott működik ahol fa is van. :)
Na idáig kutakodtam, próbálkoztam, de az a mod tönkrevágja nálam a játékmenetet: enged odamenni, valamikor azt sem, amikor meg építettem rajta a terület elhagyása után dob ki az asztalra.
Letöltöttem a legfrissebb javítást az sem segített. Vagy egy másik moddal nem passzol vagy csak egyszerűen szar?! Aki használja ezt a modot kérem írja meg a tapasztalatait. Nexuson azért nem néztem a kommenteket mert az angolom harmatos. Kár ezért a mod-ért ,mert nagyon jól megcsinálták. Valószínű holnap miután kialudtam magam újrateszem az egész játékot és egyesével felrakom modokat is úgy talán többet sikerül megtudnom. ;)
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Vik írta:
Zagloba írta: Nos a mod megvan Vik kommentjéből, csak leírás(readme) nincs a mod fájljai között.
Ott tényleg nincs, de azon a bizonyos francia oldalon van.
Köszi találtam angol nyelvű leírást , mert a francia oldalon nem igazodtam ki. Egy dolog még mindig nem világos mik azok a world leveld x1,x2,x3,x4,x10,x30 esp. fájlok?? ;)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Vik »

Zagloba írta: Köszi találtam angol nyelvű leírást , mert a francia oldalon nem igazodtam ki. Egy dolog még mindig nem világos mik azok a world leveld x1,x2,x3,x4,x10,x30 esp. fájlok?? ;)
A megadott számmal szorozza a hősök és gazfickók szintjét, meg a szintedhez igazított ellenfeleket is.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Vik írta:
Zagloba írta: Köszi találtam angol nyelvű leírást , mert a francia oldalon nem igazodtam ki. Egy dolog még mindig nem világos mik azok a world leveld x1,x2,x3,x4,x10,x30 esp. fájlok?? ;)
A megadott számmal szorozza a hősök és gazfickók szintjét, meg a szintedhez igazított ellenfeleket is.
Köszi! Ilyesmire gondoltam én is, feltettem a nehézségi szintet Master-re WIS IV Normal modjával. Hát hogyismondjam: beszarás, olyan nehéz lett főleg az olyan utazóktól akit még a modban debütáló új gárdisták is csak varázslók segítségével tudnak legyőzni. Szóval aki nem akar unatkozni, viszont életben akar maradni masteren (az sűrűn mentsen ;) ) az nagyon óvatosan haladjon. Szerintem Adept a megfelelő szint ennél a mod-nál , mert magában is valami iszonyat keménnyé teszi a világot. :evil:
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Daedric Crossbow - brutális számszeríj, az ellenfeleknek maradandó élményt nyújt. Teljesen új, igényesen kidolgozott modell, nem újratextúrázott hülyeség.
http://skyrim.nexusmods.com/mods/22113
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Itt egy mod azoknak, akik hiányolták a választható kasztokat, csillagjegyeket, első-és másodlagos képzettségeket.
http://skyrim.nexusmods.com/mods/16736
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Újabb két mod azoknak, akik életszerűbbé akarják tenni a játékot.

http://skyrim.nexusmods.com/mods/10843 - Total Realism-Basic Needs
Karakterünknek evésre, ivásra, alvásra van szüksége. A mértéktelen alkoholfogyasztás pedig látászavarokat és szó szerint pofára esést eredményez.:)

http://skyrim.nexusmods.com/mods/17987 - More Dynamic Injuries
Fagyás, égési sérülés, törés, vérző seb: ezek várnak hősünkre egy kiadós harc esetén. Sérüléseinket el kell látni a házi készítésű vagy vásárolt felszereléssel.
raimholsg

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: raimholsg »

Üdv ! Én egy skyrim mód kifejlesztésén gondolkodtam, amely nem lenne túl bonyolult, de rengeteg meber örülne neki, és sokan hiányolják ! Az ötletem pedig nem más, mint az aréna lenne ! A mód lényege az lenne, hogy belekerülne egy aréna a játékba, akár az oblivionos arénát áttéve, és a móddal lenne egy hely, ahol ugye az aréna van, és lenen egy emberke, akihez odamész, és megkérdezi, hogy harcolni akarsz ? És akkor ha igent mondok, kinyílik az ajtó, és egy emberszerű lény lesz az ellenfelem, tehát nem mindenféle hülye lény, hanem csak emberek, de véletlenszerű ellenfelek lennének ! Tehát tegyük fel, hogy az ellenfelek ruházata, és az erejüknek a pontjaik is generálódnak, tehát nem az van, hogy van 5 ellenfél, és ennyi, hanem mivel autómatikusan generálódik az ellenfél, bármilyen erejűt kifoghatsz !

tehát nem nehéz, felraknám a módot, é érkezne egy levél, hogy új aréna épült, ahová a világ minden tájáról érkeznek ezrével a kalandvágyók, valami ilyesmi levél, és a térkép jelezné is ! Odamegyek, aztán az NPChez, hogy harcolni akarok ! és generálódna egy ellenfél, aminek a pontjai és a fegyverei és mindene véletlenszerű, így nem csak pár ellenféllel küzdhetünk, hanem bármennyivel, és tegyük fel a csatáért mindig több arany járnba, de ezek már csak részletkérdések...

A lényeg, hogy egy aréna mód iszonyatosan feldobná a skyrimet, és szerintem soakt örülnének neki, és annyira nem is nehéz megvalósítani !
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Ha nekilátsz, javaslom Solitude mellé rakd valahová. Sok sikert és várom az arénát. Idővel páros küzdelmek lebonyolításán is gondolkodhatsz.
gef

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: gef »

Az előző vagyok, sajnos ehhez nicns elég programozói tudásom, csak egy alap tudásom, de az nem elég, hogy beletudjam rakni! :S De biztos akar a skyrim fordítók között olyan, aki megtudná valósítani ezt az aréna programot ! Nem nehéz, csak kell egy generáló progit írni, ami az ellenfélnek véletlenszerűen kiosztja a skill pontokat, a fegyvereket, a varázslatoakt, a kasztot stb... aztán mehet a harc ahogy beléptél az arénában !
Lord Jack
Hozzászólások: 153
Csatlakozott: 2010. szept. 19., vas. 13:53
Tartózkodási hely: Nibiru

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Lord Jack »

Van részletes útmutató a TES:CK-hoz, azon is meglehet csinálni. Egyáltalán nem kell tudni programozni...
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

gef írta:Az előző vagyok, sajnos ehhez nicns elég programozói tudásom, csak egy alap tudásom, de az nem elég, hogy beletudjam rakni! :S De biztos akar a skyrim fordítók között olyan, aki megtudná valósítani ezt az aréna programot ! Nem nehéz, csak kell egy generáló progit írni, ami az ellenfélnek véletlenszerűen kiosztja a skill pontokat, a fegyvereket, a varázslatoakt, a kasztot stb... aztán mehet a harc ahogy beléptél az arénában !
Tényleg nem kell programozói tudás. Csak iszonyú sok türelem és kitartás, meg hogy számíts rá, századszorra fog minden úgy sikerülni, ahogy elgondoltad. Én csak most tanulgatom a CK használatát, még egy sima fegyver készítése és behelyezése a játékba is jóval bonyolultabb mint az Oblivionnál volt. És akkor még nem beszéltünk a scriptekről, amik ugye élettel töltik meg az NPC-ket...
Az alap tudásod is elég mindenhez - tudsz olvasni, netezni, ez minden szükséges segítséget megad kezdésnek. Ismerkedj először is a Creation Kit-tel.
sssds

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: sssds »

De nekem ez kínai, azt sem tudom mi az a TEC vagy TESC... nem vagyok a gépek terén otthon ! :D Tuti, hogy nem értenék hozzá, mert egy játék feltelepítésénél sem mindig tudom, hogy kell csinálni... :D
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Hali!
Használja valaki a midas varázslatai modot(http://skyrim.nexusmods.com/mods/3413, mert régen jó volt. Legalábbis Riverwood kereskedőjénél tudtam beszerezni őket.
Most hogy újratettem a skyrim-et nem jó valamiért. Valószínű a Dawnguard nem tetszik neki, de próbálkozom még. ;)
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Zagloba írta:Hali!
Használja valaki a midas varázslatai modot(http://skyrim.nexusmods.com/mods/3413, mert régen jó volt. Legalábbis Riverwood kereskedőjénél tudtam beszerezni őket.
Most hogy újratettem a skyrim-et nem jó valamiért. Valószínű a Dawnguard nem tetszik neki, de próbálkozom még. ;)
Nézd meg a hozzászólásokat a Nexuson. Június közepe óta nem frissítették a modot, a készítője meg nem reagál a kérdésekre, legalábbis ez jön le a szövegekből. A Dawnguard megjelenése óta csomóan jelezték neki, hogy nem működik a mod.
2424

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: 2424 »

Én használom, még június elején töltöttem le !
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

2424 írta:Én használom, még június elején töltöttem le !
Úgy hogy fent van a Dawnguard is? Csak mert amíg nem tettem föl, nekem is ment. :?
Ja és mégvalami régen olvastam itt egy respawn modról, de nem találom, nexuson sem. Aki tud valami ilyesmi modról kérem írja le! ;)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Vik »

Zagloba írta: Ja és mégvalami régen olvastam itt egy respawn modról, de nem találom, nexuson sem. Aki tud valami ilyesmi modról kérem írja le! ;)
http://skyrim.nexusmods.com/mods/89/
Avatar
Xblades
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2012. feb. 22., szer. 19:03
Tartózkodási hely: Tamriel Cloud-town

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Xblades »

Hello

Egy olyan mod érdekelne amivel több vagy korlátlan csatlakozható társam lehet.
Mecha
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2010. aug. 2., hétf. 21:45

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Mecha »

Xblades írta:Hello

Egy olyan mod érdekelne amivel több vagy korlátlan csatlakozható társam lehet.

http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =followers Ez maximum 7-et enged de szerintem annyi elég is.
Avatar
Xblades
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2012. feb. 22., szer. 19:03
Tartózkodási hely: Tamriel Cloud-town

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Xblades »

Köszi megnézem.
Senki

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Senki »

raimholsg írta:Üdv ! Én egy skyrim mód kifejlesztésén gondolkodtam, amely nem lenne túl bonyolult, de rengeteg meber örülne neki, és sokan hiányolják ! Az ötletem pedig nem más, mint az aréna lenne ! A mód lényege az lenne, hogy belekerülne egy aréna a játékba, akár az oblivionos arénát áttéve, és a móddal lenne egy hely, ahol ugye az aréna van, és lenen egy emberke, akihez odamész, és megkérdezi, hogy harcolni akarsz ? És akkor ha igent mondok, kinyílik az ajtó, és egy emberszerű lény lesz az ellenfelem, tehát nem mindenféle hülye lény, hanem csak emberek, de véletlenszerű ellenfelek lennének ! Tehát tegyük fel, hogy az ellenfelek ruházata, és az erejüknek a pontjaik is generálódnak, tehát nem az van, hogy van 5 ellenfél, és ennyi, hanem mivel autómatikusan generálódik az ellenfél, bármilyen erejűt kifoghatsz !

tehát nem nehéz, felraknám a módot, é érkezne egy levél, hogy új aréna épült, ahová a világ minden tájáról érkeznek ezrével a kalandvágyók, valami ilyesmi levél, és a térkép jelezné is ! Odamegyek, aztán az NPChez, hogy harcolni akarok ! és generálódna egy ellenfél, aminek a pontjai és a fegyverei és mindene véletlenszerű, így nem csak pár ellenféllel küzdhetünk, hanem bármennyivel, és tegyük fel a csatáért mindig több arany járnba, de ezek már csak részletkérdések...

A lényeg, hogy egy aréna mód iszonyatosan feldobná a skyrimet, és szerintem soakt örülnének neki, és annyira nem is nehéz megvalósítani !
Nem egy ilyesmire gondoltál?
http://skyrim.nexusmods.com/mods/9380
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Ezt az aréna modot kipróbáltam, hát nem egy nagy durranás. Eleve az a gond vele, hogy a Whiterun környéki pusztára rak egy rohadt nagy épületet egy dombtetőre, ami nem különösebben szép látvány.
A legjobb aréna eddig a Nehrimben volt.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Hali!
Tud valaki olyan mod-ról ami az íjak és számszeríjak lövedékinek is súlyt ad? Egy volt a nyilakhoz, de a Dawnguardot nem szereti.
Előre is kösz. ;)
Kerub

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kerub »

Sziasztok

Írtam egy hosszabb bejegyzést olyan modokról ami Skyrimot sokkal realisztikusabbá teszik.
Szerintem érdekesre sikerült ;) ---> Skyrim realizmus mod gyűjtemény
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Kerub írta:Sziasztok

Írtam egy hosszabb bejegyzést olyan modokról ami Skyrimot sokkal realisztikusabbá teszik.
Szerintem érdekesre sikerült ;) ---> Skyrim realizmus mod gyűjtemény
Ez a Warzone mod érdekes ,de miután megidézem az istent nem tudok beszélni vele, miért van ez? ;)
Használható a War in Skyrim mod-al együtt?
Avatar
Cthulhu-cult
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhu-cult »

Kerub írta:Sziasztok

Írtam egy hosszabb bejegyzést olyan modokról ami Skyrimot sokkal realisztikusabbá teszik.
Szerintem érdekesre sikerült ;) ---> Skyrim realizmus mod gyűjtemény
Ezeknek java részét használom, tényleg óriásit dobnak a játékélményen.
Mondjuk én a Total Realism - Basic Needs modot raktam fel az evés-ivás-alváshoz.
A More Dynamic Injuries pedig a sérüléseket teszi realisztikussá, néha jobb elmenekülni és valami csendes helyen ellátni a sebeinket, mielőtt elvérezne a karakterünk. Sajnos a mod eltűnt a Nexusról, de a nevére rákeresve megtalálható pár másik oldalon.
A Horse Whisper is hasznos, magunkhoz hívhatjuk a lovunkat, a térképen mutatja is a helyet ahol hagytuk.
http://skyrim.nexusmods.com/mods/13637
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Vik »

Zagloba írta: Ez a Warzone mod érdekes ,de miután megidézem az istent nem tudok beszélni vele, miért van ez? ;)
Használható a War in Skyrim mod-al együtt?
A leírás szerint használhatóak együtt, csak arra kell figyelni, ne terheld túl a géped, mert akkor összeomlik a Skyrim. Egyébként tippre az a baj a háború istenével, mint a Cerwiden moddal, ha fent van az 1.7-es Skyrim javítás. Menteni kell egyet, visszatölteni a mentést, és utána már lehet vele beszélni.
Senki

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Senki »

Kerub írta:Sziasztok

Írtam egy hosszabb bejegyzést olyan modokról ami Skyrimot sokkal realisztikusabbá teszik.
Szerintem érdekesre sikerült ;) ---> Skyrim realizmus mod gyűjtemény
Sziasztok, fel akartam rakni ezt a "T3nd0s Skyrim Redone" modot, de valamelyik modommal ütközhet, mert a betöltőképernyő után kilép, van valami extra amit tudnom kéne róla?
Senki

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Senki »

Senki írta:
Kerub írta:Sziasztok

Írtam egy hosszabb bejegyzést olyan modokról ami Skyrimot sokkal realisztikusabbá teszik.
Szerintem érdekesre sikerült ;) ---> Skyrim realizmus mod gyűjtemény
Sziasztok, fel akartam rakni ezt a "T3nd0s Skyrim Redone" modot, de valamelyik modommal ütközhet, mert a betöltőképernyő után kilép, van valami extra amit tudnom kéne róla?
Szinén emellé, felraktam ezt a realistic animals and predatorst, ennek hatására nem enged be dragonsreachba.
Avatar
Cthulhu-cult
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhu-cult »

Egy mod, amire már rég vártam:
Horsemen http://skyrim.nexusmods.com/mods/24286

Lóháton támadó ellenfeleket kapunk, egyelőre csak a Whiterun környéki pusztákon, elég gyér mennyiségben - a mod egészen új, tehát még bővülni fog, legalábbis a készítője szerint. A társaink is nyeregben harcolnak, ez még szintén fejlesztés alatt van, mivel a jelenlegi verzióban csak két társunk képes erre, bármekkora a csapatunk.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Vik »

No, ezért nem haladtam valami sokat az elmúlt héten a lektorálásokkal. Elnézést, de ezt muszáj volt elintézni. :)
Avatar
Cthulhu-cult
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhu-cult »

Vik írta:No, ezért nem haladtam valami sokat az elmúlt héten a lektorálásokkal. Elnézést, de ezt muszáj volt elintézni. :)
Ez egész jónak tűnik. Obliban is szerettem a dwemer léghajót meg az ejtőernyőt.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Cthulhu-cult írta:Egy mod, amire már rég vártam:
Horsemen http://skyrim.nexusmods.com/mods/24286

Lóháton támadó ellenfeleket kapunk, egyelőre csak a Whiterun környéki pusztákon, elég gyér mennyiségben - a mod egészen új, tehát még bővülni fog, legalábbis a készítője szerint. A társaink is nyeregben harcolnak, ez még szintén fejlesztés alatt van, mivel a jelenlegi verzióban csak két társunk képes erre, bármekkora a csapatunk.
Hát elnézve a videót nekem egy kicsit flusztrálónak tűnik, neked mi a véleményed mennyire jó ez a mod? :?: ;)
Avatar
Cthulhu-cult
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Cthulhu-cult »

Zagloba írta:
Cthulhu-cult írta:Egy mod, amire már rég vártam:
Horsemen http://skyrim.nexusmods.com/mods/24286

Lóháton támadó ellenfeleket kapunk, egyelőre csak a Whiterun környéki pusztákon, elég gyér mennyiségben - a mod egészen új, tehát még bővülni fog, legalábbis a készítője szerint. A társaink is nyeregben harcolnak, ez még szintén fejlesztés alatt van, mivel a jelenlegi verzióban csak két társunk képes erre, bármekkora a csapatunk.
Hát elnézve a videót nekem egy kicsit flusztrálónak tűnik, neked mi a véleményed mennyire jó ez a mod? :?: ;)
A videó borzasztó, ne az alapján ítéld meg!
Bármilyen random helyen ránk támadhatnak lovas ellenfelek (egyelőre csak kettesével, de bőven elég), akiket jóval nehezebb legyőzni a gyalogosoknál. Elvileg csak Whiterun környékén vannak, de én egy csomó más helyen is találkoztam velük.
A lóval képesek ellökni minket, ráadásul íjat is használnak.
A lovas járőrök (a légió katonái) hasonlóak az Oblivionból ismertekhez, itt kettesével járnak az utakon.
Egy nagy hiba van a modban: az ellenfél lovának megölése bűncselekménynek számít, mint a tyúkgyilkosság például. :) Ezt remélem javítják majd. Persze nem igazán szokott szemtanú maradni csata után... Vagy távolsági fegyverrel a lovast kell leszedni, az állatot meg békén hagyni.
Összességében ígéretes kezdete egy jó kis lovasharcos modnak.
Válasz küldése