Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Értem, de hogyan szedjem ki a bent lévő 2k-s textúrákat? van 278 mód kb a packban, nem tudom melyik az ami a textúráért felel! :D Ilyen atomerőműhöz való kb... :D
yumi

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: yumi »

raimhol írta: 2018. feb. 17., szomb. 22:10 Értem, de hogyan szedjem ki a bent lévő 2k-s textúrákat? van 278 mód kb a packban, nem tudom melyik az ami a textúráért felel! :D Ilyen atomerőműhöz való kb... :D
Kull nem laptopos játékosoknak készítette ezt a csomagot véleményem szerint. Felejtsd el addig, amíg nem lesz egy közepes géped, legalább GTX 970 kártyával. Rakd fel a sima skyrimot , dobd rá a texturákat amit linkeltem.
Esetleg kipróbálhatod az ordenatort, az az összes texturát lebutítja neked ami a játékban van. Itt megtalálod: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/12801/
De a kullmodpack hogyan fogja ezt viselni azt nem tudom.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

8 gigás memóriám van, és 4 gigás 1,9es órajelű processzorom, 2 giga vidikártyával. Ha leszedem a 2k-s cuccokat, akkor menne... Csak full nem értek hozzá, hogy melyik ami grafot ad... Azt se vágom, hogy az ordinátorba hogyan kellene beletennem a 278 mód mellé ezt ami "lebutítja" az nélkül, hogy megitn szétcsesződne a komplett módcsomag.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Szóval a kull modpack 2-ből kiszedném a textúrákat, és akkor király lenne, valaki tud segíteni ebben, hogy melyek a textúrás módok? Nagyjból kiszedtem őket már.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Melyik az a script ami a fókuszálásért felelős? SIkerült kiiktatnom az új grafikát egy kis trüközéssel, de a fókuszálás megmaradt, az amikor a karakterekve nézve elhomályosul a kép hátul. melyik fájl felelős érte?
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Sziasztok! Hogyan lehet azt kikapcsolni, hogy ne funkcionáljon az, amivel fókuszál a karakter, ha ránézek valakire? Amikor a háttér halványabb lesz ha közeli tárgyra vagy személyre "tekintek", engem zavar. Valaki elárulja? Aki tudja, annak ezt 1 perc sem leírni.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Sziasztok! Hogyan lehet azt kikapcsolni, hogy ne funkcionáljon az, amivel fókuszál a karakter, ha ránézek valakire? Amikor a háttér halványabb lesz ha közeli tárgyra vagy személyre "tekintek", engem zavar. Valaki elárulja? Aki tudja, annak ezt 1 perc sem leírni. (legalább nem foglak itt zaklatni titeket).
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Köszi a segítséget srácok... :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

raimhol írta: 2018. feb. 18., vas. 14:05 Köszi a segítséget srácok... :D
Ismétlem, raimhol: Játék közben SHIFT+ENTER és ott a Depht of Field mellől vedd ki a pipát.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

shift+enterrel nekem semmit sem dob ki sajnos.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Más módon nem lehet kikapcsolni? Ha elárulná valaki, akkor a héten még tudnék játszani talán a packoddal... Gondoltam rá egy alap skyrimet felteszek, és annak a textúráival felülírom a kull modpack2-t, és kikpcsolom ezt aráközelítős cuccot, ami Nem nyílik meg shift+enter kombinációval. De már kezdem úgy érezni, hogy esélytelen, hogy valaha is skyrimezzek normálisan módolva, mert ez a kull modpack2 is tök király, de kb atomerőműre van szükségem hozzá. Ha kivenném a 2k textúrákat valahogy (amihez nem értek) és ezt a zoom cuccot kivenném tudnék játszani.
Szóval segít valaki? Shift+enterrel még mindig nem jön elő az ablak... Nekem a kull modpack nagyon bejönne, de a textúramódosításokat kivenném belőle kb. Ezt meglehet oldani gyorsan valahogy?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Akkor két kérdés:

1. Milyen modokkal vagy hogyan játszol?

2. Milyen a géped konfigurációja? Mert a Launcherban levéve a texúrákat mondjuk low-ra segíthet. Plusz a shadows-t is, árnyékot nehezebben számol a gép, mint a texúrákat betöltögeti.


DoF csak akkor van a Skyrimban ha valamilyen ENB-t használsz, alapból nincs. És ekkor lenyomva a SHIFT+ENTER-t ...
ez jön elő és ki kell venni a pipát.
ez jön elő és ki kell venni a pipát.
De a Skyrim főkönyvtárában ha megkeresed az enbseries.ini-t és megnyitod, az [EFFECT] alatt találod az EnableDepthOfField=true sort. A true-t írd át false-ra és mentsd el, így végleg kikapcsolod.

Nem támogatom a régi modpakkokat, semmilyen formában de a discordon van kettő jártas ember aki segíthet ha jól kérdezel.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Kull, én alap skyrimre lezedtem a módpackodat (kull modpack2 könnyített verzió), és az által lett minden feltéve, ami kb 270 beépülőt jelent. A telepítési videó alapján csináltam meg, és tényleg kifogástalanul jó, de nekem gyenge a gépem a grafikai/efect módokhoz, de nagyon nagyon örülnék, ha tudnék játszani a csomaggal, de a grafikai dolgok nélkül. 8 giga memóriám van, 4 magos 1,9es órajelű processzor, 2 db 1 gogűs dualcore vidikártya. Tehát ha mindenféle cuccot ami új dolgokat ad a játékhoz benthagyok, de kiveszek minden textúrás dolgot, akkor királyul futna. pedig van fent egy ENB, de ezt is a módpack tette fel, és nem nyílik meg shift+enterrel. Az lenne a legjobb, ha totál a nulláról megint újratenném a skyrimet... De ha a kull modpack 2 könnyített verziót felteszem a sima 3 DLC-s skyrimre, akkor megint ugyan ez lesz, hogy tele lesz 2k textúrával, még akkor is, ha minden módot kipipálok kb. Tehát szívesen felteszem megint a kull modpackot, de akkor megint az lesz a helyzet, hogy a szép textúra miatt fagyni fog. Amúgy hiába pipálom ki a 2k beépülőket, továbbra is minden 2k-s kb. ENB-t meg mondjuk letörölhetném... Csak félek mire a végére jutok megint egy bughalmazt hozok össze! :S Az lenne a legjobb, ha valaki átküldené a skyrimjét valami google driveon, csak Ignussennek kevés az ideje, de elvileg majd átküldi nekem.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Úgy értem átküldené, de kiszedve belőlük azokat a dolgokat, amik nagyon leterhelik a laptopom. Anno 80-90 mód volt fent, és jól futott a játék, de akkor vértextúrán kívül nem sok mindent tettem be, ezért jól is működött egy ideig. Ezzel a módpackal, textúrák nélkül viszont nem lenne tele a kezdő módolásitudásom miatt a játék. Jobb gépet pedig sajnos nem fogok tudni venni egy ideig, maximuum ha ma megnyerem pokerstarson az egyik mtt-t, amit kétlek. :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Nagy tévedésben vagy ha azt hiszed, hogy a textúra modok miatt roppantja meg a géped a modpakk! Nem.
Egyébként a könnyed verzió óta sok minden optimalizálódott és amúgy sem tudom mik vannak már benne.

Össze kellene írnod, hogy mi az, mik azok a dolgok amiket feltétlenül szeretnél. Amennyiben konkrét mod nevet is tudsz akkor azt, ha pedig csak elképzelésed van, akkor azt.
Ezeket össze kell szedni egy mappába.
Azután meg kell nézni, hogy számít-számíthat-e a telepítéskor a sorrend. Majd egy másik mappába ki kellene bontani-csomagolni lehetőleg jó sorrendben egymást felülírva a kiválogatott modokat.
Majd ezt az egészet bevágni a Data mappába, futtatni a LOOT-ot és cső.
Kell egy frissen telepített, szűz Skyrim, az skse és egy enbboost a memória miatt. Ezekről vannak szájbarágós videók de az évek alatt 1000x beszéltek itt róla az emberek.

Addig kell ütni a vasat... Akkor kellett volna kérdezned, amikor pörgött még a fórum illetve a téma. A Discord szerver egyébként neked jobban beválhat. Ott láthatod ki aktív, ki nem. Kérdezz ott! Többet nem tudok mondani.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Kull »

Amúgy rájöttem, gondolom a könnyed verzió még egy olyan régi enb binary-t használ, ahol a SHIFT+ENTER-rel nem csinál semmit.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Értem, köszi. Igazság szerint fejből tudom az összes mód nevét kb, amiket szeretnék betenni a játékba. Régen volt kb 80 darab beépülő amit használtam, és nem volt gond szaggatással, de mivel nem értettem hozzá, ezért főleg a sztoryban haladással megjelentek bugok, főleg ilyen játékból kidobálós dolgok, végül pedig használhatatlan lett a játék, majd végül már kapásból bezárult a játék ha indítottam a mentést. Egyébként fogalmam sincs, hogy honnan tudjam 80 mód esetén, hogy ha ezt mindet beletolom egy mappába, akkor melyiket kellene melyikkel felülírnom. Ebből megint ilyen szerencsejáték lenne, hogy beleteszek egy mappába kb 80 módot, majd a vége ugyan az lenne mint idáig... az enbbost fogalmam sincs kb micsoda. Angolul is kb egy hete tanulok, és még idén szeretnék skyrimezni...

Le van töltve a kull modpack 2 ugye. Azt nem lehet megoldani, hogy ezt a módpackot ugyan úgy beletegyem a játékba, de nem teszem át azokat a cuccokat, amik a grafjavításért felelősek, vagy ami túlságosan megdobja a gépigényt? Főleg azokat tartalmazza a módpack amiket használtam régen, tehát logikusan működnie kellene. Nem világos számomra az, hogy miért lett ilyen szép a grafika, mikor a mod orginazerbe mindenhonnan kivetteem a pipát. Logikailag nem kellett volna a grafikának megmaradnia, mivel nem használja a módokat. Rájöttem, hogy valószínű az ilyen textura/scriptbe amiket át kell másolni telepítésnél azok okozzák a szép grafikát, de nem értek hozzá, hogyha én kitörlöm esetleg a script mappában lévő dolgokat, az nem okoz-e bughalmazt... Nem lehet-e ezt felülírni valami olyan skírim dolgokkal, amik nem okoznak bajt. Nem értem logikailag sem az egészet, mert tesztből kitöröltem a textúra mappából a meshezen belül a dolgokat, és eltűnt a szép grafika, de a scriptes mappát ha törlöm akkor tuti baj lenne. Vagy azt is törölhetem? (na ennyire nem vágom az egészet...)

Szóval offolnom kellene a graf/efectmódosító cuccokat, ha ezt tudom, hogy mi okozza kiszedném, majd a kull modpackot feltenném, és csak azt pipálom be amiről tudom hogy használni akarom, mivel ez jól össze vantéve, és még a sorrend is jól van beállítva auto. Tehát végső soron a kull modpack 270 módját a mod orginazerből kapásból kivenném a pipával, és egyesével visszapipálgatnám azt ami kell, de ezt addig nem tudom megtenni amíg zoomol az enb(igaz azt se vágom mi az az enb), és ameddig ilyen szép a grafika.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Megoldottam. Egy problémám viszont van. A loottal szívesen sorba állítanám a módokat, de nem érzékeli azokat, amiket a mod organizerbe másoltam, így viszont nem tudom a sorrendet összeeállítani.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Ez is megoldva. Végén még összerakom magamnak a kull módcsomagból a játékot! :D
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Egyetlen bugot találtam idáig ami az, hogy a nyak és a test más színű egy-egy karakternél, de csak kicsit. Loottal mindent sorba állítottam pedig. Talán az egyedi hajak okozhatnak ilyen bugot? Nem tudom igazán.
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

raimhol írta: 2018. feb. 19., hétf. 9:17 Egyetlen bugot találtam idáig ami az, hogy a nyak és a test más színű egy-egy karakternél, de csak kicsit. Loottal mindent sorba állítottam pedig. Talán az egyedi hajak okozhatnak ilyen bugot? Nem tudom igazán.
Te figyi mán. Kull2 lite modpack-ot NEM szabad loot-al sorbarakatni mert elrontja a sorrendet. Gondolom tudod te is hogy a loot se tökéletes.
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

KULL:
Hol vannak a KULL2 lite mod beállítós videók? nem elérhető egyik sem. Így elég nehéz feltenni a modpack-odat rendesen, mert ahogy láttam videókból NAGYON sokat kell rajta állítgatni. Vagy tévedek? Jó az alapból is?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

DevEagle írta: 2018. feb. 19., hétf. 16:09 KULL:
Hol vannak a KULL2 lite mod beállítós videók? nem elérhető egyik sem. Így elég nehéz feltenni a modpack-odat rendesen, mert ahogy láttam videókból NAGYON sokat kell rajta állítgatni. Vagy tévedek? Jó az alapból is?
Kull írta: 2018. feb. 18., vas. 14:46 Nem támogatom a régi modpakkokat, semmilyen formában de a discordon van kettő jártas ember aki segíthet ha jól kérdezel.
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

Kull írta: 2018. feb. 19., hétf. 16:37
DevEagle írta: 2018. feb. 19., hétf. 16:09 KULL:
Hol vannak a KULL2 lite mod beállítós videók? nem elérhető egyik sem. Így elég nehéz feltenni a modpack-odat rendesen, mert ahogy láttam videókból NAGYON sokat kell rajta állítgatni. Vagy tévedek? Jó az alapból is?
Kull írta: 2018. feb. 18., vas. 14:46 Nem támogatom a régi modpakkokat, semmilyen formában de a discordon van kettő jártas ember aki segíthet ha jól kérdezel.
Hm. ha már könyörögni kell akkor. Na de mindegy is. Várom a következő modpack-ot remélem még idén sikerül befejezni.
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

Ignussen: Szerinted az nem okozhat gondot hogy a te google drive-odról leszedem a modokat magyarul, összefésülöm az eredeti fájlokkal, újracsomagolom és úgy teszem fel?
Gondolok itt olyanra hogy néha kell másolni és felülírni az eredeti fájlokat a magyarosítottakkal. De van olyan is amelyik teljes mod, nem kell az eredeti fájl a telepítéshez.
Na ezt hogy tudom kiszűrni? Mivel a drive-on csak fájlok vannak, leírás nélkül.
Szóval: Nem okoz gondot ha mindet a felülírós módszerrel csinálom meg és próbálom feltelepíteni?
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

DevEagle írta: 2018. feb. 19., hétf. 18:14 Hm. ha már könyörögni kell akkor. Na de mindegy is. Várom a következő modpack-ot remélem még idén sikerül befejezni.
Nem tudom-értem, hogy miről beszélsz. Elmondtam többször már nem támogatom a régi pakkokat, azaz nem foglalkozok velük, sőt mi több azt sem tudom mi volt már ott.
De nagyon szívesen segítek, utánajárok mindennek aminek csak lehetséges ha valaki átveszi a fordításokat! Több tízezer karakteres, valós fordításon vagyok túl és vagyok benne. Közben mások munkáját is ellenőrzöm ha épp lehet. Mind ez persze csak a szabadidőben végezhető nyilvánvalóan.
Nehogy már megsértsek valakit, amikor a discordra irányítom a kérdezőt.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Feltettem kb 80 beépülőt a játékba, mind ezt loottal sorbarakva, és idáig semmi hiba nem volt a játékban, de van msot egy pont ahol ha átakarok menni a hídon, akkor hatalmas seregek harcolnak (szintén egy mód miatt), és kidobál a játék, van amikor egyből kidob... Volt amikor nem dobott ki, de volt amikor 5 perc után dobott ki ott a játék. Nem tudom mi lehet a hiba, és hogyan oldjam meg a problémát. Kaphatnék segítséget? Ilyen memoriblockot is töltöttem le, de nem találtam logfájlt ott ahol kellett volna lennie, szóval azt sem tudom, hogy használja-e a játék. Kezd elegem lenni, hogy sosem tudok játszani a skyrimmel felmódolva, mert mindig hibák vannak, a modpackok pedig fél millás gépekre lettek tervezve, szóval nem használhatom őket. 8 giga memóriám van 2 db 1 gigás dualcore videókártya, 4 magos 1,9es órajelű processzor. Szóval nem kellene kidobálnia memóriahiány miatt, főleg hogy a memoriblockal elvileg orvosoltam. Lehet kihagytam valamit. Semmiféle .ini fájlba nem nyúltam, szóval bárki segítséget elfogadok. Pontosan 83 beépülő van betéve. Előre is köszönöm!
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

Kull írta: 2018. feb. 19., hétf. 20:05
DevEagle írta: 2018. feb. 19., hétf. 18:14 Hm. ha már könyörögni kell akkor. Na de mindegy is. Várom a következő modpack-ot remélem még idén sikerül befejezni.
Nem tudom-értem, hogy miről beszélsz. Elmondtam többször már nem támogatom a régi pakkokat, azaz nem foglalkozok velük, sőt mi több azt sem tudom mi volt már ott.
De nagyon szívesen segítek, utánajárok mindennek aminek csak lehetséges ha valaki átveszi a fordításokat! Több tízezer karakteres, valós fordításon vagyok túl és vagyok benne. Közben mások munkáját is ellenőrzöm ha épp lehet. Mind ez persze csak a szabadidőben végezhető nyilvánvalóan.
Nehogy már megsértsek valakit, amikor a discordra irányítom a kérdezőt.
Jól van akkor nem is kérdeztem semmit vegyük úgy. Várjuk a minőségi munkát mint mindig! Pacsi!
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

raimhol írta: 2018. feb. 21., szer. 1:21 Feltettem kb 80 beépülőt a játékba, mind ezt loottal sorbarakva, és idáig semmi hiba nem volt a játékban, de van msot egy pont ahol ha átakarok menni a hídon, akkor hatalmas seregek harcolnak (szintén egy mód miatt), és kidobál a játék, van amikor egyből kidob... Volt amikor nem dobott ki, de volt amikor 5 perc után dobott ki ott a játék. Nem tudom mi lehet a hiba, és hogyan oldjam meg a problémát. Kaphatnék segítséget? Ilyen memoriblockot is töltöttem le, de nem találtam logfájlt ott ahol kellett volna lennie, szóval azt sem tudom, hogy használja-e a játék. Kezd elegem lenni, hogy sosem tudok játszani a skyrimmel felmódolva, mert mindig hibák vannak, a modpackok pedig fél millás gépekre lettek tervezve, szóval nem használhatom őket. 8 giga memóriám van 2 db 1 gigás dualcore videókártya, 4 magos 1,9es órajelű processzor. Szóval nem kellene kidobálnia memóriahiány miatt, főleg hogy a memoriblockal elvileg orvosoltam. Lehet kihagytam valamit. Semmiféle .ini fájlba nem nyúltam, szóval bárki segítséget elfogadok. Pontosan 83 beépülő van betéve. Előre is köszönöm!
www.downloadmorerams.com

Ezen az oldalon töltsél le még memóriát, és akkor talán nem fagy ki a játékod majd amikor 50 karaktert kell egyszerre megjeleníteni meg script-elnie.
Raimhol1

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Raimhol1 »

Ez mi? :o :D Mi tortenik ha itt letoltok valamit? Amugy a memoryblock lenyege pont a memoriahasznalat lenne nem? Nem kene kidobnia 8 giga memoriammal.
bittorlo

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: bittorlo »

Itt olvasd el: Memory Blocks Log https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50471/
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

Raimhol1 írta: 2018. feb. 21., szer. 9:12 Ez mi? :o :D Mi tortenik ha itt letoltok valamit? Amugy a memoryblock lenyege pont a memoriahasznalat lenne nem? Nem kene kidobnia 8 giga memoriammal.
Te jó isten mentsen meg téged... Ember mit nem értesz azon hogy tölts le még több ramot a gépedre erről az oldalról. Ezt akkor szokták írni amikor nem értik az emberek hogy 2018-ban 8gb rammal miért akadoznak a dolgok. Ez egy troll poén...
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

bittorlo írta: 2018. feb. 21., szer. 10:27 Itt olvasd el: Memory Blocks Log https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50471/
This is a utility for users who patch Skyrim according to Skyrim Memory Patch.
This SKSE plugin helps finding a good size for the first memory block (DefaultHeap).

Segít megtalálni az optimális értéket a memory block-hoz.

Ez csak log-olja a dolgokat semmit nem javít...
Csak ha érted is hogy mit ír ki és tudsz is vele mit kezdeni.
bittorlo

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: bittorlo »

Semmit nem javít, ezt írd a szerzőnek és tedd hozzá, hogy ezért vegye le.
Raimhol1

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Raimhol1 »

Fantasztikus, de most mit kellene csinálnom, hogy ne dobjon ki? Mint látjátok nem értek hozzá, és a humort sem értem.
Raimhol1

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: Raimhol1 »

Feltettem kb 80 beépülőt a játékba, mind ezt loottal sorbarakva, és idáig semmi hiba nem volt a játékban, de van msot egy pont ahol ha átakarok menni a hídon, akkor hatalmas seregek harcolnak (szintén egy mód miatt), és kidobál a játék, van amikor egyből kidob... Volt amikor nem dobott ki, de volt amikor 5 perc után dobott ki ott a játék. Nem tudom mi lehet a hiba, és hogyan oldjam meg a problémát. Kaphatnék segítséget? Ilyen memoriblockot is töltöttem le, de nem találtam logfájlt ott ahol kellett volna lennie, szóval azt sem tudom, hogy használja-e a játék. Kezd elegem lenni, hogy sosem tudok játszani a skyrimmel felmódolva, mert mindig hibák vannak, a modpackok pedig fél millás gépekre lettek tervezve, szóval nem használhatom őket. 8 giga memóriám van 2 db 1 gigás dualcore videókártya, 4 magos 1,9es órajelű processzor. Szóval nem kellene kidobálnia memóriahiány miatt, főleg hogy a memoriblockal elvileg orvosoltam. Lehet kihagytam valamit. Semmiféle .ini fájlba nem nyúltam, szóval bárki segítséget elfogadok. Pontosan 83 beépülő van betéve. Előre is köszönöm! Megkelenik a hídon a birodalmi vs északi hadsereg, és még pont pár farkas is, de 8 giga memóriával nem kellene fagynia. Enb-t nem tettem fel még. Valaki segít légyszíves? Nagyon megköszönném.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Nézd, itt ami számít az a VRAM, az felel a grafikus teljesítményért. Neked 1GB van és nyilván nem mai a típusa és ráadásul laptop. Ez csak hab a tortán.
Ez magyarul annyit tesz, a géped olyan tetves lassú, hogy örülnöd kellene annak is ha az alap megy! Kell legyen ennyi értelmed, hogy ezt felfogjad és megértsed! Ez a 8 GB rendszer memória ... Ez egy szám de a lényegen nem változatat vagyis alkalmatlan a géped egy komolyabb moddingolásra. Teljesen.
Azt ne mond, hogy régen meg eddig meg addig így, úgy ment, mert hosszú évek óta folyamatosan bajban vagy. 80 mod az pedig már nagyon komoly moddingolásnak számít.
Nem fél millás gép a minimum de sajnos manapság egy negyed milla mindenképpen kell, hogy normálisan és kényelmesen tudjál szórakozni! És asztali gépet vegyél, ezt mondanom sem kell.
Az ilyen régi konfigurációk pedig nagyon kínosak, vidd el az ócskáshoz. :D Az ember sokszor akár 3-5 évig is spórol egy jobb gépre de megveszi, mert meg kell venni ha szórakozni akar. Ez van.
Raimhol1

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Raimhol1 »

8 giga memóriám van ami bővíthető 16 gigáig. Nemvtudom miről beszélsz. 8 gigának bőven elegendőnek kellene lennie. 2 giga video, 4 mag processzor. Anno is futott csak 2 honap utan a foszal utan kezdett el kilepegetni a jatekbol. Suoval aki segitene irjon, mert a hardver boven megvan hozzá.
Avatar
sz_abel
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2016. szept. 4., vas. 22:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: sz_abel »

Raimhol1 írta: 2018. feb. 22., csüt. 21:11 8 giga memóriám van ami bővíthető 16 gigáig. Nemvtudom miről beszélsz. 8 gigának bőven elegendőnek kellene lennie. 2 giga video, 4 mag processzor. Anno is futott csak 2 honap utan a foszal utan kezdett el kilepegetni a jatekbol. Suoval aki segitene irjon, mert a hardver boven megvan hozzá.
Barátom, rajtad nem lehet segíteni. Szerintem kár erőlködnöd, gyűjtsél inkább bélyeget.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Amúgy az mit számít jelenleg, hogy mi bővíthető? :D
Amúgy a 8 GB az a rendszer memória és jelenleg itt nem ez a gond, hanem az összes többi. A géped tetű lassú és de nem tudtam, hogy nem érted mi van. :)
Viszont van egy jó hírem de off:
Ma megnyílt a Total War: Arena Úgy is szereted az arénás dolgokat és teljesen ingyenes.
Ráadásul mindenkit nulláztak, szóval senki nem lesz jobb nálad. A játék baromi jó és jól van optimalizálva. Pörgős, mint az állat, képbe kell lenni! Most, ma behozták Kárthágót, két új vezérrel. Próbáld ki! ;)
[youtube][/youtube]
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

megnéztem 4 gigás a Vramom is. Tehát futnia kell.
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Skyrim Modok Honosításának Központja

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

Raimhol1 írta: 2018. feb. 22., csüt. 14:39 Feltettem kb 80 beépülőt a játékba, mind ezt loottal sorbarakva, és idáig semmi hiba nem volt a játékban, de van msot egy pont ahol ha átakarok menni a hídon, akkor hatalmas seregek harcolnak (szintén egy mód miatt), és kidobál a játék, van amikor egyből kidob... Volt amikor nem dobott ki, de volt amikor 5 perc után dobott ki ott a játék. Nem tudom mi lehet a hiba, és hogyan oldjam meg a problémát. Kaphatnék segítséget? Ilyen memoriblockot is töltöttem le, de nem találtam logfájlt ott ahol kellett volna lennie, szóval azt sem tudom, hogy használja-e a játék. Kezd elegem lenni, hogy sosem tudok játszani a skyrimmel felmódolva, mert mindig hibák vannak, a modpackok pedig fél millás gépekre lettek tervezve, szóval nem használhatom őket. 8 giga memóriám van 2 db 1 gigás dualcore videókártya, 4 magos 1,9es órajelű processzor. Szóval nem kellene kidobálnia memóriahiány miatt, főleg hogy a memoriblockal elvileg orvosoltam. Lehet kihagytam valamit. Semmiféle .ini fájlba nem nyúltam, szóval bárki segítséget elfogadok. Pontosan 83 beépülő van betéve. Előre is köszönöm! Megkelenik a hídon a birodalmi vs északi hadsereg, és még pont pár farkas is, de 8 giga memóriával nem kellene fagynia. Enb-t nem tettem fel még. Valaki segít légyszíves? Nagyon megköszönném.
Felhívom a figyelmet eme informatikai gyöngyszemre: "2 db 1 gigás dualcore videókártya". Ezzel el is magyaráztad mi nálad a probléma. A hozzá nem értésed. Az alapokhoz se.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Dual cora a videókártyám, tehát 2 darab együtt dolgozó viideókártya van laptopban, tehát nyelvtanfasizmus helyett segíthetnél! Én is szándékosan félretudom érteni a mondandódat, csak ez eléggé primitív dolog.
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

raimhol írta: 2018. feb. 25., vas. 13:04 Dual cora a videókártyám, tehát 2 darab együtt dolgozó viideókártya van laptopban, tehát nyelvtanfasizmus helyett segíthetnél! Én is szándékosan félretudom érteni a mondandódat, csak ez eléggé primitív dolog.
Na. Akkor.
1. Ignorállak akkor innentől hátha feladod végre az 5 éves laptopoddal a vergődésed.
2. Tesco-s újságban lehet az volt írva hogy dual-core videokártya. De szólok. Ilyen nem létezik. Vegyél egy 250k-s gépet ha ennyire moddingolni akarsz skyrim-et. Vagy vedd meg a special-t az jobban optimalizált, de a modokat ott is felejtsd el.
3. Ajánlom az sg.hu-s fórumot. Ott sokan vannak és segíteni is fognak! Hidd el. Csak ott is legyél ilyen kitartó hetekig és meg lesz az eredmény...
4. Ha értenél moddingoláshoz (te már 2015ben is itt kommentelgettél, végigolvastam a fórumot, tudom) akkor 2015 óta már alapokhoz kéne érteni. Nekem leírás nélkül a kull 2 lite felment és működik rendesen. Az az egy videó ami van fent telepítés bőven elég hozzá. Ha nem megy NE ERŐLTESD vagy tényleg sg.hu-n kérdezősködj hónapokig tutti lesz válasz!
5. Nem mindegy melyik verzió van neked. Virágbolti 2 dvd-s nem jó. Tapasztalat. Van olyan magyar torrent oldalon ami 1 iso fájl. Azzal tökéletes. Lemezes eredeti is sokaknak nem jó. Steam-es verzió kell, és legendary. De ha ennyire akarsz foglalkozni vele akkor olvass baz'. Annyi elrejtett infó van itt a fórumom, hogy nem győztem leírogatni a számomra fontosokat. Természetesen nem osztom meg neked, felesleges lenne a felét nem értenéd. Mondok példát. Kull 2 lite hogy kell a gammát feljebb venni enb-vel? Ini fájl szerkezstés. Nem kell megkeresnem a fórumon ha azt mondják hogy tweak modnak az inijében van. A helyét csak megtaláltam pedig hidd el, kb. 3 hónapja vergődök vele csak. Érdekel, megtanulom. Ha téged isnérdekel akkor hajrá iràny olvasni. Ha nincs enyi időd akkor a modokat is hagyd, mert kúrva sok idő kell hozzá.
6, tudod miért rágok be az ilyen emberek miatt? Mert sokan már azért nem segítenek a fórumon, mert az ilyen értetlen emberek el vették a kedvüket. Köszönöm nektek kedves értetlenek...
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

Valaki aki anno használta a Kull modpack 2 LITE verziót vagy bárki aki tud érdemben válaszolni, segítsen már picit.
Kettő modot szeretnék belerakni a modpack-ba.
Egyik amit anno Zagloba kollega is használt a videóiban, a Bandoliers mod. Ez tartalmazza a modpack, vagy külön kell belerakni? Ha külön belerakom, akkor okozni fog bármilyen problémát (gondolom fog, mert a bal és jobb oldalon változatathat a sorrenden)
A másik mod az az a mod, amelyikkel szabadon lehet elhelyezni különböző tárgyakat, ágyakat stb. a skyrim-ban.
https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/52583

Ezt a modot belelehet rakni szabadon, vagy nem érdemes mert szétcseszheti a modpack-ot (betöltési sor, bug-ok, inkompatibilitás)

Előre is köszönöm a válaszaitokat, maradok hű rajongóitok!
Avatar
G0thM4n
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2017. márc. 4., szomb. 9:17
Tartózkodási hely: Nørd

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: G0thM4n »

DevEagle írta: 2018. feb. 26., hétf. 7:07 Valaki aki anno használta a Kull modpack 2 LITE verziót vagy bárki aki tud érdemben válaszolni, segítsen már picit.
Kettő modot szeretnék belerakni a modpack-ba.
Egyik amit anno Zagloba kollega is használt a videóiban, a Bandoliers mod. Ez tartalmazza a modpack, vagy külön kell belerakni? Ha külön belerakom, akkor okozni fog bármilyen problémát (gondolom fog, mert a bal és jobb oldalon változatathat a sorrenden)
A másik mod az az a mod, amelyikkel szabadon lehet elhelyezni különböző tárgyakat, ágyakat stb. a skyrim-ban.
https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/52583

Ezt a modot belelehet rakni szabadon, vagy nem érdemes mert szétcseszheti a modpack-ot (betöltési sor, bug-ok, inkompatibilitás)

Előre is köszönöm a válaszaitokat, maradok hű rajongóitok!
Szia!

Kull mod pakkhoz semmit sem szabad hozzáadni, illetve elvenni, kivenni! Lite verzió már egy ideje felejtős, nem releváns. A közeljövőben Kull kiadja a következő, lényegesen bővített, frissített, fejlesztett pakkot. Benne lesznek, nem igazán lesz hiányérzeted...
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Jó napot, jó estét! :D

Nem csak a Kull modpack kapcsán van ez. Mindenki otthon amikor összerak magának valamit, el kell döntenie, hogy most oké így indítok egy végigjátszást.
Mert ugyanis játék közben sem elvenni, sem hozzáadni nem lehet pluginokat! Következmények nélkül nem!
Amúgy a Bandolier, azaz Vállszíjak, táskák és erszények mod benne van ha jól emlékszem. Mindig is használtam csak gondolom a CCOR-ben be kell kapcsolni a modot.
CCOR - Mesterségek átszabása mod vagy valahogy így, nem tudom mi volt már ott hogyan.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Creation citet steamszükséglet nélkül hogyan tudom letölteni? Régen nem kellett team hozzá...
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Nekem például nagyon idegen az egész és átláthatatlan. Soha nem csináltam vele semmit de biztos jó ha ilyen Apokalipszis modokat csinálnak vele.
CK
Avatar
DevEagle
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2018. feb. 16., pén. 20:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: DevEagle »

Köszi a válaszokat skacok. Működik így is tökéletesen a kull lite modpack, csak nekem extrém hardcore. De apránként mindig kezdek kicsit másképpen hátha valahogy elkap a gépszíjj azt le se teszem jó darabig. Amígy nem jön az új modpack, addig elleszek ezzel és ok más játékommal. Köszi tényleg minden választ skacok. Nézegetek majd vissza ritkábban, hátha végre elkészül a nagy mű! RESPECT!
Válasz küldése