Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hunemperor írta:Hi Kull!
Neked hogy sikerült megoldani a Ultimate Deadly Encounters - Sands of Time-nál a SkyProc patch hibát?
A Loot is megcsüngött rajta, próbáltam a sorrendet átállítani és TES5 Edit-tel cellát is pucoltam, de továbbra is leáll a patchelés.
Milyen patchelés áll le??Az Ultimate Deadly Encounters - Sands of Time-nál hol van SkyProc patcher hiba,nincs is köze hozzá?! A Loot-ot se értem,hát az megy magától és teszi a dolgát,nem?
Tehát akkor magyarul mondva fingom sincs,hogy itt miről van szó :D és kérdezem hogy melyik plugin SkyProc patcherét futtatod,a Perma-ét vagy az ASIS-ét vagy melyikét mert a Sands of Time-nak nincs is semmilyen patchere :?: :shock:
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Jah a :) Dual Stealth Redux -é állt le, mert a többi az újratelepítés miatt nincs fönt, de az a tapasztalatom, ha egyik Skyproc patch leáll, akkor a többi is.
Csak arra gondoltam, hátha nálad is volt ilyen hiba.
A Loot már megoldódott, már nem ír ki hibaüzenetet (a korábbi verzió nem tudott mit kezdeni a Deadly Encounters-sel), mert leszedtem a legújabbat, és az már egy másik sorrendbe állította. De az sem volt jó.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Jah így már egész más a kép :) Persze hogy volt nálam is ilyen,mert ezt a ganajt a legújabb Unofficial Skyrim Patch okozza de..de pont a te általad említett DSR-nél,a Perma-nál és a modok nagy részénél lóhalálában orvosolták ezt egy SkyProch hotfix-el. Tehát jelen esetben a Dual Sheath Redux-nál van egy update fájl azt le kell tölteni,fel kell tenni aztán a Dual Sheath Redux Patch.jar Patcher Hotfix-et kell elindítanod(végül is ugyan azt csinálod,mint eddig).
Ahol ezt még nem oldották meg és vagy nem is fogják(kivéve ha majd az USKP-et kijavítják ugye),mert egy lezárt,tovább már nem frissített pluginról van szó mint pl. a ZF Primary Needs aminél én is megszívtam,ott egy nagyon egyszerű trükkel orvosolható ez malőr. Én Mod Organizer-t használok ha kell elmondhatom én is a megoldást de itt van feketén fehéren:http://steamcommunity.com/app/72850/dis ... 882075502/
De mondom a te esetedben erre most nincs szükség:

Fixed
PerMa - Merged with update 1.4.
Dual Sheath Redux - Get the hotfix from the updates section
Requiem - Can be found via a link in the stickied comment on the nexus
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Köszönöm szépen, megpróbálom.
Sikerült is! :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

OK.
Kocsis76
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2013. dec. 29., vas. 11:50

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kocsis76 »

Van egy mod, ami azt a fürdőházat csinálja Fehérvágta közelében. Ahhoz van fordítás?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Ha belinkeled, akkor pontosabbat tudok mondani, illetve megnézem mennyi szöveg van benne, milyen gyorsan fordítható.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Áthelyeztem ide a kommentet,mert inkább itt van a helye.
Hunemperor2 írta:Kull, köszönöm a részletes tanácsokat!
Én ezt a mod összeállítást úgy kísérleteztem ki, kb. 10-15 újratelepítés eredménye. Megérte, mert nagyon stabil, meg amúgy is már 4-5 óra alatt rakom újra, pedig ebből majd 1 órát elvesz az interesting NPC, viszont szerintem nélkülözhetetlen.
A városbővítésnél az a szabályom, hogy Whiterunt (Fehércsermely, Fehérvágta, Fehérpatak?) nem bővítem, nem is módosítom, mert ott fordulok meg legtöbbször, viszont például Solitude egy szánalom bővítés nélkül. De szerencsére összeállítottam egy megfelelő mod összetételt, amelyek jól el vannak egymással és a teljesítményre sincs hatással. Hasonlóan jártam el, Folyamfenyvesnél, Raven Rock-nál, Télvára folyamatban.
A populációs modokkal is sokat kísérleteztem, mire, ha jól emlékszem 4 maradt "állva". Nélkülük a játékélmény gyenge lenne.
A test és bőr textúrák véleményem és eddigi tapasztalatom szerint, nem annyira kritikusak a játék stabilitására, pl már használtam kettőt is egyszerre, pl unp és demonica, illetve cbbe és demonica egyszerre, mert utóbbi külön fajként van beállítva, és a saját karin kívül csak 1-2 npc-t érint. Most azonban félretettem a demonicát, hiába az a legéletszerűbb test mod (csak kevés beállítással), mert a Lunari race majdnem olyan minőséget tud, csak sokkal több egyedi lehetőséggel.

Akkor az ASIS azért nem ment fel, a modkészítők (SoT, ASIS) kiírhatnák az incompatibilitást.
Az Immersiv citizens viszont fenn van probléma nélkül a SoT-tal.

A Warzone-val és ENBBost-tal még kísérletezni fogok, egyelőre kudarcos, illetve az utóbbi nem is égető jelenleg, a Warzone helyett pedig az immersive patrol és a népesebb égkoszorúi polgárháború full verziója fenn van.
Itt a SoT kompatibilitás,ló betükkel és a kezdetektől meg volt: http://sotrealms.enjin.com/installationsubcompatibility
Így, hogy részletesebben leírtad már más a helyzet, én nálam az Immersiv citizens,az Inconsequential NPCs, az Immersive Patrols, a Civil War Overhaul,az Obis fut mint populáció növelő -ez már bőven elég amúgy- és persze mindegyik magyarul(ignussen,Prttp :D )+ami nem magyar(még) a SoT,a Warzone C.U.+Warzone assaults és még van egy brutál must have állatság de azt most fordítom ha kész elárulom hogy mi az :)
Az ENBBoost-al nem tudom mit tökölsz annyit,töltsd le a legújabb ENBSeries-t v0279 aztán a wrapper mappából másold be a Skyrim főkönyvtárába a d3d9.dll és a enbhost.exe fájlokat azt csókolom. Ha kell küldök egy jó enblocal.ini fájlt, ott a lényeg hogy a [GLOBAL] alatt a UsePatchSpeedhackWithoutGraphics=true legyen és a [MEMORY] alatt az ExpandSystemMemoryX64=true(32 bit esetén false) legyen. Az SKSE.ini-ben ezek legyenek:
[Display]
iTintTextureResolution=2048

[General]
ClearInvalidRegistrations=1

[Memory]
DefaultHeapInitialAllocMB=768
ScrapHeapSizeMB=256

[HAVOK]
iNumThreads=4 (a magok száma)
bHavokDebug=0
fMaxTime=0.0157
bDebugMultithreaded=0

Aztán itt van egy pro ini beállítás részlet a SoT-os fiuktól: http://sotrealms.enjin.com/optimzationsubinitweaks


Na valahogy így néz ki most a helyzet csak sok honosítanivaló és majd egy hétig ezzel voltam elfoglalva.

Kull Mod Pack 2 Előzetes

u.i.: szerintem a Frostfall 3.0 80%-ban a hátrányára változott,nálam túl gyorsan pörög a rendszer, vicces hogy Fehércsermely előtt pikkpakk halálrafagytam az esőben :lol: (medvebundában egy északival,aki minimum bír annyit mint Bear Grylls!!!)-hagyjuk már,arról nem is beszélve hogy kétszer annyi FPS-t zabál mint a korábbi,szerintem+a kompatibilitások hiánya. Marad az előző,ott valahogy jobban be volt lőve a valószerűség és lényegét tekintve ugyanúgy teszi a dolgát ahogyan azt kell és magyar ;) .
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kull/out írta:Vik!
Eltudnád mondani hogy ez OneTweak mod mire jó pontosan és miért érdemes használni ha érdemes? Mert valahol régebben olvastam hogy használod de a részleteket már nem tudom!
Megnéztem a leírását, és rájöttem, hogy a legfőbb haszna az, hogy megszünteti az Alt+Tabnál előforduló dupla egérkurzor jelenséget.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszi, azóta már használom, jó cucc!
hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hunemperor2 »

Megpróbáltam.
SSME le.
Skyrim.ini ezekkel a beállításokkal, továbbá ENB és ENBoost fel.
Úgy dobál ki, mint tán még soha.

Lehet jobb lett volna az eredetinél maradnom, még ha a logika ellene is szól.
Hunemepror2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemepror2 »

ENB seriest akartam írni.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

hunemperor2 írta:Megpróbáltam.
SSME le.
Skyrim.ini ezekkel a beállításokkal, továbbá ENB és ENBoost fel.
Úgy dobál ki, mint tán még soha.

Lehet jobb lett volna az eredetinél maradnom, még ha a logika ellene is szól.
Nem csoda, az ENB oldalon hibás értékek szerepelnek. Ezt használd: DefaultHeapInitialAllocMB=768
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Vik írta:
hunemperor2 írta:Megpróbáltam.
SSME le.
Skyrim.ini ezekkel a beállításokkal, továbbá ENB és ENBoost fel.
Úgy dobál ki, mint tán még soha.

Lehet jobb lett volna az eredetinél maradnom, még ha a logika ellene is szól.
Nem csoda, az ENB oldalon hibás értékek szerepelnek. Ezt használd: DefaultHeapInitialAllocMB=768
Így van ez helyes, 1024-nél engem már kivág a francba, ja és még ami baromi fontos hogy az enblocal.ini-ben a [MEMORY] alatt
ExpandSystemMemoryX64=true legyen, továbbá ha ez false-on volt és ugye átírod true-ra majd elmented, utána índítsd újra a géped!!(SkyrimTuner)
hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hunemperor2 »

Köszi megpróbálom.
Hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor2 »

Hát továbbra is kivág, de most már nem olyan gyakran.

Esetleg: DefaultHeapInitialAllocMB=még kisebb érték?
Azon gondolkodtam, hogy ezt a váltást lehet, hogy csak újratelepítéssel lehet megcsinálni. (mármint, hogy ssme le, többi fel). Vagy maradhat ez a telepítés, csak újra kell kezdeni a játékot.
A játék egyébként megint kiírt valamit pirossal a főmenü előtt, hogy ez az ENBoost meg a speedhackizé miatt nem működnek a grafikai beállítások.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Az piros kiírás a jó, azt jelzi hogy az ENBboost gyorsítás működik és az egyéb grafikai beállítások kikapcsolva(ENB ha fent lenni mondjuk valamilyen preset.) Ha ezt is bepötyögted:
[HAVOK]
iNumThreads=4 (a magok száma) ide jó számot írtál,ez fontos?
bHavokDebug=0
fMaxTime=0.0157
bDebugMultithreaded=0

Továbbá az enblocal.ini hogyan néz ki,mert ott azért lehet még rontani a helyzeten?
Ezen felül már csak a skyrim és SkyrimPrefs.ini-k beállításával lehet baj(V-Sync az engedélyezve van?"iPresentInterval=1"),újratelepíteni nem kell de új játékot kezdhetnél, aztán majd kiderül.
Hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor2 »

Esetleg itt lehet hiba:

[MEMORY]
ExpandSystemMemoryX64=true
ReduceSystemMemoryUsage=true
DisableDriverMemoryManager=false
DisablePreloadToVRAM=false
EnableUnsafeMemoryHacks=false
ReservedMemorySizeMb=256
VideoMemorySizeMb=896
EnableCompression=false
AutodetectVideoMemorySize=true
Coke

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Coke »

Hali
Szerintem ott lesz a probléma,kevés memóriát irhattál.Mutatom a képletet.
VideoMemorySizeMb=0 // VRAM + RAM - 2048 így kéne kiszámolni. :D
danger

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: danger »

Coke írta:Hali
Szerintem ott lesz a probléma,kevés memóriát irhattál.Mutatom a képletet.
VideoMemorySizeMb=0 // VRAM + RAM - 2048 így kéne kiszámolni. :D
Igen, én is ezt a formulát használom: VideoMemorySizeMb = VRAM+RAM-2048
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Hunemperor2 írta:Esetleg itt lehet hiba:

AutodetectVideoMemorySize=true
AutodetectVideoMemorySize=false <-- Because it keeps guessing wrong.
Erre is érdemes odafigyelni.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Vik írta:
Hunemperor2 írta:Esetleg itt lehet hiba:

AutodetectVideoMemorySize=true
AutodetectVideoMemorySize=false <-- Because it keeps guessing wrong.
Erre is érdemes odafigyelni.
Vik, esetleg azt eltudnád mondani egy példán keresztül, hogy az emberek hogyan számolják ki a konfiguk alapján a számukra megfelelő adatokat!
Erre a kettőre gondolok:
ReservedMemorySizeMb=
VideoMemorySizeMb=
hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hunemperor2 »

Köszi az eddigi segítségeket megpróbálom.
Koragg

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Koragg »

Valaki tud olyan modot linkelni, amivel meglehet növelni az összes ellenség életerejét, hogy sokat kelljen klikkelgetni, hogy nagy harc legyen? Mert így is legendásba tolom, de nem több semmi 3-4 ütésnél. Kivéve a sárkány, de az is vagy 10 ütés... ???
Koragg

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Koragg »

Már megtaláltam a központban, a halálos sárkányokhoz van mellékelve egy halálos szörnyek amiben nagyszerűen állítgatható!
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Na amennyire én tudom,így kell kiszámolni az adatokat:


ReservedMemorySizeMb= 256 és 1536 között kell lennie. 512-n legyen ha van 2 GB VRAM(videó memória)és van 4 vagy 8 GB RAM(rendszer memória).
Aztán ha még több VRAM és RAM áll rendelkezésedre akkor mehet még feljebb is 768-1024.

VideoMemorySizeMB= VRAM+RAM-2048 de a maximum az 10240 lehet! Tehát ha van 4 GB VRAM (4096MB)+van 8GB RAM (8192MB) akkor ebből kivonsz 2048-at,az egyenlő 10240-el.
Még egy példa :D : van 2GB VRAM (2048MB)+ 8GB RAM (8192MB) ez ugye összesen 10240, ebből kivonsz 2048-at akkor 8192-t kell odaírnod.
Hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor2 »

Na erre varrjatok gombot.
Hosszú próbálkozások után, ENBdev és ENBoost mérgemben le, SSME vissza, SKSE.ini viszont fennmaradt.
Egyből semmi hiba, problémák megszűntek, lagg se, pedig állítólag nem működnek együtt.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Nem is, az ssme dominál nálad. Hogy mi van/volt az enbboost-nál nálad rosszul belőve az sajnos nem derült ki. Nálam évek óta egy erős alap stabilitást és kifagyás mentességet ad ill. a régebbi 1gigás nootebook-n is volt már fenn rendes enb preset is. Végül pedig a mostani skse verziók+skse.ini hozza a legmegbízhatóbb szintet, de ha neked aktívabb az ssme akkor használd azt, viszont az enbboost-ot azért majd próbáld meg kikísérletezni(sok variáció nincsen.) A fentiek szerint be tudod állítani a memória részét az enblocal.ini-nek.

u.i.: ezzel le tudod ellenőrizni, hogy hogyan működnek a memória dolgaid: Memory Blocks Log by Sheson ,minden indítás aztán kilépés után generál egy log fájlt a főkönytáradba vagy oda ahová telepítetted(beállítástól függ.)
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Hunemperor2 írta:Na erre varrjatok gombot.
Hosszú próbálkozások után, ENBdev és ENBoost mérgemben le, SSME vissza, SKSE.ini viszont fennmaradt.
Egyből semmi hiba, problémák megszűntek, lagg se, pedig állítólag nem működnek együtt.
Csak egy megjegyzés, ha fenn van az SSME és SKSE.ini, akkor ügyelj, hogy mindkettőben ugyanaz az érték legyen. Korábban ezzel én is megjártam.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Koragg írta:Valaki tud olyan modot linkelni, amivel meglehet növelni az összes ellenség életerejét, hogy sokat kelljen klikkelgetni, hogy nagy harc legyen? Mert így is legendásba tolom, de nem több semmi 3-4 ütésnél. Kivéve a sárkány, de az is vagy 10 ütés... ???
A ent említetteken kívül még ott a High level Enemies kiegészítő. Ebben lesz egy csomó új ellenfél, továbbá előállíthatód , hogy veled együtt lépjenek szintet az ellenfelek.
Itt megtalálod a Magyar verziót.
Avatar
CybearSkunk
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2015. nov. 30., hétf. 13:01

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: CybearSkunk »

Üdv!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok-e olyan modról ami "eltünteti" vagy kikapcsolja a dungeonokben lévő fényforrásokat alapból (pl. gyertyákat)?
Azért kérdezem, mert most vettem meg nemrég a Skyrimet és szeretném modolni. Ezzel a Sneak Tools moddal tök faja lenne.
Ezt az Immersive Dark Dungeons-t találtam, de azt mondják, hogy az ELFX-el és a Realistic lighting overhaul-al nem megy.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Iyen szerintem nincs de olyan viszont van, hogy lámpás vagy fákja nélkül sz*rt se fogsz látni:Climates Of Tamriel(Hardcore vagy Hazardous Dungeons beállítás)-ebből az egyik korom sötétet csinál. Ha ezt a modot használod akkor az ELFXEnhancer-t NE pipáld be de a telepítőjében úgy is látni fogod.
Avatar
CybearSkunk
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2015. nov. 30., hétf. 13:01

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: CybearSkunk »

Hűha...ezt nagyon ki kell majd tapasztalni, hogy mely fény/időjárás modokat hogyan kombináljam. Hirtelenjébe' találtam vagy hatot!
Onyl

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Az én kis szerény vanillás modpackom. Teljes egészében magyar, csak a konfig menüjében angol itt-ott. Mivel lehetne még bővíteni? A harmadik képen lévő modok pedig készülés a magyar dlc-khez.
Kép
Kép
Kép
Onyl

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Upsz, ha most sem sikerül képet hozzáadnom akkor inkább feladom, bocs a két szemét kommentért... :'''D...

Kép
Kép
Kép
Onyl

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Harmadik.* Francba...

Kép
vendégbubus

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: vendégbubus »

Szerintem töltsd fel a képeket kepfeltoltes.hu-ra (vagy ahova akarod), aztán csak be kell szúrni a hivatkozásokat/előnézetet a fórumba. Ezekből a képekből semmi konkrétumot nem látok, és nagyítani sem lehet őket.

Szerk: úgy látszik, csak egy normális monitor kell hozzá. Így már láthatóak.
Onyl

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Érdekes. Nekem rendesen mutatja.
hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hunemperor2 »

Én azt szeretném megkérdezni, hogy megcsináltam a cseréket uskp - usleep, minden jól működik csak a magyarított SoT-nak eltűnt a menüje, tehát se angol se magyar nincs most.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Onyl írta:Az én kis szerény vanillás modpackom. Teljes egészében magyar, csak a konfig menüjében angol itt-ott. Mivel lehetne még bővíteni? A harmadik képen lévő modok pedig készülés a magyar dlc-khez.
Kép
Kép
Kép
Pont tegnap raktam ki a legújabb fordításokat, amiket elkészítettünk és még ott van a Kull mod pack is, abból is lehet elég jól ihletet meríteni vagy vársz pár hetet/hónapot és elkészül a Kull mod pack v2, ami teljesen magyar és a 3 dlc-re épül rá. :D
Onyl

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Okés, amúgy ez a nagy modolás olyan nem lineárissá teszi a játékot, hogy azt még a Witcher3 se is übereli. :'''D...
Onyl

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Felraktam az 5.1-es SkyUI-t a főoldalról, szedtem le egy mentést, rámentem a magicokra és az fogadott, hogy az 5.0-ás észlelve, és követelmény az 5.1. Ez most mi?
Onyl

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl »

A mágia problémás*, én bocs.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Onyl írta:Felraktam az 5.1-es SkyUI-t a főoldalról, szedtem le egy mentést, rámentem a magicokra és az fogadott, hogy az 5.0-ás észlelve, és követelmény az 5.1. Ez most mi?
Ez csak egy figyelmezetetés, amit a SkyUI MKM menüjében ki tudsz kapcsolni és akkor többet nem jelenik meg.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Nekem egy olyan gondom lenne a Perkus Maximussal, hogy nem tudok benne újrakovácsolni szinte semmit, a Patchus Maximusban sincsenek benne a soraik. Még azt is észrevettem, hogy a minimal patch-ben, ami a Nexuson van, abban kb. 22 ezer sor van (15 MB-os az esp), amit nekem generál, mod nélkül is csak 12-13 ezret ad (9 MB a mérete), modokkal együtt 14 ezer (10 MB a mérete). Valamit nagyon kifelejt a Skyproc, csak nem tudom, hogy kellene megoldani.
Onyl

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl »

ITM recordsokat, hogy kell takarítani TESVEdittel?
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Onyl írta:ITM recordsokat, hogy kell takarítani TESVEdittel?
Hagyd inkább. A legjobb modokat nem kell tisztítani, mert lehet pont azért vannak benne felesleges rekordok, hogy jól működjenek, a kiegészítőkkel pedig még nem volt gondom, hogy úgy hagytam.
Onyl

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Még két kérdés, Mod Organizerben ha valami fehér villámjeles, azaz azt írja "fölösleges" akkor az nincs is érvénybe?
Teszem azt felrakok 3 különálló háttérzene modot akkor azok kiütik egymást?
NKris
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2015. ápr. 9., csüt. 14:59

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: NKris »

Srácok, volna egy olyan problémám hogy van néhány elég illúzióromboló grafikai bugom... Tudtok segíteni ? :(
Csatolmányok
2016-01-08_00003.jpg
2016-01-08_00002.jpg
Anonymus654

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Anonymus654 »

Valaki tudna ajánlani valami grafikai modot?
Felraktam a TreesHD_Skyrim_Variation-t, és a 4K Parallax Treebark-ot, de nagy változást nem tapasztaltam a fákkal kapcsolatban, még a 4K Parallax Skyrim by Pfuschert néztem ki, de nem tudom hogy egyesével kell leszednem, és másolgatnom a tucatnyi fájlokat?

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/49 ... 9661&pUp=1

Próbáltam a nexus moddal leszedni, úgy csak egy 300 megás Textures Thievesguild-et szedett le...
Válasz küldése