Áthelyeztem ide a kommentet,mert inkább itt van a helye.
Hunemperor2 írta:Kull, köszönöm a részletes tanácsokat!
Én ezt a mod összeállítást úgy kísérleteztem ki, kb. 10-15 újratelepítés eredménye. Megérte, mert nagyon stabil, meg amúgy is már 4-5 óra alatt rakom újra, pedig ebből majd 1 órát elvesz az interesting NPC, viszont szerintem nélkülözhetetlen.
A városbővítésnél az a szabályom, hogy Whiterunt (Fehércsermely, Fehérvágta, Fehérpatak?) nem bővítem, nem is módosítom, mert ott fordulok meg legtöbbször, viszont például Solitude egy szánalom bővítés nélkül. De szerencsére összeállítottam egy megfelelő mod összetételt, amelyek jól el vannak egymással és a teljesítményre sincs hatással. Hasonlóan jártam el, Folyamfenyvesnél, Raven Rock-nál, Télvára folyamatban.
A populációs modokkal is sokat kísérleteztem, mire, ha jól emlékszem 4 maradt "állva". Nélkülük a játékélmény gyenge lenne.
A test és bőr textúrák véleményem és eddigi tapasztalatom szerint, nem annyira kritikusak a játék stabilitására, pl már használtam kettőt is egyszerre, pl unp és demonica, illetve cbbe és demonica egyszerre, mert utóbbi külön fajként van beállítva, és a saját karin kívül csak 1-2 npc-t érint. Most azonban félretettem a demonicát, hiába az a legéletszerűbb test mod (csak kevés beállítással), mert a Lunari race majdnem olyan minőséget tud, csak sokkal több egyedi lehetőséggel.
Akkor az ASIS azért nem ment fel, a modkészítők (SoT, ASIS) kiírhatnák az incompatibilitást.
Az Immersiv citizens viszont fenn van probléma nélkül a SoT-tal.
A Warzone-val és ENBBost-tal még kísérletezni fogok, egyelőre kudarcos, illetve az utóbbi nem is égető jelenleg, a Warzone helyett pedig az immersive patrol és a népesebb égkoszorúi polgárháború full verziója fenn van.
Itt a SoT kompatibilitás,ló betükkel és a kezdetektől meg volt:
http://sotrealms.enjin.com/installationsubcompatibility
Így, hogy részletesebben leírtad már más a helyzet, én nálam az Immersiv citizens,az Inconsequential NPCs, az Immersive Patrols, a Civil War Overhaul,az Obis fut mint populáció növelő -ez már bőven elég amúgy- és persze mindegyik magyarul(ignussen,Prttp
)+ami nem magyar(még) a SoT,a Warzone C.U.+Warzone assaults és még van egy brutál must have állatság de azt most fordítom ha kész elárulom hogy mi az
Az ENBBoost-al nem tudom mit tökölsz annyit,töltsd le a legújabb ENBSeries-t v0279 aztán a wrapper mappából másold be a Skyrim főkönyvtárába a d3d9.dll és a enbhost.exe fájlokat azt csókolom. Ha kell küldök egy jó enblocal.ini fájlt, ott a lényeg hogy a [GLOBAL] alatt a UsePatchSpeedhackWithoutGraphics=true legyen és a [MEMORY] alatt az ExpandSystemMemoryX64=true(32 bit esetén false) legyen. Az SKSE.ini-ben ezek legyenek:
[Display]
iTintTextureResolution=2048
[General]
ClearInvalidRegistrations=1
[Memory]
DefaultHeapInitialAllocMB=768
ScrapHeapSizeMB=256
[HAVOK]
iNumThreads=4 (a magok száma)
bHavokDebug=0
fMaxTime=0.0157
bDebugMultithreaded=0
Aztán itt van egy pro ini beállítás részlet a SoT-os fiuktól:
http://sotrealms.enjin.com/optimzationsubinitweaks
Na valahogy így néz ki most a helyzet csak sok honosítanivaló és majd egy hétig ezzel voltam elfoglalva.
Kull Mod Pack 2 Előzetes
u.i.: szerintem a Frostfall 3.0 80%-ban a hátrányára változott,nálam túl gyorsan pörög a rendszer, vicces hogy Fehércsermely előtt pikkpakk halálrafagytam az esőben
(medvebundában egy északival,aki minimum bír annyit mint Bear Grylls!!!)-hagyjuk már,arról nem is beszélve hogy kétszer annyi FPS-t zabál mint a korábbi,szerintem+a kompatibilitások hiánya. Marad az előző,ott valahogy jobban be volt lőve a valószerűség és lényegét tekintve ugyanúgy teszi a dolgát ahogyan azt kell és magyar
.