Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Anonymus456

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Anonymus456 »

Kipróbáltam a RealVision ENB -t, de szintén nem tapasztaltam túl sok változást, annyi hogy nincs nappal, kb mintha akkor is éjszaka lenne...:)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Elkészültem a beépülők eltávolításáról szóló cikk fordításával.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Vik írta:Elkészültem a beépülők eltávolításáról szóló cikk fordításával.
Gratulálok, baba lett! Ez mentés dolog érdekes de soha nem mertem még kipróbálni.
Avatar
cikasz
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. jan. 27., szer. 20:03
Tartózkodási hely: Felsőpakony
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: cikasz »

Sziasztok.
A játék elején vagyok és csatlakoznék a birodalomhoz, de amikor bemegyek Tallius,hoz EZ a kép fogad.
Ezek a modok vannak fent jelenleg.
Tudja valaki mi lehet a baj? Melyik modot nem raktam fel jól?
köszi
hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hunemperor2 »

Lehet, hogy nem ez a probléma, de a két helmet mod ne zavarja egymást?
Avatar
cikasz
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. jan. 27., szer. 20:03
Tartózkodási hely: Felsőpakony
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: cikasz »

Na dobtam azt a verziót, közben kipróbáltam a The Journey FINAL-t, de nem jött be.

Egy valami nem tiszta kicsit. Van ez a Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch, elég csak ezt az egyet használni és nem kellenek a régi unofficial patch-ek? Vagy a modok miatt kell ez is meg az is?
Olvastam erről az usleep script-ről, amelyik mod igényli a régi unofficial patch-eket azokat tes5edit-el kell szerkeszteni? Vagy az összes modot szerkeszteni kell, hogy azt új patch-et használja?
Vagy hülyeséget beszélek? :)
Avatar
cikasz
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. jan. 27., szer. 20:03
Tartózkodási hely: Felsőpakony
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: cikasz »

Újabb kérdés :
1-2 addon telepítésnél ez a kérdés jön fel. Itt mit kell nyomni?
Kép
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Cikasz, elég az USLEEP, nem kell a régi patch. A TES5Edit szkript csak akkor kell, ha az adott mod mesterfájlként az USKP-t kéri (ezt egyrészt abból tudod, hogy játék indításnál rögtön kivág az asztalra, másrészt az Mod Organizer piros háromszöget tesz mögé, NMM nem tudom, hogy jelzi)
Csak akkor tudom megmondani, mit kell használni, ha tudom melyik mod írja ki. Ha Mod organizert használnál, akkor ilyenektől nem kellene tartanod, nem írják felül egymást a modok, csak virtuálisan, így az előre beállított sorrend szerint "írják felül" egymást.
Avatar
cikasz
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. jan. 27., szer. 20:03
Tartózkodási hely: Felsőpakony
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: cikasz »

Deathskull köszönöm az infókat.
Akkor lehet, hogy kipróbálom azt a modorganizert az innen letöltött modokkal.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

cikasz írta:Újabb kérdés :
1-2 addon telepítésnél ez a kérdés jön fel. Itt mit kell nyomni?
Kép
Attól függ, melyik változatot akarod használni. A régebbit (No, No to all - minden esetben meghagyja a régit), vagy az új beépülőhöz tartozót? Az utóbbi esetben Yes, vagy Yes to all (akkor minden ilyen esetben felülírja őket).
hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hunemperor2 »

Azt szeretném megkérdezni, hogyan lehet .nif -ből legegyszerűbben .dds-be konvertálni?
Avatar
cikasz
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2016. jan. 27., szer. 20:03
Tartózkodási hely: Felsőpakony
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: cikasz »

Egy olyan kérdésem lenne, hogy csináltam egy fincsi telt nőt, de ha a páncélokat felveszem akkor nem az az alakja van a karakternek mint meztelenül. Ezt lehet orvosolni valahogy? Vagy mit nem csináltam jól?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Igen, a páncélokat is módosítani kell, olyat feltenni, ami az adott testhez illik.
Avatar
angel1721
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015. szept. 13., vas. 20:10

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: angel1721 »

Sziasztok!

Nemrég kezdtem el a Skyrim-et és van pár dolog a mod-okkal kapcsolatban, amiről szeretnék tanácsot kérni.
Feltettem a halálos mutálást, a VioLens - A Killmove, és a Combat Drama Overhaul-t. A menüjük bejön a játékban, állítani is tudom, de nem tapasztalok semmi arra utaló jelet, hogy működnének. 100%-on van a VioLens-t, de nem mutatja a kivégzéseket. Mutálás sem történt még. Továbbá a Shake It-nél sem táncolnak. A varázslat megvan, a párbeszéd menü is, de semmit nem csinálnak.

Aztán a betöltési sorrendről is érdeklődnék, mert lehet az a hibás. Ez az enyém:
► Show Spoiler
Remélem valaki segít sorba rendezni őket. És igen, tudom, hogy létezik a BOSS, de az nem működik. Amikor elindítom a keresést, akkor ezt írja ki:
Critical Error: Parsing of "C:\Users\Alucard Angel\AppData\Local\Skyrim\plugins.txt" failed!
Check the Troubleshooting section of the ReadMe for more information and possible solutions.
Utility will end now.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

angel1721 írta:Sziasztok!

Nemrég kezdtem el a Skyrim-et és van pár dolog a mod-okkal kapcsolatban, amiről szeretnék tanácsot kérni.
Feltettem a halálos mutálást, a VioLens - A Killmove, és a Combat Drama Overhaul-t. A menüjük bejön a játékban, állítani is tudom, de nem tapasztalok semmi arra utaló jelet, hogy működnének. 100%-on van a VioLens-t, de nem mutatja a kivégzéseket. Mutálás sem történt még. Továbbá a Shake It-nél sem táncolnak. A varázslat megvan, a párbeszéd menü is, de semmit nem csinálnak.

Aztán a betöltési sorrendről is érdeklődnék, mert lehet az a hibás. Ez az enyém:
► Show Spoiler
Remélem valaki segít sorba rendezni őket. És igen, tudom, hogy létezik a BOSS, de az nem működik. Amikor elindítom a keresést, akkor ezt írja ki:
Critical Error: Parsing of "C:\Users\Alucard Angel\AppData\Local\Skyrim\plugins.txt" failed!
Check the Troubleshooting section of the ReadMe for more information and possible solutions.
Utility will end now.
Nem látom a Realistic Ragdolls modot de pedig talán kellene. Nem látjuk a telepítési sorrendet pedig most az lenne a lényeg(hol áll az XPMSE és hogyan van telepítve stb.) és nem a betöltési sorrend. Ha elfogadsz egy tanácsot és van némi türelmed is, akkor azt mondom várd meg az új mod pack-ot! Ott minden működik és nem kell gondolkodnod semmin se, csak játszani, ezt most 100%-ra megígérhetem. Még nem minden magyar benne de nem túl sokára meg lesz..ha minden jól megy.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

angel1721 írta:Sziasztok!

Nemrég kezdtem el a Skyrim-et és van pár dolog a mod-okkal kapcsolatban, amiről szeretnék tanácsot kérni.
Feltettem a halálos mutálást, a VioLens - A Killmove, és a Combat Drama Overhaul-t. A menüjük bejön a játékban, állítani is tudom, de nem tapasztalok semmi arra utaló jelet, hogy működnének. 100%-on van a VioLens-t, de nem mutatja a kivégzéseket. Mutálás sem történt még. Továbbá a Shake It-nél sem táncolnak. A varázslat megvan, a párbeszéd menü is, de semmit nem csinálnak.

Aztán a betöltési sorrendről is érdeklődnék, mert lehet az a hibás. Ez az enyém:
...
Remélem valaki segít sorba rendezni őket. És igen, tudom, hogy létezik a BOSS, de az nem működik. Amikor elindítom a keresést, akkor ezt írja ki:
Critical Error: Parsing of "C:\Users\Alucard Angel\AppData\Local\Skyrim\plugins.txt" failed!
Check the Troubleshooting section of the ReadMe for more information and possible solutions.
Utility will end now.
Próbáld meg a LOOT-ot, a BOSS rég elavult. Egyébként a legújabb nekem sem akart működni, de a Skyrim GYIK oldalon megtalálod azt, ami még jó volt.
Avatar
angel1721
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015. szept. 13., vas. 20:10

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: angel1721 »

Kull írta:Nem látom a Realistic Ragdolls modot de pedig talán kellene. Nem látjuk a telepítési sorrendet pedig most az lenne a lényeg(hol áll az XPMSE és hogyan van telepítve stb.) és nem a betöltési sorrend. Ha elfogadsz egy tanácsot és van némi türelmed is, akkor azt mondom várd meg az új mod pack-ot! Ott minden működik és nem kell gondolkodnod semmin se, csak játszani, ezt most 100%-ra megígérhetem. Még nem minden magyar benne de nem túl sokára meg lesz..ha minden jól megy.

A Realistic Ragdolls is ot van a közepe táján (dD - Realistic Ragdoll Force - Realistic)
Nem tudom pontosan melyik az.
A pulgins.txt-ben ez szerepel, ha erre gondolsz:
► Show Spoiler
A DLC listben pedig ez:
► Show Spoiler
Az XPMSE manuális telepítéssel történt és az ajánlottat próbáltam választani mindenből, mert fogalmam nem volt így látatlanban mi mit csinál.
Tehát ezeket tartalmazza:
► Show Spoiler

Vik, a LOOT-tól kicsit félek, ugyanis az első sárkányomon túl vagyok és sikerült elszívni a lelkét. Ettől nem lesz ezzel gubanc?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

angel1721 írta:
Kull írta:Nem látom a Realistic Ragdolls modot de pedig talán kellene. Nem látjuk a telepítési sorrendet pedig most az lenne a lényeg(hol áll az XPMSE és hogyan van telepítve stb.) és nem a betöltési sorrend. Ha elfogadsz egy tanácsot és van némi türelmed is, akkor azt mondom várd meg az új mod pack-ot! Ott minden működik és nem kell gondolkodnod semmin se, csak játszani, ezt most 100%-ra megígérhetem. Még nem minden magyar benne de nem túl sokára meg lesz..ha minden jól megy.

A Realistic Ragdolls is ot van a közepe táján (dD - Realistic Ragdoll Force - Realistic)
Nem tudom pontosan melyik az.
A pulgins.txt-ben ez szerepel, ha erre gondolsz:
► Show Spoiler
A DLC listben pedig ez:
► Show Spoiler
Az XPMSE manuális telepítéssel történt és az ajánlottat próbáltam választani mindenből, mert fogalmam nem volt így látatlanban mi mit csinál.
Tehát ezeket tartalmazza:
► Show Spoiler

Vik, a LOOT-tól kicsit félek, ugyanis az első sárkányomon túl vagyok és sikerült elszívni a lelkét. Ettől nem lesz ezzel gubanc?
Sajnos ez még mindig nem a telepítési sorrend hanem a 'load order' :roll: A HDT csontvázgyűrűt használod pedig nem is használsz HDT pluginokat, szerintem ez simán okozhat gondot, továbbá nem tudom hogyan kell ezt manuálisan normálisan telepíteni, nem is látszik, hogy egyáltalán jó helyre másoltad-é a szükséges fájlokat. Nem véletlenül van neki telepítője és manapság a minimum a Nexus Mod Manager használata, pláne ennyi és ilyen modok esetén. Manuálisan telepítve, bőven elég ha csak 1db mod előbb vagy később van 'telepítve', mint kéne és máris felülírsz valamit amit tilos, ezért kérdeztem a pontos telepítési sorrendet.
A LOOT-tól csak akkor kell félned ha nem használod :)

Fontos: Nem telepítünk olyan modokat, amiről fogalmunk nincs, hogy mit csinál. Használj valamilyen mod kezelő progit, ezzel megkönnyíted az életed és kiküszöbölheted a hibákat is, a Mod Organizert ajánlom de a NMM is megteszi.

Szerk.: A FNIS-t hogyan futtattad le, mely opciók voltak bepipálva? Lehet ezért nem működik a shake, mer az animáció nincs betáplálva.
Avatar
angel1721
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015. szept. 13., vas. 20:10

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: angel1721 »

Kull írta:Sajnos ez még mindig nem a telepítési sorrend hanem a 'load order' :roll: A HDT csontvázgyűrűt használod pedig nem is használsz HDT pluginokat, szerintem ez simán okozhat gondot, továbbá nem tudom hogyan kell ezt manuálisan normálisan telepíteni, nem is látszik, hogy egyáltalán jó helyre másoltad-é a szükséges fájlokat. Nem véletlenül van neki telepítője és manapság a minimum a Nexus Mod Manager használata, pláne ennyi és ilyen modok esetén. Manuálisan telepítve, bőven elég ha csak 1db mod előbb vagy később van 'telepítve', mint kéne és máris felülírsz valamit amit tilos, ezért kérdeztem a pontos telepítési sorrendet.
A LOOT-tól csak akkor kell félned ha nem használod :)

Fontos: Nem telepítünk olyan modokat, amiről fogalmunk nincs, hogy mit csinál. Használj valamilyen mod kezelő progit, ezzel megkönnyíted az életed és kiküszöbölheted a hibákat is, a Mod Organizert ajánlom de a NMM is megteszi.

Szerk.: A FNIS-t hogyan futtattad le, mely opciók voltak bepipálva? Lehet ezért nem működik a shake, mer az animáció nincs betáplálva.
Aha. Telepítési sorrendet ebben az esetben nem hiszem, hogy tudok adni. Az NMM-et akartam én használni, csak nem jött össze, ugyanis kéri a .Net 4.5-öt, de nem tudom telepíteni, mert valami nem tetszik neki a rendszeremben, ugyanis azt írja hogy nem támogatott ezen a rendszeren (a win7 Ultimate x64-en).
A telepítése meg pofon egyszerű (legalábbis annak tűnt, bár az elején megijedtem) az interface, meshes, scripts mappákat és a .esp-t bemásoltam a Data könyvtárba (előtte egy másik mappába kicsomagoltam).
A Mod Organizert kipróbálom, hogy megy-e, meg akkor a LOOT-ot is...
A FNIS se telepítős. Amikor leszedtem a Nexusról nem is voltam benne biztos, hogy ez kell. (FNIS Behavior V6_2-11811-6-2) Ha meg a játékban kérdezed, akkor azt hiszem az nem adott menüt.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

A Skyrim Win 7-en megy a leges legtökéletesebben, azt a Net 4.5-öt pedig mindenképpen tedd fel valahogyan, mert amennyire tudom magához a játék megfelelő működéséhez is kell! Amúgy nem értem azokat az embereket, akik a Win7 Pro-nál másabbat, "überebbet" telepítenek, legalábbis játékra, szerintem felesleges is. Látszik, hogy nagyon kezdő vagy a moddingolás terén, mondhatni nulla a tapasztalatod, ezért azt javaslom, hogy nézz a youtubon GamerPoets és Gopher útmutató videókat ha már mindenáron moddingolni akarsz! Itt szavakban senki sem fogja tudni, olyan részletesen elmagyarázni, mint amit egy videón látsz. Ők nagyon aprólékosan megmutatják a teendőket képekben és nem kell tudnod angolul se. Ha megnéztél jó pár órányi videót tőlük, akkor a jelenlegi modjaid telepítése gyerekjáték lesz, máskülönben viszont csak szenvedés.
Avatar
angel1721
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015. szept. 13., vas. 20:10

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: angel1721 »

A Morrowindhez és az Oblivionhoz is használtam már módokat. Az utóbbinál sajnos csak úgy, hogy állandóan kilépett.
Bár valóban kezdő cipőben járok benne. Köszönöm a tanácsokat és a segítséget. :)
hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hunemperor2 »

Én azt szeretném megkérdezni, hogy a magyarra is lefordított Wayshrines lite modnál, a kaput hogyan tudom aktiválni? Mert azt írják, hogy küldetéssel már nem lehet ebben a verzióban.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Feltöltött lélekköveket kell elhasználni hozzá, melyből lélekenergiát kell kinyerni (van egy varázslat hozzá).
hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hunemperor2 »

Köszi! ..és ezt a varázslatot vennem kell valahol? Mert az inventory-ban nincsen.
John

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: John »

Üdv!
Valaki tudna nekem segíteni?Valamiért nem tudom a játékot elindítani(Bethesda....fekete kép) ha be pipálom a mod managerben az unof patcheket a dlc-ekre..ha ezek nincsenek bent akkor simán elindul...Gondoltam a sorrendel valami nem oké így megnéztem a loot-al de az meg valami error ír ki..!Valaki?
Kép
Kép
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

hunemperor2 írta:Köszi! ..és ezt a varázslatot vennem kell valahol? Mert az inventory-ban nincsen.
Elvileg a Lélek mentés varázslattal lehet, ha nem adta meg akkor a player.addspell XX1234bb konzol paranccsal tudod megtanítani magadnak (ahol XX a mod sorrendjét jelöli hexadecimálisban)
Avatar
Szilas
Hozzászólások: 71
Csatlakozott: 2013. júl. 30., kedd 14:14

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Szilas »

John írta:Üdv!
Valaki tudna nekem segíteni?Valamiért nem tudom a játékot elindítani(Bethesda....fekete kép) ha be pipálom a mod managerben az unof patcheket a dlc-ekre..ha ezek nincsenek bent akkor simán elindul...Gondoltam a sorrendel valami nem oké így megnéztem a loot-al de az meg valami error ír ki..!Valaki?
Azt hiszem ezen nekem az Unofficial Legendary patch segített.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

John írta:Üdv!
Valaki tudna nekem segíteni?Valamiért nem tudom a játékot elindítani(Bethesda....fekete kép) ha be pipálom a mod managerben az unof patcheket a dlc-ekre..ha ezek nincsenek bent akkor simán elindul...Gondoltam a sorrendel valami nem oké így megnéztem a loot-al de az meg valami error ír ki..!Valaki?
Állítsd a betöltési sorrendet a következőképpen:
Skyrim.esm
Update.esm
Unofficial Skyrim Patch.esp
Dawnguard.esm
Unofficial Dawnguard Patch.esp
Hearthfires.esm
Unofficial Hearthfire Patch.esp
Dragonborn.esm
Unofficial Dragonborn Patch.esp
[egyéb .esm-ek]
HighResTexturePack01.esp
HighResTexturePack02.esp
HighResTexturePack03.esp
Unofficial High Resolution Patch.esp
[egyéb .esp-k] - ide jöhet az utolsó három
Ja és aktiváld a többi unofficialt. Mindenképp jelezz vissza.
John

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: John »

mégis hogy álítsm a sorrendet manuálisan?Mert a mod managerben a nyilak mindegyik plugin/mod-ra szürkén világít...
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

John írta:mégis hogy álítsm a sorrendet manuálisan?Mert a mod managerben a nyilak mindegyik plugin/mod-ra szürkén világít...
Ha másként nem megy, akkor tedd meg a Skyrim inditó menüből a Data Files-ban. És legyenek is bepipálva.
John

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: John »

Hát sajnos nem működik ott is próbáltam..Akkor ezzel most mit tudok csinálni? Próbáljam ki az előtted lévő tanácsát és rakjam fel csak a legendry unof patch-et?Az egyébként magába foglalja az összeset?
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

igen mindenképpen
John

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: John »

Na a legend patch-el ez a hiba elhárult de remélem hogy most csak ez az egy van bent attol még nem lesznek sárkány lélek elszívás probléma is és sorolhatnám a bullshit-es dolgokat.....Kösz a segítséget
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

John írta:Na a legend patch-el ez a hiba elhárult de remélem hogy most csak ez az egy van bent attol még nem lesznek sárkány lélek elszívás probléma is és sorolhatnám a bullshit-es dolgokat.....Kösz a segítséget
Nyugodtan soroljad, ha tudunk, segítünk. Viszont előtte érdemes megnézni a GYIK-et.
omgmarrrrr

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: omgmarrrrr »

Hy! Feltettem b 40 módot, 36 módig semmi baja nem volt, erre most belépek, és egyből kilép, hiába pipálom ki a mód mangerből 1-1 módot... Ötlet?
hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hunemperor2 »

Sztem akkor utolsó négy mod ki.
Majd visszamenni az utolsó mentésre, amikor még nem volt felrakva az utolsó négy mod.
erefdfdf

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: erefdfdf »

De nagyon kellene az az utolsó 4.
hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hunemperor2 »

Akkor egyesével kellene megpróbálni felrakni.
Sajnos bizonyos modokról le kell mondanunk vagy azért mert kevés az erőforrásunk hozzá, vagy mert ütköznek egymással.
hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hunemperor2 »

Ja és Deathskull-nak szeretném megköszönni a múltkori segítségét, most már megvan az a lélekvarázslat, sajna továbbra sem emelkedik ki a portál, még nem jöttem rá miért.
dadfdff

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: dadfdff »

De ha működik az utolsó néggyel, egyedül a szekérnél van baj a legelején, az nem gond?
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

erefdfdf írta:De nagyon kellene az az utolsó 4.
Mi az a 4?
Használsz dlc-ket?
Melik unofficial patch van fent?
rafafad

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: rafafad »

ignussen írta:
erefdfdf írta:De nagyon kellene az az utolsó 4.
Mi az a 4?
Használsz dlc-ket?
Melik unofficial patch van fent?
Igen feltettem 3 DLC-t, direkt nem patcheltem fel, hogy az unofficial legendaryval legyen ahogy olvastam hogy ajánlott.Az utolsó 4 ilyen tök alap dolgok voltak, pl ETAC városkibővítés, követő nagyjavítás, és két beépülő, ami megnöveli a népességet. Amúgy úgy néz ki csak karaktergenerálásnál lett magyar a faji leírás, de nem tetszik azért ez... Barátnőmhöz totál átmásoltam mindent megosztással, kompleetten a teljes styrim mappát,és a nexus mod mangert, kivéve egy-két beépülőt, és a fura, hogy nála magyar a faji menü, d a szekér nála is bugol.Nem tudom melyik update van fent 13.-as...
robi19843

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: robi19843 »

Íme egy kép arról amik benne vannak:
http://kepfeltoltes.hu/view/160312/wtff ... es.hu_.png
robi19843

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: robi19843 »

robi19843 írta:Íme egy kép arról amik benne vannak:
http://kepfeltoltes.hu/view/160312/wtff ... es.hu_.png
Ami nincs bebipálva az azért nincs, mert kidobja a játékot miatta.
roland988

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: roland988 »

Alternate Startot magyarul lelehet tölteni valahonnan, ami már készen magyar, ha felteszem?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

robi19843 írta:
robi19843 írta:Íme egy kép arról amik benne vannak:
http://kepfeltoltes.hu/view/160312/wtff ... es.hu_.png
Ami nincs bebipálva az azért nincs, mert kidobja a játékot miatta.
Úgy látom, nincs fent a Requiem, az első kettő, ami nincs bejelölve, azokhoz kell. A harmadikhoz kell az ETaC és a Shors stone Swift steed mod, egyiket sem látom. A negyedikhez pedig az Open Cities és az Inconsequential NPCs kell, azokat sem látom. Ha valamelyik mesterfájlt hiányolja, akkor azonnal kivág.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

robi19843 írta:
robi19843 írta:Íme egy kép arról amik benne vannak:
http://kepfeltoltes.hu/view/160312/wtff ... es.hu_.png
Ami nincs bebipálva az azért nincs, mert kidobja a játékot miatta.
Ebben pl. hol az ETac. Csak egy patch fil van felt az ETaC nélkül?
Loot-t használtál? Mert nekem a sorrend is problémásnal tűnik. Pl.: a "Populated...", mehetnek a betöltési sorban amennyire lehet előre.
A Requiemnek nincs esp/esm fájlja?
A kezdő CTD egyik oka, hogy olyan patch-et vagy sep/esm fájlt raksz fel, amelyik olyanra hivatkozik, amit nem telepítettél.
Pl:ETaC - Complete Swift Steed Patch.esp hivatkozik: Update.esm, ETaC - RESOURCES.esm és ETaC - Complete.esp, ebbőlpedig az utolsó kettő nincs is a listádon, ráadásul ezeknek előbb kell a betöltési sorban állni. Kicsit itt nagyobb a probléma...
Bocs Deathskull, nem olvastam a válaszodat, mielőtt még ezt írtam, de egyetértek veled. Sok a hiány...
robi1984

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: robi1984 »

Akkor most mit csináljak, hogy a hibák kilegyenek javítva? Nem nagyon értek a játékmódoláshoz, és eleve a szűmítógépekhez sem, de ha mutattok pl 4 linket, amit töltsek le nexussal és jó lesz, megteszem, vagy ha megmondjátok milyen sorrendbe kellene raknom a dolgokat...
robi1984

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: robi1984 »

Azt se tudom mi az a loot, és hogy milyen patch amiről beszélsz.. azt hittem a módot tettem fel.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Szívesen segítek. Először is azt kellene tudnom mit akarsz feltenni, aztán megpróbálok segíteni. A legjobb az lenne, ha ezt privát üzenetben rendeznénk le.
Válasz küldése