Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

A boss nak mitől lehet az a hibálya hogy mikor futattom nem nyit meg önmagának netes oldalt ahol eddig ki irta hogy mi jó és mi nem ?
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Lesz valamikor frissítve a a Skyrim magyaritása? Legendary Editionhoz szép álom lenne igaz csomó hibát okoz így elavultan.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

krisztyan írta:A boss nak mitől lehet az a hibálya hogy mikor futattom nem nyit meg önmagának netes oldalt ahol eddig ki irta hogy mi jó és mi nem ?
Lehet, hogy ugyanolyan kretén módon írták meg, mint a Lootot, hogy csak a legújabb Internet Explorerrel működik.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

krisztyan írta:inkább valami buggos mod. m,ondták hogy a morrohun os magyaritás tele van velük sajnos és mert nem frissitették fel a Legendary Editionhoz ,
Akkor kérdezd meg a szakértőket, hogyan kellene felfrissíteni a Legendary Editionhöz. Mivel az az alapjáték 1.9.32.08-as változata, amihez a magyarítás készült, meg a három hivatalos DLC, amiket most fordítunk.
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

Értem ismét bocsánat a fikázásért. csak mezei kis szutyok vagyok és amit tapasztaltam azt firkáltam semmi valótlant. menyi idő kb míg meg lesznek a kiegészítők?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

krisztyan írta:Értem ismét bocsánat a fikázásért. csak mezei kis szutyok vagyok és amit tapasztaltam azt firkáltam semmi valótlant. menyi idő kb míg meg lesznek a kiegészítők?
Azt nem tudjuk megmondani, hogy mennyi ideig tart, amíg befejezzük a fordítást és a lektorálást.
Avatar
krisztyan
Hozzászólások: 250
Csatlakozott: 2013. dec. 8., vas. 17:24

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: krisztyan »

értem köszi szépen a választ
legenda

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: legenda »

üdv!
tud valaki olyan modot ajánlani ami lehetővé teszi a mell méretének változtatását
és a női textúra feljavitását
Laja

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Laja »

Sziasztok!

Nekem a Skyrim honosításával van egy olyan problémám, hogy ha feltelepítem, akkor minden szépen magyarul működik, azonban ha az Unofficial Skyrim Patch frissebb verzióját teszem fel jó pár dolog (könyvek, eszközök, fegyverek) visszavált angolra. Ami a honosításban szerepel Patch azzal jó, azonban mióta a honosítást kiadtátok sok-sok hiba kijavításra került a Skyrimben, ezért szeretném használni az újabbat. Van erre megoldás, vagy az újabb USP-t újra igazítani kellene a honosításhoz?
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Laja írta:Sziasztok!

Nekem a Skyrim honosításával van egy olyan problémám, hogy ha feltelepítem, akkor minden szépen magyarul működik, azonban ha az Unofficial Skyrim Patch frissebb verzióját teszem fel jó pár dolog (könyvek, eszközök, fegyverek) visszavált angolra. Ami a honosításban szerepel Patch azzal jó, azonban mióta a honosítást kiadtátok sok-sok hiba kijavításra került a Skyrimben, ezért szeretném használni az újabbat. Van erre megoldás, vagy az újabb USP-t újra igazítani kellene a honosításhoz?
Igen, az a megoldás, hogy le kell fordítani az újabbat. Ha lesz hozzá kedvem, megcsinálom.
Laja

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Laja »

Vik írta:
Laja írta:Sziasztok!

Nekem a Skyrim honosításával van egy olyan problémám, hogy ha feltelepítem, akkor minden szépen magyarul működik, azonban ha az Unofficial Skyrim Patch frissebb verzióját teszem fel jó pár dolog (könyvek, eszközök, fegyverek) visszavált angolra. Ami a honosításban szerepel Patch azzal jó, azonban mióta a honosítást kiadtátok sok-sok hiba kijavításra került a Skyrimben, ezért szeretném használni az újabbat. Van erre megoldás, vagy az újabb USP-t újra igazítani kellene a honosításhoz?
Igen, az a megoldás, hogy le kell fordítani az újabbat. Ha lesz hozzá kedvem, megcsinálom.
Köszönöm szépen a választ. Nagyon örülnék - és azt hiszem hogy még sokan mások is - ha ez majd egyszer elkészülne.
legenda

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: legenda »

üdv!
tud valaki olyan modot ami a női testett feljavítja és mell méretét is be lehesen állítani
sexi páncélok
és ami feljavítja a grafikát
olyat ami működik rendesen
elöre is köszönöm
Avatar
Zagloba
Hozzászólások: 503
Csatlakozott: 2012. máj. 22., kedd 0:58

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Zagloba »

Olvass már vissza!

Meg nézz körül más topikokban, mert pont most láttam valamelyikben ilyen modokat amiket te keresel.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Egészen konkrétan a "modok amiket ajánlanál másoknak" témában vannak ilyenek. Kivéve a mell méret állítást, ahhoz szerintem CBBE kell, meg BodySlide. Azzal még nem próbáltam szerencsét.
legenda

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: legenda »

Melyik topikban?
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Ember, ne legyél már ennyire lütyő. Leírja pontosan a topik nevét, és mégsincs meg? Tessék. Ebben.
:roll:
Laja

Hová tűntek Ewi65 modjai?

Hozzászólás Szerző: Laja »

Sziasztok!

A napokban moddolgattam kicsit és a lementett tartalmak között találtam meg Ewi65 jó pár modját. Aztán egy szerencsétlen művelet következtében néhány napra rá pont ezt a mappámat töröltem helyreállíthatatlanul. Mondom semmi gond, letöltöm újra őket a Skyrimnexus-ról. Ekkor jött a döbbenet, hogy nincs fent, sőt, egyik Ewi65 féle mód sincs fent. Elkezdtem nyomozni és azt találtam, hogy elhagyta a fórumot egy warn miatt kialakult vita miatt. Állítólag saját honlapot készít majd, ahol közzéteszi újra a modokat. Sajnos eddig nem találtam más helyet ahol fellelhetők lennének a módjai. Ha esetleg valakinek meglenne csomagban, vagy csak néhány, megtenné hogy feldobaj megára, hogy addig is mindannyian hozzáférhessünk, vagy e-mailben megküldi számomra? Nagyon hálás lennék. (psr220@yahoo.com) Ami konkréten érdekel: Improved Vanilla Grass, Improved Vanilla Thickets, Parallax Roadmaps for Skyrim HD.

Előre is köszönöm.
vizsi

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: vizsi »

Sziasztok!!
Tegnap újraraktam a skyrimet, mert már pár hónapja nem játszottam vele, mert úgy voltam hogy addig nem játszom, amíg ki nem jön a dlc-k re is a magyarítás, de mégsem várok addig a játékkal.
Az lenne a gondom, hogy néha akad egyet a játék. Tehát fut szépen a legmagasabb beállítások mellett v-sync-el stabil60 fps-en v-sync nélküli beállításoknál 150-90 fps, de néha akad egy nagyot kb fél másodpercre, min gyorsmentésnél, de nem olyan sokáig.Ezt random csinálja de, elég sokszor 10 percen belül minimum egyszer. (nem a gépemmel van a gond, mert az bőven megfelel a játékhoz).
Mikor utoljára fel volt rakva a játék és játszottam, akkor is ez a hiba jelen volt, de találtam valami megoldást, vagy fixet, már nem emlékszem és ez orvosolta a hibát, de a meghajtó, amin a modok mentések stb... voltak megsérült és elvesztek az adatok, ezért nem tudom, hogy mi volt az a mod, vagy akármi amelyik segített.
Most felraktam a Skyrim Startup Memory Editor-t és az SKSE.ini fájlba beírtam a paramétereket ([Memory]
DefaultHeapInitialAllocMB=768,ScrapHeapSizeMB=256), de a hiba megmaradt, emlékszem volt még valami, de már nem tudom hogy mi volt az ami segített.
(remélem érthetően írtam le )
Ha ismeritek ezt a hibát, akkor légyszíves írjátok meg a megoldást.
Nagyon köszönöm!!
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Letöltöd (Full file - underground arena), kicsomagolsz mindent a Data-ba, bepipálod az .esp-t. Ebben aztán tényleg nincs semmi bonyolult, még opcionális fájlokat sem rakott a készítő.
Panaszkodsz, hogy ez sem az az aréna amit kerestél.
raimhol
Hozzászólások: 412
Csatlakozott: 2012. máj. 14., hétf. 20:25

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: raimhol »

genndy írta:Letöltöd (Full file - underground arena), kicsomagolsz mindent a Data-ba, bepipálod az .esp-t. Ebben aztán tényleg nincs semmi bonyolult, még opcionális fájlokat sem rakott a készítő.
Panaszkodsz, hogy ez sem az az aréna amit kerestél.
Sajnos bugos az aréna, egy ideig tök jól mentek a küldetések, de aztán van benne egy bug sajnos.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

raimhol írta:
genndy írta:Letöltöd (Full file - underground arena), kicsomagolsz mindent a Data-ba, bepipálod az .esp-t. Ebben aztán tényleg nincs semmi bonyolult, még opcionális fájlokat sem rakott a készítő.
Panaszkodsz, hogy ez sem az az aréna amit kerestél.
Sajnos bugos az aréna, egy ideig tök jól mentek a küldetések, de aztán van benne egy bug sajnos.
Ha bugos, meg kell írni a készítőnek, hogy bugos, és ő majd kijavítja. Vagy leírja hogy nagyon hülye vagy, mert nem adta ki hibásan :D
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Újraraktam a Skyrim-et és rögtön indulásképpen 50 mod-ot alápakoltam.
Ahogy várható volt a játék a főmenüig sem jut el. :D

Kérdés: Tekintve, hogy nem akarok 50 mod-ot egyenként végig nézni, hogy melyik a ludas ezért útmutatást szeretnék kérni. A NMM véletlenül nem tud olyat, mint az Oblivion régi Mod Managere? Annak volt egy olyan funkciója, mely végiglistázta txt-ben az ütköző mod-okat és azáltal ki lehetett szórni a rosszalkodó beépülőket. Próbálom ugyanezt a funkciót megtalálni a NMM-nél, de eddig kevés sikerrel, a türelmem pedig kezd fogyni.
Although
Hozzászólások: 114
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 9:57

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Although »

Mindenképp mod organizert használd! Nem szennyezi az eredeti setupot, emulált mod, és nagyon profi. Jobb mint bármi amit eddig mod managert csináltak.
2. Futtasd le a TESVeditet és az egyből kiírja miért állt le. Valószínű olyan modot tettél fel ami mást is igényel. Nem bonyolult. De az jelezni fogja. Ha a start menüig se megy el akkor leginkább ez a ludas.
Ez futatható a mod organizerrel is de ott nézd át a tanácsokat elötte. Nem nehéz de egy kis időt rá kell szánni utána tetszőleges kombinációban azt játszol amit akarsz nagyon nagyon profi. Egyike voltam a korai felhasználóinak mikor kerestem egy normális cuccot. az nmm az nem az.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Alt kösz a választ!
Időközben a probléma megoldotta magát. Mint kiderült a NMM olyan retardált, hogy a mod patch-ek telepítése során deaktiválja az eredeti mod-ot. Pfff...
Erről az Organizer-ről hallottam már, de nem hittem volna, hogy jobb az NMM-nél.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Simán jó a NMM is,a Mod Organizer nem fog megmenteni semmi olyantól amitől tartani kell. Ha feltetted az összes mod-ot amit szeretnél,utána kapcsold ki a NMM-t és futtasd a LOOT-t,nagyon profin tudja,hogy a legkacifántosabb pluginoknak is hol a helye. Aztán mehet is. Egyébként ahogy Although írta a TES5Edit mindenképpen kimutatja a hibát. Erről meg hogy a NMM " a mod patch-ek telepítése során deaktiválja az eredeti mod-ot" nem halottam és nem láttam még ilyet pedig 10000 kipróbált mod körül tartok a közel 40000-ből.
Although
Hozzászólások: 114
Csatlakozott: 2012. szept. 8., szomb. 9:57

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Although »

Annyival jobb a mod organizer, hogy ténylegesen nem telepít modokat és nem írja felül a rendszert emulált kapcsolókkal akárhány variációban akárhány elmentet szisztémát egy gombnyomással konfigurálhatsz. Nekem mintha gyorsabban is futna a játék.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Kull írta:Erről meg hogy a NMM " a mod patch-ek telepítése során deaktiválja az eredeti mod-ot" nem halottam és nem láttam még ilyet pedig 10000 kipróbált mod körül tartok a közel 40000-ből.
Lehet, hogy én voltam lágy agyú, de a következő történt:
- Leszedtem az alap mod-ot (legyen ez mondjuk a Climates of Tamriel), amihez a main file-on kívül rengeteg optimális patch-et hozzá lehet még tölteni.
- Lejönnek a mod-ok és értelemszerűen sorban elkezdtem aktiválni őket (patch-eket hagyva utoljára)
- Az alap mod aktiválása után elindítom az első patch-et, aminél felugrik az üzenet, hogy a fálj felül fogja írni az alapot (igen - írd felül, nem - ne írd felül , mégsem - megszakítom)
- Mivel naiv vagyok és nem értek a programozáshoz azt hiszem, hogy a felülírás jó dolog, mert biztos javítja a mod-ot, tehát igent nyomok
- A patch kap egy pipát, viszont a mod újra piros ikszes lesz
- Miaf*@#&

Ennél jöttem rá, hogy a jó megoldás a nem gombra való kattintás, mivel így mind két komponens ki lesz pipálva.
Avatar
Kull
Hozzászólások: 1045
Csatlakozott: 2014. okt. 18., szomb. 17:27
Tartózkodási hely: KURVÁK MELLBIMBÓJA Grill & Bár

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kull »

Érdemes lenne neked a Skyrim beépülők mindenkinek csomagot ha nem is feltenni de legalább a videóját megnézni,sokat tanulhatsz belőle,a CoT-t a legprofibban rakom fel minden hozzá szükséges és passzoló beépülővel! De a legdurvább,hogy most találtam valamit ami mindent,beleértve a CoT-t is rommáveri de most komolyan! Régebben is nézegettem már de nem vállaltam be,pedig egy csecsemő is könnyedén feltudná tenni,legalábbis a végső verzióját biztos. A játék fény\árnyék és időjárás tényezőit kezeli de olyan módon,hogy határozottan ki kell jelentem,hogy ilyet még nem láttam ráadásul minimális,jelentéktelen fps droppal, a CoT-hez képest meg pláne. Itt most nem azért lesz sötét,mert egy mod okozza,hogy sötétebb legyen egy dungeon vagy akár a CoT-nél,hogy sötétebb éjszaka,nem,nem,nem. Itt akkor és úgy lesz sötét ha nincs fényforrás,volt hogy Fehércsermelyből a Mézsörfődéig követtem két őrt csak hogy azt lessem hogy a fáklyáiknak a fénye hogyan utazza be a falakat,a kapuboltívet és ahogy távolodnak tőlem hogyan romlanak a látási viszonyok.Ja és pl. amikor a várfal árnyékában beszéltem a kovácsnővel az arcának testének azon része,amely a fal vetette árnyékban volt, az volt sötét de úgy ahogy annak lennie kell,a háta pedig a kövezetről visszaverődő fényben már rendesen kivehető volt. Ja még valami,hihetetlen dinamikával megy le és kell fel a nap,sötétedig be és világosodik ki és amilyen módon ez kivetül a környezetre az egyszerűen nem igaz. Még egyszer mondom az összes létező fény és időjárás módosítót kipróbáltam,minden összetevőjüket,minden formában a gagyinak titulálttól az abszolút legnépszerűbbekig. De ez,aminek a nevét csak akkor szeretném közölni ha megosztom a finisben lévő mod pack-ot,ez legyalázza mindet. Külön ajánlani is fogom mindenkinek kötelezően,még egy-két teszt van hátra,hogy mit érdemes,szabad vele és mit nem szabad vele használni,mert amit írnak az nekem nem elég,ki is kell próbálnom.
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Jól hangzik!
De CoT-nél is vissza kellett állítanom az alap fényt (level 3-as sötétre raktam), mert idegesített hogy fáklya mellett sem láttam normálisan (azaz úgy láttam, mint a valóságban). Közben meg persze ment az Achive That mod egyik kihívása az érd el a 10-es szintet 2 napon belül. Szóval versenyhelyzet. :)

Nálam főképpen az a baj, hogy negyed vagy félévig játszok valamivel. Kitanulom a mod manager minden csínját, aztán váltok egy másik játékra ahol más a rendszer. Ezt eljátszom párszor, majd 1 év után visszatérek és nézek, mint a borjú az új kapura.

Alzheimer rulz!
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Dr.UnGrammar írta:
Kull írta:Erről meg hogy a NMM " a mod patch-ek telepítése során deaktiválja az eredeti mod-ot" nem halottam és nem láttam még ilyet pedig 10000 kipróbált mod körül tartok a közel 40000-ből.
Lehet, hogy én voltam lágy agyú, de a következő történt:
- Leszedtem az alap mod-ot (legyen ez mondjuk a Climates of Tamriel), amihez a main file-on kívül rengeteg optimális patch-et hozzá lehet még tölteni.
- Lejönnek a mod-ok és értelemszerűen sorban elkezdtem aktiválni őket (patch-eket hagyva utoljára)
- Az alap mod aktiválása után elindítom az első patch-et, aminél felugrik az üzenet, hogy a fálj felül fogja írni az alapot (igen - írd felül, nem - ne írd felül , mégsem - megszakítom)
- Mivel naiv vagyok és nem értek a programozáshoz azt hiszem, hogy a felülírás jó dolog, mert biztos javítja a mod-ot, tehát igent nyomok
- A patch kap egy pipát, viszont a mod újra piros ikszes lesz
- Miaf*@#&

Ennél jöttem rá, hogy a jó megoldás a nem gombra való kattintás, mivel így mind két komponens ki lesz pipálva.
Igen, a Nexus Mod Managernél ilyen kérdésnél mindig a "nem" választ ajánlják. Értelmét mondjuk nem látom, hogy miért így működik...
surja
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2015. jan. 5., hétf. 18:37

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: surja »

Telepítettem innen a balkezes gyűrűk módot és 5mp-enként kiírja a képernyőre,hogy Left hand Enchanted Rings Started..Ez mitől lehet?Mod Organizerrel telepítettem
Yodafone

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Yodafone »

Sziasztok!
A Skycomplete nevű moddal kapcsolatban lenne kérdésem. Bemásoltam a fájlokat a megfelelő mappába, de hogyan tudom előhozni a játékban?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

SkyComplete: Mivel elég sok szkriptet használ, emiatt elég lassan jelenik meg. Játssz csak nyugodtan és kb.10-30 mp (néhány fórumon olvastam, hogy ez elég gépfüggő és emitt valakinek 10 perc után jelent meg) után kapsz egy üzenetet, hogy megjelent az MCM menüben. Lényg, hogy ne e menüben legyél, hanem játékban. Ha netán így sem jelenne meg írj, és megpróbálok segíteni.
Yodafone

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Yodafone »

Sajnos most vettem észre egy komolyabb hibát. MIkor pachelem a játékot az 1.9-re, akkor a térképről eltűnik a jelölés. A küldetések helyét se mutatja, de még a saját helyemet jelölő kis nyilacska is eltűnt és célpontot se tudok kijelölni. A radar mutatja, merre van a küldetés, de a térképen semmi sincs... Erre valami megoldás? Már többször újraraktam a játékot, de semmi javulás. Pach nélkül jól menne, de úgy meg a magyarítás nem megy fel...
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

Valaki meg tudná mondani, hogy a négy Harc a Thalmorok ellen mod változtat-e bármit is az alapjátékon?

Köszi a segítséget! :)
Avatar
ignussen
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: 2015. jan. 20., kedd 16:20

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ignussen »

Dr Lecter írta:Valaki meg tudná mondani, hogy a négy Harc a Thalmorok ellen mod változtat-e bármit is az alapjátékon?

Köszi a segítséget! :)
Nem igazán értem a kérdést. Meglévő dolgokat tudomásom szerint az alapjátékban nem változtat meg. Új helyszíneket, városbővülést (Sárkányhíd hídon túli részé növeli), NJK-kat, szörnyeket, pár küldetés, sok-sok könyvet, levelet, ill. új ruházatot, vértet és fegyvert ad a játékhoz. Ha ezekre gondolsz, akkor igen. Illetve talán, hogy Sárkányhídon, ill. Magányvárában, ad Öld meg a bandita főnököt küldetés, mely az új helyszínekre vonatkozik.

Ha nem erre gondoltál írj, megpróbálok arra is válaszolni.
Dr Lecter
Hozzászólások: 1421
Csatlakozott: 2012. jún. 26., kedd 18:09

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr Lecter »

ignussen írta:
Dr Lecter írta:Valaki meg tudná mondani, hogy a négy Harc a Thalmorok ellen mod változtat-e bármit is az alapjátékon?

Köszi a segítséget! :)
Nem igazán értem a kérdést. Meglévő dolgokat tudomásom szerint az alapjátékban nem változtat meg. Új helyszíneket, városbővülést (Sárkányhíd hídon túli részé növeli), NJK-kat, szörnyeket, pár küldetés, sok-sok könyvet, levelet, ill. új ruházatot, vértet és fegyvert ad a játékhoz. Ha ezekre gondolsz, akkor igen. Illetve talán, hogy Sárkányhídon, ill. Magányvárában, ad Öld meg a bandita főnököt küldetés, mely az új helyszínekre vonatkozik.

Ha nem erre gondoltál írj, megpróbálok arra is válaszolni.

De arra gondoltam. Időközben kicsit nézelődtem, meg fel is raktam az összeset - pár dolgot változtatott csak meg, de azok értelemszerűen a földrajzi tényezők miatt voltak.
Köszi :)
ErosPista

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ErosPista »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy mi lehet az oka annak hogy kilépked a Skyrim. Általában amikor gyorsutazok- tölt és egyszercsak kilép és asztalon találom magam. Rendszertelenül lépeget ki, ha újra betöltök egy mentés és ugyanoda visszamegyek már nem dob ki.
Sok mod van fent, viszont BossGUI nem ír hibát ami volt elhárítottam.
Kezdő vagyok a modolásban és nem tudom számít e de nem eredeti a Skyrim :roll:

Kösz a segítséget előre is!

Pityu
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

ErosPista írta:Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy mi lehet az oka annak hogy kilépked a Skyrim. Általában amikor gyorsutazok- tölt és egyszercsak kilép és asztalon találom magam. Rendszertelenül lépeget ki, ha újra betöltök egy mentés és ugyanoda visszamegyek már nem dob ki.
Sok mod van fent, viszont BossGUI nem ír hibát ami volt elhárítottam.
Kezdő vagyok a modolásban és nem tudom számít e de nem eredeti a Skyrim :roll:

Kösz a segítséget előre is!

Pityu
Számíthat a hibás törés is, de valószínűbb a játék hibás memóriakezelése. Bővebben itt.
Kuka

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kuka »

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy az immersive armors modot mért nem tudom NMM-el aktiválni? Próbáltam már a nexus oldaláról meg fájlból is aztán kicsomagolja és amikor betenném a játékba azt irja ki hogy nem lett aktiválva. Hely is van a gépen meg minden, az immersive weaponst is aktiválta csak ez nem akarja a jót. Mit lehet tenni?
Köszi a segítséget. :)
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

Kuka írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy az immersive armors modot mért nem tudom NMM-el aktiválni? Próbáltam már a nexus oldaláról meg fájlból is aztán kicsomagolja és amikor betenném a játékba azt irja ki hogy nem lett aktiválva. Hely is van a gépen meg minden, az immersive weaponst is aktiválta csak ez nem akarja a jót. Mit lehet tenni?
Köszi a segítséget. :)
Ezt nálam is manuálisan kellett telepíteni. Valamiért a NMM bénázik vele.
ErosPista

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ErosPista »

Vik írta:
ErosPista írta:Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy mi lehet az oka annak hogy kilépked a Skyrim. Általában amikor gyorsutazok- tölt és egyszercsak kilép és asztalon találom magam. Rendszertelenül lépeget ki, ha újra betöltök egy mentés és ugyanoda visszamegyek már nem dob ki.
Sok mod van fent, viszont BossGUI nem ír hibát ami volt elhárítottam.
Kezdő vagyok a modolásban és nem tudom számít e de nem eredeti a Skyrim :roll:

Kösz a segítséget előre is!

Pityu
Számíthat a hibás törés is, de valószínűbb a játék hibás memóriakezelése. Bővebben itt.
Köszönöm a linket. Sajnos nem nagyon tudok andolul így amit csinált a csóka azt csináltam én is, bővebben:
-felraktam a "Memory Blocks Log"-ot
-bemásoltam a Skyrim mappába a "SSME"-t
-total commanderrel létrehoztam az SKSE.ini filet-t és bemásoltam azt amit a linkben találtam (Skyrim/Data/SKSE mappába van az .ini)

Valamit biztos elkúrtam, mert most már amikor betöltést töltök be akkor dob ki a játékból. Valami ötlet?
Kuka

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Kuka »

Dr.UnGrammar írta:
Kuka írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy az immersive armors modot mért nem tudom NMM-el aktiválni? Próbáltam már a nexus oldaláról meg fájlból is aztán kicsomagolja és amikor betenném a játékba azt irja ki hogy nem lett aktiválva. Hely is van a gépen meg minden, az immersive weaponst is aktiválta csak ez nem akarja a jót. Mit lehet tenni?
Köszi a segítséget. :)
Ezt nálam is manuálisan kellett telepíteni. Valamiért a NMM bénázik vele.
Na az fasza. Na mind1 azért köszi szépen. :)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

ErosPista írta: Köszönöm a linket. Sajnos nem nagyon tudok andolul így amit csinált a csóka azt csináltam én is, bővebben:
-felraktam a "Memory Blocks Log"-ot
-bemásoltam a Skyrim mappába a "SSME"-t
-total commanderrel létrehoztam az SKSE.ini filet-t és bemásoltam azt amit a linkben találtam (Skyrim/Data/SKSE mappába van az .ini)

Valamit biztos elkúrtam, mert most már amikor betöltést töltök be akkor dob ki a játékból. Valami ötlet?
Nem tudom, hol találtál angol szöveget az általam mutatott Skyrim Magyarítás GYIK oldalon...
ErosPista

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ErosPista »

Vik írta:
ErosPista írta: Köszönöm a linket. Sajnos nem nagyon tudok andolul így amit csinált a csóka azt csináltam én is, bővebben:
-felraktam a "Memory Blocks Log"-ot
-bemásoltam a Skyrim mappába a "SSME"-t
-total commanderrel létrehoztam az SKSE.ini filet-t és bemásoltam azt amit a linkben találtam (Skyrim/Data/SKSE mappába van az .ini)

Valamit biztos elkúrtam, mert most már amikor betöltést töltök be akkor dob ki a játékból. Valami ötlet?
Nem tudom, hol találtál angol szöveget az általam mutatott Skyrim Magyarítás GYIK oldalon...
A video-ra gondoltam...De akkor most elég létrehozni az SKSE.ini file-t? Az SSME-t és a Memory Blockot letörölhetem?
Ahelyett hogy belémkötsz inkább segíts, ha már ilyen suta vagyok. Vagy ez nagy kérés? :)
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

ErosPista írta: A video-ra gondoltam...De akkor most elég létrehozni az SKSE.ini file-t? Az SSME-t és a Memory Blockot letörölhetem?
Ahelyett hogy belémkötsz inkább segíts, ha már ilyen suta vagyok. Vagy ez nagy kérés? :)
Oké, segítek.
Azt csináld, ami ide van írva:

A megoldás két módon történhet. Most csak a SKSE változatot írom le, amihez kell egyrészt a SKSE legalább 1.7-es verziója (telepítése annyiból áll, hogy kicsomagolás után be kell másolni mindent a Skyrim könyvtárába (alapértelmezett esetben Steam\steamapps\common\skyrim), majd a skse_loader.exe-vel kell indítani a játékot), és egy kis beállítás, amit valamiért a SKSE csapat elfelejtett közölni a felhasználókkal.
[Memory]
DefaultHeapInitialAllocMB=768
ScrapHeapSizeMB=256
A fenti sorokat a Skyrim\Data\SKSE könyvtárba helyezett SKSE.ini állományba kell tenni.

Mást ne csinálj.

Ha még mindig nem egyértelmű, ugorj vissza az elejére, és olvasd el még egyszer.
ErosPista

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: ErosPista »

Megvan, el is indult és köszönöm a segítséget! ;)
Egyébként csak a video kavart be, mert azt hittem az alapján kell megcsinálni.
Mr.Pimm

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Mr.Pimm »

Helo! A közeljövőben várható még plugin fordítás? Esetleg kívánságműsor ezzel kapcsolatban? :D a válaszokat előre is köszönöm.
Avatar
Prttp
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2015. jan. 29., csüt. 17:44
Tartózkodási hely: Kard part, Neverwinter

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Prttp »

Mr.Pimm jelenleg a Perkus Maximus nevű overhaul modot fordítom (lassan másfél hónapja) és már több mint 420 perk fordítása megvan :D . Még ezt követően is szeretnék minél több népszerű vagy kreatív modot lefordítani. Ráadásul ne feledjük ignussen kollégát, aki a skyredone-t fordítja. Nem kell félni, lassan kijön a 3 kiegészítő fordítása is és még jobban felpezsdül az élet.
Válasz küldése