Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Imi1
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2013. okt. 30., szer. 15:27

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Imi1 »

Sziasztok!Kérdésem a következő lenne.Érdemes tes5edittel megtisztítani a fájlokat vagy nem éri meg vesződni vele.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Imi1 írta:Sziasztok!Kérdésem a következő lenne.Érdemes tes5edittel megtisztítani a fájlokat vagy nem éri meg vesződni vele.
Igen, érdemes de csak az alapjátékét(3 vagy 4 ha fent vannak a hivatalos kiegészítők), viszont a telepített modokat semmiképpen ne, már ha vannak!
Imi1
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2013. okt. 30., szer. 15:27

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Imi1 »

A loot írja hogy vany 15 "piszkos" pluginom és tisztítsam meg a tes5edittel.Erre gondoltam.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Igen, erre gondoltam én is, ebből ajánlott megtisztítani a Skyrim és a hozzá tartozó DLC-k fájljait, a többit nem.
Imi1
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2013. okt. 30., szer. 15:27

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Imi1 »

Értem és köszönöm.Azért is kérdeztem mert a minap elkezdett szaggatni a játék igaz felraktam egy módot amitòl sűrűbb lett az erdő de mikor töröltem utána sem lett jobb pedig előtte semmi baja nem volt.Közel 200 mód van fent mégem érződött meg.Hogy most mi lett vele..Gondoltam kipróbálom ezt a plugin talarítást de akkor nem merülök nagyon bele.
Imi1
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2013. okt. 30., szer. 15:27

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Imi1 »

Van itt még egy probléma.Nevezetesen a Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.A gond az hogy ha ezt felteszem a vámpír lány például a tó melletti malomnál (Hert)két színű lesz.Vagyis a feje sötétebb,a törzse pedig világosabb.Csak akkor jó a dolog ha csak az alap Unofficial Skyrim patchet használom.De ha még mellé rakom a nem össze vont külön dlc-s patcheket ugyanezt a jelenséget kapom.Magyarul csak az alap javítást tudom használni.Van valami ötlet hogy tudnám a többit is vagy az összevontat használni úgy hogy ne legyenek kétszínűek az npc-k?Mit veszítek amúgy ha nem használom a dlc-k javításait?
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Alapesetben nem okozna ilyet az USLEEP, valószínűleg az egyik test textúra/alak cserélő (CBBE/UNP/stb.) hibája.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Imi1 írta:Sziasztok!Kérdésem a következő lenne.Érdemes tes5edittel megtisztítani a fájlokat vagy nem éri meg vesződni vele.
Véleményem szerint amíg nincs baj a játékkal, addig nem érdemes vesződni vele. A "piszkos plugin" eset jelentős része abból fakad, hogy többször is szerepelnek ugyanazok az adatok a játék állományaiban. Vannak olyanok is, amik TES5Editben pirossal jelennek meg, mert "súlyos" hibának számítanak - ettől még vígan lehet játszani. Én még sohasem tisztítottam meg az alap .esm, .esp állományokat. Viszont amikor az arénát készítettem, azt megtisztítottam, mielőtt közzé tettem volna. Ennek az lett a következménye, hogy tisztítás után már nem lehetett betölteni Creation Kitbe, hogy módosítsak rajta. Aztán persze előfordulhat olyan eset is, amikor az egyik beépülő töröl valamit a játékból, egy másik beépülő meg hivatkozni próbál rá - na, ezt meg kell tisztítani, különben nem fog működni.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Imi1 írta:Értem és köszönöm.Azért is kérdeztem mert a minap elkezdett szaggatni a játék igaz felraktam egy módot amitòl sűrűbb lett az erdő de mikor töröltem utána sem lett jobb pedig előtte semmi baja nem volt.Közel 200 mód van fent mégem érződött meg.Hogy most mi lett vele..Gondoltam kipróbálom ezt a plugin talarítást de akkor nem merülök nagyon bele.
Hogyan törölted? Eltávolítottál mindent, ami hozzá kapcsolódik?
Imi1
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2013. okt. 30., szer. 15:27

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Imi1 »

Vik írta:
Imi1 írta:Értem és köszönöm.Azért is kérdeztem mert a minap elkezdett szaggatni a játék igaz felraktam egy módot amitòl sűrűbb lett az erdő de mikor töröltem utána sem lett jobb pedig előtte semmi baja nem volt.Közel 200 mód van fent mégem érződött meg.Hogy most mi lett vele..Gondoltam kipróbálom ezt a plugin talarítást de akkor nem merülök nagyon bele.
Hogyan törölted? Eltávolítottál mindent, ami hozzá kapcsolódik?
A Glorious Environments - Riverwood Forest módról van szó.A nexus mod manager-el töröltem.Jobb klikk unainstal és delete-re mentem.Így elvileg szerintem mindent törölnie kellett.Bár a JK Skyrimot pl.csak kikapcsoltam ennek ellenére mégis megmaradtak a bővített városok.Pedig kikapcsolt állapotban is meg kéne szüntetnie a módot ha nem tévedek.Fura ez mert nem tudom mitől kezdett el dropolni az fps. Végig megyek Fehércsermelyen többször megakad.Beérek a piacra leesik az fps,teszek egy kört újra beérek,akkor meg stabil marad,de máshol kezd el akadni.Újra kell raknom lehet,csak a hideg ráz tőle,mert mire felteszek mindent fél nap.Ha a Legendary javítást nem használom lesz valami hátrányom?Úgy értem küldetésben ha mondjuk nincs fent,akkor nem tudom megcsinálni..?Mert azzal már nincs kedvem vesződni melyik test módosító okozza a két színű karakter problémát.Így viszont legalább ember kinézetük van az NPC-knek,nem pedig olyan torzak.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Deathskull
Amióta telepítve van a Complete Crafting Overhaul Remade, azóta a Frostfall nem ismeri fel a WiC cloaks mod köpenyeit. Minden mást igen de sajnos pont csak is ezek adnak teljes védelmet a hideg ellen, a többi az nulla. Mancsos barnamedve köpeny vagy róka prémjéből készült, mindegy egyiket sem ismeri fel. Mindent a követelményeknek megfelelően telepítettem, az esp-k törölve vannak és minden más mondhatni okés de ami a lényeg lenne az rossz. Tudnál ebben segíteni!?
Deathskull (out)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull (out) »

Hát, ez jó kérdés, a CCOR oldalán azt írja, hogy kompatibilisek, semmiféle patch nem szükséges. A Frostfall oldalán a hibabejelentéseknél is volt egy ilyen, de a 3.0.2 óta működnek működnek rendesen. Mivel nem használom a Frostfallt, nem tudom mi lehet a probléma. Ha esetleg az időm engedi, próbaképpen beteszem, megnézem, nálam megy-e.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszi a visszajelzést! Igen, ezeket most már én is elolvastam. A KMP 2-ben még műküdik de most, hogy feltettem a CCOR-t már nem, a köpenyek nem és a Fagyhalál sem nem engedi megvizsgálni az öltözéket de korábban jó volt.

Egyébként a Fagyhalál nélkül teljesen értelmét vesztik ezek a modok, azon kívül persze, hogy jól néznek ki de semmitől nem óvnak meg.
Imi1
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2013. okt. 30., szer. 15:27

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Imi1 »

Sziasztok!Nos újra pakoltam az egész játékot,csodás lett :-)Legalább 8 textura pakkból van össze válogatva,meg egy csomó kicsiből.Végül rájöttem hogy a JK Skyrim miatt akad Fehércsermelyben a játék.Így újra pakolva már tűrhető.Két kérdésem lenne.Az egyik hogy ki lehet gyomlálni a JK Skyrim esp fájlt?Ugyanis vannak helyek ahol nem ragaszkodnék bizonyos dolgokhoz.Ilyen pl,Fenyvespataknál a malomra felkúsznak hatalmas zöld indák,a malom kerék mellé pedig a vízbe elhelyez egy oszlop maradványt.De széltető bővítéséhez sem ragaszkodnék.Tudom hogy külön külön is le lehet tölteni,de azok ugye nem magyarok.A másik kérdésem a Real Shelter.Nekem az istennek sem működik.Ha bemegyek a kovácshoz ugyanúgy be esik az eső.Pedig mindent a telepítő videó szerint csináltam.Le is futott a patcher.Van valami trükk,vagy tapasztalat miért is nem működik a dolog?
Ali

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Ali »

Sziasztok,
Ismét lenne néhány kérdésem:
Fel lehet rakni az apocalypse magyarítást úgy hogy ne hibásodjanak meg a mentéseim? (Már játszottam az eredeti moddal 60-órát és nem akarom elveszteni.)
► Show Spoiler
Az apocalypse modnak hol lehet megnézni a verzióját? Nexuson az utolsó: 8.22, a honosításban: "Apocalypse - The Spell Package.esp (v8.02)" lejjebb a letöltésnél: "Apokalipszis varázslatköteg v8.13.(Ezt használd!)" Nekem a NMM csak ezt írja: Apocalypse - The Spell Package (Workshop).esp (kb. januárban szedtem le)
köszönöm előre is
ui.: Nincs fent a more apocalypse és perkus maximus. Fent van a bettermagic(full) (szerintem azt nem érinti) Köszönöm még1X
Anonym

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Anonym »

Sziasztok, én kérdezni szeretném SkyUI,skse-t hogy tudom használni? Telepittem és kész?
dondragon

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: dondragon »

Üdv.Valaki nem tud olyan modot hogy zárt sisakban ne ismerjenek fel?
Deathskull (out)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull (out) »

Olyasmit akarsz, mint ami az Oblivionban volt? Ha felvetted a Szürke róka fejfedőjét, akkor az abban elkövetett bűncselekmények nem adódtak hozzá az anélkül elkövetettekhez.
dondragon

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: dondragon »

Deathskull (out) írta:Olyasmit akarsz, mint ami az Oblivionban volt? Ha felvetted a Szürke róka fejfedőjét, akkor az abban elkövetett bűncselekmények nem adódtak hozzá az anélkül elkövetettekhez.
valami hasonlot.Maszkban vagy sisakban ill állruhában ne ismerjenek már fel.Ez egy hiba a játékban.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Sneak Tools mod tudja ezt, többek között.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Sziasztok! Vanegy a "legyél te is földbirtokos mód". Idáig tök jól működött, de kb egy 10 napja csináltam egy karaktert, és nem jelenik meg küldiként hogy "legyél te is böldbirtokos" és hogy vegyek könyvet. Könyvet sem találok (földbirtokos főkönyve), amit valami vegyesboltban kellene megvennem. De a menüben ott a mód viszont. Ötlet?
dondragon

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: dondragon »

Kull írta:Sneak Tools mod tudja ezt, többek között.
És van magyar változatban?
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Raimhol
Ha jól emlékszek, akkor a menüjében van cheat rész is, amivel alaphelyzetbe tudod állítani a küldetést vagy végső esetben hozzá tudsz adni a leltáradhoz egy könyvet.

Dondragon
A PerMa-ban volt olyan, hogy ha fullra fejlesztetted a settenkedést, akkor kaptál egy köpenyt és azt viselve nem kötődtek a nevedhez bűncselekmények. Talán az Ordinator-ban is van ilyen, erről Deathskullt kell megkérdezni. CWO-ban meg ha az ellenséges frakció ruháit viselted, akkor nem támadtak meg.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Dongradon, dolgozok rajta, a PerMa nagy segítség, mert integrálva van bele, csak ki kell keresnem a megfelelő sorokat (bár az MKM menü nem hinném). Az Ordinatorban nincs ilyen sajnos, a settenkedésnél csak füstbomba, vagy egy olyan varázslat van, amely megszünteti a keresést, a zsebmetszésnél pedig olyan, amely a nem erőszakos bűncselekmények vérdíját lassan eltünteti, illetve el lehet terelni a magányos szemtanúk figyelmét, így nem jelentenek fel.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Aha, van cheat, csak azt nem vágtam mi az amit kiírt. Gondoltam am hogy kóddal hozzáadok egy földbirtokos főkönyvét, csak nem találtam ilyet a help földbirtokos, vagy ilyesmire keresve! :D
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

A fenyvespataki vagy folyamfenyvesi kinek-hogy :) , kereskedőnél ott a könyv ez biztos!
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Dondragon, ha regisztrálva lennél, akkor írhatnék neked, így ide írok, lefordítottam a kért modot, a másik alfórumba kitettem.
Dlite
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2016. júl. 1., pén. 6:28

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dlite »

Szép jó reggelt!

Tegnap feltettem pár MOD-ot konkrétan ez indította be a nyálelválasztásom: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/30936/?
MNN-nel leszedtem, megadtam ezen belül az utat , feltelepítettem- launc data látszik, pipa bent - de én olyan nagy változást nem látok...valami ötlet?
Eredeti, felpatchelt steames Skyrim alapjáték. Köszi :)
dondragon

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: dondragon »

Valaki tudja miért omlik össza a játék hight modban? új kártyát tettem a gépbe.Lazán kellene vinnie.Még médium modban is összeomlik.Minden patch fent van a gépen ami kell.Teszterek szerint minden jó.Akkor mi lehet a hiba?
dondragon

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: dondragon »

Valaki tudna segiteni?Régebben egy kódal lekapcsoltam a vérfarkas módot.És most nem tudom hogyan kellene visszacsinálni.Azota Aela nem reagál semmire.
Avatar
wolf8911
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2013. dec. 20., pén. 9:48

Hogyan fordítsam a szövegeket (ESP-k)?

Hozzászólás Szerző: wolf8911 »

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy milyen programot használtatok az esp-k és a szövegek fordítására? ESP Translatert, mert nálam az nem működött rendesen, megnyitottam vele a magyarított ESP-ket és ott ugye az original text is már magyarul volt és a translated is, de én nem tudom az original bejegyzéseket szerkeszteni, csak a translatedet, és természetesen ugyanúgy angolul jelenik meg minden a játékban. Tudnátok adni néhány tippet? Mert van néhány mod, amit használok és szeretném lefordítani őket magamnak. Előre is köszönöm az információkat és a segítséget.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Az ESP translator nagyon jól működik, én csak ajánlani tudom. Az eredeti oszlopban azért volt magyar mert a már lefordított esp-t nyitottad meg, ahhoz le kell töltened az eredetit, hogy az angol szöveget lásd, és ahhoz be kell tölteni a magyar esp-t hogy lásd a magyar megfelelőjét is.
Avatar
wolf8911
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2013. dec. 20., pén. 9:48

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: wolf8911 »

Igen tudom, hogy magyar volt, amit megnyitottam. De pl. ha egy eredeti angol esp-t nyitok meg, ott nem tudom szerkeszteni az Original oszlopot ezzel a programmal, csak a Translatedet, és hiába volt átírva, a játékban angol maradt a felirat. Aztán kipróbáltam a TESV-editort is, azzal sikerült egy primitívemm modot lemagyarosítanom (Left Hand Rings), de a Translaterrel jóval áttekinthetőbb szerintem, míg az Editorral nehezebb megtalálni a szerkeszteni kívánt bejegyzéseket.
Meg van egy kis gond az Oblivion Heart of the Dead mod magyarosíátásval is. Jó a fordítás, magyar a szöveg, de ha a magyar esp-t használom, akkor nem beszélnek az NPC-k, csak a feliratot látom (az angol verzióval működik a hang, de azzal ugyanúgy angol marad) Talán nincs beleírva a scriptekbe vagy bejegyzésekbe, hogy melyek a szükséges hangfájlok, amiket használni kéne (én már egy olyan verizót használok, amihez voice-actorok hangjai is vannak, szóval lehet, hogy a Mod magyarosítását egy régebbi verzióhoz csinálták a Morrohun tagjai). Nem vagyok programozó, eléggé laikus vagyok az ilyenhez.
Dante73
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2016. máj. 16., hétf. 8:52

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dante73 »

Honosítás, Magyarítás... NEM MagyarOSítás. Elvégre se lecsókolbász, se paradicsom / paprika nem kerül bele... de még csak hagyma sem. Bocsánat, nem vagyok nyelvtan-náci, de ez, és az ekezetek hianya kiveri a biztosítékot...
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Akkor írja át a sorokat lefordított oszlopban lévő (és érvényesített, azaz zöld színű) sorokat, ha a Fájl menüben a "Kiegészítő lefordításának indítása" gombra kattintasz (vagy az eszköztáron balról a másodikra).
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

wolf8911 írta:Meg van egy kis gond az Oblivion Heart of the Dead mod magyarosíátásval is. Jó a fordítás, magyar a szöveg, de ha a magyar esp-t használom, akkor nem beszélnek az NPC-k, csak a feliratot látom (az angol verzióval működik a hang, de azzal ugyanúgy angol marad) Talán nincs beleírva a scriptekbe vagy bejegyzésekbe, hogy melyek a szükséges hangfájlok, amiket használni kéne (én már egy olyan verizót használok, amihez voice-actorok hangjai is vannak, szóval lehet, hogy a Mod magyarosítását egy régebbi verzióhoz csinálták a Morrohun tagjai). Nem vagyok programozó, eléggé laikus vagyok az ilyenhez.
Szinte bármelyik beépülőnél előjöhet ez a hanghiba. Ha jól sejtem, az Elder Scrolls Lapok Oblivion GYIK részében van egy útmutató, mit lehet kezdeni vele.
Kaloo29

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kaloo29 »

Üdvözlet!

Egy egyszerű játékos vagyok, és szeretném a segítségeteket kérni, mert néhány mod nem úgy működik, ahogy kellene.
Az alábbi modokat használom, ez a LOOT által állított betöltési sorrend. A játék fut, minden mod "üzemel", mégse látja pl. a Real Shelter és a Hunterborn a Frostfal-t. Mit szúrtam el? A másik dolog, hogy a kellNekem és a Realistic Needs mod nem okozhat kavarodást? Utolsó kérdésem, hogy a Real Shelter-t miképp állítsam be, hogy ne essen fedett helyen (pl. sátor) az eső? Köszönöm a segítséget előre is.
► Show Spoiler
Gruby
Hozzászólások: 75
Csatlakozott: 2011. dec. 11., vas. 5:55

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Gruby »

Ez nem oldja meg a gondodat szerintem, de kicsit jobb lesz talán.
Csak az Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch.esp kell, a többi Unofficial patch már szükségtelen (nem is fejlesztik már, mert minden benne van a Legendaryben), töröld le őket, az Unofficial High Res. az kell még.
Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 546
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Nem mindegy, mi a verziószáma a Frostfall-nak és a Hunterborn-nak (a régebbi nem látja az újabbat és fordítva). A Real Shelter-hez kell a TesV Edit, amivel az RS Patcher-t lefuttatva létrehoz egy esp-t (pontosabban frissíti az üres RSpatch.esp-t) amit a betöltési sor végére kell tenni. Ez képekkel szépen le van vezetve a mod oldalán.
Kaloo29

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kaloo29 »

Köszönöm a segítségeteket. :)
ErosPista
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2015. dec. 26., szomb. 10:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ErosPista »

Üdv Mindenkinek!

Régebben írtam már, meg kérdezgettem a modolással kapcsolatba, csak mint kiderült ocsmány gépem volt hozzá. Eljutottam oda hogy felújítottam a gépet és kérnék egy kis segítséget.
Mik azok az alap modok, programok amiket az elején fel kell rakni, értem itt a memóriához kapcsolatos file-ok vagy mint az FNIS. Nem követtem nyomon a frissítéseket meg az új modokat, nem tudom hogy most mi a "menő" :)
Ha valakinek lenne egy kis ideje leírná nekem?
Előre is köszönöm! ;)
Hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor2 »

Én azt szeretném megkérdezni, hogy a Skyrim és az Enderal játszható -e egy gépen? Tehát, hogy minkettő fenn legyen.
laci45

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: laci45 »

Hunemperor2 írta:Én azt szeretném megkérdezni, hogy a Skyrim és az Enderal játszható -e egy gépen? Tehát, hogy minkettő fenn legyen.
Nem, hiszen az Enderal egy "total conversion" mod. Teljesen, az alapjaitól átalakítja az eredeti Skyrim játékot.
Hunemperor2

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor2 »

Köszi!
Na akkor még várok vele, mert úgysincs még sok mod hozzá.
dondragon

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: dondragon »

Miért van az a játékban hogy ha belépek valahova lerepülnek a tárgyak,le esnek a pajzsok a falról stb ??
cicamica

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: cicamica »

dondragon írta:Miért van az a játékban hogy ha belépek valahova lerepülnek a tárgyak,le esnek a pajzsok a falról stb ??
https://www.morrohun.hu/esl/Skyrim:Skyrim_GYIK
Cucu5

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Cucu5 »

Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy felraktam néhány modot főleg azokból amiket lefordítottatok és igen-igen belassult a töltőképernyő, plusz ha pihenek vagy várok az okéra kattintva is megakad 8-10 másodpercre mielőtt elkezdene visszaszámlálni. Elkezdtem egyesével kikapcsolni a modokat, hogy melyik okozza a lassulást, de az összes kikapcsolása után is fentmaradt a probléma. Játszható a játék, csak kicsit bosszantó. A vasnak bőven bírnia kell.
Visszaolvastam egy csomót, de kicsit öreg vagyok már ehhez a sok infóhoz. :oops:
Tipp esetleg? Köszi! ;)
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Cucu5 írta:Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy felraktam néhány modot főleg azokból amiket lefordítottatok és igen-igen belassult a töltőképernyő, plusz ha pihenek vagy várok az okéra kattintva is megakad 8-10 másodpercre mielőtt elkezdene visszaszámlálni. Elkezdtem egyesével kikapcsolni a modokat, hogy melyik okozza a lassulást, de az összes kikapcsolása után is fentmaradt a probléma. Játszható a játék, csak kicsit bosszantó. A vasnak bőven bírnia kell.
Visszaolvastam egy csomót, de kicsit öreg vagyok már ehhez a sok infóhoz. :oops:
Tipp esetleg? Köszi! ;)
Csak tipp, de ha az összes modot leszedted és megmaradt a probléma, akkor a lassulás egyik oka a sok grafikai mod lehet, melyet nem kell aktiválni, csak felmásolásra kerül. Ide értem a grafikai minőséget javító modokat, mint a HD 2K, vagy 4k textúrás kiegészítők pl.: Skyrim HD - 2K Textures. Ha ilyet tettél fel, az okozhatja. Használod a Real Shelter modot. Mert nálam megesett, hogy nem frissítettem a patchet és emiatt belassult, sőt néha ki is vágott a még logo alatt...
Cucu5
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016. okt. 23., vas. 15:07

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Cucu5 »

Köszi szépen, igazad van, mert a 2K Textures után lassulgatott be kicsit nagyon. Naivan gondoltam, ha kikapcsolom a modot, akkor visszaáll. Persze felülírt néhány grafikai állományt gondolom. Ha nincs megoldás már, akkor így marad. Legalább el tudom olvasgatni a tippeket a töltőképernyőn. :) A Highres Texture Pack 1,2,3 meg a 2K Textures van fent. Esetleg ötlet, hogy mely grafikai modokat érdemes használni? Vagy jó így? :oops:
Köszi még1x és bocs a kései válaszért! :)
Cucu5
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016. okt. 23., vas. 15:07

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Cucu5 »

Újabb érdekes hibával találkoztam. Elkezdtem a Sárkányszülött küldit, átvitt a hajóval az emberünk és amikor megérkezek, nem reagál az egér és a billentyű, csak az esc. Fut a játék, el is köszön a kapitány, de semmi irányíthatóság. Járt már esetleg így valaki? Köszi! :)
Válasz küldése