Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Onyl

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Valaki aki ért a modoláshoz, bejelölne Skypeon és lépésenként modolnánk egy alap magyar Skyrimet, magyar pluginokkal? Nagyon megköszönném!!!

Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 18:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Onyl írta:Valaki aki ért a modoláshoz, bejelölne Skypeon és lépésenként modolnánk egy alap magyar Skyrimet, magyar pluginokkal? Nagyon megköszönném!!!
Szia!
Nézd meg Kull mod csomagját, elég komoly lett, van hozzá telepítési útmutató és az összes plugin magyar benne, annyi, hogy a kiegészítők, amik kellenek hozzá angolok még, de hamarosan azok is elkészülnek a morrohun team által. :)

Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 21:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Van valakinek tapasztalata a Skyrim battle script moddal kapcsolatban? Működik egyáltalán?
Én már többször próbálkoztam, de semmi változást nem látok.

Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 21:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Hogyan tudnám megoldani, hogy két zsoldost tudjak felvenni és ne egyet?

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hunemperor írta:Hogyan tudnám megoldani, hogy két zsoldost tudjak felvenni és ne egyet?
Szia!

Először is a Skyrim battle script mod-ot felejtsd el,kuka!! Tedd fel a Dual Combat Realism(Hardcore)-et és a Combat Evoled(Core,Poison,Magic-ezeket jelöld majd be) és hogy feldobjad a zsoldosok életét(mármint hogy a vadonban is találkozhass pl. Aela-val vagy Janessa-val) ezt is: Extended Encounters,majd az egészet patcheld be az ASIS-al. Ezzel mind két gondod orvosolva lesz ha még sem lenne így,akkor meg tedd fel valamelyik követő nagyjavítást a Skyrim Mod Honosítások központja oldalról,AFT(32 követő),EFF(100 követő),jobbat nem tudok,próbáld meg!

Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 21:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Köszi.
Nem akarok 15 követőnél is többet, mert a gépem nem valami überkirály. Így az UFO is elég. Viszont zsoldost csak egyet enged pénzért, pl. ha Jenassa-t felfogadom, akkor immersive szolgálót nem tudok felfogadni.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hunemperor írta:Köszi.
Nem akarok 15 követőnél is többet, mert a gépem nem valami überkirály. Így az UFO is elég. Viszont zsoldost csak egyet enged pénzért, pl. ha Jenassa-t felfogadom, akkor immersive szolgálót nem tudok felfogadni.
Na eszt most megnézem,mert a kékes-lilás ruhás Hasznosabb Szolgálók(Mézsörfőzde,Darázs és Fullánk és egyéb helyeken) überek és Jenassa is szintúgy de mondom,hogy a másik két követő nagyjavítással 100% hogy veled mennek csak nem kerülnek pénzbe ez talán nem annyira zavaró :) (AFT-nél egyértelmű,EFF kényszerített toborzás) és gond egy szál se de arra figyelj ha leszeded az UFO-t előtte küldj el mindenkit,aztán Fenyvespataknál a kis Szent János bogárral 3x beszélned kell aztán mentés,kilépés és UFO kikapcs,aztán mentés,kilépés AFT vagy EFF fel aztán GO!

Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 21:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Az nem zavaró :)
Köszi a segítséget, lehet, hogy itt az idő a váltásra.
Viszont azt nem tudom, hogy hol találom a kis szentjános bogarat, mert még egyszer sem láttam ilyesmit.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Hunemperor írta:Az nem zavaró :)
Köszi a segítséget, lehet, hogy itt az idő a váltásra.
Viszont azt nem tudom, hogy hol találom a kis szentjános bogarat, mert még egyszer sem láttam ilyesmit.
Na megnéztem és azt tudom mondani,hogy az UFO-t dobd ki a kukába,megmondom mér: az UFO az alap követő rendszert átírja,a másik kettő pedig nem vagyis nekik van külön rendszerük!! Követő mod nélkül felbéreltem kettő Hasznosabb Szolgáló-t és Jenassa-t! Az AFT van fenn de nem az AFT kezelése,hanem az alap rendszer által,nem kellett használnom az AFT! A kis Szent János bogarat ott találod ahol a játék kezdetén Ralof-al odamentek beszélni a hugával-nővérével-nem tudom kiével(a neve se ugrik be),ott van egy hatalmas fa és egy tönk mindez a víz mellett.Ne felejts el mindent úgy csinálni ahogy fentebb írtam!
fa és tönk között lenne a bogár itt már nincs
fa és tönk között lenne a bogár itt már nincs
map.jpg
follower.jpg

Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 21:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Még egyszer köszi!
Hogy ne legyen off a hozzászólásom, elmondom, hogy azért kellenek a legjobb követők, mert felraktam a deadly dragons, deadly monster, dragon combat overhaul, asis, obis, high level enemies, apocalypse, monster mod, better vampires örjöngést megpatch-elve (+ még megy fel a better assasins death trió, és a dramatic combat overhaul).
Szeretem a jó nagy kavarodást a játékban.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Ezt jó hogy említetted ezt a High Level Enemies-t,mert ezt be fogom építeni a mod pack-ba,persze nem a scaled verzióját hanem az unscaled-et és akkor ha a játékos eléri a 10. szintet,onnantól folyamatosan jönnek be a durva ellenfelek 75. szintű vámpírok :o te jó ég és még folyamatosan fejlődnek is,egyre jobb perkeket sajátítanak el :shock: Ez így nagyon durva lesz az ASIS már eleve folyamatosan spawnoltatja be a legocsmányabb lényeket akikkel szemben szinte esélytelen a helyzet,legalább is jó sokáig és azt tapasztaltam,hogy az összes ellenfél így már alapjáraton kemény,pl a vámpírok nagyon is.
Viszont a Dual Combat Realism(Hardcore)-et+Guards Attacks Bandits és a Combat Evoled(Core,Poison,Magic)-et mindenképpen ajánlom,mert ezekről nem írtál,hogy fenn vannak vagy feltennéd,mert az egy dolog hogy szereted a sürgésforgást de ezek határozzák meg,hogy az ellenfelek jól,okosan,változatosan küzdjenek és ne csak pusztán magas legyen a szintjük,mint magas sebzés-magas életerő és egyebek,mert ez így kevés!
Továbbá ami neked még biztos kellene Sleeping Encounters-álmodban is sem leszel biztonságban,Follow Me-utánad mennek az ellenfelek,múltkor a Feketehanga Maven testőre és a Hasznosabb Szolgálók mentettek meg a Darázs és Fullánkban :)
Jó neked,hogy tudsz játszani! Én lepihentem a Zordzuhatagi-sírdombon vagyis a templomban és majd egyszer innen folytatom ;)
pihi1.jpg
pihi2.jpg

Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 18:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Üdvözlet
Kull modpac csomagát használom nagyon ott van .
kíváncsiság képpen megnéztem a Fishing In Skyrim version 1.00
erre betöltés közben ki dob megnéztem a MO ben Tes5Edit el és Fnis-el de nem jelzett hibát egyik sem.

Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 18:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Lett megoldás ujj játék és jó lett minden

zvorosv
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2014. dec. 17., szer. 21:01

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: zvorosv »

Tegnap / tegnapelőtt este összesen vagy 5 órát bíbelődtem a mod organizer / BOSS / TES5Edit triumvirátussal, eddig még nem vettem észre semmit, csak hogy kaptam egy steam achivementet érte... :o Van ennek a TES5Editnek valami érdemi haszna akkor is, ha nem akarok átírni semmit az alapjátékban?
Miért is jobb a MO mint a NMM? Nekem eddig teljesen bevált a NMM is, de a TES5Edit telepítésekor a "tutorial" videóban a srác ezt használta, én meg követtem a lépéseket. :lol: Mondjuk azért kétszer újra kellett tegyem miatta a játékot. :cry:

Pár mod esetében is érdemes BOSS-t / LOOT-t futtatni? Illetve melyik a jobb? :?

Köszi előre is a segítséget! 8-)

Vik
Hozzászólások: 3760
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

zvorosv írta:Tegnap / tegnapelőtt este összesen vagy 5 órát bíbelődtem a mod organizer / BOSS / TES5Edit triumvirátussal, eddig még nem vettem észre semmit, csak hogy kaptam egy steam achivementet érte... :o Van ennek a TES5Editnek valami érdemi haszna akkor is, ha nem akarok átírni semmit az alapjátékban?
Szerintem nincs. Arra remekül használható, hogy megtisztítsd a beépülőket, fordításhoz is jó, és tud még egy csomó dolgot, de ha semmi komoly beavatkozást nem kell végezned a játékban, akkor nem érdemes vele foglalkozni.
Miért is jobb a MO mint a NMM? Nekem eddig teljesen bevált a NMM is, de a TES5Edit telepítésekor a "tutorial" videóban a srác ezt használta, én meg követtem a lépéseket. :lol: Mondjuk azért kétszer újra kellett tegyem miatta a játékot. :cry:
Ezt én se tudom. Talán akkor érdemes használni, ha egyszerre több karakterrel játszol, több, egymástól lényeges mértékben eltérő moddolt környezetben. (Nekem is teljesen megfelel a Nexus Mod Manager.)
Pár mod esetében is érdemes BOSS-t / LOOT-t futtatni? Illetve melyik a jobb? :?
Érdemes, mert bármi okozhat ütközést bennük. LOOT a jobb, BOSS technikailag elavult.

Kull/out/

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

zvorosv írta:Miért is jobb a MO mint a NMM?
Azért jobb a MO mert ez egy virtuális moddingolás. Semmit sem csinál az eredeti játékoddal,nem "rondít" bele és könnyebb,magasabb színvonalú kezelést és moddingolást tesz lehetővé. Nekem mindig is megfelelt a NMM,addig amíg nem tapasztaltam hogy a MO még jelentős teljesítmény növekedést is produkál. Ha csak nagyon finoman moddingolsz akkor megteszi a NMM is,teljesen baba nincs vele gond de pl. nálam 25-30 GB adat mennyiség van fenn(200-230 beépülő) és itt már nagyon szembetűnő a különbség. Stabilabb a játék és jobb a teljesítmény is és ezen a szinten a NMM már bizony úgy mond kevés,mert nem tudod úgy követni hogy mi-mivel van konfliktusban mint a MO-al amivel teljesen átláthatod a műveleteket és könnyen javíthatod a hibákat is ha esetleg elrontasz valamit.

liana

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: liana »

prosky94 írta:Hellósztok nekem 1 olyan gondom lenne a játékkal hogy a launcher be csak az install, tech support illetve az exit van de ha a tesv.exe fájlal nyitom meg akkor müködik normálisan 2 féle cracket is probáltam mindegyiknél ezt csinálja
Ne zavarjon picit se, hogy itt nincs warez. Most akciós a steam-en a skyrim, ha megvetted és még mindig van problémád akkor gyere vissza. :evil:

zvorosv
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2014. dec. 17., szer. 21:01

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: zvorosv »

Köszönöm a válaszokat Vik és Kull, de hogy lesz stabilabb a játék az MO-val mint a NMM-vel? Én csak pár modot szeretnék feltenni, egyelőre :)
MO-ban a jobb oldalon van ugye a betöltési sorrend? Ha igen, akkor mi a bal oldali lista? :?

Akkor leszedem a LOOT-os is.

Onyl

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Helló! Akinek van az alap vanilla Skyrimhez magyarított mod kollekciója, esetleg háttérben futó angol modjai, ami magyarított elemekkel dolgozik az megosztaná velem? Skypeon darkonyl néven elérhető vagyok. UI: A perkus maximusból nincs vanilla, alap Skyrimhez kiadás? S valaki betárazna egy nagy átfogó grafika tuningra? GTX 750 2gb videómemre. Csak Nexus Mod Managerhez és BOSS-hoz... Megköszönném!

Kull/out/

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Onyl írta:Helló! Akinek van az alap vanilla Skyrimhez magyarított mod kollekciója, esetleg háttérben futó angol modjai, ami magyarított elemekkel dolgozik az megosztaná velem? Skypeon darkonyl néven elérhető vagyok. UI: A perkus maximusból nincs vanilla, alap Skyrimhez kiadás? S valaki betárazna egy nagy átfogó grafika tuningra? GTX 750 2gb videómemre. Csak Nexus Mod Managerhez és BOSS-hoz... Megköszönném!
Nincsenek meg a DLC-k? Mert nyugodtan használhatsz olyan beépülőket amiknél követelmény a meglétük csak ne kezd el a küldetéseket,ennyi. Tehát ne menj el a Hajnalőr erődbe és ne utazz át Solstheim szigetére.

Raptor001

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Raptor001 »

Hali!
Azt hogyan tudom megnézni hogy melyik mod teszi be a Dragonborn Dlc elindító kultistáit???

Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 21:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Sztem maga a DLC. dragonborn.esm.
Bár lehet, hogy nem értem a kérdést.

Avatar
atesz9292
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2015. júl. 25., szomb. 23:54

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: atesz9292 »

Raptor001 írta:Hali!
Azt hogyan tudom megnézni hogy melyik mod teszi be a Dragonborn Dlc elindító kultistáit???
Hali,azt nem egy mód rakja be hanem alapból a dragonborn dlc-ben van benne és ugye úgy indul el az egész sztori szál.

Onyl

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Pont ez végett volna szükségem egy Perkus Maximus vanillára, mert egy darab angol szöveget se akarok látni a játékomban, csak a konfigurációs menüben. Továbbra is elfogadnék minden nagyszerű magyarított modot akinek van Skypeon. Majd ha kijön a 3 nagy dlc magyarítása, akkor újra modolás lesz, és akkor ropoghat a Perkus Maximus. Az egyik tag mellékelt a központban egy hasonló perk számot növelő modot, azt ha valaki, aki keni vágja az angolt és a mod magyarítást, és esetleg vanillára van az a mod, akkor ámen karácsonyig.

Vik
Hozzászólások: 3760
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Onyl írta:Helló! Akinek van az alap vanilla Skyrimhez magyarított mod kollekciója, esetleg háttérben futó angol modjai, ami magyarított elemekkel dolgozik az megosztaná velem? Skypeon darkonyl néven elérhető vagyok. UI: A perkus maximusból nincs vanilla, alap Skyrimhez kiadás? S valaki betárazna egy nagy átfogó grafika tuningra? GTX 750 2gb videómemre. Csak Nexus Mod Managerhez és BOSS-hoz... Megköszönném!
Szerintem itt a Skyrim magyarítás-pluginok oldalon tömegével találhatsz neked tetsző magyar beépülőket. Meg ott van a Skyrim Modok Honosításának központja fórumtéma, a Kull mod pack, esetleg az én gyűjteményem a Nexuson (cím a GYIK témában benne van)...

Onyl

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Onnan már kiválogattam a lényeget, az itteniekhez pedig vagy kell a három (még) angol nyelvű 3 nagy dlc, vagy pedig nagy mod organizer loot hepaj. Linkre pontosan linkelnéd a készleted Vik? Így legutóbbi textúra tuningnál vitte az egész Skyrimom, úgyhogy lehet bepróbálom az organziert meg a lootot, de szerintem már megint hazafutok inkább a kezelő láttán.

Vik
Hozzászólások: 3760
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Onyl írta:Onnan már kiválogattam a lényeget, az itteniekhez pedig vagy kell a három (még) angol nyelvű 3 nagy dlc, vagy pedig nagy mod organizer loot hepaj. Linkre pontosan linkelnéd a készleted Vik?
Nehogy már be kelljen nézni a Skyrim Magyarítás GYIK-be...
http://skyrim.nexusmods.com/mods/39050//?

Onyl

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Onyl »

Ja... hogy te csináltad a legelső magyarítást... :'D... én bocs. Sokáig használtam ameddig nem jött ki a Fehérvágtás verzió Fehércsermelyes helyett. Kösz a linket, ebből már sok meg van, a maradék pedig nem érdekes.

hdattilaxtx

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hdattilaxtx »

Sziasztok.
Hunemperor írta:Én azt szeretném megkérdezni, hátha már valaki használta a Lady Body-t és a Demonica-t, hogy miért van az, hogy az eredeti vanillás ruhákat, páncélokat és sisakokat nem fogadja el?
Lehet már tárgytalan. Mivel új fajt ad hozzá a játékhoz ezért az összes vanilla ruhát hozzá kellene igazítani 3ds maxal. Nifskopal pedig kicserélni a skint.
Majd késziteni kell neki egy esp fájt amiben "engedélyezed" hogy látható legyen rajta.
Mivel Krista véglegesitette a Demonica [Lilith] fajt ezért lehet valaki megcsinalja.
Van hozzá sok egyedi ruha is, de ezeket biztosan megtaláltad.
Én épp most adtam hozzá pár Tera ruhát.
Pl ezt: https://onedrive.live.com/redir?resid=2 ... hoto%2cjpg
Lady Bodynál Krista megcsinalta a vanillas ruhákat azokat lehet hordani. De nem Demonica fajjal, hanem az alap fajokkal.

Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 21:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Köszi, sajnos ennyire penge nem vagyok :)
A másik hír sajnos, hogy Blackelf berágott a Skyrim userekre és törölte az összes modot, amit létrehozott, ezért ez a kiváló textura most valszeg vissza fog esni népszerűségben.

hdattilaxtx

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: hdattilaxtx »

Igen, kár érte.
Szerencsére mindent le mentetem onnan, ami kellett :)
+ Blackelf oroszrol-angolra fordítótta.
Ha érdekel továbbra is, bár tuti ismered ezt az oldalt.
Bizonyos modok már fizetősek hasonló okok miatt. A link 18+

Vik
Hozzászólások: 3760
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Onyl írta:Ja... hogy te csináltad a legelső magyarítást... :'D... én bocs. Sokáig használtam ameddig nem jött ki a Fehérvágtás verzió Fehércsermelyes helyett. Kösz a linket, ebből már sok meg van, a maradék pedig nem érdekes.
Mondjuk úgy, hogy benne vagyok a csapatban. :)

Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 21:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Nagyon betelt a tárhelyem, viszont találtam a DATA könyvtárban elég nagy .bak fájlokat, amelyek valszeg csak biztonsági mentések (mert ugyanazen a néven .esp fájlok is vannak), ezeket gond nélkül kitörölhetem?

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Hunemperor írta:Nagyon betelt a tárhelyem, viszont találtam a DATA könyvtárban elég nagy .bak fájlokat, amelyek valszeg csak biztonsági mentések (mert ugyanazen a néven .esp fájlok is vannak), ezeket gond nélkül kitörölhetem?
Elvileg azok a bak fájlok az SMCO eredményezi, ha esetleg gondod lenne. Szerintem törölhetők. Én így tettem...

Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 21:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Köszi, kb. 6-7 giga nálam összesen, ezért gondoltam rá.

Avatar
Deathskull
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2013. júl. 14., vas. 9:22

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Deathskull »

Hogyan lehetne kiküszöbölni azt a hibát, hogy a PerMa Compatibility and PaMa Patches frissítése után a mentést betöltve ne dobálja ki a hibaüzenetet, hogy a mentés olyan fájlra épül, amely nem létezik? Ugyanis korábban négy szükséges patch fájlt tettem fel hozzá, most ezeket összevonta egy fájlba a készítője, de a régieket meg hiányolja a mentés.

Kull/out

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Deathskull írta:Hogyan lehetne kiküszöbölni azt a hibát, hogy a PerMa Compatibility and PaMa Patches frissítése után a mentést betöltve ne dobálja ki a hibaüzenetet, hogy a mentés olyan fájlra épül, amely nem létezik? Ugyanis korábban négy szükséges patch fájlt tettem fel hozzá, most ezeket összevonta egy fájlba a készítője, de a régieket meg hiányolja a mentés.
Szerintem ez nem gond,nem kell vele foglalkozni csak működjön rendesen.

Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 18:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Sziasztok. szeretném megkérdezni hogyan kell a sex lab módot telepíteni vagy beállítani vagy ModOrganizerben sorba állítani úgy hogy jó is legyen ?

Vik
Hozzászólások: 3760
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

krisztyan írta:Sziasztok. szeretném megkérdezni hogyan kell a sex lab módot telepíteni vagy beállítani vagy ModOrganizerben sorba állítani úgy hogy jó is legyen ?
LOOT-tal próbáltad már? Nálam két kattintás, amíg rendbe rakja a betöltési sort.

Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 18:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

konkrétan mit kell nyomni ? és hogyan meg merre ?

Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 18:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Vik hogyan lehet megcsinálni amit említettél? lehet hogy azt csináltam de semmi sem mozdult semerre sem, Sort Plugins vagy Edit Metadata ?

Kull/out

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull/out »

Vik!
Eltudnád mondani hogy ez OneTweak mod mire jó pontosan és miért érdemes használni ha érdemes? Mert valahol régebben olvastam hogy használod de a részleteket már nem tudom!

Neko0130

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Neko0130 »

Tudnátok segíteni nekem? A Dual Sheath redux folyton azza a hibával dob ki patchelésni hogy missingmaster: Skyim.esm Update.esm Ilyenkor mi a teendő?

Vik
Hozzászólások: 3760
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Kull/out írta:Vik!
Eltudnád mondani hogy ez OneTweak mod mire jó pontosan és miért érdemes használni ha érdemes? Mert valahol régebben olvastam hogy használod de a részleteket már nem tudom!
Pl. rendesen lehet vele Alt+Tabbal váltogatni a Skyrim meg a többi program között. Mondjuk van egy hátránya is, nálam időnként pár centit feljebb csúszik a kép. Még nem jöttem rá, mitől függ.

Vik
Hozzászólások: 3760
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 20:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

krisztyan írta:Vik hogyan lehet megcsinálni amit említettél? lehet hogy azt csináltam de semmi sem mozdult semerre sem, Sort Plugins vagy Edit Metadata ?
Mármint a LOOT sorbarendezést? Elindítod, katt a Sort plugins gombra, megvárod, amíg befejezi, majd katt az Apply gombra. Ha nem vagy elégedett az általa javasolt sorrenddel, akkor bonyolultabb, de én eddig mindig bíztam benne. :)

Neko0130

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Neko0130 »

Nekem is tudtok segíteni? :)

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Neko0130 írta:Tudnátok segíteni nekem? A Dual Sheath redux folyton azza a hibával dob ki patchelésni hogy missingmaster: Skyim.esm Update.esm Ilyenkor mi a teendő?
Ha jól emlékszem, akkor a letöltendő fájloknál (nexus) van egy hotfix-es fájl, azt tölts le és másold a helyére. Nálam ez megoldotta a problémát.

Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 17:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Vik írta:
Kull/out írta:Vik!
Eltudnád mondani hogy ez OneTweak mod mire jó pontosan és miért érdemes használni ha érdemes? Mert valahol régebben olvastam hogy használod de a részleteket már nem tudom!
Pl. rendesen lehet vele Alt+Tabbal váltogatni a Skyrim meg a többi program között. Mondjuk van egy hátránya is, nálam időnként pár centit feljebb csúszik a kép. Még nem jöttem rá, mitől függ.
Én ablakos módban futtatom, és nálam meg eltűnt :) asszem a skyperf.ini-ben írtam át. bFull Screen=0 vagy valami ilyesmi. Több helyen is azt olvastam, hogy ablak módban sokkal gyorsabb. Ez utóbbit nem tudom sem megerősíteni sem megcáfolni.

Avatar
Kull
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Köszönöm!

Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 21:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Hi Kull!
Neked hogy sikerült megoldani a Ultimate Deadly Encounters - Sands of Time-nál a SkyProc patch hibát?
A Loot is megcsüngött rajta, próbáltam a sorrendet átállítani és TES5 Edit-tel cellát is pucoltam, de továbbra is leáll a patchelés.

Válasz küldése