Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Cthulhucult
Hozzászólások: 341
Csatlakozott: 2011. feb. 24., csüt. 20:21

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Cthulhucult »

Bizony a Dawnguardhoz kell a Dawnguard.:) Ha telepítve van az 1.6-os patch az jó, mert nélküle nem indul majd a kiegészítő.
Morzan

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Morzan »

okok azóta rájöttem :D
Senki

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Senki »

Egy kérdés, valakinek ütközött valamelyik modjába a danguard, annyira különleges modokat nemhasználok, (Pl deadly dragons, Skyhair, black mage armor meg két kisseb spell csomag), a legtöbb ilyen plusz apróságokat ad hozzá, új helyek, szebb állatok meg egy két realizmus növelő cucc.

Ami talán problémába ütközhet az a war in skyrim, mivel annak nincs oldala így nem igen tudom megnézni, hogy jó e. Valakinek beleütközött már a dlcbe a mod? Vagy bármelyik modjába? Azt tudom, hogy a midas magic nem megy alatta, de azt nem használnom
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Senki írta:Egy kérdés, valakinek ütközött valamelyik modjába a danguard, annyira különleges modokat nemhasználok, (Pl deadly dragons, Skyhair, black mage armor meg két kisseb spell csomag), a legtöbb ilyen plusz apróságokat ad hozzá, új helyek, szebb állatok meg egy két realizmus növelő cucc.

Ami talán problémába ütközhet az a war in skyrim, mivel annak nincs oldala így nem igen tudom megnézni, hogy jó e. Valakinek beleütközött már a dlcbe a mod? Vagy bármelyik modjába? Azt tudom, hogy a midas magic nem megy alatta, de azt nem használnom
Hali!
A War in Skyrim simán megy a DG-vel eggyütt. Viszont a dobófegyveres modok hibát okozhatnak a számszeríj kezelésében. Amúgy 100-nál több modot használok és ezen a kettőn kívűl semmi gond nem volt. ;)
Senki

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Senki »

100 mod, az igen? Tudsz mondani párat ami igazán tetszik neked? Folyton nézem a steamot mg a nexust, de kevés mód nyeri e igazán a tetszésem,
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Senki írta:100 mod, az igen? Tudsz mondani párat ami igazán tetszik neked? Folyton nézem a steamot mg a nexust, de kevés mód nyeri e igazán a tetszésem,
Na most csak párat mert most értem haza munkából:

Lanterns of skyrim - lámpások a világban és településeken
Roman armors and weapons - a neve mindent elárul
Sound of Skyrim - 3 féle van eddig, élethű hangok(civilazation,wild,dungeon)
The Dance of Death - kiváló kivégzések, csonkolások
Buildable House - Saját ház a vadonban
Frostfall - Túlélő mod
Bandolier - Szütyők, övtáskák, stb...
Immersive Armors - Új páncélok

Egyszer ennyi ha ezeken túl vagy, írj aztán adok még. Nem linkelem be mert fáradt vagyok, de Nexuson keress így rájuk és megtalálod!
Jó szórakozást! ;)
Senki

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Senki »

Zagloba írta:
Senki írta:100 mod, az igen? Tudsz mondani párat ami igazán tetszik neked? Folyton nézem a steamot mg a nexust, de kevés mód nyeri e igazán a tetszésem,
Na most csak párat mert most értem haza munkából:

Lanterns of skyrim - lámpások a világban és településeken
Roman armors and weapons - a neve mindent elárul
Sound of Skyrim - 3 féle van eddig, élethű hangok(civilazation,wild,dungeon)
The Dance of Death - kiváló kivégzések, csonkolások
Buildable House - Saját ház a vadonban
Frostfall - Túlélő mod
Bandolier - Szütyők, övtáskák, stb...
Immersive Armors - Új páncélok

Egyszer ennyi ha ezeken túl vagy, írj aztán adok még. Nem linkelem be mert fáradt vagyok, de Nexuson keress így rájuk és megtalálod!
Jó szórakozást! ;)
Semmi gond, köszönöm, kettőt már most kilőttem mert mage típus vagyok:, de a többit kipróbálom
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Gondolom az egyik a Roman pack. Ezt mindenképp ajánlom mert a a birodalmi katonák kinézetét is megváltoztatja és ad egy jó gyűrűt is a játékhoz. Próbáld ki nem bánod meg! ;)

Na még párat:
Bank in Skyrim - banki szolgáltatások
Gold Weight - az aranynak is van súlya(ezzel kiegészítve már van értelme az előzőnek)
First Aid - elsősegély
Climates of Tamriel - Sokkal jobb éghajlati viszonyok
Moonpath - Elyswer
Footprints - lábnyomok
LeftHandRing - balkézen is viselhetsz gyűrűt

Írj ha végeztél ezekkel is! ;)
Senki

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Senki »

Climates of Tamrie, Moonpath, Footprints, LeftHandRing
Ezeket használom, a bal gyúrű az enchanting miatt különösen jól jön, fpleg a köcsög realitás módok miatt, engem leölnek egy nyíllal egy ütéssel, azt az istennek nem tudom megállítani a közeledésüket, de addig se unalmas a játék.
Moonpath az is egy jó cucc, rohadt szépen meg van csinálva, bár csak az elején vagyok, a nagy ajtó mögött az a rohadt nagy pók mindig leöl. (elvégre ha valóságba neked ugrik egy 10 méters pók te is meghalsz:D )

Bank in Skyrim és Gold Weight le is kapom meg akkor az egyik páncél módot
hcsab
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2012. szept. 9., vas. 22:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hcsab »

Hi!
Kérdésem a Dawnguard feltelepítése után és a Data Files opció aktívvá tétele utánra vonatkozik:
Hiába jelölöm ki a felrakott modokat, egyik sem lesz aktív (legalábbis a DG biztosan nem, semmi nyoma az új küldinek az őrőknél). Fennt van még a HR pack meg még egypár graf elem, ezeket nehéz megállapítanom hogy müxik-e.
Ha kijelölöm a modokat a data filesban, aztán leokézom, és visszaellenőrizve(ujra megnyitva a data filest) nincsenek kijelölve! Verzióm 1.6.89.06.
Please help!
Avatar
Cthulhu-cult
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Cthulhu-cult »

hcsab írta:Hi!
Kérdésem a Dawnguard feltelepítése után és a Data Files opció aktívvá tétele utánra vonatkozik:
Hiába jelölöm ki a felrakott modokat, egyik sem lesz aktív (legalábbis a DG biztosan nem, semmi nyoma az új küldinek az őrőknél). Fennt van még a HR pack meg még egypár graf elem, ezeket nehéz megállapítanom hogy müxik-e.
Ha kijelölöm a modokat a data filesban, aztán leokézom, és visszaellenőrizve(ujra megnyitva a data filest) nincsenek kijelölve! Verzióm 1.6.89.06.
Please help!
A Data Files aktiválása előtt hogy aktiváltad a modokat?
Sziriusz
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2012. feb. 27., hétf. 20:07

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Sziriusz »

Minimum 10-es szinten kell lenned és csak akkor érhető el a küldi :]
hcsab
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2012. szept. 9., vas. 22:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hcsab »

43-as vagyok. Modok aktiválást nem értem, feltelepítettem(bemásoltam) a data mappába, a skyrimprefs-ben átirtam amit kellett és itt tartok! Az külön probléma, hogy az SKDE loader rel történő indításnál egyből indul a játék, nincs lehetőségem a data filessel babrálni:(
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

hcsab írta:43-as vagyok. Modok aktiválást nem értem, feltelepítettem(bemásoltam) a data mappába, a skyrimprefs-ben átirtam amit kellett és itt tartok! Az külön probléma, hogy az SKDE loader rel történő indításnál egyből indul a játék, nincs lehetőségem a data filessel babrálni:(
Ne a SKSE-vel, hanem a Skyrimlauncher.exe-vel indítsd a játékot, és a megjelenő menüben válaszd ki a Data Files pontot. Utána pedig be kell jelölnöd a dawnguard.esm-et. Bár az előbbi hozzászólásod alapján ez nálad nem működik. Ilyenről sem hallottam még. (Esetleg írásvédett az az állomány, ahol a Skyrim tárolja az aktív modokat, de azt nem tudom, merre található.)
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

A data files aktiválásához olvass vissza picit.A második lapon ebben a témában, van a megoldás ;)
hcsab
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2012. szept. 9., vas. 22:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hcsab »

Köszi, de azzal kezdtem hogy azon már túl vagyok...
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

hcsab írta:Köszi, de azzal kezdtem hogy azon már túl vagyok...
A launcher-el indítva mi a helyzet? Az SKSE-t nem lehet inaktiválni addig? Nem használom ezt, nem tudom mi ez.
Pár karakterem ráment mire stabil játékot tudtam összehozni, mondjuk ez főleg az új modok miatt volt. ;)
Most tartok 27-es szintnél, de ez az első hogy nem fagyki, nem omlik össze a játék, és sokkal kevesebb a bug is.
Avatar
Cthulhu-cult
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Cthulhu-cult »

Az SKSE olyasmi, mint az OBSE volt az Oblivionnál, lehetővé teszi jóval több script működését, mint az alapból lehetséges. Rengeteg modhoz kell az OBSE, az SKSE-t még én sem mertem használni. Most viszonylag stabil a Skyrim, mondjuk ez főleg a Windows 7-re váltásnak köszönhető - XP alatt rendszeresen fagyott a játék, azóta csak egyszer történt, akkor is az én hibámból.
A modokat régebben az Application Data plugins fájljának átírogatásával aktiváltam, ezt utólag mindig írásvédetté kellett tenni. Amikor beállítottam a launcherben is, hogy ki lehessen jelölni a modokat, az írásvédettséget ki kellett iktatni.
Hogy Windows 7 alatt hol van ugyanez a fájl, ami az aktív pluginokat tartalmazza, azt még nem sikerült megtalálnom.
Morzan

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Morzan »

Sziasztok!

Nekem ezzel a moddal akadt gondom: http://skyrim.nexusmods.com/mods/24234#content (léghajó)
Valamiért nem jeleníti meg :(

Tudnátok segíteni?
Avatar
Cthulhu-cult
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Cthulhu-cult »

Morzan írta:Sziasztok!

Nekem ezzel a moddal akadt gondom: http://skyrim.nexusmods.com/mods/24234#content (léghajó)
Valamiért nem jeleníti meg :(

Tudnátok segíteni?
SKSE telepítve van?
Morzan

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Morzan »

nem,vagy legalábbis nem hiszem...
De egy ideig szerintem nem is lesz, mert a mobil internetem bemondta az unalmast és csak 128kb/s hajlandó döcörészni...
De ha majd megint normális lesz az adatforgalmam akkor megpróbálom.
+ Köszi az ötletet :D
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

SKSE nélkül is meg kellene jelenítenie, csak nem tudna repülni vele.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Egy olyan kérdésem lenne hogy használt már valaki olyan modot ami a reális célzást próbálja modellezni, mert nem emlékszem melyik mod változtatta meg a célzást, de a régi után nagyon furcsa hogy felfele nem tudok normálisan lőni mert nem látom a célt a karomtól.(lefele meg egyenesen nevetséges a célzás) :?: :!: :idea:
Már csak egy mod hiányzik: -az ami minimális súlyt ad a lövedékeknek. ki tud ilyenről vagy el is tudja készíteni, esetleg tudna ebben segíteni hogy mit merre meddig az kérem jelezze. Előre is kösz!
Arvedui
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2012. márc. 6., kedd 22:36

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Arvedui »

Helló mindenkinek!

A Tundra Defense móddal (Skyrim Nexusról szedtem le) lenne egy olyan gondom, hogy a 2.85-ös változata még tökéletesen működik a gépemen, de amikor felraktam a legújjab változatot (3.06) , akkor még a data fájloknál észleli, de amikor elindítom a játékot kíirja, hogy törölve let egy mód fojtatje-e (vagy valami hasonlót) és amikor elindítom a mentést (vagy ép új játékot), akkor sem találom az ehez a módhoz szüksége anyagokat.
Avatar
Cthulhu-cult
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Cthulhu-cult »

Arvedui írta:Helló mindenkinek!

A Tundra Defense móddal (Skyrim Nexusról szedtem le) lenne egy olyan gondom, hogy a 2.85-ös változata még tökéletesen működik a gépemen, de amikor felraktam a legújjab változatot (3.06) , akkor még a data fájloknál észleli, de amikor elindítom a játékot kíirja, hogy törölve let egy mód fojtatje-e (vagy valami hasonlót) és amikor elindítom a mentést (vagy ép új játékot), akkor sem találom az ehez a módhoz szüksége anyagokat.
Szinte biztos vagyok benne, hogy az 1.7-es patch (vagy régebbi) van fent nálad, az újabb Tundra Defense meg csak az 1.8-assal működik. Ezt a mod készítője nem írta egyértelműen, de a hozzászólások között volt, aki említette Nexuson. Magamtól is erre gyanakodtam volna, úgy látom amelyik modot már a legújabb javítással készítik, az a régebbiekkel nem megy.
Arvedui
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2012. márc. 6., kedd 22:36

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Arvedui »

Kösz, nos akkor ezt nem használom mert az 1.8-as patch nem működik nálam megfelelően, pedig eredeti a játék.
Avatar
Cthulhu-cult
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 8:51

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Cthulhu-cult »

Előbb-utóbb kénytelen leszel, mert a modderek nem foglalkoznak vele, kinél működik a javítás és kinél nem. Az új modok és a régebbiek újabb verziói is a legújabb javítással fognak működni, nem is beszélve a Dragonborn kiegészítőről, ami hamarosan jön.
Én sem akartam egyelőre az 1.8-as patch-et telepíteni, de muszáj volt. Hogy érted, hogy nem működik megfelelően? Nekem nem eredeti a játék, de a javításokkal nem volt gondom.
Arvedui
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2012. márc. 6., kedd 22:36

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Arvedui »

Nem hoz be animációkat az ölésnél, az ellenfelek ha kétkezes fegyverrel ütnek annak nincs animációja csak megsérülsz, de nem látod ahogy ütnek, meg ehez hasonló, bár lehet, hogy SKSE miatt van ez, de az meg kell egy csomó módomhoz.
Arvedui
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2012. márc. 6., kedd 22:36

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Arvedui »

Időközben rájöttem mi a hiba, elfelejtettem leszedni a legújabb FNIS-t most, hogy leszedtem és felraktam minden működik.
Vendég

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vendég »

c/users/sajátnév/documents/my games/skyrim/skyrimprefs.ini

ebben elvileg alapból nem kellene lennie ilyen sornak.[/quote]


Így már érthető, hogy mért nem sikerült. :) Én a játék fökönyvtárában irtam volna át ugyanezt a filet. Most próbáltam ki, müködik. Köszi szépen.[/quote]


Sziasztok!
Én esszt mind meg is csináltam de mikor elakarom indítani a játékot kilép!
Mi lehet a probléma?
Ed755

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Ed755 »

Hali. Tört játékom van, de olvastam, hogy kell néhány modhoz nexus mod manager. Viszont nekem nem indítja el :S "Unable to write get permissions for (és itt írja a játék főkönyvtárát.) Mi lehet a probléma? Köszi.
vandorlovag

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: vandorlovag »

Üdv mindenkinek!
Bele kezdtem egy új mod készítésébe... PMB és Rasa Dwemer modját felhasználva egy lehetséges dwemer történelmi mellékszálat megalkotva...
Még csak most tanulom a mod készítést és segítséget kérnék pár dologhoz:
Új nif-ek készítése, besorolása (Static, Door, Activator, Misc, stb...)
Külső terület gomborzati módosítása.
Előre is köszönöm! :)
adikas21

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: adikas21 »

Tiszteletem!
Segítség kéne!

Feltettem a Skyrimet legujabb pachekig ,hogy gyakoroljam a modolást.

A nexus mod manager van fent, (gondolom a creation kit, nem muszáj fent lennie).

Ki is keresi a Skyrimet ahova telepítettem, de mikor modot akarok telepíteni az alábbi hibaüzenetet írja ki:

http://kepfeltoltes.hu/view/130127/nexu ... es.hu_.png
adikas21

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: adikas21 »

Ezt nem tudom ismeritek e és érdemes kipróbálni:

http://skyrim.nexusmods.com/mods/6058#content

Elvileg nagyon jó teljesítmény javulás.Aki használja mondja el létszíves a telepítés menetét.

Ui.:Előző kérdésem még mindig áll, kiegészíteném azzal, hogy az SKSE nincs fent ami elvileg több modnál szükséges lenne, de egyszerűen nem tudom, hogy telepítsem.
Marcell

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Marcell »

Sziasztok nem tudjátok véletlen hogy ha letörlöm a skyrimot és a Steamet is majd a legközelebbi újra telepítéskor amelyik módokat kiválasztottam a steam workshopban azokat újra kell majd kikeresgélnem a több 100 közül vagy valahogy vagy valahol megmaradnak elmentve?
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Marcell írta:Sziasztok nem tudjátok véletlen hogy ha letörlöm a skyrimot és a Steamet is majd a legközelebbi újra telepítéskor amelyik módokat kiválasztottam a steam workshopban azokat újra kell majd kikeresgélnem a több 100 közül vagy valahogy vagy valahol megmaradnak elmentve?
Nálam megjegyezte őket. Igaz a Steam-et nem töröltem.
Talán, ha csinálnál a steam adataidról egy biztonsági mentést...
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

adikas21 írta:Tiszteletem!
Segítség kéne!

Feltettem a Skyrimet legujabb pachekig ,hogy gyakoroljam a modolást.

A nexus mod manager van fent, (gondolom a creation kit, nem muszáj fent lennie).

Ki is keresi a Skyrimet ahova telepítettem, de mikor modot akarok telepíteni az alábbi hibaüzenetet írja ki:

http://kepfeltoltes.hu/view/130127/nexu ... es.hu_.png
Elkövetted azt a hibát, hogy a Program Files mappába telepítetted a Skyrimet, ami rendszermappa, és nincs hozzá írási joga a felhasználói programoknak, mint amilyen a Nexus Mod Manager. Vagy adsz neki írási jogot, megkerülve a Windows védelmét, vagy másik mappába telepíted a játékot (lehetőleg ne a Windows legyen :) ).
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

adikas21 írta:Ezt nem tudom ismeritek e és érdemes kipróbálni:

http://skyrim.nexusmods.com/mods/6058#content

Elvileg nagyon jó teljesítmény javulás.Aki használja mondja el létszíves a telepítés menetét.

Ui.:Előző kérdésem még mindig áll, kiegészíteném azzal, hogy az SKSE nincs fent ami elvileg több modnál szükséges lenne, de egyszerűen nem tudom, hogy telepítsem.
A SkyBoost már eléggé elavult, szerintem ne erőltesd. Ráadásul egy ideje már felesleges is.
SKSE-ről itt tudsz olvasni.
akosnagy
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2013. feb. 21., csüt. 15:34

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: akosnagy »

Sziasztok!

http://skyrim.nexusmods.com/mods/9286
Ezzel a moddal akadt kis problémám. Whiterun-ban a MIssig is Action questben be kell hatolni a Battle-Born család házába. A feltörésre váró ajtóval nem lép interakcióba.
Használja valaki a modot? Érdemes fent hagyni vagy van több bugja? E miatt az egy miatt nem biztos, hogy leveszem, de ha több is van....

Más téma.
Mindegy milyen sorrendben teszem fel a modokat? Gondolom első a DLC, official patch, unoficial patch. Aztán lényeges a sorrened?
Ha igen, mégis kb mi után mit?

Köszönöm

Szerkesztés
Ui.:
Illetve tapasztalta valaki valamelyik modnál, hogy a legelső sárkány megölésekor nem jön át a lélek? Ott is megakad a quest, de azt még nem tudom melyik mod okozza.
A quest problémákat setstage-elmegoldottam, de nem nagyon merek így neki menni másik sárkánynak, mert a lélek az lélek ugye :)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

akosnagy írta: Illetve tapasztalta valaki valamelyik modnál, hogy a legelső sárkány megölésekor nem jön át a lélek? Ott is megakad a quest, de azt még nem tudom melyik mod okozza.
A quest problémákat setstage-elmegoldottam, de nem nagyon merek így neki menni másik sárkánynak, mert a lélek az lélek ugye :)
A sárkány közelébe kell menni, ha nem voltál ott, amikor meghalt. Nálam volt egy, ami szépen megvárta a Télvári Akadémia felső karéján, amíg megtaláltam. :)
akosnagy
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2013. feb. 21., csüt. 15:34

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: akosnagy »

Vik írta:
akosnagy írta: Illetve tapasztalta valaki valamelyik modnál, hogy a legelső sárkány megölésekor nem jön át a lélek? Ott is megakad a quest, de azt még nem tudom melyik mod okozza.
A quest problémákat setstage-elmegoldottam, de nem nagyon merek így neki menni másik sárkánynak, mert a lélek az lélek ugye :)
A sárkány közelébe kell menni, ha nem voltál ott, amikor meghalt. Nálam volt egy, ami szépen megvárta a Télvári Akadémia felső karéján, amíg megtaláltam. :)
Ezt tudom, de nem ez a probléma. 4-5 alkalommal öltem meg (volt harc előtti mentésem), volt olyan alkalom mikor az utolsó 2-3 csapást karddal kapta, akkor se adja meg. Meg áll az Investigate dragon, vagy mi questnél. Azért köszönöm. Úgy tűnik ráfér egy nagytakarítás a modjaimra :)
Zsoltaea

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Zsoltaea »

A skyrimprefs.ini-be a launcher alá hozzá kell adni ezt a sort: bEnableFileSelection=1 és jó lesz a data file

Tessék a megoldás! ;)
Nekem még ettől sem javult meg a Data File. Ugyanúgy halvány és nem tudok rákattintani a SkyrimLauncher.exe megnyitása után. :S
genndy

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Mit szeretnél csinálni? A modlistát simán kézzel is lehet szerkeszteni, egy Notepad elég hozzá.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Zsoltaea írta:Nekem még ettől sem javult meg a Data File. Ugyanúgy halvány és nem tudok rákattintani a SkyrimLauncher.exe megnyitása után. :S
Biztos, hogy a [launcher] rész alá írtad?
akosnagy
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2013. feb. 21., csüt. 15:34

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: akosnagy »

Zsoltaea írta:Nekem még ettől sem javult meg a Data File. Ugyanúgy halvány és nem tudok rákattintani a SkyrimLauncher.exe megnyitása után. :S

2 file van. Az egyik a dokumentumokban. My games/skyrim-ben, a másik a skyrim könyvtárában. A dokumentumokban lévőt kell módosítani
Bebyno

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Bebyno »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a "Skyre" nevű mod-ban vannak olyan skillek, amiket 100 fölött lehet aktiválni. Hogyan tudok 100 fölé menni? Vagy ez valami bug?
Bebyno

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Bebyno »

a mód teljes neve:
T3nd0s Skyrim Redone
MirmiX

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: MirmiX »

Sziasztok.
Kezdjük az elején.
A jaték már régebb óta fent van a gépemen de moddolni kb egy hete kezdtem el.
A kérdésem a következő lenne, - és azokhoz szolna akik már régebb óta moddolják a gamet és tapasztaltabbak - miért nem müködhet egy mod?
Kicsit részletesebben:jelenlegi verziószám amivel játszok:1.9.32.0.8(SKSE 1.6.1.4 rel 42)
Nexus Mod Managgert használok moddoláshoz.Azt vettem észre hogy a Sky Ui-n kivül semelyik mod sem müködik amelyikhez az SKSE vagy Skyui kellene hogy müködjön.A többivel nincs gond.
Esetleg lehet az a baj hogy tul sok modot használok(jelenleg számszerüen 28-at) és összeakadt valamelyikkel? Hogy szoktátok megnézni, lekapcsoljátok mindet és csak az SKSE-t hagyjátok bent ( vagy amik még kellenek a modnak hogy mukodjon)majd egyesével visszakapcsoljátok hogy kiszurjétek melyik moddal nem kompatibilis?
Mondanék egy konkrét példát is,felraktam egy modot(Dance of Death) amit lehet finomhangolni a Skyrimon belül a mod settingsben,tehát elviekben müködnie kellene mégsem csinálja meg azokat a beállitásokat amiket beállitok neki.
Ha van 1-2 ötletetek szivesen venném.
Köszi a választ előre is!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

MirmiX írta:Sziasztok.
Kezdjük az elején.
Működik a SKSE? Mert ha nem azzal indítod a játékot, hanem az eredeti módon, akkor hiába várod, hogy a SKSE-t igénylő modok működjenek. Tesztelés: Sky UI küld egy figyelmeztető üzenetet, ha megnyitod a tárgylistádat, és nincs SKSE.
MirmiX

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: MirmiX »

Vik írta:
MirmiX írta:Sziasztok.
Kezdjük az elején.
Működik a SKSE? Mert ha nem azzal indítod a játékot, hanem az eredeti módon, akkor hiába várod, hogy a SKSE-t igénylő modok működjenek. Tesztelés: Sky UI küld egy figyelmeztető üzenetet, ha megnyitod a tárgylistádat, és nincs SKSE.
Igen elviekben megy hiszen "GetSKSEVersion" -ra kiadja az aktuális számát tehát fut. PLusz azzal is inditom nexusból.
És esc-re ingame kiirja a fent emlitett verziószámot.Ezért nemértem,hiszen elviekben fut minden ami a modokhoz kell.
Válasz küldése