Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Hello. egy korábbi mnetést tölsél be , nálam anno ez segitett.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

fortis írta:Sziasztok!
Bocsánat, hogy nincs türelmem vissza böngészni ezt az elég sok hozzászólást, mert tuti, hogy elhangzott valahol már a kérdés, de mit lehet kezdeni azzal a vörös mezővel amiben egy nagy felkiáltó jel van, ami akkor jön elő, amikor egy elkészített ruhát akarok ráadni a követőmre. Mondjuk már az elkészítésénél is a listán nem ruhát, hanem ezt a felkiáltó jelet mutatta, de gondoltam hátha ennek nincs jelentősége. Nos volt.
Szóval mit lehetne ezzel kezdeni, hogy normálisan működjön az a mód , ez valami szexis kis ruha.
Ilyet akkor csinál a játék, amikor nem talál valamilyen modellt. Ennek oka leginkább az lehet, hogy hibásan/hiányosan telepítetted azt a beépülőt.
Avatar
basho
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2014. márc. 16., vas. 17:38
Tartózkodási hely: Magamon kívül

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: basho »

Sziasztok! Nem régen telepítettem föl a gépemre a játékot. A beépülőhöz semmit sem értek, de nagyon sok van ami tetszik! Igazság szerint egyáltalán nem tudom kezelni a LOOT programot! Nem értek hozzá. A beépülőket nem tudom mozgatni semerre sem. A mintegy 102 beépülőből mindösszesen 8 beépülő aktív. És ez nagyon gyanús nekem. Tartok tőle, hogy talán kissé túllőttem a célon. Kérlek benneteket, nézzétek meg ezeket a képeket,amelyet a LOOT-ról készítettem. Ha tudtok segíteni, azt Hálásan Köszönöm!
[img]
https://mega.nz/#!9SBjzIKY!4aVwYFfMNDgg ... p_CCrUcuhY
[/img]
[img]
https://mega.nz/#!oTBTXaiB!hugO0LNULeLu ... KHGxcYn0wM
[/img]
[img]
https://mega.nz/#!ETImVRKB!Cnhez-Oj4V3P ... Ae6mNQ-BsU
[/img]
[img]
https://mega.nz/#!RGRz1Sga!T5XX-VAUhIY9 ... 7Yv4FO2lLY
[/img]

Lehet, hogy túl sok a beépülőm? Igazából ezt sem tudom. De ezek tetszenek.
Még valamit. Tudnátok-e segíteni a hordozható szoba, vagy hordozható tábor beszerzésben, mert azt nem találtam meg.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

basho írta:Sziasztok! Nem régen telepítettem föl a gépemre a játékot. A beépülőhöz semmit sem értek, de nagyon sok van ami tetszik! Igazság szerint egyáltalán nem tudom kezelni a LOOT programot! Nem értek hozzá. A beépülőket nem tudom mozgatni semerre sem. A mintegy 102 beépülőből mindösszesen 8 beépülő aktív. És ez nagyon gyanús nekem. Tartok tőle, hogy talán kissé túllőttem a célon. Kérlek benneteket, nézzétek meg ezeket a képeket,amelyet a LOOT-ról készítettem. Ha tudtok segíteni, azt Hálásan Köszönöm!
Lehet, hogy túl sok a beépülőm? Igazából ezt sem tudom. De ezek tetszenek.
Még valamit. Tudnátok-e segíteni a hordozható szoba, vagy hordozható tábor beszerzésben, mert azt nem találtam meg.
Nincsenek aktíválva. Megoldás:
- Vagy csak indítsd el a játékot, és az első modul induláskor aktíváélódnak
- vagy használj mod Manager-t
- vagy indítsd el a játékot: SkyrimLauncher.exe-vel és a Data Filesban tudod aktíválni őket (pipa előtte, és a betöltési sorrendet is itt tudod beállítani. Vagy aktíváls után kilépsz, és használod a lootot!
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Újra frissítve lett a meghívó link. Elvileg most már mindenkit be kell engednie. Ha nem, akkor az a személy bannolva lett.
https://discord.gg/wBVXfps
Avatar
Kriszta
Hozzászólások: 86
Csatlakozott: 2012. aug. 7., kedd 18:55

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kriszta »

Sziasztok!
Hogyan kell telepíteni a Nock to Tip módot?
Letöltöttem, de sajnos nincs semmiféle leírás a telepítéshez?
Egyáltalán ez a jó választás íjászathoz?
Engem jobban érdekelne, hogy használhatóbb legyen a harcban, mint hogy külön készíthessem.
Köszi a válaszokat.
VL67
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2015. dec. 26., szomb. 17:46

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: VL67 »

Szia!
Bemásolod a Skyrim/data mappába a letöltött és kicsomagolt fájlokat (bsa, esm, esp), Mod Organizer használatával pedig még egyszerűbb a dolog.
Megpróbálhatod a következő módokat is:
- Proper Aiming 1_1-13652-1-1
- Torch Arrows - Dawnguard-23574-1-3
- Arrows and Bolts Tweaks v4-3-11941-4-3
- clean version by RPSGC-10445-1-1CLEAN
qweqwe

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: qweqwe »

Hol lehet letölteni a kull mod pack 2-t?
asdasd

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: asdasd »

Discordon belül hol?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Vik!

Van itt egy kétséges dolog!

Amit fordítottál csak magyarítás USLEEP, annak a neve Nem Hivatalos Skyrim Legendás Kiadás Folt.esp :)

Na ez nem írja felül az eredetit és persze minden angol marad. Csak lazán nevezzük át Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp-re?

Van pár letöltés és furcsállom, hogy ez másoknak akkor egyértelmű lenne?. :roll: Mert nem szokás pluginokat csak úgy átnevezni ugye. :D

szerk.:Vagy ott vannak a különféle patcher-es modok. Azok beépítik magunkba a tegyük fel nem kívánatos angol szövegeket is.
Hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor2 »

Sziasztok!
Sok mindent már sikerült megoldanom a játékban, de ez úgy látszik meghaladja a képességeimet.
Azt nem értem, hogy az MCM menüben miért tűnnek el időnként bizonyos dolgok, illetve már a telepítéskor sem kerülnek bele.
Így jártam, hogy az AFT mcm menüje üres lett, leszedtem, hogy újratelepítem. Erre bekerült egy másik, ami eddig benn sem volt (ha jól emlkszem ez az új thalmor inváziós mod menüje). Visszaraktam az AFT mcm menüt, akkor meg a másik tűnt el, az AFT persze megint üres volt.
Abban reménykedem hátha járt már így valaki és rájött a nyitjára.
pls
Gokus07

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Gokus07 »

Sziasztok!

Abban szeretném kérni a segítségetek, hogy van a Wrath of Nature - The Path of the Druid mod, ami működik jól, meg szeretem is, viszont a tigrist le akarnám cserélni Big Cats Mounts and Followers modból az egyik hím oroszlánra, csak nem tudom hogy kell. Valaki elmondaná vagy akár megcsinálná, ha egyszerű, mert én laikusan azt gondolnám, hogy csak egy textúra csere, de nem értek hozzá.

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/31485/?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/29693/?
carlwildes

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: carlwildes »

Sziasztok, segítségre lenne szükségem, egy olyan problémával állok szemben amit nem nagyon tudok megoldani annak ellenére hogy az egész googlet felgörgettem és már ezermillió ésszerű megoldást próbáltam csinálni

A problémám a következő lenne amit lehet kicsit bonyolúlt lesz elsőre megérteni:

Elkezdtem modolni a játékot ami tök jól is ment egészen addig ameddig el nem jutottam az első dungeonba, ott az egyszerű kígyós puzzlet megoldottam, viszont amikor a kart lehúznám hogy kinyíljon a gát, nem történik semmi
a (karnak mellesleg a hangja is eltünt) Ezt észlelve megpróbáltam megoldani az alábbiakkal a problémát:
Megpróbáltam szépen egyesével a logikusabb modokat kikapcsolni hátha a probléma megoldódik mint PL: skeleton mod, animációk, body mod, aztán szépen lassan már konkrétan még a skyui t is kivettem és semmi sem használt
Megpróbáltam ezután egy új játékot kezdeni, oda repülni a dungeonba a puzzles részhez, kiraktam ismét a puzzlet és a gát csodálatos módon kinyílt, és minden rendben volt. Ezután elkezdtem a modokat egyesével visszarakosgatni
és minden egyes mod után beléptem a játékba és megnéztem hogy nem változott e semmi a hibával kapcsolatban. Furcsa módon minden rendben ment, konkrétan a modokat szépen visszapakolgathattam és ugyanúgy kinyílt a gát, csodálkoztam is ezért csináltam megint egy új játék kezdést, elrepültem commandokkal megint abba a dungeonbe és ismét nem nyílt ki a gát. Ezért már azt kezdtem el csinálni hogy kivettem egy két modot amitől bugolhatna a játék esetlegesen és rohadtúl érdekes módon volt hogy müködött az új játék kezdésnél, volt hogy nem. De mostmár ott tartok hogy agyvérzést kaptam és konkrétan minden modot kikapcsoltam Mod Organizerben de akárhány új játékot kezdek A GÁT NEM NYÍLIK KI.

Viszont arra tudok következtetni hogy nem a modokkal rontottam el a játékot (vagyis nyilván azzal mert van egy mod valahol a sok között ami a problémát okozza) hanem már valahol a játék scriptjeiben van a probléma, vagy valamilyen megmaradt mod filet nem kapcsol ki a mod organizer és ez buggoltatja a játékot. És azért következtetek erre mivel kikapcsoltam ugye minden modot de amikor új játékot kezdek a karakteremnek és az njk-knak nincsenek animációi mint amikor kiveszel egy skeleton modot, vagy az FNIS-t nem updateled, csak hogy ebben az esetben tulajdonképpen ezt egy vanilla játéknál teszi mivel kikapcsoltam tudtommal minden modot kivéve a SkyUI-t és a Live Alternate modot hogy könnyebben visszatudjak oda repkedni letesztelni a problémát

UI: Több helyen is előfordúl ez a hiba nem csak abban a Dungeonban, a játék kezdeténél is amikor bemész a helgen toronyba és a két birodalmi katona kiakarja nyitni azt a gátat hogy megkeressen téged a társával, nah ott is ugyan ez történik és nem nyílik ki a gát, mintha a Chain és a sima Lever teljesen használhatatlan lenne

Remélem valaki aki nálam sokkal jobban ért ezekhez az tud nekem segíteni, mert tényleg nem találtam sehol megoldást, a játékot viszont nem akarom újratelepíteni és újra elkezdeni naphosszát modolni mert már annyit modoltam a játékban hogy nincs energiám megint ezt az egészet elkezdeni.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Sziasztok! Már háromszor feltettem kb a skyrimet kb 100 móddal, mindent mod mangerrel, és mégis kb 2-3-4 hónap játék után (jobb esetben), hatalma bugokba ütköztem, és kilépkedett a játék állandóan, ezért szeretném megkérdezni, hogy nincs közöttetek valaki, akinek kompletten van egy profin összerakott skyrim data mappája, vagy bármi hasonló? Nem szeretnék megint szenvedni vele egy hetet, mire felmódolok mindent, és pár hét, és kiderül, hogy feleslegesen kockultam! :S
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

carlwildes írta:Sziasztok, segítségre lenne szükségem, egy olyan problémával állok szemben amit nem nagyon tudok megoldani annak ellenére hogy az egész googlet felgörgettem és már ezermillió ésszerű megoldást próbáltam csinálni

A problémám a következő lenne amit lehet kicsit bonyolúlt lesz elsőre megérteni:

Elkezdtem modolni a játékot ami tök jól is ment egészen addig ameddig el nem jutottam az első dungeonba, ott az egyszerű kígyós puzzlet megoldottam, viszont amikor a kart lehúznám hogy kinyíljon a gát, nem történik semmi
► Show Spoiler
Remélem valaki aki nálam sokkal jobban ért ezekhez az tud nekem segíteni, mert tényleg nem találtam sehol megoldást, a játékot viszont nem akarom újratelepíteni és újra elkezdeni naphosszát modolni mert már annyit modoltam a játékban hogy nincs energiám megint ezt az egészet elkezdeni.
Ha sok beépülőt használsz/távolítasz el, akkor célszerű teljesen újratelepíteni a játékot egy ilyen teszt előtt. Vagy legalábbis törölni a Skyrim/Data mappát, és egy eredeti játékról készített biztonsági mentést oda másolni. Én is jártam már úgy, hogy egy ki tudja hány hónappal korábban részlegesen eltávolított beépülő okozott gondokat.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

raimhol írta:Sziasztok! Már háromszor feltettem kb a skyrimet kb 100 móddal, mindent mod mangerrel, és mégis kb 2-3-4 hónap játék után (jobb esetben), hatalma bugokba ütköztem, és kilépkedett a játék állandóan, ezért szeretném megkérdezni, hogy nincs közöttetek valaki, akinek kompletten van egy profin összerakott skyrim data mappája, vagy bármi hasonló? Nem szeretnék megint szenvedni vele egy hetet, mire felmódolok mindent, és pár hét, és kiderül, hogy feleslegesen kockultam! :S
SKSE memória kezelési hibajavítást használtad?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Már próbáltam mindent kb. SKSE mentésjavító, stb. Egy ideig hatottak is, de egyre több, és egyre komolyabb bugok voltak. Volt, hogy kb 2 napi játékkal hátrébb kellett mennem. A vége felé már 3 percenként kilépett a játék, persze ez 2-3 hónap játékidő után 70-es szintű karival.
VL67
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2015. dec. 26., szomb. 17:46

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: VL67 »

...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

raimhol írta:Már próbáltam mindent kb. SKSE mentésjavító, stb. Egy ideig hatottak is, de egyre több, és egyre komolyabb bugok voltak. Volt, hogy kb 2 napi játékkal hátrébb kellett mennem. A vége felé már 3 percenként kilépett a játék, persze ez 2-3 hónap játékidő után 70-es szintű karival.
Nem tudom, mi az a SKSE mentésjavító.

A Skyrim\Data\SKSE\skse.ini-ben szerepelt nálad ez a pár beállítás?

[General]
ClearInvalidRegistrations=1

[Memory]
DefaultHeapInitialAllocMB=768
ScrapHeapSizeMB=256
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Persze. Ott megcsináltam mindent. De az elején nem is voltak bugok, majd pár hét után. Végén pedig már elindítani sem lehetett kb, vagy kapásból bezárult.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Tehát nincs meg valakinek esetleg valami drájvon, vagy bármi, csak a data mappa? Vagy nem tud készíteni valaki valami olyan módfajtát, hogy rákattintasz, hogy módcsomag futtatása, és ergo 80 módot jól bekonfigolva feltesz? :D
Petya

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Petya »

Az Enderal mod használatánál a különböző kinézeti modok ugyanúgy használhatók, vagy ezeket el lehet felejteni?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Mondtátok, hogy lesz valamilyen magyarosított módcsomag, amit majd lelehet tölteni a skyrimez. Kész van már esetleg? Mert már az évek során háromszor romlott el a játékom mert nem értek szakmailag a módoláshoz, főleg angoltudás nélkül, így inkább egy "biztosabb" csomagra bíznám magam. Előre is köszi.
Cucu5
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016. okt. 23., vas. 15:07

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Cucu5 »

raimhol írta: 2018. feb. 7., szer. 19:16 Mondtátok, hogy lesz valamilyen magyarosított módcsomag, amit majd lelehet tölteni a skyrimez. Kész van már esetleg? Mert már az évek során háromszor romlott el a játékom mert nem értek szakmailag a módoláshoz, főleg angoltudás nélkül, így inkább egy "biztosabb" csomagra bíznám magam. Előre is köszi.
A skyrim special edition meglepően jobban modolható. Még egyszer sem omlott össze, pedig aztán van katyvasz rendesen nálam. Az eredetit többször újra kellett raknom, modolási hozzánemértés miatt. Használd ezt, érdemes megvenni!
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Az már nem futna a gépemen.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Valaki tudna segíteni, hogy lépésről lépesre totál a nulláról hgoy rakjam fel magyarul a skyrimet?
Cucu5
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016. okt. 23., vas. 15:07

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Cucu5 »

raimhol írta: 2018. feb. 8., csüt. 15:30 Valaki tudna segíteni, hogy lépésről lépesre totál a nulláról hgoy rakjam fel magyarul a skyrimet?
Miután telepítetted a játékot egyszerűen tölds le és telepítsd fel a honosítást: https://www.morrohun.hu/skyrim/?p=letoltesek
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

de kell a 3 DLC, megadott sorrendben, akkkor a patch sem mindegy melyik kell, meg stb... Régen macerás volt mert a szekér repült meg ilyesmi. :D
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Valaki nem tudna egy data mappát ami jól működik x éve feltöteni egy google drivera, ami tartalmazza a 3 dlc-t és a jelentősebb kiegészítőket? Cserébe letöltöm, és visszatöltöm a saját driveomra, és örökké elérhető lesz, ha valakinek újra kellene.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

A sskyrim skse-t ho la francba találom? Nexuson minden kész káosz... Előre is köszi... Alap régi skyrimhez kellene.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Próbálom am feltenni a skyrimet, de abszolút nem megy. nem tudom melyiket tegyem fel milyen sorrendben. A patch sem működik, sem az egységes legendaris patch... Valami segítség? full nem értek hozzá.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Kérlek tedd fel az utolsó patchet, de B+ msot tettem fel... Nem értem mit kellene még csinálnom. Most tettem fel ebben a fórumban található patcheket, és semmi...
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Egy normális telepítési útmutató található valahol? Jelenleg lent van az összes patch, minden DLC, SKSE, és nem működik, hiába tettem fel őket. Régen kb 4szer telepítettem skyrimet, most mégsem tudom megcsinálni.... Ötlet?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Nem értek ehhez a mod orginaizerhez... FNIS-t elvileg betettem vele, de nem történt semmi, a loot is átlátszóan írja, és nem tudok eléggé angolul. Valaki tudna segíteni, hogy totál a semmiről hogyan módoljam fel a játékot normálisan?
DevEagle

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

Sziasztok!
Rengeteg lemagyarosított modnál azt írja a fordító, hogy tömörítsem be a mappákat meg hasonlók. Ezek azért vannak így írva, mert régen nem lehetett a zip fájlokból telepíteni progrmokkal? Pl. 7zip ben van a magyarosított mod, teljes, nem kell az eredeti. Ezt nem elég a mod organizer-el feltelepíteni?Ignussen nexus modjainál láttam sokszot ilyet.

Ha végig csinálom a Step mod guide cuccot, akkor a magyarosított modokkal helyetesíthetem az abbanis szereplő modokat? Unofficial patch, minden mod amit ti lefordítottatok?

Ha teszek fel olyan modokat is amik nincsenek magyarul, az baj mert a magyarosítások nem fognak működni?

A grafikai patch-ek elvileg nem kéne belezavarnia a magyarosításokba?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

FNIS.esp not activated! Mia francot csináljak? Kezd elegem lenni. Bemásoltam a data mappába az FNIS brahivort, és a szexy mozgást is, elindítottam a generate fnis usherben a cuccot. Mit kellene még csinálnom? Elindítom a játékot, és persze ez a hibaüznet vár. Elegem van már, hogy nem tudom felmódolni a skyrimet, mert vagy nem sikerül, vagy sikerül, de 3 hét és meghal az egész... Valaki segítsen már légyszíves!
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Alapvetően ennek az az oka, mert a mod managerek a tömörített modokat telepíti fel.
Mivel én általában magyarítás teszek fel, így annak két lehetséges módja van, hogy feltedd.
1. Telepíted az eredeti angol nyelvű modult, majd a magyarítással egyszerűen felülírod.
2. Ez egy kicsit "bonyolultabb", de sokan szeretik, ha a teljes verzió magyar, így ennek a lépései:
- letöltöd az angol modult, kitömöríted, majd ezt írod felül a magyarított verzióval. És itt jön amiről írni szoktam, becsomagolod, és máris a teljes modult kapod vissza immár honosítva.
Nexuson csak ez a két verzió van, ha mást találnál, szólj, mert az javítom...
Remélem érthető volt.

Viszont... Régebben pedig teljes modulokat osztottam, meg, igaz nem a Nexuson. Ezekben nem csak a modul, hanem javítások is megtalálhatóak voltak, vagy több verzió is megtalálható volt. Ezeket több almappába tettem. Viszont mikor feltelepítetted, akkor csak az egyes almappák kellettek, és ezeket kellett visszacsomagolni, hogy mod managerrel telepíteni tudd...

Másik kérdés, ha olyan modult teszel fel, ami nincs honosítva, az könnyen bekavar a többibe is. Pl. A legtöbb modban le van fordítva Skyrim -> Égkoszorú, de egy a végen nincs, akkor szinte mindenhol Skyrim lesz a játékban...
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

FNIS.esp not activated! Mia francot csináljak? Kezd elegem lenni. Bemásoltam a data mappába az FNIS brahivort, és a szexy mozgást is, elindítottam a generate fnis usherben a cuccot. Mit kellene még csinálnom? Elindítom a játékot, és persze ez a hibaüznet vár. Elegem van már, hogy nem tudom felmódolni a skyrimet, mert vagy nem sikerül, vagy sikerül, de 3 hét és meghal az egész... Valaki segítsen már légyszíves! FNIS.esp not activated... Próbáltam csont új skyrimet telepíteni, de már itt elakadok.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?fil ... telen2.png

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?fil ... len444.png

Abszolút nem értek a módoláshoz, és angolul sem tudok.. Valaki segítene, hogy itt most mik a warningok,és a hibák, és mit csináljak? Tes5edit is le van szedve, és elindítom, de azt se tudom mit csinál... Valaki segítsen légyszíves, mert idáig csak ennyi dolgot tettem fel, de ha már most nem jó az egész, akkor megint nem fogok tudni összehozni egy működő játékot.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Bocsi a mod Managerhez nem értek, de a Loot alapján nincs aktiválva, vagyis nincs előtte pipa. Tehát telepítetted, de nincs benne e betöltési listában, vagyis inaktív. Sajna a mod Managerben ezt nem tudom hogyan kell.
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

raimhol írta: 2018. feb. 16., pén. 19:19 http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?fil ... telen2.png

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?fil ... len444.png

Abszolút nem értek a módoláshoz, és angolul sem tudok.. Valaki segítene, hogy itt most mik a warningok,és a hibák, és mit csináljak? Tes5edit is le van szedve, és elindítom, de azt se tudom mit csinál... Valaki segítsen légyszíves, mert idáig csak ennyi dolgot tettem fel, de ha már most nem jó az egész, akkor megint nem fogok tudni összehozni egy működő játékot.
Hát angol tudás nélkül nagyon sok sikert. A skyrim moddolása nem egyszerű. A minecraft-é se volt egyszerű, de ez azt is felülmulja. Sajnos ha nem tudsz angolul legalább hogy KB megtaláld egy mod vagy program (FNIS) saját oldalán. PL. FNIS nem egy full moddolásal foglalkozó GUIDE-ban benne van hogyan kell használni. STEP és SEPTIM.

Én a SEPTIM leírásból tanultam meg. A SEPTIM az a Special Edition-hoz készült, de tökéletesen le van írva minden. Videóban is bemutatják ha az könnyebb.
AZ FNIS-t nem a mod organizer-ből kell amúgy indítani? Nem külön szerintem. Add hozzá a Mod Organizer-hez és a lenyíló listából válaszd ki és futtasd hátha.
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

ignussen írta: 2018. feb. 16., pén. 18:59 Alapvetően ennek az az oka, mert a mod managerek a tömörített modokat telepíti fel.
Mivel én általában magyarítás teszek fel, így annak két lehetséges módja van, hogy feltedd.
1. Telepíted az eredeti angol nyelvű modult, majd a magyarítással egyszerűen felülírod.
2. Ez egy kicsit "bonyolultabb", de sokan szeretik, ha a teljes verzió magyar, így ennek a lépései:
- letöltöd az angol modult, kitömöríted, majd ezt írod felül a magyarított verzióval. És itt jön amiről írni szoktam, becsomagolod, és máris a teljes modult kapod vissza immár honosítva.
Nexuson csak ez a két verzió van, ha mást találnál, szólj, mert az javítom...
Remélem érthető volt.

Viszont... Régebben pedig teljes modulokat osztottam, meg, igaz nem a Nexuson. Ezekben nem csak a modul, hanem javítások is megtalálhatóak voltak, vagy több verzió is megtalálható volt. Ezeket több almappába tettem. Viszont mikor feltelepítetted, akkor csak az egyes almappák kellettek, és ezeket kellett visszacsomagolni, hogy mod managerrel telepíteni tudd...

Másik kérdés, ha olyan modult teszel fel, ami nincs honosítva, az könnyen bekavar a többibe is. Pl. A legtöbb modban le van fordítva Skyrim -> Égkoszorú, de egy a végen nincs, akkor szinte mindenhol Skyrim lesz a játékban...
Mindent értek MESTER!

Szóval szerinted NEM lehet baj, ha pl. a STEP guide-ban szereplő összes már MAGYAR mod-ot teszem fel, a többit meg angolul? Gondolok itt olyan modokra hogy Bandolier (szütyők amik miatt több dolog fér el nálunk.).

A tömörítős rész-t így már értem, sejtettem hogy ez van itt is. Ilyet kellett csinálni nem egyszer a SEPTIM guide-ban is hogy menjen a SE modokkal.

MÁS:
A WyreBash-t (bashed patch!) készítését elég egyszer a végén, vagy a tesztelési fázisok előtt mindigle kell futtatni és megcsinálni mod-nak?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Feltettem mod orginazerrel a patcheteket a legendásat amit elvileg érdemes használni, na azóta nem indul a skyrim... Hiába tettem fel orginazerrel, majd távolítottam el, mégsem indul már.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Nem tervez valaki egy módösszeállítást, vagy egy profin megcsinált data mappát, ami csak a lényeges, és nem grafikai módokat tartalmazza, és elég lefuttatni egy .exe megnyitásával, és auto feltenne minden módot? Van kb 60 király magyar mód már itt, az inveture creaturestől a deadly mutilationig minden. Valaki már 4-5-6 éve módol, és szerintem egy délután alatt lehetne egy data mappát kimenteni, csak olyan beépülőkkel, ami szinte senkit sem zavar. Tehát pl a túlélős módokat kihagynám belőle, és olyat ami drasztikusan megváltoztatja a játékot, de senkti se zavarna +5000 új fegyver vagy vért, vagy skillrendszer. Nincs valakinek egy ilyesmi data mappája? Én mgcsinálnám szívesen ezt a módcsomagot, de én mindig totál bugosan módolok, és így is pár havonta újra kell tennem kompletten a skyrimet.
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

KULL:

Azt írtad jó pár bekezdéssel visszább egyik kérdezőnek hogy a Tes5edit-et meg a WyreBash-t rendszeresen kell futattni mikor modokat rak be az ember.
Kérdés:
A TE modpack-od (kull2lite) miért nincs írva a bashed patch meg a Tes4edit-es dolog. Te ezeket ott mind megcsináltad?

Tes5Edit-el nem csak a DLC fájljait és az update.esm-et KELL lefuttatni? (clean és egyéb dolgok.)

Honnan tudjam hogy le kell-e futtatni? MINDEGYIK modnak az eredeti helyén (pl. nexus, NEM a magyarított verzió!) találom meg hogy kell-e futtatni?

A LOOT-al sorba rakom a modokat. DE! Van olyan mod amit nem oda rak ahova javasolja a mod készítője. A LOOT mi alapján teszi sorba a modokat?

A LOOT van hogy kiírja egy modnak a fájljánál a TES5EDIT talált tisztítani valót. Ha jól sejtem akkor azokat KÖTELEZŐ lefuttatni a TES5EDIT-el és megcsinálni a mod-ot a mod organizerben?

Sok modnál a leírásában van, hogy tegyem a mod-ot a listában a legvégére. De ha van mondjuk 4 ilyen mod is akkor melyik legyen a legvégén??? (Gyökér kérdés de talán rájövök hol rontok el valamit a mod-olásnál)

A BashedPatch-et MINDIG a betöltési sor LEGVÉGÉRE kell rakni? (SEPTIM guide-ban ezt írják, de az ugye a szidott SE verzióhoz van.)

Előre is köszönöm ha segítesz!
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

raimhol írta: 2018. feb. 17., szomb. 4:43 Nem tervez valaki egy módösszeállítást, vagy egy profin megcsinált data mappát, ami csak a lényeges, és nem grafikai módokat tartalmazza, és elég lefuttatni egy .exe megnyitásával, és auto feltenne minden módot? Van kb 60 király magyar mód már itt, az inveture creaturestől a deadly mutilationig minden. Valaki már 4-5-6 éve módol, és szerintem egy délután alatt lehetne egy data mappát kimenteni, csak olyan beépülőkkel, ami szinte senkit sem zavar. Tehát pl a túlélős módokat kihagynám belőle, és olyat ami drasztikusan megváltoztatja a játékot, de senkti se zavarna +5000 új fegyver vagy vért, vagy skillrendszer. Nincs valakinek egy ilyesmi data mappája? Én mgcsinálnám szívesen ezt a módcsomagot, de én mindig totál bugosan módolok, és így is pár havonta újra kell tennem kompletten a skyrimet.
Kezd egy kicsit idegesítő lenni a sok alapvető kérdésed. Figyi. NEM fog neked senki (vagy csak milliókból 1) aki összerakja neked amit szertnél.
Tudod mik az alap modolás?
Felteszed a javító foltokat, letisztítod a fájlokat TES4EDIT-ben, loot-al sorba rakod. Ez azt jelenti hogy van benne mondjuk MAX 4-5 mod.
Amit te szertnél haver az már egy MODPACK! Amit úgy csinálnak ha lusta voltál visszaolvasni (bár én megtaláltam neked 2015-ös hozzászólásaidat is mert visszaolvasgattam!) elmondom. Felteszel pár modot ha kisebb, ha nagyobb akkor 1-2. Elzeded az ELEJÉRŐL a game-t és teszteled. Megy-e rendesen. De mindent tesztelni kell ilyenkor. Ha minden OK, akkor jöhetnek a kövi mod-ok. Szerinted KULL MODPACK miért készül olyan lassan? Mert tesztelni még csak mostanában kezdték el, és még koránt sincs véglegesítve a modlista sem szerintem (bár erről meg KULL-tól lehetne kérdezni, de lezárolták mind a 2 fórum részt a KULL modpack-hoz...)

Szóval, vagy megtanulod magadtól az alapoktól, vagy felejtsd el a skyrim moddolását. Röviden ennyi.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

A kull modpackot feltettem a videó alapján, a loot mégsem érzékel egy módot sem, és a skyrim data mappa sem. Ha elindítom a játékot akkor sem indul semmi konfigurálás, valaki légyszíves segítsen már! http://kep-feltoltes.info/?pm=VOTO

Mindent, minden egyes lépést totálisan a videó alapján csináltam. Egyébként működik a játék, de egyetlen mód sem fut. Valaki segít esetleg? Itt a printscreen, hogy lássátok. Aki ért hozzá kisujjból tudja a választ valószínű, szóval légyszíves aki ezt olvassa ss tud segítsen, mert kezd elegem lenni, és már nagyon játszanék.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

RÁjöttem. A kull modpacknak túl erős a grafja a laptopomhoz. Abból a 2k textúrákat kilehet venni? Még annyi, hogy a memoriblockot hogyan kell beállítani?
yumi

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: yumi »

raimhol írta: 2018. feb. 17., szomb. 19:44 RÁjöttem. A kull modpacknak túl erős a grafja a laptopomhoz. Abból a 2k textúrákat kilehet venni? Még annyi, hogy a memoriblockot hogyan kell beállítani?
Persze. Dobd fel ezt, ezek elég lájtos textúrák: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/14504?

Az én laptopomon ez van feltéve, igaz kull modpack nélkül.
Válasz küldése