Nos a mod megvan Vik kommentjéből, csak leírás(readme) nincs a mod fájljai között.Cthulhucult írta:Itt kell körülnézni Wars in Skyrim témában, http://www.loverslab.com/showthread.php ... 94&page=11
Ezt a két működő linket ott találtam, de nem tudom hogy ez a teljes verzió-e, mert én nem használom ezt a modot. Nézzétek meg, hátha.
http://www.mediafire.com/?0csq313kfkctdaa
http://www.mediafire.com/?u1qb4esgp3f8szc
Modok amiket ajánlanál másoknak
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Közben és is visszaolvastam, hogy már van link a modhoz...jobb későn, mint soha.
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Hali!Cthulhucult írta:Itt egy iszonyat jó mod!
http://skyrim.nexusmods.com/mods/11163
Keményvonalas szerepjátékosoknak ajánlott elsősorban. Többet nem lubickolhatunk büntetlenül a jeges vízben, és egy erős hóvihar is ártalmas lehet az egészségünkre. Remek kis túlélős mod, ráadásul a hardcore verzió a fast travel-t is kikapcsolja.
Mi az a Rockjoint? Mítől alakul ki, és hogy lehet isteni áldás nélkül megyszüntetni?
Néha nem engedi a Fast Travel-t, nem azért mert ki van kapcsolva hanem valamit az életerőről ír ki(az alvást sem engedi ez miatt néha)
A Clasicc modot használom, a Hardcore nagyon durva már. Amúgy nagyon tetszik a mod, de gyanítom ettől tűnt el a khajitok tábora.(nálad megvan a Fehérvágta melletti kereskedő tábor?)
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
A Rockjoint farkasok által terjesztett betegség (csapdáktól is elkapható!), tünete, hogy 25%-al csökken a közelharci fegyverek sebzése (az eredeti leírás szerint).Zagloba írta:Hali!Cthulhucult írta:Itt egy iszonyat jó mod!
http://skyrim.nexusmods.com/mods/11163
Keményvonalas szerepjátékosoknak ajánlott elsősorban. Többet nem lubickolhatunk büntetlenül a jeges vízben, és egy erős hóvihar is ártalmas lehet az egészségünkre. Remek kis túlélős mod, ráadásul a hardcore verzió a fast travel-t is kikapcsolja.
Mi az a Rockjoint? Mítől alakul ki, és hogy lehet isteni áldás nélkül megyszüntetni?
Néha nem engedi a Fast Travel-t, nem azért mert ki van kapcsolva hanem valamit az életerőről ír ki(az alvást sem engedi ez miatt néha)
A Clasicc modot használom, a Hardcore nagyon durva már. Amúgy nagyon tetszik a mod, de gyanítom ettől tűnt el a khajitok tábora.(nálad megvan a Fehérvágta melletti kereskedő tábor?)
Az TES4: Oblivionban 10 pont levonást okoz mozgékonyságra.
A TES3: Morrowindben 40 pont levonást okoz mozgékonyságra.
A betegség leírása: Rockjoint is an acute common disease affecting a victim's manual dexterity. Symptoms include painful swelling and immobility of all joints. It may be contracted from the domesticated guar or dusky alit.
Összefoglalva: Ez egy Common Diseases azaz egyszerű betegség. Bármely betegség gyógyító ital eltünteti. Valószínűleg az általad használt mod több negatív effektust is pakolt a betegségre, ezért nem tudsz aludni vagy utazni.
A khajitok vándorolnak.
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Nem a khajitok tűntek el hanem a sátraik és köszönöm a választ.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Ott tényleg nincs, de azon a bizonyos francia oldalon van.Zagloba írta: Nos a mod megvan Vik kommentjéből, csak leírás(readme) nincs a mod fájljai között.
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Zagloba:
A khajiit-okkal (és a sátraikkal) nekem nem volt gondom, viszont a vérfarkas karakterem betegség immunitását és egy másik aktív effektet (a csillagjegyes rúnakövektől szerezhető bónuszt) eltüntetett a mod, amit ajánlottam. A rúnaköveset megoldottam, egyszerűen kerestem egy másik követ és azt aktiváltam. A vérfarkasos immunitást meg egy kóddal beírtam a konzolba.
Ha az aktív effektek közül eltűnik valami (ez több mod is okozhatja), konzolparanccsal vissza lehet rakni.
http://skyrim.mmo-game.eu/lists-all-spe ... c-effects/
Itt található az összes ilyen effekt kódja, amivel vissza tudod aktiválni ha elveszne valami. Például a fajokra jellemző tulajdonságok, hidegtűrés, mágia ellenállás, ilyesmi. Ezeket a Spells oszlopban találod felsorolva.
Ezt kell írni a konzolba: player.addspell xxxxxxxx
Az x-ek helyére értelemszerűen a megfelelő nyolc karakterből álló kód kell.
A khajiit-okkal (és a sátraikkal) nekem nem volt gondom, viszont a vérfarkas karakterem betegség immunitását és egy másik aktív effektet (a csillagjegyes rúnakövektől szerezhető bónuszt) eltüntetett a mod, amit ajánlottam. A rúnaköveset megoldottam, egyszerűen kerestem egy másik követ és azt aktiváltam. A vérfarkasos immunitást meg egy kóddal beírtam a konzolba.
Ha az aktív effektek közül eltűnik valami (ez több mod is okozhatja), konzolparanccsal vissza lehet rakni.
http://skyrim.mmo-game.eu/lists-all-spe ... c-effects/
Itt található az összes ilyen effekt kódja, amivel vissza tudod aktiválni ha elveszne valami. Például a fajokra jellemző tulajdonságok, hidegtűrés, mágia ellenállás, ilyesmi. Ezeket a Spells oszlopban találod felsorolva.
Ezt kell írni a konzolba: player.addspell xxxxxxxx
Az x-ek helyére értelemszerűen a megfelelő nyolc karakterből álló kód kell.
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Zagloba:
Azért gyorsan ellenőriztem, és mégis igazad volt. De máshol is csak az üres táborhelyük van, csak ott vannak sátrak és tábortűz, ahol ténylegesen tartózkodnak.
Szerintem az lehet, hogy a mod hatására szó szerint "szedik a sátorfájukat", és csak ott vannak a cuccaik, ahol éppen ők is letáboroztak.
Azért gyorsan ellenőriztem, és mégis igazad volt. De máshol is csak az üres táborhelyük van, csak ott vannak sátrak és tábortűz, ahol ténylegesen tartózkodnak.
Szerintem az lehet, hogy a mod hatására szó szerint "szedik a sátorfájukat", és csak ott vannak a cuccaik, ahol éppen ők is letáboroztak.
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Utoljára a sátras vándormacskákról: bizony, sátrastól költözködnek. Eddig üres volt a helyük Whiterun mellett, pár napig vártam rájuk és most itt a teljes tábor minden cókmókkal együtt.
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Nem értitek a lényeget: nálam nincsenek sehol sem azok a ki...tt sátrak . Hát éppen ezt írom már negyedszer- tudom hogy költöztetik a táborukat csak nálam nincsenek sátrak, se bőrkészítő, se fatuskó, se tábortűz, se semmi, semmi. Nem ott ahol előtte voltak hanem ahol éppen vannak. Úgyanúgy tudok vásárolni náluk meg minden, csak az öreg kereskedő kandúr a nagy semmi előtt ül a földön. Remélem így már érthető a probléma?!Cthulhucult írta:Utoljára a sátras vándormacskákról: bizony, sátrastól költözködnek. Eddig üres volt a helyük Whiterun mellett, pár napig vártam rájuk és most itt a teljes tábor minden cókmókkal együtt.
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Akkor viszont nem találkoztam még ilyennel. Modokat kikapcsolva nézted már?
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Na igen, sokáig tartott míg rájöttem melyik mod az ami bezavar, de jelentem megtaláltam a hibát és a khajitok visszakapták sátraikat.Cthulhucult írta:Akkor viszont nem találkoztam még ilyennel. Modokat kikapcsolva nézted már?
A túlélő mód meg egyszerűen mesés, tényleg igazi szerepjátékosoknak való, bár egy-két dolgot nem értek(gyatra angoltudás)pl.: a favágás, most akkor lehet az erdőben is fát vágni ezzel a moddal nem? Hogyan?
Valami olyasmi hogy kézbe kell venni a fejszét és utána?
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
A favágást ezzel a moddal még én se próbáltam. De elvileg bárhol lehet tűzifát gyűjteni, ahol fa van.
Új modokat meg mindig csak egyesével aktiválj, úgy könnyű kiszúrni melyikkel van gond.
Még az Oblivionnál én is sokszor szórakoztam órákig emiatt, amikor már sok modot telepítettem.
Új modokat meg mindig csak egyesével aktiválj, úgy könnyű kiszúrni melyikkel van gond.
Még az Oblivionnál én is sokszor szórakoztam órákig emiatt, amikor már sok modot telepítettem.
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
A modolással az a baj, hogy ott is előjöhet próbléma ahol csak mondjuk 72óra játékidő múlva jársz, akkor meg idegesítő. Pl.: van ez a folyóparton építhető ház, szörnyen bugos. Van hogy a játékból egyszerűen kidob az asztalra, van hogy simán megközelíthetem a házat. Ez már 15-ös karakterrel rém bosszantó tud lenni.
Nehogy offoljam a topikot itt a mod linkje: http://skyrim.nexusmods.com/mods/18480
Ha az elsők között telepíted nem lesz vele gond. Ez nem biztos.
Nehogy offoljam a topikot itt a mod linkje: http://skyrim.nexusmods.com/mods/18480
Ha az elsők között telepíted nem lesz vele gond. Ez nem biztos.
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Nexuson érdemes megnézni a modokhoz írt kommenteket. Volt pár mod amit azért nem használtam, mert sokan panaszkodtak rá, hogy problémákat okozott a játékban.Zagloba írta:A modolással az a baj, hogy ott is előjöhet próbléma ahol csak mondjuk 72óra játékidő múlva jársz, akkor meg idegesítő. Pl.: van ez a folyóparton építhető ház, szörnyen bugos. Van hogy a játékból egyszerűen kidob az asztalra, van hogy simán megközelíthetem a házat. Ez már 15-ös karakterrel rém bosszantó tud lenni.
Nehogy offoljam a topikot itt a mod linkje: http://skyrim.nexusmods.com/mods/18480
Ha az elsők között telepíted nem lesz vele gond. Ez nem biztos.
Megnéztem a favágást. Annyi, hogy ha kézbe veszed a favágó fejszét, kapsz egy üzenetet hogy akarsz-e fát gyűjteni. Van egy kis animáció ahogy halomba rakod a fahasábokat, azután abból tudod kiszedni a tűzrevalót. Erdőben próbáltam, gondolom csak ott működik ahol fa is van.
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Na idáig kutakodtam, próbálkoztam, de az a mod tönkrevágja nálam a játékmenetet: enged odamenni, valamikor azt sem, amikor meg építettem rajta a terület elhagyása után dob ki az asztalra.Cthulhucult írta:Nexuson érdemes megnézni a modokhoz írt kommenteket. Volt pár mod amit azért nem használtam, mert sokan panaszkodtak rá, hogy problémákat okozott a játékban.Zagloba írta:A modolással az a baj, hogy ott is előjöhet próbléma ahol csak mondjuk 72óra játékidő múlva jársz, akkor meg idegesítő. Pl.: van ez a folyóparton építhető ház, szörnyen bugos. Van hogy a játékból egyszerűen kidob az asztalra, van hogy simán megközelíthetem a házat. Ez már 15-ös karakterrel rém bosszantó tud lenni.
Nehogy offoljam a topikot itt a mod linkje: http://skyrim.nexusmods.com/mods/18480
Ha az elsők között telepíted nem lesz vele gond. Ez nem biztos.
Megnéztem a favágást. Annyi, hogy ha kézbe veszed a favágó fejszét, kapsz egy üzenetet hogy akarsz-e fát gyűjteni. Van egy kis animáció ahogy halomba rakod a fahasábokat, azután abból tudod kiszedni a tűzrevalót. Erdőben próbáltam, gondolom csak ott működik ahol fa is van.
Letöltöttem a legfrissebb javítást az sem segített. Vagy egy másik moddal nem passzol vagy csak egyszerűen szar?! Aki használja ezt a modot kérem írja meg a tapasztalatait. Nexuson azért nem néztem a kommenteket mert az angolom harmatos. Kár ezért a mod-ért ,mert nagyon jól megcsinálták. Valószínű holnap miután kialudtam magam újrateszem az egész játékot és egyesével felrakom modokat is úgy talán többet sikerül megtudnom.
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Köszi találtam angol nyelvű leírást , mert a francia oldalon nem igazodtam ki. Egy dolog még mindig nem világos mik azok a world leveld x1,x2,x3,x4,x10,x30 esp. fájlok??Vik írta:Ott tényleg nincs, de azon a bizonyos francia oldalon van.Zagloba írta: Nos a mod megvan Vik kommentjéből, csak leírás(readme) nincs a mod fájljai között.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
A megadott számmal szorozza a hősök és gazfickók szintjét, meg a szintedhez igazított ellenfeleket is.Zagloba írta: Köszi találtam angol nyelvű leírást , mert a francia oldalon nem igazodtam ki. Egy dolog még mindig nem világos mik azok a world leveld x1,x2,x3,x4,x10,x30 esp. fájlok??
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Köszi! Ilyesmire gondoltam én is, feltettem a nehézségi szintet Master-re WIS IV Normal modjával. Hát hogyismondjam: beszarás, olyan nehéz lett főleg az olyan utazóktól akit még a modban debütáló új gárdisták is csak varázslók segítségével tudnak legyőzni. Szóval aki nem akar unatkozni, viszont életben akar maradni masteren (az sűrűn mentsen ) az nagyon óvatosan haladjon. Szerintem Adept a megfelelő szint ennél a mod-nál , mert magában is valami iszonyat keménnyé teszi a világot.Vik írta:A megadott számmal szorozza a hősök és gazfickók szintjét, meg a szintedhez igazított ellenfeleket is.Zagloba írta: Köszi találtam angol nyelvű leírást , mert a francia oldalon nem igazodtam ki. Egy dolog még mindig nem világos mik azok a world leveld x1,x2,x3,x4,x10,x30 esp. fájlok??
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Daedric Crossbow - brutális számszeríj, az ellenfeleknek maradandó élményt nyújt. Teljesen új, igényesen kidolgozott modell, nem újratextúrázott hülyeség.
http://skyrim.nexusmods.com/mods/22113
http://skyrim.nexusmods.com/mods/22113
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Itt egy mod azoknak, akik hiányolták a választható kasztokat, csillagjegyeket, első-és másodlagos képzettségeket.
http://skyrim.nexusmods.com/mods/16736
http://skyrim.nexusmods.com/mods/16736
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Újabb két mod azoknak, akik életszerűbbé akarják tenni a játékot.
http://skyrim.nexusmods.com/mods/10843 - Total Realism-Basic Needs
Karakterünknek evésre, ivásra, alvásra van szüksége. A mértéktelen alkoholfogyasztás pedig látászavarokat és szó szerint pofára esést eredményez.
http://skyrim.nexusmods.com/mods/17987 - More Dynamic Injuries
Fagyás, égési sérülés, törés, vérző seb: ezek várnak hősünkre egy kiadós harc esetén. Sérüléseinket el kell látni a házi készítésű vagy vásárolt felszereléssel.
http://skyrim.nexusmods.com/mods/10843 - Total Realism-Basic Needs
Karakterünknek evésre, ivásra, alvásra van szüksége. A mértéktelen alkoholfogyasztás pedig látászavarokat és szó szerint pofára esést eredményez.
http://skyrim.nexusmods.com/mods/17987 - More Dynamic Injuries
Fagyás, égési sérülés, törés, vérző seb: ezek várnak hősünkre egy kiadós harc esetén. Sérüléseinket el kell látni a házi készítésű vagy vásárolt felszereléssel.
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Üdv ! Én egy skyrim mód kifejlesztésén gondolkodtam, amely nem lenne túl bonyolult, de rengeteg meber örülne neki, és sokan hiányolják ! Az ötletem pedig nem más, mint az aréna lenne ! A mód lényege az lenne, hogy belekerülne egy aréna a játékba, akár az oblivionos arénát áttéve, és a móddal lenne egy hely, ahol ugye az aréna van, és lenen egy emberke, akihez odamész, és megkérdezi, hogy harcolni akarsz ? És akkor ha igent mondok, kinyílik az ajtó, és egy emberszerű lény lesz az ellenfelem, tehát nem mindenféle hülye lény, hanem csak emberek, de véletlenszerű ellenfelek lennének ! Tehát tegyük fel, hogy az ellenfelek ruházata, és az erejüknek a pontjaik is generálódnak, tehát nem az van, hogy van 5 ellenfél, és ennyi, hanem mivel autómatikusan generálódik az ellenfél, bármilyen erejűt kifoghatsz !
tehát nem nehéz, felraknám a módot, é érkezne egy levél, hogy új aréna épült, ahová a világ minden tájáról érkeznek ezrével a kalandvágyók, valami ilyesmi levél, és a térkép jelezné is ! Odamegyek, aztán az NPChez, hogy harcolni akarok ! és generálódna egy ellenfél, aminek a pontjai és a fegyverei és mindene véletlenszerű, így nem csak pár ellenféllel küzdhetünk, hanem bármennyivel, és tegyük fel a csatáért mindig több arany járnba, de ezek már csak részletkérdések...
A lényeg, hogy egy aréna mód iszonyatosan feldobná a skyrimet, és szerintem soakt örülnének neki, és annyira nem is nehéz megvalósítani !
tehát nem nehéz, felraknám a módot, é érkezne egy levél, hogy új aréna épült, ahová a világ minden tájáról érkeznek ezrével a kalandvágyók, valami ilyesmi levél, és a térkép jelezné is ! Odamegyek, aztán az NPChez, hogy harcolni akarok ! és generálódna egy ellenfél, aminek a pontjai és a fegyverei és mindene véletlenszerű, így nem csak pár ellenféllel küzdhetünk, hanem bármennyivel, és tegyük fel a csatáért mindig több arany járnba, de ezek már csak részletkérdések...
A lényeg, hogy egy aréna mód iszonyatosan feldobná a skyrimet, és szerintem soakt örülnének neki, és annyira nem is nehéz megvalósítani !
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Ha nekilátsz, javaslom Solitude mellé rakd valahová. Sok sikert és várom az arénát. Idővel páros küzdelmek lebonyolításán is gondolkodhatsz.
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Az előző vagyok, sajnos ehhez nicns elég programozói tudásom, csak egy alap tudásom, de az nem elég, hogy beletudjam rakni! :S De biztos akar a skyrim fordítók között olyan, aki megtudná valósítani ezt az aréna programot ! Nem nehéz, csak kell egy generáló progit írni, ami az ellenfélnek véletlenszerűen kiosztja a skill pontokat, a fegyvereket, a varázslatoakt, a kasztot stb... aztán mehet a harc ahogy beléptél az arénában !
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Van részletes útmutató a TES:CK-hoz, azon is meglehet csinálni. Egyáltalán nem kell tudni programozni...
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Tényleg nem kell programozói tudás. Csak iszonyú sok türelem és kitartás, meg hogy számíts rá, századszorra fog minden úgy sikerülni, ahogy elgondoltad. Én csak most tanulgatom a CK használatát, még egy sima fegyver készítése és behelyezése a játékba is jóval bonyolultabb mint az Oblivionnál volt. És akkor még nem beszéltünk a scriptekről, amik ugye élettel töltik meg az NPC-ket...gef írta:Az előző vagyok, sajnos ehhez nicns elég programozói tudásom, csak egy alap tudásom, de az nem elég, hogy beletudjam rakni! :S De biztos akar a skyrim fordítók között olyan, aki megtudná valósítani ezt az aréna programot ! Nem nehéz, csak kell egy generáló progit írni, ami az ellenfélnek véletlenszerűen kiosztja a skill pontokat, a fegyvereket, a varázslatoakt, a kasztot stb... aztán mehet a harc ahogy beléptél az arénában !
Az alap tudásod is elég mindenhez - tudsz olvasni, netezni, ez minden szükséges segítséget megad kezdésnek. Ismerkedj először is a Creation Kit-tel.
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
De nekem ez kínai, azt sem tudom mi az a TEC vagy TESC... nem vagyok a gépek terén otthon ! Tuti, hogy nem értenék hozzá, mert egy játék feltelepítésénél sem mindig tudom, hogy kell csinálni...
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Hali!
Használja valaki a midas varázslatai modot(http://skyrim.nexusmods.com/mods/3413, mert régen jó volt. Legalábbis Riverwood kereskedőjénél tudtam beszerezni őket.
Most hogy újratettem a skyrim-et nem jó valamiért. Valószínű a Dawnguard nem tetszik neki, de próbálkozom még.
Használja valaki a midas varázslatai modot(http://skyrim.nexusmods.com/mods/3413, mert régen jó volt. Legalábbis Riverwood kereskedőjénél tudtam beszerezni őket.
Most hogy újratettem a skyrim-et nem jó valamiért. Valószínű a Dawnguard nem tetszik neki, de próbálkozom még.
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Nézd meg a hozzászólásokat a Nexuson. Június közepe óta nem frissítették a modot, a készítője meg nem reagál a kérdésekre, legalábbis ez jön le a szövegekből. A Dawnguard megjelenése óta csomóan jelezték neki, hogy nem működik a mod.Zagloba írta:Hali!
Használja valaki a midas varázslatai modot(http://skyrim.nexusmods.com/mods/3413, mert régen jó volt. Legalábbis Riverwood kereskedőjénél tudtam beszerezni őket.
Most hogy újratettem a skyrim-et nem jó valamiért. Valószínű a Dawnguard nem tetszik neki, de próbálkozom még.
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Én használom, még június elején töltöttem le !
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Úgy hogy fent van a Dawnguard is? Csak mert amíg nem tettem föl, nekem is ment.2424 írta:Én használom, még június elején töltöttem le !
Ja és mégvalami régen olvastam itt egy respawn modról, de nem találom, nexuson sem. Aki tud valami ilyesmi modról kérem írja le!
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
http://skyrim.nexusmods.com/mods/89/Zagloba írta: Ja és mégvalami régen olvastam itt egy respawn modról, de nem találom, nexuson sem. Aki tud valami ilyesmi modról kérem írja le!
- Xblades
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2012. feb. 22., szer. 19:03
- Tartózkodási hely: Tamriel Cloud-town
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Hello
Egy olyan mod érdekelne amivel több vagy korlátlan csatlakozható társam lehet.
Egy olyan mod érdekelne amivel több vagy korlátlan csatlakozható társam lehet.
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Xblades írta:Hello
Egy olyan mod érdekelne amivel több vagy korlátlan csatlakozható társam lehet.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =followers Ez maximum 7-et enged de szerintem annyi elég is.
- Xblades
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2012. feb. 22., szer. 19:03
- Tartózkodási hely: Tamriel Cloud-town
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Köszi megnézem.
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Nem egy ilyesmire gondoltál?raimholsg írta:Üdv ! Én egy skyrim mód kifejlesztésén gondolkodtam, amely nem lenne túl bonyolult, de rengeteg meber örülne neki, és sokan hiányolják ! Az ötletem pedig nem más, mint az aréna lenne ! A mód lényege az lenne, hogy belekerülne egy aréna a játékba, akár az oblivionos arénát áttéve, és a móddal lenne egy hely, ahol ugye az aréna van, és lenen egy emberke, akihez odamész, és megkérdezi, hogy harcolni akarsz ? És akkor ha igent mondok, kinyílik az ajtó, és egy emberszerű lény lesz az ellenfelem, tehát nem mindenféle hülye lény, hanem csak emberek, de véletlenszerű ellenfelek lennének ! Tehát tegyük fel, hogy az ellenfelek ruházata, és az erejüknek a pontjaik is generálódnak, tehát nem az van, hogy van 5 ellenfél, és ennyi, hanem mivel autómatikusan generálódik az ellenfél, bármilyen erejűt kifoghatsz !
tehát nem nehéz, felraknám a módot, é érkezne egy levél, hogy új aréna épült, ahová a világ minden tájáról érkeznek ezrével a kalandvágyók, valami ilyesmi levél, és a térkép jelezné is ! Odamegyek, aztán az NPChez, hogy harcolni akarok ! és generálódna egy ellenfél, aminek a pontjai és a fegyverei és mindene véletlenszerű, így nem csak pár ellenféllel küzdhetünk, hanem bármennyivel, és tegyük fel a csatáért mindig több arany járnba, de ezek már csak részletkérdések...
A lényeg, hogy egy aréna mód iszonyatosan feldobná a skyrimet, és szerintem soakt örülnének neki, és annyira nem is nehéz megvalósítani !
http://skyrim.nexusmods.com/mods/9380
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Ezt az aréna modot kipróbáltam, hát nem egy nagy durranás. Eleve az a gond vele, hogy a Whiterun környéki pusztára rak egy rohadt nagy épületet egy dombtetőre, ami nem különösebben szép látvány.
A legjobb aréna eddig a Nehrimben volt.
A legjobb aréna eddig a Nehrimben volt.
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Hali!
Tud valaki olyan mod-ról ami az íjak és számszeríjak lövedékinek is súlyt ad? Egy volt a nyilakhoz, de a Dawnguardot nem szereti.
Előre is kösz.
Tud valaki olyan mod-ról ami az íjak és számszeríjak lövedékinek is súlyt ad? Egy volt a nyilakhoz, de a Dawnguardot nem szereti.
Előre is kösz.
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Sziasztok
Írtam egy hosszabb bejegyzést olyan modokról ami Skyrimot sokkal realisztikusabbá teszik.
Szerintem érdekesre sikerült ---> Skyrim realizmus mod gyűjtemény
Írtam egy hosszabb bejegyzést olyan modokról ami Skyrimot sokkal realisztikusabbá teszik.
Szerintem érdekesre sikerült ---> Skyrim realizmus mod gyűjtemény
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Ez a Warzone mod érdekes ,de miután megidézem az istent nem tudok beszélni vele, miért van ez?Kerub írta:Sziasztok
Írtam egy hosszabb bejegyzést olyan modokról ami Skyrimot sokkal realisztikusabbá teszik.
Szerintem érdekesre sikerült ---> Skyrim realizmus mod gyűjtemény
Használható a War in Skyrim mod-al együtt?
- Cthulhu-cult
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Ezeknek java részét használom, tényleg óriásit dobnak a játékélményen.Kerub írta:Sziasztok
Írtam egy hosszabb bejegyzést olyan modokról ami Skyrimot sokkal realisztikusabbá teszik.
Szerintem érdekesre sikerült ---> Skyrim realizmus mod gyűjtemény
Mondjuk én a Total Realism - Basic Needs modot raktam fel az evés-ivás-alváshoz.
A More Dynamic Injuries pedig a sérüléseket teszi realisztikussá, néha jobb elmenekülni és valami csendes helyen ellátni a sebeinket, mielőtt elvérezne a karakterünk. Sajnos a mod eltűnt a Nexusról, de a nevére rákeresve megtalálható pár másik oldalon.
A Horse Whisper is hasznos, magunkhoz hívhatjuk a lovunkat, a térképen mutatja is a helyet ahol hagytuk.
http://skyrim.nexusmods.com/mods/13637
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
A leírás szerint használhatóak együtt, csak arra kell figyelni, ne terheld túl a géped, mert akkor összeomlik a Skyrim. Egyébként tippre az a baj a háború istenével, mint a Cerwiden moddal, ha fent van az 1.7-es Skyrim javítás. Menteni kell egyet, visszatölteni a mentést, és utána már lehet vele beszélni.Zagloba írta: Ez a Warzone mod érdekes ,de miután megidézem az istent nem tudok beszélni vele, miért van ez?
Használható a War in Skyrim mod-al együtt?
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Sziasztok, fel akartam rakni ezt a "T3nd0s Skyrim Redone" modot, de valamelyik modommal ütközhet, mert a betöltőképernyő után kilép, van valami extra amit tudnom kéne róla?Kerub írta:Sziasztok
Írtam egy hosszabb bejegyzést olyan modokról ami Skyrimot sokkal realisztikusabbá teszik.
Szerintem érdekesre sikerült ---> Skyrim realizmus mod gyűjtemény
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Szinén emellé, felraktam ezt a realistic animals and predatorst, ennek hatására nem enged be dragonsreachba.Senki írta:Sziasztok, fel akartam rakni ezt a "T3nd0s Skyrim Redone" modot, de valamelyik modommal ütközhet, mert a betöltőképernyő után kilép, van valami extra amit tudnom kéne róla?Kerub írta:Sziasztok
Írtam egy hosszabb bejegyzést olyan modokról ami Skyrimot sokkal realisztikusabbá teszik.
Szerintem érdekesre sikerült ---> Skyrim realizmus mod gyűjtemény
- Cthulhu-cult
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Egy mod, amire már rég vártam:
Horsemen http://skyrim.nexusmods.com/mods/24286
Lóháton támadó ellenfeleket kapunk, egyelőre csak a Whiterun környéki pusztákon, elég gyér mennyiségben - a mod egészen új, tehát még bővülni fog, legalábbis a készítője szerint. A társaink is nyeregben harcolnak, ez még szintén fejlesztés alatt van, mivel a jelenlegi verzióban csak két társunk képes erre, bármekkora a csapatunk.
Horsemen http://skyrim.nexusmods.com/mods/24286
Lóháton támadó ellenfeleket kapunk, egyelőre csak a Whiterun környéki pusztákon, elég gyér mennyiségben - a mod egészen új, tehát még bővülni fog, legalábbis a készítője szerint. A társaink is nyeregben harcolnak, ez még szintén fejlesztés alatt van, mivel a jelenlegi verzióban csak két társunk képes erre, bármekkora a csapatunk.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
No, ezért nem haladtam valami sokat az elmúlt héten a lektorálásokkal. Elnézést, de ezt muszáj volt elintézni.
- Cthulhu-cult
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Ez egész jónak tűnik. Obliban is szerettem a dwemer léghajót meg az ejtőernyőt.Vik írta:No, ezért nem haladtam valami sokat az elmúlt héten a lektorálásokkal. Elnézést, de ezt muszáj volt elintézni.
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
Hát elnézve a videót nekem egy kicsit flusztrálónak tűnik, neked mi a véleményed mennyire jó ez a mod?Cthulhu-cult írta:Egy mod, amire már rég vártam:
Horsemen http://skyrim.nexusmods.com/mods/24286
Lóháton támadó ellenfeleket kapunk, egyelőre csak a Whiterun környéki pusztákon, elég gyér mennyiségben - a mod egészen új, tehát még bővülni fog, legalábbis a készítője szerint. A társaink is nyeregben harcolnak, ez még szintén fejlesztés alatt van, mivel a jelenlegi verzióban csak két társunk képes erre, bármekkora a csapatunk.
- Cthulhu-cult
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51
Re: Modok amiket ajánlanál másoknak
A videó borzasztó, ne az alapján ítéld meg!Zagloba írta:Hát elnézve a videót nekem egy kicsit flusztrálónak tűnik, neked mi a véleményed mennyire jó ez a mod?Cthulhu-cult írta:Egy mod, amire már rég vártam:
Horsemen http://skyrim.nexusmods.com/mods/24286
Lóháton támadó ellenfeleket kapunk, egyelőre csak a Whiterun környéki pusztákon, elég gyér mennyiségben - a mod egészen új, tehát még bővülni fog, legalábbis a készítője szerint. A társaink is nyeregben harcolnak, ez még szintén fejlesztés alatt van, mivel a jelenlegi verzióban csak két társunk képes erre, bármekkora a csapatunk.
Bármilyen random helyen ránk támadhatnak lovas ellenfelek (egyelőre csak kettesével, de bőven elég), akiket jóval nehezebb legyőzni a gyalogosoknál. Elvileg csak Whiterun környékén vannak, de én egy csomó más helyen is találkoztam velük.
A lóval képesek ellökni minket, ráadásul íjat is használnak.
A lovas járőrök (a légió katonái) hasonlóak az Oblivionból ismertekhez, itt kettesével járnak az utakon.
Egy nagy hiba van a modban: az ellenfél lovának megölése bűncselekménynek számít, mint a tyúkgyilkosság például. Ezt remélem javítják majd. Persze nem igazán szokott szemtanú maradni csata után... Vagy távolsági fegyverrel a lovast kell leszedni, az állatot meg békén hagyni.
Összességében ígéretes kezdete egy jó kis lovasharcos modnak.