Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Ebben a fórumban a Skyrimhoz készült pluginokról, modokról olvashatsz
Indorial

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Indorial »

Az árnyék sávosodásra megtaláltam a megoldást.
a Skyrim perf .ini fájlban a fShadowBiasScale értéket kell átírni 1-re és teljesen eltűnik a probléma, és a teljesítmény is javul...így full high beállítással is jól játszható marad.
Avatar
jondon
Hozzászólások: 92
Csatlakozott: 2012. jan. 9., hétf. 14:11

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: jondon »

Indorial írta:Az árnyék sávosodásra megtaláltam a megoldást.
a Skyrim perf .ini fájlban a fShadowBiasScale értéket kell átírni 1-re és teljesen eltűnik a probléma, és a teljesítmény is javul...így full high beállítással is jól játszható marad.
Csak kíváncsiságból megnéztem, de ilyen változó nincs benne...
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Pedig nekem is van ilyen. Ha nincs, akkor még mindig bele lehet írni.
Indorial

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Indorial »

Kettő .ini fájl van, az egyikben biztos benne van.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

HA nincs benne, akkor beleírod, és benne lesz :D
Avatar
jondon
Hozzászólások: 92
Csatlakozott: 2012. jan. 9., hétf. 14:11

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: jondon »

Egyik fájlban sincs benne.
Ha valami nincs, akkor annak általában oka van ;) (de az is lehet, hogy nem...)
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

jondon írta:Egyik fájlban sincs benne.
Ha valami nincs, akkor annak általában oka van ;) (de az is lehet, hogy nem...)
Az az oka, hogy nem írtad bele. Ettől függetlenül még ki-be lehet kapcsolni, még azt is, ami alapból nincs benne.
Indorial

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Indorial »

Nekem benne volt alapból, de igen a moddereknak hála jelentős grafikai tuningot lehet elérni pár érték beírásával illetve szerkesztésével és ettől csak jobb lesz a játék, mert az alap játék erősen félkész, mint minden elder scroll rész....a modderek fejlesztik tökélyre! ;)
Avatar
jondon
Hozzászólások: 92
Csatlakozott: 2012. jan. 9., hétf. 14:11

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: jondon »

TGWH írta:
jondon írta:Egyik fájlban sincs benne.
Ha valami nincs, akkor annak általában oka van ;) (de az is lehet, hogy nem...)
Az az oka, hogy nem írtad bele. Ettől függetlenül még ki-be lehet kapcsolni, még azt is, ami alapból nincs benne.
Hmmm. Honnan kellene tudnom, hogy bele kellene írnom? Szerintem egy mod írja bele, és ha én azt nem használom, akkor oly' mindegy, hogy beleírtam-e, vagy sem (gondolom, figyelmen kívül fogja hagyni).
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Ugyen ezt csinálja szerintem a különböző grafikai beállításokat elérhetővé tévő mod is...
Nyílván azért nincs bent alapból, mert rengeteg pc van, és minél szebb lenne alapból a játék, annál több gépen lenne probléma. Konzolra beállítanak egyet amivel még szép és nem szaggat oszt csókolom, pc-re mindenki állítsa maga.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Direkt generáltattam most egy friss SkyrimPrefs.ini -t, és benne van:
fShadowBiasScale=0.25 (ez egyébként a high.ini -nek megfelelő)

Tehát a legfrissebb patchel a játék alapból beleteszi.
Ash
Hozzászólások: 65
Csatlakozott: 2013. feb. 19., kedd 13:56

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Ash »

Helló!

Tudtok olyan modról, aminek a segítségével varázslatokat - itt gondolok a buffokra: pl hírtelen heal, vagy 60 páncél stb.- anélkül lehetne használni, hogy kézbe venném? Mondjuk 1,2,3.... gombokon lennének.
Avatar
Darkglasscoffin
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2013. okt. 27., vas. 18:32

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Darkglasscoffin »

Mielőtt megpróbálom feltenni a frissített verziójú magyarítást,, az USKP-t, és a magyar USKP-t, gondoltam, jobb ha frissítem a Nexus Mod Manager-t. Amikor bejelentkezek az NMM-be akkor nem enged online bejelentkezni. Ezt írja ki: Cannot reach the Nexus Login server. Biztos ami biztos, azért bejelentkeztem offline és rákattintottam az NMM update ikonjára, de természetesen nem történt semmi ( még annyit sem írt ki, hogy offline vagyok, vagy valami). Megint gond van a Nexus-szal ?(egy régebbi hsz-ből gondolom, hogy gond volt vele) Vagy egyszerűen csak máshonnan próbáljam frissíteni, vagy én csesztem el valamit?

Tényleg elnézést ezekért a kérdésekért és előre is köszönöm az esetleges válaszokat.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Töltsd le a legfrissebb NMM-et kézzel, az a tuti.
Avatar
Darkglasscoffin
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2013. okt. 27., vas. 18:32

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Darkglasscoffin »

genndy írta:Töltsd le a legfrissebb NMM-et kézzel, az a tuti.

Akkor mielőtt újra letölteném még az NMM-et is, előtte uninstallálni kell valahogy a már meglévő Nexus Mod Manager-t, vagy csak távolítsam el a vezérlőpultból (programok és szolgáltatások-program eltávolítása)?

Köszönöm a válaszokat.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Nem kell, csak töltsd le a frisset és telepítsd föl.
Avatar
Darkglasscoffin
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2013. okt. 27., vas. 18:32

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Darkglasscoffin »

genndy írta:Nem kell, csak töltsd le a frisset és telepítsd föl.
Köszönöm.

Tényleg nem akarom már megint a végtelenségig húzni ezt a témát, de akkor majd mindig szedegessem le újra és újra az új NMM verziókat anélkül, hogy a régit törölném?
Túl azon, hogy így feleslegesen foglalják a helyet a merevlemezen, nem fognak majd „összeakadni” vagy ilyesmi? (Vagy azzal, hogy telepítek egy újat, az majd automatikusan megtalálja és felülírja a régit?)
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Darkglasscoffin írta:
genndy írta:Nem kell, csak töltsd le a frisset és telepítsd föl.
Köszönöm.

Tényleg nem akarom már megint a végtelenségig húzni ezt a témát, de akkor majd mindig szedegessem le újra és újra az új NMM verziókat anélkül, hogy a régit törölném?
Túl azon, hogy így feleslegesen foglalják a helyet a merevlemezen, nem fognak majd „összeakadni” vagy ilyesmi? (Vagy azzal, hogy telepítek egy újat, az majd automatikusan megtalálja és felülírja a régit?)
Töröld le a telepítőt ha már nem kell, úgy nem foglal helyet :D
Vagy képes magát felülírni, vagy nem. Ha akarod letörlöd, ha meg akarod, akkor nem törlöd le... tökmindegy.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Nemrég volt egy frissítés,ami bezavart a bejelentkezésnek. Ezután majd frissíti magát.
Ha meg nem, akkor kézzel letöltöd, telepíted, letörlöd a telepítőt és kész. Nem fog bezavarni.
Avatar
Darkglasscoffin
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2013. okt. 27., vas. 18:32

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Darkglasscoffin »

Még mindig nem enged az NMM online bejelentkezni. Bejelentkeztem a Nexus weboldalán is, mert kiírta, hogy „You must log into the Nexus website”, de így sem.

1.) Várjak esetleg, hátha még javítják az említett frissítés miatti hibákat?
2.) Neked amúgy működik, mikor frissítetted utoljára? (én még a 0.45.6-ot szedtem le először és azóta is az van)
3.) Tehát először jobb, ha leszedem és telepítem az új verziót, mielőtt törölném a régit (nem fordítva kellene, hogy még véletlenül se akadjon össze)?
4.) De ha a réginek csak a telepítőjét törlöm (Nexus Mod Manager-0.45.6), attól még a program megmarad vagy nem? (Ne inkább a vezérlőpulton pucoljam ki?)

Még egyszer elnézést és köszönöm.(Most már tényleg igyekszem nem nyújtani tovább a témát)
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

1. Javították. Ezért van az új verzió. A te régiddel nem fogsz tudni bejelentkezni többé soha. Ezért kell kézzel letöltened a legfrissebbet és telepíteni.
2. Mióta kézzel lefrissítettem azóta működik. 0.46.0, ez most a legfrissebb.
3. Nem fog összeakadni. Rátelepíted a régire az újat, ugyanarra a helyre (azt is ajánlja föl). Még jobban is jársz, mert ha uninstallálod akkor elfelejti az összes beállítást, állítgathatnád újra be az összes moddal együtt. NE szedd le a régit, NE uninstalláld a Vezérlőpultról, egyszerűen telepítsd rá az újat.
4. A telepítő azért telepítő, mert az csak a telepítő, nem maga a program. Telepítés után a telepítővel azt csinálsz amit akarsz, persze a régit érdemes törölni, mert úgyse kell többet és feleslegesen foglalja a helyet.
Avatar
Darkglasscoffin
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2013. okt. 27., vas. 18:32

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Darkglasscoffin »

genndy írta:1. Javították. Ezért van az új verzió. A te régiddel nem fogsz tudni bejelentkezni többé soha. Ezért kell kézzel letöltened a legfrissebbet és telepíteni.
2. Mióta kézzel lefrissítettem azóta működik. 0.46.0, ez most a legfrissebb.
3. Nem fog összeakadni. Rátelepíted a régire az újat, ugyanarra a helyre (azt is ajánlja föl). Még jobban is jársz, mert ha uninstallálod akkor elfelejti az összes beállítást, állítgathatnád újra be az összes moddal együtt. NE szedd le a régit, NE uninstalláld a Vezérlőpultról, egyszerűen telepítsd rá az újat.
4. A telepítő azért telepítő, mert az csak a telepítő, nem maga a program. Telepítés után a telepítővel azt csinálsz amit akarsz, persze a régit érdemes törölni, mert úgyse kell többet és feleslegesen foglalja a helyet.

Elnézést, ha lehetséges akkor gyors segítséget kérnék. Frissítettem az NMM-et. Ez rendben van.

A problémám :

1.)Most szedtem le a frissített magyarítást (miután a régit töröltem). A download with NMM gombra kattintva szedtem le és baromi lassan jött le(ha jól értettem akkor több féle szerverről próbálta többször leszedni de túl voltak terhelve) még az a kb 2-3 mega is. Mi lesz majd ha az USKP-t és a magyar USKP-t próbálom leszedni? (Próbáljam inkább kézzel de melyik szerverről?)

2.) A nagyobbik gond: Amikor aktiválni akartam a magyarítást véletlenül a no gombra nyomtam, aztán megint a no-ra (már végig mert gondoltam innen már úgy is elba**tam) mert be akartam zárni, hátha még nem kezdte el módosítgatni, ráadásul eszembe jutott, hogy pont mielőtt ezt aktiválnám kellene biztonsági mentést csinálni a Data mappáról. A játék természetesen angol maradt. Most elég ha letörlöm ezt a modot és újra letöltöm vagy valamit nagyon elrontottam?

Előre is ezer hála és köszönet.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

1. Mostanában haldoklik a Nexus. Kalapálják, majd jó lesz. Vagy nem. Arra kattints ami népes mert az azt jelenti hogy az a szerver működik.
2. Dehogy töröld le. Aktiváld újra és kész.
Avatar
Darkglasscoffin
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2013. okt. 27., vas. 18:32

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Darkglasscoffin »

genndy írta:1. Mostanában haldoklik a Nexus. Kalapálják, majd jó lesz. Vagy nem. Arra kattints ami népes mert az azt jelenti hogy az a szerver működik.
2. Dehogy töröld le. Aktiváld újra és kész.


Sajnos megint gond van.

1.) Deaktiváltam majd újra aktiváltam az új magyarítást, kipróbáltam és működött. Ezután letöltöttem az USKP-t és aktiváltam, majd letöltöttem a magyar USKP-t és aktiváltam. (A múltkor ezt a sorrendet javasoltad, ha jól értem). Amikor viszont aktiváltam a magyar USKP-t, akkor az új magyarítás deaktiválódott. Tudtam, hogy itt már gond lesz. Kipróbáltam így a játékot és angol volt, Rádásul megjelent 2 felirat (ami gondolom a magammal hurcolászott medál nevének megváltoztatására utalt, de lehet, hogy tényleg el is távolította már nem tudom pontosan): Nekromanta amulett added, Furcsa amulett removed.

Csak, hogy egészen biztos legyek, hogy nem -e esetleg rosszat szedtem le erről a 3 db mod-ról van szó ugye?:

Skyrim in Hungarian - Skyrim magyaritas frissites (Version: 1.1)
Skyrim in Hungarian - Nem hivatalos Skyrim folt (Version: 2.0.0a)
Unofficial Skyrim Patch - Unofficial Skyrim Patch (Version: 2.0.0a)

A betöltési sorrendem ez:

1. Skyrim.esm
2. Update.esm
3. Unofficial Skyrim Patch.esp

2.) Amikor a régi magyarítás törlése után aktiváltam helytelenül az újat, majd ezt az újat deaktiváltam akkor készítettem egy mentést a Data fájlról. Ez a biztonsági mentés korrekt? (Mert úgy emlékszem, hogy megnőtt a mérete a feltelepítés óta, pedig a mentések nem ott vannak)

(Véletlenül a letöltéskor megint a Download with NMM-re nyomtam és sokkal gyorsabban lejött az USKP és az USKP magyarítás együttvéve, mint nemrég csak a magyarítás egymagában. Lehet, hogy automatikusan így megtalálja a legmegfelelőbb szervereket, csak nemrég még minden túl volt terhelve, de lehet, hogy abszolút rosszul látom, csak gondoltam leírom, hátha bármit is számít)

Tényleg nagyon köszönök mindent.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

1. Hát én most nem vagyok az otthoni gép előtt és ma nem is leszek, de amit írtál az alapján jókat szedtél le és jó a sorrend.
Én kézzel szoktam modolni, az NMM-et csak a modok frissítése miatt használom, úgyhogy ebben az esetben nem tudom hogy mit csinál amikor a magyarítást telepíted vele, mit hová pakol meg aktivál.
Próbáld újra aktiválni a magyarítást, mert USKP-t nem ír felül, úgyhogy annak nem szabad bezavarnia.

2. Hát ezt így látatlanba nem tudom megmondani. Az biztos, hogy Steamen belül a "Fájlok ellenőrzése" mindig visszarakja az eredetieket, ha vissza akarod állítani az eredeti állapotot, használd azt.
Avatar
Darkglasscoffin
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2013. okt. 27., vas. 18:32

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Darkglasscoffin »

genndy írta:1. Hát én most nem vagyok az otthoni gép előtt és ma nem is leszek, de amit írtál az alapján jókat szedtél le és jó a sorrend.
Én kézzel szoktam modolni, az NMM-et csak a modok frissítése miatt használom, úgyhogy ebben az esetben nem tudom hogy mit csinál amikor a magyarítást telepíted vele, mit hová pakol meg aktivál.
Próbáld újra aktiválni a magyarítást, mert USKP-t nem ír felül, úgyhogy annak nem szabad bezavarnia.

2. Hát ezt így látatlanba nem tudom megmondani. Az biztos, hogy Steamen belül a "Fájlok ellenőrzése" mindig visszarakja az eredetieket, ha vissza akarod állítani az eredeti állapotot, használd azt.


Most újra aktiváltam a magyarítás frissítést, de így meg persze a magyar USKP deaktiválódott.

A tárgyak és küldetések (beleértve a befejezett küldetéseket is) kb. 40-50 százaléka angol lett (pl. Daedric Bow, Elven Dagger, Mehrunes Razor, No Stone Unturned, The Cursed Tribe, Boethiah’s Calling). A töltőképernyőn megjelenő szöveg ,valamint a járat vagy kripta neve ahol vagyok szintén angol.

1.) Nem vagyok benne biztos, de lehetséges, hogy a betöltési idő is megnövekedett, ez normális az USKP miatt esetleg?

2.) Lehet, hogy hülyeség, de most már talán van egy tippem a hiba okára (bárcsak a megoldásra is volna): Ugyanis az NMM-ben a Skyrim in Hungarian - Nem hivatalos Skyrim folt nevű mod mellett (ahol ha jól értem jelzi az NMM, ha annak a konkrét mod-nak van frissebb verziója) ott van a háromszögben a felkiáltójeles ikon („ New Version Available Online”).

Na már most én szinte biztos vagyok benne, hogy az újabb verziót szedtem le, mert többször megnéztem előtte, de akkor biztos ami biztos megkérdezem, bármekkora hülyeség is: Vik Nexus-os Magyarításos oldalán (Innen kihagytam a linket, mert hátha esetleg amiatt nem tudtam elküldeni a hsz-t többszöri ki-be jelentkezés és cookie törlés ellenére sem)
az OPTIONAL FILES felirat alatt a felsorolásban a 9. az újabb (tehát jelen esetben szükséges) Nem Hivatalos Skyrim folt az ami kell ugye? (Annak kellene lennie, mert tudtommal a Nexus-on csak két verziót publikált a magyarításból és az USKP magyarításból, és a régebbi verzió most már egyértelműen az OLDER VERSIONS alatti felsorolásban található)

3.) (Tételezzük fel, hogy én rontottam el, vagy esetleg a Nexus az automatikus letöltés miatt). Akkor csak töröljem az összes modot és szedjem le újra esetleg manuálisan, vagy csak a Skyrim in Hungarian - Nem hivatalos Skyrim folt nevű modot? Esetleg akár az is szükséges lehet, hogy mielőtt minden mod-ot törlök, még a Data mappát is visszaállítom? Vagy valami abszolút más jellegű a probléma, az NMM meg hülyeségeket jelez a felkiáltójeles háromszögével?

(Addig nem merek, meg talán nem is tudok játszani, amíg ezt meg nem oldom)
Igazán köszönök mindent.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Jókat szedtél le.
Szerintem akkor hagyd a francba az NMM-et és a letöltött tömörített fájlokból másold be a dolgokat a játék mappájába. Mindegyik rendesen könyvtárhelyesen van, csak ki kell tömöríteni. A betöltési sorrendet hagyd, mert az jó.
Ne is szedj le semmit NMM-el, mert akkor meg a load order fog szétugrani, hagyd ahogy van az NMM-et, játékban semmit nem számít hogy mivel telepítetted.

Így kell kinézi a Data könyvtáradnak:
Interface\
Scripts\
Strings\
Video\
Skyrim.esm
Skyrim - Animations.bsa
Skyrim - Interface.bsa
Skyrim - Meshes.bsa
Skyrim - Misc.bsa
Skyrim - Shaders.bsa
Skyrim - Sounds.bsa
Skyrim - Textures.bsa
Skyrim - Voices.bsa
Skyrim - VoicesExtra.bsa
SkyUI.bsa
SkyUI.bsl
SkyUI.esp
Unofficial Skyrim Patch.bsa
Unofficial Skyrim Patch.bsl
Unofficial Skyrim Patch.esp
Update.bsa
Update.esm

Az Interface meg a Strings az eleve van, ide kellenek Vik magyarítás fájljai.
Ha nincs fönt a SkyUI, akkor az nincs, meg nincs Scripts könyvtárad. Ha meg ennél több van, az nem baj.
Avatar
Darkglasscoffin
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2013. okt. 27., vas. 18:32

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Darkglasscoffin »

(Ettől féltem a legjobban, hogy nekem kell cserélgetnem a fájlokat, mert ebben, ha megkavarodok akkor már azt sem tudom leírni, hogy mi a hiba. Meg régebben olvastam valahol, hogy teljesen kézi mod bemásolásnál bekavarhat egy a Win 7 által létrehozott virtuális mappa)

Bocsánat, de most akkor konkrétan, hogy csináljam? Tehát akkor hagyjam az egész NMM-et, töröljem le a mod-okkal együtt, aztán NMM nélkül szedjem le a mod-okat megint, mert az angol USKP- hez még magyar leírás sincs, hogy mijét hova másoljam. Esetleg még a Data fájlok visszaállítása is szükséges? Vagy csak a magyarítást és az USKP magyarítást „nyerjem ki” valahogy az NMM-ből és azt rakjam be kézzel a Data fájlba? Ez esetben viszont honnan nyerjem ki, mert a Download with NMM módszerű letöltés miatt nem tudom, hogy hova rakta a modokat a Data fájlon kívül. Már ha egyáltalán most mindegyik teljesen bent van a Data fájlban, ugyanis ahogyan írtam, amikor aktiváltam a magyar USKP-t, akkor az új magyarítás deaktiválódott, ezután meg aktiváltam megint az új magyarítást, de így meg a magyar USKP deaktiválódott.

Konkrétan ezek vannak most a Data mappámban:

Docs
Interface
Strings
Video
Skyrim - Animations.bsa
Skyrim –Interface.bsa
Skyrim –Meshes.bsa
Skyrim –Misc.bsa
Skyrim –Shaders.bsa
Skyrim –Sounds.bsa
Skyrim –Textures.bsa
Skyrim –Voices.bsa
Skyrim –VoicesExtra.bsa
Skyrim.esm
Skyrim _magyarítás_olvass.el
Unofficial Skyrim Patch.bsa
Unofficial Skyrim Patch.bsl
Unofficial Skyrim Patch.esp
Update.bsa
Update.esm

Nagyon köszönöm az eddigi és remélhetőleg ez utáni segítséget, és várok türelmesen bármeddig egy részletesebb válaszra (addig sajnos úgy sem tudok játszani). Még egyszer elnézést a hülye kérdésekért.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

OK, elvesztettem a fonalat. Megpróbálom a lehető legegyszerűbben úgy leírni ahogy én csinálnám.
Ezt a Win7 virtuális mappás dolgot fogalmam sincs honnan olvastad, úgy hülyeség ahogy van. Nem kavar be semmi kézi másolásnál sem. Én is kézzel modolok már az Oblivion óta.
Hol írtam olyat, hogy törölj mindent? Sehol. Azt írtam, hogy hagyd az NMM-et. Jó az úgy ahogy most van. Vik cucca be van másolva, USKP be van másolva. Vik "Nem hivatalos Skyrim folt-39050-2-0-0a.zip"-jéből írd felül az "Unofficial Skyrim Patch.esp"-t és akkor az is magyar lesz (ezt viszont meg kell keresned. Vagy kinézed hogy hova szedi le az NMM, vagy letöltöd újra kézzel valami ismert helyre. Ezt muszáj megoldanod magadnak). Másolás kész is.

Most jön a lényeg: modsorrend. Egy darab fájlon múlik az egész. Ha ezt megtalálod és jól átírod akkor ugyanazt csináltad mint az NMM. Ez kell neked: c:\Users\<Felhasználónév>\AppData\Local\Skyrim\plugins.txt
Ennek csak annyi a trükkje, hogy az AppData rejtett mappa, úgyhogy abba be kell jutnod. Kapcsold be Intézőben hogy mutassa őket, vagy használj Total Commandert, abban is lehet kapcsolgatni. Ha ez nem megy, akkor javaslok további számítógép-kezelési ismereteket fölszedni (ez most köcsögség volt tudom, az előző zárójelessel együtt, de ez van. Ennyi ismeret minimálisan kell, ha Skyrimet akarsz modolni).
Nyisd meg a plugins.txt-t Jegyzettömbbel, és ezt kell látnod benne (ha nem így van, erre írd át):
Update.esm
Unofficial Skyrim Patch.esp

(Kérdés előtt: nem, nem kell a Skyrim.esm bele, hiába látod NMM-ben. Azt teljesen magától betölti.) Elmented, kész. Játszhatsz magyarul.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Vagy van egy még egyszerűbb megoldás. Letöltöd a Skyrim magyarítást, kicsomagolod, bemásolod a Skyrim\Data mappába. Letöltöd az Unofficial Skyrim Patch-et, kicsomagolod, bemásolod a Skyrim\Data mappába. Letöltöd az Unofficial Skyrim Patch magyarítását, kicsomagolod, bemásolod a Skyrim\Data mappába. Utána pedig a Skyrim indító menüjében bekapcsolod az Unofficial Skyrim Patch.esp-t.
Vik
Hozzászólások: 3869
Csatlakozott: 2008. márc. 25., kedd 19:38
Tartózkodási hely: per pillanat itthon :)

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Vik »

Darkglasscoffin írta: Most újra aktiváltam a magyarítás frissítést, de így meg persze a magyar USKP deaktiválódott.
Mi köze van egy beépülő aktiválásának egy másik beépülőhöz? Mitől kapcsolná ki?
az NMM meg hülyeségeket jelez a felkiáltójeles háromszögével?
Úgy gondolja, hogy van egy frissebb változat belőle. Ennyi.
Avatar
Darkglasscoffin
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2013. okt. 27., vas. 18:32

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Darkglasscoffin »

Vik írta:Vagy van egy még egyszerűbb megoldás. Letöltöd a Skyrim magyarítást, kicsomagolod, bemásolod a Skyrim\Data mappába. Letöltöd az Unofficial Skyrim Patch-et, kicsomagolod, bemásolod a Skyrim\Data mappába. Letöltöd az Unofficial Skyrim Patch magyarítását, kicsomagolod, bemásolod a Skyrim\Data mappába. Utána pedig a Skyrim indító menüjében bekapcsolod az Unofficial Skyrim Patch.esp-t.

1.) Ehhez a megoldáshoz viszont vissza kell állítanom a Data fájl eredeti állapotát, ugyanis most a Data fájlomban benne van, ha jól értem minimum 2 mod, de lehet, hogy mind a három csak lehet, hogy helytelenül (ahogy a mai 0:48-as kommentemben írtam)?

2.)Tehát akkor teljesen kézi letöltéssel leszedem újra a mod-okat, amik valami tömörített állományok, aztán mindegyiknél a kibontás ide nevezetű opció használatával létrejött fájlt egyszerűen csak úgy ahogy van bemásolom a Data mappába?

Igazán köszönök mindent. (És tényleg nem akarok már mindent telerinyálni,csak próbálom megtalálni azt a megoldást, amit még én is meg tudok valósítani)
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

1. Nem kell visszaállítani, mert látom hogy benne van. 3 db fájlon nem lehet semmi "helytelenül". Vik USKP .esp-jét másold csak bele, felülírva a most ott lévőt. Villámtalpaló: kell a fájl a jó helyre és kell aktiválni indításkor. Neked most a "kell a fájl a jó helyre" dolog megvan, valamiért az aktiválás elkefélődött.
2. Így van. Azt ellenőrizd, hogy tényleg a jó mappába kerüljön (tehát mondjuk ne a Data-n belül még egy Data-ba, mert akkor nem fogja megtalálni). Ha jól csinálod, akkor rá is fog kérdezni, hogy felülírja-e az ott lévőket -> IGEN.
Egyébként Vik tényleg egyszerűbben írta le, én már kicsit elvesztem a plugins.txt kézi bizgerálásában, de tényleg az indítómenüben is lehet ki-bekapcsolni a modokat. Csináld úgy, kapcsold be ott.
Avatar
Darkglasscoffin
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2013. okt. 27., vas. 18:32

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Darkglasscoffin »

Vik írta:
Darkglasscoffin írta: Most újra aktiváltam a magyarítás frissítést, de így meg persze a magyar USKP deaktiválódott.
Mi köze van egy beépülő aktiválásának egy másik beépülőhöz? Mitől kapcsolná ki?
az NMM meg hülyeségeket jelez a felkiáltójeles háromszögével?
Úgy gondolja, hogy van egy frissebb változat belőle. Ennyi.


„Mi köze van egy beépülő aktiválásának egy másik beépülőhöz? Mitől kapcsolná ki?”

Hát ez az amit én sem értek, hogy hogy csinálhat ilyet az NMM, hogy csak úgy magától deaktivál egy mod-ot amikor én aktiválok egy másikat. Csak néztem, mint a hülye mikor láttam, hogy ez megtörtént. Gondoltam, ha az NMM összeférhetetlenséget érez, akkor max dob egy üzenetet, hogy, lehet hogy így nem fog megfelelően működni, de hogy magától deaktivál valamit, ez milyen dolog már? Genndy is azt írta, hogy amúgy megfelelő sorrendben csináltam és még is ez lett.

„Úgy gondolja, hogy van egy frissebb változat belőle. Ennyi.”

De hát akkor ezek szerint csak rosszul gondolja az NMM, mert ennél újabbat nem készítettél, vagy még nem tettél elérhetővé, ha jól tudom: Skyrim in Hungarian - Nem hivatalos Skyrim folt (Version: 2.0.0a)

Nehogy esetleg félre értsen valaki: nem akadékoskodni akarok, csak válaszoltam.
Avatar
Darkglasscoffin
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2013. okt. 27., vas. 18:32

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Darkglasscoffin »

genndy írta:1. Nem kell visszaállítani, mert látom hogy benne van. 3 db fájlon nem lehet semmi "helytelenül". Vik USKP .esp-jét másold csak bele, felülírva a most ott lévőt. Villámtalpaló: kell a fájl a jó helyre és kell aktiválni indításkor. Neked most a "kell a fájl a jó helyre" dolog megvan, valamiért az aktiválás elkefélődött.
2. Így van. Azt ellenőrizd, hogy tényleg a jó mappába kerüljön (tehát mondjuk ne a Data-n belül még egy Data-ba, mert akkor nem fogja megtalálni). Ha jól csinálod, akkor rá is fog kérdezni, hogy felülírja-e az ott lévőket -> IGEN.
Egyébként Vik tényleg egyszerűbben írta le, én már kicsit elvesztem a plugins.txt kézi bizgerálásában, de tényleg az indítómenüben is lehet ki-bekapcsolni a modokat. Csináld úgy, kapcsold be ott.


Elnézést, ez most már úgy érzem, hogy remélhetőleg tényleg az utolsó:

1.) Tehát az NMM-et egyszerűen csak hagyom a francba, meg sem nyitom még véletlenül sem.
Ezután valahova kézzel letöltöm újra a : Skyrim in Hungarian - Nem hivatalos Skyrim folt (Version: 2.0.0a) nevezetű mod-ot, majd a kibontásával létrejött fájlt egyszerűen bemásolom ide: Steam Apps/Common/Skyrim/Data. A rendszer rákérdez, hogy felülírom-e, és rányomok, hogy igen.

2.) A Skyrim indítómenüjében konkrétan hol kell beállítani ezután?

Az indítómenü az az, ahol többek között ezek vannak ugye : Options, Data Files, Tech Support?

Igazán köszönöm mindenkinek a segítségét és türelmét.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

1. Igen, pontosan.
2. Data Files
Avatar
Darkglasscoffin
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2013. okt. 27., vas. 18:32

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Darkglasscoffin »

Úgy tűnik végre sikerült. Még egyszer nagyon köszönöm mindenkinek, aki segített.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Kép
lochpetya10

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: lochpetya10 »

azt szerteném lérdezni hogy xboxra rá akkarom tenni a magyarítás és azt hol kell leszedni?
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

lochpetya10 írta:azt szerteném lérdezni hogy xboxra rá akkarom tenni a magyarítás és azt hol kell leszedni?
Xbox-Morrohun weblapon, az xboxos magyarítás témában.
Miklós

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Miklós »

Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek egy bevált mod összeállítása ami széppé teszi a skyrim-et?
Sajnos a jelenlegi modjaimmal nyilván valami gond van, mert a 8 giga ramom és a 4giga videó ramom mellett is meg-meg akard pár másodpercre a játék és nem egyszer fordult már elő, hogy asztalra dobott ki a játék.
Avatar
Szaby78
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2013. feb. 3., vas. 10:56

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Szaby78 »

Miklós írta:Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek egy bevált mod összeállítása ami széppé teszi a skyrim-et?
Sajnos a jelenlegi modjaimmal nyilván valami gond van, mert a 8 giga ramom és a 4giga videó ramom mellett is meg-meg akard pár másodpercre a játék és nem egyszer fordult már elő, hogy asztalra dobott ki a játék.
A helytelenül bele applikált mod/modok is okozhatják a problémát, illetve függhet a betöltési sorrendtől is, ill. (csak halkan kérdezem) hogy tört, vagy az eredeti változat amelyik fenn van a gépeden? Mert ha tört, akkor az produkálhat efféle "furcsaságokat"...(szvsz)

Szerk: Mikor még a "kezdetek-kezdetén" tört verzióval próbáltam ki a játékot nekem még a HD Texture Pack-ot se akarta elfogadni-többször kidobott, pedig nekem is elég volt hozzá bőven a vas.
Avatar
genndy
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2013. márc. 6., szer. 8:02

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: genndy »

Miklós írta:Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek egy bevált mod összeállítása ami széppé teszi a skyrim-et?
Sajnos a jelenlegi modjaimmal nyilván valami gond van, mert a 8 giga ramom és a 4giga videó ramom mellett is meg-meg akard pár másodpercre a játék és nem egyszer fordult már elő, hogy asztalra dobott ki a játék.
Nincs ilyen, ezt mindenkinek kell kitapasztalnia, főleg az alapján hogy mit bír a gépe.
Az összeomlás egyáltalán nem szokatlan, a motort eredetileg nem ennyi és ekkora textúrákra tervezték, mint amiket a modokba beraknak. Ha szép lesz, akkor ez instabil is, ez az összes eddigi TES-el így volt. Ha akadozik az erős géped ellenére, akkor könnyen lehet hogy a winchestered régi/lassú/töredezett. Ha teheted, próbáld ki SSD-n.
legenda20
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2014. feb. 8., szomb. 15:46

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: legenda20 »

Sziasztok!
Tudna valaki olyan modott ajánlani ami karakter készítéshez új lehetőségeket ad?
+ hogy hol tudok biztonságosan letölteni?
Avatar
Dr.UnGrammar
Hozzászólások: 748
Csatlakozott: 2011. dec. 26., hétf. 13:05
Tartózkodási hely: Kisalföld

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Dr.UnGrammar »

legenda20 írta:Sziasztok!
Tudna valaki olyan modott ajánlani ami karakter készítéshez új lehetőségeket ad?
+ hogy hol tudok biztonságosan letölteni?
Tessék: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/29624/?
A legjobb a Nexus-on.
legenda20
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2014. feb. 8., szomb. 15:46

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: legenda20 »

és melyiket töltsem le?
még nem töltöttem le skyrimhez modott és ezért kérdem
Miklós

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Miklós »

Szaby78 írta:
Miklós írta:Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek egy bevált mod összeállítása ami széppé teszi a skyrim-et?
Sajnos a jelenlegi modjaimmal nyilván valami gond van, mert a 8 giga ramom és a 4giga videó ramom mellett is meg-meg akard pár másodpercre a játék és nem egyszer fordult már elő, hogy asztalra dobott ki a játék.
A helytelenül bele applikált mod/modok is okozhatják a problémát, illetve függhet a betöltési sorrendtől is, ill. (csak halkan kérdezem) hogy tört, vagy az eredeti változat amelyik fenn van a gépeden? Mert ha tört, akkor az produkálhat efféle "furcsaságokat"...(szvsz)

Szerk: Mikor még a "kezdetek-kezdetén" tört verzióval próbáltam ki a játékot nekem még a HD Texture Pack-ot se akarta elfogadni-többször kidobott, pedig nekem is elég volt hozzá bőven a vas.
Halkan válaszolok is. Valamikor nemrégen egy nagyobb leárazással vettem meg az egész játékot mindenestül.

Sajnos a Steam workshop szerintem egy rakás kaki és vannak modok (legfőképpen ilyen flora overhaul és grass modok) amik mintha nem működnének egyáltalán.
Miklós

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: Miklós »

Akkor átfogalmazom.
Melyik szerintetek a legjobb fény mod? Valami sötétre gondolok.
Melyik a legjobb textúra pack, vagy hogyan lehet a legjobbakat összeszedni?

Ami még zavarni szokott a fű ami zavaróan közelről is eltűnik.
TGWH
Hozzászólások: 1436
Csatlakozott: 2009. máj. 30., szomb. 21:38
Tartózkodási hely: A Nyugat :D
Kapcsolat:

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: TGWH »

Miklós írta:Akkor átfogalmazom.
Melyik szerintetek a legjobb fény mod? Valami sötétre gondolok.
Melyik a legjobb textúra pack, vagy hogyan lehet a legjobbakat összeszedni?

Ami még zavarni szokott a fű ami zavaróan közelről is eltűnik.
A fű eltűnését az options menüben tudod beállítani :D
Mindenkinek más jön be, van Fable-s mesecsillivilli világ textúra pack, meg van a töksötétség. És a kettő között van normális is.
legenda20
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2014. feb. 8., szomb. 15:46

Re: Kérdések a moddingolással kapcsolatban.

Hozzászólás Szerző: legenda20 »

Valaki tudna olyan oldalt ahol a karakter készítés új funkciókat ad?
+Melyik weboldalon tudom biztoságosan letölteni és hogyan?-Mert még nem töltötem le ilyet.
és ezek a modok hozzá mennek az alaphoz vagy nem?
olyat ami igyenes
Válasz küldése