Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Minta messiást; úgy várom a perkus maximus -t! :lol: 8-) ;)
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

sziasztok tudtok kompatibilis mod listát ajánlani 2014 és 2015 et ? márt ha van ilyesmi.
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Skyrim Redone-t vagy Perkus Maximus-t érdemesebb használni?
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Utóbbit szerintem, de hát ízlések és....
Laja

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Laja »

Sziasztok!

Várható a közeljövőben az Unofficial Skyrim Patch lefordított változata? Nagyon sok hiba javításra került mióta a Skyrim magyarítása elkészült, nagyon jó lenne ha egy frissített változattal lehetne játszani.

Köszönöm szépen előre is a választ!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

krisztyan írta:sziasztok tudtok kompatibilis mod listát ajánlani 2014 és 2015 et ? márt ha van ilyesmi.
Igen, itt van egy.
http://loot.github.io/
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Laja írta:Sziasztok!

Várható a közeljövőben az Unofficial Skyrim Patch lefordított változata? Nagyon sok hiba javításra került mióta a Skyrim magyarítása elkészült, nagyon jó lenne ha egy frissített változattal lehetne játszani.

Köszönöm szépen előre is a választ!
Nem, amíg a lektorálással/fordítással nem végzünk, addig be kell érnetek a 2.0.0a változattal.

szerk: illetve pár hete valaki lefordított egy friss változatot, és közzétette itt a fórumon. Azt is használhatjátok.
Mr.Pimm

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Mr.Pimm »

Prttp írta:Mr.Pimm jelenleg a Perkus Maximus nevű overhaul modot fordítom (lassan másfél hónapja) és már több mint 420 perk fordítása megvan :D . Még ezt követően is szeretnék minél több népszerű vagy kreatív modot lefordítani. Ráadásul ne feledjük ignussen kollégát, aki a skyredone-t fordítja. Nem kell félni, lassan kijön a 3 kiegészítő fordítása is és még jobban felpezsdül az élet.
Ez igen srácok, nagyon jók vagytok. :D Alig várom már a magyarításokat! Sok kitartást még nektek!
Kuka

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kuka »

Modjuk egy Jaggarsfeld mod magyarításnak is nagyon örülnék. Nekem kifejezetten tetszett ez a players home mod.
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

segitséget szeretnék kérni
http://imagerz.com/QBUUX0tvAwMMXlMeGAVX
ez a problémát hogy lehetne megoldani ?
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Rendesen felteszed a modot, textúrapakkjával együtt.
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

fene tudja melyik lehet az így hirtelen.
Gruby
Hozzászólások: 75
Csatlakozott: 2011. dec. 11., vas. 5:55

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Gruby »

Valószínű, hogy kevés a videómemória. Nálam újraindítás megoldja egy darabig.Sok plusz textúra, főleg ha vanillánál nagyobb felbontású (2k, vagy 4k), kajálja rendesen.
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

akad olyan pár darab 4k és 2k es is. akkor mindnek 2k nak kéne lenni ? - Falskaar (20-30 órányi Kiegészítő 26 új küldetéssel)
- Helgen Reborn (Új helyszín + küldetések)
- Wyrmstooth (Újabb DLC nagyságú helyszín és küldetés kiegészítő)
- Expanded Towns and Cities (Kibővít néhány várost házakkal stb)
- Open Cities Skyrim (Csak erőművel rendelkezőknek. Ki és bejárás a városokba töltés nélkül!)
- Populated Cities (Ha üresnek érzed a városokat)
- Beautiful Riften (Szebbé, othonosabbá, élettel telibbé varázsolja a helyet)
- Beautiful Whiterun ( több és szebb fa, bokor, fáklya, gyertya, zászló, kő, fű stb)

ezek közül melyik eszik sokat?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

krisztyan írta:ezek közül melyik eszik sokat?
Tökmindegy. Nálam akkor jelentkezett ilyen hiba, amikor GTX 660 Ti kártyán elérte a játék az 1,5 GB videomemóriát. Ha jól emlékszem, az ENBoost segített.
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

akkor érdemes egy olyat telpíteni hozzá?
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Próbáld ki, nekem jó volt.
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

bug fix meg crash modok is javitanak a játékon?
BLAUZZOO

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: BLAUZZOO »

Sziasztok.

Azt szeretném megtudni ,hogy a body slide 2 outfit studio mely mappákban írja felül a fileokat a karakterem szerkesztésekor ? ugyan is a mostaniról csinálnék másolatot ,hogy ha elszarom vissza tudjam állítani a jelenlegi test modot. Ha az számít a fileok helyénél UN7B testet használok. Eddig mindent NMM-el telepítettem ,és halvány gőzöm sincs ,hogy milyen mappákat mentsek el.

Előre is köszönöm a segítséget.
Gruby
Hozzászólások: 75
Csatlakozott: 2011. dec. 11., vas. 5:55

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Gruby »

krisztyan írta:akad olyan pár darab 4k és 2k es is. akkor mindnek 2k nak kéne lenni ? - Falskaar (20-30 órányi Kiegészítő 26 új küldetéssel)
- Helgen Reborn (Új helyszín + küldetések)
- Wyrmstooth (Újabb DLC nagyságú helyszín és küldetés kiegészítő)
- Expanded Towns and Cities (Kibővít néhány várost házakkal stb)
- Open Cities Skyrim (Csak erőművel rendelkezőknek. Ki és bejárás a városokba töltés nélkül!)
- Populated Cities (Ha üresnek érzed a városokat)
- Beautiful Riften (Szebbé, othonosabbá, élettel telibbé varázsolja a helyet)
- Beautiful Whiterun ( több és szebb fa, bokor, fáklya, gyertya, zászló, kő, fű stb)

ezek közül melyik eszik sokat?
Expanded Towns and Cities mellé Beautiful Riften és Whiterun nekem túlzásnak tűnik. ETC magában is telerakja minden sületlenséggel a városokat. JK's Skyrim ezek helyett nekem jobban bejött, igaz az én vasam jóval gyengébb..
Open Cities és Populated Cities nem rossz dolog, ha bírja a géped, de ezek szerintem nem a videómemóriát eszik meg :)
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Ha egy élő lélegző település vívmányai sületlenségek akkor tényleg elég a JK's széria is.
Én speciel a JK szériát is használom az ETaC mellé...sőt még néha mást is...na erre varrjál gombot..... :D :lol: :roll: 8-)
Ja és jobban nézzetek utána mit rak az ETaC a játékba, mert pont hogya JK-val együtt érdemes használni! :idea:
Ha nem videóznék akkor simán futna high-on is, de ezt nyár végére orvoslom és ha minden jól megy ultrán tudok videót rögzíteni a rommámoddolás mellet.
Gruby
Hozzászólások: 75
Csatlakozott: 2011. dec. 11., vas. 5:55

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Gruby »

Azért írtam hogy sületlenség, mert a játékhoz nem kellenek és azon kívül hogy rendesen lefoglalják a gép erőforrásait, más jelentőségük nincs. Ha rengeteg időd van és nem játszani akarsz, csak nézelődni, akkor is érdemes felpakolni ezeket. Nem utolsó szempont a gyenge gépem. Nincs lehetőségem mostanában fejlesztésre és az eredeti játék elmegyeget rendesen. A kevés időmben meg küldetéseket teljesítek, ritkán állok meg nézelődni.
Ezért írtam az előbbieket, hátha van hozzám hasonló csóró az olvasók között és ők keresnek az általam leírtakhoz hasonló infókat.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

BLAUZZOO írta:Sziasztok.

Azt szeretném megtudni ,hogy a body slide 2 outfit studio mely mappákban írja felül a fileokat a karakterem szerkesztésekor ? ugyan is a mostaniról csinálnék másolatot ,hogy ha elszarom vissza tudjam állítani a jelenlegi test modot. Ha az számít a fileok helyénél UN7B testet használok. Eddig mindent NMM-el telepítettem ,és halvány gőzöm sincs ,hogy milyen mappákat mentsek el.

Előre is köszönöm a segítséget.
Ha biztosra akarsz menni, akkor az egész Skyrim mappáról készítesz biztonsági mentést. Abból nem lehet baj.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Nem tudom miért sületlenség az, hogy nem kell bemennem mondjuk Fehércsermely legmélyebb bugyraiba egy szaros kenyérért, és hogy sokkal nagyobb farmok veszik körül...meg hogy Folyamfenyvesben él egy halász a folyóparton? Sorolhatnám sokáig az ETaC hasznos kis sületlenségeit...
Élő-lélegző és élhetőbb településszerkezet. Ez az amit az ETaC a JK szériával kiegészítve nyújt!
Ha valaki egy snassz fantasy világban akar rohangálni persze azt is meg lehet érteni...de azért mert valaki csak "ittegynjkakiküldetéstad" habitus követője még nem feltétlenül az életútjátékosok használnak ill. látnak több semmitelenséget. :roll:
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Zagloba írta:Ha valaki egy snassz fantasy világban akar rohangálni persze azt is meg lehet érteni...de azért mert valaki csak "ittegynjkakiküldetéstad" habitus követője még nem feltétlenül az életútjátékosok használnak ill. látnak több semmitelenséget. :roll:
Ez azért erős. Írta, hogy nem Paks 2-vel játszik. Ergo ilyenkor kapcsolok, hogy díszletbővítés és tartalom közt kell választania.
Nem mindenki pénztárcája feneketlen. :lol:
Hunemperor
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Hunemperor »

Sztem a Skyrim erőgéppel igazán jó játék.
Nekem sincs az, ezért sokat vergődök, de azért annak is meg van szépsége. Egyre jobb módosítások készülnek, egy idő után muszáj lesz beruháznom. A baj, az, hogy egy kicsit jobbért naon sajnálom a sok pénzt.
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Jogos amúgy, mert kompromisszumokat kell hozni a moddolhatóság ill. optikai tuningban is persze.
Szóval meg tudom érteni ha valaki inkább a konkrét játékmenetbeli változásokra koncentrál ha nem bír annyit a gépe, de ettől más modok még nem lesznek sületlenségek... ;)
Kull/out/

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Az igazság az hogy mindenféle textura mod nélkül,a világot benépesitő és m.i. növelő és harci módositások már nagyon memoria igényesek de meg kell cáfolnom magamat,mert a mod organiser használatával minden téren rommámodolva egy 2gb videomemoriával rendelkező gépen,280 plugin használatával high-on még szárnyal a Skyrim(az fps-re gondolok),persze ez pro moddingolást igényel,hdt fizika,csöcsök,seggek,atom male és female arcok ill. testek nélkül meg végképpen,mert szerintem erre amúgy sincs mindenkinek igénye,pláne hogy olyan über durva legyen.
Kull/out/

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Még annyit,hogy Zagloba videoinál is az a helyzet,hogy ha nem kellene ugye rögzitenie akkor nem nagyon lenne gondja,ennek ellenére tud videot késziteni,pedig súlyosan moddingolt nála is a Skyrim. De még egyszer utoljára had hivjam fel a figyelmeteket a mod organizer használatára,mert nem elég hogy vannak profi modok és még jól is van moddingolva a játék,kell egy progi ami jól kezeli a dolgokat. Ez a progi egyszerűen awsome és két nullás értékkel is megdobhatja a fps-et felfelé,aminek magyarázata valószinűleg a virtuális mivoltában keresendő. Persze emiatt nem szabad vérszemet kapni és emiatt még jobban szétküldeni modokkal a gamet,mert akkor ugyanott van az ember ahol a part szakad ill. itt jön képbe a vas fejlesztés ;)
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Sziasztok. Mi alapján lehet sorba rakni a különféle módokat? van hozzá videó vagy valami lista ?
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Prttp írta:Mr.Pimm jelenleg a Perkus Maximus nevű overhaul modot fordítom (lassan másfél hónapja) és már több mint 420 perk fordítása megvan :D . Még ezt követően is szeretnék minél több népszerű vagy kreatív modot lefordítani. Ráadásul ne feledjük ignussen kollégát, aki a skyredone-t fordítja. Nem kell félni, lassan kijön a 3 kiegészítő fordítása is és még jobban felpezsdül az élet.

Hát nem egészen, mert anno a SkyComplete-t írtam, de mindegy mert nekiálltam az Ultimate Perks (kb. 300 új perk és 300-dik szintig fejlödhetsz a szakértelmekben) nevű plugin-nak. Sajnos belefürödtem, mert először honosítottam, és aztán próbáltam ki. Nálam piszkosul szaggat utána. Ellenőriztem loot-tel, boss-sal, de semmi hiba. Paff... Ha netán valakinek még is kell kipróbálás céljából írjon, de sajna nem kecsegtetek vele senkit, így még Viknek sem küldöm el.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Valaki lenne olyan kedves és tudna mondani egy olyan modot, ami konkrét villámokat rak a játékba (időjárásra gondolok), köszönöm! :)
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Dr Lecter írta:Valaki lenne olyan kedves és tudna mondani egy olyan modot, ami konkrét villámokat rak a játékba (időjárásra gondolok), köszönöm! :)
Másik topicban Kull pont az előbb írta meg nekem a csúcs kategóriásakat.
Van egy rohadt jól hangzó, amit tracking-ra is raktam.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Dr.UnGrammar írta:
Dr Lecter írta:Valaki lenne olyan kedves és tudna mondani egy olyan modot, ami konkrét villámokat rak a játékba (időjárásra gondolok), köszönöm! :)
Másik topicban Kull pont az előbb írta meg nekem a csúcs kategóriásakat.
Van egy rohadt jól hangzó, amit tracking-ra is raktam.
Ez gyors volt :D
Igen, azt olvastam, de szerintem nekem nincs olyan erős gépem, ami azokat elvinné, no meg én már nem szeretnék "szenvedni" a modolással xD
Felraktam már amúgy a True Stormot, szebb is lett az eső, ha jól hallottam, akkor az égzengés is pozitívan változott - de villámhiányom van :P
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Dr Lecter írta:
Dr.UnGrammar írta:Valaki lenne olyan kedves és tudna mondani egy olyan modot, ami konkrét villámokat rak a játékba (időjárásra gondolok), köszönöm! :)

Másik topicban Kull pont az előbb írta meg nekem a csúcs kategóriásakat.
Van egy rohadt jól hangzó, amit tracking-ra is raktam.
Ez gyors volt :D
Igen, azt olvastam, de szerintem nekem nincs olyan erős gépem, ami azokat elvinné, no meg én már nem szeretnék "szenvedni" a modolással xD
Felraktam már amúgy a True Stormot, szebb is lett az eső, ha jól hallottam, akkor az égzengés is pozitívan változott - de villámhiányom van :P
Akkor kukkants bele a pluginok menüpontba. :)
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Köszi, elvileg ez jó lesz... de ha lenne szíves és esne... xD
Kull/out/

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

Dr Lecter írta:Köszi, elvileg ez jó lesz... de ha lenne szíves és esne... xD
Mondom itt is maga a True Storms készítője is erősen ajánlja Minty lightning modját,aztán a villámlás kipipálva és no para mert sem ez sem pedig pl a RCRN nem huzza meg a gépet!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Dr Lecter írta:Köszi, elvileg ez jó lesz... de ha lenne szíves és esne... xD
Van benne olyan lehetőség, amivel megpiszkálhatod az időjárást... :)
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Vik írta:
Dr Lecter írta:Köszi, elvileg ez jó lesz... de ha lenne szíves és esne... xD
Van benne olyan lehetőség, amivel megpiszkálhatod az időjárást... :)
Végre meglett, pont jókor jött ez a plugin :D Köszi^^
BLAUZZOO

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: BLAUZZOO »

Vik írta:
BLAUZZOO írta:Sziasztok.

Azt szeretném megtudni ,hogy a body slide 2 outfit studio mely mappákban írja felül a fileokat a karakterem szerkesztésekor ? ugyan is a mostaniról csinálnék másolatot ,hogy ha elszarom vissza tudjam állítani a jelenlegi test modot. Ha az számít a fileok helyénél UN7B testet használok. Eddig mindent NMM-el telepítettem ,és halvány gőzöm sincs ,hogy milyen mappákat mentsek el.

Előre is köszönöm a segítséget.
Ha biztosra akarsz menni, akkor az egész Skyrim mappáról készítesz biztonsági mentést. Abból nem lehet baj.
Köszi a választ .

Az az igasság ,hogy 429 aktiv modom van ,és nincs helyem az egészről másolatot csinálni ,erre én is gondoltam.Hibátlanul müködik a Skyrim ,nem akarom most már elrontani ,és újra pakolni az egészet . Közel három év alatt isten tudja hányszor raktam újra az egészet ,mert angol tudás hiányában gugli fordítóval nem mindig volt tiszta a telepítések hogyanja . Ezért gondoltam hát ha valaki tudja ,hogy a saját karakter melyik mappába kerül .Gondolom a data-n belül a meshes és textures mappákba ,de azon belül nem tudom hova.

Köszönöm.
Ungrammar/off mode/

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Ungrammar/off mode/ »

Kérdés az Expanded Towns and Cities veteránjainak:
A mod milyen pluszt add Winterhold-hoz?
Jobb ennél?
http://tinyurl.com/n3cmejp

Illetve mik a tapasztalatok az Immersive College of Winterhold modról?

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/36849/?

A kérdés nem véletlen. Ahogy korábban már máshol jeleztem a céhek nagyon sablonosak/üresek. Külön dühítő, hogy állítólag egy egész város veszett a tengerbe, és SEMMI NYOMA SINCS a romoknak!!! :evil:
Kull/out/

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull/out/ »

BLAUZZOO írta:Sziasztok.

Azt szeretném megtudni ,hogy a body slide 2 outfit studio mely mappákban írja felül a fileokat a karakterem szerkesztésekor ? ugyan is a mostaniról csinálnék másolatot ,hogy ha elszarom vissza tudjam állítani a jelenlegi test modot. Ha az számít a fileok helyénél UN7B testet használok. Eddig mindent NMM-el telepítettem ,és halvány gőzöm sincs ,hogy milyen mappákat mentsek el.

Előre is köszönöm a segítséget.
data/meshes/actors/character/character assest/femalebody_0 nif és femalebody_1 nif,kizárólag eme két fájlt irja felül a studio ha a testről van szó de ki is írja,szóval ezekről kell másolat!
BLAUZZOO

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: BLAUZZOO »

Kull/out/ írta:
BLAUZZOO írta:Sziasztok.

Azt szeretném megtudni ,hogy a body slide 2 outfit studio mely mappákban írja felül a fileokat a karakterem szerkesztésekor ? ugyan is a mostaniról csinálnék másolatot ,hogy ha elszarom vissza tudjam állítani a jelenlegi test modot. Ha az számít a fileok helyénél UN7B testet használok. Eddig mindent NMM-el telepítettem ,és halvány gőzöm sincs ,hogy milyen mappákat mentsek el.

Előre is köszönöm a segítséget.
data/meshes/actors/character/character assest/femalebody_0 nif és femalebody_1 nif,kizárólag eme két fájlt irja felül a studio ha a testről van szó de ki is írja,szóval ezekről kell másolat!
Nagyon szépen köszönöm.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Ungrammar/off mode/ írta:Kérdés az Expanded Towns and Cities veteránjainak:
A mod milyen pluszt add Winterhold-hoz?
Jobb ennél?
http://tinyurl.com/n3cmejp

Illetve mik a tapasztalatok az Immersive College of Winterhold modról?

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/36849/?

A kérdés nem véletlen. Ahogy korábban már máshol jeleztem a céhek nagyon sablonosak/üresek. Külön dühítő, hogy állítólag egy egész város veszett a tengerbe, és SEMMI NYOMA SINCS a romoknak!!! :evil:
A következőket adja 13.4:
-opcionálisan: új épület textúrák
-városfal, helyenkét rombadőlt
-istálló
-játékosnak ház
-két ló
-két romos épület
-6 NJK
-oltár
-fogadó belsejének megváltoztatása - opcionális
-Jarl hosszúháza belsejének megváltoztatása
Illetve.

Most fordítom a 13.5.1-t, amii további változtatásokat is nyújt.

Én személy szerint ebbe a városban nem ezt, hanem a Télvára újjáépítését használom. Bár a ETaC legújabb verzióje elvileg ezt is támogatni fogja. Majd meglátjuk...
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Sziasztok. a modokat miszerint kell sorba rakni van erről írás vagy videó? másik kérdésem meg a Loot nevű programhoz tudtok segítséget nyújtani kérlek használat videó vagy leírás magyarul ha létezik olyan, előre is köszönöm szépen.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

krisztyan írta:Sziasztok. a modokat miszerint kell sorba rakni van erről írás vagy videó? másik kérdésem meg a Loot nevű programhoz tudtok segítséget nyújtani kérlek használat videó vagy leírás magyarul ha létezik olyan, előre is köszönöm szépen.
Aszerint kell sorba rakni őket, ahogy a LOOT mondja. Használata annyi, hogy elindítod, rákattintasz a Sort plugins gombra, megvárod, amíg dolgozik, majd Apply gombra kattintasz.
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

az összeset kikapcsoltam a nexus managerben inaktívan is látya öket?
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

lehet olyat hogy a nexusm helyét mert benne vannak a modok mégha kikapcsoilva is és beállítani és akkor látná a modokat?
Ungrammar/off mode/

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Ungrammar/off mode/ »

ignussen írta:
Ungrammar/off mode/ írta:Kérdés az Expanded Towns and Cities veteránjainak:
A mod milyen pluszt add Winterhold-hoz?
Jobb ennél?
http://tinyurl.com/n3cmejp

Illetve mik a tapasztalatok az Immersive College of Winterhold modról?

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/36849/?

A kérdés nem véletlen. Ahogy korábban már máshol jeleztem a céhek nagyon sablonosak/üresek. Külön dühítő, hogy állítólag egy egész város veszett a tengerbe, és SEMMI NYOMA SINCS a romoknak!!! :evil:
A következőket adja 13.4:
-opcionálisan: új épület textúrák
-városfal, helyenkét rombadőlt
-istálló
-játékosnak ház
-két ló
-két romos épület
-6 NJK
-oltár
-fogadó belsejének megváltoztatása - opcionális
-Jarl hosszúháza belsejének megváltoztatása
Illetve.

Most fordítom a 13.5.1-t, amii további változtatásokat is nyújt.

Én személy szerint ebbe a városban nem ezt, hanem a Télvára újjáépítését használom. Bár a ETaC legújabb verzióje elvileg ezt is támogatni fogja. Majd meglátjuk...
Köszönöm!!!
Válasz küldése