Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Minta messiást; úgy várom a perkus maximus -t!
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
sziasztok tudtok kompatibilis mod listát ajánlani 2014 és 2015 et ? márt ha van ilyesmi.
-
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Skyrim Redone-t vagy Perkus Maximus-t érdemesebb használni?
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Utóbbit szerintem, de hát ízlések és....
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Sziasztok!
Várható a közeljövőben az Unofficial Skyrim Patch lefordított változata? Nagyon sok hiba javításra került mióta a Skyrim magyarítása elkészült, nagyon jó lenne ha egy frissített változattal lehetne játszani.
Köszönöm szépen előre is a választ!
Várható a közeljövőben az Unofficial Skyrim Patch lefordított változata? Nagyon sok hiba javításra került mióta a Skyrim magyarítása elkészült, nagyon jó lenne ha egy frissített változattal lehetne játszani.
Köszönöm szépen előre is a választ!
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Igen, itt van egy.krisztyan írta:sziasztok tudtok kompatibilis mod listát ajánlani 2014 és 2015 et ? márt ha van ilyesmi.
http://loot.github.io/
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Nem, amíg a lektorálással/fordítással nem végzünk, addig be kell érnetek a 2.0.0a változattal.Laja írta:Sziasztok!
Várható a közeljövőben az Unofficial Skyrim Patch lefordított változata? Nagyon sok hiba javításra került mióta a Skyrim magyarítása elkészült, nagyon jó lenne ha egy frissített változattal lehetne játszani.
Köszönöm szépen előre is a választ!
szerk: illetve pár hete valaki lefordított egy friss változatot, és közzétette itt a fórumon. Azt is használhatjátok.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Ez igen srácok, nagyon jók vagytok. Alig várom már a magyarításokat! Sok kitartást még nektek!Prttp írta:Mr.Pimm jelenleg a Perkus Maximus nevű overhaul modot fordítom (lassan másfél hónapja) és már több mint 420 perk fordítása megvan . Még ezt követően is szeretnék minél több népszerű vagy kreatív modot lefordítani. Ráadásul ne feledjük ignussen kollégát, aki a skyredone-t fordítja. Nem kell félni, lassan kijön a 3 kiegészítő fordítása is és még jobban felpezsdül az élet.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Modjuk egy Jaggarsfeld mod magyarításnak is nagyon örülnék. Nekem kifejezetten tetszett ez a players home mod.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
segitséget szeretnék kérni
http://imagerz.com/QBUUX0tvAwMMXlMeGAVX
ez a problémát hogy lehetne megoldani ?
http://imagerz.com/QBUUX0tvAwMMXlMeGAVX
ez a problémát hogy lehetne megoldani ?
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Rendesen felteszed a modot, textúrapakkjával együtt.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
fene tudja melyik lehet az így hirtelen.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Valószínű, hogy kevés a videómemória. Nálam újraindítás megoldja egy darabig.Sok plusz textúra, főleg ha vanillánál nagyobb felbontású (2k, vagy 4k), kajálja rendesen.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
akad olyan pár darab 4k és 2k es is. akkor mindnek 2k nak kéne lenni ? - Falskaar (20-30 órányi Kiegészítő 26 új küldetéssel)
- Helgen Reborn (Új helyszín + küldetések)
- Wyrmstooth (Újabb DLC nagyságú helyszín és küldetés kiegészítő)
- Expanded Towns and Cities (Kibővít néhány várost házakkal stb)
- Open Cities Skyrim (Csak erőművel rendelkezőknek. Ki és bejárás a városokba töltés nélkül!)
- Populated Cities (Ha üresnek érzed a városokat)
- Beautiful Riften (Szebbé, othonosabbá, élettel telibbé varázsolja a helyet)
- Beautiful Whiterun ( több és szebb fa, bokor, fáklya, gyertya, zászló, kő, fű stb)
ezek közül melyik eszik sokat?
- Helgen Reborn (Új helyszín + küldetések)
- Wyrmstooth (Újabb DLC nagyságú helyszín és küldetés kiegészítő)
- Expanded Towns and Cities (Kibővít néhány várost házakkal stb)
- Open Cities Skyrim (Csak erőművel rendelkezőknek. Ki és bejárás a városokba töltés nélkül!)
- Populated Cities (Ha üresnek érzed a városokat)
- Beautiful Riften (Szebbé, othonosabbá, élettel telibbé varázsolja a helyet)
- Beautiful Whiterun ( több és szebb fa, bokor, fáklya, gyertya, zászló, kő, fű stb)
ezek közül melyik eszik sokat?
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Tökmindegy. Nálam akkor jelentkezett ilyen hiba, amikor GTX 660 Ti kártyán elérte a játék az 1,5 GB videomemóriát. Ha jól emlékszem, az ENBoost segített.krisztyan írta:ezek közül melyik eszik sokat?
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
akkor érdemes egy olyat telpíteni hozzá?
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Próbáld ki, nekem jó volt.krisztyan írta:http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/38 ... 8649&pUp=1
ez a fajta jó ?
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
bug fix meg crash modok is javitanak a játékon?
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Sziasztok.
Azt szeretném megtudni ,hogy a body slide 2 outfit studio mely mappákban írja felül a fileokat a karakterem szerkesztésekor ? ugyan is a mostaniról csinálnék másolatot ,hogy ha elszarom vissza tudjam állítani a jelenlegi test modot. Ha az számít a fileok helyénél UN7B testet használok. Eddig mindent NMM-el telepítettem ,és halvány gőzöm sincs ,hogy milyen mappákat mentsek el.
Előre is köszönöm a segítséget.
Azt szeretném megtudni ,hogy a body slide 2 outfit studio mely mappákban írja felül a fileokat a karakterem szerkesztésekor ? ugyan is a mostaniról csinálnék másolatot ,hogy ha elszarom vissza tudjam állítani a jelenlegi test modot. Ha az számít a fileok helyénél UN7B testet használok. Eddig mindent NMM-el telepítettem ,és halvány gőzöm sincs ,hogy milyen mappákat mentsek el.
Előre is köszönöm a segítséget.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Expanded Towns and Cities mellé Beautiful Riften és Whiterun nekem túlzásnak tűnik. ETC magában is telerakja minden sületlenséggel a városokat. JK's Skyrim ezek helyett nekem jobban bejött, igaz az én vasam jóval gyengébb..krisztyan írta:akad olyan pár darab 4k és 2k es is. akkor mindnek 2k nak kéne lenni ? - Falskaar (20-30 órányi Kiegészítő 26 új küldetéssel)
- Helgen Reborn (Új helyszín + küldetések)
- Wyrmstooth (Újabb DLC nagyságú helyszín és küldetés kiegészítő)
- Expanded Towns and Cities (Kibővít néhány várost házakkal stb)
- Open Cities Skyrim (Csak erőművel rendelkezőknek. Ki és bejárás a városokba töltés nélkül!)
- Populated Cities (Ha üresnek érzed a városokat)
- Beautiful Riften (Szebbé, othonosabbá, élettel telibbé varázsolja a helyet)
- Beautiful Whiterun ( több és szebb fa, bokor, fáklya, gyertya, zászló, kő, fű stb)
ezek közül melyik eszik sokat?
Open Cities és Populated Cities nem rossz dolog, ha bírja a géped, de ezek szerintem nem a videómemóriát eszik meg
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Ha egy élő lélegző település vívmányai sületlenségek akkor tényleg elég a JK's széria is.
Én speciel a JK szériát is használom az ETaC mellé...sőt még néha mást is...na erre varrjál gombot.....
Ja és jobban nézzetek utána mit rak az ETaC a játékba, mert pont hogya JK-val együtt érdemes használni!
Ha nem videóznék akkor simán futna high-on is, de ezt nyár végére orvoslom és ha minden jól megy ultrán tudok videót rögzíteni a rommámoddolás mellet.
Én speciel a JK szériát is használom az ETaC mellé...sőt még néha mást is...na erre varrjál gombot.....
Ja és jobban nézzetek utána mit rak az ETaC a játékba, mert pont hogya JK-val együtt érdemes használni!
Ha nem videóznék akkor simán futna high-on is, de ezt nyár végére orvoslom és ha minden jól megy ultrán tudok videót rögzíteni a rommámoddolás mellet.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Azért írtam hogy sületlenség, mert a játékhoz nem kellenek és azon kívül hogy rendesen lefoglalják a gép erőforrásait, más jelentőségük nincs. Ha rengeteg időd van és nem játszani akarsz, csak nézelődni, akkor is érdemes felpakolni ezeket. Nem utolsó szempont a gyenge gépem. Nincs lehetőségem mostanában fejlesztésre és az eredeti játék elmegyeget rendesen. A kevés időmben meg küldetéseket teljesítek, ritkán állok meg nézelődni.
Ezért írtam az előbbieket, hátha van hozzám hasonló csóró az olvasók között és ők keresnek az általam leírtakhoz hasonló infókat.
Ezért írtam az előbbieket, hátha van hozzám hasonló csóró az olvasók között és ők keresnek az általam leírtakhoz hasonló infókat.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Ha biztosra akarsz menni, akkor az egész Skyrim mappáról készítesz biztonsági mentést. Abból nem lehet baj.BLAUZZOO írta:Sziasztok.
Azt szeretném megtudni ,hogy a body slide 2 outfit studio mely mappákban írja felül a fileokat a karakterem szerkesztésekor ? ugyan is a mostaniról csinálnék másolatot ,hogy ha elszarom vissza tudjam állítani a jelenlegi test modot. Ha az számít a fileok helyénél UN7B testet használok. Eddig mindent NMM-el telepítettem ,és halvány gőzöm sincs ,hogy milyen mappákat mentsek el.
Előre is köszönöm a segítséget.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Nem tudom miért sületlenség az, hogy nem kell bemennem mondjuk Fehércsermely legmélyebb bugyraiba egy szaros kenyérért, és hogy sokkal nagyobb farmok veszik körül...meg hogy Folyamfenyvesben él egy halász a folyóparton? Sorolhatnám sokáig az ETaC hasznos kis sületlenségeit...
Élő-lélegző és élhetőbb településszerkezet. Ez az amit az ETaC a JK szériával kiegészítve nyújt!
Ha valaki egy snassz fantasy világban akar rohangálni persze azt is meg lehet érteni...de azért mert valaki csak "ittegynjkakiküldetéstad" habitus követője még nem feltétlenül az életútjátékosok használnak ill. látnak több semmitelenséget.
Élő-lélegző és élhetőbb településszerkezet. Ez az amit az ETaC a JK szériával kiegészítve nyújt!
Ha valaki egy snassz fantasy világban akar rohangálni persze azt is meg lehet érteni...de azért mert valaki csak "ittegynjkakiküldetéstad" habitus követője még nem feltétlenül az életútjátékosok használnak ill. látnak több semmitelenséget.
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Ez azért erős. Írta, hogy nem Paks 2-vel játszik. Ergo ilyenkor kapcsolok, hogy díszletbővítés és tartalom közt kell választania.Zagloba írta:Ha valaki egy snassz fantasy világban akar rohangálni persze azt is meg lehet érteni...de azért mert valaki csak "ittegynjkakiküldetéstad" habitus követője még nem feltétlenül az életútjátékosok használnak ill. látnak több semmitelenséget.
Nem mindenki pénztárcája feneketlen.
-
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015. jan. 22., csüt. 20:18
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Sztem a Skyrim erőgéppel igazán jó játék.
Nekem sincs az, ezért sokat vergődök, de azért annak is meg van szépsége. Egyre jobb módosítások készülnek, egy idő után muszáj lesz beruháznom. A baj, az, hogy egy kicsit jobbért naon sajnálom a sok pénzt.
Nekem sincs az, ezért sokat vergődök, de azért annak is meg van szépsége. Egyre jobb módosítások készülnek, egy idő után muszáj lesz beruháznom. A baj, az, hogy egy kicsit jobbért naon sajnálom a sok pénzt.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Jogos amúgy, mert kompromisszumokat kell hozni a moddolhatóság ill. optikai tuningban is persze.
Szóval meg tudom érteni ha valaki inkább a konkrét játékmenetbeli változásokra koncentrál ha nem bír annyit a gépe, de ettől más modok még nem lesznek sületlenségek...
Szóval meg tudom érteni ha valaki inkább a konkrét játékmenetbeli változásokra koncentrál ha nem bír annyit a gépe, de ettől más modok még nem lesznek sületlenségek...
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Az igazság az hogy mindenféle textura mod nélkül,a világot benépesitő és m.i. növelő és harci módositások már nagyon memoria igényesek de meg kell cáfolnom magamat,mert a mod organiser használatával minden téren rommámodolva egy 2gb videomemoriával rendelkező gépen,280 plugin használatával high-on még szárnyal a Skyrim(az fps-re gondolok),persze ez pro moddingolást igényel,hdt fizika,csöcsök,seggek,atom male és female arcok ill. testek nélkül meg végképpen,mert szerintem erre amúgy sincs mindenkinek igénye,pláne hogy olyan über durva legyen.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Még annyit,hogy Zagloba videoinál is az a helyzet,hogy ha nem kellene ugye rögzitenie akkor nem nagyon lenne gondja,ennek ellenére tud videot késziteni,pedig súlyosan moddingolt nála is a Skyrim. De még egyszer utoljára had hivjam fel a figyelmeteket a mod organizer használatára,mert nem elég hogy vannak profi modok és még jól is van moddingolva a játék,kell egy progi ami jól kezeli a dolgokat. Ez a progi egyszerűen awsome és két nullás értékkel is megdobhatja a fps-et felfelé,aminek magyarázata valószinűleg a virtuális mivoltában keresendő. Persze emiatt nem szabad vérszemet kapni és emiatt még jobban szétküldeni modokkal a gamet,mert akkor ugyanott van az ember ahol a part szakad ill. itt jön képbe a vas fejlesztés
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Sziasztok. Mi alapján lehet sorba rakni a különféle módokat? van hozzá videó vagy valami lista ?
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Prttp írta:Mr.Pimm jelenleg a Perkus Maximus nevű overhaul modot fordítom (lassan másfél hónapja) és már több mint 420 perk fordítása megvan . Még ezt követően is szeretnék minél több népszerű vagy kreatív modot lefordítani. Ráadásul ne feledjük ignussen kollégát, aki a skyredone-t fordítja. Nem kell félni, lassan kijön a 3 kiegészítő fordítása is és még jobban felpezsdül az élet.
Hát nem egészen, mert anno a SkyComplete-t írtam, de mindegy mert nekiálltam az Ultimate Perks (kb. 300 új perk és 300-dik szintig fejlödhetsz a szakértelmekben) nevű plugin-nak. Sajnos belefürödtem, mert először honosítottam, és aztán próbáltam ki. Nálam piszkosul szaggat utána. Ellenőriztem loot-tel, boss-sal, de semmi hiba. Paff... Ha netán valakinek még is kell kipróbálás céljából írjon, de sajna nem kecsegtetek vele senkit, így még Viknek sem küldöm el.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Valaki lenne olyan kedves és tudna mondani egy olyan modot, ami konkrét villámokat rak a játékba (időjárásra gondolok), köszönöm!
- Dr.UnGrammar
- Hozzászólások: 748
- Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
- Tartózkodási hely: Kisalföld
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Másik topicban Kull pont az előbb írta meg nekem a csúcs kategóriásakat.Dr Lecter írta:Valaki lenne olyan kedves és tudna mondani egy olyan modot, ami konkrét villámokat rak a játékba (időjárásra gondolok), köszönöm!
Van egy rohadt jól hangzó, amit tracking-ra is raktam.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Ez gyors voltDr.UnGrammar írta:Másik topicban Kull pont az előbb írta meg nekem a csúcs kategóriásakat.Dr Lecter írta:Valaki lenne olyan kedves és tudna mondani egy olyan modot, ami konkrét villámokat rak a játékba (időjárásra gondolok), köszönöm!
Van egy rohadt jól hangzó, amit tracking-ra is raktam.
Igen, azt olvastam, de szerintem nekem nincs olyan erős gépem, ami azokat elvinné, no meg én már nem szeretnék "szenvedni" a modolással xD
Felraktam már amúgy a True Stormot, szebb is lett az eső, ha jól hallottam, akkor az égzengés is pozitívan változott - de villámhiányom van
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Akkor kukkants bele a pluginok menüpontba.Dr Lecter írta:Ez gyors voltDr.UnGrammar írta:Valaki lenne olyan kedves és tudna mondani egy olyan modot, ami konkrét villámokat rak a játékba (időjárásra gondolok), köszönöm!
Másik topicban Kull pont az előbb írta meg nekem a csúcs kategóriásakat.
Van egy rohadt jól hangzó, amit tracking-ra is raktam.
Igen, azt olvastam, de szerintem nekem nincs olyan erős gépem, ami azokat elvinné, no meg én már nem szeretnék "szenvedni" a modolással xD
Felraktam már amúgy a True Stormot, szebb is lett az eső, ha jól hallottam, akkor az égzengés is pozitívan változott - de villámhiányom van
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Köszi, elvileg ez jó lesz... de ha lenne szíves és esne... xD
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Mondom itt is maga a True Storms készítője is erősen ajánlja Minty lightning modját,aztán a villámlás kipipálva és no para mert sem ez sem pedig pl a RCRN nem huzza meg a gépet!Dr Lecter írta:Köszi, elvileg ez jó lesz... de ha lenne szíves és esne... xD
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Van benne olyan lehetőség, amivel megpiszkálhatod az időjárást...Dr Lecter írta:Köszi, elvileg ez jó lesz... de ha lenne szíves és esne... xD
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Végre meglett, pont jókor jött ez a plugin Köszi^^Vik írta:Van benne olyan lehetőség, amivel megpiszkálhatod az időjárást...Dr Lecter írta:Köszi, elvileg ez jó lesz... de ha lenne szíves és esne... xD
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Köszi a választ .Vik írta:Ha biztosra akarsz menni, akkor az egész Skyrim mappáról készítesz biztonsági mentést. Abból nem lehet baj.BLAUZZOO írta:Sziasztok.
Azt szeretném megtudni ,hogy a body slide 2 outfit studio mely mappákban írja felül a fileokat a karakterem szerkesztésekor ? ugyan is a mostaniról csinálnék másolatot ,hogy ha elszarom vissza tudjam állítani a jelenlegi test modot. Ha az számít a fileok helyénél UN7B testet használok. Eddig mindent NMM-el telepítettem ,és halvány gőzöm sincs ,hogy milyen mappákat mentsek el.
Előre is köszönöm a segítséget.
Az az igasság ,hogy 429 aktiv modom van ,és nincs helyem az egészről másolatot csinálni ,erre én is gondoltam.Hibátlanul müködik a Skyrim ,nem akarom most már elrontani ,és újra pakolni az egészet . Közel három év alatt isten tudja hányszor raktam újra az egészet ,mert angol tudás hiányában gugli fordítóval nem mindig volt tiszta a telepítések hogyanja . Ezért gondoltam hát ha valaki tudja ,hogy a saját karakter melyik mappába kerül .Gondolom a data-n belül a meshes és textures mappákba ,de azon belül nem tudom hova.
Köszönöm.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Kérdés az Expanded Towns and Cities veteránjainak:
A mod milyen pluszt add Winterhold-hoz?
Jobb ennél?
http://tinyurl.com/n3cmejp
Illetve mik a tapasztalatok az Immersive College of Winterhold modról?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/36849/?
A kérdés nem véletlen. Ahogy korábban már máshol jeleztem a céhek nagyon sablonosak/üresek. Külön dühítő, hogy állítólag egy egész város veszett a tengerbe, és SEMMI NYOMA SINCS a romoknak!!!
A mod milyen pluszt add Winterhold-hoz?
Jobb ennél?
http://tinyurl.com/n3cmejp
Illetve mik a tapasztalatok az Immersive College of Winterhold modról?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/36849/?
A kérdés nem véletlen. Ahogy korábban már máshol jeleztem a céhek nagyon sablonosak/üresek. Külön dühítő, hogy állítólag egy egész város veszett a tengerbe, és SEMMI NYOMA SINCS a romoknak!!!
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
data/meshes/actors/character/character assest/femalebody_0 nif és femalebody_1 nif,kizárólag eme két fájlt irja felül a studio ha a testről van szó de ki is írja,szóval ezekről kell másolat!BLAUZZOO írta:Sziasztok.
Azt szeretném megtudni ,hogy a body slide 2 outfit studio mely mappákban írja felül a fileokat a karakterem szerkesztésekor ? ugyan is a mostaniról csinálnék másolatot ,hogy ha elszarom vissza tudjam állítani a jelenlegi test modot. Ha az számít a fileok helyénél UN7B testet használok. Eddig mindent NMM-el telepítettem ,és halvány gőzöm sincs ,hogy milyen mappákat mentsek el.
Előre is köszönöm a segítséget.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Nagyon szépen köszönöm.Kull/out/ írta:data/meshes/actors/character/character assest/femalebody_0 nif és femalebody_1 nif,kizárólag eme két fájlt irja felül a studio ha a testről van szó de ki is írja,szóval ezekről kell másolat!BLAUZZOO írta:Sziasztok.
Azt szeretném megtudni ,hogy a body slide 2 outfit studio mely mappákban írja felül a fileokat a karakterem szerkesztésekor ? ugyan is a mostaniról csinálnék másolatot ,hogy ha elszarom vissza tudjam állítani a jelenlegi test modot. Ha az számít a fileok helyénél UN7B testet használok. Eddig mindent NMM-el telepítettem ,és halvány gőzöm sincs ,hogy milyen mappákat mentsek el.
Előre is köszönöm a segítséget.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
A következőket adja 13.4:Ungrammar/off mode/ írta:Kérdés az Expanded Towns and Cities veteránjainak:
A mod milyen pluszt add Winterhold-hoz?
Jobb ennél?
http://tinyurl.com/n3cmejp
Illetve mik a tapasztalatok az Immersive College of Winterhold modról?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/36849/?
A kérdés nem véletlen. Ahogy korábban már máshol jeleztem a céhek nagyon sablonosak/üresek. Külön dühítő, hogy állítólag egy egész város veszett a tengerbe, és SEMMI NYOMA SINCS a romoknak!!!
-opcionálisan: új épület textúrák
-városfal, helyenkét rombadőlt
-istálló
-játékosnak ház
-két ló
-két romos épület
-6 NJK
-oltár
-fogadó belsejének megváltoztatása - opcionális
-Jarl hosszúháza belsejének megváltoztatása
Illetve.
Most fordítom a 13.5.1-t, amii további változtatásokat is nyújt.
Én személy szerint ebbe a városban nem ezt, hanem a Télvára újjáépítését használom. Bár a ETaC legújabb verzióje elvileg ezt is támogatni fogja. Majd meglátjuk...
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Sziasztok. a modokat miszerint kell sorba rakni van erről írás vagy videó? másik kérdésem meg a Loot nevű programhoz tudtok segítséget nyújtani kérlek használat videó vagy leírás magyarul ha létezik olyan, előre is köszönöm szépen.
-
- Hozzászólások: 3869
- Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
- Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Aszerint kell sorba rakni őket, ahogy a LOOT mondja. Használata annyi, hogy elindítod, rákattintasz a Sort plugins gombra, megvárod, amíg dolgozik, majd Apply gombra kattintasz.krisztyan írta:Sziasztok. a modokat miszerint kell sorba rakni van erről írás vagy videó? másik kérdésem meg a Loot nevű programhoz tudtok segítséget nyújtani kérlek használat videó vagy leírás magyarul ha létezik olyan, előre is köszönöm szépen.
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
az összeset kikapcsoltam a nexus managerben inaktívan is látya öket?
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
lehet olyat hogy a nexusm helyét mert benne vannak a modok mégha kikapcsoilva is és beállítani és akkor látná a modokat?
Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.
Köszönöm!!!ignussen írta:A következőket adja 13.4:Ungrammar/off mode/ írta:Kérdés az Expanded Towns and Cities veteránjainak:
A mod milyen pluszt add Winterhold-hoz?
Jobb ennél?
http://tinyurl.com/n3cmejp
Illetve mik a tapasztalatok az Immersive College of Winterhold modról?
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/36849/?
A kérdés nem véletlen. Ahogy korábban már máshol jeleztem a céhek nagyon sablonosak/üresek. Külön dühítő, hogy állítólag egy egész város veszett a tengerbe, és SEMMI NYOMA SINCS a romoknak!!!
-opcionálisan: új épület textúrák
-városfal, helyenkét rombadőlt
-istálló
-játékosnak ház
-két ló
-két romos épület
-6 NJK
-oltár
-fogadó belsejének megváltoztatása - opcionális
-Jarl hosszúháza belsejének megváltoztatása
Illetve.
Most fordítom a 13.5.1-t, amii további változtatásokat is nyújt.
Én személy szerint ebbe a városban nem ezt, hanem a Télvára újjáépítését használom. Bár a ETaC legújabb verzióje elvileg ezt is támogatni fogja. Majd meglátjuk...