Modok amiket ajánlanál másoknak

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Kull/out/

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Zagloba írta:Ha valaha ENB-t fogok használni;tuti ez lesz az: I Cant Believe Its Not ENB 3
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/63839/?

Valaki próbálta már? Lusta vagyok visszaolvasni... :P
Én ezt spec nem próbáltam de ha rám hallgatsz,kezd a sort a RCRN-al! Két dolgot kivéve mindent tud amit egy enb de azokat a legtöbben amúgy is utálják. Nem kell hozzá csúcs gép,most is felrakhatod. Aztán majd ha ez nem lesz elég,akkor a Realvision Enb(skyrimtunner) és a Vividian Enb(mangaclub) tud megbizható és magas szinten teljesíteni,főleg ha nem akarod elvinni a Skyrimet a "lorejától". Van még jó pár ami megbízható és szép is de tán-e kettő az ami kezdésnek,tapasztalásnak a legjobban ajánlott,a RCRN után ill. vele együtt. De a magadfajta high mod használónak még a majd vagyonokért vásárolt vasnál is,erősen ajánom a RCRN-ot és némi plusz időjárásmodot aztán csókolom,mert simán meglehet akasztani egy erős gépet is,nem beszélve arról hogy megadja és szerintem tecknikailag pro szinten mindazt amit egy enb-től kapni fogsz. Ez a tapasztalatom és csak ajánlani tudom próbálásra,bár a másik topicban ma tapasztaltak alapján lehet mindjárt jön valaki,aki jobban,szebben,hitelesebben tud fogalmazni mint én és lemossa,hitelteleníti az egész mondandómat. Vagy akár négyen-öten jönnek,akkor aztán már én se fog
om elhinni amit írtam :lol:
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Köszöntem cimbora!
Amint összeálla vas meg lesz időm, így fogok eljárni első körben... ;)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull »

Szívesen! Hallod,nézz át az akció képek topikba,az enyém az utolsó sorozat(5kép) és mond hogy nem awsome! Vizsgáld meg a hátteret és az atmoszférát is,1-2 különösen telitalálat és no enb csak a RCRN.
Ja amúgy haladok,az első sárkányt 2 órája nem tudom lenyomni,minden a legnehezebben van de főleg az ASIS(m.i.)és Deadly Dragons(minden szinten extra védelem és támadóerő). Szerintem az Alternate Actors moddal 1-2 napig felpumpálok két követőt(egy gyógyító és egy harci mágus) akik majd végig elkísérnek,aztán magamat is felnyomom majd utána legyűrjük.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull »

Na ez mekkora már megint,emlékszem volt pár kaland amikor nem volt más út,nem hiába a modderek ott vannak a szeren: Brodual
Persze gondolom most majd alábbhagy az érdeklődés,mert sokan mennek és tolják a PoE-t meg mit tudom én hogy mik gyünnek még,nem mintha nem érteném a dolgot de hát.....
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Összeírtam tegnap azokat a modokat, amiket felraktam és amikkel szerintem (vagy inkább remélhetőleg) jobb lesz a játék - persze ki milyen beállítottságú, kinek mire van igénye. De azért több, mint 39000 modból lehet válogatni :)
Na meg persze, hátha valaki kedvet kap és lefordít egyet-kettőt, nem lenne baj, ha bővülne a plugin lista... :DDD

A helyszíneknél oda vannak írva, hogy hol találhatóak, de csak azért, hogy tudjam hol találhatóak, mert nem mindet jelzi a térkép. Bár nem is maga a hely a lényeg, hanem hogy tudjam melyik küldetéshez kapcsolódik.
Illetve néhánynál nincs odaírva semmi, az csak azért van, mert a data-ban így volt írva és nem emlékszem már, hogy melyik volt :P Így is van egy olyan Unrelenting Force-om, amiről azt se tudom mit keres ott, vagy hogy került oda.
Az egyéb része meg csak mint érdekesség lesz majd egyszer valamikor felrakva, így is van, ami most perpill. ütközne.


Dawnguard+Hearthfires+Dragonborns+High Resolution Texture Pack


Grafika+egyéb javítások, plusszok:

True Storms: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/63478/?
Lightning during Thunder Storms: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/15506/?
Splash of Rain: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/37873/?
RAIN: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/54 ... 4085&pUp=1 2K
Snowflakes: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/296/? realistic
Snow: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/74 ... w%3D&pUp=1 2K
Fire: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/28642/? Ultra resolution
Dust: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/51011/? 2K
Ice: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/5388/? 2K Real Ice
Rock and Mountains: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/5504/? 4K
Alternative Smoke: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/7231/? HQ
Water: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/4828/?
Morning Fogs: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/24810/?
Powerful Dragon Priests: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/32179/?
You can see these fogs from 4am to 7am of every day!
Left Hand Rings: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/21720/?
More Snow: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/8328/? Windy
Common Dragons: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/58509/? Common
Farm Animals: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/56961/?
Sounds of Skyrim:

Wild: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/10886/?

Dungeons: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/8601/?

Civilization: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/20193/?


SkTEST - Realistic Animals and Predators: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/10175/?

Violent Alduin: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/59314/? Legendary

Hunters Treehouse: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/15317/?

Als Revakzoor: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/35295/?
The ruins of an ancient Nordic dwelling known as Revakzoor lie on a cliff overlooking the Northshore Landing, behind Castle Karstaag, on the island of Solstheim

Waterfall Ridge Campsite: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9711/?
Downstream from Riverwood at the top of the waterfall overlooking Whiterun in the distance.

Fishers Farm: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/8870/?
Riverwoodtól nyugatra a tónál

Birds

Bear


Dungeons/Quests:

Zandaks Tomb: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50990/?
This mod adds a new nordic dungeon in the mountains south of Riften.

Wyrmstooth: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/25704/?
The quest begins for players at level 10 and above after you have been summoned by the Greybeards. Theodyn Bienne, a courier for the East Empire Company, will track you down wherever you are in Skyrim (or elsewhere) starting from the Bannered Mare in Whiterun and will deliver to you an important message.

Wisgrets Tomb: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/11415/?
A medium Nordic tomb east of Whiterun, just a bit southeast from The Ritual Stone.

Westbrook Keep: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9810/?
The fortress is included in the Falkreath radiant quests, available from the innkeeper there (in Dead Man's Drink, she will not always send you to westbrook.)

Vunderlynder: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/55299/?
The quest takes about three hours and is started during a conversation with a monk in the Morthal Moorside Inn.

Undead Frost Dragon: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/14982/?
The draconic lich Vedstrunah has claimed the area around Skyrim's Tower stone for himself.

Unremarkable Cave: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/29188/?
- A new quest "Mystery of Unremarkable Cave" will be started when you load the game. levelet elolvasni

Undeath: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/40607/?
The first quest of Undeath will begin automatically when you have reached level 30 or higher.

Tomb of Trials: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/17923/? első alvás után

Tomb of the Nefarious: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/37503/?
The location of this dungeon is North of Karthwasten and South West of Dragonsbridge ( follow the river )

Tomb Ahranas: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9560/?
Go to The Bannered mare in Whiterun.There you will find the sad warrior Rogul Firewill.Talk with him.He will give you a dangerous quest,but with high rewards.Tip:read the books which he will give you.If you cannot find him refer to the screens section.I have uploaded 2 new screens with my fellow friend Rogul.

Three Guard Barrow: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/56618/?
Dungeon located near of Anise cabin

Fight againts the Thalmor 1-4:
Adal Matar http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/33108/?
Reach the Eastmarch Imperial Camp, or find the hidden Thalmor Advanced Camp,
discover what the Thalmor is planning, and beat them on the go to Adal Matar!

Cyrodiil Frontier: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/33164/?
Reach the THalmor Checkpoint, discover why the Thalmor is here and why they closed the frontier...

Aldmeri Domain: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/33261/?
Reach the Aldmeri Domain, find a way to get in, and discover why the Thalmor is here ...

South Dragon Bridge: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/33323/?
Simple as hell : Discover why the Thalmor is in DragonBridge...

The Deep The Greater Army

The Myth of Naraag
To activate the quest, you must find a book called 'The Myth of Naraag.' It can be obtained in 3 ways:

1) Go to The Arcanaeum in the College of Winterhold. The book can be found on Urag's desk (see screenshots).

2) Found on a skeleton (not the ones shown in the screenshots!), near Naraag's tomb (see screenshots for the location).

3) Found in random locations throughout Skyrim when the player is above level 10.

Void Nights: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/62930/?
- Map Marker for Deserted Ruins is now permanent, You can see it just north west of Winterhold

- Quest progression has been updated so you can talk to the Khajiit in Bee and Barb to progress forward.

- Nalvar now hands out key at end of dungeon.

Terramis Forgotten Ruins: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/12935/?
Villagers say that the entrance is across the mountains, south-west of Morthal,
in an area of tundra near a small waterway

Silvercrest Tomb and Watchtower: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/12850/?
Silvercrest Tomb and the Watchtower is located near Riverwood. Across the river.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Muszáj több részre osztani, mert max. 50 linket engedélyeztek :D

Ruins of Solveig: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/41204/?
Nestled into the mountains west of Whiterun, the ruins of Solveig were excavated.

RavenBeak Barrow: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/29429/?
locals of The Rift

Qahnaar the Relentless: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/12949/?
Qahnaar's Temple is located up north, near septimus Sigmus's house

Windcallers Pass: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/44916/?
It is an ancient mountain pass that goes thru the depths of High Hrothgar. It has two entrances. North entrance is located east from Whiterun, close to the Stormcloak Whiterun Camp. South entrance is located at the south edge of Ivarstead, right next to the road sign.

Engelmanns Rest: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/47011/?
It is an ancient ruin located south of Helgen, on a road that leads to Southfringe Sanctum.

Norzelfd: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/40235/?
Follow the road west of Falkreath and you'll find Norzelfd, a colossal Dwemer site carved into the mountains.

Marsh Catacombs: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/25716/?
Entrance door locate in north of Morthal(Check map image in Image Page).
Dungeon's icon is already shown on map before discovered.

Secret of Dragonhead: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/16 ... w%3D&pUp=1
Fort Dragonhead

Temple of Black Rock: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/18772/?
The dungeon is located nearby Mzulft heading north from Riften.

Lohrdaan's Tomb: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/26918/?
The mod slightly modifies the landscape near one of the shrines on the road to High Hrothgar
but it does not spoil anything else. Hopefully. If it does, please report me (it shouldn't anyhow)

Last Defeat of the Dragon Cult: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/13219/?
This is a medium/large dungeon located in the mountains far south of Helgen.

Riverside Catacombs: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/62617/?
The mod is called "Riverside Catacombs" and it adds a small nordic dungeon to skyrim, south-east of Soltitude.

Juhan Labyrinth: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/54500/?
Juhan Labyrint is located right next to the Riverwood.

Jornheim: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/20479/?
Jornheim is a lost ancient Nord ruin deep within the mountain called; The Throat of the World.

Jolgeirr Barrow: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/31647/?
This Mod adds Jolgeirr Barrow back to Solstheim. Within You'll Find the remains of Falmer pilgrims paying homage to their dead leader, and his restless spirit wielding the legendary Spear Of The Snow Prince.

Ice Blade of the Monarch: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/63623/? 4K

Hraghenskaag Labyrinths: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50352/?
To start the journey go to the Arcaneum at Mage's College in Wintherhold and look for a book (as showed in the picture).

Hjakhtraevarr Tomb: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/16256/?
Huge, dark and brutal dungeon located nearby Whiterun (already marked on your map).

HVGQuest1Dungeon

Gunnar Tomb: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50306/?
Gunnar Tomb can be found south-east of Riften as seen on the map below.

Unknown Cave: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/26 ... w%3D&pUp=1
Riverwoodtól nyugatra, tó bal szélén
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Forfeoranna Heim: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/13351/?
High in the snowy mountains South East of Falkreath, lies the lost tomb of Forfeoranna Heim.

Falskaar: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/37994/?
To start Falskaar, go to Riften and speak with Jalamar. He will either be outside around the market, inside the northern gate, or inside the Bee and Barb. You can also just go straight into Echo Deep Mine, a new dungeon just northeast of Riften.

Dragon Tomb: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/28691/?
Dragon Tomb can be found west of Winterhold as seen below.

Dragonslayers: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/39471/?
ou initiate the quest by going to Sky Haven Temple, and reading a note that's in the same chamber as where you find Dragonbane!

dracolich

Deadly Ruin: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9519/?
Windhelmtől délre, kb. egyvonalban Ivarsteadtől

Bogvars Tomb: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9699/?
Location of the Tomb:
-South of Solitude
-Northwest of Dead Man's Respite

Aureftir: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/38935/?
Aureftir can be found in the mountains north of Riften. Follow the path near Tolvald's Cave southeast into the mountains until you reach the steps.

House of Orror: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/30575/?
A book titled Curious Mages of The Third Era has been added to Farengar's desk in Dragonsreach. Reading the book will update your map with the location of the entrance and provide some initial back story.

Alternately you can find the entrance through exploration. It is located in the mountains south of Falkreath; you will have to go a bit off road to find it. It will appear in the compass as a Dwemer ruin.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Treasures/Puzzles:

Quest of Seven Keys: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/7108/?
THIS QUEST STARTS WITH A BOOK THAT CAN BE FOUND IN FRONT OF BREEZEHOME OR MANY LOCATIONS INSIDE WHITERUN

Rhys the Riddler: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/57272/?
You first read a note in "The Banneredmere" in "Whiterun" and then a riddle will lead you to another note and so on until you have found the 10th note with the grand prize.

Hunting for Treasure: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/44627/?
You can find the key and first note on the second floor of Dragonsreach.

treasure hunt: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/92 ... w%3D&pUp=1
this one starts at the upper guard tower in Markarth

Sword of the Ancient Torgues: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/52700/? One Hand Version
Sword of the Anciet Tongues can be acquired by craftig under the Daedric perk smithing menu. You'll need silver, steel and ebony ingots, also some leather strips.If you wish you can also type in the console "help tongues" to get it's ID and then use the player.additem command add it to your inventory.

Goldbrand: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/5830/?
to get the first clue, the Book "The Blade, Goldbrand" can be found in the mages college Arcanaeum, the library.

Great Treasure Hunt of Skyrim: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/17 ... w%3D&pUp=1
To start the Treasure Hunt, go to riverwood blacksmith. In the wheel barrow beside the steps, there will be a book. Read it. Enjoy :)

The Great Treasure Hunt: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/37729/?
The quest starts West of Whiterun just north of the Western Watchtower. Follow the tragic tale of a Breton named Dilbor, as you follow the clues he left in his journal.

Lets Get Rich: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/8591/?
it all starts in a town called Whiterun just behind a house called Breezehome

Mystery of Dr Riddler: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/23706/?
begin the quest, go to DragonsReach and read the oh so subtly placed note

Hidden Skulls of the Forgotten Legends: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/15636/?
I have placed books in the game (same one in different locations) which will give decriptive clues from the perspective of the skull which should help you locate them. You will know when you see them and they are not hidden away (HINT: There is definately one in Whiterun). Riverwood Trader

More Treasure Maps: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/36906/?

Underwater treasure: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/33994/?
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Sziasztok Melyik az a mód ami a perkeket le nullázza teljesen?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull »

Dr Lecter Úr!

Most még eszembe van mert sokat pofáztam róla,hogy nem látom a fő klíma modod amely szabályozná az időjárást,vihart(modot),zivatart,kis-nagy eső,hóhullást,havazást,hószállingózást,hóvihart. Tehát a CoT,a PW,a RCRN. Rendben hogy van egy true storms viharmodod de azt szabályoztatni is kell,úgy mint pl. az Expanded Snow System csinál magának 5 féle teljesen különböző szintű havazást(pedig nem fő klímamod). Ja meg a True Storms mellé nem kéne még ilyen olyan rain mod(a textúrájuk miatt),minek?
Ha nem vettem valamit észre(klíma modot) vagy a felsoroltakat nem is egyben használod akkor vedd semmisnek a fentieket,máskülönben válasz egy fő klíma modot nem fogod megbánni.
Amúgy szép színes dolgokat hoztál össze sokat nem is ismerek,egy részét meg magam is használom de én döntően a harci-testi-intelligencia-környezet-terep-klíma-szereplős-nehezítő-hiánypótló és hibajavító módosításokra mentem rá a fűszáltól a sárkányokig,így azért sok érdekesség kimaradt.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Kull írta:Dr Lecter Úr!

Most még eszembe van mert sokat pofáztam róla,hogy nem látom a fő klíma modod amely szabályozná az időjárást,vihart(modot),zivatart,kis-nagy eső,hóhullást,havazást,hószállingózást,hóvihart. Tehát a CoT,a PW,a RCRN. Rendben hogy van egy true storms viharmodod de azt szabályoztatni is kell,úgy mint pl. az Expanded Snow System csinál magának 5 féle teljesen különböző szintű havazást(pedig nem fő klímamod). Ja meg a True Storms mellé nem kéne még ilyen olyan rain mod(a textúrájuk miatt),minek?
Ha nem vettem valamit észre(klíma modot) vagy a felsoroltakat nem is egyben használod akkor vedd semmisnek a fentieket,máskülönben válasz egy fő klíma modot nem fogod megbánni.
Amúgy szép színes dolgokat hoztál össze sokat nem is ismerek,egy részét meg magam is használom de én döntően a harci-testi-intelligencia-környezet-terep-klíma-szereplős-nehezítő-hiánypótló és hibajavító módosításokra mentem rá a fűszáltól a sárkányokig,így azért sok érdekesség kimaradt.
Kedves Kull! :)

Köszönöm az ötleteket, és igen, egybe használom ezeket jelen pillanatban. Viszont szerintem nem fogok már nagyon keresgélni, legalábbis most biztos, hogy nem, mert egy kicsit elegem van a modolásból meg a tesztjátékokból :P
Lassan játszani kellene majd... Amúgy biztos, hogy jó lehet ez a klima mod, de a true storm meg a párjai inkább mint érdekességnek van felrakva most.
Találtam anno egy jó sárkány retexture modot, nagyon szép 4K-8K-s volt, de vmiért hiba volt a vágólapra való bemásolásakor :/
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

mi az a mód amiben be lehet állítani hogy mikor fegyvert váltok ne essen ki örökké?
Kull/out/

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

krisztyan írta:mi az a mód amiben be lehet állítani hogy mikor fegyvert váltok ne essen ki örökké?
Gondolom használod a M Equipping Overhault,a menüben kapcsold ki a realistic unequip-et,ennyi!
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

köszönöm
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Nincs most itt jó gépem, nincs időm, és nincs energiám játszani...de minél előbb nekiveselkedem újra. ;)

Azért a fenti válogatásból jó sok játékmechanikát megváltoztató mod hiányzik, de amúgy jó kis gyűjtemény. 8-)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull »

skandar-graun.jpg
Lehet hogy amiatt amit korábban írtam hogy 3 karaktert is fel kell hoznom de annyira bejövős lett ez az aréna mod hogy nem bírom abbahagyni. Itt is mondom,hogy nézzétek el nekem a tartalmi eltéréseket arról a bizonyos részről ami az orkokat érinti :D Zagloba féle szerepjátékguruknak nyilván hogy úgy mondjam jobban szórakoztató :lol: lesz a videó,mint annak aki nem szeret könyvet olvasni.
Vik's Arena mod
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Ha belegondolok, hogy ez a mod miként született meg még mindig röhögőgörcsöt kapok.
Vik-et azóta se fizették ki! :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull »

Nem,szerintem ez a mod már régen kész volt,amikor jött a sok elégedetlenkedés(több név alatt egy személy)és kéregetés,meg zsebpénzből való finanszírozás,bár lehet tévedek de utóvégre elég régen készült mod,régebbi mint a trollkodás,ebből kifolyólag gondolom.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull »

Heló fiuk!

Jelentem immáron nem tudom hányadszorra végigvittem a Skyrimet,had mondjam el pár mondatban a helyzetet:
1. Minden szinten rommámodoltam a játékot de lényeg feltettem az összes olyan modot is amitől irgalmatlanul kemény szitukba keveredhet az ember.
Példának okáért az extended encounters miatt nem volt szinte hely(safe zone)ahol szusszanhattunk volna egyet. Áztunk fáztunk,éhesek voltunk,a sárkányokat meg szinte le se lehetett győzni.
2. De mégis kicsit másként alakult a történet,mint ahogy elsőre hangzik. Három tagból állt a csapat:én mint egy amolyan multi harcos/mágus kaszt,egy pusztító mágiát használó varázsló és a játék legintelligensebb NJK-re a gyógyító Cerwidden(szakácsnő is :D ).
Vik aréna modjának köszönhetően,annyira keményen feljöttünk(persze ez sok idő volt),hogy egyből a Dragonborn küldetést vettük célba,amit az évek alatt kitanult ravaszsággal csont nélkül vittünk,sőt Mirak gyalázatosan nagyot csúszott.
3.Innentől kezdve új világ-dimenzió nyílt meg,mert hiába a warzone,az asis,a töménytelen már intelligensnek és rohadtul erősnek mondható ellenfél a nehéz pillanatokban a társaim mindig kihúztak a szarból,AZON RITKA alkalmakkor amikor nem egy sárkány hátáról osztottam a kegyetlen halált.
4.A Dawnguard sem okozott már nagy megrázkódtatást,mert azt elfelejtettem mondani hogy négy farkas is csatlakozott hozzánk,akik hát komoly ellenfélnek bizonyultak azoknak kik az utunkba álltak.
5.Fenn lehetett volna a halott az halott mod is,mert az arénát leszámítva nem csúsztunk meg,ott is azért mert enyhén szólva lehetetlen szintre raktam a kihívást.
6.Tehát még egyszer: a csapat olyan szintre került a Dragonborn után,mint a BG2-ben egy 40-es szintű támadómágiát űző mágus(neki már egyedül sincs kihívás)
7.Ja majd elfelejtettem az alternate actors modal egyénileg fejlesztettem fel a társaimat,ez is fontos volt.
8.Az ellenfelekről még annyit,hogy tényleg elképesztő szituk alakultak ki(a moddereknek köszönhetően),mert már azok NEM a bugyuta vanilla aggyal nyomták. Célirányos taktika nélkül,nemegyszer elbuktunk volna.
9.Végezetül jelentem,hogy a hosszú tél alatt végig modoltam,teszteltem,rengeteget posztoltam,igyekeztem színvonalas bemutató videókat készíteni a Skyrimről és ezek nem túl hálás dolgok. És bizony,meló mellett kemény testi elsatnyulással,leépüléssel járt,ezért kicsit vissza kell térnem
a sokak által értelmetlennek tartott vasak emelgetéséhez,meg volna itt egy másféle izzadságszagú terem ahol ilyen bőrzsákok lógnak a plafonról és ilyen bizalomgerjesztő arcú bácsik,ingyen és bérmentve megagyalnak(ha nem kérem akkor is),hátha okosabb leszek :D . Aztán ha már eléggé kisüt a nap és már a bimbózgató jányok is eléggé lazára veszik az öltözködést,akkor teszek egy pár kört és amelyik csak hagyja magát annak megmutatom,hogy ha az országot már dicső őseinkhez nem is méltó garnitúra vezeti,azért a magyarok még kemények ;) .... Szóval ez most egy búcsú is részemről,mert egy időre biztos pihentetem a Skyrimet és nektek is hasonló jókat kívánok! Minden jót fiuk!
10.Zagloba azért figyelek ám,remélem beváltod amit ígértél! Továbbá jó munkát a Morrohun csapatnak!
Üdvözlettel mindenkinek,Kull!
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Minden jót cimbora!
Úgyis tudod, hogy amint lesz időm és energiával töltődnek fela reaktoraim újra nekiállok a tesztelésnek, ám az "életútjáték" kemény dolog...;)
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Kull, amikor az Alternate Actors-szal átvetted a követőd irányítását, mit csinált az eredeti karid addig?
Egy helyben állt vagy ment utánad és követett? Vagy eltűnt és keresgélni kellett?
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Kull írta:Nem,szerintem ez a mod már régen kész volt,amikor jött a sok elégedetlenkedés(több név alatt egy személy)és kéregetés,meg zsebpénzből való finanszírozás,bár lehet tévedek de utóvégre elég régen készült mod,régebbi mint a trollkodás,ebből kifolyólag gondolom.
Igen, normális ember simán azt hinné hogy egy troll nem tart ki pár hónapnál tovább.
A mi barátunk viszont több, mint 1 évig elégedetlenkedett. Plusz szép kerek összegeket ígérgetett az Aréna mod elkészítéséért.

Bizony a troll előbb volt, mint a mod. :lol:

Szerk.: Amúgy jó "visszavonulást".
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kull írta:Nem,szerintem ez a mod már régen kész volt,amikor jött a sok elégedetlenkedés(több név alatt egy személy)és kéregetés,meg zsebpénzből való finanszírozás,bár lehet tévedek de utóvégre elég régen készült mod,régebbi mint a trollkodás,ebből kifolyólag gondolom.
Maga az aréna régebben készült (ott van a leírásban az eredeti címe, meg lehet nézni), én csak továbbfejlesztettem véletlen ellenfelekkel, mert érdekes dolognak tartottam. Szeretek programozni. :)
Kull/out/

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Zagloba írta:Minden jót cimbora!
Úgyis tudod, hogy amint lesz időm és energiával töltődnek fela reaktoraim újra nekiállok a tesztelésnek, ám az "életútjáték" kemény dolog...;)
Kösz és igen tudom,pláne hogy most jött ki több hihetetlen jó mod,a mellé a kupac mellé amit eddig összeszedtünk vagy épp most tökéletesítik pl soolie's spears mod. Nekem most low battery van :D és ha egyszer nem tudom tolni a Skyrimet,akkor inkább nem is vakerolok róla. ;)
Kull/out/

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Hunemperor írta:Kull, amikor az Alternate Actors-szal átvetted a követőd irányítását, mit csinált az eredeti karid addig?
Egy helyben állt vagy ment utánad és követett? Vagy eltűnt és keresgélni kellett?
Ha úgy állítod be a menüben marad a sárkányszülött a helyszínen és ha hívod, követőként jön veled. El is tűnhet és csak akkor leszel újból az eredeti karival ha a menüben ráváltasz vagy varázslattal visszaugrassz bele. Ha valakit megjegyzel a varázslattal a világ másik végéből,egy kocsmából is beleugorhatsz addig a sárkányszülött ott is maradhat pihizni. A varázslatokat a Télvári Akadémián többek között a tanulóktól a szálláshelyükön tudod megvenni.
Figyelni kell tehát fontos,hogy ha másik nemre váltasz,előtte jobb ha bepötyögöd a konzolba,hogy player.sexchange és enter,majd rájössz miért-mit hogyan!!!
Kull/out/

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Dr.UnGrammar írta:
Kull írta:Nem,szerintem ez a mod már régen kész volt,amikor jött a sok elégedetlenkedés(több név alatt egy személy)és kéregetés,meg zsebpénzből való finanszírozás,bár lehet tévedek de utóvégre elég régen készült mod,régebbi mint a trollkodás,ebből kifolyólag gondolom.
Igen, normális ember simán azt hinné hogy egy troll nem tart ki pár hónapnál tovább.
A mi barátunk viszont több, mint 1 évig elégedetlenkedett. Plusz szép kerek összegeket ígérgetett az Aréna mod elkészítéséért.

Bizony a troll előbb volt, mint a mod. :lol:

Szerk.: Amúgy jó "visszavonulást".
Eléggé szélsőségessé vált a helyzet,ezért tartom szükségesnek a "visszavonulást" az utóbbi időben már túl sokszor előfordult,hogy már azt se hallottam meg amit a főnököm mond :lol: :lol: :lol: ,nem azért mert nem érdekel hogy mit bubog,hanem mert sokkal érdekesebb dolgokon járt az agyam :D De ez csak a vicc része,igazából most éppenséggel minden szinten kifacsartam a Skyrimet, érdemben,komoly energiabefektetés nélkül nem tudnák mihez kezdeni vele.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Kull írta:
skandar-graun.jpg
Lehet hogy amiatt amit korábban írtam hogy 3 karaktert is fel kell hoznom de annyira bejövős lett ez az aréna mod hogy nem bírom abbahagyni. Itt is mondom,hogy nézzétek el nekem a tartalmi eltéréseket arról a bizonyos részről ami az orkokat érinti :D Zagloba féle szerepjátékguruknak nyilván hogy úgy mondjam jobban szórakoztató :lol: lesz a videó,mint annak aki nem szeret könyvet olvasni.
Vik's Arena mod
Hy! Énvagyok az aki 5 éve csesztet titeket az arénával, ez mivel másabb, mint a korábbi aréna!? :D
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Köszi Kull!
Mi lesz ha elkészül az Enderal, Skywind, I am the King vagy valami ilyesmi, újra vízre szállsz?
Zagloba/out/

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba/out/ »

Meneküljetek!!! ;) Visszajött.

Kull, bármi van tudod holtalálsz....elveszve valami elborult fantazmagóriában. :)
Kull/out/

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Zagloba/out/ írta:Meneküljetek!!! ;) Visszajött.

Kull, bármi van tudod holtalálsz....elveszve valami elborult fantazmagóriában. :)
Mi van nem tudsz aludni és még ilyenkor is a Morrohunon kell lógni? :lol: :lol: (én beszélek :D :D :D )
Kull/out/

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Felakartam tölteni még egy uccsó sexista :D akcióképet még éjfél előtt de a rohadék tanyanetnek nyet,végleg leszerepelt meg én is :lol:
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hát Zagloba kolléga kb. addig fogom kibírni a helyzetet,amikor te majd el nem kezdet az életutat,amit én várok egyébként :)
Egy mod Illegal Fights by Schmornoff ez olyan kb mint a Spartacus sorozatban az Alvilág :twisted:
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Sziasztok szerintetek jó ez a mod lista? https://www.facebook.com/notes/hopping- ... 7762034302
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

krisztyan írta:Sziasztok szerintetek jó ez a mod lista? https://www.facebook.com/notes/hopping- ... 7762034302
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Vik »

Jó sok mondanivalód gyűlt össze a témával kapcsolatban... :)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull »

Azért a Morrohun fórum néha nagyot ráver még Bödöcs Tiborra is:) :) :) :) :) :) :)
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Én is azt néztem egy ideig, hogy mi lehet a trükk.. :D
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Úgy látszik a hallgatagok törzséből származom...;)

A szöveg ami nem jelent meg: "Kezdetnek nem rossz, ám a killable childrenre inkább nem mondok semmit..."
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull »

Meg régi,mint az országút és olyan mint egy bucsu,van benne ringlispil,vattacukor,céllövölde(kicsit balra húz az irányzék :) ;rohadt borsevikok :D ),lovacskás körhinta ;),a killable children meg azért jó ha van,arra az esetre ha netán elromlik ringlispil(szabadesés) mer ugye az ezeket üzemeltető orkok nem hívei az új vasak vásárlásának :mrgreen:
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Királyom!

Proci tuning hűtő megvan, hangkártya szállítás alatt, sajnos egy szerver procit kellett vennem egyéb tevékenységeim miatt ezért május10-én érkezik a Xeon, Új vga júniusra előrendelve 970 GTX.

Szóval ne add fel, mert A Farkas Úr(Hollóidők - MAGUS) gyermekei hihetetlen erővel fognak visszatérni... ;)
Csecsemőket fognak sütni a ringispil romjainak tüzén...

viccet félretéve; szerepjátékosként Halál káosz vagy ilysemi jellemmel játszott karakterekkkel egész népeket írtottam ki, de egyszer meg kellett ölnöm egy kisgyermeket egy nagyon fontos kalandban...Ráadásul az egyik kedvenc karakteremmel, aki egy félelf yllinori Sas(harcos királyság mesterlövésze) volt.
Napokig nem tudtam aludni rendesen és lelkiismeretfurdalásom volt miatta. :cry:

Modot most nem ajánlanék, aki tud mindenképp próbáljon meg igazi papír alalpú szerepjátékos közösségeket kereseni. Mert utána egész más szemmel fog nézni a monitorok világára.
Kull/retreat/

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull/retreat/ »

Nem szakértő lévén nem fogok okosítani,ezért inkább megkérdem,hogy mi a tökömért nem elég neked a 960 GTX? Vagy inkább úgy kérdem miért kell 970 GTX? Biztos hogy az egész konfigot tekintve nem lehetne megspórolni a különbséget? :shock:
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Elképzelhető, hogy elég lesz a 960 is...igazság szerint a kettő között vaciláltam. ;)

Amúgy a PoE moddolható-e? ;););)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Vik »

Zagloba írta:Királyom!

Proci tuning hűtő megvan, hangkártya szállítás alatt, sajnos egy szerver procit kellett vennem egyéb tevékenységeim miatt ezért május10-én érkezik a Xeon, Új vga júniusra előrendelve 970 GTX.
Nem ez az a kártya, amit 4 GB videomemóriával reklámoztak, de csak 3,5-et lehet normálisan használni belőle? Mert akkor én nem vennék ilyet.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull »

Akkor jó, mer néztem a teszteket a guru3D-n meg itt ott és felfogtam a dolgokat de éppen ezért gondoltam,hogy te(profilod szerint is)akár 1080-ban is a 960-al simán levegőbe fogod röpíteni az egész házat. :) Szerintem a 970 és a fölött már más proci is dukál(na) hozzá és a bizonytalan messzi távoli jövőbe tekint(mi van ha már nagyrészt csak szar játékok jönnek,ahogy ezt a mellékelt ábra is mutatja)+így azért még majdnem egy 100 ropival megnyomja a büdzsét :D de miért is kéne,egy magyar embörnek manapság másra is kell a pénz ;) Meg aztán egy 960-al összerakott konfig szerintem azért tényleg elég nagy szám,sőt a többségnek közel nincs ilyen. Nem mintha egyébként az AMD-vel bármi gond lenne csak.... 8-)

Látom közben(miközben írogatok) Vik is véleményez és amennyire tudom helytálló amit ír és ezt úgy lehet leegyszerűsíteni,hogy ne vedd meg,mert nem éri meg. Még egyszer mondom a GeForce GTX 960 bőven durva(azért nem mindegy ebből se hogy melyik típus). Gondolom FULL HD-nál nem áll szándékodban feljebb menni ;)

A PoE-ről meg annyit,hogy azon aztán nincs mit moddingolni,inkább a Skyrimet kell abba az irányba elvinni és szerintem elég jó úton haladunk,ráadásul egyre inkább szín magyarul,nyilván az adott kereteken belül.(ezek a keretek egyre nagyobbak :D )
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ezt most vettem észre csak: Death Souls-Sárkánylélek felhasználásával feléledhetsz a meghalás helyett. Azért ez mekkora már,a Halott az Halott modra gondolok elsősorban és ha ez nem egy világ hű(lorefr)húzás akkor mi? ;)

Ez meg jó lesz Zagloba nord karakterének Igloo :lol: ,itt viszont már komoly bajok vannak Female Beards azt írja a készítője hogy " I mean why not". Ezt nem értem,talán Conchita Wurst-os Skyrim fanoknak készült :D ,na én most tényleg leléptem.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Elég lesz a 960 is...meg akkor mellé meg tudom venni a fullos ssd-t.
Az eszkimó mod eléggé ott van aszeren...;)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull »

Azt hinné az ember hogy gagyi de pedig nem,ki nem próbáltam(még :D ) csak a videó alapján mondom.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Immersive Speechcraft
https://www.youtube.com/watch?v=28KhWrixf-I

A mai társadalom sok-sok tagjára ráférne...;)
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Modok amiket ajánlanál másoknak

Hozzászólás Szerző: Kull »

Zagloba bátyja,kellene egy kis felvilágosítás a Warzone(ajánlom mindenkinek ;) )moddal kapcsolatban! A nem túl távoli jövőre nézve kérdem,hogy láttam a videód(vagy 10x)és azt akarom tudni,hogy milyen szinten módosítja a páncélzatot? Ugye jött pl. egy Birodalmi őrjárat és nekik is olyan más páncéljuk volt,a városi őrségnek is más,szóval milyen páncél modot használtál,ha tegyük fel én használok ilyen-olyan modot akkor a Warzone az stand alone,tehát a Warzone adta NJK-re nincs hatással és vica-verza?

Ja még valami,ha valaki tudja a szakszerű választ az mondja már meg,hogy mi a különbség ha egy textúra uncompressed vagy compressed? Azt gondolom hogy az uncompressed az jobb minőség lehet de nem tudom. Köszi!
Válasz küldése